Even voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Ali Yas »

Zou ze er echt van gehouden hebben? Ze had het zelf over "gestresseerd". Dat zijn de meesten wel in dit land, inmiddels.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Even voorstellen

Bericht door sjun »

En toen besloot ik de Koran te gaan lezen, en het gekke vond ik dat wanneer ik de Koran lees, ik graag wil lezen, het goed voelde.
Merkwaardig dat iemand ervan kan houden om bijeengeraapte zinnen zonder een verhaallijn te lezen... :scratch:
Gelukkig zijn er dan wel weer verhaallijnen in Mohammed's soenna te onderscheiden. Voor een beetje moslim een must, al word ik daar juist helemaal niet vrolijk van.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Even voorstellen

Bericht door sjun »

Het doet zich aanzien dat de startpost een dawa-poging was om persoonlijke puntjes te sprokkelen voor islam. Gelukkig zijn zulke pogingen ook om te keren door informatie over zaken te delen. Goede gevoelens, kent u dat? Wat doet u daar vervolgens mee? Want vertrouwen is prachtig maar kritisch onderzoeken werpt vast betere resultaten af. De hoogste tijd voor weerstand en weerwoord op valse claims, ook die vanuit islam. En daarin heeft ieder een eigen verantwoording om het niet maar te laten gebeuren.

Meer zicht op islamiserende misleiding vanuit islamitische bronnen zelf:

Afbeelding
Reliance of the Traveller: The Classic Manual of Islamic Sacred Law Umdat Al-Salik, Ahmad Ibn Lulu Ibn Al-Naqib & Noah Ha Mim Keller, Amana Corporation; Revised edition 1997, ISBN 0915957728
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Even voorstellen

Bericht door sjun »

Geweldige service. Oudere links werkten al niet meer. icon_thumbup.gif
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Even voorstellen

Bericht door sjun »

Why the Quran Was Revealed in Arabic (David Wood)


Het voelt vast geweldig om zaken onthuld te zien.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie