Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door Schepsel! »

Minder rechten is onderdrukking. Helemaal als er rechten tégen de persoon in kwestie zijn, zoals het recht van een ander de persoon te mishandelen bijvoorbeeld. Hier in het westen zijn we gelukkig bevrijd van al die bullshit icon_thumbup.gif
(^v^)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door H.Numan »

Amazigh schreef:Ik spuug niet op Nederland of Nederlanders...
Lees je eigen posten hier eens na, jokkebrok.
Ik ben de eerste die juicht als bijv Oranje scoort(in een belangrijke wedstrijd natuurlijk :emm2: )
Van harte gefeliciteerd. Je gaat nu aanspraak maken op het MWO4 of toch maar grootkruis Huisorde Oranje Nassau?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door Amazigh »

Mannen zijn ook bevoorrecht, fysiek gezien zijn ze veel sterker en is het niet meer dan logisch dat vrouwen toendertijd alleen thuis bleven. En niet lullen over ja maar vrouwen kunnen alles.
Als de wereld van nu in verval raakt geen technologie meer en je moet zwaar arbeid verrichten om aan eten te komen, denk je nou echt dat vrouwen hetzelfde werk zouden kunnen doen als de man? :thinking: Dit is trouwens gebasseerd op feiten. Kan je moeilijk ontkennen.
Vrouwen hebben waarschijnlijk een hoger EQ dan een man, en ze kunnen beter multi-tasken dan een man. Duidelijke signalen voor een huisvrouw.
A proud amazigh!
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door Iznogoodh »

Amazigh schreef:Mannen zijn ook bevoorrecht, fysiek gezien zijn ze veel sterker en is het niet meer dan logisch dat vrouwen toendertijd alleen thuis bleven. En niet lullen over ja maar vrouwen kunnen alles.
Als de wereld van nu in verval raakt geen technologie meer en je moet zwaar arbeid verrichten om aan eten te komen, denk je nou echt dat vrouwen hetzelfde werk zouden kunnen doen als de man? :thinking: Dit is trouwens gebasseerd op feiten. Kan je moeilijk ontkennen.
Vrouwen hebben waarschijnlijk een hoger EQ dan een man, en ze kunnen beter multi-tasken dan een man. Duidelijke signalen voor een huisvrouw.
Je verveelt je enorm zo te zien. Net zoals op www.forums.marokko.nl.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door King George »

Forums Marokko.nl is toch nergens als er geen Nederlandse subsidie op kosten van 't algemeen aan te pas komt?

Marokko is subsidiegevoelig; NL moet ervoor betalen.

:scratch:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Plakker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr dec 13, 2013 1:55 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door Plakker »

Ariel schreef:[icon_lol.gif] Hahahaha Plakker. Je hebt net kennis gemaakt met onze huismoslim Amazigh. Het is een beste en ook lieve jongen, maar hij duld geen kritiek op Islam. Voor hem is Islam the way to go.

Ik reageer daar zelfs niet op, en ben op z'n minst geïntimideerd door dat haatdragend volk.
:wink2:

wijziging: ik kon het dus toch niet laten... :redface2:
Laatst gewijzigd door Plakker op zo dec 29, 2013 12:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door Monique »

Amazigh schreef:
Wat is nu de echte Islam? Hetgeen ik op de televisie voorgeschoteld krijg?
Cursus Arabisch volgen, geschiedenis Islam volgen en dik 10 jaar onderzoek doen en je hebt je antwoord.
m.a.w. alleen mensen die arabisch spreken, de geschiedenis van de islam kennen en 10 jaar onderzoek gedaan hebben weten wat "islam" is.

m.a.w. al die mensen die zich "moslim" noemen en o.a. geen arabisch spreken weten helemaal niet wat ze nu eigenlijk geloven.

m.a.w. "moslim" betekent: "hij/zij die arabisch moet gaan leren, de geschiedenis van islam moet gaan bestuderen en die 10 jaar onderzoek moet gaan doen".

m.a.w. "moslims" = niets.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door Monique »

Amazigh schreef:
Hoe zit dat nu met de onderdrukking van vrouwen?
In het westen hangen er billboard overal van halfnaakte vrouwen en vrouwen worden gedwongen om anorexia patienten te worden zodat mensen hun mooi gaan vinden. Vrouwen zijn hier in het westen een lap vlees dat aan eisen moet voldoen die 9 van de 10 keer niks met karakter te maken heeft. Waar is vrouwenonderdrukking nou echt?
Beste Amazigh, ik zal (voor de zoveelste keer) maar weer eens het verschil uitleggen tussen "moeten" en "mogen".
Ik weet dat in islam (de echte of de neppe) slechts de begrippen "verplicht" en "verboden" bestaan maar in kafirland hebben we meer keus.

Dus, gaat ie:
"MOETEN / dwang" = dat je iets doet/zegt etc wat door anderen bepaald is en waarbij je gestraft wordt wanneer je het nalaat. (je MOET mij al je geld geven anders snij ik je keel door).

MOGEN / keuze= dat je iets doet/zegt etc dat NIET door anderen bepaald wordt, je maakt dat helemaal zelf uit. Of je gestraft wordt voor wat je doet/zegt hangt af van de wet.

Laten we eens kijken naar wat je gezegd hebt.
vrouwen worden gedwongen om anorexia patienten te worden zodat mensen hun mooi gaan vinden.
Je zegt dat vrouwen "gedwongen" worden om anorexia patient te worden.
Deze "dwang" komt van andere mensen af, zeg jij..omdat die ander mensen die vrouwen anders niet mooi zullen vinden.
Deze vrouwen die "anrexia" hebben wordt, zover ik weet, niet het mes op de keel gezet van "en nu eet je niet meer, anders vind ik je niet mooi".
Of wel?
Zo nee, is het een KEUZE die deze vrouwen maken. Zij vinden zichzelf niet mooi. Geen dwang of wat dan ook.

Vrouwen zijn hier in het westen een lap vlees dat aan eisen moet voldoen
Welke eisen moeten de lappen vlees hier aan voldoen?
Ik ken ze niet.
Of bedoel je soms die vrouwen die ervoor kiezen om hun uiterlijk het belangrijkst te laten zijn?
Inderdaad, die heb je. Niets mis mee zolang ze die keus zelf, zonder dwang maken.

Kijken we even naar de realiteit in de islamterritoria wat betreft "lappen vlees". "die 9 van de 10 keer niks met karakter te maken heeft"
m.i. zijn vrouwen in islamterritoria niets anders dan lappen vlees op pootjes waar ieder jaar een kind uitkomt.
Dat "lappen vlees" blijkt uit het feit dat vrouwen bedekt moeten zijn anders laten zij teveel "vlees" zien en daar kunnen mannen in de islamterritoria niet tegen want dan willen ze ze aanraken en meer. Dat "lappen vlees" blijkt ook uit het feit dat vrouwen in islamterritoria als "maagd" het huwelijk in moeten; vrouwen moeten wel nog in de verpakking zitten voordat ze gebruikt kunnen worden. Het "karakter" van vrouwen in islamterritoria doet helemaal niet ter zake. Waarom zou het ook? Niet goed = in de goot zetten en een nieuwe uit de verpakking halen.
Om helemaal zeker te zijn van de "nieuwigheid" van vrouwen hebben veel mannen dan de neiging om maar een kind onder de 10 te trouwen. Hebben ze in ieder geval "jong ongebruikt vlees" en omdat karakter er bij vrouwen toch niet toe doet, enkel de neukbaarheid en de gehoorzaamheid is van belang, hoeft een vrouw/meisje helemaal geen "karakter" te hebben.

Komen we bij de "onderdrukking".
Ik heb niet de ervaring dat ik als westerse vrouw op welke manier dan ook "onderdrukt" word.
Alles wat ik doe/laat is mijn eigen keuze; niemand wil me stenigen als ik sex wil hebben zonder getrouwd te zijn, niemand in mijn familie wil me dood hebben wanneer ik een (te) kort rokje draag en geen man heeft mij te vertellen wat ik wel en niet mag. En helemaal niemand kan mij ook maar tot iets verplichten.

Wanneer ik een vrouw zou zijn in de islamterritoria zou mijn leven er heel anders uit zien.
Toch amazigh?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mijn naam is Islamontleedmes

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een vraagje. Waarom smeren jonge islam vrouwtjes zich zo graag overdadig vol met schmink? Willen ze de hoer uithangen, mannen verleiden? Zo etaleer je toch niet je intelligentie? Zo maak je wellustige propaganda voor de schaamtereligie islam.

Waarom deugt een mohammedaan als betrouwbaar individu niet en kun je nooit een fatsoenlijke dialoog met hem aangaan? Omdat de Mohammed-aanbidder te allen tijde zich zal vastklampen aan de wil van Allah. Daarmee kan hij vrouwen verkrachten, andere andersdenkenden de keel doorsnijden en voor alles uitbundig parasiteren op onze KENNISBESCHAVING.

De vrouwelijke wegwerp islam. Klaar om door Arabisch sprekende islamieten geneukt te worden. Wel eerst even voor de vorm trouwen. Neuken. En dan weer scheiden. Zo leert ons de islam te handelen uit naam van Allah. Of was het nu uit naam van de geile Mohammed?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door mercator »

Welke van de 6 vindt je het geilst Hans? Ik zou zeggen, neem de bovenste, die woont t dichtst in de buurt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Plakker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr dec 13, 2013 1:55 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door Plakker »

Amazigh schreef: Cursus Arabisch volgen, geschiedenis Islam volgen en dik 10 jaar onderzoek doen en je hebt je antwoord.
Waarom zo ik in godsnaam een cursus Arabisch volgen? Ge moogt al blij zijn dat ik niet zomaar alles slik wat me voorgeschoteld wordt.
Kopvoddentaks
Haatbaarden
KutMarokkanen
Geitenneukers
Tegen dit soort dingen moet de moslim gewoon tegen kunnen natuurlijk?
Uiteraard moeten moslims daar gewoon tegen kunnen! Dat is nu eenmaal zo in een maatschappij.
Er is natuurlijk geen probleem als het in lijn is met je eigen mening, maar o wee als het ertegenin druist.
Ik ben dan ook maar een ongelovige hond, mijn moeder wordt blijkbaar standaard geneukt en mijn zus vermoord.
Blijkbaar moet ik daar tegen kunnen, dus ja, iedereen gelijk voor de wet.
Omdat Moslims zelf niet en nooit een afbeelding van Mohammed vzmh hebben gemaakt dus waarom zouden julie het wel mogen? En het zijn geen normale cartoons, meestal zeer beledigend.
Dus omdat "de moslims" geen afbeeldingen willen van hun profeet, mogen anderen dat ook niet?
Dit is toch te gek voor woorden? Ik maak tekeningskes van alles wat ik wil.
Of die cartoons beledigend zijn laat ik in het midden, de beste humor is altijd wel voor iemand beledigend.
Mag met een godsdienst niet gelachen worden?
Mag er überhaupt nog gelachen worden?
Trouwens, doe eens verdomd normaal, het is maar een cartoon.
In het westen hangen er billboard overal van halfnaakte vrouwen en vrouwen worden gedwongen om anorexia patienten te worden zodat mensen hun mooi gaan vinden. Vrouwen zijn hier in het westen een lap vlees dat aan eisen moet voldoen die 9 van de 10 keer niks met karakter te maken heeft. Waar is vrouwenonderdrukking nou echt?
De meeste mannen zien die panlatten niet graag, en dat die zo mager zijn vind ik ook niet normaal.
Maar die vrouwen worden niet gedwongen tot anorexia he, en als ze dan al onder druk staan moet je eerlijk genoeg zijn te zeggen dat er ook openlijk campagne gevoerd wordt om die wantoestanden tegen te gaan.
Ik zie in de Arabische wereld geen gespreksprogramma's, affiches en billboards tegen vrouwenonderdrukking bij de Islam.
Wat je bij ons wel ziet tegen de extreem magere dames in reclames e.d.
Hoe komt dat? Omdat jullie pretenderen de waarheid te bezitten. Jullie manier van leven is de waarheid, de rest is fout.
Denk eens voor jezelf na, zeg.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door xplosive »

Het dictaat van de islam is dat moslims ten opzichte van niet-moslims in alles hun zin moeten krijgen. Om die reden is de islam in een democratie onhoudbaar. Kiezen voor democratie betekent daarmee het uitsluiten van de islam. Godsdienstvrijheid moet er zijn, behalve voor godsdiensten die de democratie om zeep helpen. De islam is zo'n godsdienst die de democratie om zeep helpt en dient daarom uitgesloten te worden van de godsdienstvrijheid. De wet op godsdienstvrijheid zou daarom in dat kader moeten worden aangepast.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door Dhana »

Plakker schreef:
Amazigh schreef: Cursus Arabisch volgen, geschiedenis Islam volgen en dik 10 jaar onderzoek doen en je hebt je antwoord.
Waarom zo ik in godsnaam een cursus Arabisch volgen? Ge moogt al blij zijn dat ik niet zomaar alles slik wat me voorgeschoteld wordt.
Kopvoddentaks
Haatbaarden
KutMarokkanen
Geitenneukers
Tegen dit soort dingen moet de moslim gewoon tegen kunnen natuurlijk?
Uiteraard moeten moslims daar gewoon tegen kunnen! Dat is nu eenmaal zo in een maatschappij.
Er is natuurlijk geen probleem als het in lijn is met je eigen mening, maar o wee als het ertegenin druist.
Ik ben dan ook maar een ongelovige hond, mijn moeder wordt blijkbaar standaard geneukt en mijn zus vermoord.
Blijkbaar moet ik daar tegen kunnen, dus ja, iedereen gelijk voor de wet.
Omdat Moslims zelf niet en nooit een afbeelding van Mohammed vzmh hebben gemaakt dus waarom zouden julie het wel mogen? En het zijn geen normale cartoons, meestal zeer beledigend.
Dus omdat "de moslims" geen afbeeldingen willen van hun profeet, mogen anderen dat ook niet?
Dit is toch te gek voor woorden? Ik maak tekeningskes van alles wat ik wil.
Of die cartoons beledigend zijn laat ik in het midden, de beste humor is altijd wel voor iemand beledigend.
Mag met een godsdienst niet gelachen worden?
Mag er überhaupt nog gelachen worden?
Trouwens, doe eens verdomd normaal, het is maar een cartoon.
In het westen hangen er billboard overal van halfnaakte vrouwen en vrouwen worden gedwongen om anorexia patienten te worden zodat mensen hun mooi gaan vinden. Vrouwen zijn hier in het westen een lap vlees dat aan eisen moet voldoen die 9 van de 10 keer niks met karakter te maken heeft. Waar is vrouwenonderdrukking nou echt?
De meeste mannen zien die panlatten niet graag, en dat die zo mager zijn vind ik ook niet normaal.
Maar die vrouwen worden niet gedwongen tot anorexia he, en als ze dan al onder druk staan moet je eerlijk genoeg zijn te zeggen dat er ook openlijk campagne gevoerd wordt om die wantoestanden tegen te gaan.
Ik zie in de Arabische wereld geen gespreksprogramma's, affiches en billboards tegen vrouwenonderdrukking bij de Islam.
Wat je bij ons wel ziet tegen de extreem magere dames in reclames e.d.
Hoe komt dat? Omdat jullie pretenderen de waarheid te bezitten. Jullie manier van leven is de waarheid, de rest is fout.
Denk eens voor jezelf na, zeg.
Probeer de zaken eens van de positieve kant te bekijken. Hier loop je niet het risico aan stukjes opgeblazen te worden met het laartste dat je hebt gehoord dat Jaweh de grootste is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door Ariel »

Hoi Dhana, als je nog even mee wil babbelen op het nieuwe forum dan moet jij je hier even registreren. http://ffiforums.org/dutch/index.php?si ... 8c17f5c9ec
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door King George »

Op het nieuwe forum? Dat was toch een noodforum? We hebben hier alles, inclusief ledenlijst en archief. Hooguit met een "gat" van een week of vier.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Dag iedereen! Mijn naam is Plakker

Bericht door xplosive »

Dat is waar, maar er zijn nog belangrijke ontwikkelingen gaande. Op het noodforum vind je daar meer over.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie