Humorhoek

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Bad Day At Work

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Nederland is een land waar humor gevaarlijk kan zijn. Want er is een overmaat aan humorloze mensen die zich ook in leidende posities hebben gewrongen.
Dikke pret toen vrienden van Peter (31) een Google-locatie maakten, totdat er boa's voor de deur stonden

Het was dikke pret afgelopen zomer, toen de vrienden van Peter van der Meer (31) uit Schiedam een Google-locatie genaamd ‘De friemelhoek van ome Peet’ op zijn adres aanmaakten. Dat er maanden later boa’s voor de deur zouden staan, had geen van hen verwacht.


Kinderlijk eenvoudig was het geweest. Wie een kaart in Google Maps opent, kan zonder problemen op de gewenste locatie een markering toevoegen. Geef vervolgens een leuke naam aan de beoogde spot en sla deze op. Hoewel Google meldt dat de toegevoegde gegevens worden beoordeeld, kwam de friemelhoek glansrijk door de keuring. ,,Ik vond het ook wel lachen, daarom heb ik het laten staan”, aldus Van der Meer. Sindsdien werd er in zijn vriendenkring zo nu en dan aan de friemelhoek gerefereerd maar verder was er geen haan die ernaar kraaide.

Tot afgelopen vrijdag het oog van een journalist op de Google-locatie valt en zij hierover een bericht op Twitter plaatst: ‘Je verzint het niet, een nachtclub op de Koolzaadakker. Lekker friemelen met ome Peet’. In de reacties onder het bericht wordt een greep uit de komische reviews gedeeld, waaronder: ‘Wel gefriemeld, niet gepiemeld’. Daarnaast is op een foto gemaakt met Google Streetview duidelijk te zien waar het huis zich bevindt. Echter blijkt de aanduiding per ongeluk niet op het huis van Van der Meer, maar op dat van zijn buren te zijn beland.

Wanneer Peter vrijdag door zijn buren benaderd wordt, weet hij niet wat hij hoort: ,,Ze hebben daar dus aangebeld met de vraag of er een gaybar in hun huis gevestigd was. Gelukkig weten mijn buren dat ik wel van een geintje hou en was het al eens ter sprake gekomen. Maar zij vonden het natuurlijk ook vreemd dat er boa's op de stoep stonden”, vertelt Peter lachend. ,,Ze vroegen me wel om het weg te halen zodat het niet nog eens zou gebeuren.”

Een dag later gaat ook bij Peter de bel: ,,De boa's kwamen nu bij mij om te vertellen over een bericht op Twitter over ‘de friemelhoek van ome Peet’ waar verschillende journalisten op zouden hebben gereageerd. Ik heb zelf geen Twitter dus ik had geen idee”, legt hij uit.

‘Baksteen door de ruit’


De handhavers kwamen niet alleen kijken of er daadwerkelijk een nachtclub midden in de wijk De Akkers gevestigd was, maar wilden Van der Meer ook waarschuwen: ,,Ze legden me uit dat dit soort grapjes ook een negatieve uitkomst kunnen hebben voor mij. Stel dat het mensen kwaad maakt dat hier zogenaamd gefeest zou worden en er een baksteen door de ruit vliegt...” Of hij zich daar zorgen om maakte? ,,Nee, zonder dat bericht op Twitter had ik daar nooit aan gedacht. Nu het eraf is gehaald zal het ook wel goedkomen”, meent hij.

Een woordvoerder van de gemeente Schiedam benadrukt eveneens dat zulke geintjes verkeerd kunnen uitpakken: ,,Grappen als deze zijn niet zonder risico. Het kan tot negatieve reacties leiden aan het adres van de bewoner, maar ook tot overlast voor de buren”, meldt hij. ,,Het bleek achteraf een grap van een vriendengroep. Dat het kostbare uren van Toezicht & Handhaving en politie heeft gekost is daarom betreurenswaardig.”

Goed verhaal


Volgens de woordvoerder komen zulke situaties niet vaker voor :,,Het is voor ons de eerste keer dat we te maken hebben met een huisadres dat met een dergelijke vermelding op internet is gezet”, licht hij toe. ,,De gemeente Schiedam is zeer actief in het aanpakken van ondermijning en illegale prostitutie. Als daar daadwerkelijk sprake van zou zijn geweest, zou dit waarschijnlijk al eerder zijn opgemerkt.”

Al met al heeft Peter er naar eigen zeggen een goed verhaal voor op feestjes bij: ,,Ik heb wel heel hard gelachen toen ik al die berichten op Twitter las, ja. Ik had nooit gedacht dat mensen zich zo druk zouden maken om een geintje.”
https://www.gelderlander.nl/binnenland/ ... gle.com%2F
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Als krantenuitgever moet je goed opletten voordat je Ernst Kuipers op de voorpagina zet. :smile7:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Komedie over Bijlmer wekt woede, verplaatst naar fictieve plaats

De nieuwe Nederlandse komedie De Tatta’s zal zich niet meer in de Bijlmer afspelen, maar in een fictieve plaats. Distributeur Independent Films heeft een bericht daarover van AT5 bevestigd. De makers hebben hiertoe besloten na een storm van kritiek op de stigmatisering van de Amsterdamse wijk waar de film zich schuldig aan zou maken.


De film vertelt het verhaal van de familie Van Kampen, een rijk gezin uit ‘t Gooi. Vanwege een risicovolle investering raakt het gezin hun hele fortuin kwijt. Noodgedwongen gaan ze in de Bijlmer wonen, waar het gezin moet leren integreren. Dit is een flinke beproeving, aldus de makers.

De aankondiging van de film, met cabaretier Leo Alkemade in de hoofdrol, leidde tot een storm van kritiek op sociale media. Cabaretier Soundos el Ahmadi meldde boos dat ‘de Bijlmer geen beproeving is, en het is al helemaal geen straf als het slecht met je gaat. Gelukkig is er een nieuwe lichting makers die andere verhalen vertellen.’

Ook oud-Kamerlid Amma Asante beklaagde zich bij AT5. “De aankondiging zit boordevol met vooroordelen, negativiteit en stigmatisering,” stelde de PvdA-coryfee. “De Bijlmer en haar inwoners verdienen dit niet, er gebeuren juist hele goede dingen. Dit soort beelden moeten juist worden tegengesproken. Ik ben er zelf opgegroeid en we hebben heel lang last gehad van een slecht imago. Zo’n film kan weer een paar stappen terug betekenen.”

Fictieve plaats

De makers zijn volgens Independent Film geschrokken van de stortvloed aan kritiek. Daarom worden zowel het Gooi als de Bijlmer in de film niet meer genoemd. De opnames vinden deze zomer plaats. Het is de bedoeling dat de film eind 2022 in de bioscopen te zien is.
https://www.parool.nl/kunst-media/komed ... ~b7250a2a/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Derrière de la course

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Oerang Oetang op Twitter


BŐRDEJUNGE 🇭🇺 @boerdejunge
VORSICHT! - Affen sind unberechenbar und gefährlich!

https://twitter.com/boerdejunge/status/ ... 6872723456
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Dit verhaaltje circuleert momenteel op sociale media in Rusland:
  • EU: Rusland, nu is het genoeg, het is erover, vèr erover, je hebt overdreven. We stoppen je export en beginnen je import te saboteren. Wij hebben alle financiële krachten van het westerse blok aan onze kant, alle rating-bureaus, de grote afzetmarkten, de spitstechnologie en twee drukpersen. Je moet eraan geloven!
    Rusland: Ja?....
    EU: Je moet eraan geloven!
    Rusland: OK. Nog iets?
    EU: Ja, heb je nu geen schrik?
    Rusland: Grote schrik. Gaan jullie de turbine van het Portovaja-pompstation herstellen?
    EU: Rusland, je schijnt het niet te snappen.
    Rusland: OK, de beide turbines.
    EU: ... Waar komt dat nu ineens vandaan?
De gasstroom naar Europa via Nord Stream zinkt drie maanden voor het begin van de verwarmingsperiode van 167 miljoen m3 naar 100 miljoen m3. Echter, de volgende dag wordt de hoeveelheid van 100 naar 67 miljoen m3 teruggebracht.
  • EU: O, zit het zo?...
    Rusland: Ja.
    EU: Da's smerig!
    Rusland: Gaan jullie de derde turbine van het Portovaja-pompstation repareren?
    EU: Ben je nu helemaal gek geworden?
De gasstroom naar Europa via Nord Stream zinkt van 67 miljoen m3 naar 33 miljoen m3. De gasprijzen op de Europese beurzen stijgen quasi onmiddellijk naar 2300 dollar per 1000 m3. De Europese (winter)voorraad is dan nog maar slechts voor de helft gevuld en moet tegen november op een peil van minimum 80% aangevuld zijn.
  • EU: Rusland?
    Rusland: ... hm... ???
    EU: Zeg 's, hoe veel turbines zijn er eigenlijk in Portovaja?
    Rusland: Zes.
    EU: En de rest van hen werkt tot op heden?
    Rusland: Ogenblikje... Aleksej Borisovitsj, klop eens even met een steen tegen de resterende turbines...
    EU: Néén!!!
Boem… boem… boem…
  • Rusland: EU, we hebben het net nagegaan. Tot nu toe schijnen ze te werken, maar men kan wel al enkele vervormingen zien. Hoe zou dat nu komen? EU? EU... alles in orde bij jullie???
    EU: Vervl....B%@*!
De teller naar de herfst en winter loopt… De oproep “Poetin het vuur aan de schenen te leggen door korter of koud te douchen” wordt niet echt gedragen door de bevolking.
https://www.golfbrekers.be/wie-zegt-dat ... or-hebben/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
di apr 12, 2022 1:02 pm
Komedie over Bijlmer wekt woede, verplaatst naar fictieve plaats

De nieuwe Nederlandse komedie De Tatta’s zal zich niet meer in de Bijlmer afspelen, maar in een fictieve plaats. Distributeur Independent Films heeft een bericht daarover van AT5 bevestigd. De makers hebben hiertoe besloten na een storm van kritiek op de stigmatisering van de Amsterdamse wijk waar de film zich schuldig aan zou maken.


De film vertelt het verhaal van de familie Van Kampen, een rijk gezin uit ‘t Gooi. Vanwege een risicovolle investering raakt het gezin hun hele fortuin kwijt. Noodgedwongen gaan ze in de Bijlmer wonen, waar het gezin moet leren integreren. Dit is een flinke beproeving, aldus de makers.

De aankondiging van de film, met cabaretier Leo Alkemade in de hoofdrol, leidde tot een storm van kritiek op sociale media. Cabaretier Soundos el Ahmadi meldde boos dat ‘de Bijlmer geen beproeving is, en het is al helemaal geen straf als het slecht met je gaat. Gelukkig is er een nieuwe lichting makers die andere verhalen vertellen.’

Ook oud-Kamerlid Amma Asante beklaagde zich bij AT5. “De aankondiging zit boordevol met vooroordelen, negativiteit en stigmatisering,” stelde de PvdA-coryfee. “De Bijlmer en haar inwoners verdienen dit niet, er gebeuren juist hele goede dingen. Dit soort beelden moeten juist worden tegengesproken. Ik ben er zelf opgegroeid en we hebben heel lang last gehad van een slecht imago. Zo’n film kan weer een paar stappen terug betekenen.”

Fictieve plaats

De makers zijn volgens Independent Film geschrokken van de stortvloed aan kritiek. Daarom worden zowel het Gooi als de Bijlmer in de film niet meer genoemd. De opnames vinden deze zomer plaats. Het is de bedoeling dat de film eind 2022 in de bioscopen te zien is.
https://www.parool.nl/kunst-media/komed ... ~b7250a2a/
Ik heb gewoond aan de rand van het grote winkelcentrum 'Amsterdamse Poort' in de Bijlmer. Een artikel van mijn hand is overgenomen door een journalist van die krant, stond met een bericht op pagina 1 en groots opgemaakt op pagina 3.

Jammer dat ik dat artikel kwijt ben geraakt. Waar ging het over? Het ging over het feit dat de Bijlmer - misschien is het nu beter - in 1995 één groot rovershol was.

'Rovershol in 'beschaafd' stadsdeel Zuidoost'

luidde de kop destijds in Het Parool. Er was een redacteur van de de Amsterdamse krant speciaal overgekomen naar de buurtcommissie vergadering in Haardstee waar ik woonde. Ik was daar secretaris geworden van de Bewonerscommissie vanwege de vele inbraken die plaatsvonden in de buurt. Bijna al die Antillianen liepen rond met een pistool op zak. Auto's werden dag in dag uit opengebroken door negers. Niet alleen bij mij in de buurt - nee - in de gehele Bijlmer. Mijn buurman was al tig-keer overvallen in de Bijlmer. Met de regelmaat van de avondklok wanneer hij 's avonds van het treinstation naar zijn flat liep, en overdag toen hij achtervolgd werd door een persoon (in de Bijlmer wonen bijna uitsluitend negers) die, nadat hij hem had zien pinnen, hem beroofde voor zijn deur in het portaal. Mijn buurman liep wat ongelukkig. Doordat ik meestal een praatje maak met mensen, had ik bij hem thuis afgesproken en zijn verhaal opgetekend. Hij was een aimabele man, gepensioneerd bioloog die het allemaal gelaten over zich heen liet gaan en zijn vertrouwen in politie en overheid allang aan de kapstok had gehangen.

Dus linkse Gutmenschen, niet zeiken over een film die - zachtjes uitgedrukt - nog maar het topje van de werkelijkheid laat zien over een negerbevolking die zich grotendeels met misdaad bezig hield (misschien is het nu minder erg). De grote schuldige? Een overheid die er werkelijk alles aan deed om te voorkomen dat problemen worden opgelost. Zij deed niets de criminaliteit in te dammen. Sterker nog, de domme mevrouw Sorgdrager, minister van Justitie vanaf 1994, had het undercover-werk van agenten verboden. En nog wat. Er heeft ook een groot artikel in Het Parool gestaan over discriminatie onder het politie personeel. Dus . . . niks nieuws onder de horizon. Zowel bij mensen die bij de politie gaan werken als in de politiek hun eer en glorie zoeken, zit een steekje los. Dat is altijd al zo geweest en zal ook nooit veranderen. Leg dat die zeikerige linkse domme Gutmenschen maar eens uit.

POLITIEK IS SMERIG.

De mens is onbetrouwbaar en gevaarlijk.
Winnie Sorgdrager
Als minister van Justitie van 22 augustus 1994 tot 3 augustus 1998 in het Kabinet-Kok-I kreeg zij achtereenvolgens te maken met de uitkomsten van de IRT-enquête, de gouden handdruk voor oud-procureur-generaal Van Randwijck en de "opstand der PG's" onder leiding van Arthur Docters van Leeuwen. Aan het eind van de avondvergadering waarin de opstand bekend werd gemaakt, zei Sorgdrager nog tegen de pers: "Wat mij betreft is de gang van zaken absoluut normaal". Geconfronteerd met de bijverdiensten van haar hoogste ambtenaren, zei Sorgdrager in de Tweede Kamer: "De oren vielen mij van mijn hoofd". Als minister van Justitie moest ze zich ook internationaal verantwoorden voor het gevoerde drugsbeleid in Nederland, dat met name in Frankrijk op onbegrip stuitte en voor de euthanasiewetgeving. Juli 1997 kwam de minister onder vuur te liggen in verband met het niet aanmelden van nationale regelingen bij de Europese Unie, de zogenaamde Securitel-lijst.
Ik had hier al jaren eerder over geschreven op dit forum.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Lachen is gezond

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Fatima tegen Mohammed: “Ik noem je voortaan Adam omdat je mijn eerste man bent.”
Mohammed: “Oké Fatima, ik noem je dan Hoer, omdat – Allah akbar - je mijn zoveelste vrouw bent.

Mijn Marokkaanse vriend heeft tegen mij gezegd dat Marokkaanse vrouwen met een hoofddoek hoeren zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Ik zou zeggen: "geen slapende honden wakker maken." Nu staat het nog op YouTube. En als er ophef over komt niet meer.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Humoristische dialoog

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het Ziekenhuisbezoek

Een dokter komt met een bezoeker de ziekenzaal binnen voor zijn dagelijkse rondgang.

De bezoeker blijft van verbazing in de deuropening staan en roept: "Wat is het hier gezwellig!"
"Nou nou," reageert de dokter. "Moet dat nou?"
"O wat enig," zegt de bezoeker. "Het is hier zo zweervol."
Waarop de dokter, enigszins ontsteld, de bezoeker van repliek dient: "Ja, zo kan ie wel weer!"
"Nou nou," vervolgt de gast: "U heeft ook niet veel gevoel voor tumor."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Tragisch gevoel voor humor

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom alles zo bewust vertragend in de (linkse) politiek plaatsvindt
Mahalingam schreef:
ma okt 24, 2022 6:27 pm
Afbeelding
Omdat we te maken hebben met domme mensen zonder oplossend vermogen die de smerige politiek een dienst bewijzen op hun zitvlak zonder hun hersenen te gebruiken; en kiezen voor oeverloos slap gelul. Denk daarbij aan de ziekelijke leugenaar minister-president die tevoorschijn kwam door het stemgedrag van het schapenvolk der Nederlanden: Mark Rutte.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Ik zeg: Doen!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Sinds de linksen meer woke zijn geworden is de humor bij ze ver te zoeken.
Ieder jaar wordt er een wedstrijd voor beginnende cabarettiers gehouden.
Dit jaar niet meer. Wat de deelnemers dienen links te zijn met linkse grappen waar een links publiek over kan lachen.
Leids Cabaret afgeblazen om tekort aan grappenmakers

Te weinig talent

Het Leids Cabaret Festival is gecanceld. Niet vanwege grappen die echt niet door de beugel kunnen, stel je voor. Nee, een gebrek aan talent doet de 44ste editie van het cabaretfestival de das om. In februari zou de strijd losbarsten, maar 'met een knoop in onze maag en pijn in ons hart' heeft de organisatie besloten de boel af te blazen.

We streven ernaar jonge comedians te ondersteunen in hun ontwikkeling als onafhankelijk theatermaker, stelt de organisatie. ''Maar bij ons moet het idee bestaan dat dat in potentie mogelijk is en dat we nieuwsgierig zijn naar de professionele ontwikkeling van iemand binnen het festivaltraject en daarna.''

Die zijn dit jaar niet gevonden, stelt het bestuur in een verklaring. "Ook de tijdgeest verandert. Daarom zullen we ons beraden op de functie van het Leids Cabaret Festival in deze tijd en hoe wij onze rol daarin zien." Het Leids Cabaretfestival heeft aan de wieg gestaan van de carrières van veel bekende grappenmakers: waaronder: Erik van Muiswinkel, Lebbis en Jansen, Najib Amhali, Sanne Wallis de Vries en recent Tim Fransen en de Partizanen.
https://www.nieuwnieuws.nl/5158714/leid ... penmakers/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wellust is de vrucht van God

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

:razz:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie