Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Moderator: M

Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Scarlatti »

Hebben ooit die 'fantastische arabische broeders' ook maar één cent gegeven voor wàt dan ook? niet eens voor wegenaanleg tenzij ze zelf met de auto die kant op wilden, niets aan humanitaire bijdrages, veel beloven weinig geven doet de dhimmies in gehoorzaamheid leven, geen CENT van mij geef ik nog uit aan welke noodlijdende dan ook in die regionen! Het is boter ad galg smeren en er verandert NIX voor de mensen die het nódig hebben, alleen zijzelf worden nòg rijker! :twisted:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Dhana »

Scarlatti schreef:Hebben ooit die 'fantastische arabische broeders' ook maar één cent gegeven voor wàt dan ook? niet eens voor wegenaanleg tenzij ze zelf met de auto die kant op wilden, niets aan humanitaire bijdrages, veel beloven weinig geven doet de dhimmies in gehoorzaamheid leven, geen CENT van mij geef ik nog uit aan welke noodlijdende dan ook in die regionen! Het is boter ad galg smeren en er verandert NIX voor de mensen die het nódig hebben, alleen zijzelf worden nòg rijker! :twisted:
En onderhand maar schreeuwen, vlaggen verbranden, zelfmoordaanslagen... en geen woord over de tienduizenden doden in Darfur.... maar ja die daders zijn broeders... want de eigen vuile was buiten hangen dat doe je niet....en daar is ook geen bal aan... dan kan je niet collectief uitleven op een aartsvijand... nee dan maar liever een paar honderd dode palestijnen.... daar heb je als molsimcollectief tenminste wat aan.... Allah is zijn slaven wel heel genadig om steeds maar joden op de wereld te zetten.... is er geen voetbal op TV ... zijn er altijd nog de joden waar het te veel aan testosteron op botgevierd kan worden...zijn er straks geen joden meer, dat is immers het gemeenschappelijke doel... zijn er altijd nog de amerikanen, europeanen,.... enfin te veel om op te noemen om je nog op te verheugen....
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Dhana »

Nulk schreef:


Heb jij 1 dominee gehoord die de terreur in Gaza afkeurde?
Christelijke geestelijken hebben geen politieke drijfveren. Dat in tegenstelling tot de islam....Wel wordt er in alle kerken gebeden voor vrede, OOK VOOR DE MOSLIMS..
Heb jij de fascisten van de PVV, HVV, Nationale alliantie en FFI al op straat zien komen om de daden van hun zionistische “broeders”aan te klagen? Neen dus, om de eenvoudige reden dat ook de “light” fascisten daar achter staan.
Broeders in de zin zoals jij dat bedoelt, is een islamitische gegeven.... Waarom wel de straat op gaan voor de palestijnen en niet voor de moslims in Darfur?? Hoe verschrikkelijk ook in de Gaza... er zijn wel landen in de wereld te noemen waar het leed van de palestijnen nog maar een peuleschil bij is. Er vallen wekelijks meer slachtoffers door moslim terroristische aanslagen dan dat er dusver palestijnse slachtoffers zijn gevallen... Maar dat raakt het irrationele kennelijk niet...


Zelfs Pakistan, de aartsvijand van India, heeft de aanslag veroordeeld. En dat deden ook alle Arabische en moslim landen. Nederland en andere westerse landen, aan de andere kant, hebben de genocide in Gaza (die nog steeds gaande d.m.v. uithongering, blokkade en af en toe beschietingen) niet eens veroordeeld. Integendeel, het westen hebben de VN belet om tot zo'n veroordeling te komen en zijn nog steeds medeplichtig aan de zionistische oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid.
[/quote]

Genocide, misdaden tegen de menselijkheid ... zijn dat ook geen woorden voor wat er in Darfur gebeurt?? En misschien dat het ook wel zou helpen als de hamas zou ophouden Israel met raketten te bestoken? Toe maar oorlogsmisdaden... en dat geldt niet voor niet Darfur... om dat voorbeeld maar weer eens aan te halen?

Nee zolang het de Joden aangaat... heerlijk he, zo'n gemeenschappelijke vijand... Jullie moslims hebben echt geen echte compassie voor de palestijnen.... jullie misbruiken ze alleen om al je eigen rottigheid op Israel te projecteren...
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Ketter »

NuIk schreef:En nog steeds. Er wordt anderhalf miljoen mensen gevangen in een concentratiekamp genaamd Gaza dat veel erger is dan in de tijd van de Nazi’s. Want deze mensen worden op een barbaarse wijze massaal uitgehongerd en afgeslacht.
Ik vind het heel erg wat in Gaza gebeurt, en die religieuze onzin moet ophouden. Van beide kanten, overigens. Mensenrechten moeten worden gerespecteerd. Waar dan ook. Maar over je uitspraak, anderzijds word ik dus ziek van de hypocrisie die eruit straalt. Concentratiekamp? Hallo?

Een foto van een kind uit Gaza:
Afbeelding

Een foto van kinderen uit een Duits concentratiekamp Auschwitz:
Afbeelding

Je hebt gelijk, wat ze de kinderen in Gaza aandoen is 'erger'. En ik zou m'n onderschrift maar weghalen, beste ketel (die de pot verwijt).

O, overigens, dit is een foto van een kind in Darfur, waar geen wereldwijde Islamitische propaganda wordt rond gemaakt en waar dus ook geen betogingen in onze streken rond zijn, en geen algehele Moslim verontwaardiging in onze straten. Geen Darfur-sjaaltjes, geen Darfur-relletjes, geen anti-retoriek. Ik denk persoonlijk, ik kan mis zijn, omdat dit door Sharia-Moslims zelf wordt veroorzaakt:
Afbeelding
POPQUIZ: op welke foto lijkt de onderste het meeste, Gaza of Auschwitz?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Dutch »

Het is doodgewoon schandalig om de Palestijnen in Gaza te vergelijken met de Joden in de kampen, wie zoiets beweert hoort zich diep te schamen...
Maar ja, schaamte is duidelijk aan gebrainwashte moslims niet besteed. Hun eigen leider Arafat stal heel wat Palestijns geld en zijn vrouw zette het grondig weg op allerlei bankrekeningen in het buitenland...wie heeft het er nog over ?

In Darfur wordt de islam in volle glorie toegepast...welke moslim komt daartegen in opstand ? Juist ja, geen enkele...

Wat me ook telkens weer doet lachen is de beschuldiging van racisme naar de Europeanen toe...weet dat in Noord Afrika bvb. geen enkele "witte" het in zijn hoofd zal halen om met een zwarte vrouw te trouwen, ook al is ze moslima en heeft ze dezelfde nationaliteit...bij hen geldt "hoe blanker hoe beter en mooier"...als dat geen racisme is.

De dag dat de moslims hun eigen wandaden onder ogen kunnen zien en grondige zelfkritiek de plaats inneemt van het opgeblazen blinde kikkergedoe, dàn komen we ergens.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Dhana »

Wel beste Nulk... geen tegencommentaar meer???
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Dhana »

Dutch schreef:Het is doodgewoon schandalig om de Palestijnen in Gaza te vergelijken met de Joden in de kampen, wie zoiets beweert hoort zich diep te schamen...
Maar ja, schaamte is duidelijk aan gebrainwashte moslims niet besteed. Hun eigen leider Arafat stal heel wat Palestijns geld en zijn vrouw zette het grondig weg op allerlei bankrekeningen in het buitenland...wie heeft het er nog over ?

In Darfur wordt de islam in volle glorie toegepast...welke moslim komt daartegen in opstand ? Juist ja, geen enkele...

Wat me ook telkens weer doet lachen is de beschuldiging van racisme naar de Europeanen toe...weet dat in Noord Afrika bvb. geen enkele "witte" het in zijn hoofd zal halen om met een zwarte vrouw te trouwen, ook al is ze moslima en heeft ze dezelfde nationaliteit...bij hen geldt "hoe blanker hoe beter en mooier"...als dat geen racisme is.

De dag dat de moslims hun eigen wandaden onder ogen kunnen zien en grondige zelfkritiek de plaats inneemt van het opgeblazen blinde kikkergedoe, dàn komen we ergens.
Ik denk dat dat laatste niet snel zal gebeuren... dan zou de hele islam als een kaartenhuis in elkaar vallen.. zelfkritiek is namelijk weggelegd voor psychisch gezonde mensen... in de psychologie heet dat je "schaduw" onder ogen durven komen en je er mee te verenigen... hoe harder de eigen schaduwzijde verdrongen wordt.. hoe gestoorder het individu... psychopaten hebben de meest wrede zaken op hun geweten... maar zullen alles in het werk stellen die te verdoezelen.. en wee diegend die er de vinger op durft te leggen... die worden gemarteld en als dat niet genoeg is... zo wreed mogelijk omgebracht... Mohammed zelve heeft niet voor niets een jood om laten brengen die zich spottend over hem uitliet... een ding is vele malen erger dan een individuele psychopaat.. een dat is een psychopatisch collectief van meer dan 2 miljard mensen
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
NuIk
Berichten: 14
Lid geworden op: vr nov 21, 2008 1:03 am

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door NuIk »

Ariel schreef:
“Dat is even andere koek dan wat jouw vriendin Linda Bogaert verteld NuIk. Je moet niet alles geloven wat Belgen je vertellen.”
Linda Bogaert is niet de enige die de Islam op een objectieve, relativerende en genuanceerde wijze benadert en binnen een sociale en historische context plaatst, maar ook Jacques Waardenburg, Marlies ter Borg, W.A. Shadid, P.S. Koningsveld, Herman Beck, Gerard Wiergers, Maurits Berger, Ruud Peters, Martin van Bruinessen, Dick Douwers, Wim Raven, en ga zo maar door. Dit in tegenstelling tot de kortzichtige, zwart-wit denken, eenzijdige, vertekende, veralgemeniserende, stereotypende, haatdragende, selectieve en starre wijze waarop je en je zijnen op deze site het onderwerp islam en moslims benaderen. Een benadering die keer op keer de herhalingsaaie gedachtegoed van Hans Jansen en Bat Ye'or wordt aangehaald ter ondersteuning van de schizofrene, en apocalyptische interpretatie van de islam en moslims.
“Laten we even naar je handtekening kijken..
Gij zult niet discrimineren, haten, kwetsen, beledigen, uitschelden, vooroordelen, generaliseren/stigmatiseren, superieur of arrogant opstellen....
Ik zie zomaar al 6 dingen waar jij je nu schuldig aan maakt in je vorige post.
Het haten van Joden. Het kwetsen van Christenen, Het beledigen van Joden, het generaliseren en stigmatiseren van Joden en de VS en je superieur of arrogant opstellen.”
Kun je slechts één voorbeeld noemen waarin ik andersdenkenden of andersgelovigen beledig, generaliseer, stigmatiseer, kwets of haat kondig, superieur of arrogant opstel?!! Dat kun je niet, tenzij je een andere draai/interpretatie geeft voor mijn schrijven dan wat erin staat. Zo’n interpretatie van mijn onderschrift op een meest bizarre en belachelijke manier betuigt hoe jij en je maten op deze haatsite de moslims bekijken en de koran interpreteren. Vergelijk bijv. het volgende:

“grandioos dat de zin "we gaan het vetgemeste varken voor je slachten en de champagne zal rijkelijk vloeien" ook al als RACISTISCH wordt beschouwd” zegt een forumlid, terwijl het nergens in mijn bijdrage staat dat de desbetreffende zin racistisch door mij wordt gezien.

“ik ben van 52 en jij?”
“De heer Nulk heeft hier 5 (vijf) berichten gepleurd en ik +5000. (….)
Zou Mijnheer Nulk nog niet weten dat ik van Afrikaanse origine ben en dus tot een beschermde minderheid behoor?”, schrijft hetzelfde forumlid.

“Oh ja ? Het staat er toch nog en u bent toch ook niet verbannen?”, zegt een ander forumlid als reactie op mijn hypothetische vraag: “Zo je het leuk vinden als ik het volgende op dit forum schrijf? “Het gaat prima zo met onze blanke/joodse vrienden die het hier VEEL en VEEL te VEEL naar hun zin hebben hebben. Opgevoed thuis met de bijbel of thoerat, en maar zweren bij hun agressieve sadistische Godj zien we hier het resultaat van alle opvoeding met de bijbel en/of de thoerat: stelen, beroven, moorden, discrimineren, verrachten, bespugen, en ga zo maar door.”

In mijn vorige post heb ik kritiek geleverd op het terroristische en wrede optreden van Israël en de VS. En dit is een feit die je niet kan betwisten met een veel gehoorde zwakke en lachwekkende argument dat deze staten zo handelen uit zelfverdediging. Dit heeft dus niets met haat tegen joden of kwetsen van christenen. Integendeel: in één van mijn vorige bijdragen schreef ik het volgende “Maar gelukkig zijn er in de wereld, en in Israël zelf, mensen met een zuiver geweten en grote zedelijke moed om de oorlogszuchtige, bloeddorstige en racistische ideologie der zionisme te bestrijden en de ware aard ervan bloot te stellen.” Dus alle mensen, inclusief de (anti-zionistische) joden, die voor de rechten van de mens, rechtvaardigheid en vrijheid opkomen ongeacht de afkomst en/of religieuze achtergrond van de slachtoffers. Ik keur dus het gedrag af en niet de aard van een mens zelf, in tegenstelling tot wat jij en je eensgezinden uiten tegenover moslims, alleen omdat zij moslims zijn en niet omdat zij iets (mis)gedaan zouden hebben; want jullie (moslimhaters) nemen een paar gevallen als voorbeeld en scheren ermee alle moslims op één kam.

1. “Is it an irresponsible overstatement to associate the treatment of Palestinians with this criminalized Nazi record of collective atrocity? I think not. The recent developments in Gaza are especially disturbing because they express so vividly a deliberate intention on the part of Israel and its allies to subject an entire human community to life-endangering conditions of utmost cruelty. The suggestion that this pattern of conduct is a holocaust-in-the-making represents a rather desperate appeal to the governments of the world and to international public opinion to act urgently to prevent these current genocidal tendencies from culminating in a collective tragedy.”

2. “With sorrow I see IDF’s air force pilots becoming machine robots, killing instruments they press without any thought because they don’t see the dead. That’s what pilots did all over the world, that’s what Nazi pilots did when they bombed Europe.”

3. “En laten we de feiten bekijken. Israël had in 1987 als enige land in de wereld martelen toegestaan. Israël legaliseerde als enige land in de wereld gijzelnemingen. Israël legaliseerde als enige land in de wereld de vernietiging van huizen als straf. Mensen horen dit niet graag. Maar het zijn feiten.”

4. “Hoe konden joodse soldaten in 1948 mannen, vrouwen en kinderen op vrachtwagens zetten en afvoeren, hoe konden ze mensen verjagen, afslachten, vrouwen verkrachten, hoe konden ze dat drie jaar na de Holocaust?”

5. “Anti-Zionist Orthodox Jews react with horror at the most recent Zionist terrorist massacre that has occurred in Gaza. This vicious and beastly act is only one in a long chain of massacres, terror, ethnic cleansing and oppression committed against the Palestinian People by the wicked Zionist movement stretching back all the way to 1948, Anti-Zionist Jews condemn the Zionists in no uncertain terms for their violent and bloodthirsty behavior carried out in the name of the Jewish People and the Jewish Religion.”

6. “Het is zoals de Palestijnse schrijver Ali Abunimah heeft geschreven in The Guardian van 29 december: ‘Volgens Israël hebben de Palestijnen het recht zich koest te houden, terwijl het hen uithongert, doodt en voortgaat met de gewelddadige kolonisatie van hun land.’ Wij vinden dat de Palestijnen, zoals ieder gekoloniseerd volk het recht hebben zich te verzetten (………….) De Engels-joodse komiek Alexie Sayle zei gisteren in Londen, dat Israël zich tegenover de Palestijnen net zo gedraagt als de moordenaar en de verkrachter, die beweert dat het slachtoffer de schuldige is, omdat dat zijn boosheid heeft opgewekt.”

7. “In short, Zionism was based on a faulty, colonialist world view that the rights of the indigenous inhabitants didn't matter. The Arabs' opposition to Zionism wasn't based on anti-Semitism but rather on a totally reasonable fear of the dispossession of their people.”

ENZ. ENZ. ENZ.

Dit zijn niet mijn woorden. Het zijn woorden van prominente joodse intellectuelen en organisaties zoals 1. Richard Falk 2. Uri Avnery 3. Norman Finkelstein 4. Ilan Pappe 5. Anti-Zionist Orthodox Jews 6. Ander Joods Geluid verwoord door Jaap Hamburger (vice-voorzitter) 7. Jews for Justice in the Middle East, enz. enz. Zijn ze ook jodenhaters en anti-semieten??!!!

Zionisme is een gevaarlijke fascistische ideologie (voor iedereen in de wereld inclusief joden zelf) net zoals of zelfs erger dan apartheid en nazisme. Zionisten hebben de inheemse bevolking van toenmalige Palestina op een brute wijze verdreven om er plaats te maken voor de joden uit de hele wereld. Zij beroepen zich hierbij op wat ze noemen “het beloofde land” (of is het beroofde land?) dat God de zionistische joden (het uitverkorene volk) hun ruim 2000 jaar geleden zou hebben gegeven. Wat voor God is die zomaar een land geeft ten koste van andere mensen??!!! Een serie massamoorden werden gepleegd om de angst te zaaien en de Palestijnen te doen vluchten. Honderden dorpen zijn met de grond gelijk gemaakt. De huizen van de palestijnen die in de steden bewoonbaar waren alsmede hun bezittingen werden onteigend en weggegeven aan de nieuwe joodse nieuwkomers. Zo begon de Israëlische terreur tegen en de etnische zuivering van de Palestijnen en zo gaat het nog steeds door tot de dag van vandaag, met behulp van het westen en vooral de VS. Laten we nu even kijken wat de leiders der zionisten hierover te zeggen hebben:

· ”We moeten al de Palestijnen doden, tenzij ze hier gelaten worden om als slaven te leven ." Theodor Herzl, stichter van de Zionistische Wereldorganisatie.

· "Drijf de arme bevolking over de grens door hen een job te ontzeggen…Zowel het proces van onteigening als de verwijdering van de armen moeten discreet en ongemerkt worden uitgevoerd. " David Ben Goerion, de eerste premier van Israël.

· “We moeten de Arabieren uitdrijven en hun plaats innemen” Yitzhak Shamir, de vroegere Israëlische premier.
Enz. enz. Raadpleeg de volgende link voor meer van deze schokkende uitspraken van Israëlische politici ( https://prod.indymedia.nl/en/2004/01/16364.shtml" onclick="window.open(this.href);return false; ) of het bestand downloaden via deze link (http://users.skynet.be/bk291253/achterg ... edenis.htm" onclick="window.open(this.href);return false;).

Dus als ik tegen het zionisme ben, betekent niet dat ik tegen joden ben. Ik ben tegen de gewelddadige en racistische aard van deze ideologie, die te vergelijken is met het nazisme en de apartheid. Ik ben tegen het weerzinwekkend en schokkend gedrag van de aanhangers van deze ideologie: het gaat dus om wat ze zeggen en vooral wat ze doen en niet om wat ze zijn. Bovendien, niet iedere jood is een zionist en niet alle zionisten zijn joden, want je hebt ook zionistische christenen zoals de neo-conservatieven in de VS en de evangelisten, extreem-rechtse zionisten zoals de PVV en FFI.
Gij zult niet discrimineren, haten, kwetsen, beledigen, uitschelden, vooroordelen, generaliseren/stigmatiseren, superieur of arrogant opstellen....
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Ariel »

NuIk.
Een vraag. Ben jij een Moslim?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door BFA »

Linda Bogaert is niet de enige die de Islam op een objectieve, relativerende en genuanceerde wijze benadert en binnen een sociale en historische context plaatst
Ben jij Mohammedaan, dat je zo onkritisch bent.
2. “With sorrow I see IDF’s air force pilots becoming machine robots, killing instruments they press without any thought because they don’t see the dead.
Als er geen plaats meer is om heen te vluchten, je niet anders kan dan doden, doe je dit emotieloos. Dit is een Buddhistische les die volledig opgaat voor Israël en zijn IDF-piloten.
Heel laag om deze vergelijking met Nazi's boven te halen.
3. “En laten we de feiten bekijken. Israël had in 1987 als enige land in de wereld martelen toegestaan. Israël legaliseerde als enige land in de wereld gijzelnemingen. Israël legaliseerde als enige land in de wereld de vernietiging van huizen als straf. Mensen horen dit niet graag. Maar het zijn feiten.
Gerichte eliminaties, gijzelnemingen en verdrijven van terroristen zijn beter dan direkt een oorlog met hopen onschuldige slachtoffers beginnen.
4. “Hoe konden joodse soldaten in 1948 mannen, vrouwen en kinderen op vrachtwagens zetten en afvoeren, hoe konden ze mensen verjagen, afslachten, vrouwen verkrachten, hoe konden ze dat drie jaar na de Holocaust?”
Andere optie was de Mohammedanen hun holocaust die begonnen was met Mohammed laten afwerken.
(of is het beroofde land?)
Onbewoonde en onbewerkte grond, sinds 1830 lapje bij lapje van het Ottomaanse rijk gekocht. Andere dan onbewoonde en onbewerkte grond verkocht het Ottomaanse rijk niet.
Dus als ik tegen het zionisme ben, betekent niet dat ik tegen joden ben.
Nu laat je me lachen. Na al die pogingen om Joden te ontmenselijken. Duitse Socialisten waren daar in de jaren '30 en '40 ook goed in. Onderschat de hulp van Groot-Mufti van Jeruzalem Ali Husseini daar niet in.
want je hebt ook zionistische christenen zoals de neo-conservatieven in de VS
Je vergeet atheïstische NeoCons uit België.

PS: vergeet je medicatie niet te nemen voor je op dit forum komt. FFI kan jouw geestelijke gezondheid schaden.
Laatst gewijzigd door BFA op zo jun 07, 2009 10:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
NuIk
Berichten: 14
Lid geworden op: vr nov 21, 2008 1:03 am

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door NuIk »

Ariel schreef:
"De jihad is de strijd tegen de ongelovigen met de bedoeling hen tot de islam over te halen en de verspreiding en de triomf van de islam over alle godsdiensten te bewerkstelligen. Wanneer de ongelovigen weigeren moslim te worden, moeten zij worden onderworpen of vernietigd. De jihad is een goddelijk bevel en wordt als een heilige plicht voor de moslimnatie beschouwd"
“Misschien moet ik maar eens een mailtje naar het MDI sturen.
Maar kom, ik zal het niet doen, want ik ben geen Nulk. Waar hebben we het over. Oh ja..Jihad.”
Misschien moet ik maar eens een mailtje naar Wilmos Oosterhoff (http://www.bijbelenonderwijs.nl/index.p ... =14&id=524" onclick="window.open(this.href);return false; ) of toch naar Jenö Sebök (http://islam-danger-coran-precepts.skynetblogs.be/" onclick="window.open(this.href);return false; ) of iemand anders sturen voor het plegen van plagiaat (letterlijk overnemen of kopie- en plakwerk van een betoog van een ander zonder bronvermelding of aanhalingstekens). Of toch maar een mailtje sturen naar Franklin ter Horst (http://www.franklinterhorst.nl/De%20rel ... 0vrede.htm" onclick="window.open(this.href);return false;) die–in zijn recensie van o.a. het werk van Robert Spencer– de volgende passage zonder aanhalingstekens ook overneemt (plagiaat), maar toeschrijft aan een andere auteur, Harald Strohm: “De jihad is de strijd tegen de ongelovigen met de bedoeling hen tot de islam over te halen en de verspreiding en de triomf van de islam over alle godsdiensten te bewerkstelligen. Wanneer de ongelovigen weigeren moslim te worden, moeten zij worden onderworpen of vernietigd”. Ook je reactie op een topic op FFI (viewtopic.php?f=43&t=11164" onclick="window.open(this.href);return false;) laat zien hoe je behendig bent in het kopie- en plakwerk en plagiaat. De bewering dat Jihad drie fasen kent heb je weer letterlijk overgenomen of van Bijbelonderwijs.nl ( http://www.bijbelenonderwijs.nl/?page=4&id=489" onclick="window.open(this.href);return false;) of van Politics.be ( http://forum.politics.be/showpost.php?p ... tcount=192" onclick="window.open(this.href);return false;). Wie van deze twee sites de auteursrecht claimt, is en blijft -net als de zojuist bovengenoemde 2 sites- toch een raadsel!!! Kan een redelijk denkend mens daarom nog wat waarde hechten aan de juistheid en geloofwaardigheid van zulke onzin?!! We hebben het nog niet over de bronnen waar die onzin vandaan komt. Er is helemaal geen bronvermelding in die stukken te vinden. Lekker wetenschappelijk zeg!. De enige bron die telkens weer opduikt, betreft die zekere ‘gezaghebbende imam’, Özcan Arzöglü genaamd.

Maar kom, ik zal het niet doen, want ik ben geen Ariel. En bovendien: ik weet niet wie de oorspronkelijke auteur is van je geplagiateerde stukken om hem een mailtje te sturen.

Waar hebben we het over. Oh ja..Jihad. En precies over een zekere “gezaghebbende imam” OF “soefi”, genaamd Özcan Arzöglu, die een boek zou hebben geschreven over de Jihad waarin hij moslims in Nederland en België klaarmaakt voor de "verspreiding en triomf van de islam". Ik heb overal op het internet gezocht, maar ik kon nergens een bron vinden waarin ik het boek, of ten minste een hoofdstuk ervan, kan raadplegen. Bestaat zo’n boek (of zelfs de auteur) echt? Weet onze tante Ariel misschien waar men aan zo’n boek kan komen?

Maar, stel (let wel: STEL) dat zo’n persoon bestaat. Wie is hij dan om te bepalen hoe moslims hier in Nederland of in België hun leven moeten leiden? Is hij een autoriteit, een islamoloog, een islamgeleerde, een islam-expert, een islamonderzoeker???!!! Heeft ie een tiental wetenschappelijke boeken en artikelen op zijn naam staan? Niets. Niemand die ik ken, kent hem. Nooit van gehoord. En STEL dat zo’n of een hoofdstuk over Jihad bestaat: dan dien je het zonder meer als een persoonlijke (niet-gangbare) interpretatie te beschouwen net als de leugenachtige interpretatie die jij en je zijnen hier op FFI geeft, en die u hier verkondigt alsof het de waarheid is en niets dan de waarheid. Het is een persoonlijke interpretatie dat niemand hoeft eigen te maken of te volgen, maar wel ertegen ageren. Hetzelfde geldt voor de extreme en fascistische ideeën van FFI en PVV. Niemand hoeft ze te volgen of eigen te maken, maar wel bestrijden met feiten, onderbouwde argumenten en wettelijke maatregelen.

De vermelde korancitaten kloppen niet helemaal qua vertaling (wijken af van de gangbare vertalingen), maar ook qua verkeerde versnummering (2:213-214 ipv 214-215) en omissies. Wat de Ibn Abidien’s citaten betreft die de profeet Mohammed zou hebben gezegd, ontbreekt echter enige bronvermelding. En als de citaten op de waarheid berusten, (en dat betwijfel ik, gezien het feit dat Ibn Abidien een andere interpretatie voor de term ‘Dar al-Islam’ gaf (http://www.readingislam.com/servlet/Sat ... boutIslamE" onclick="window.open(this.href);return false;) dan wat jij met je geplagiateerde stukken ons wil doen geloven), dan dient men niet te vergeten dat het hier om iemand gaat die in de 19de eeuw had geleefd en niet in de 21ste eeuw. Zijn poging om de koran en de Hadith te interpreteren moet daarom in die historische context geplaatst worden.

Sebök heeft het zelfs over “minister Sorgdrager ( Soefi uit Damascus, 1783-1863” (???). Kun je nagaan hoe druk onze ‘islamkenners’ met hun kopie- en plakwerk bezig zijn! De chaotische structuur van de tekst (geen duidelijke lijn te onderscheiden is tussen alinea’s en paragrafen, kopjes en tussenkopjes staan niet in de juiste plaats) bevestigt hoe deze mensen tewerk gaan: zoveel mogelijk dezelfde gekloonde leugenachtige teksten en vervormde feiten overal op internet plaatsen, met als doel de publieke opinie te misleiden. Propaganda pur sang. Want bij voldoende herhaling, denken ze, kunnen propagandische leugens als waarheid beschouwd worden. Het kan zelfs leiden dat de propagandist zelf erin gelooft. “The trouble is that propaganda is most convincing for the propagandist himself. And after you convince yourself that a lie is the truth and falsification reality, you can no longer make rational decisions.” Aldus Uri Avneri over Israëlische leugens rondom de oorlog tegen Gaza.

Wat deze zgn. “islam-diskundigen” niet (willen) beseffen is dat de koran niet van vandaag is. Wil iemand een objectieve bijdrage leveren aan een degelijk debat, dient hij de soci-culturele en historische context omtrent de islam niet uit het oog te verliezen. De interpretaties die worden gegeven in de loop der geschiedenis zijn continue aan verandering onderhevig. ‘Dar al Islam’ en ‘Dar al harb’ dienen ook in dit kader gezien te worden. Deze twee termen komen immers niet voor in de Koran of Hadith. Ze werden pas later geïntroduceerd door Abu Hanifa (een moslim geleerde). Hij had toen een oproep gedaan op Ijtihad (denken over/ bedenken van oplossingen voor kwesties die niet terug te vinden zijn in de basisbronnen, d.w.z. de Koran en Hadith). Daarom was er in de loop der geschiedenis verschillende meningen over wat deze twee termen zoal betekenen. Ter illustratie geef ik hier een paar definities die door bekende islam geleerden werden bedacht:

· Ibn al-Qayyim (1292-1349) defines dar al-Islam as 'the land where the Islamic rulings are clearly applied'.
· Al-Dusouki (1230-1815), interestingly, defines dar al-Islam as 'the land where most of the Islamic acts of worship are freely practiced, even if the rulers are not Muslim'.
· Ibn Abidin (1784-1836) looked at the issue of 'security' and thus defined dar al-Islam as 'the land where Muslims feel secure'. (Dit is weer eens een andere koek dan wat het door jou geplagiateerde stuk ons wil doen geloven. Je moet niet alles geloven wat je op Bijbelonderwijs.nl leest en klakkeloos en letterlijk overneemt. Dit getuigt hoe weinig je over de islam weet, en als je iets weet dan is het niet meer dan een vooroordelend, vertekend en leugenachtig papegaaiengeklets). Bron: http://www.readingislam.com/servlet/Sat ... boutIslamE" onclick="window.open(this.href);return false;

Er is tegenwoordig geen land ter wereld, zelfs geen Arabische of islamitische land, dat aan de eerste definitie voldoet, nl. waar de islamitische wet (zoals vroeger) letterlijk en/of volledig wordt toegepast. Op basis van deze definities kunnen we dus stellen dat ‘dar al-Islam’ of ‘Dar al-salam’(‘huis van de islam’ ofwel ‘huis der vrede’) meer van toepassing is op o.a. westerse landen dan op sommige Arabische of Islamitische landen.

Als we nu de bijbel/Thora gaan bekijken, dan komen we daarin passages tegen die 1000 keer erger zijn dan in de Koran. Neem bijv. de Talmud. De Talmud is het belangrijkste boek binnen het jodendom, naast de Thena. Een paar citaten uit dit boek:

Niet-joden zijn niet menselijk:

"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten." Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30

"Zelfs hoewel God de niet-jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. " Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. " Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

Het is O.K. als men niet-joden bedriegt :

Sanhedrin 57a . Een Jood hoeft geen Ongelovige te betalen voor het loon dat hij hem voor werk schuldig is.

Joden mogen stelen van niet-joden :

Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).

Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."

Joden mogen niet-joden beroven en doden :

Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.

Joden mogen liegen tegen niet-joden :

Baba Kamma 113a. Joden mogen gebruik maken van leugens ("uitvluchten") om een Ongelovige te misleiden.

Beledigingen tegen de Heilige Maria :

Sanhedrin 106a . Zegt dat Maria een hoer was: "Zij, die de afstammelinge was van vorsten en regeerders, deelde het bed met timmerlieden." Ook in voetnoot no. 2 bij Shabbath 104b van de Soncino-uitgave, wordt gesteld dat in de "ongecensureerde" tekst van de Talmoed geschreven staat dat de moeder van Jezus, "Miriam de kapster," seks bedreef met vele mannen.

Gruwelijke godslastering jegens Jezus Christus :

Gittin 57a. Zegt dat Jezus werd gekookt in "hete uitwerpselen."

Sanhedrin 43a. Jezus verdiende terechtstelling: "Op de vooravond van het (joodse) paasfeest, werd Yeshu (Jezus) opgehangen... Vermoed je dat hij iemand was die zou worden verdedigd? Was hij niet een Mesith (verleider)?"
Shabbath 116a. Joden moeten de boeken van de Christenen vernietigen, d.w.z. het Nieuwe Testament.
Etc. etc.

Voor overige citaten zie: http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=1939" onclick="window.open(this.href);return false; of http://thejewstalmudspeaks.tripod.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.radioislam.org/nederlands/St ... lmoed.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.youtube.com/watch?v=zaWn-ZBDpNg" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.metacafe.com/watch/yt-BEYwTb ... he_talmud/" onclick="window.open(this.href);return false; .......

Een lijst van de daden die in de Bijbel met de dood worden bestraft:

Overspel (Lev 19:20, 20:10) Vloeken of ongehoorzaamheid jegens ouders (Ex 21:17, Deut 21:18-21) bestialiteit (Lev 20: 15-16) Godslastering (Lev 24:16) Incest (Lev 20:11-14) Toverij (Ex. 22:18, Lev 20:27, Num 3:10) valse profetie (Deu 13:5) Rebellie (Josh 1:18, 2 Chr 15:13) slapen met een vrouw tijdens menstruatie (Lev 20:18) Werken op de sabbatdag (Ex 16:25, 29, 31:14-15,35:2-3; Num 15:32-36), Maagdelijkheid verliezen van een minderjarige (Deut 22:21-24) Aanbidding of anderen verleiden tot aanbidding van goden van niet-joden (Deut 13:6-10, 17:2 -5) . In Ex 31:14-15 and 35:2; Num 15:32-36; Deut 22:21-24 wordt zelfs ter dood veroordeeld door steniging; Mensenoffers (Leviticus 27:28-29, Exodus 22:20); Offeren van kinderen/eerstgeborenen (Exodus 22: 28-29, Rechters 11,29-40); bloedwraak opeisen door God (2 Samuel 21:1-14), enz.

In mijn vorige reactie heb ik het over het bijbelboek Jozua gehad. Daarin wordt verhaald hoe de held de Israëlieten het Beloofde Land binnenleidde, en daarbij in opdracht van Israël’s God dood en verderf zaaide, niet alleen mensen werden op gruwelijke en weerzinwekkende manier uitgemoord, maar ook dieren en woningen. Ze lieten alles in vlammen opgaan en maakten de steden ‘voor eeuwig tot een ruïne’. Dat is geen geschiedenis zoals jij en andere FFI posters ons willen doen geloven. Dit is precies wat de Israëlieten van nu doen tegen de Palestijnen (en ook tegen de Libanezen, Egyptenaren en andere Arabieren). Gaza is een uitstekende voorbeeld in een reeks gruweldaden die Israël heeft gepleegd en nog steeds pleegt. Niet alleen mensen werden uitgemoord, maar ook dieren ( zie link: Zelfs kamelen in Palestina vuren Qassams af http://palestinaindemedia.blogspot.com/ ... vuren.html" onclick="window.open(this.href);return false; en video: http://www.gulfnews.com/gntv/videos/10278777.html" onclick="window.open(this.href);return false; ). Huizen, moskeeën, fabrieken, gemeentehuizen, benzinestations, reservoirs voor water en afvalwater, elektriciteitskrachtcentrales, bruggen werden vernield. Akkers, boerderijen en plantages gebulldozerd.

In ‘The Bible and Zionism’ (p. 27-28) by Nur Masalha lezen we het volgende:

“Ben-Gurion also, and crucially, argued that he was fighting all Zionist battles with the help of the Hebrew Bible. Already in his first published work, in Yeddish, entiteled: Eretz Yisrael: Past and Present (1918), which he co-authored with Yitzhak Ben-Tzvi – later to become the second president of Israel – he argued that the Jewish ‘return’to Palestine is actually a ‘repeat’of Joshua’s conquest of ancient Palestine. The 1948 Palestine war drew Ben-Gurion ever nearer to the biblical narrative, as seen from his frequent references to biblical figures and biblical battles of conquest.” (http://books.google.co.uk/books?id=LAUe ... &ct=result" onclick="window.open(this.href);return false;)

De sociaal-psycholoog George Tamarin deed onderzoekingen op allerlei scholen in Israël over de invloed die het bovengenoemde bijbelonderricht op hen had. De resultaten zijn schokkend: Voor de meeste kinderen was het vanzelfsprekend dat het Israëlische leger tegen de Palestijnen mocht optreden zoals Jozua deed tegen de Kanaänieten. (http://machineslikeus.com/the-problem-w ... ldren.html" onclick="window.open(this.href);return false;)

Naast het Jozua bijbelboek, vormen de bovengenoemde Talmud-citaten een onbetwiste bron van racisme, blinde haat en terrorisme tegen de Palestijnen. ( http://www.metacafe.com/watch/yt-BEYwTb ... he_talmud/" onclick="window.open(this.href);return false;)

De Palestijnen worden als beesten of erger dan beesten behandeld, omdat ze geen mensen zouden zijn volgens de Talmud. Alleen zionistische joden, het uitverkorene volk, zijn mensen, anderen dus niet.

Deze heilige oorlog der zionisten tegen de niet-joden (christenen, moslims, anti-zionistische joden (geen echte joden en verraders volgens zionisten), ongelovigen, humanisten, en allen die tegen imperialisme, zionisme, apartheid, racisme, onderdrukking, onrechtvaardigheid en voor vrijheid vechten) correspondeert min of meer met de oude en nieuw kruistochten van de zionisten der christendom. “Goddelijke commando, identificatie met de Israëlieten, Gods gekozen, en een gevoel van handelen in gebeurtenissen die leiden naar de Apocalyps.” Aldus Christopher Tyerman in zijn boek “Fighting For Christendom: Heilige Oorlog en de kruistochten”. Deze Kruistochten zijn al in 1095 begonnen en duren voort tot de dag van vandaag, hetzij d.m.v. propaganda (net als hier op FFI), hetzij door militaire oorlogsvoering (geleid door de VS en Israël). Bush, een neoconservatieve christelijke aanhanger in hart en nieren, verklaarde na de 9/11 aanslagen het volgende: :"this crusade, this war on terrorism, is going to take a long time." Het doel is het ontketenen van wat de Amerikaanse neoconservatieven “creative chaos” noemen, om samen met Israël de instabiliteit van de landen in het Midden-Oosten (vooral de landen die zich verzetten tegen de bezetting, onrechtvaardigheid en onderdrukking) te ondermijnen en zodoende makkelijk te overheersen en de oliebronnen aldaar te bemachtigen. Dit plan stuitte echter op weerstand en verzet door de volkeren in het Midden-Oosten. Het plan mislukte, maar de kruistochten hielden niet op. De propagandamachine tegen moslims wordt hevig geïntensiveerd. Alle mogelijke leugens worden verspreid om de publieke opinie in de westerse landen te misleiden en te mobiliseren om een haatdragende en vijandige houding te nemen tegen hun moslim medeburgers. De verborgen agenda van deze propagandaoorlog is het gebruik of misbruik maken van de onderbuikgevoelens jegens moslims en het laten herleven van de oude kruistochten, alsmede het uitbuiten van het naïeve geloof in het eind der tijden, de Apocalyps, de Antichrist en de profetische oorlog in Armagadon e.d. om oorlogen (ofwel “creative chaos”) te ontketenen tussen verschillende geloofs- en/of etnisch gemeenschappen in de wereld om zodoende een hand te leggen op vitale energiebronnen teneinde de wereld te overheersen.

Dus de bewering dat moslims gewelddadig zou zijn vanwege hun geloof en dat ze een heilige oorlog voorbereiden om het westen (Europa) te overnemen en te overheersen berust op geen enkel (historisch) feit. Vanaf de Ottomaanse rijk tot nu toe (zo’n ruim honderd jaar geleden), hebben we nooit meegemaakt dat een Arabisch en/of Islamitisch land een niet-Arabisch/Islamitisch land heeft aangevallen. Daarentegen zagen we (en zien we nog steeds) hoe het westen door hun onstilbare honger naar grondstoffen en energiebronnen op brute en beestachtige wijze de wereld probeerde en nog steeds probeert te overheersen. Een greep uit de recente geschiedenis: de 1ste wereldoorlog, de 2de wereldoorlog, kolonialisme, fascisme, nazisme, zionisme, apartheid, slavernij, Hiroshima & nagasaki, Vietnamoorlog, Balkanoorlog, cowboyachtige optredens in Latijns-Amerika, oorlog tegen Irak, Afhganistan, Soemalië (Liet Ethiopië het vuile werk doen), Libanon en Gaza ( oorlogsmisdaden gepleegd door het troetelkindje Israël, zoals het genoemd is in de bijbel Jeremia 31:20), de hedendaagse economische crisis, Aboe ghraib, Guantanamo Bay, Bagram en andere geheime detentiekampen over de hele wereld verspreid (waarin martelpraktijken en verkrachtingen de gewoonste zaak van de wereld zijn), de schaamteloze Bush-Blair leugens die aan de VN en de wereld worden voorgeschoteld, enz., enz., enz. Maar gelukkig dat de meerheid in het westen zijn tegen deze fascistische, destructieve, oorlogszuchtige, bloeddorstige, apocalyptische tendens van zo’n club geldzuchtige machthebbers die een gevaar vormen voor de wereldvrede.
“Ik heb de laatste paar honderd jaar in ieder geval niet gemerkt dat Christenen met de bijbel en een zwaard in de hand mensen onthoofden en waarbij ze roepen "Jezus is groot "
Nee die geven een kruisteken en droppen koelbloedig vanuit de lucht bomen op weerloze burgers waarbij honderden kinderen, vrouwen en bejaarden tot uiteengerukte en verbrande ledematen worden gereduceerd. Dit om maar te zwijgen van de collectieve bestraffing en terreur, agressieve huiszoekingen, wild om zich heen schieten, lukrake arrestaties, martelingen, verkrachtingen, en ga zo maar door, die dagelijks ter land worden uitgevoerd. En LET WEL: het gaat hier om staten en niet om een paar extreme of radicale individuen of groeperingen zoals het geval is bij moslims.
Gij zult niet discrimineren, haten, kwetsen, beledigen, uitschelden, vooroordelen, generaliseren/stigmatiseren, superieur of arrogant opstellen....
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door naar boven »

NuIk schreef:<snip>in doorschijnend antizionisme verpakt antisemitisme</snip>
Beloof me één ding: als Obama jullie straks het beloofde stuk worst in de vorm van Israel heeft toegeworpen, bijt hem in zijn hand, voordat jullie het verslinden en vervolgens weer verder gaan met voornamelijk elkaar afmaken (omdat de islam slechts bloeit zolang het bloed vloeit).
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Ariel »

Hallo Moslim NuIk.

Je denkt toch niet dat ik je nog als een serieuze gesprekspartner beschouw. Je komt hier om de paar maanden een lelijk stinkend overjarig ei leggen en dan wacht je weer een poos totdat de stank verdwenen is.
Zo iets noemen wij in Nederland laf. In Nederland verdedigen we ons zelf, en daar hebben we de MDI niet voor nodig. Als jij een echte Marokkaanse vent geweest was die zijn eigen gevecht kon uitvechten , dan had ik nog wat respect voor je gehad. Je had ons zelf moeten confronteren met wat jij nare uitspraken vindt , en niet op hoge poten naar het MDI moeten hollen. Dan hadden we ook voor jou het gemeste varken geslacht, en een fles goede champagne geopend.
Maar nee, Moslims moeten nu eenmaal met alles geholpen worden. Zelfs hun gat afvegen kunnen ze niet zelf. Ook daar hebben ze voorschriften voor nodig. Niet een even steen of wc papiertje gebruiken. Het moeten er drie of meer zijn. Het is maar dat je het weet.

Anyway.. Over het MDI. Zelfs het MDI weet niet meer wat ze met je moeten. “ Daar komt die vent weer” zuchten ze als ze weer eens een mailtje van je ontvangen. “Moeten we weeeeeeeeeer aan de slag voor hem, kan jij zijn eigen boontjes niet doppen”
Je ziet het……Ik heb zo mijn eigen bronnen wat betreft de MDI. Ze gaven zelfs aan mij toe dat ze de “slimme” S iets minder slim vinden dan jij waarschijnlijk denkt. Tja, zo gaat het in het leven. Soms worden mensen klagers zat. Hou deze les goed in je hoofd NuIk. Doe er je voordeel mee.

Trouwens…in je lijstje van Linda Bogaert ben je Ramadan vergeten. Hoe kon je die nou niet noemen. De wolf in schaapkleren. Een beetje dom NuIk.

Wat betreft…. de benadering die keer op keer de herhalingsaaie gedachtegoed van Hans Jansen en Bat Ye'or wordt aangehaald ter ondersteuning van de schizofrene, en apocalyptische interpretatie van de islam en moslims…. Misschien moet jij je eens in dit saaie herhaling gedachtegoed verdiepen. Dat hebben wij namelijk ook gedaan bij je vriendin Linda Bogaert . Je zal ontdekken dat dit gedachte goed iets minder saai is dan je verwacht, en wie weet kan je zelfs wel het gedachtegoed van Bat Ye'or ontmaskeren .

Maar ja, het is moeilijk om de waarheid onder ogen te zien. Heel vaak is de waarheid niet leuk om te horen of te lezen, maar daar om is het nog niet minder waar.

Jouw Linda gaat echt wel tegen het Islamitische gedachtegoed in. Jouw Mohammed draait zich om in zijn graf als hij zou lezen dat Linda de moslims probeert wijs te maken dat hij aan de mannen opdracht gaf vrouwen niet te berispen of niet te slaan .
Dat is dus duidelijk een leugen.

Spijtig voor Linda is dit verbod geannuleerd door volgende uitspraak van Mohammed, overgeleverd door Abu Dawood (11.2141):
“Abdullah ibn Abu Dhubab heeft overgeleverd: “Iyas ibn Abdullah ibn AbuDhubab rapporteerde dat de Apostel van Allah (vrede zij met hem) gezegd heeft: Sla Allah's dienaressen niet, maar toen Umar naar de Apostel van Allah (vrede zij met hem) kwam en zei: De vrouwen zijn frank geworden tegenover hun mannen, hij (de Profeet) toelating gaf om hen te slaan. Toen kwamen veel vrouwen bij de familie van de Apostel van Allah (vrede zij met hem) om over hun mannen te klagen. Dus zei de Apostel van Allah (vrede zij met hem): vele vrouwen zijn bij Mohammed's familie gekomen om te klagen over hun mannen. Zij zijn niet de besten onder jullie.””

Zelfs in je koran staat dat je rustig vrouwen een mep kan verkopen.

Zo zie je maar schat . Dit was zomaar één misvatting van je vriendin Linda. Één van de vele...en al de andere namen die jij opgaf hebben de zelfde verkeerde opvattingen als jouw Linda. Je kan beter naar Hans Jansen luisteren. Die heeft meer verstand van Islam.

Dus ( samenvatting) als ik tegen Islam ben, betekent niet dat ik tegen Moslims ben. Ik ben tegen de gewelddadige en racistische aard van deze ideologie, die te vergelijken is met het nazisme en de apartheid. Ik ben tegen het weerzinwekkend en schokkend gedrag van de aanhangers van deze ideologie: het gaat dus om wat ze zeggen en vooral wat ze doen en niet om wat ze zijn. Bovendien, niet iedere moslim is een extremist en niet alle extremisten zijn Moslims, want je hebt ook extreem linkse en extreem rechtse moslim knuffelaars zoals de extreem rechtse Volksnationalisten en Nazi’s die samen met Moslims wat graag de Joden willen uitmoorden.

Daar zijn de evangelisten en “extreem-rechtse” zionisten zoals de PVV en FFI engeltjes bij, want het komt niet in ons hoofd op om Moslims aan het gas te verwensen.

Nou ja, ben ik toch weer zo stom geweest om je een antwoord te geven. Ik lijk wel gek. En ik hoef ook niet bang te zijn dat ik je volgende stinkende ei wegens vakantie niet kan beantwoorden, want het zal wel weer 6 weken duren voor je dit leest, en dan ben ik al weer thuis.

PS... Je hoeft op deze site niet te liegen. Je kan rustig zeggen dat je alle joden tot diep in je ziel haat, en ze dood wenst.
We zullen je niet verklappen aan MDI, maar je zelf een pak op je broek geven.

Vriendelijke groet.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door H.Numan »

NuIk schreef:Misschien moet ik maar eens een mailtje naar Wilmos Oosterhoff of toch naar Jenö Sebök ( of iemand anders sturen voor het plegen van plagiaat (letterlijk overnemen of kopie- en plakwerk van een betoog van een ander zonder bronvermelding of aanhalingstekens). Of toch maar een mailtje sturen naar Franklin ter Horst
Gewoon doen wat je niet laten kan, dappere held. Wat denk je er mee te bereiken? Respect? Ontzag voor het Marokkaanse Herrenvolk?
Je komt op mij over als een laffe kwee die anderen nodig heeft om z'n eigen (uiteraard halal) boontjes te doppen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum?

Bericht door hans van de mortel »

Aldebaran schreef: Hier zal je het mee moeten doen. Ik heet je welkom en hoop op een vruchtbaar debat. Maar wees ook gewaarschuwd, ik doe niet aan kliekvorming, als je argumentatie slecht is, steek ik dat niet onder stoelen of banken.
Het is duidelijk wie achter wie steekt. In dit geval hebben we het over professor Lupardi de Luxe, alias dokter moraalridder en allesweter Aldebaran. De aanwezigheid van dit soort interessante mensen op FFI, waar we vast nog veel van hebben kunnen leren, maakt dit forum juist zo boeiend en leerzaam. En wat is er mooier aan zo'n site dan iemand die uitsluitend debatteren wil? Is dat wel zo? Volgens mij wil professor Lupardi de Luxe, alis Aldebaran, helemaal niet debatteren. Hij vertelt ons eenvoudigweg hoe het zit! Ik leg dat uit.
Hier zal je het mee moeten doen.
Geen vrijheid van keuze. Die Aldebaran is wel aardig, komt goed uit zijn woorden, maar wel neurotisch dwangmatig.
. . . en hoop op een vruchtbaar debat.
Hij verwacht het niet, hij hoopt het alleen maar. Niet erg positief. Zoals in alles gaat Aldebaran steeds uit van zijn ingebeelde neutrale superioriteitsneurose.
Maar wees ook gewaarschuwd, . . .
Nooit weg zo'n verheven intellectueel die als Jezus de mensheid waarschuwt omdat de mensheid in zijn eigen wijsheid tekort schiet.
als je argumentatie slecht is, . . .
Dus niet: ik ga ervan uit dat je argumentatie goed is. Die Aldebaran lijkt positief, maar daar prik je zo doorheen. Hij probeert neutraal te zijn. Ik herhaal: probeert . . .
. . . steek ik dat niet onder stoelen of banken.
Laat ie fijn zijn. Goed dat er FFI is

Wie zich gekwetst voelt zal daar vast een reden voor hebben. De enige stompzinnige nietszeggende onnadenkende kritiekloze anti-argumenterende reactie van een mohammedaan luidt dan: IK VOEL MIJ GEKWETST OVER MIJN RELIGIE. Gelukkig heeft ONZE kennisbeschaving Paracetamol uitgevonden. Met andere woorden: de mohammedaan voelt zich gekwetst door zijn onwetendheid. Is dat dom? NEE! Want in ONZE kennisbeschaving hoeft niemand meer onwetend te zijn op het peil anno 2011. Voor wat een mens niet weet hoeft hij niet voor dom gehouden te worden. Maar dat is het hem nu juist. Net als al professor Lupardi de Luxe zijn mohammedanen de al wetende en hoeven dus niks meer te leren. De koran, Mohammed, de haddiths, de Arabische taal, alles komt van Allah zoals het de mohammedaan uitkomt. Nou, dan weet je het wel. Dan viert achterlijkheid de boventoon en dat willen mohammedanen ons nu juist opdringen: onze achterlijkheid in hun ogen is beter dan alles wat ONZE kennisbeschaving heeft voortgebracht. Dat zij daarop parasiteren is ook geheel volgens de islamitische leer. Dat mohammedanen volhoudend halsstarrig consequent weigeren de veranderingen, die tijd met zich meebrengt, te aanvaarden en de voorkeur geven aan hun primitieve heidense culturele gewoontes, is niks mis mee. Daar heb ik in het geheel geen moeite mee. Mits deze bedreven worden in de zandbak van hun achterlijkheid: Mekka!

Ik heb niks tegen kannibalen. Iedereen moet maar doen wat hem goed dunkt. Ik ben geen God dat ik kan oordelen over goed en kwaad. Het is ook maar net wat je gewend bent. Maar het is toch van de gekke als wij hier met openslaande deuren en met multi-cultureel trompetgeschal een horde van kannibalen binnen halen en vervolgens iedereen aanmoedigen om respect voor hun cultuur op te brengen. Het zou mij niet verbazen dat onder deze afschuwelijke verkeerd georiënteerde en afgedwaalde linkse intellectuele Gutmenschen de Nederlander aangemoedigd wordt mensenvlees te nuttigen. Dit alles ter wille van tolerantie en multiculturele begripsvorming als uiting van liefdevolle genegenheid. Zo ziek is de facto onze samenleving al geworden dat amputatie van deze ziekelijke rigide heidense mens een laatste redmiddel is om ONZE kennisbeschaving voor verdere degeneratie te behoeden. Hopelijk dat het gezonde kritische verstand zal zegevieren.

Mijn verwachtingen zijn positief. Want het aanvaarden en uitdragen van domheid heeft de mens nog nooit een voorsprong gegeven op het verleden. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie