Teva Teff de Realist.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Weet ik nu waar de naam Teva vandaan komt.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Freya schreef:Is dit niet de hippe versie, van wat men vroeger zei: "Jezusschoenen"? :smile:
Haha, ze zeiden toch Nike Air Jerusalem? :lol:
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Teva Teff

Bericht door Amazigh »

Afghan schreef:
nimda schreef: Kom, kom, laten we allen, christenen, joden, atheisten etc. niet onder elkaar onenig zijn. Vergeet niet wat ons allemaal samenbrengt. We zijn allen "Kuffar", haatonderwerp van de intolerante islam religie. Eens deze haatgodsdienst van de planeet verdwenen kunnen we onze geschillen op een menselijke manier hervatten.
Bedankt Nimda,
Dit was precies wat ik van Teva had verwacht. Ze ziet helaas geen verschil tussen hoe de moslims en niet moslims met haar omgaan.

Ik heb liever te maken met Teva's dan met mensen als Ajax en Rust.
Geloof is voor mij niet de enige vereiste om anderen als vriend of vriendin te mogen beschouwen.
Groetjes
Afghan
Gelukkig wil ik ook niks met je te maken hebben dus back off.
En gebruik m,n nickname niet in je teksten ik heb niks met je te schaften.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Ik heb liever te maken met Teva's dan met mensen als Ajax en Rust.
Deze kooks zijn in feite useful idiots die de achterlijkheid van de islam bewijzen.
Scientia vincere tenebras
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Het valt mij wel op, hoe agressief mensen als Ajax, Hamid en Rust, Afghan benaderen. Waarom? Omdat Afghan geen moslim meer is maar een christen? Dat zou best kunnen, gezien het feit, dat ik ook een aantal berichten van moslims heb gelezen, aan het adres van Nadia, ook nu christen in plaats van moslima, waar de honden geen brood van lusten.
Ajax schreef:Gelukkig wil ik ook niks met je te maken hebben dus back off. En gebruik m,n nickname niet in je teksten ik heb niks met je te schaften.
Rust schreef: Luister niet naar die afghan die is geestelijk ziek....
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Freya schreef:Het valt mij wel op, hoe agressief mensen als Ajax, Hamid en Rust, Afghan benaderen. Waarom? Omdat Afghan geen moslim meer is maar een christen? Dat zou best kunnen, gezien het feit, dat ik ook een aantal berichten van moslims heb gelezen, aan het adres van Nadia, ook nu christen in plaats van moslima, waar de honden geen brood van lusten.
Ajax schreef:Gelukkig wil ik ook niks met je te maken hebben dus back off. En gebruik m,n nickname niet in je teksten ik heb niks met je te schaften.
Rust schreef: Luister niet naar die afghan die is geestelijk ziek....
hallo godinnetje freya,

was ik maar een godin dan had ik mijn toverstokje gebruikt.
hihi

inderdaad, soms gaat men te ver......
Laatst gewijzigd door nadia op vr apr 27, 2007 7:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Freya schreef:Het valt mij wel op, hoe agressief mensen als Ajax, Hamid en Rust, Afghan benaderen. Waarom? Omdat Afghan geen moslim meer is maar een christen? Dat zou best kunnen, gezien het feit, dat ik ook een aantal berichten van moslims heb gelezen, aan het adres van Nadia, ook nu christen in plaats van moslima, waar de honden geen brood van lusten.
Ajax schreef:Gelukkig wil ik ook niks met je te maken hebben dus back off. En gebruik m,n nickname niet in je teksten ik heb niks met je te schaften.
Rust schreef: Luister niet naar die afghan die is geestelijk ziek....
Waarom moet je oordelen?
Ik heb alleen gezegd dat ik niks met hem te maken wil hebben is dat een belediging?
A proud amazigh!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Met die warme zomers zie je steeds vaker.
Teva's!
Ik verzoek eenieder van welke gezindte dan ook weer on topic te gaan.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op vr apr 27, 2007 11:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

ajax schreef:
Freya schreef:Het valt mij wel op, hoe agressief mensen als Ajax, Hamid en Rust, Afghan benaderen. Waarom? Omdat Afghan geen moslim meer is maar een christen? Dat zou best kunnen, gezien het feit, dat ik ook een aantal berichten van moslims heb gelezen, aan het adres van Nadia, ook nu christen in plaats van moslima, waar de honden geen brood van lusten.
Ajax schreef:Gelukkig wil ik ook niks met je te maken hebben dus back off. En gebruik m,n nickname niet in je teksten ik heb niks met je te schaften.
Rust schreef: Luister niet naar die afghan die is geestelijk ziek....
Waarom moet je oordelen?
Ik heb alleen gezegd dat ik niks met hem te maken wil hebben is dat een belediging?
Ja Ajax, je hebt geliik. Ik wil ook niets met hem te maken hebben, maar hij blijft maar schrijven. Ik heb ook gemerkt dat hij een lieverdje van dit forum is, zodra we iets over hem schrijven, komen ze in eens van alle kanten om hem te verdedigen.
Trouwens, ik ga voor een week naar familie in Duitsland, ik zal mijn broeders en zusters wel missen, die anderen kunnen van mij de pot op.
op zondag 6 mei ben ik weer terug dan zie ik wel wat jullie allemaal beleefd hebben.
Bij deze mij hartelijke salaams voor br. Rust en zr. Chaimae en andere Mosllims op dit forum
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Hamid schreef:
ajax schreef:
Freya schreef:Het valt mij wel op, hoe agressief mensen als Ajax, Hamid en Rust, Afghan benaderen. Waarom? Omdat Afghan geen moslim meer is maar een christen? Dat zou best kunnen, gezien het feit, dat ik ook een aantal berichten van moslims heb gelezen, aan het adres van Nadia, ook nu christen in plaats van moslima, waar de honden geen brood van lusten.
Waarom moet je oordelen?
Ik heb alleen gezegd dat ik niks met hem te maken wil hebben is dat een belediging?
Ja Ajax, je hebt geliik. Ik wil ook niets met hem te maken hebben, maar hij blijft maar schrijven. Ik heb ook gemerkt dat hij een lieverdje van dit forum is, zodra we iets over hem schrijven, komen ze in eens van alle kanten om hem te verdedigen.
Trouwens, ik ga voor een week naar familie in Duitsland, ik zal mijn broeders en zusters wel missen, die anderen kunnen van mij de pot op.
op zondag 6 mei ben ik weer terug dan zie ik wel wat jullie allemaal beleefd hebben.
Bij deze mij hartelijke salaams voor br. Rust en zr. Chaimae en andere Mosllims op dit forum
Je zou beter een weekje kunnen gaan werken voor je spaarpotje voor een enkeltje Talibanistan
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Helemaal mee eens Teva.
Hamid is een van de laagste trollen op dit forum. Ik kan me niet herinneren dat hij iets zinnigs heeft bijgedragen aan dit forum :roll:
'Die andere kunnen van mij de pot op'... triest, jongen, triest..
Hamid schreef:Ik wil ook niets met hem te maken hebben, maar hij blijft maar schrijven
Alsof jij mag bepalen wanneer Afghan wel of niet iets post..
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Nog even dit.
Ik ben een stoere vent, met een mooie vriendin.
En het plaatje. Dat is de Kleine Sikkel.
Een fraai romaans steen in Gent. Helaas ietsje te hard gerestaureerd, Maar toch. Dit mooie 'vestingwoongebouw' uit circa 1250 was mijn eerste kennismaking van dit soort middeleeuwse architectuur.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Teva Teff schreef:Nog even dit.
Ik ben een stoere vent, met een mooie vriendin.
En het plaatje. Dat is de Kleine Sikkel.
Een fraai romaans steen in Gent. Helaas ietsje te hard gerestaureerd, Maar toch. Dit mooie 'vestingwoongebouw' uit circa 1250 was mijn eerste kennismaking van dit soort middeleeuwse architectuur.

Jij een vriendin is al een wonder maar mooi mag je wel weglaten.
Waarschijnlijk een crackjunk
A proud amazigh!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

ajax schreef:
Teva Teff schreef:Nog even dit.
Ik ben een stoere vent, met een mooie vriendin.
En het plaatje. Dat is de Kleine Sikkel.
Een fraai romaans steen in Gent. Helaas ietsje te hard gerestaureerd, Maar toch. Dit mooie 'vestingwoongebouw' uit circa 1250 was mijn eerste kennismaking van dit soort middeleeuwse architectuur.

Jij een vriendin is al een wonder maar mooi mag je wel weglaten.
Waarschijnlijk een crackjunk
Ik ken jouw soort.
De enige vriendin die jij tot je 28ste hebt is je eigen handje.
En een grote bek dat ze altijd hebben, terwijl ze zelf in gedachte alle denkbare perversiteiten langs laten komen als ze met zichzelf bezig zijn.
Heb je het door?
Ik vind jou ook aardig.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Teva Teff schreef:
nadia schreef:
Teva Teff schreef: Hallo, ik ben een 15-jarig neisje, ik ben stiekem moslima.
Ik benoem de dingen zoals ze zijn.
Als iemand zo op een forum binnenwandelt mag ik het een dom moslimwicht noemen.
Dat is een beter commentaar dan die van die imperialistische fascistische moslimmuts Chaimea die haar al te graag in die enge sekte wil trekken.
tefa teff,
ik wil me eigenlijk niet mee bemoeien maar ik vind jou ook te hard, zowel nu als in bijna al je reactie's.
heel vaak stuit jij dan als een bom tegen de borsten van vele moslims en gelovige aan.

ik raad je aan om niet te verharden, dit kan je namelijk heel gemakkelijk overkomen.
ik kan soms ook uit mijn slof schieten maar niet standaard, dan moet er wat gezegd zijn wat me tegen de borst stuit wat mij als exmoslima vaak overkomt.

oja, ik moet eerlijk toegeven dat ik gisteren mondeling een klacht heb ingediend bij ffi omdat jij (vind ik) te hard bent in je "woorden" en dat doe je veelste vaak, deze combinatie samen is echt niet goed, niet voor jezelf, niet voor de discussie en zeker niet voor het doel van ffi.

ik neem aan dat je enig begrip kunt tonen voor de klacht en word vooral niet boos want verder doe je het goed, vind ik tenminste.

veel liefs nadia.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Dat geldt ook voor psychische ziekten.
tefa teff,

je reactie is niet helemaal duidelijk voor me, wat bedoel je daarmee.
waarom begin je over psygische ziektes?

Teva Teff schreef:En je mag je mondelinge interne klacht best wel schriftelijk en openbaar op dit forum zetten, hoor.
Ik heb daar geen enkel probleem mee.
nogmaals, het was een mondelinge klacht en tefa teff was ze al opgevallen, ik heb alleen gezegd dat ik jou veel te hard vind en dat heb ik pas gezegd nadat ik zag dat je zo door bleef gaan op dezelfde toer, wat ffi ermee doet weet ik niet, is ook niet aan mij.
meer is er niet gezegd of gedaan.

daarbij is het onze, ook mijn doel om moslims wakker te maken en niet om ze meteen weg te jagen, jouw manier van hen aanspreken jaagt ze alleen maar weg en jij komt heel hatelijk over.
het gaat dan niet eens over een discussie, kijk je reactie's maar zelf na dan zie je dat je heel hatelijk en onbeschoft bent, waarom? weet ik niet maar ik zou je aanraden om wat meer inhoudelijk in te gaan dan meteen te lopen schelden.

wil jij niet dat we moslims dmv kennis proberen wijzer te maken dan ze al zijn, juist voor diegene die de waardheid zoeken wat betreft de islam.
ikkke wel en ffi ook dus dan moet je mij toch kunnen begrijpen en ben vooral niet boos want wie ben ik nou.
ik ben gewoon een forumlid net als jij meer niet.
als we hetzelfde doel hebben dan zitten we hier goed bij FFI.

mvg nadia
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ik ben Teva Teff de Realist.
Ik zeg gewoon wat ik er zelf van vind.
Dat zal ik ook gewoon blijven doen.
En daarbij je kritiek is ook grotendeels feitelijk onjuist.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Teva Teff schreef:Ik ben Teva Teff de Realist.
Ik zeg gewoon wat ik er zelf van vind.
Dat zal ik ook gewoon blijven doen.
En daarbij je kritiek is ook grotendeels feitelijk onjuist.
dan ben ik bang dat je hier niet lang welkom zult zijn, op den duur zullen ze ingrijpen, vroeg of laat.

jammer tefa teff dat je op deze manier laat weten wat je ervan vind, erg jammer.

mvg nadia
Gebruikersavatar
Aidan
Berichten: 49
Lid geworden op: wo aug 02, 2006 11:23 am
Locatie: Antwerpen

Bericht door Aidan »

Hoi Teva Teff,
Teva Teff schreef:Ik ben Teva Teff de Realist.
Ik zeg gewoon wat ik er zelf van vind.
Dat zal ik ook gewoon blijven doen.
En daarbij je kritiek is ook grotendeels feitelijk onjuist.
Je bent realist. Zorg er in al je realisme voor dat je zelf niet te overtuigd geraakt van je eigen gelijk zodat je zelf niet de illusie gaat leven dat je het allemaal wel 'weet' en 'beseft'. Misschien droom je wel evenveel als de Moslims die je verwijt van te dromen.

Nadia heeft bovendien gelijk. Als je iemand wil overtuigen van een waarheid waarvan je zelf bewust bent moet je in staat kunnen zijn die beschaafd te delen met de rest. Het forum verliest zijn geloofwaardigheid door volwassenen die zichzelf constant gedragen als pubers. Weinig Moslims zullen overtuigd raken van een topic van 10 bladzijden waarvan er 7 vol staan met beledigingen en 3 met waarheid.

Met respect,
Aidan
When we're deluded there's a world to escape. When we're aware there's nothing to escape.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Aidan schreef:Hoi Teva Teff,
Teva Teff schreef:Ik ben Teva Teff de Realist.
Ik zeg gewoon wat ik er zelf van vind.
Dat zal ik ook gewoon blijven doen.
En daarbij je kritiek is ook grotendeels feitelijk onjuist.
Je bent realist. Zorg er in al je realisme voor dat je zelf niet te overtuigd geraakt van je eigen gelijk zodat je zelf niet de illusie gaat leven dat je het allemaal wel 'weet' en 'beseft'. Misschien droom je wel evenveel als de Moslims die je verwijt van te dromen.

Nadia heeft bovendien gelijk. Als je iemand wil overtuigen van een waarheid waarvan je zelf bewust bent moet je in staat kunnen zijn die beschaafd te delen met de rest. Het forum verliest zijn geloofwaardigheid door volwassenen die zichzelf constant gedragen als pubers. Weinig Moslims zullen overtuigd raken van een topic van 10 bladzijden waarvan er 7 vol staan met beledigingen en 3 met waarheid.

Met respect,
Aidan
Ik bedreig geen moslims. Ik gedraag me niet als een puber.
Ik ben Realist.
Je mag best vinden dat ik geen enkel respect heb voor de standpunten van religieuzen, dat is ook zo, ik kan geen respect hebben voor schreeuwlelijks met godsdienstwanen.
Maar ga dat niet puberaal noemen, dat is gewoon een vooringenomen standpunt omdat je niet om kunt gaan met mijn eerlijkheid, de dingen benoemen zoals ze zijn.
Ik weet het, ik kan daarin meedogenloos zijn. Maar dat ben ik niet voor niets.
Trouwens voor moslims maakt dat helemaal niet uit, wat je ook zegt, je gaat toch altijd op hun overgevoelige veel te ver uitstekende lange tenen staan.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

moslims zijn heel gevoelig als het om hun geloof gaat, dat klopt maar dan zou toch moeten weten hoe we op een ander manier binnen kunnen dringen, ik vind het eigenlijk heel oneerlijk van je dat je nu deze toer op gaat.
ik vind dit geen excuus, sorry.

als je heel eerlijk bent en je eigen posten bekijkt dan zie je dat het geschald van jou vaak zonder enige aanleiding geplaatst word en het gescheld op zich is gewoon veel ste hard.
kun je geen andere woorden gebuiken, iets mildere woorden als je toch niet zonder kunt.

kijk, ik kan woest worden als ik weer wat lees over mohammed en aisha en al zijn sexuele begeertes en wie daarvoor heeft moeten lijden.
ik noem mohammed dan ook weleens een "pedoprofeet", ik roep ook weleens tegen iemand die zeer irritant is "ben je blind of zo".
dit kan allemaal gebeuren in een verhitte discussie maar het liefst gebruik ik ze niet.
bij jou is het bijna standaard, daarom heb je uiteindelijk hier op aangesproken.

bekijk je reactie''s maar eens, dan zie je wel wat ik bedoel.
kijk maar even en doe het dan ook echt.
misschien dat we dan een oplossing kunnen zoeken naar het standaard gescheld om niets waar jij (lijkt mij) ook niet al te gelukkig mee kan zijn.
we leren het beste van elkaar, afgesproken :wink:

oja, aidan hoef je niet zo aan te spreken hoor want aidan is een volwassen schatje.
een waarlijk schatje die het niet eens "durft bij wijze" van om iemand ergens op aan te vallen, iets wat ik zeer respecteer in hem.
ik zou willen dat ik zoveel geduld had maar dat komt nog wel.
alles op zijn tijd en alles moet je leren in het leven dus ook het geduld en nadia leert graag.
weet je waarom? ik ben namelijk gegroeid met zoveel mogelijk wijze kennis en door vele malen vallen en opstaan.
leren is leuk, je ziet en voelt jezelf groeien!!

mvg nadia
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Beste Hamid,
Ik neem aan dat je nu weer terug bent van je familiebezoek in Duitsland en hoop dat je daar een goede tijd hebt gehad.
Ik hoop dat we met elkaar verder kunnen discussieren over inhoudelijke zaken betreffende Islam en Christendom.
Ik wil heel graag aan jou uitleggen (dus niet opleggen) waarom ik besloten heb om Islam los te laten. Ik wil dat je echt weet waarin je gelooft en dat je niet blindelings iets achterna loopt.
Mag ik op de man af vragen, of je ooit bij jezelf heb gedacht of Islam wel of niet de waarheid is?
Als Islam voor jou de waarheid is, dan hoeft die waarheid toch niet bang te zijn voor een onderzoek, of niet soms?
Het is een feit dat de zon bestaat en als iemand dit feit wil onderzoeken, zou de zon daar geen enkele moeite mee hebben. Zo is het ook met waarheid omtrent geloof en andere waarden in ons leven.
Als een geloof mij niet toestaat om kritisch te mogen zijn, dan is dat geloof voor mij niets waard.

Hamid, probeer echt inhoudelijk te reageren op mijn bericht en trek je niets aan wat anderen hierover schrijven. Ik wil met jou persoonlijk van gedachte wisselen en mocht het toch blijken dat we niet door een deur samen kunnen, dan zal ik je mening respecteren en je niets meer vragen. Je mag me gerust vragen stellen.

Laten we op deze manier een voorbeeld voor anderen zijn om door middel van dialoog de kloof tussen mensen proberen te verkleinen die ontstaan is door verschillende overtuigingen en of ideologie.
Met vriendelijke groet

Trouwens, ik ga voor een week naar familie in Duitsland, ik zal mijn broeders en zusters wel missen, die anderen kunnen van mij de pot op.
op zondag 6 mei ben ik weer terug dan zie ik wel wat jullie allemaal beleefd hebben.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

nadia schreef:moslims zijn heel gevoelig als het om hun geloof gaat, dat klopt maar dan zou toch moeten weten hoe we op een ander manier binnen kunnen dringen, ik vind het eigenlijk heel oneerlijk van je dat je nu deze toer op gaat.
ik vind dit geen excuus, sorry.

als je heel eerlijk bent en je eigen posten bekijkt dan zie je dat het geschald van jou vaak zonder enige aanleiding geplaatst word en het gescheld op zich is gewoon veel ste hard.
kun je geen andere woorden gebuiken, iets mildere woorden als je toch niet zonder kunt.

kijk, ik kan woest worden als ik weer wat lees over mohammed en aisha en al zijn sexuele begeertes en wie daarvoor heeft moeten lijden.
ik noem mohammed dan ook weleens een "pedoprofeet", ik roep ook weleens tegen iemand die zeer irritant is "ben je blind of zo".
dit kan allemaal gebeuren in een verhitte discussie maar het liefst gebruik ik ze niet.
bij jou is het bijna standaard, daarom heb je uiteindelijk hier op aangesproken.

bekijk je reactie''s maar eens, dan zie je wel wat ik bedoel.
kijk maar even en doe het dan ook echt.
misschien dat we dan een oplossing kunnen zoeken naar het standaard gescheld om niets waar jij (lijkt mij) ook niet al te gelukkig mee kan zijn.
we leren het beste van elkaar, afgesproken :wink:

oja, aidan hoef je niet zo aan te spreken hoor want aidan is een volwassen schatje.
een waarlijk schatje die het niet eens "durft bij wijze" van om iemand ergens op aan te vallen, iets wat ik zeer respecteer in hem.
ik zou willen dat ik zoveel geduld had maar dat komt nog wel.
alles op zijn tijd en alles moet je leren in het leven dus ook het geduld en nadia leert graag.
weet je waarom? ik ben namelijk gegroeid met zoveel mogelijk wijze kennis en door vele malen vallen en opstaan.
leren is leuk, je ziet en voelt jezelf groeien!!

mvg nadia
Aidan hoeft mij ook niet zo aan te spreken.
Of heb je dat gemist?
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Teva Teff schreef:
nadia schreef:moslims zijn heel gevoelig als het om hun geloof gaat, dat klopt maar dan zou toch moeten weten hoe we op een ander manier binnen kunnen dringen, ik vind het eigenlijk heel oneerlijk van je dat je nu deze toer op gaat.
ik vind dit geen excuus, sorry.

als je heel eerlijk bent en je eigen posten bekijkt dan zie je dat het geschald van jou vaak zonder enige aanleiding geplaatst word en het gescheld op zich is gewoon veel ste hard.
kun je geen andere woorden gebuiken, iets mildere woorden als je toch niet zonder kunt.

kijk, ik kan woest worden als ik weer wat lees over mohammed en aisha en al zijn sexuele begeertes en wie daarvoor heeft moeten lijden.
ik noem mohammed dan ook weleens een "pedoprofeet", ik roep ook weleens tegen iemand die zeer irritant is "ben je blind of zo".
dit kan allemaal gebeuren in een verhitte discussie maar het liefst gebruik ik ze niet.
bij jou is het bijna standaard, daarom heb je uiteindelijk hier op aangesproken.

bekijk je reactie''s maar eens, dan zie je wel wat ik bedoel.
kijk maar even en doe het dan ook echt.
misschien dat we dan een oplossing kunnen zoeken naar het standaard gescheld om niets waar jij (lijkt mij) ook niet al te gelukkig mee kan zijn.
we leren het beste van elkaar, afgesproken :wink:

oja, aidan hoef je niet zo aan te spreken hoor want aidan is een volwassen schatje.
een waarlijk schatje die het niet eens "durft bij wijze" van om iemand ergens op aan te vallen, iets wat ik zeer respecteer in hem.
ik zou willen dat ik zoveel geduld had maar dat komt nog wel.
alles op zijn tijd en alles moet je leren in het leven dus ook het geduld en nadia leert graag.
weet je waarom? ik ben namelijk gegroeid met zoveel mogelijk wijze kennis en door vele malen vallen en opstaan.
leren is leuk, je ziet en voelt jezelf groeien!!

mvg nadia
Aidan hoeft mij ook niet zo aan te spreken.
Of heb je dat gemist?
nou ja zeg, is dat alles wat je kunt zeggen.

ik hou het voor gezien met jou, sorry maar het heeft gewoon geen zin.
het lijkt wel asof ik tegen de muur praat.

verder wens ik nog veel plezier op deze forum.

nadia
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

nadia schreef:
ik hou het voor gezien met jou, sorry maar het heeft gewoon geen zin.
het lijkt wel asof ik tegen de muur praat.
nadia
De combinatie van het belerende toontje en de feitelijke onjuistheid van wat je schrijft, ik heb gewoon even geen zin om daar tegen in te gaan.
Je vraagt respect te hebben voor iets waar ik geen enkel respect voor kan hebben en jij hebt op jouw beurt weer geen enkel respect voor die keuze van mij noch heb je de wil om je eens in mij te verplaatsen.
Ik heb gewoon een andere persoonlijkheid dan jij, mijn anti-islamgevoelens uit ik anders dan jij.
Ik vind dat ik de ruimte moet krijgen om dat op mijn manier te doen.
Je hebt het recht het er niet mee te zijn, je hebt het recht je bij een andere mening aan te sluiten die het puberaal noemt, ik heb het recht me geen ene reet aan te trekken van kritiek die ik onterecht vind.
De islam verdient geen enkel respect, die krijgt hij ook niet van mij.
Dit is een vuistregel, kom ik een uitzondering tegen, dan maak ik een uitzondering.
Maar uitzonderingen zijn zeldzaam, op fora ben ik ze eigenlijk nog niet tegengekomen.
nadia schreef: verder wens ik nog veel plezier op deze forum.
nadia
Dank je, dat lukt wel, al vind ik 'plezier' niet het woord die mijn positieve emoties goed samenvatten.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Teva Teff schreef:
nadia schreef:
ik hou het voor gezien met jou, sorry maar het heeft gewoon geen zin.
het lijkt wel asof ik tegen de muur praat.
nadia
De combinatie van het belerende toontje en de feitelijke onjuistheid van wat je schrijft, ik heb gewoon even geen zin om daar tegen in te gaan.
Je vraagt respect te hebben voor iets waar ik geen enkel respect voor kan hebben en jij hebt op jouw beurt weer geen enkel respect voor die keuze van mij noch heb je de wil om je eens in mij te verplaatsen.
Ik heb gewoon een andere persoonlijkheid dan jij, mijn anti-islamgevoelens uit ik anders dan jij.
Ik vind dat ik de ruimte moet krijgen om dat op mijn manier te doen.
Je hebt het recht het er niet mee te zijn, je hebt het recht je bij een andere mening aan te sluiten die het puberaal noemt, ik heb het recht me geen ene reet aan te trekken van kritiek die ik onterecht vind.
De islam verdient geen enkel respect, die krijgt hij ook niet van mij.
Dit is een vuistregel, kom ik een uitzondering tegen, dan maak ik een uitzondering.
Maar uitzonderingen zijn zeldzaam, op fora ben ik ze eigenlijk nog niet tegengekomen.
nadia schreef: verder wens ik nog veel plezier op deze forum.
nadia
Dank je, dat lukt wel, al vind ik 'plezier' niet het woord die mijn positieve emoties goed samenvatten.
ik heb nooit gezegd dat je enig respect moet tonen voor de islam, ten eerste is dat niet aan mij en ten tweede verwacht ik ook geen respect.waar het hele verhaal om gaat is jou manier van dat gescheld en meer ook niet.
zoek al het geescheld maar eens op en denk er dan nog eens over na.

dacht jij dat ik wel respect heb voor de islam, NEE maar wel voor de moslims en daar zit het verschil.

mvg nadia
Plaats reactie