Welkom weer Dhana!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Welkom weer Dhana!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:
Wie het weet moet het zeggen!
Dat neerhalen en bekritiseren van haar geloof Hans. Dat is de reden.
De reden van haar veel te lang durende absentie op FFI. Dat is dan jammer en niet in de lijn van hoe Jezus tegenover dit soort 'aantijgingen' stond. Los van het feit dat Jezus vergevingsgezind was (de profeet Mohammed was alleen maar sadistisch, vol haat tegen niet-moslims, en vooral moordzuchtig in zijn taalgebruik bezig), is hij alleen een keer boos geworden op joodse sjacheraars in de tempel die hij bij de kraag vatte en eruit kieperde. Maar toen was het ook klaar en was het niet zo dat Jezus een definitief besluit nam en zei: "Weten jullie wat, bekijk het maar. Ik ga weg en zoek het zelf maar verder uit."

Dhana gedraagt zich helaas als een moslim. Die eist onmiddellijk respect en wordt boos. Ten onrechte. Dhana, steek je energie liever in het neerhalen van het Islamvirus en zijn dragers! Ik heb meer goede dingen over Jezus gezegd dan slechte. En dat als atheïst. Critici de mond snoeren is een goede zaak. Dat kan opluchten. Maar blijkbaar had Dhana niet die kracht. Onzin! Kom op Dhana, laat je niet kisten! Door NIEMAND. Of ben je in het reine gekomen met de mislukte mensensoort 'moslims'? Ik, en wij allemaal zien je terugkeer op dit unieke forum met vreugde en belangstelling tegemoet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Stanley
Berichten: 360
Lid geworden op: do jun 12, 2014 6:41 pm

Bericht door Stanley »

Dhana, steek je energie liever in het neerhalen van het Islamvirus en zijn dragers!

Daarin vinden wij elkaar, eerlijk is rechtsdoorzee! icon_clap.gif
Plaats reactie