Nieuwe Pat Condell.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door silkyboxershortXL »

Pat Condell-
Its Great To Be Anti Islam
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: Over de zaak Geert Wilders (+ volledige NL-vertaling!)

Geplaatst op 11 februari 2017



De Geert Wilders-zaak was de rechtszaak van de eeuw. Wat een eer voor Nederland om aan het begin van de eeuw de rechtszaak van de eeuw te houden! In de meest uitzonderlijke vorm van dhimmitude die we in Europa hebben gezien, en dat zegt al genoeg!, zijn de Nederlandse autoriteiten doorgegaan met het vervolgen van een gekozen parlementariër, omdat het vertellen van een beschamende werkelijkheid een misdaad zou zijn. De rechtszaak tegen Wilders was een ideologische zaak, die vanwege zijn fanatisme haast religieus genoemd mag worden, want laten we duidelijk zijn, inquisitie zou ook een gepaste naam voor een dergelijke rechtszaak zijn geweest.

Ze kunnen dhr. Wilders’ uitspraken niet ontkennen en daarom kozen ze voor een goedkope gerechtelijke stunt, die je eerder van Moegabe zou verwachten, in een poging om de oppositie de mond te snoeren. Hij werd ervan beschuldigd verdeeldheid en haat te zaaien en ja, soms kan de waarheid controversieel zijn, als ze maar lang genoeg onderdrukt wordt en er een taboe op heerst, zoals duidelijk het geval is in Nederland. Want voor de aanklager maakt het niet uit of Wilders de waarheid spreekt, zijn doel is om waarheid spreken strafbaar te stellen.

Als de waarheid in strijd is met de wet, dan is er iets serieus mis met de wetgeving. Want als de waarheid geen geldige verdediging is, dan is er geen eerlijke wetgeving en is de wetgever nergens meer aan gebonden. De wet zal hierdoor meewaaien met welke politieke wind dan ook, en dat is nu gebeurd in een misdadige rechtszaal in Amsterdam, waar de uitspraak is gebaseerd op willekeur van de dag.

Dit zijn wanhopige tactieken van wanhopige mensen die vervuld zijn van een zelf opgelegd schuldgevoel en daardoor niet in staat zijn om de waarheid te herkennen en laat staan ermee om te gaan! Het zijn mensen die zichzelf de hand afhakken, omdat ze bang zijn dat iemand ontdekt dat ze publiekelijk aan hun kont zaten te krabben.

Wat het helemaal zo erg maakt, is dat ze zich vastklampen aan iets dat niet bestaat. De multiculturele zeepbel is al lang geleden geknapt, toen Pim Fortuyn werd vermoord, toen Theo van Gogh werd vermoord, beide vanwege de misdaad van het uiten van hun mening in een land dat een toonaangevende sociaaldemocratische rechtstaat zou moeten zijn. Het was in die tijd dat Nederland en de rest van Europa geconfronteerd werd met de multiculturele samenleving en vooral met wat deze in werkelijkheid inhoudt.

Op zich klinkt het als een prettig begrip, een soort regenboogsamenleving die wordt gevormd door elkaar verrijkende culturen, wat kun je je nog meer wensen? Maar dat is niet wat het is en dat was ook nooit de intentie. Als ze van het begin af aan eerlijk waren geweest en hadden benoemd waar ze mee bezig waren, namelijk islamisering, dan waren ze er nooit mee weg gekomen. Maar de burgers beginnen zich te realiseren waar het om draait en dat islam het enige is dat ze krijgen en daarom wist de PVV vanuit het niets de peilingen binnen een paar jaar te domineren.

Dit is de reden waarom de zelfverklaarde elite wanhopig probeert meneer Wilders uit te schakelen voor de aankomende verkiezingen, omdat ze weten dat zijn standpunten goed aankomen en verandering kunnen brengen en een einde kunnen maken aan de multiculturele leugen en dat hij Nederlanders hun land terug kan geven. Dit is de reden waarom hij terecht moest staan. Mag ik dat eigenlijk zeggen?

Misschien is het niet eens zo verbazingwekkend dat het zo ver kon komen. Uiteindelijk heeft Nederland al vaker populaire politici gedemoniseerd en verketterd. Is dat niet de manier waarop Pim Fortuyn is vermoord? Een linkse nietsnut die de zelfverklaarde elite en mainstream media letterlijk geloofde en overtuigd was dat Fortuyn een bedreiging was voor de multiculturele samenleving en hem daarom vermoordde.

De volgende dag was iedereen die hem verketterd had ineens zijn beste vriend en ze ware gechoqueerd: „Hoe kon dit gebeuren?” Maar ze weten allemaal donders goed hoe het is gebeurd, de hele wereld weet wat er is gebeurd. En als dit allemaal nooit had plaatsgevonden, dan had deze nep rechtszaak niet plaats hoeven vinden, want dan was islam geen probleem voor ons geweest en was Amsterdam misschien nog een favoriete toeristische stad geweest en geen stad waar homoseksuelen niet meer over straat durven, omdat ze in elkaar worden geslagen door moslim-bendes.

De zelfverklaarde Nederlandse elite gaat tot het uiterste om het vege lijf te redden en gaat zelfs zo ver dat ze bereid is om de basis van onze democratie, de vrijheid van meningsuiting, te ondermijnen. En dat alles voor een verrotte ideologie die niet alleen dood is, maar zo ver ontbonden dat het lijk van de multiculturele samenleving begint te stinken. En u herkent die geur: het is de penetrante mix van eigendunk en lafheid waar we allemaal helaas maar al te bekend mee zijn geworden.

Hier in Groot-Brittannië kennen we dit maar al te goed. We hebben hier 12 jaar onderdrukking gehad en herinneren ons nog goed dat meneer Wilders hier de toegang is ontzegd, omdat onze overheid boog voor schreeuwerige en dreigende moslims die daardoor in staat waren om de vrijheid van meningsuiting in een vrij land aan banden te leggen en daar mee wegkwamen, omdat ze anders wel eens beledigd zouden kunnen worden.

Wat een gedachte! Waarom zouden moslims niet beledigd mogen worden? Wat zijn het eigenlijk? Kleine kinderen? Niemand interesseert het een moer of de rest van ons wellicht beledigd is, omdat onze cultuur wordt verziekt door een groepje totalitaire religieuze fanatiekelingen, en daarover het zwijgen wordt opgelegd.

En daarom gaat deze rechtszaak niet alleen om Nederland, hij gaat ons allemaal aan. De Nederlandse bevolking heeft een welverdiend imago van tolerantie en gastvrijheid, de kwaliteiten die de Nederlanders in de chaos heeft gestort waarin ze zich nu bevinden. Daarom is Nederland wat verder op weg naar de multiculturele dhimmitude dan de meeste andere landen, maar vrijwel iedereen volgt deze weg en als we deze weg blijven volgen, dan eindigen we allemaal op ditzelfde vreselijke kruispunt in een andere rechtszaal, in een ander land. Het is allemaal een kwestie van tijd.

Angst voor de vrijheid van meningsuiting is een symptoom van een nerveuze, gespannen en oneerlijke samenleving, en dat is waar we nu in leven. In de gehele westerse wereld hoor je hetzelfde zielige verhaal. We hebben te maken met overheden en politie die kruipen voor islam en onze vrijheden inperken vanwege diezelfde islam. We hebben media die niet eens de woorden islam en terrorisme in een zin durven te combineren, terwijl beide woorden net zo met elkaar verbonden zijn als een Siamese tweeling.

In plaatst daarvan zien ze het als een roeping om meneer Wilders af te schilderen als extreem rechts via een politiek correcte lastercampagne die tegenwoordig journalistiek wordt genoemd. De politiek correcte BBC heeft de rechtszaak zelfs verzwegen.

Een ieder die niet kwaad is en zichzelf er niet voor schaamt dat deze rechtszaak heeft plaatsgevonden, heeft niet het recht om in een vrij land te wonen. De rechtszaak heeft een zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis achtergelaten en het wordt alleen maar erger. Want partijdige rechters hebben niet alleen de getuigen genegeerd die meneer Wilders nodig had om zichzelf te verdedigen, maar het tijdstip van de rechtszaak zou ook voor smet op de verkiezingscampagne van de PVV moeten zorgen en hem zoveel mogelijk moeten hinderen om zijn standpunten aan de kiezer voor te leggen.

Deze man is een held en geen crimineel. En het wordt tijd dat de rest van ons opstaat en dit luid en duidelijk bevestigt, want er staat veel te veel op het spel om nog langer correct te zijn en er staat te veel op het spel om nog langer bang te zijn. Dit intellectuele terrorisme moet stoppen, onze erfenis wordt onder onze voeten verkocht door mensen die geen enkel eigendomsrecht hebben. We staan op het punt om voor onze kinderen en kleinkinderen te beslissen of we ze willen laten opgroeien in een samenleving waarin we zelf niet eens geboren zouden willen worden. Immoreler en laffer als dit kan het niet worden.

In de Engelse taal hebben we een uitspraak die „Nederlandse moed“ wordt genoemd. Het is geen echte moed, het is het soort moed dat je krijgt als je te diep in het glaasje hebt gekeken. Nu ontstaat een nieuwe uitdrukking: „Nederlands recht“. Het is geen echte rechtspraak, het is het soort recht dat je krijgt na een overdosis multiculturele indoctrinatie en wanneer je ruggengraat compleet is verdwenen.

Schaam je, Nederland, schaam je, westerse media, dat er geen golf van verontwaardiging is geweest tegen deze absurde aanval op de basis van onze vrijheden en het diepst zouden zich de partijdige rechters moeten schamen!

Vertaald uit het Engels door: “bezorgde burger”

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/11 ... vertaling/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: Vrouwen, verdedig jezelf!
Gepubliceerd op 1 mrt. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: “Hi, kwade verliezers”
Gepubliceerd op 31 mrt. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: “Europe Is Killing Itself”
Gepubliceerd op 7 sep. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Manon »

Een (vertaalde) tekst van Pat Condell:

Ik vind het altijd grappig wanneer mensen mij beschuldigen dat ik tegen de islam ben, alsof dat iets slechts zou zijn wat ik wil verbergen en waarop zij mij betrapt hebben; Aha, ik zie wat je bent. Jij bent tegen de islam. Ja, goed gezien Sherlock. Dat ben ik inderdaad, net als ieder ander normaal mens op aarde.
Waarom ik tegen de islam ben? Simpelweg omdat Islam tegen mij is en tegen elke fundamentele waarde die ik koester. Als ik de islamitische waarden in mijn leven zou toelaten dan zou ik alles schenden waarvoor ik sta. De eis om de islam in mijn leven toelaten vind ik een buitensporige eis en als zodanig is het eisen natuurlijk typisch islamitisch. In het algemeen wil ik nergens tegen zijn. Ik ben liever ergens voor. Maar er is niets in de islam om voor te zijn. Deze hele religie is gebouwd op een fundament van vooroordelen, onrecht en onmenselijkheid en daar ben ik allemaal tegen.

Mensen zeggen; ”U concentreert zich enkel op de slechte dingen van de islam.” En ja, ik moet toegeven dat als je de slechte dingen negeert zoals;

geweld,
de onderdrukking,
het willen overheersen
en sociale onverdraagzaamheid,
het valse welbehagen,
het psychopathische niveau van vrouwenhaat,
de ‘eer’ moorden en genitale verminkingen [bekrachtigt door de profeet overigens]
de doldrieste homo -en Jodenhaat,
de intimidatie en censuur
de constante aanwezige dreiging van geweld over sociale kwesties

dan is er niet veel mis met de islam – dan is het helemaal kosher.
Het probleem is dat als je al die dingen weglaat er niets van de islam overblijft. Er is dan geen islam meer over omdat de islam juist door al deze dingen gedefinieerd wordt en elke dag zien we het bewijs.

We zien dat waar deze godsdienst waar ook ter wereld opduikt, het garant staat voor intolerantie, conflicten en sociale verdeeldheid en als het aan de macht kan komen, ook vervolging, ongehoorde wreedheden en verlies van vrijheden. Vooral vrouwen.
Omdat ik deze mening heb, wordt ik vaak vals beschuldigt van moslimhaat, terwijl in feite veel van de moslims die ik in mijn leven heb ontmoet best mag.

Ik hou gewoon niet van hun godsdienst want er zit niets in om van te houden. Het is een schandalige ideologie. Als je deze ideologie vandaag de dag uit het niets zou verzinnen zou je voor je eigen bestwil worden opgesloten. Het brengt het slechtste in de mensheid naar boven en het geeft macht en autoriteit aan gewelddadige, sadistische barbaren. Het heeft niets positiefs naar het westen gebracht om de eenvoudige reden dat het niets positiefs te brengen heeft. Zijn invloed op deze wereld is overweldigend negatief en we zouden allemaal beter af zijn zonder islam. Ook de moslims zelf en de vrouwen in het bijzonder.

Elke ideologie die aan iedereen de dood predikt verdiend geen plaats in de beschaafde wereld en al helemaal geen respect. Het verdient niet eens een schijn van respect; Dood aan afvalligen, dood aan godslasteraars, dood aan overspeligen, de doodstraf voor homoseksuelen. Dood, dood, verminkingen en dood, zoals gepreekt in moskeeën omdat het zo geschreven staat. En dat is nu juist het probleem. Het staat zo geschreven.

Ieder religieus geschrift kan in verkeerde handen een gevaarlijk wapen worden. En de koranverzen zijn bijzonder gevaarlijk want die zijn bijzonder licht ontvlambaar en gewelddadig. De haat tegen niet-moslims loopt als een watermerk door de islamitische geschriften. Lees het zelf en je zult het zien. Iedereen die ervoor kiest dit geschrift te volgen krijgt de uitdrukkelijke toestemming om intolerant en gewelddadig te zijn en zich er ook moreel acceptabel bij te voelen. En het helpt echt niet dat zoveel moslims op deze wereld hun koran veel serieuzer nemen dan een normaal mens zou doen. In sommige delen van de wereld is verkeerd naar de koran kijken al voldoende om ter plaatste gelyncht te worden. [Hallo Pakistan]

Het idee dat het gewoon een andere godsdienst is en dat alle godsdiensten even slecht zijn is niet alleen lachwekkend, maar ook stuitend en beledigend voor de vele slachtoffers van de islam. En dat bedoel ik niet enkel historisch maar ook hedendaags. Op dit moment worden mensen op deze aarde dagelijks vervolgt en vermoord door moslims en dit is het belangrijkste – om louter religieuze redenen. Het is het pure kwaad en waar denkt u dat het vandaan komt?

Uit de Koran; wordt geen vrienden met ongelovigen – ongelovigen zijn verderf en varkens – vermoordt de ongelovigen waar je ze maar kunt vinden.”

En zo gaat het maar door. Maar degene die dit beledigend vinden hebben blijkbaar een fobie.

Ik ben dus in zoveel opzichten tegen de islam dat ik echt geen tijd heb om ze hier allemaal op te sommen, maar ik ben vooral tegen kindhuwelijken. Bent u ook tegen kindhuwelijken? Natuurlijk bent u dat. Ik wou dat de islam tegen kindhuwelijken is. Maar dat is zij niet, dus ik ben tegen de islam en ik heb hierin geen andere keus want kinderhuwelijken zijn onvergeeflijk. En nu we het er toch over hebben, een islamitisch hoofddoek opdringen aan een klein meisje is ook onvergeeflijk. Zodoende seksualiseer je het kind want de hoofddoek gaat over mannen en verkrachtingen. In feite vertelt je het kind dat vrouwelijk haar, merkwaardig genoeg, moslimmannen opgewonden maakt. En omdat moslimmannen nooit ter verantwoording mogen worden geroepen voor wat ze een vrouw of meisje ook aandoen zou het meisje verkracht kunnen worden wanneer zij zonder hoofddoek zou lopen. En wanneer zij dat werkelijk zouden doen dan is het haar eigen schuld. Dat is waar het bij de hoofddoek werkelijk om gaat. Een kind een hoofddoek opdringen is een daad van seksuele en geestelijke mishandeling en dat zou tegen de wet moeten zijn.

In het verleden kreeg ik kritiek vanwege het suggereren dat de islam op een bepaalde manier inferieur aan de westerse cultuur zou zijn omdat het waarden behelst die ik zeer onbeschaafd en barbaars vind. Laat ik het nog eens toelichten. Natuurlijk is de islamitische cultuur niet minder waard. Het is veel en veel minder waard! En niet alleen ten aanzien van de westerse culturen maar ten aanzien van alle culturen.
De waarden van de islam zijn een belediging voor de mensheid en menselijkheid. Ook voor moslims en vooral voor vrouwen.
Zo, ik hoop dat elke onduidelijkheid nu opgehelderd is.

Pat Condell
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

Britain's Hate Speech Police

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Manon »

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: Een woordje tot de criminele migrant
Dr. House - Gepubliceerd op 15 dec. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: “A Wordt To The Google Feminists”
Sir Growalott - Gepubliceerd op 19 feb. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: Censuur op YouTube
Pat Condell - Gepubliceerd op 20 feb. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: Western nations are nations of COWARDS!
Brave New World - Gepubliceerd op 8 jan. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: “Welkom in progressief Utopia”
Pat Condell - Gepubliceerd op 26 feb. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: Laughing At The Fake Feminists
Sledge Hammer - Gepubliceerd op 8 mrt. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: Mensenrechten voor verkrachters
TheOriginalMaxGForce - Gepubliceerd op 22 mrt. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: De vloek van het cultureel marxisme
Pat Condell - Gepubliceerd op 10 apr. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe Pat Condell.

Bericht door Pilgrim »

Pat Condell: Waarom ik Israël steun
Joseph Wouk - Gepubliceerd op 5 mei 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie