Islam is een virus en FFI een zeldzame ziekte.

Moderator: M

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Islam is een virus en FFI een zeldzame ziekte.

Bericht door hans van de mortel »

U bevindt zich hier op FFI. Maar wat betekent FFI werkelijk? Een ding weten we zeker: FFI is Nederlandstalig.
Fatale Familiaire Insomnie (FFI) is een uitermate zeldzame autosome dominant erfelijke prionziekte van de hersenen. Het gen dat voor de ziekte verantwoordelijk is komt wereldwijd bij slechts 40 families voor. De mutatie is dominant. Indien slechts één ouder het gen draagt, is de kans 50 procent dat het kind ook het gen erft en de ziekte uiteindelijk ontwikkelt. Het ontstaan van de ziekte en het verval van de patiënt in een status van complete slapeloosheid is tot op heden onbehandelbaar en resulteert uiteindelijk in de dood van de patiënt. Omdat de ziekte zich pas op latere leeftijd ontwikkelt, kunnen ouders hem aan hun kinderen doorgeven alvorens zelf ziek te worden.
:roll:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam is een virus en FFI een zeldzame ziekte.

Bericht door Mahalingam »

Tja, het is een kwestie van evolutie.
Er vindt slechts Darwinistische selectie binnen een soort plaats op erfelijke ziekelijke aandoeningen die zich openbaren tijdens de vruchtbare leeftijd.
Alles waar mensen aan gaan lijden na hun 45-ste levensjaar, daar wordt niet op geselecteerd.
En aangezien mensen communicatie hebben door de generaties heen kunnen kinderen besluiten: met mijn geërfde aandoening toch maar geen kinderen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Islam is een virus en FFI een zeldzame ziekte.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De mens handelt eerst en denkt daarna pas na, in plaats van andersom.

Spreekwoord: 'Berouw komt na de zonde'.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islam is een virus en FFI een zeldzame ziekte.

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:
zo jan 21, 2024 11:04 pm
De mens handelt eerst en denkt daarna pas na, in plaats van andersom.
Dat was zelfs het motto van een bekend Belgisch politicus in de jaren 1960: j'agis, puis je réflechis. Ik denk dat ik zelf zo heb geleefd ook. Alle belangrijke beslissingen of activiteiten heb ik zonder er goed bij na te denken bewerkstelligd. Gelukkig is de emotie spijt mij grotendeels onbekend :*) Bij technische zaken kan ik heel planmatig denken maar daar houdt het wel mee op.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie