Bijwoner steld zich voor

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: welkom

Bericht door bijwoner »

Monique schreef:
bijwoner schreef:Oke, en wat moet ik hiermee? Ik ben niet zo'n zweverig type.
Ik ben me er niet van bewust dat ik "zweverig" ben?
Via de Bijbel worden christen (joden ook trouwens) opgeroepen om te bidden voor 'wie hen vervolgen'en 'te zegenen, wie hen vervloeken'. Vanuit de Koran is dan een prima voedingsbodem voor heel wat zegeningen in de naam van de HJC van Joden & Christenen over/op Moslims . Typerend trouwens, dat zowel het Amerikaanse legeer als Arabisch machten niet verder komen dan met biologische bommen te dreigen! Een regelrechte Dialoog via de PK stel ik veel meer op prijs:
je mag er geen wapens mee gebruiken, tenzij die uit Efeziers 6! ieder die wel menselijke wapens blijft gebruiken, 'bewijst' daarmee, dat het bidden tot zijn/haar God zinloos is.
Typisch een Moslimstreek, van die Amerikanen, toch? (=note biologische wapens,zonder bloedvergieten de hormoonhuishouding van militairen zo verstoren via armyparfum, dat men wel aan sex denkt maar niet aan dood & verderf bij de vijand :mrgreen:
Kijk... het interesseert me geen bal wat er in 1 of ander "heilig" boek staat.
En... wat je verder zegt kan ik geen worst van maken.. :roll:
monique, ik bergijp - nalezing van het getuigenis van Dutch- nu ook je toevoeging onderaan. Dat ga ik niet steeds herhalen, het groene smiltje hoop ik als handtekening te gebruiken. Weet je trouwens, dat je er geen worst van zult kunnen maken? Voor de standaard rookworst, is een minimum van 9% vlees toegestaan. De rest mag alles zijn, tot kankerverwekkende EU kleuren toe. Misschien is het gebruik van exacte citaten wel een ey-opener voor je?
Met vriendelijke groet,
bijwoner :mrgreen:
Mahalingam
Berichten: 52321
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Welkom bijwoner, die in een tentje slaapt. Krijg je dan wel eens bezoek van de buurtkatten?
Een vraagje: ben je erg bezig met Evangelisatie en zending gericht op redding en bekering?
Geloof je * Dat de Heer Jezus Christus terugkomt op aarde als Koning van al wat leeft en dat Hij zal oordelen over levenden en doden. Voor hen die in Christus Jezus zijn is er geen veroordeling., maar eeuwig leven."?
Zodat je erg blij bent te behoren tot de uitverkorenen? En dat het beste wat je kan doen voor de mensen om je heen: te zorgen dat ze ook tot jouw select groepje der mensheid gaan behoren?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Een welkom Bijwoner in een tentje.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

welkom

Bericht door bijwoner »

Mahalingam schreef:Welkom bijwoner, die in een tentje slaapt. Krijg je dan wel eens bezoek van de buurtkatten?
Een vraagje: ben je erg bezig met Evangelisatie en zending gericht op redding en bekering?
Geloof je * Dat de Heer Jezus Christus terugkomt op aarde als Koning van al wat leeft en dat Hij zal oordelen over levenden en doden. Voor hen die in Christus Jezus zijn is er geen veroordeling., maar eeuwig leven."?
Zodat je erg blij bent te behoren tot de uitverkorenen? En dat het beste wat je kan doen voor de mensen om je heen: te zorgen dat ze ook tot jouw select groepje der mensheid gaan behoren?
Mahalingham, afgelopen nacht van donderdag op vrijdag werd ik om 04.oo uur gewekt door mijn poes (Kelly), die toch nog geruime nodig had om een muis dood te krijgen. Omdat het ook onweerde, besloot ik maar binnen te gaan slapen. Werd ik om 05.45 uur gewekt door de 2 poezen van de buren, die gezamenlijk een ekster echtpaar uit hun tuin verdreef, over de dijk heen aan de overkant een boom in.

Wat heet erg bezig, nog niet eerder heb ik zo lang op een forum achtereen gechat! Daarnaast ben ik via een openbaring van God aan de PK begonnen. Ik mag mij richten tot het publiek dat de Koran leest of denkt te kennen. jullie zijn ook al even bezig, Ik daag mensen uit op zoek te gaan naaar de Levende God. Ik geloof niet in geld en probeer dit door doen & laten te tonen. Getuigen zijn, zeg maar. Dat zal je van menig Moslim niet horen:persoonlijke relatie met God hebben en daarbij andere mogen zegenen, zonder aanzien des persoons!
Je geciteerde Bijbeltekst is incompleet en je toevogeing daarachter, getuigd van je afschuw. Dat mag natuurlijk, al is een halve waarheid vaak erger dan een dubbele leugen. Momenteeel ben ik ook bezig een schatkaart te ontrollen in mijn pc, die geschat wordt op tenminste 50 jaar oud.De inhoud betreft profetieen uit de Bijbel over verleden, heden en toekomst. Ongeveer 240cm x 185cm, waarbij het kleinste lettertype 0,5 mm is. Als ik hier niets mee doe, is de zonde van de nalatigheid groter, dan de zonde van de daad. En ja, ik geniet van jullie Forum: er is zoveel humor op straat komen liggen! Over een select groepje wil ik niets horen: de bijbel heeft het over 'zoveel als de korrels van het zand aan je voeten'. Op parket is dit niet veel, maar Abram (aan wie de boodschap gericht was) stond op dat moment in de Negev woestijn -of daar ergens in de buurt. ik zeg dan:just do it:enjoy the club! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Welkom tentbewoner.

Onder een tentzeil is altijd nog beter dan onder het juk van de islam... :wink:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: effe voorstellen,

Bericht door hans van de mortel »

bijwoner schreef:God gaat alle verstand, kracht, macht en vermogen royaal te boven!
Hoi Bijwoner,

Je ’CV’ gelezen. Ben het met bovenstaande quote eens. Vandaar dat mijn adagium steevast luidt: LAAT GOD MET RUST. Anders maken we onszelf keer op keer volslagen belachelijk.

God met rust latende, groet ik,
Hans van de Mortel
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

bijwoner schreef:...en de Rafael Gemeenschap aldaar
Me too 8) Rafael Gemeenschap in Ede, de Eldad :wink:

Welkom trouwens!

Mvg
Ilona
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

welkom !!!


maria :wink:
the truth will set you free!!!!
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Hallo Bijwoner

Welkom! :D

Je bent verfrissend enthousiast; maar helemaal begrijpen doe ik jou niet. Heb je zelf een forum of ga je hier in debat?

Wat bedoel je met: "aan de PK begonnen" en "op internet over heel Europa" gezonden?

Jij trekt ook ten strijde tegen de Islam = HOERAH! :D :D :D :D
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

anna schreef: Wat bedoel je met: "aan de PK begonnen" en "op internet over heel Europa" gezonden?
De ParallelKoran (PK) schijnt een geschrift te zijn waarin je in 2 kolommen naast elkaar de Koran en de Bijbel kunt gaan lezen.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

welkom

Bericht door bijwoner »

anna schreef:Hallo Bijwoner

Welkom! :D

Je bent verfrissend enthousiast; maar helemaal begrijpen doe ik jou niet. Heb je zelf een forum of ga je hier in debat?

Wat bedoel je met: "aan de PK begonnen" en "op internet over heel Europa" gezonden?

Jij trekt ook ten strijde tegen de Islam = HOERAH! :D :D :D :D
Anna, het hele verhaal zal Deo Volente binnenkort uitkomen in de EU.
Het is als freeware aangeboden aan 350 kranten op CD. Het is mijn manier om via voorlichting uit de Bijbel aan te tonen dat de Moslims misleid zijn. Zolang die misleiding in stand gehouden wordt, zullen deze misleidde mensen naar het wapen van 'zelfmoord terrorisme' blijven grijpen. Het houdt ons de spiegel van de Bijbel voor en geen mens zou hierover in onwetendheid mogen verkeren. Iedereen is voor zijn of haar leven zelf verantwoordelijk! Overigens, er zal blijken dat machtsbol-werken zoals De Vrij Metselaar Loge en de Odd fellows deel uitmaken van onze regeringen. Deze mensen werken intensief met de Islam samen.Zo nemen zij de portie bedreigingen in de EU voor hun rekening. Zelf heb ik dat meegemaakt en ook, dat bijvoorbeeld mijn wagen beschadigd werd. In het laatste geval maakt men gebruik van 'losers'uit de samenleving, zwervers waar 'niets te plukken valt'. Als kenmerk: zij lopen meestal met AH tasjes op straat.
Binnen AH zijn nogal wat boekhoud schandalen geweest en
de beloning van hun topbestuurders is helemaal gebaseerd op het principe:kennis=macht. Laat dit laaste nu het handelsmerk van de VML ,de OFen de Islam zijn! Binnen de EU hoop ik via mijn Heilige Dialoog een totale Dialoog op gang te helpen, waarbij iedereen met elkaar in discussie gaat. ' Waar het gesprek verstomd, begint geweld' = een leus van Amnesti International uit de jaren 60, die tegen Rusland gebruikt werd. Dat blijkt mondiaal toepasbaar te zijn. :mrgreen:
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

bijwoner

O.K. ik begrijp het, maar betwijfel dat de meeste kranten enthousiast zullen reageren op jouw: "Het is als freeware aangeboden aan 350 kranten op CD."

Je zou die ook naar het NMO kunnen zenden met het advies die uit te zenden. :razz:

Maar de EO zal zeker wel geinteresseerd voor programmering op t.v.

In ieder geval succes ermee. :)
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

welkom

Bericht door bijwoner »

anna schreef:bijwoner

O.K. ik begrijp het, maar betwijfel dat de meeste kranten enthousiast zullen reageren op jouw: "Het is als freeware aangeboden aan 350 kranten op CD."

Je zou die ook naar het NMO kunnen zenden met het advies die uit te zenden. :razz:

Maar de EO zal zeker wel geinteresseerd voor programmering op t.v.

In ieder geval succes ermee. :)
Anna, ik dacht het niet.De bijdrage van het afgelopen uur was als volgt: komt er een echtpaar op de fiets langs, wordt er in het voorbijgaan gezegd:"Het gaat allemaal plat hier". De man doelt op een voornemen dat al in 1996 verwoord is door een beleidsmedewerker van het (inmiddels) Koningsplein te Ridderkerk. Ik kwam toen een dakkapel aanvraag indienen, die geweigerd werd. De medewerker vertelde dat de gemeente Ridderkerk liever van die arbeidershuisjes af was. Ze wilden er serviceflats neerzetten, zodat er hoger OZB vergoeding gecascht kon worden. Sindsdien heeft men het bestemmingsplan gewijzigd van woongebied naar industriegebied.
Kortom: de ontvangst van de PK zal controversieel zijn. Overigens, binnen de EO heeft men de Moslims omarmd als 'gelovende in dezelfde God'. Afijn, je begrijpt dat die luitjes niet blij zullen zijn met de PK:
het tegendeel is immers het geval!
Allereerst speelt nu de vraag: blijven wij onze burgers aanbieden als toekomstige slachtoffers van de misleidde Moslims? Of is het gerechtvaardigd om publiciteit te geven aan de PK en dan wel via allereerst gratis verspreiding door gevangeniskranten en daar na huis-aan-huis=kranten? De afkorting NMO zegt mij niets. 't Lijkt mij, dat we middels een publiciteitsoffensief op termijn veel criminaliteit kunnen inperken. Het is voor de samenleving vast en zeker een genoegen, om de 'bal' nu tussen de Christenen,Joden en Moslims te leggen. Moge de echte God opstaan en van Zich doen spreken! (Zonder menselijke inbreng van kracht of geweld: anders is zo'n God niet goddelijk,toch?) :mrgreen:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De afkorting NMO zegt mij niets
'Nederlandse Moslim Omroep'. Een Omroep dat weeklijks te zien is op Nederland1.

Zie ook wikepedia:
De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) is een Nederlandse publieke omroep op islamitische grondslag.

De NMO is een zogenaamde 39f-omroep en maakt sinds 1993 programma's zowel voor moslims als over moslims. De NMO is een werkstichting van de Nederlandse Moslim Raad (NMR).

Televisie
De NMO zendt voornamelijk uit op Nederland 2 en af en toe ook op Z@pp. De NMO beschikt over 52 uren televisie per jaar. Enkele programma's zijn:
InFocus, programma met achtergronden bij het nieuws.
Meetingpoint, maandelijks discussieprogramma met jongeren.
De heilige koran, hier wordt uit de koran gereciteerd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Mahalingam
Berichten: 52321
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Waar de Wiki niet van rept is b.v.:
http://www.villamedia.nl/n/nieuwsarchief/2004nov.htm
Directeur Moslimomroep met dood bedreigd
Directeur Frank William van de Nederlandse Moslim Omroep is gisteren met de dood bedreigd. Een beller die zich voorstelde als Mullah Omar uit Tilburg, zei dat William zeker binnen een week wordt vermoord vanwege de te liberale koers van de Moslimomroep. Bron: ANP via Planet MultiMedia
Dit hoef je niet echt vreselijk zielig te vinden want een lieve jongen is die niet. En tijden later leefde die nog steeds (tot op heden zelfs geloof ik)
Zo vind ik via die link op 9 augustus de tekst:
** Tegen directeur Franks William van de Nederlandse Moslim Omroep NMO is aangifte gedaan wegens bedreiging en poging tot mishandeling. William zou een medewerker van de NMO gisteren met een honkbalknuppel te lijf zijn gegaan. De redacteur bleef ongedeerd, maar is wel geschrokken. "Het was geen impulsieve actie van William. Hij probeerde eerst een sjoelbak te pakken, maar werd tegengehouden. Vervolgens is hij naar zijn auto gegaan, waarin hij een knuppel bewaart. Dat betekent: sleutel zoeken, met je toegangspasje door twee deuren, auto zoeken en dan ook weer terug. Met die bezinningsmomenten heeft hij echter niets gedaan." De medewerker - blijft liever anoniem - heeft aangifte gedaan en hoopt dat het bestuur van de NMO nu in actie komt. "Medewerkers zijn bang. We worden geterroriseerd. Het bestuur gelooft ons niet. Waarom blijven ze zo'n directeur willens en wetens in bescherming nemen?" (Villamedia)
Sjoelbak? Ik dacht dat dat een typisch Zeer Gereformeerd Tijdsverdrijf is.
En dan was er ooit dat akkefietje van ze op de zondag na IX-XI (=9/11) toen ze hun programma begonnen met het vers uit de koraan over de ongelovigen die zullen branden in het vuur.
Wel erg toepasselijk voor de vaste schare kijkers maar 'het was zo niet bedoeld'.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: welkom

Bericht door naar boven »

bijwoner schreef:Anna, ik dacht het niet.De bijdrage van het afgelopen uur was als volgt: komt er een echtpaar op de fiets langs, wordt er in het voorbijgaan gezegd:"Het gaat allemaal plat hier". De man doelt op een voornemen dat al in 1996 verwoord is door een beleidsmedewerker van het (inmiddels) Koningsplein te Ridderkerk. Ik kwam toen een dakkapel aanvraag indienen, die geweigerd werd. De medewerker vertelde dat de gemeente Ridderkerk liever van die arbeidershuisjes af was. Ze wilden er serviceflats neerzetten, zodat er hoger OZB vergoeding gecascht kon worden. Sindsdien heeft men het bestemmingsplan gewijzigd van woongebied naar industriegebied.
Kortom: de ontvangst van de PK zal controversieel zijn. Overigens, binnen de EO heeft men de Moslims omarmd als 'gelovende in dezelfde God'. Afijn, je begrijpt dat die luitjes niet blij zullen zijn met de PK:
het tegendeel is immers het geval!
Allereerst speelt nu de vraag: blijven wij onze burgers aanbieden als toekomstige slachtoffers van de misleidde Moslims? Of is het gerechtvaardigd om publiciteit te geven aan de PK en dan wel via allereerst gratis verspreiding door gevangeniskranten en daar na huis-aan-huis=kranten? De afkorting NMO zegt mij niets. 't Lijkt mij, dat we middels een publiciteitsoffensief op termijn veel criminaliteit kunnen inperken. Het is voor de samenleving vast en zeker een genoegen, om de 'bal' nu tussen de Christenen,Joden en Moslims te leggen. Moge de echte God opstaan en van Zich doen spreken! (Zonder menselijke inbreng van kracht of geweld: anders is zo'n God niet goddelijk,toch?) :mrgreen:
Je denkt dat de toenemende invloed van de Islam er debet aan is dat een vergunning voor een dakkapel geweigerd wordt?
Het zou kunnen..:shock:
Dakkapel. What's in a name..
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

welkom een ander podium geven?

Bericht door bijwoner »

Chaimae schreef:
De afkorting NMO zegt mij niets
'Nederlandse Moslim Omroep'. Een Omroep dat weeklijks te zien is op Nederland1.

Zie ook wikepedia:
De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) is een Nederlandse publieke omroep op islamitische grondslag.

De NMO is een zogenaamde 39f-omroep en maakt sinds 1993 programma's zowel voor moslims als over moslims. De NMO is een werkstichting van de Nederlandse Moslim Raad (NMR).

Televisie
De NMO zendt voornamelijk uit op Nederland 2 en af en toe ook op Z@pp. De NMO beschikt over 52 uren televisie per jaar. Enkele programma's zijn:
InFocus, programma met achtergronden bij het nieuws.
Meetingpoint, maandelijks discussieprogramma met jongeren.
De heilige koran, hier wordt uit de koran gereciteerd.
Dank, Chaime. Anna vergeet gemakshalve dat ik trouw verslag gedaan heb aan de EMZO te Den Haag, tussen 11-2004 en 03-2007.
Het bleef opmerkelijk stil in de Nederlandse moskeen!
De PK breekt met een Moslimtraditie, om niet na te denken over de Koran.In Soera 2 wordt overigens zo'n passieve houding bestempeld als gedrag door achtelijke apen. We kunnen op eenn ander 'lijntje' hierover lezen. Vanuit het gezichtspunt van de Profeet, doe ik hier nog een goed werk mee ook!
De NMO zou zonder een andere introductie, niet alleen geen aanspraak meer kunnen maken op haar achterban, de zogenaamde
'eer van Allah' is bij personen of organisaties met eigendommen via chantage en terrorisme inwisselbaar gebleken.
Ook deze misleiding wordt aangepakt via de PK. :mrgreen:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

welkom een ander podium geven?

Bericht door bijwoner »

Chaimae schreef:
De afkorting NMO zegt mij niets
'Nederlandse Moslim Omroep'. Een Omroep dat weeklijks te zien is op Nederland1.

Zie ook wikepedia:
De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) is een Nederlandse publieke omroep op islamitische grondslag.

De NMO is een zogenaamde 39f-omroep en maakt sinds 1993 programma's zowel voor moslims als over moslims. De NMO is een werkstichting van de Nederlandse Moslim Raad (NMR).

Televisie
De NMO zendt voornamelijk uit op Nederland 2 en af en toe ook op Z@pp. De NMO beschikt over 52 uren televisie per jaar. Enkele programma's zijn:
InFocus, programma met achtergronden bij het nieuws.
Meetingpoint, maandelijks discussieprogramma met jongeren.
De heilige koran, hier wordt uit de koran gereciteerd.
Dank, Chaime. Anna vergeet gemakshalve dat ik trouw verslag gedaan heb aan de EMZO te Den Haag, tussen 11-2004 en 03-2007.
Het bleef opmerkelijk stil in de Nederlandse moskeen!
De PK breekt met een Moslimtraditie, om niet na te denken over de Koran.In Soera 2 wordt overigens zo'n passieve houding bestempeld als gedrag door achtelijke apen. We kunnen op een ander 'lijntje' hierover lezen. Vanuit het gezichtspunt van de Profeet, doe ik hier nog een goed werk mee ook! Daarnaast is publiciteit voor de Koran hard nodig, vooral nu ik haar serieuze vragen stel! De EMZO directie vroeg indertijd om een dialoog en meer dan ooit tevoren, woedt die nu ook.
75 % van de bloggers in Iran bijvoorbeeld,
was Koran & Bijbel gerelateerd tot 02-2006! (Heb ik mij laten vertellen)
De NMO zou zonder een andere introductie, niet alleen geen aanspraak meer kunnen maken op haar achterban, de zogenaamde
'eer van Allah' is bij personen of organisaties met eigendommen via chantage en terrorisme inwisselbaar gebleken.
Ook deze misleiding wordt aangepakt via de PK. :mrgreen:
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Gegroet Gojim.

Moge u een gezond leven leiden en moge u de Heer van de Bani Israel omarmen, en moge U zijn Boodschappers en Engelen omarmen.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Welkom Waarnemer.

heb je een vlaggetje op je tent staan? Kan ik je op komen zoeken,zit niet ver bij je vandaan.

By the way, als het hier heet word ben je dan niet bang dan heethoofden je komen opzoeken.
Je kan beter je adres verborgen houden.

Aan de andere kant heb je de gave om onderwerpen,etc goed weer te kunnen geven in woorden .
Bedankt!

Verder zul je merken dat onze medemense de moslim vaak over de vraag heen praat, of antwoordt met een wedervraag.
Zoals Chechenmaga.
Ik wacht nog steeds op antwoord van hem.

groetjes Habibti(= liefje in het arabisch)
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

wildkamperen als welkom in de wereld

Bericht door bijwoner »

habibti schreef:Welkom Waarnemer.

heb je een vlaggetje op je tent staan? Kan ik je op komen zoeken,zit niet ver bij je vandaan.

By the way, als het hier heet word ben je dan niet bang dan heethoofden je komen opzoeken.
Je kan beter je adres verborgen houden.

Aan de andere kant heb je de gave om onderwerpen,etc goed weer te kunnen geven in woorden .
Bedankt!

Verder zul je merken dat onze medemense de moslim vaak over de vraag heen praat, of antwoordt met een wedervraag.
Zoals Chechenmaga.
Ik wacht nog steeds op antwoord van hem.

groetjes Habibti(= liefje in het arabisch)
Habibti, ik neem maar aan, dat je met 'waarnemer' bijwoner bedoeld.
Ik behoef niet bang voor de dood of het leven te zijn,
want ik ben 'geborgen' bij God.
Daarnaast is het nu eenmaal zo, dat sinds ik actief ben in mijn pc's ,
de Tegenpartij voortdurend meekijkt. Indirect besloten zij ooit, dat mijn bestaan 'een groot getuigenis van het Evangelie' zou worden.
Dus, zelfs als ik het zou willen, valt er niets te verstoppen.
Vanuit dit perspectief (dat overigens zeer Bijbels is: God Zelf ziet 24 uur per dag wat ik doe of nalaat, maar vooral: wat mijn hartsbeweeg redenen zijn) volg ik een uitspraak die ooit mijn moeder heeft gedaan, vanuit de pastorie: "doe wat je wilt, gekletst wordt er toch" .
Bij dit alles volg ik de afsluiting van Prediker:
Prediker 12 :12 'Maar, mijn zoon, wees gewaarschuwd: Er komt een eind aan het schrijven van boeken. Het bestuderen daarvan wordt tenslotte zeer vermoeiend. 13 Dit is mijn uiteindelijke conclusie: Heb ontzag voor God en volg Zijn geboden op, want dat is de opdracht voor ieder mens.
14 God zal ons doen en laten namelijk beoordelen, ook alle verborgen dingen, of ze nu goed of slecht waren'.

Toen de HJC Zijn bediening begon, vanaf zijn 30-ste, verliet Hij de timmermanswerkplaats van Zijn aardse vader:Jozef.
Daarna was Hij zonder bron van inkomsten. Regelmatig kan je in het NT lezen, dat Hij -met Zijn discipelen- onder de blote lucht overnachtte.
Zou ik dan meer angst moeten kennen, voor de elementen en de mensen? Wie mij terroriseert , vecht allereerst met eigen angsten!
Je moet namelijk 'een brug over' voordat je
je vergrijpt aan andermans bestaan.
Relatief gezien, vanuit mijn geloof in de waarheid van de Bijbel,
kan ik het alleen maar beter krijgen.
Christenen verheugen zich: het beste komt nog!
:mrgreen:
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

oeps sorry bijwoner!

ghighi,zal de leeftijd wel zijn ugum.

Dank je voor je uitleg.

groetjes Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Chaimae
Een Omroep dat :roll: [DIE] weeklijks :roll: [WEKELIJKS] te zien is op Nederland1.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Stelt zich voor

Bericht door bijwoner »

Abu Omar al-Baghdadi schreef:meen je dit serieus bijwoner? je campeert in je achtertuin en noemt het mosterdzaadje nog wat? :roll2: :roll2: :roll2: . dus dat soort mensen lopen hier rond. had niks anders verwacht. 1maal achterlijk altijd achterlijk.
Abu Omar al-Baghdadi,
we zijn een paar kwartalen verder.
Kijk eens naar de bijdrage van mij op het draadje:
Moslimomroep wil rectificatie van NOVA,
wo 13 feb 2008 2:24 am.
:king:
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Bijwoner steld zich voor

Bericht door Bloodgod »

Hoi Bijwoner, bij deze doe ik een kleine bijdrage. Het gaat over Lullus en zijn werken.http://mallorcaphotoblog.wordpress.com/ ... us-lullus/
Gemakshalve zal ik van deze pagina een NL vert. toevoegen.http://translate.google.com/translate?j ... ry_state0=
Hoogstwaarschijnlijk ben jij of iemand anders reeds in het bezit van naar NL/ENG vertaalde werken, ik zou ze graag lezen.
De groetjes, B.G.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Plaats reactie