Gerard: de islam ontdekt

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
antidotum
Berichten: 79
Lid geworden op: wo mei 15, 2013 10:43 am

Re: Gerard: de islam ontdekt

Bericht door antidotum »

Ariel schreef:
antidotum schreef:Hoi Gerard, zelf ben ik een nieuwkomer, maar dat neemt niet weg dat ik je van harte welkom heet op dit forum. :razz:
( grin) Dat is lief van je antidotum, maar Gerard zwerft hier op dit forum al een jaar of drie rond . :smile7:
Maar ik ben van mening dat hij iets vaker zijn gezicht moet laten zien....We missen hem als hij er niet is.
Oeps, dat wist ik niet! Maar ja, ik ben dan ook nog steeds bezig met de inburgeringscursus van dit forum. :mrgreen3:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gerard: de islam ontdekt

Bericht door Ariel »

antidotum schreef:
Oeps, dat wist ik niet! Maar ja, ik ben dan ook nog steeds bezig met de inburgeringscursus van dit forum. :mrgreen3:
Volgens mij ben jij al een waardevol lid van dit forum en volkomen ingeburgerd. icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
antidotum
Berichten: 79
Lid geworden op: wo mei 15, 2013 10:43 am

Re: Gerard: de islam ontdekt

Bericht door antidotum »

Ariel schreef:
antidotum schreef:
Oeps, dat wist ik niet! Maar ja, ik ben dan ook nog steeds bezig met de inburgeringscursus van dit forum. :mrgreen3:
Volgens mij ben jij al een waardevol lid van dit forum en volkomen ingeburgerd. icon_thumbup.gif
[icon_lol.gif]
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: Gerard: de islam ontdekt

Bericht door gerard_m »

Ook een hartelijk welkom voor jou Antidotum, inderdaad van een oude rot op dit forum 8-)
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Plaats reactie