Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Eigenlijk zou islam Mohammedanisme moeten heten want zelfs Allah bidt voor Mohammed en deed zijn best Mohammed nog al eens terwille te zijn met de door hem gewenste 'nederdalingen'.
:greeting2:
Ik zal dat voortaan doen. Wat nou islam? Mohammedanisme is de enige juiste terminologie die bij het religieuze Arabische kwaad past. Klare taal die we moeten gebruiken. Hoe moslims raaskallen moeten ze zelf weten. Vanaf nu horen alle niet-moslims te spreken over Mohammedanisme. Of Mohammedaandom. Als kwinkslag naar Christendom. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door mercator »

sjun schreef:Je vergeet dat het systeem niet enkel bestaat uit koran maar ook uit hadith en soenna om de leefrichting aan te geven.
Ik heb ook al moslims- of hun sympathisanten- gesproken die een grote eerbied hebben voor de Koran maar de hadith ouwe wijven fabeltjes vinden. Alsof er gradatie zou bestaan tussen verschillende soorten onzin.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door mercator »

Manon schreef:Een religie of ideologie is niet aangeboren. Het is de cultuur die nefaste gevolgen heeft.
Daar ben ik nog zo zeker niet van. Als de moslims door eeuwenlange inteelt ook biologisch veranderd zijn klopt die nurture theorie niet. En kan je dus wel degelijk stellen dat ze op genetisch niveau meer aanleg hebben tot godsdienstwaanzin, fanatisme en criminaliteit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Manon »

mercator schreef:
sjun schreef:Je vergeet dat het systeem niet enkel bestaat uit koran maar ook uit hadith en soenna om de leefrichting aan te geven.
Ik heb ook al moslims- of hun sympathisanten- gesproken die een grote eerbied hebben voor de Koran maar de hadith ouwe wijven fabeltjes vinden. Alsof er gradatie zou bestaan tussen verschillende soorten onzin.
dat is gewoon het verschil tussen sjiieten (zonder ahadith) en soennieten (die wel de ahadith mee volgen).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Manon schreef:Een religie of ideologie is niet aangeboren. Het is de cultuur die nefaste gevolgen heeft.
Daar ben ik nog zo zeker niet van. Als de moslims door eeuwenlange inteelt ook biologisch veranderd zijn klopt die nurture theorie niet. En kan je dus wel degelijk stellen dat ze op genetisch niveau meer aanleg hebben tot godsdienstwaanzin, fanatisme en criminaliteit.
ik ga akkoord dat ze door jarenlange inteelt genetisch belast zijn, maar of dat nu net meer aanleg geeft tot godsdienstwaanzin lijkt me vergezocht. Of criminaliteit een aangeboren erfelijke afwijking is, is een totaal andere discussie denk ik.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
RedBee
Berichten: 8
Lid geworden op: ma sep 26, 2016 5:21 pm
Contacteer:

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door RedBee »

@Sjun
Sjun Schreef:

Je vergeet dat het systeem niet enkel bestaat uit koran maar ook uit hadith en soenna om de leefrichting aan te geven.
Hadith en soenna bevatten ook verwerpelijke ideeën die niet passen in onze westerse cultuur. De Koran is volgens mij echter het eerste en belangrijkste instrument waarmee jihadis worden gemaakt. http://redbee.website/m/M-MachineNED.htm

Het maken van soldaten van Allah gebeurt in mijn model in twee stappen. De eerste stap is het conditioneren van een Islamitisch karakter, de tweede stap is het toevoegen van de cognities. Wanneer de vroege conditionering goed gelukt is, is het toevoegen van de cognities eenvoudig; ze passen dan goed in de al aanwezige emotionele structuur en voelen dus goed, logisch etc.

De Islam mikt daarom op zo jong mogelijke kinderen. Dat niet-Moslim kinderen met school, een sportweek (?) e.d. een moskee bezoeken is niet alleen raar maar ook veel gevaarlijker dan ouders zich realiseren. http://redbee.website/i/DIYToReciteThem.htm
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door sjun »

Hetgeen in een goede islamitische opvoeding gebeurt is het modelleren van het kind naar de volgens de leer meest ideale moslim Mohammed. Wat Mohammed in verschillend voorkomende gevallen gedaan zou hebben kan slechts worden opgemaakt uit hadith en soenna zonder welke de koran nauwelijks verstaan en begrepen kan worden.

Mocht je het interessant vinden om daar iets meer van op te steken uit islamitische bronnen zèlf en van bevraging ervan zijn er ook op FFI enkele draadjes vol informatie: Meer historisch en maatschappelijk bewustzijn van wat er gaande is: Licht op de situatie in Europa o.a.: Licht op psychologische componenten:

Lees je ook in en verspreid de kennis van zaken.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Hetgeen in een goede islamitische opvoeding gebeurt is het modelleren van het kind naar de volgens de leer meest ideale moslim Mohammed. Wat Mohammed in verschillend voorkomende gevallen gedaan zou hebben kan slechts worden opgemaakt uit hadith en soenna zonder welke de koran nauwelijks verstaan en begrepen kan worden.
Whauwww! Sjun trap vol op het gaspedaal. Ik haal hier alleen maar even zijn eerste alinea aan.

Inderdaad, de Koran is nauwelijks te volgen. Waar gaat het over? Er zit nergens een verhaallijn in zoals in de bijbel. Geen probleem dachten een paar achterlijke Arabieren die hoe dan ook niet op hun achterhoofd waren gevallen. We bepalen dat de Koran het woord van Allah is. En wie kan de taal van Allah begrijpen? Niemand, anders zou die persoon zich gelijk aan Allah wanen. Einde verhaal? Dat zou mooi zijn, maar Arabieren zijn arrogante zelfingenomen geitenneukers die al heel lang weten dat ze tot niks anders in staat zijn dan lulkoek verkopen. Maar hoe houd je zo'n gedegenereerd minderwaardig Arabisch woestijnvolk bij elkaar om toch nog macht te kunnen uitoefenen? Door het geloof in onzin tot absolute macht te verheffen. En zo is het Mohammedanisme ontstaan. Woestijnlulkoek voortgekomen uit de geest van de Arabische psychopaat annex roverhoofdman terrorist Mohammed.

De Arabische losse flodders in de Koran duiden weliswaar op gebrek aan geletterdheid, maar behelsen in de geile ogen van de mohammedaan de exclusieve superieure taal van Allah die destijds alleen aan Arabieren voorbehouden was. Om het domme simpele Arabische ongeletterde woestijnvolk op de been te houden was echter meer nodig. Daarvoor zijn de hadith en de soenna bedacht, zonder welke de koran nauwelijks verstaan en begrepen kan worden.

Hadits en soenna's, flagrante kinderachtige leugens die vol staan met belachelijkheden. Vandaar dat 'wijze' moslimmannen toch wat geschrokken zijn van menige hadith. Want we leven immers in de 21e eeuw. Als ik het goed heb - Sjun corrigere mij - dan mag er aan (sommige) hadiths en soenna's getwijfeld worden of zij daadwerkelijk door de profeet geuit zijn. Om te vermijden dat zelfs moslims - hoe dom ze ook zijn - gaan twijfelen aan het 'gezonde' verstand van de (proleet) profeet.
Hoe dan ook, een moslim blijft een stuk onbenul en slaaf van zijn miserabele voorouders. Het is hem verboden een eigen mening erop na te houden en de islam vaarwel te zeggen.
Jammer. Want een overstap naar het christelijke geloof zal de moslim alleen maar sieren en kunnen veheffen tot een begripvolle en gewaardeerde deelnemer aan onze kennisbeschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
RedBee
Berichten: 8
Lid geworden op: ma sep 26, 2016 5:21 pm
Contacteer:

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door RedBee »

@ Sjun

Interressante youtube film met Barino Barsou: https://youtu.be/dscYNLbT7kQDe De 'Islam expert' citeert sura 5 vers 32 verkeerd (00:02:30). Wat hij zegt is niet wat er staat. Dit komt erg veel voor maar het valt niemand op omdat kennelijk niemand zo'n vervelende figuur is als ik, welke zelf nakijkt of wat beweerd wordt ook daadwerkelijk zo is. http://redbee.website/i/B&K.htm ( http://redbee.website/i/B&K.htm#anchor-3.3 ). Wat hebben we hier? Een 'expert' die herhaalt wat hij gehoord heeft van een andere 'expert' ,ook een nakauwer, lijkt mij.

Wat betreft de psychologie van de Islam zitten Sjun & ik redelijk op dezelfde golflengte, denk ik. De Islam exploiteert angst. http://redbee.website/m/M-MachineNED.htm
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door sjun »

Daar kon je wel eeens gelijk in hebben.

Sabatina James: Die Gewalt ist durch den Koran begründet


Niet bij de NPO en andere gelijkgeschakelde Nederlandse massamedia maar via het wereldwijde web is aan informatie te komen.
De Koran kan van gewone mensen moordende zombies maken
door Afshin Ellian | Elsevier 23 mrt 2015

Een Afghaanse vrouw werd gelyncht door een menigte die dacht dat ze een koran had verbrand. Alsof deze gruwelijke moord dan gerechtvaardigd zou zijn. Een eerbetoon aan de moedige vrouwen van Afghanistan.

Kabul was in rep en roer. Wereldwijd vierden verschillende volkeren het Perzische nieuwjaar, de Norooz, dit jaar op 20 maart in onder meer Iran, Afghanistan, Azerbeidzjan, Tadzjikistan en de Koerdische gebieden. Maar op donderdag 19 maart gebeurde iets vreselijks in Kabul. Er werd een collectieve misdaad gepleegd. Een dergelijke misdaad op zichzelf is niets nieuws. Vorige week werden kerken in Pakistan aangevallen. Op vrijdag 20 maart was een sjiitische moskee in Sana'a (Jemen) het doelwit van een zelfmoordaanslag: ruim honderdtwintig doden.

Farkhonde
In Tunis vielen islamitische terroristen toeristen aan: ruim twintig doden. In de nacht van 20 maart werden zeker 23 Koerden gedood terwijl ze in hun Syrische dorp het begin van de Norooz vierden. Er vielen zonder twijfel nog meer doden door toedoen van terroristen. Wat al deze terroristische daden gemeenschappelijk hebben, is dat de daders door de islam zijn geïnspireerd.

Bij de misdaad in Kabul werd een Afghaanse vrouw, Farkhonde, bij een moskee in Kabul door omstanders beschuldigd van het verbranden van een koran. Volgens Farkhondes vader vroeg zij haar vader 's ochtends, voordat zij wegging, om 100 Afghani (2 dollar). Hij gaf het haar.

Er werken daar mullahs. Die schrijven, nadat ze de wensen of problemen van mensen hebben aangehoord, gebedjes voor ze op. Die teksten worden meestal vermengd met koranverzen. De meeste klanten van dit soort geestelijke medicijnmannen zijn vrouwen.

Volgens de vader van Farkhonde zou zij woordenwisseling hebben gehad met een mullah, waarna de mullah riep dat Farkhonde een koran had verbrand. Daarna gebeurde iets waarnaar niemand met droge ogen kan kijken. Een waanzinnige menigte viel Farkhonde aan met knuppels, stenen en met hun ijzeren vuist. Ze sprongen op haar toen Farkhonde op de grond lag.

Ziek
Omstanders maakten foto's. Is dat niet ziek? Waarom maken mensen foto's en grijpen ze niet in? Ook de politie stond erbij, maar deed niets. De hele lynchpartij werd volledig gefilmd (schokkende beelden) en via sociale media verspreid. De zonen van Allah namen het levenloze lichaam van Farkhonde mee naar de opgedroogde rivierbedding in Kabul. Daar staken ze haar in brand.

Op andere videobeelden zien we hoe even later de brandweer arriveert. De brandweerlieden namen het lijk van Farkhonde mee. Zo begon de Norooz voor Afghanistan: een koran, een 27-jarige vrouw, moord en brandstichting in naam van Allah. Farkhonde werd door waanzinnige, gewone (ze zijn geen Taliban) moslims gelyncht en verbrand bij de rivierbedding. Verlichte Afghanen huilen. Hun verdriet is mijn verdriet. Ik kan het niet meer aan. Ik wil het niet meer horen. De vermoeidheid maakt zich langzamerhand meester van de oriëntale mens.

Natuurlijk wordt geprobeerd de schade voor de islam te beperken. Farkhonde, zo wordt nu beweerd, zou geestelijk instabiel zijn geweest. En zij zou de Koran niet hebben verbrand. Er wordt gezegd dat zij een zeer vrome vrouw was. Uit al deze beweringen kunnen we slechts één conclusie trekken: als Farkhonde de Koran zou hebben verbrand, dan zou de gewelddadige reactie gerechtvaardigd zijn.

De hel
De arrestatie van de daders in Kabul is een stap in de goede richting. Toch vrees ik dat dit geen teken van vooruitgang is. Een van de daders plaatste de volgende tekst op zijn Facebookpagina: 'Salaam moslims, vandaag heeft een vrouw zonder religie rond 16.00 uur bij Shah-e Doshamshireh de Koran in brand gestoken. De inwoners van Kabul, religieuze mensen inclusief ondergetekende, hebben haar eerst gedood en daarna in brand gestoken. De hel is haar plaats, insha'Allah.'

De Afghaanse autoriteiten zeggen dat de vrouw geen koran heeft verbrand. De daders zijn dus misdadigers. Kennelijk denkt de regering dat als de vrouw de Koran wel zou hebben verbrand, haar moordenaars geen misdadigers zouden zijn.

Dringende vraag
Tijdens de begrafenis zei een vrouw tegen een journalist: 'Ik denk dat al die aanwezige mannen lijken op de mannen die Farkhonde hebben vermoord.' De daders zijn gewone moslims die weleens worden aangeduid als gematigde moslims, omdat ze niet bij Taliban of andere groepen zijn aangesloten.

Ik heb een dringende vraag aan de daders: een jaar geleden bracht een zelfmoordenaar een bom tot ontploffing in een moskee in Kabul. Een aanzienlijk aantal Korans ging daarbij in vlammen op. Waarom is toen niet het idee opgevat om alle aanhangers van de Taliban in Kabul dood te knuppelen en in brand te steken?

Zombies
Vrouwen mogen in islamitische landen een uitvaartkist niet dragen. Maar Afghaanse vrouwen droegen eigenhandig de kist van Farkhonde. Dit heb ik nooit in mijn leven meegemaakt. Inderdaad komt de eer om het levenloze Farkhonde te dragen, jongens niet toe. Een unicum in de islamitische wereld: de vrouwen droegen de uitvaartkist.

Moeten massaal korans worden verbrand om de afkeer te uiten van de woorden die van de gewone mensen zombies maken? Wellicht zal dat ooit gebeuren, maar nu ligt daar een vertrapt, verbrand lijk van een vrouw. Dorood, salut, chapeau aan de Afghaanse vrouwen. De Koran moet niet worden verbrand maar verbannen uit het leven.
Afshin Ellian in Elsevier 23.03.15
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Hans v d Mortel sr »

RedBee schreef:@ Sjun
Wat betreft de psychologie van de Islam zitten Sjun & ik redelijk op dezelfde golflengte, denk ik. De Islam exploiteert angst. http://redbee.website/m/M-MachineNED.htm
En daar heeft iedereen, inclusief RedBee, last van op FFI. Behalve ik dan. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie