Duitse afdeling FFI

Moderator: M

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Duitse afdeling FFI

Bericht door Pilgrim »

Ik heb voor de aardigheid eens zitten kijken naar de andere forum-afdelingen van FFI en het valt me op hoe armetierig de Duitse afdeling er uitziet. Het verschil met ons forum is gewoon schrikbarend terwijl Duitsland toch veel meer inwoners heeft. Het aantal posts lijkt wel een fractie te zijn van wat hier geproduceerd wordt. Ligt hem dat aan de moderator of is Duitsland gewoon nog heel politiek correct? Als dat laatste het geval is moeten ze snel wakker worden voordat het te laat is. :ohmy:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Ozes »

Heb ik vaker gehoord Pilgrim. Er was niet echt een duidelijke reden, Duitsers zijn bang voor vergelijkingen met Htler
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Pilgrim »

Een zorgelijke ontwikkeling, want zo gaat de islamisering daar in rap tempo door. Ik las vandaag in één van onze posts over Duitsland dat 20% van alle moslims in Duitsland integratie afwijst.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 39#p273539" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe kunnen we de Duitsers wakker schudden? We moeten trouwens heel Europa wakker schudden!!! :ermm:
Laatst gewijzigd door Anonymous op za mar 03, 2012 2:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Pilgrim »

He Ozes, ben je ook actief op de internationale (engelse) afdeling? Of is dat een andere Ozes? Ik zie dat daar ook iemand is met de naam Pilgrim, maar dat ben ik niet. :)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Ozes »

Ja dat ben ik :P
Een Harpij als avatar daar, en ik dacht dat jij die pilgrim was xd
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Pilgrim »

Dan moet ik mij daar maar Pilgrim2 noemen. :D
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Ozes »

lol, ik kom daar al een tijdje niet meer overigens.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef: Ligt hem dat aan de moderator of is Duitsland gewoon nog heel politiek correct? Als dat laatste het geval is moeten ze snel wakker worden voordat het te laat is. :ohmy:
Dat ligt aan de moderator. Ik heb het forum ook een poos onder mijn hoede gehad, en toen begon het te groeien. Daarna heb ik het forum overgedragen aan Ixolite en in het begin gaf ze aan iedereen die even uit de maat liep een ban. Als je dat lang en vaak genoeg doet, dan blijft er niemand meer op het forum.
De Duitsers zijn nu uitgeweken naar een ander forum dat kritiche tegenover Islam staat. Dat forum is wel druk
Verder moet je een forum voeden met nieuws. Niet om mezelf een veer te geven, maar als ik een dag niet op het forum ben wordt er de helft minder gepost, en als ik een maand of zo hier niet zou zijn, dan slaapt dit forum ook in.
.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:om mezelf een veer te geven, maar als ik een dag niet op het forum ben wordt er de helft minder gepost,....
Ja, dat heb ik ook gemerkt. :D Je doet het dus wel goed. Het is dus eigenlijk een soort vrijwilligersbaan voor je. Als moderator kan je er dus eigenlijk niet meer nog eens een echte betaalde baan naast hebben. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Duitse afdeling FFI. Net zo zielig als FFI international?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Daarna heb ik het forum overgedragen aan Ixolite en in het begin gaf ze aan iedereen die even uit de maat liep een ban
Een jaar of wat geleden postte ik een geweldige bijdrage. Sarcastisch humoristisch en straight to the point.

Pats weg gesaneerd! Bleek daar een of andere voormalige Russische Tsaren heerseres de nieuw moralistische beschermingszweep te hanteren. Later hoorde ik van Ariel - die mij overigens keurig had verdedigd bij haar - dat FFI intenational vooral door hoog opgeleide mensen zoals veel psychiaters werd bezocht. Laat ik nou toen mijn hele voortreffelijke verhaal hebben opgehangen aan de psychiatrie. Niet goed dus!

Maar ik dien liever een meester. Dus FFI Dutch. Alhoewel ik het ook naar mijn zin heb op de site van E.J. Bron.

Hoe dan ook gaat er niks boven onze eigen FFI Ariel. :-P
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Duitse afdeling FFI. Net zo zielig als FFI international?

Bericht door King George »

'Hans van de Mortel' schreef:Hoe dan ook gaat er niks boven onze eigen FFI Ariel. :-P
En dat mag ook wel eens gezegd worden!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Niet om mezelf een veer te geven, maar als ik een dag niet op het forum ben wordt er de helft minder gepost, en als ik een maand of zo hier niet zou zijn, dan slaapt dit forum ook in.
.

Blijf je dan wel goed groente en fruit eten, ajb?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Ariel »

Ik ben net weer even op internationaal geweest, en daar is men ook dol op bannen. Ik wordt er een beetje zat van. We hebben daar een moslim ( de enige) die steeds geband wordt omdat hij zegt dat de zionisten verrot zijn of zo iets. Ik heb de moderators daar weer verteld dat wij geen ook leden bannen die zeggen dat islam stinkt, en de moslim heeft net zoals de niet moslims recht op hun mening.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Ik ben net weer even op internationaal geweest, en daar is men ook dol op bannen. Ik wordt er een beetje zat van. We hebben daar een moslim ( de enige) die steeds geband wordt omdat hij zegt dat de zionisten verrot zijn of zo iets. Ik heb de moderators daar weer verteld dat wij ook geen leden bannen die zeggen dat islam stinkt, en de moslim heeft net zoals de niet moslims recht op hun mening.
Dat bedoelde ik nu toen ik mijn topic COMPLIMENT postte. Zo is het geen lol aan om een forum te bezoeken. We hebben hier ook van dat dwaze figuren zoals Amazigh die hier af en toe denkt de boel even op stelten te kunnen zetten en ik vind het wel komisch als die weer eens op komt duiken. Die moslims hebben geen idee hoe "vooroordeel" bevestigend ze kunnen zijn. Bovendien is het energiebesparend voor ons in het licht van mensen die alleen hier komen om mee te lezen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Thomas »

Dhana schreef:
Ariel schreef:Ik ben net weer even op internationaal geweest, en daar is men ook dol op bannen. Ik wordt er een beetje zat van. We hebben daar een moslim ( de enige) die steeds geband wordt omdat hij zegt dat de zionisten verrot zijn of zo iets. Ik heb de moderators daar weer verteld dat wij ook geen leden bannen die zeggen dat islam stinkt, en de moslim heeft net zoals de niet moslims recht op hun mening.
Dat bedoelde ik nu toen ik mijn topic COMPLIMENT postte. Zo is het geen lol aan om een forum te bezoeken. We hebben hier ook van dat dwaze figuren zoals Amazigh die hier af en toe denkt de boel even op stelten te kunnen zetten en ik vind het wel komisch als die weer eens op komt duiken. Die moslims hebben geen idee hoe "vooroordeel" bevestigend ze kunnen zijn. Bovendien is het energiebesparend voor ons in het licht van mensen die alleen hier komen om mee te lezen.
Ik heb ze (helaas) al maanden niet gezien.....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Overige FFI afdelingen die niet zo goed zijn

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Thomas schreef: Ik heb ze (helaas) al maanden niet gezien.....
Wij jou helaas ook niet. :lol:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Overige FFI afdelingen die niet zo goed zijn

Bericht door Thomas »

'Hans van de Mortel' schreef:
Thomas schreef: Ik heb ze (helaas) al maanden niet gezien.....
Wij jou helaas ook niet. :lol:
Klopt (niet helemaal) Hans.

Iedere dag ben ik op het forum.
Maar als ik nix te melden heb dan lees je mij niet nee.
En om met de "wolven mee te huilen" heb ik geen trek in.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Overige FFI afdelingen die niet zo goed zijn

Bericht door Ali Yas »

Thomas schreef:En om met de "wolven mee te huilen" heb ik geen trek in.
Je kunt dan nog altijd met de schapen meeblaten. :lol:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Ariel »

Lol...Ik hoop niet dat Thomas vindt dat wij hier allemaal met de wolven meehuilen in het bos.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Thomas »

Ariel schreef:Lol...Ik hoop niet dat Thomas vindt dat wij hier allemaal met de wolven meehuilen in het bos.
Nee Ariel, dat vind ik niet.
Ik bedoel dat ik hier geen moslims zie.
En wat doet iedereen dan?
Juist, "zeuren" over de islam en dingen vertellen waar iedereen het wel mee eens kan zijn.
En dat is toch iedere keer meer van hetzelfde.
(Uitzonderingen daargelaten!!!)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Pilgrim »

Maar Dihya (Chaimae) en Amazigh zijn er toch nog? En die wilde je nog wel weg hebben. In dat geval heb je hier inderdaad geen één moslim meer.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Schepsel »

Dat is toch geen moslima? En Amazigh is toch randzwakbegaafd?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Ozes »

Ik zie genoeg unieke en interessante posts hoor Thomas, ik snap wel wat je bedoelt maar meehuilen met de wolven waardoor er ook vaak genoeg zeer interessante conclusies te voorschijn komen is beter dan ergens in de stiltje je leventje te leidden. Vind ik.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Pilgrim »

Schepsel schreef:Dat is toch geen moslima? En Amazigh is toch randzwakbegaafd?
Amazigh is moslim, maar dat is vaak bijna hetzelfde.

Overigens maakte ik zo net een kleine vergissing. Ik zei dat Thomas Chaimae en Amazigh weg wilde hebben, maar nu ik er nog eens goed over nadenk was dat niet Amazigh, maar Socrates en die heeft inderdaad een ban gekregen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Duitse afdeling FFI. Eerst nadenken!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Befehl ist Befehl!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie