MDI: licks the feet that trample free speech.

Moderator: M

naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door naar boven »

Het spel is uit.

Afbeelding

'Hold your tongue!' said the Queen, turning purple.

'I won't!' said Alice.

Off with her head!' the Queen shouted at the top of her voice. Nobody moved.

'Who cares for you?' said Alice, (she had grown to her full size by this time.) 'You're nothing but a pack of cards!'

At this the whole pack rose up into the air, and came flying down upon her: she gave a little scream, half of fright and half of anger, and tried to beat them off, and found herself lying on the bank, with her head in the lap of her sister, who was gently brushing away some dead leaves that had fluttered down from the trees upon her face.

'Wake up, Alice dear!' said her sister; 'Why, what a long sleep you've had!'
RTFM
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door King George »

Zouden ze soms weer een subsidiebron aangeboord hebben?


Afbeelding
http://www.meldpunt.nl/nieuws/geen-sluiting-mdi
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MDI? Wat was dat ook alweer?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Zouden ze soms weer een subsidiebron aangeboord hebben?

Afbeelding
http://www.meldpunt.nl/nieuws/geen-sluiting-mdi
Logisch dat de deur niet dicht kan. De scharnieren zijn verroest en in zo'n staat van ontbinding dat hooguit een nieuw stel scharnieren de deur netjes in het slot kan laten vallen. [icon_lol.gif]

Lekker oprotten met dat nutteloze achterlijke lage IQ geschoolde stelletje tweedehands straatventers!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door King George »

In het kader van "Practize what you preach!" dienen wij dus aanmaningen door de Internet Gedapo van het MDI (Mediation Door Intimidatie) te negeren!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door King George »

H.Numan schreef:HET MDI is net zo'n objectieve organisatie als het CANN. Beiden zijn particuliere organisaties die misbruik maken van overheidsgeld en hun vermeende status misbruiken om hun eigen programma op te leggen aan het land.

Het MDI is geen overheidsdienst, geen semi overheidsdienst, en heeft niet meer bevoegdheden dan een gewone burger heeft.

Dat de overheid elke aangifte van het MDI wel serieus behandeld, en die van de gewone burger niet is een ander verhaal.
Verpolitiekte uitingsdelictenvervolging dus. Eenzijdigheid, partijdigheid en selectieve verontwaardiging bij overheid en justitie dus. En drie keer raden wie met alles en veelal frequenter en kwalijker gewoon kunnen wegkomen...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door King George »

naar boven schreef:
naar boven schreef:
Roel schreef:
Er is vandaag een oproep bij mij thuis aangekomen van de politie. Het Meldpunt Discriminatie Internet heeft aangifte gedaan tegen mij omdat er discriminerende teksten zijn gevonden op dit forum. Komende zondag zal ik verhoord worden. Ik moet zeggen dat dit me behoorlijk raakt. Jullie zullen je er grotendeels van bewust zijn dat discriminatie op dit forum niet toegestaan is. Ik ben zelf enorm fel wanneer het sporen van discriminatie betreft. Daarentegen geloof ik oprecht dat we grensgevallen soms toe moeten staan, enkel omdat het goed is voor de discussie. Dat komt me nu wellicht duur te staan.

Tot zover.
De discussie op PolitiekDebat over deze actie van de MDI/politie-kongsi vindt u hier:

http://www.politiekdebat.net/forum/view ... 40&start=1" onclick="window.open(this.href);return false;

We blijven deze zaak volgen...
inmiddels is de discussie op PolitiekDebat over de actie van de gedachtenpolitie alleen nog maar te volgen voor geregistreerde leden.

Het is onverstelbaar hoe gemakkelijk men tot zelfcensuur overgaat. Na de gevangenneming van Gregorius Nekschot zit de schrik er blijkbaar goed in.

De beste verdediging tegen zo'n aanval van het MDI i.s.m. de politie is openheid en publiciteit. Door de berichtgeving over gebeurtenissen te verstoppen verklaart de betrokkene zichzelf bij voorbaat schuldig.

Het laatste nieuws:
PolitiekDebat schreef:Er is meer informatie bekend over de aangifte. Het gaat om een uitspraak die gemaakt is door iemand die al tijden geleden geband is.
Update: deze aangifte-affaire heeft blijkbaar een behoorlijke impact gehad op de forumeigenaar want de hele PolitiekDebat site is nu in de etalage gezet:
For sale: politiekdebat.nl en politiekdebat.net € 7.000,-
http://www.tbforum.com/thread/127516.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Update 2: Inmiddels heeft de betrokkene het hele topic over de aangifte van het PolitiekDebat forum geveegd.

Zo, dat is dan ook weer verdrongen.
Uiteindelijk is Roel veroordeeld door een politierechter. Is er iemand die een afschrift van de uitspraak heeft?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Ariel »

Wat leuk om weer eens wat van het meldpunt discriminatie te horen. Ze zijn nog steeds actief merk ik. Maar de MDI boys en girls, die maken het nu toch wel erg bont. Misschien moeten we een klacht tegen dicriminatie tegen MDI indienen.

Nederland anno 2016, 'Meldpunt Discriminatie': "Oproepen tot geweld tegen homo's mag indien moslim.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Mahalingam »

En waar werd melding van gemaakt? De aangever zegt:
“Beste redactie,

Schrok eergisteren van homohaat onder artikel op Bladna.nl.* Homo’s moeten “verbrand”, “afgemaakt” en “onthoofd”. Oproepen tot geweld dus. Melding gedaan op de plek waar dat hoort: MiND | meldpunt internet discriminatie (opgezet door het Rijk).

Van hun reactie schrok ik nog meer. Oproepen tot geweld mag dus, als het maar gedaan wordt door moslims.
Ik dacht dat de grens van de vrijheid van meningsuiting en godsdienst lag bij het oproepen tot geweld. Maar dat blijkt dus naïef.

Mochten jullie hier iets mee willen doen, dan wil ik mijn naam er niet bij, want ik heb geen zin die heethoofden live te ontmoeten.

Vriendelijke groet,

Naam bij redactie bekend.”
Dat meldpunt zal wel vol zitten met Mohammedanen. Een nuchtere inboorling schrijft toch zo iets niet? (of wel?,het aantal dhimmies is groot)
http://media.tpo.nl/2016/12/01/meldpunt ... ant-islam/
De reactie van de club? Verwarrend.
Statement
Naar aanleiding van de berichtgeving op 1 december over de beoordeling van een melding bij MiND zijn de betreffende uitingen opnieuw onderzocht. We concluderen dat de uitingen in eerste instantie onjuist zijn beoordeeld. Dat betreuren we ten zeerste.

Er is in enkele uitingen sprake van een opruiend karakter en het oproepen tot geweld. In deze gevallen is de context niet van belang.

MiND heeft inmiddels, volgens de procedure, een verwijderverzoek ingediend bij het betreffende platform en wacht een reactie af.
https://www.mindnederland.nl/actueel/statement/

Waarom deze damage-control? Er wordt binnenkort besloten over hun subsidie ! De politiek heeft het razendsnel opgepakt. Enkelen van ze lezen zeker de The Post Online (TPO).
Afschuw in Kamer over meldpunt discriminatie
In de Tweede Kamer wordt met afschuw gereageerd op een standpunt van het Meldpunt Internet Discriminatie (MiND). MiND vindt dat negatieve uitingen over homo's door moslims in de context van het geloof moeten worden gezien.

Voor de onafhankelijke Kamerleden Joram van Klaveren en Louis Bontes is deze reactie op een discriminatiemelding fout en onacceptabel. Zij stelden donderdag vragen aan de ministers van Justitie en Sociale Zaken nadat website ThePostOnline het standpunt van MiND had gepubliceerd.

Volgens de twee Kamerleden stelt MiND dat gewelddadige homohaat mag op grond van de islam. Het oproepen tot geweld zou geen probleem zijn als dat gebeurt vanuit de islamitische levensovertuiging.
[...]
De ophef komt op het moment dat de subsidie voor MiND ter discussie staat. Een meerderheid in de Kamer pleitte woensdag voor handhaving van de financiële steun.
https://www.nd.nl/nieuws/actueel/binnen ... um=twitter
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Pilgrim »

In de context van MIJN geloof is de islam een demonische religie en een doodscultus en Mohammed een valse profeet. Volgens mijn geloof zou de islam uit Europa verdreven en verboden moeten worden, waarbij geweld tegen moslims niet alleen geoorloofd maar zelfs geboden is. Ik mag aannemen dat dit volgens het MDI geheel toelaatbaar is aangezien het in de context van mijn geloofsovertuiging is. :finger:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door King George »

Afgekeken van de Moslims? Hoe taqiyya te bedrijven? En gaan we nou nog vervolging door het OM krijgen?

  • Statement

    Naar aanleiding van de berichtgeving op 1 december over de beoordeling van een melding bij MiND zijn de betreffende uitingen opnieuw onderzocht. We concluderen dat de uitingen in eerste instantie onjuist zijn beoordeeld. Dat betreuren we ten zeerste.

    Er is in enkele uitingen sprake van een opruiend karakter en het oproepen tot geweld. In deze gevallen is de context niet van belang.

    MiND heeft inmiddels, volgens de procedure, een verwijderverzoek ingediend bij het betreffende platform en wacht een reactie af.

https://www.mindnederland.nl/actueel/statement/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Ariel »

Afschuw in Kamer over meldpunt discriminatie

Het Meldpunt Internet Discriminatie (MiND) mag van de Tweede Kamer haar subsidie behouden, ondanks de rel die donderdagmiddag ontstond over het goedpraten van homohaat.

Een medewerker van de organisatie had een melding van discriminatie en aanzetten tot haat verworpen omdat ‘sommige moslims uit de Koran menen te begrijpen dat homo’s gedood moeten worden’. Toen daarover ophef ontstond in de Tweede Kamer, haastte MiND zich die stellingname weer in te slikken. Er zou sprake zijn geweest van een ‘onjuiste beoordeling’, aldus het meldpunt.

Maar daarmee is volgens Kamerlid Van Klaveren de kous niet af. Die wil alsnog de stekker uit de subsidieverlening trekken. „Als we geen vragen hadden gesteld was er dus geen probleem geweest? Het feit dat daar mensen zitten die tot dit soort conclusies kunnen komen is al erg genoeg!”

’Werkwijze onacceptabel’
VVD-Kamerlid Azmani vindt ook dat „deze werkwijze onacceptabel is”, maar geeft samen met in ieder geval de PvdA de organisatie nog één kans. “Ik ga er vanuit dat de mensen nu hun fout hebben ingezien. Blijven ze volharden, dan moet je dit natuurlijk niet willen financieren.”

Later donderdag zal minister Van der Steur in de Kamer zeggen of hij vindt dat het meldpunt moet blijven bestaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Een medewerker van de organisatie had een melding van discriminatie en aanzetten tot haat verworpen omdat ‘sommige moslims uit de Koran menen te begrijpen dat homo’s gedood moeten worden’. Toen daarover ophef ontstond in de Tweede Kamer, haastte MiND zich die stellingname weer in te slikken. Er zou sprake zijn geweest van een ‘onjuiste beoordeling’, aldus het meldpunt.
Onjuiste beoordeling. FFI kwam daar al jaren geleden achter. Ik heb hen zelf ook een keer rechtstreeks van repliek gediend inzake hun onkunde. Ik ben overtuigd dat we sindsdien daarom nooit meer last hebben gehad van de incompetenten.

De stekker had natuurlijk direct uit de subsidie-toevoer getrokken moeten worden. Is niet gebeurd. En ik weet wel waarom. Wilders wist het ook. Heeft te maken met incompetentie. Vanwege dit nepkabinet. icon_thumbdown.gif

Tijd voor CHANGE!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door sjun »

15 maart kan het VVD/PvdA door D66 gedoogd kabinet ook op haar subsidieverstrekking worden afgerekend.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

naar boven schreef: De aanhef van de motivering van het MDI is deze:
De uitingen waarover verwijdering is verzocht, acht het MDI in strijd met de antidiscriminatiebepalingen uit het Wetboek van
Strafrecht. In deze bepalingen wordt belediging en het aanzetten tot haat en discriminatie van een groep mensen wegens, onder meer, hun godsdienst strafbaar gesteld. In alle uitingen worden moslims als groep neergezet als een gevaar voor de Nederlandse samenleving en dergelijke uitingen zijn op grond van bovengenoemde bepalingen niet toegelaten.


In drie volgende postings zal ik de motivering van het MDI en de verweerschriften van onze forumleden publiceren:

1) Forumlid 'naar boven' bestrijdt de windmolens die het MDI meent te zien.

2) Forumlid 'BFA' geeft geschiedenisles.

3) Forumlid 'Manon' signaleert discriminatie (bij het MDI!).

Wordt vervolgd! (hopelijk alleen deze reportage, en niet de forumleden :D )
Ik heb de klootzakken van het MDI destijds een persoonlijke mail gestuurd. Daarna is het rustig gebleven en niks meer van gehoord.

Overigens: "naar boven" was met mij samen op de eerste PVV bijeenkomst in Waddinxveen. Ik mocht dit echter niet van hem hier op FFI melden. Heb ik ook niet gedaan. Maar nu is de tijd inmiddels verjaard. Ik zelf heb wel mijn verhaal verteld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:
Overigens: "naar boven" was met mij samen op de eerste PVV bijeenkomst in Waddinxveen. Ik mocht dit echter niet van hem hier op FFI melden. Heb ik ook niet gedaan. Maar nu is de tijd inmiddels verjaard. Ik zelf heb wel mijn verhaal verteld.
Ik vraag me af hoe het met "naar boven" gaat. En met BFA. Die mis ik ook.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Overigens: "naar boven" was met mij samen op de eerste PVV bijeenkomst in Waddinxveen. Ik mocht dit echter niet van hem hier op FFI melden. Heb ik ook niet gedaan. Maar nu is de tijd inmiddels verjaard. Ik zelf heb wel mijn verhaal verteld.
Ik vraag me af hoe het met "naar boven" gaat. En met BFA. Die mis ik ook.
Met "naar boven" heb ik geen idee. Jammer. Hij is gestopt op FFI zonder netjes afscheid te nemen. Met BFA heb ik nog weleens contact via de telefoon gehad. Het gaat ok met hem, maar geen interesse meer in FFI. Ook jammer, want ik heb aangegeven hoe goed hij altijd was op FFI. Misschien eens af en toe aanschrijven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef: Ook jammer, want ik heb aangegeven hoe goed hij altijd was op FFI.
Ja, en dat al zijn voorspellingen uitgekomen zijn. Dat is knap.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Ook jammer, want ik heb aangegeven hoe goed hij altijd was op FFI.
Ja, en dat al zijn voorspellingen uitgekomen zijn. Dat is knap.
Reden om dit alles van hem eens rustig opnieuw te lezen onder het genot van een goed glas wijn. Kwaliteitsbier of sake past ook uitstekend. En een sappige varkenskotelet erbij sla je ook niet zo maar over.

By the way, hoe staat het eigenlijk met die overbodige mafketels van het MDI-gilde? Hoor je daar nog weleens wat van?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef: By the way, hoe staat het eigenlijk met die overbodige mafketels van het MDI-gilde? Hoor je daar nog weleens wat van?
Nee. Maar ik controleer de mail niet meer. Wat niet weet wat niet deert
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: By the way, hoe staat het eigenlijk met die overbodige mafketels van het MDI-gilde? Hoor je daar nog weleens wat van?
Nee. Maar ik controleer de mail niet meer. Wat niet weet wat niet deert
Klopt! Het gaat toch lekker zo. De waarheid brengt niet alleen onaangenaamheden voor het regeringsvolk met zich mee, maar is ook al te vaak te pijnlijk om waar te zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door sjun »

Pilgrim schreef:In de context van MIJN geloof is de islam een demonische religie en een doodscultus en Mohammed een valse profeet. Volgens mijn geloof zou de islam uit Europa verdreven en verboden moeten worden, waarbij geweld tegen moslims niet alleen geoorloofd maar zelfs geboden is. Ik mag aannemen dat dit volgens het MDI geheel toelaatbaar is aangezien het in de context van mijn geloofsovertuiging is. :finger:
Afbeelding

Deus vult.
:rolleyes:

Voor wie daar allergisch voor is kan het ook overtuigend wat meer aards beredeneerd worden.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MDI: licks the feet that trample free speech.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans v d Mortel sr schreef:
Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: By the way, hoe staat het eigenlijk met die overbodige mafketels van het MDI-gilde? Hoor je daar nog weleens wat van?
Nee. Maar ik controleer de mail niet meer. Wat niet weet wat niet deert
Klopt! Het gaat toch lekker zo. De waarheid brengt niet alleen onaangenaamheden voor het regeringsvolk met zich mee, maar is ook al te vaak te pijnlijk om waar te zijn.
Volgens mij is die vijfde colonne opgeheven door de tsunami aan asiel eisende islamitische vluchtelingen die een verwarde kijk hebben op onze scheiding van kerk en staat en uitsluitend haat, racisme en discriminatie met zich meebrengen.

Blaffende honden bijten niet. En al helemaal niet als die beesten geen tanden hebben en uit de bek stinken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie