Portal

Moderator: M

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Portal

Bericht door sprot »

Als ik nu op de portal ga krijg ik een pop-up-window met volgende mededeling:
"Infinite Menus must be purchased for Internet Use"
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Geen probleem mee, zie niets.
Doe eens een goeie spywarescan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ik krijg dezelfde melding als Sprot.....

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

De popup wordt zo snel mogelijk een kopje kleiner gemaakt.

Maar wat is de portal super sjiek geworden... ik vind het zo overzichtelijk, het zou me niets verbazen als we veel meer mensen trekken door de professionele uitstraling. Misschien gaan ze wel u tegen ons zeggen. :oops:
Ik vind het echt super van Polleke. :D
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Het portal ziet er schitterend uit.
Ik ben trots op jullie, en op ons portal.

Ik heb de melding ook gezien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Ja, lekker bezig. Die pop up message zal spoedig verwijderd worden; klein probleem met de code. Maar goed, wie echt mooi wilt worden, moet zo nu en dan even pijn lijden....
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ja Polleke, van mij ook een paar flinke schouderkoppen.

Het ziet er echt goed uit.
De oude vond ik nogal saai overkomen.
En nu niet. Er staan een aantal artikelen op die onmiddellijk de interesse wekken.
Althans bij mij wel.

Kortom: worthy:

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Als ik nu op de portal ga krijg ik een pop-up-window met volgende mededeling:
"Infinite Menus must be purchased for Internet Use"
Melding is weg. Indien niet, hoor ik het graag!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik zie hem niet meer.
Well done Polleke.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Bedankt voor de verandering in de site indeling. Dit is aanzienlijk mooier en duidelijker ingedeeld.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Prachtig Polleke, ik zeg terwijl het slijm uit mijn mondhoeken komt.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Lodewijk Nasser schreef:Prachtig Polleke, ik zeg terwijl het slijm uit mijn mondhoeken komt.
Vies oud moslimventje???
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Wow! Allemaal net écht! :lol:

nee hoor! Oogt ontzettend professioneel!

Knap werk Polleke!!

Is er iemand die Ali Sina ook even verwittigt? Ik kan me voorstellen dat hij deze mooie ontwikkeling ook met een goed gevoel zal volgen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Portal

Bericht door naar boven »

De multicul mept terug.

Met de laatste column van H.Numan op het Portal 'Je zou het haast niet geloven' blijkt niet iedereen het helemaal eens te zijn. Gelukkig maar, want dat houdt het debat gaande en mensen uit de rechtszaal. Ene Sunny dient Numan van repliek.
Ik heb negen jaar op een basisschool gewerkt, een basisschool met een goede afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Het was een school waar alle nationaliteiten (ongeveer 16 in totaal) met veel enthousiasme alle feestdagen (inclusief het Hindoeïstische lichtjesfeest, islamitische suikerfeest, kerst etc) en buurtfeesten organiseerden en vierden. Álle kinderen waren in vol verwachting van Sinterklaas, knipten engeltjes voor in de kerstboom, aten zich misselijk aan het suikerfeestsnoepgoed en holden pompoenen uit voor halloween (over geïmporteerde feesten gesproken). Bij mijn weten is daar nooit ook maar één kind door de ouders bij weggehouden.

Bovenstaand stuk van H. Numan geldt ongetwijfeld voor enkele individuen, maar hij (zij?) maakt de klassieke generalisatiefout. Denkt u nu werkelijk dat alle in Nederland wonende moslims zitten te wachten op een land waar de sharia geldt of waar de kinderen alleen maar naar een islamitische school kunnen? Gelooft u mij, de meesten zijn zoals u en ik. Die willen in een land wonen met naar gelukstrevende mensen, waar de kinderen onbezorgd kunnen opgroeien en waar extreem geweld een uitzondering is.
Prima. Numan maakt dus de generalisatiefout. De klassieke nog wel.
En een klassieke generalisatiefout wordt het best bestreden met een nog grotere klassieke generalisatiefout:
En die telkens terugkerende eis om je aan te passen, doodvermoeiend. Aanpassen waaraan? Aan de Nederlandse identiteit? Wat is dat? Betekent dit dat je dochter de vrijheid heeft om een Breezer-sletje te worden? Je zoon vanaf z’n zestiende als een zombie z’n dagen in een coffeeshop slijt? Verplicht naar Jan Smit luisteren, de telegraaf lezen, alles wat maar een zweem van intelligentie of empathie heeft links en dus verwerpelijk vinden?
Na deze treffende omschrijving van de Nederlandse identiteit (de Nederlander is een Jan Smit luisterende Telegraaflezer met een Breezer-sletterige dochter en een zombiezoon die, :shock: de neiging heeft om links met intelligent te associëren) wordt - enigszins verrassend - de dankzij Máxima populair geworden identiteitsontkenning omarmd:
Prinses Maxima verwoordde het prima: dé Nederlandse identiteit bestaat niet. En wees blij, geen knellend keurslijf, maar je leven naar eigen inzicht, interesses en voorkeur inrichten.
De enige eis die je mag stellen is dat in Nederland wonende mensen de Nederlandse taal machtig moeten zijn. En als ze dat per sé niet willen, vind ik dat ook prima. Ik heb tenslotte ook de helft van mijn colleges en opleiding in het Engels moeten doen.
Zover is het gelukkig nog niet.Er zijn nog een paar eisen die gesteld mogen worden, zoals inkomenseisen en het eerbiedigen van de wet (om misverstanden te voorkomen: de Nederlandse wet).

Dan vervolgt Sunny met een, inderdaad, pikant detail. Een gevalletje kindermisbruik voor politiek gewin.
Pikant detail: op de school waar ik gewerkt heb, zaten familieleden van Geert Wilders. Je zag deze kinderen worstelen met zijn almaar extremere uitspraken. Mocht ze nu niet meer met haar beste vriendin, toevallig een islamitisch meisje, spelen omdat haar oom Geert haar vriendin per definitie als achterlijk bestempelde en een potentieel gevaar voor de maatschappij achtte? Twijfel en wantrouwen namen toe.
Lijkt mij exemplarisch voor wat er nu in Nederland gaande is.
Ome Geert houdt zich dus tussen zijn beslommeringen met kabinetsformaties, het leiden van zijn beweging en rechtszaken ook nog bezig met het opleggen van zijn gedachtegoed aan zijn familieleden, zodat zijn nichtje (?) in zware gewetensnood komt. Ook de ouders van het nichtje (?) kunnen natuurlijk niet helpen, geïndoctrineerd als ze zijn door de Grote Blonde Oom.

Lijkt mij exemplarisch voor wat er zo al uit de kast getrokken wordt om Wilders te demoniseren.
Tot slot nog een cijfer om op te kauwen: het nieuwste immigratiecijfer van Marokkanen, Turken en Surinamers is -3500. Voor de duidelijkheid: er vertrekken er meer dan dat er bijkomen. Moet toch bemoedigend zijn voor mensen zoals H. Numan.
Voor de duidelijkheid: er vertrekken er meer dan dat er binnenkomen. Dat is iets geheel anders dan bijkomen, want middels intensieve voortplanterij wordt de uitstroom ruimschoots gecompenseerd.
Laatst gewijzigd door naar boven op wo okt 06, 2010 5:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Portal

Bericht door Ariel »

Ik ga dit op het forum zetten naar boven. Dat vindt jij toch wel goed?
Deze Sunnyboy heeft al vaker leerzame reacties op het portal gezet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Portal

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Ik ga dit op het forum zetten naar boven. Dat vindt jij toch wel goed?
Deze Sunnyboy heeft al vaker leerzame reacties op het portal gezet.
Prima. Hoef je - aan mij - nooit meer te vragen.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Portal

Bericht door Ariel »

Hij staat er op.
http://dutch.faithfreedom.org/2010/10/0 ... ept-terug/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Portal

Bericht door H.Numan »

Ik speelde even met de gedachte om deze predikant(e ?) van de linkse kerk te beantwoorden. Maar nee, dat doe ik dus niet.
Net als iemand anders beroep ik me op mijn zwijgrecht. [hypocrite.gif]

Ik schrijf mijn stukjes niet voor dat soort mensen, maar juist tegen dat soort mensen.
Die hebben mijn land ruim 40 jaar lang afgebroken. Nu ze geringe tegenwerking krijgen is iedereen ofwel een alcoholistische tokkie met een drugsprobleem of een regelrechte nazi.

Met dit soort mensen valt niet te debatteren. En gezien het antwoord van hem/haar wil ze dat ook niet.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie