Rechtse sites

Moderator: M

Plaats reactie
erniesam
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 4:28 pm

Rechtse sites

Bericht door erniesam »

Weet iemand nog een aantal kwalitatief goede rechtse sites?

Ik ben enkel bekend met deze en ik haal vaak het nieuws van Elsevier. Verder de Duitse site pi-news, maar verder kom ik niet. Het valt me op dat ik veel sneller linkse sites kan vinden als Joop, Krapuul en Frontaal Naakt. Het valt me sowies op dat de zoekmachine van Google veel eerder links georienteerde sites laat zien. Het lijkt mij leuk om te zien hoe het er in Duitsland en GB aan toe gaat. Andere Europese landen ook wel, maar mijn talenkennis rijkt niet verder dan dit en vakantie-Frans. Is er ook een rechtse Europse site?

Er zijn ontzettend veel Amerikaanse rechtse sites, welke ik redelijk nauwgezet volg (niet alle sites, maar de Amerikaanse politiek). Ik vind het vreemd dat ik geen Europese rechtse sites kan vinden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rechtse sites

Bericht door Ariel »

Er staan er enkele op het forum, maar ik kan het topic niet meer vinden. Misschien kan King een helpende hand toereiken?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Rechtse sites

Bericht door Pilgrim »

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
erniesam
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 4:28 pm

Re: Rechtse sites

Bericht door erniesam »

Aha, thanks!
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Rechtse sites

Bericht door King George »

En ook lezen! En op sociale media plaatsen!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Links gaat langzaam rechtsom. Kan ook niet anders.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat deze professor verkondigt, lezen wij al sinds jaren op het meest informatieve forum over de islam: Faith Freedom International. Een forum in de Engelse en Nederlandse taal. Wat Sartori niet zegt, maar ik wel, is dat de islam een parasietenreligie is. Om zoiets te kunnen beweren moet je de Koran gelezen hebben, de bron van alle ellende zolang anderhalf miljard moslims blijven volhouden - en dat doen zij - dat de Arabische taal de taal van God is. En zo kent de islam honderden abjecte leerstellingen die lijnrecht tegenover onze kennisbeschaving staan.

http://dutch.faithfreedom.org/forum/
Leuk om te lezen dat een Italiaanse professor van bijna 92 onze inzichten weerspiegelt. Klik onderste link aan voor het lezen van zijn commentaar. Het bovenstaande is . . . van mijn hand.

Wij zijn door een ramp getroffen
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie