Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Moderator: M

Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:Nergens is het hier de bedoeling van een verfijnd debat aan te gaan.
Zelfs niet van diegene die hier het hardst om schreeuwt. Deze bedient zich als geen ander van: het uit de context rukken, omkeren van wat gezegd wordt en andere valse truken. Niet om een verfijnd debat aan te gaan zoals hij zegt. Om zich moreel boven de ander te kunnen stellen. Zodat zijn narcisme bevredigt wordt.
heel triestig eigenlijk.
Je bent tot meer zelfkennis in staat dan ik tot nog toe voor mogelijk hield.
:D
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Het is nochtans over jou, Aldebaran.
Jij bedient je van alle truken waarmee Fascisme ingevoerd wordt. Fascisme dient zich niet aan met een nodige en tijdelijke repressie. Het treedt binnen via een gecorrumpeerd taalgebruik en omkeringen.

'The Zen-fascists control your head' Dead Kennedys.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

alu-hoedje op!

Bericht door naar boven »

Aldebaran schreef:
BFA schreef:Nergens is het hier de bedoeling van een verfijnd debat aan te gaan.
Zelfs niet van diegene die hier het hardst om schreeuwt. Deze bedient zich als geen ander van: het uit de context rukken, omkeren van wat gezegd wordt en andere valse truken. Niet om een verfijnd debat aan te gaan zoals hij zegt. Om zich moreel boven de ander te kunnen stellen. Zodat zijn narcisme bevredigt wordt.
heel triestig eigenlijk.
Je bent tot meer zelfkennis in staat dan ik tot nog toe voor mogelijk hield.
:D
Eerlijkgezegd kan ik me niet voorstellen dat de poster zich niet opzettelijk opnieuw diskwalificeert met deze - zoveelste - platte jij-bak.

Het motief voor dit exhibitionisme, het aanhoudend vertoon van van ondermaats moreel besef, zal wel een raadsel blijven.

De vraag of het een experiment is (geweest), dringt zich op.
RTFM
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

In en in triest hoe weinig jullie in staat zijn om op argumenten in te gaan. De emotie ligt er nog steeds bovenop. Maar geen enkele inhoudelijke reactie. Bijvoorbeeld op de connotatie van het woord 'deportatie' in discussie tussen Pronk en Verdonk.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:Het is nochtans over jou, Aldebaran.
Jij bedient je van alle truken waarmee Fascisme ingevoerd wordt. Fascisme dient zich niet aan met een nodige en tijdelijke repressie. Het treedt binnen via een gecorrumpeerd taalgebruik en omkeringen.

'The Zen-fascists control your head' Dead Kennedys.
Ja hoor. Jij hebt het over deportatie en religieuze genocide, maar ik ben de fascist. Hoe failliet kan een argument zijn. Kleuterschoolniveau.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Jij hebt het over deportatie en religieuze genocide, maar ik ben de fascist.
Ik heb het heel duidelijk over een beperkte deportatie gehad.
Religieuze genocide is iets dat enkel in jouw hoofd is ontstaan.
Het is de wijze waarop je omkeringen en verdraaiingen gebruikt die jou fascist maakt.

Zen-fascist, zoals de 'Dead Kennedys' 35j geleden in hun visionair nr:
California Uber Alles zongen.
I am governor Jerry Brown
My aura smiles and never frowns
Soon I will be president...
Carter power will soon go away
I will be Fuhrer one day
I will command all of you
Your kids will meditate in school
Your kids will meditate in schoolAfbeelding
Hundred percent natural
You will jog for the master race
And always wear the happy face
Close your eyes, can't happen here
Big Bro' on white horse is near
The hippies won't come back you say
Mellow out or you will pay

California Uber alles?
Uber alles California?

Now It Is 1984
Knock knock at your front door
It's the suede denim secret police
They have come for your uncool niece
Come quietly to the camp
You'd look nice as a drawstring lamp
Don't you worry, it's only a shower
For your clothes here's a pretty flower
Die on organic poison gas
Serpent's egg's already hatched
You will croak, you little clown
When you mess with President Brown

California Uber alles?
Uber alles California?

Afbeelding

Overal schuilt Fascisme Aldebaran.
Het gevaar voor Fascisme in jouw corrupte intellectuele methode is veel en veel groter dan bij het met open vizier recht toe zeggen wat er gedacht wordt. Al is het gezegde confrontatief.


Jij weet zelf heel goed dat ik nergens heb opgeroepen tot genocide of massale deportaties. Maar om jezelf moreel hoger te kunnen plaatsen gebruik je alle mogelijke middelen om dit anders te laten uitschijnen.

Het doel heiligt de middelen bij jou. dat is fascisme. Fascisme, zelfs als het doel morele superioriteit is.

Dead Kennedys
http://www.youtube.com/watch?v=quLqEu4mUOU
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Nogmaals, ik ben niet zo gewend met het politiek correct denken hier. Ben jij wel bereid je deportatiecriteria te benoemen of verval je dan wederom in redeloze fulmineringen met om de twee woorden het woord fascisme. Een woord dat overigens voor het overgrote deel der natie (plus Verdonk natuurlijk) geassocieerd wordt met deportatie.

PS: Wat betekent narcisme volgens jouw woordenboek en kun je verklaren waarom je het in dit verband gebruikt?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Re: alu-hoedje op!

Bericht door Aldebaran »

naar boven schreef: Het motief voor dit exhibitionisme, het aanhoudend vertoon van van ondermaats moreel besef, zal wel een raadsel blijven.
Oh, dus kritische vragen stellen over deportatie en deprogrammering is nu plotseling 'ondermaats moreel besef''? Natuurlijk beste mensen dit is logica.

Jij stelt zo jezelf aan als onaantastbare scheidsrechter op moreel gebied (aangesteld door god himself wellicht?) en sommige vragen zijn in absolute zin niet politiek correct. Waarom niet meteen de dictatuur uitroepen met jezelf als absolute morele toetssteen?

Dit gedrag en het gebruik van deportatie en deprogrammering onder het mom van het redden van de democratie getuigt mi van ondermaatsheid op het gebied van democratie en redelijkheid in het debat. De zoveelste diskwalificatie.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ben jij wel bereid je deportatiecriteria te benoemen
Heb ik gedaan. Heel duidelijk zelfs. Ga 1 of 2 paginas terug en lees wat er echt staat.
verval je dan wederom in redeloze fulmineringen met om de twee woorden het woord fascisme.
Wat is er redeloos aan mijn redenering? Dat ze naar jou wijst als mogelijke bron van.
Een woord dat overigens voor het overgrote deel der natie (plus Verdonk natuurlijk) geassocieerd wordt met deportatie.
Waarom dit afleidingsmanoeuvre?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

BFA schreef:Waarom dit afleidingsmanoeuvre?
:D Het had me eerder verbaasd als er iets zinnigs en/of fatsoenlijks uit deze poster gekomen was.

Daar hoeven we echter niet meer op te rekenen.
Laatst gewijzigd door naar boven op za nov 29, 2008 7:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
RTFM
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Aldebaran schreef:In en in triest hoe weinig jullie in staat zijn om op argumenten in te gaan. De emotie ligt er nog steeds bovenop. Maar geen enkele inhoudelijke reactie. Bijvoorbeeld op de connotatie van het woord 'deportatie' in discussie tussen Pronk en Verdonk.
wel mijn beste, misschien kan je al eens beginnen met gewoon duidelijk te zeggen wat je bedoelt. Ik kan er geen touw aan vastknopen moet ik zeggen.
Wat is je probleem met deze site? Dat we kritiek leveren op een ideologie? Dat we het volgen van een blauwdruk voor kolonisatie en onderwerping niet bepaald een pluspunt vinden? WAT is het wat je stoort in feite?

Zin ( TIJDELIJK) verwijderd op verzoek van het MDI
Laatst gewijzigd door Manon op za nov 29, 2008 7:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:
Ben jij wel bereid je deportatiecriteria te benoemen
Heb ik gedaan. Heel duidelijk zelfs. Ga 1 of 2 paginas terug en lees wat er echt staat.
Je bedoelt toch niet dit in halfgaar nederlands opgeschreven onsamenhangende verhaal?:
BFA schreef:Die 40% wordt gemend door minder dan 1%.
Neem de 10 à 15 extreemste gevallen, de 40% halveert.
In de protesten tegen de deportaties van die 15 man gaan er zich een 100- tal anderen zichtbaar maken. Daar deporteer je ook van wie je kan oppakken.

Dit zal maken dat de overblijvende 20% halveert. Misschien komen er nog een keer protesten, met weer een deel deportaties tot gevolg.

De Imams onder de gedeporteerden hun moskees gaan steeds plat.

Dan zijn de ergste menners weg. Ontsnapt de Allahtone bevolking van hun ijzeren hiel. Kunnen deze hun leven wel of niet als Mohammedaan in vrije keuze leiden.

Verder maak je het zoals in Rusland en China. Je herschrijft de Koran. Enkel die versie mag in moskees gepredikt worden. Daar hou je controle op. Wordt er gebroken met dat voorschrift. Imam naar het buitenland.

Zijn er onder de gedeporteerden, die via internet of op een andere manier blijven oproepen tot Sharia, zorg je dat deze ter plaatse geëlimineerd worden. Zonder omstanders tot slachtoffer te maken.

Dit mag enkel gebeuren in een tijdelijk wettelijk kader. Het is een inbreuk op onze democratie, die niet blijvend mag worden via opneming in een burgerlijk wettelijk kader.
Ik heb helemaal geen zin om het hier in Nederland te maken 'zoals in Rusland of China'. Ik heb helemaal geen zin om met tijdelijke wetgeving het geweten schoon te vegen en de handen in onschuld te wassen. Ik heb helemaal geen zin om hier de democratie te verkwanselen en een burgeroorlog te ontketenen met deze fascistische flauwekul. Maar buiten dat, ik lees geen deportatiecriteria die hanteerbaar zijn. Hoe herken je de 'extreemste gevallen'? Hoe weet je dat degeen die afwijzend reageren op deportatie de sharia aanhangen? Dit is een slap kleuterfantasietje van een megalomane allure, meer niet.
BFA schreef:
verval je dan wederom in redeloze fulmineringen met om de twee woorden het woord fascisme.
Wat is er redeloos aan mijn redenering? Dat ze naar jou wijst als mogelijke bron van.
Het samenspel van het gebrek aan inhoudelijke argumenten, de overduidelijke ad hominem en het lulkoekgehalte met in de hoofdrol de dead kennedys.
BFA schreef:
Een woord dat overigens voor het overgrote deel der natie (plus Verdonk natuurlijk) geassocieerd wordt met deportatie.
Waarom dit afleidingsmanoeuvre?
Waarom beantwoord je de vraag niet? Een afleidingsmanouevre?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

circe schreef:
Aldebaran schreef:In en in triest hoe weinig jullie in staat zijn om op argumenten in te gaan. De emotie ligt er nog steeds bovenop. Maar geen enkele inhoudelijke reactie. Bijvoorbeeld op de connotatie van het woord 'deportatie' in discussie tussen Pronk en Verdonk.
wel mijn beste, misschien kan je al eens beginnen met gewoon duidelijk te zeggen wat je bedoelt. Ik kan er geen touw aan vastknopen moet ik zeggen.
Wat is je probleem met deze site? Dat we kritiek leveren op een ideologie? Dat we het volgen van een blauwdruk voor kolonisatie en onderwerping niet bepaald een pluspunt vinden? WAT is het wat je stoort in feite?

Dat we moslims proberen duidelijk te maken hoe verdorven hun hersenspoeling wel is en hoe ze misbruikt worden?
Dat we niet geloven in "gematigde" moslims omdat die even niet-moslim zijn als de "gematigde" katholiek die niet katholiek is?
Of vond je dat we in 1940 de "gematigde" nazi maar hadden moeten laten blijven?
Misschien even teruglezen circe. Het schijnt hier te gaan over deportatie en deprogrammering.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

circe schreef: Of vond je dat we in 1940 de "gematigde" nazi maar hadden moeten laten blijven?

Of heb je nu toch een probleem ermee dat men in 1945 de hier verblijvende nazi's heeft "gedeporteerd"??
Ik denk dat je 1945 bedoelt ipv 1940. Welke nazis met een nederlands paspoort zijn in 1945 gedeporteerd? In '45 viel de NSB uiteen door onderlinge onenigheid. De rol van de NSB was in '45 totaal uitgespeeld en Mussert bracht zijn dagen zonder directe bestuurstaken door in Den Haag. Na de bevrijding werd de NSB verboden en werden veel van haar leden wegens landverraad berecht. Mussert zelf kreeg de kogel, Van Geelkerken levenslange gevangenisstraf. Meinoud Rost van Tonningen pleegde op 6 juni 1945 zelfmoord in de gevangenis van Scheveningen. In de meidagen werden de achtergebleven NSB'ers gearresteerd op straat bespot en hardhandig mishandeld en geïnterneerd in voormalige concentratiekampen in Nederland. Eind 1946 werd door de Nederlandse staat echter aan deze geweldsmisbruiken gericht tegen NSB'ers en hun kinderen, een eind gemaakt en werden de overtreders gestraft.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Misschien even teruglezen circe. Het schijnt hier te gaan over deportatie en deprogrammering.
daar ben jij verkeerd in.
Het gaat over wat Circe zei:
Dat we het volgen van een blauwdruk voor kolonisatie en onderwerping niet bepaald een pluspunt vinden
Jij wil niet in een soort Rusland en China leven.
De etnische verscheidenheid, die hier ingevoerd wordt is juist het recept daarvoor.
Reeds in het tsaristisch Rusland, in China reeds enkele tientallen eeuwen langer, is de repressie het middel om verschillende etniciteiten één te houden en te maken dat ze niet in tribale oorlogen vervallen.

Wij hebben dat eeuwendurende proces van tribale en etnische oorlog doorlopen. Europa heeft min of meer het gevoel van één te zijn. Reden dat we reeds 60j geen onderlinge oorlogen meer gehad hebben. Iets waar we ons heel gelukkig om mogen prijzen.

De import van nieuwe etniciteiten geeft geen andere toekomst dan te worden zoals Rusland of China.
Als er iets is, dat reeds zware klappen heeft toegebracht aan onze democratie en vrijheid van meningsuiting is het ook de import van nieuwe etniciteiten.
De graad waarin het gebeurd, de afwezigheid van de eisen van assimilatie maakt het een kolonisatieproces.
conflict, of het uitstellen van conflict via repressie zijn onoverkoombaar. Les van de geschiedenis
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Aldebaran schreef:
circe schreef: Of vond je dat we in 1940 de "gematigde" nazi maar hadden moeten laten blijven?

Of heb je nu toch een probleem ermee dat men in 1945 de hier verblijvende nazi's heeft "gedeporteerd"??
Ik denk dat je 1945 bedoelt ipv 1940. Welke nazis met een nederlands paspoort zijn in 1945 gedeporteerd? In '45 viel de NSB uiteen door onderlinge onenigheid. De rol van de NSB was in '45 totaal uitgespeeld en Mussert bracht zijn dagen zonder directe bestuurstaken door in Den Haag. Na de bevrijding werd de NSB verboden en werden veel van haar leden wegens landverraad berecht. Mussert zelf kreeg de kogel, Van Geelkerken levenslange gevangenisstraf. Meinoud Rost van Tonningen pleegde op 6 juni 1945 zelfmoord in de gevangenis van Scheveningen. In de meidagen werden de achtergebleven NSB'ers gearresteerd op straat bespot en hardhandig mishandeld en geïnterneerd in voormalige concentratiekampen in Nederland. Eind 1946 werd door de Nederlandse staat echter aan deze geweldsmisbruiken gericht tegen NSB'ers en hun kinderen, een eind gemaakt en werden de overtreders gestraft.
ik ben van 52 en jij?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik denk dat je 1945 bedoelt ipv 1940.
We hebben eerst een totale en open oorlog nodig voor je wakker wordt?
Alle vlakken van onze maatschappij zijn na de oorlog gedenazifieerd. Uitgezonderd één.

Je kan de natuur onmogelijk denazifieren. (Savitra Devi)

Volgens Nazi en later Neo-Nazi ideologe Savitra Devi, zocht het Nazisme een Paganistische maatschappij, naast Islam te construeren. We zijn goed op weg naar deze maatschappij van voortdurende oorlogvoering.

Was het denazifieren van Europa fascisme?
Evenmin als het deïslamiseren van Europa ook Fascisme zal zijn.
Beter deze deïslamisatie door te voeren voor er een totale oorlog uitbreekt. Aangezien Islam nooit met open vizier vecht, zal deze oorlog verschrikkelijker zijn en meer slachtoffers vragen dan WOII.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

circe schreef:ik ben van 52 en jij?
52? Wel wel, dat maakt verschil. Ik drink koffie, en jij?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:
Ik denk dat je 1945 bedoelt ipv 1940.
We hebben eerst een totale en open oorlog nodig voor je wakker wordt?
stroman, zo uit het boekje.
BFA schreef:Was het denazifieren van Europa fascisme?
Nee, hoezo?
BFA schreef:Evenmin als het deïslamiseren van Europa ook Fascisme zal zijn.
We zijn wellicht op voet van oorlog met extremisten, maar niet met islam in zijn geheel. Zo beleef ik het niet en er is geen Europees leider die er zo over denkt. Je woorden zijn onnodig ophitsend.
BFA schreef: Beter deze deïslamisatie door te voeren voor er een totale oorlog uitbreekt.
Zijn we nu al wel of niet in oorlog?
BFA schreef:Aangezien Islam nooit met open vizier vecht, zal deze oorlog verschrikkelijker zijn en meer slachtoffers vragen dan WOII.
Richt een politieke partij op met dit credo en kijk maar hoever je ermee komt. De democratie ga je er mi zeker niet mee redden. Eerder voorgoed om zeep helpen.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Aldebaran, wat denk je van het volgende? Dit is een serieuze vraag, waarop ik later verder ga, op basis van jouw antwoord:

Nieuwe migratie regels:
  • Vreemdelingen moeten zich iedere 90 dagen melden op een vreemdelingenpolitie bureau, waar er ten hoogste 1 van bestaat per provincie.
  • Vreemdelingen moeten zich ieder jaar overnieuw registreren.
  • Elk jaar wordt het dossier overnieuw gekeken, of verlenging noodzakelijk is. Automatische verlenging is onmogelijk.
  • Sommige beroepen zijn uitgesloten voor vreemdelingen.
  • Vreemdelingen mogen geen beroep uitoefenen dat ligt op het vlak van Nederlandse cultuur en/of historie. (artiest, kunstenaar, re-enactment, e.d.)
  • Een bedrijf moet tenminste 10 Nederlandse werknemers in loondienst hebben per vreemdeling.
  • Bedrijven moeten een fiscaal minimum geinvesteerd kapitaal aantonen per vreemdeling.
  • Bedrijven moeten een bepaald minimum aan bedrijfsmatige belastingen betalen, om in aanmerking te komen om een vreemdeling in dienst te nemen. Dit bedrag gaat per in dienst zijnde vreemdeling. (5 vreemdelingen betekend 50 Nederlanders in dienst, 5x minimum investering en 5x minimum bedrijfs belasting afdracht))
  • Een vreemdeling verdient een minimum loon dat 5x zo hoog ligt als dat van een Nederlander die hetzelfde beroep uitoefend.
  • Vreemdelingen mogen uitsluitend een bedrijf openen, indien tenminste 51% van de aandelen in handen zijn van Nederlanders.
  • Vreemdelingen hebben geen stemrecht.
  • Vreemdelingen mogen geen onroerend goed kopen.
  • Het naturaliseren is in principe onmogelijk. Alleen indien het staatsbelang dit vereist kan iemand genaturaliseerd Nederlander worden. Dit geschied middels een kroon besluit, en wordt verleent door het staatshoofd persoonlijk.
  • Het Nederlanderschap is uitsluitend vererfbaar, via een der ouders.
  • Een vreemdeling kan ingezetene worden indien hij voldoet aan de volgende eisen:
    - verdient tenminste het wettelijk minimum salaris (zie boven)
    - woont tenminste 5 jaar onafgebroken met werkvergunning in Nederland
    - heeft een Nederlands taal examen met goed gevolg afgelegd op groep 8 niveau.
    - Procedure gaat op basis van quotum per nationaliteit en banksaldo (hoogste saldo's hebben voorrang)
    - Kosten E 175.000,--
    - Als ingezetene mag de vreemdeling een bedrfijsmatige bankrekening openen, een bedrijf openen, maar geen onroerend goed kopen of stemmen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

mercator schreef:En ik zal het je maar s duidelijk zeggen: alle moslims zijn een risicofactor en voor mij mogen ze ALLEMAAL gedeporteerd worden naar de landen waar ze vandaan komen.
Je bevestigt weer eens wat door anderen hier met ferme taal wordt ontkend. Ik ben benieuwd of deze anderen je nu gaan afvallen.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

@Numan
Voor ik dit beantwoord, wil ik eerst weten wat je onder 'vreemdeling' verstaat en waar je zelf staat tav bovenstaande stellingen. Is een Pool die hier werkt ook een vreemdeling in de zin zoals jij hier bedoelt? Is een vluchteling, een ex-pat of een prof-voetballer die uit het buitenland is gekocht ook een vreemdeling in de hierboven bedoelde zin? En hoe sta je hier zelf tegenover? Waar komt dit lijstje vandaan?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Aldebaran schreef:
BFA schreef:Evenmin als het deïslamiseren van Europa ook Fascisme zal zijn.
We zijn wellicht op voet van oorlog met extremisten, maar niet met islam in zijn geheel. Zo beleef ik het niet en er is geen Europees leider die er zo over denkt. Je woorden zijn onnodig ophitsend.

.
Nee uiteraard denken de europeese leiders zo niet. Ga het boek Eurabie lezen. Trouwens, Hans Jansen, geen kleine jongen en een Islam kenner is ook van mening dat we in oorlog zijn met Islam.

Doe me een plezier, en kijk even naar dit filmpje. Deze Islamitische man heeft gelijk, en ik geloof hem.
http://nl.youtube.com/watch?v=aRTHSP0AW ... re=related
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

We zijn wellicht op voet van oorlog met extremisten, maar niet met islam in zijn geheel. Zo beleef ik het niet en er is geen Europees leider die er zo over denkt. Je woorden zijn onnodig ophitsend.
Wij zijn in oorlog met Islam. Deze oorlogsverklaring is er één die zij hebben neergelegd.

Extremisten, Wij zijn niet in oorlog met extremisten. Dat is verkeerd woordgebruik. (Ik maak mij er ook schuldig aan)
Wij zijn in oorlog met fundamentalisten. Wat wij extremisten noemen zijn niet meer dan Mohammedanen die naar de fundamenten van hun geloof leven. Dat is iets wat ik hun niet kwalijk neem. Wel dat ze het hier doen.

De profeet Mohammed, symbool van theocratie of God en koning in één persoon in één functie, maakt dat wij in oorlog zijn met gans Islam. Door de theocratische symboolwaarde van Mohammed zal Islam steeds onverenigbaar blijven met Democratische waarden.
Ik ben benieuwd of deze anderen je nu gaan afvallen.
Ik val dit af.
Mijn allen, sloeg heel duidelijk op: extremisten of fundamentalisten, imams, hun leraars, hun financiers.
Deportatie van die eersten zal maken dat een volgende groep zijn kop opsteekt. Deze mag dan ook weg.
Diegenen die enkel in naam Moslim zijn zullen zich veel makkelijker assimileren als de druk van voorgaanden wegvalt.
BFA schreef:
Was het denazifieren van Europa fascisme?

Nee, hoezo?
Dan hoeft deislamisatie dit ook niet te zijn.
In de denazificartie van Europa is nog jaren na WOII frontrecht toegepast.
De democratie ga je er mi zeker niet mee redden. Eerder voorgoed om zeep helpen.
Het zal een dun koord bewandelen zijn. De democratie heeft reeds getoond dat ze met tijdelijke wetsystemen overweg kan er terug kan uitkomen.
Toegeven aan Islam maakt de Democratie reddeloos verloren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Over het al of niet in oorlog zijn met islam is volgend artikel misschien ook wel een eye-opener:


http://www.jihadwatch.org/archives/023695.php
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie