Nog steeds zo druk met de islam?

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Nog steeds zo druk met de islam?

Bericht door Hallo Tokyo »

Ik ken die lul al 20 jaar Ariel en al die tijd was hij woonachtig in de Laan van Poot, omdat ik dat ooit uitgevogeld had, vraag Sjun maar, en diverse keren voor zijn poten had gegooid heeft hij er onlangs voor gekozen een andere stek te kiezen omdat hij doodsbang is dat iemand hem iets aan zou doen, maar dat hij een platte lander is klopt absoluut niet. Hij is geboren in Zwolle dat is alles.

Vraag je eens af waarom iemand jaren zo fel reageert wanneer je hem confronteert met zijn NAW gegevens, en dan altijd ontkennen dit te zijn, een normaal iemand zou denken, wat kan mij het schelen dat je mij zo noemt, ik ben het toch niet, maar niet Wim, iedere keer veert hij weer op of hij door een adder is gebeten, en daar komt nog bij dat hij zo dom is te citeren uit een artikel van de Correspondent waarboven in grote letters staat, 'dit artikel wordt u aangeboden door het lid Wim H.'

Het is een pathetische leugenaar in alles!
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12509
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Nog steeds zo druk met de islam?

Bericht door sjun »

Wim was natuurlijk nooit het scherpste mes in de lade. Onder andere daarom gaf hij zelf zijn personalia op een presenteerblaadje. Ik vermoed dat hij er nu een beetje bij moet schnabbelen als influencer voor het gewenste narratief omdat het bedrijven dokteren en het psychologiseren van onzekere medewerkers bepaald niet zo geweldig loopt onder de huidige economische voorwaarden. Aangezien elk tienermeisje influencer kan worden kan een matige Havist als Wim dat met twee vingers in de neus doen om zijn schoorsteen te laten roken. En hij is er maar zoet mee zoals anderen er weer zoet mee zijn om de schade die zo'n man de samenleving oplevert via bewustmakingsprocessen en verspreiding van onthullende video's tot een minimum te beperken.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12509
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Nog steeds zo druk met de islam?

Bericht door sjun »

Ariel schreef:
do okt 20, 2022 10:45 am
Hallo Tokyo schreef:
do okt 20, 2022 8:52 am
maar dat hij een boerenafkomst heeft en op het platte land woont is een leugen, een boerenlul is het dan weer wel.
Nou nee. Als je Wim vroeger gevolgd had en zijn artikelen op zijn site had gelezen, dan weet je dat hij een boerenzoon is. De artikelen zijn inmiddels allemaal verwijderd.
Die zijn nog wel 'ergens'. Onder andere hier :rolleyes:

Ik denk dat Wim zichzelf vooral arbeiderisch presenteerde (bij wijze van cultuurdweep) om de handen op elkaar te krijgen bij het elkaar voortdurend de loef afstekende managersgilde maar dat hij de voeling met die doelgroep voor zover die er ooit was al lang geleden verloren had.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie