Duitse afdeling FFI

Moderator: M

Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door sjun »

Die Deutschen erwachen schon. :smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Ariel »

Het duitse FFI forum is zo dood als een pier, dank ze de moderator die graag een iedereen die een verkeerd woord zei een ban gaf. Zelfs moslims moesten er aan geloven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door sjun »

Vielleicht dürfen wir uns ein eigenes Deutschforum anfangen.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
antidotum
Berichten: 79
Lid geworden op: wo mei 15, 2013 10:43 am

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door antidotum »

Ozes schreef:Heb ik vaker gehoord Pilgrim. Er was niet echt een duidelijke reden, Duitsers zijn bang voor vergelijkingen met Htler
Dus dan laten ze maar een 1400 jaar oude nazi-ideologie binnen hun gelederen?
Dan ben je toch wel een vollidiot!
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door sjun »

Steeds meer Duitsers krijgen soms met wat hulp van buitenaf in de gaten dat ze hun land kwijtraken als er niet heel vlot politici vervangen worden. Intussen is Angela Merkel al dermate politiek besmet geraakt dat CSU en verschillende CDU afdelingen zeer ver afstand van haar en haar beleid nemen en haar zeker niet willen zien tijdens deelstaatcampagnes.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Maarten »

Ik heb in het verleden vaak op internationala foras en websites gezeten, en wat ik hoorde van Duitse gebruikers, is dat er in Duitsland grotere censuur bestaat dan bv. in Nederland, waaruit blijkt waarom Duitse gebruikers minder actief waren.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Ariel »

Maarten schreef: waaruit blijkt waarom Duitse gebruikers minder actief waren.
Dat is waar. Zelfs de moderators waren politiek correct en ze gaven aan iedereen en zijn moeder een ban. Tja..dan heb je zo het forum leeg. Ik ben daar regelmatig tegenin gegaan, maar de boel was niet meer te redden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Hans v d Mortel sr »

antidotum schreef:
Ozes schreef:Heb ik vaker gehoord Pilgrim. Er was niet echt een duidelijke reden, Duitsers zijn bang voor vergelijkingen met Hitler
Enigszins. Duitsers willen in het algemeen niet meer met hun verleden geconfronteerd worden. DOOR DE SCHULD VAN HUN (LAFFE) OUDERS.

Ik heb in Havana via mijn Cubaanse vriend Luis een alleraardigste Duitse ingenieur leren kennen die daar vast werk heeft voor een Duitse onderneming, in Cuba getrouwd is met een Cubaanse en daar vorige maand zijn huis(je) heeft verkocht en een nieuw groter huis voor in de plaats kocht. Leeftijd plusminus 46. Ik ben altijd voorzichtig met mijn kritiek en commentaar wanneer ik iemand nog niet goed ken. Toch heb ik wat gezegd, maar niet kwetsend, meer iets van het psychische probleem waarmee de mens worstelt met zichzelf. Hij gaf aan dat hij liever niet over de oorlog wilde praten. Volgens mij uit een soort schuldgvoel. Over alles en nog wat kon ik met hem praten. Uiteraard, vooral juist, over het moslimprobleem. Dat baarde hem grote zorgen. Voor Duitsland in het bijzonder. Ach, verstandige en logisch denkende mensen zijn het wel met elkaar eens: moslims deugen niet vanwege hun weerzinwekkende primitieve achterlijke opdringerige agressieve baggerreligie Islam die weigert de staat te erkennen boven de hersenkronkels van de enige echte historische Arabische oversekste perverse pedofiel psychopaat en sadist profeet Mohammed.

Voor moslims bestaat er maar een soort gezag; het gezag van de regels van de Islam - gebaseerd op de wil van de knecht van Mohammed: Allah.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Duitse afdeling FFI

Bericht door Hans v d Mortel sr »

HEIL HITLER! MOHAMMED!

De historische Arabische profeet leidde een door hemzelf bedachte aanvalsoorlog. Voor dat soort misdadigers is de strop gereserveerd zoals het proces in Neurenberg ons geleerd heeft.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie