Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Moderator: M

Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Aldebaran schreef:@Numan
Voor ik dit beantwoord, wil ik eerst weten wat je onder 'vreemdeling' verstaat en waar je zelf staat tav bovenstaande stellingen.
mmm. HVV is verdomd snel deze keer. :evil:
Het Vrije Volk
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

NuIk schreef:
Wat ik vooral leuk vindt is dat Hulk erbij moet fantaseren dat het "WELLICHT" om marokkaanse forumleden gaat....

grandioos dat de zin "we gaan het vetgemeste varken voor je slachten en de champagne zal rijkelijk vloeien" ook al als RACISTISCH wordt beschouwd, vermits het WELLICHT tegen een marokkaan wordt gezegd.... ik kom niet meer bij.
Je komt niet meer bij omdat je inhoudelijk niet zoveel te vertellen heeft. Is dit alles wat ik in mijn stuk heb verteld? Woorden uit hun verband rukken en verkrachten met nietszeggende geblaat is alles wat JE (en niet JULLIE zoals de meesten hier doen) kunt.

Verder raad ik je aan om het stuk nog een keer te lezen want je bakt er niets van. Boven de zin staat PROVERCEREND en NIET DISCRIMINEEREND! Discriminerend gaat om andere uitlatingen in het stuk.
Beste Mod, ik neem aan dat dit als een persoonlijke belediging kan worden gerekend?

De heer Nulk heeft hier 5 (vijf) berichten gepleurd en ik +5000.
Ik vermoed dat zijn persoonlijke beledigingen zelfs niet gebaseerd zijn op enige opinie over mijn berichten doch zuiver als provocerend mogen beschouwd worden.
Zou Mijnheer Nulk nog niet weten dat ik van Afrikaanse origine ben en dus tot een beschermde minderheid behoor?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ach, heb een beetje medelijden met die nijvere posters die hun schandpaaltje helemaal van weet-ik-veel-waar naar hier op het forum hebben gesleept om er dan achter komen dat ze hun doosje argumenten thuis hebben laten liggen..
RTFM
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

H.Numan schreef:mmm. HVV is verdomd snel deze keer. :evil:
Het Vrije Volk
Mooie bijdrage Numan! :)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ik schreef het omdat jullie nogal in de omgekeerde wereld leven. Het is namelijk helemaal niet normaal om eigen volk eerst te laten barsten. Het is heel gewoon voor een land om maatregelen te nemen die ten bate zijn van de eigen bevolking.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Eric de Blois
Berichten: 76
Lid geworden op: di nov 18, 2008 6:26 pm
Locatie: Chili

Bericht door Eric de Blois »

Als beheerder van een ander forum wil ik even aandacht voor de volgende link:

http://politiekrechts.actieforum.com/ge ... 7.htm#3469

Dat is een topic over dit forum en een oplettende heilsoldaat.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Jammer dat ik je link niet kan lezen Eric. Men moet lid zijn om het forum te kunnen lezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eric de Blois
Berichten: 76
Lid geworden op: di nov 18, 2008 6:26 pm
Locatie: Chili

Bericht door Eric de Blois »

Jammer, het gaat net over jou, welkom op ons forum. Lid worden is zo gebeurd!
Gebruikersavatar
Eric de Blois
Berichten: 76
Lid geworden op: di nov 18, 2008 6:26 pm
Locatie: Chili

Bericht door Eric de Blois »

naar boven schreef:Ach, heb een beetje medelijden met die nijvere posters die hun schandpaaltje helemaal van weet-ik-veel-waar naar hier op het forum hebben gesleept om er dan achter komen dat ze hun doosje argumenten thuis hebben laten liggen..
Iemand die mij in een p.m. zegt dat een reactie bij voorbaat nutteloos is en in het geval dát, bovendien verklaard er toch niet op te zullen reageren, heeft geen argumenten nodig, he?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Eric de Blois schreef:Jammer, het gaat net over jou, welkom op ons forum. Lid worden is zo gebeurd!
:evil: Juist Eric. Ik heb het gelezen.
Jammer dat je er niets van begrepen hebt.
Wat ik schreef was dit. Ik heb een gedeelte van de PM weggelaten omdat ik die andere persoon er niet bij wil betrekken. Ik ben naar mijn idee netjes geweest en heb je dit per PM vriendelijk gevraagd. Ik had je ook in de zeik kunnen zetten op het forum Eric. net zoals jij mij gedaan hebt. Over netjes gesproken.
Ik wil jullie vriendelijk maar dringend verzoeken je wat in te binden wat betreft het Christendom. Natuurlijk mogen jullie kritiek uiten op het Christendom, maar doe dat dan op een nette manier. Neem een voorbeeld aan de atheist Ketter.
Jullie strijd tegen Jezus is een ongefundeerde strijd. Jezus met Mohammed vergelijken is als Hitler vergelijken met moeder Theresa.
Mohammed preekte haat en gebruikte het zwaard, en Jezus preekte liefde.
Of deze beide personen bestaan hebben doet er nu even niet toe. Wat er wel toe doet zijn de geschriften over beide heren.

Een zin zoals ……
Citaat:
De grote bek van mohammed en jezus gristus zorgt er voor dat we niet te veel sex op tv zullen zien en het gebruik van drugs weer strafbaar wordt

Is onzin, want niet de grote bek van Mohammed en Jezus zorgen er voor dat er geen seks op TV te zien is en dat het gebruik van drugs weer strafbaar wordt, maar dat is het werk van mensen. Christenen en Atheisten.

Het is waar dat er in het oude testament mensonwaardige dingen staan en dat er in dat boek belachelijke wetten te lezen zijn , maar deze dingen staan daar niet in beschreven als “gebod” maar als een "historisch feit". En dat is zoals jullie weten geheel in tegenstelling van de koran waar deze dingen wel als geboden beschreven staan.

Dit was even tussen door. Waarom ik jullie vraag om te dimmen is omdat de Christen leden me net zo lief zijn als onze atheïsten leden. Ik weet dat een naar het Christendom bekeerde ex- Moslim dit forum de niet meer bezoekt omdat Jezus aangevallen wordt. Ik vind dit triest, want wat wij op dit forum nodig hebben zijn ex-moslims die samen met ons Islam bestrijden. Die hebben we zelfs nog meer nodig dan atheïsten die hun frustraties over hun ex religie op dit forum weg proberen te schrijven

FFI is niet tegen religie, FFI vecht tegen Islam, omdat Islam een onverdraagzame religie is. In Islam wordt terrorisme voorgeschreven in de Koran, het wordt aangemoedigd en aangeprezen. FFI is er NIET op uit om ALLE religies te vernietigen. Als jullie dat denken dan ben je hier niet op de juiste plek. Sommige mensen hebben een geloof in een religie en een geloof in een hiernamaals nodig, en dat geldt zeker voor afvallige moslims die zodra ze islam laten vallen een handvat nodig hebben. De stap van moslim naar atheïst is vaak te groot.

Dus nogmaals heren, bevecht Islam, en ontken een God als je dat wil, maar doe dat dan op een nette en voorzichtige manier
.

En dan dit.
Na de botsing die ik had met frodo en murf over mijn ant-theïstische uitlatingen
Ik kan me niet herinneren dat we een botsing gehad hebben Eric.
Maar misschien komt dat nog.

Ook dit begrijp ik niet Eric,
Overigens murf heeft mij elders ook weer eens ingepeperd van welk forum ik eigenlijk beheerder ben, ik wist dat namelijk nog niet:

Dit is een POLITIEK RECHTS actieforum.
Geen Christendom afzeikforum...

Bedankt voor je welkoms PM Eric. Ik heb hem maar niet beantwoord.
Je mag mijn account verwijderen. Ik zal niet meer naar je forum gaan.
Vriendelijke groet.

Murf aka frodo
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eric de Blois
Berichten: 76
Lid geworden op: di nov 18, 2008 6:26 pm
Locatie: Chili

Bericht door Eric de Blois »

Ariel schreef: :evil: Juist Eric. Ik heb het gelezen.
Jammer dat je er niets van begrepen hebt.
Wat ik schreef was dit. Ik heb een gedeelte van de PM weggelaten omdat ik die andere persoon er niet bij wil betrekken. Ik ben naar mijn idee netjes geweest en heb je dit per PM vriendelijk gevraagd. Ik had je ook in de zeik kunnen zetten op het forum Eric. net zoals jij mij gedaan hebt. Over netjes gesproken.
Kwestie van smaak
Ariel schreef: FFI is niet tegen religie, FFI vecht tegen Islam, omdat Islam een onverdraagzame religie is. In Islam wordt terrorisme voorgeschreven in de Koran, het wordt aangemoedigd en aangeprezen. FFI is er NIET op uit om ALLE religies te vernietigen. Als jullie dat denken dan ben je hier niet op de juiste plek.
Het is mij duidelijk, dat was het al overigens.
Na de botsing die ik had met frodo en murf over mijn ant-theïstische uitlatingen
Ariel schreef:Ik kan me niet herinneren dat we een botsing gehad hebben Eric. Maar misschien komt dat nog.
Welke botsing? Ik haalde een commentaar aan van frodo en murf, daar sloeg die botsing op. Bij ons was inderdaad geen sprake van botsing, eerder een eenzijdig en dringend advies, zonder interesse in een reactie van mijn kant.
Ariel schreef: Ook dit begrijp ik niet Eric,
Overigens murf heeft mij elders ook weer eens ingepeperd van welk forum ik eigenlijk beheerder ben, ik wist dat namelijk nog niet:

Dit is een POLITIEK RECHTS actieforum.
Geen Christendom afzeikforum...
Wat valt daar niet aan te begrijpen? Het was ironisch bedoeld in de richting van een paar boze gebruikers van het forum.
Laatst gewijzigd door Eric de Blois op ma dec 29, 2008 7:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Eric de Blois schreef:
naar boven schreef:Ach, heb een beetje medelijden met die nijvere posters die hun schandpaaltje helemaal van weet-ik-veel-waar naar hier op het forum hebben gesleept om er dan achter komen dat ze hun doosje argumenten thuis hebben laten liggen..
Iemand die mij in een p.m. zegt dat een reactie bij voorbaat nutteloos is en in het geval dát, bovendien verklaard er toch niet op te zullen reageren, heeft geen argumenten nodig, he?
:shock: Is er een relatie tussen je posting en hetgeen ik schreef?
RTFM
NuIk
Berichten: 14
Lid geworden op: vr nov 21, 2008 1:03 am

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door NuIk »

"Je hebt helemaal gelijk Nulk. Dit is een echte haatsite", schreef pd7835. Natuurlijk is het overduidelijk een haatsite. Als het niet zo was, dan zou deze link (http://www.dutch.faithfreedom.org/forum" onclick="window.open(this.href);return false; ... a825ce8c71) -waaruit de hierboven genoemde voorbeelden van haatzaaiende, extreemrechtse en fascistische uitingen oorspronkelijk voortkomen- nog steeds oproepbaar kunnen zijn. Ik vraag me af waarom de link dan verwijderd werd als deze niet discriminerend, haat- en gewelddragend was, zoals velen hier blijven beweren?!
Gij zult niet discrimineren, haten, kwetsen, beledigen, uitschelden, vooroordelen, generaliseren/stigmatiseren, superieur of arrogant opstellen....
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Ariel »

Long time no see nulk.
Ben je weer op zoek? Ik hoef je waarschijnlijk niet het mailadres van Het Meldpunt Discriminatie te geven?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door SDX »

aaaah...tis nie Nulk...tis 'Nu Ik' ...goh...der zit wat intelligentie in ook nog :rongue:
Zo van: 'Nu Ik' aangeven 'Jullie' bij MDI !

Wil je wat haat- en gewelddragende dings om aan te geven, bekijk dan dit maar eens goed (wat de religie van de wrede zoal uitspookt)...je moet er wel een sterke maag voor hebben om het uit te kijken tot het eind, ik kon het alvast niet. Jij misschien wel, want ik denk dat je een fervent aanhanger ervan bent.

http://www.truthtube.tv/play.php?vid=717

Ronduit walgelijk!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door BFA »

Ha, Hulk is terug.

Kan ie weer groen uitslaan van al wat ie hier leest. Feit is dat alleen kaukasiers kunnen discrimineren en haat oproepen. Anders was elk Islamforum al lang gesloten. Allemaal klein bier wat je hier leest ivm wat bij de Mohammedanen verkondigd wordt. Zij mogen, het is religie en hier is het overgrote deel atheist.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Ariel »

:laugh1: Hij mag blij zijn dat ik geen Hulk geschreven heb.

Weet je wat een Nulk is?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nulk" onclick="window.open(this.href);return false;

Pssst, SDX....niet verder vertellen hoor. :redface:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door BFA »

Bedankt voor de informatie.
Nu ben ik ineens bang dat ik dat lieve groene monster beledigd heb. Zal het klacht indienen?
Ik zal mijn best doen me te verbeteren en maken dat het niet meer voorkomt.
Nulk past echt veel beter op de bedoelde persoon.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Manon »

SDX schreef:aaaah...tis nie Nulk...tis 'Nu Ik' ...goh...der zit wat intelligentie in ook nog :rongue:
Zo van: 'Nu Ik' aangeven 'Jullie' bij MDI !
:laugh1: :laugh1: had ik ook nog niet in de gaten!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Ariel »

Jij dacht dat hij zich zelf een Nulk vindt Circe? Wie weet..... :smile:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door Manon »

SDX : je link werkt niet precies
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door SDX »

Ariel schreef::laugh1: Hij mag blij zijn dat ik geen Hulk geschreven heb.

Weet je wat een Nulk is?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nulk" onclick="window.open(this.href);return false;

Pssst, SDX....niet verder vertellen hoor. :redface:

Whaaahahaha...die's goed Ariel...we houwen em derin, oké?
Afbeelding
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door SDX »

circe schreef:SDX : je link werkt niet precies

Raar circe, bij mij wel, maar wees blij, want 't is niet appetijtelijk om naar te kijken :(

misschien kan je copy & paste doen bij deze?

http://www.truthtube.tv/play.php?vid=717" onclick="window.open(this.href);return false;
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door naar boven »

circe schreef:SDX : je link werkt niet precies
Werkt bij mij wel, maar het filmpje is voor 18+
RTFM
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum

Bericht door SDX »

Het zijn inderdaad de smerigste, walgelijkste dingen die je je maar kan voorstellen .. of beter gezegd, zoiets kán een normaal denkend mens zich niet eens voorstellen, niet eens in je allerergste nachtmerries.
Daarbij vergeleken is de film van Wilders een sprookjesfilm, maar het zijn wel feiten, gepleegd door aanhangers van de 'religie van de wrede'!
Ik kan er niet naar kijken, niet uitkijken, maar vind dat iedereen het moet weten, vooral diegenen die zo heerlijk op hun roze islam-wolk drijven.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Plaats reactie