Beste iedereen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: Beste iedereen

Bericht door Alba »

Van harte welkom, Kumar. Veel plezier op dit forum.
Ik denk, dat je met jouw kennis een aanwinst bent hier. Net zoals Mymoon die veel weet over de situatie in voormalig Joegoslavië, kun jij ons meer leren over de situatie in India.
Ik hoop veel van jou te leren.

Alba
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door yoka »

@ Ishan
Sorry Bhai, dat hou ik onder Privacy. Ik kom in ieder geval niet uit landen waar Urdu wordt gesproken of in de buurt, ook al ben ik er heel vaak geweest
Waarom zo geheimzinnig Ishan? Iets te verbergen? :evil:

Inderdaad daar lijkt het op voor de tweede keer:

jouw: 'je moest eens weten wie ik ben'. :evil:
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Amazigh »

Kumar schreef:Beste iedereen,

Als politiek geinteresseerde vind ik het interessant om dicussies te voeren over maatschappelijke kwesties. Met de opkomst van Pim Fortuyn en de PVV is het politieke beeld enigzins omgeslagen en worden steeds meer mensen kritischer over de islam. In discussies merk ik regelmatig dat sommige mensen denken dat het een kwestie het Westen vs. de islam is. Dit is een misverstand. Als je het wereldnieuws bekijkt, dan merk je dat ook niet-islamitische landen buiten Europa problemen hebben met islamitische uitwassen. De meeste van die landen verkeren zelfs in een verder gevorderd stadium dan Europese landen; dit komt omdat de islam zich daar eerder heeft genesteld.

Als hindoe van Indiase komaf merk ik parallelen op tussen de Indiase en de Europese politiek. Ook in India heb je linkse partij die, hopend op stemmen van de 13% moslimminderheid, aan 'islam-appeasement doen' ten koste van de culturen die eeuwenoud met India verbonden zijn. Als reactie daarop verschijnen andere politici en denkers die (forse) kritiek uiten over de islam; enigzins te vergelijken met Pim Fortuyn en Wilders.

Hoe kan Wilders volgens linkse intellectuelen een racist zijn omdat hij kritiek heeft op de islam? Zijn kritische hindoes en sikhs in India, kritische boeddhisten in Thailand en kritische christenen in het Midden-Oosten dan ook allemaal racistisch omdat zij kritiek hebben op de islam?

Ik hoop dat we met respect voor elkaar kunnen discussieren.

Vriendelijke groet,
Kumar
Een nigger die de PVV aanhangt :laugh1:
Wil je een wit voetje halen bij de Nederlanders? Jij zal nooit een Nederlander zijn/worden! :nono1:
Jij zal altijd een neger zijn.

Laat ik je even uit je droom helpen, jij zal elke dag wakker worden als een neger en niet als een blanke man:)
En niet huilen hé :smile:
Laatst gewijzigd door Amazigh op di mei 25, 2010 4:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
A proud amazigh!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beste iedereen

Bericht door Dhana »

Amazigh schreef:
Een nigger die de PVV aanhangt :laugh1:
Wil je een wit voetje halen bij de Nederlanders? Jij zal nooit een Nederlander zijn/worden! :nono1:
Jij zal altijd een neger zijn.

Amazigh, ik denk niet dat Kurma van hetzelfde niveau is als jij bent en dit zich deze uiting van jouw kant ook maar voor een sikkepit aantrekt. Maar ik kan me het van jouw kant wel voorstellen. Het heeft veel weg van een eigen frustratie. Arabieren in Noord-Afrika hebben zouden hetzelfde over jou kunnen zeggen. Die vinden dat jij altijd een rifbarbaar zult blijven en nooit tot de arabische elite zal kunnen behoren.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Amazigh »

Dhana schreef:
Amazigh schreef:
Een nigger die de PVV aanhangt :laugh1:
Wil je een wit voetje halen bij de Nederlanders? Jij zal nooit een Nederlander zijn/worden! :nono1:
Jij zal altijd een neger zijn.

Amazigh, ik denk niet dat Kurma van hetzelfde niveau is als jij bent en dit zich deze uiting van jouw kant ook maar voor een sikkepit aantrekt. Maar ik kan me het van jouw kant wel voorstellen. Het heeft veel weg van een eigen frustratie. Arabieren in Noord-Afrika hebben zouden hetzelfde over jou kunnen zeggen. Die vinden dat jij altijd een rifbarbaar zult blijven en nooit tot de arabische elite zal kunnen behoren.
Welke arabische elite? Marokko is een derde wereld land...., wie zou daar nou bij willen horen? [c045.gif]
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Beste iedereen

Bericht door Manon »

Nooit geweten dat in India "negers" woonden...

Wel weet ik dat wij van "indo-germaanse" afkomst zijn.

Valt tegen hé amazigh! Tenzij jij je wil beroepen op een eventuele afstamming van de Vandalen, dan hoor je bij het clubje.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Beste iedereen

Bericht door Dhana »

Amazigh schreef:
Dhana schreef:
Amazigh schreef:
Een nigger die de PVV aanhangt :laugh1:
Wil je een wit voetje halen bij de Nederlanders? Jij zal nooit een Nederlander zijn/worden! :nono1:
Jij zal altijd een neger zijn.

Amazigh, ik denk niet dat Kurma van hetzelfde niveau is als jij bent en dit zich deze uiting van jouw kant ook maar voor een sikkepit aantrekt. Maar ik kan me het van jouw kant wel voorstellen. Het heeft veel weg van een eigen frustratie. Arabieren in Noord-Afrika hebben zouden hetzelfde over jou kunnen zeggen. Die vinden dat jij altijd een rifbarbaar zult blijven en nooit tot de arabische elite zal kunnen behoren.
Welke arabische elite? Marokko is een derde wereld land...., wie zou daar nou bij willen horen? [c045.gif]

Toeavallig heeft de gemiddelde arabier daar meer in de melk te brokkelen dan de berber. Jouw bron, wortels en eigen cultuur is van de aardbodem weggevaagd. Geen enkele herinnering meer over. Jouw volk is gekoloniseerd door de arabieren en heeft ook nog de godsdienst van de veroveraars aanvaard. Met als resultaat dat je dezelfde minne moslimmentaliteit hebt overgenomen door anderen ordinair uit te schelden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Ariel »

Amazigh , het is beschamend hoe jij tekeer gaat tegen Kumar.
Maar ik laat het staan, zodat iedereen kan lezen hoe Moslims over mensen denken die een andere religie aanhangen.

En het totaal nieuw voor me dat een hindoe van Indiase afkomst als neger beschreven wordt, want het zijn mensen met een kleurtje, net zoals jij een kleurtje hebt.

Met excuses aan alle zwarte mensen die deze post van Amazigh lezen. Vergeef het hem. Amazigh is een moslim. Hij weet niet beter. Amazigh is net als zijn profeet. Die schold zwarte mensen ook uit voor rozijnen hoofden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Amazigh »

circe schreef:Nooit geweten dat in India "negers" woonden...

Wel weet ik dat wij van "indo-germaanse" afkomst zijn.

Valt tegen hé amazigh! Tenzij jij je wil beroepen op een eventuele afstamming van de Vandalen, dan hoor je bij het clubje.
Oh nee hoor, ik gedraag mijzelf liever als een trotse Amazigh dan een wannabe-hollander.
In mijn ogen zijn het negers ja, wat is daar zo erg aan? Het gaat mij om het slijmgedrag, want deze jongen denkt werkelijk dat hij ooit in de Nederlandse samenleving als een landgenoot gezien wordt.
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Amazigh »

Toeavallig heeft de gemiddelde arabier daar meer in de melk te brokkelen dan de berber. Jouw bron, wortels en eigen cultuur is van de aardbodem weggevaagd. Geen enkele herinnering meer over. Jouw volk is gekoloniseerd door de arabieren en heeft ook nog de godsdienst van de veroveraars aanvaard. Met als resultaat dat je dezelfde minne moslimmentaliteit hebt overgenomen door anderen ordinair uit te schelden.
Waar haal jij die onzin vandaan? Wil je mij nu boos maken ofzo?
Mij boeit het niet wat er in Marokko gebeurt het is tenslotte een Semitische land:) Jij hebt moeite met iets....
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:Amazigh , het is beschamend hoe jij tekeer gaat tegen Kumar.
Maar ik laat het staan, zodat iedereen kan lezen hoe Moslims over mensen denken die een andere religie aanhangen.

En het totaal nieuw voor me dat een hindoe van Indiase afkomst als neger beschreven wordt, want het zijn mensen met een kleurtje, net zoals jij een kleurtje hebt.

Met excuses aan alle zwarte mensen die deze post van Amazigh lezen. Vergeef het hem. Amazigh is een moslim hij weet niet beter. Amazigh is net als zijn profeet. Die schold zwarte mensen ook uit voor rozijnen hoofden.
Jij bent de racist hier Ariel, wat is er zo erg aan het woordje neger? Jij ziet er iets ergs in blijkbaar... :ohmy:
A proud amazigh!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beste iedereen

Bericht door mercator »

Amazigh schreef:[Het gaat mij om het slijmgedrag, want deze jongen denkt werkelijk dat hij ooit in de Nederlandse samenleving als een landgenoot gezien wordt.
Gel*l ! Indonesische mensen en Aziaten van allerlei slag worden al eeuwen totaal geaccepteerd in Holland, geen vuiltje a/d lucht. Net zo met alle andere nationalteiten. BEHALVE met die snertmoslims, waarom ? Omdat die overal waar ze zich vertonen voor pain-in-the-ass en onaangepast gedrag zorgen.

Dat is mooi, de gerechtvaardigde afkeer voor moslims af proberen wentelen op het racisme van de Europeanen. Goed geprobeerd Fiere Moslim, maar daar trappen alleen linkse pseudo-intellectuelen nog in.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Beste iedereen

Bericht door Pilgrim »

Amazigh schreef:Oh nee hoor, ik gedraag mijzelf liever als een trotse Amazigh dan een wannabe-hollander.
In mijn ogen zijn het negers ja, wat is daar zo erg aan? Het gaat mij om het slijmgedrag, want deze jongen denkt werkelijk dat hij ooit in de Nederlandse samenleving als een landgenoot gezien wordt.
Amazigh, ik zal je eens wat vertellen. Ik accepteer Kumar VOLLEDIG als een landgenoot, maar niet de moslims die onze cultuur minachten. Net als jij wijzen de meeste moslims onze cultuur af en voelen zich geen Nederlander, dus zal ik ze dan ook niet als zodanig accepteren. Kumar accepteer ik wel omdat hij ons ook accepteert. Ook de Chinezen hier met al hun chinese restaurants accepteer ik als Nederlanders en zie hun komst als een verrijking. De Islam zie ik echter niet als een verrijking maar als een bedreiging en een verachterlijking.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beste iedereen

Bericht door mercator »

Amazigh schreef: Oh nee hoor, ik gedraag mijzelf liever als een trotse Amazigh dan een wannabe-hollander.
Prima, maar kan je dat dan niet in Marokko gaan doen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Amazigh »

mercator schreef:
Amazigh schreef:[Het gaat mij om het slijmgedrag, want deze jongen denkt werkelijk dat hij ooit in de Nederlandse samenleving als een landgenoot gezien wordt.
Gel*l ! Indonesische mensen en Aziaten van allerlei slag worden al eeuwen totaal geaccepteerd in Holland, geen vuiltje a/d lucht. Net zo met alle andere nationalteiten. BEHALVE met die snertmoslims, waarom ? Omdat die overal waar ze zich vertonen voor pain-in-the-ass en onaangepast gedrag zorgen.

Dat is mooi, de gerechtvaardigde afkeer voor moslims af proberen wentelen op het racisme van de Europeanen. Goed geprobeerd Fiere Moslim, maar daar trappen alleen linkse pseudo-intellectuelen nog in.
Oh ye wait thats right Nederland heeft miljoenen indonesiers ed doodgemaakt, dit is hun compensatie :D
Wanneer was dat ook al weer? Gouden Eeuw ofzo? :roll2:
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Amazigh »

mercator schreef:
Amazigh schreef: Oh nee hoor, ik gedraag mijzelf liever als een trotse Amazigh dan een wannabe-hollander.
Prima, maar kan je dat dan niet in Marokko gaan doen?
1: Ik ben geboren en getogen in Nederland
2: Ik heb geen Marokkaanse passpoort
3: Het is een arm land
4: Er wonen daar teveel Arabieren
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Jij bent de racist hier Ariel, wat is er zo erg aan het woordje neger? Jij ziet er iets ergs in blijkbaar... :ohmy:
Dit is typisch moslim gedrag jongeman. De schuld bij een ander neer leggen.
En ja, ik heb moeite met het woord neger. Het roept negative emoties bij mij op. Slavenhandel en zo. En zeker met het woord nigger wat jij ook gebruikte.
Het Woordenboek der Nederlandse taal vertelt dat het woord 'neger' tot de Nederlandse afschaffing van de slavernij in 1863 zwarte slaaf als betekenis had.
En ook donkerhuidige bewoners van Afrika vinden het prettiger om blacks of 'zwarten' genoemd te worden, omdat ze het woord nigger en neger, vooral de eerste, als erg stuitend ervaren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Monique »

Amazigh schreef: Oh nee hoor, ik gedraag mijzelf liever als een trotse Amazigh dan een wannabe-hollander.
In mijn ogen zijn het negers ja, wat is daar zo erg aan? Het gaat mij om het slijmgedrag, want deze jongen denkt werkelijk dat hij ooit in de Nederlandse samenleving als een landgenoot gezien wordt.
Ik zal mijn ooms en tantes en neven en nichtjes even vertellen dat ze "negers" zijn.
Tenminste.....in de ogen van (een) moslims.

Ik denk dat ze zich een breuk lachen.... :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Monique »

Amazigh schreef:
Oh nee hoor, ik gedraag mijzelf liever als een trotse Amazigh dan een wannabe-hollander.
Kijk, dat jij niet geaccepteerd wil worden (en dat dan DUS ook niet wordt) betekent uiteraard niet dat Kumar ook niet geaccepteerd wil worden (en dat dus wel wordt).

Ik snap best dat je zoveel mogelijk medestanders wilt hebben in je afkeer van het land waar je kennelijk toch liever verblijft dan in je "paradijs"landje, zodat de aandacht afgeleid wordt van de parasieten (moslims zoals jij).
Echter, niet iedereen is zo huichelachtig, leugenachtig en inhalig als het gros der moslims.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beste iedereen

Bericht door mercator »

Amazigh schreef:
1: Ik ben geboren en getogen in Nederland
2: Ik heb geen Marokkaanse passpoort
3: Het is een arm land
4: Er wonen daar teveel Arabieren
Is allemaal irrelevant. Als moslim diskwalificeer jij je gewoon om in een ontwikkeld land te kunnen wonen. Voor jullie slag zijn er Egypte, Iran, Marokko...kies maar uit. Lekker Korantekstjes uitvlooien in de moskee, kindjes maken bij de burka-madam en voor de rest het handje ophouden voor ontwikkelingshulp.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beste iedereen

Bericht door mercator »

Ariel schreef: En ja, ik heb moeite met het woord neger.
Ik niet, het is gewoon afgeleid van het Latijn niger. Mss is de beste oplossing nog de Zuid Afrikaanse, witmens en zwartmens en tussenin kleurling. Lekker neutraal.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beste iedereen

Bericht door mercator »

Monique schreef: Kijk, dat jij niet geaccepteerd wil worden (en dat dan DUS ook niet wordt) betekent uiteraard niet dat Kumar ook niet geaccepteerd wil worden (en dat dus wel wordt).
Herinner je je nog mijn term de "moslim-paradox" ? Telkens opnieuw illustreren de moslims dat: de enorme kloof tussen de eigenwaan van de moslim en de prestaties waartoe die in staat is.

Natuurlijk is dat opgeblazen ego ook een scherm voor een catastrofaal inferioriteitsbesef: Amazigh WEET dat hij nooit volledig kan geaccepteerd worden omdat hij nu eenmaal als moslim niet meekan in een kennisbeschaving, Kumar kan dat wel en daar is Amazigh stikjaloers op.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Beste iedereen

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Ariel schreef: En ja, ik heb moeite met het woord neger.
Ik niet, het is gewoon afgeleid van het Latijn niger. Mss is de beste oplossing nog de Zuid Afrikaanse, witmens en zwartmens en tussenin kleurling. Lekker neutraal.
ik heb ook geen probleem met "neger", behalve indien het gebruikt wordt in de context die Amazigh hier gebruikt.

Misschien is de term "neger" in het Zuid Nederlands minder beladen? De negerkes uit Congo ? In ieder geval is "neger" veel minder pejoratief dan "kaffer", nochtans het standaard zuid-afrikaans woord voor neger. Maar die hadden dat dan weer overgenomen van de arabische slavenjagers die enkel op niet-bekeerde afrikanen konden jagen: kaffers dus.
Laatst gewijzigd door Manon op di mei 25, 2010 6:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Beste iedereen

Bericht door Monique »

mercator schreef: Amazigh WEET dat hij nooit volledig kan geaccepteerd worden omdat hij nu eenmaal als moslim niet meekan in een kennisbeschaving,
Vandaar dat hij doet alsof hij niet geaccepteerd WIL worden....dan loopt hij geen blauwtje.

Stel, hij zegt dat wel geaccepteerd wil worden...maar...blijft hangen in de mentaliteit moraal van 1400 jaar geleden...tsja, dan valt hij door de mand....hij kan niet meekomen met de moderne maatschappij.
Best wel sneu.... [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beste iedereen

Bericht door mercator »

Monique schreef: Vandaar dat hij doet alsof hij niet geaccepteerd WIL worden....dan loopt hij geen blauwtje.
Precies, dat is ook het mechanisme van de hoofddoek/burka/niqaab toestanden. De moslimwijfjes zien eruit als uitgewoonde vetbuidels na hun huwelijk, met die vodden er rond kunnen ze zeggen "ik laat mijn charmes niet zien uit zedelijkheid" :)
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie