Pretplaatjes: Mohammed, Allah, Koran, moslims

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

De engel Gabriël controleert op de vroege ochtend van 30 oktober 2019
de Koran op zetfouten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans v d Mortel sr schreef:Afbeelding

De engel Gabriël controleert op de vroege ochtend van 30 oktober 2019
de Koran op tekstfouten.
Zoals de wereld weet, kon profeet Mohammed niet lezen en derhalve zijn eigen teksten niet goedkeuren. Moslims smaken het genoegen binnen de westerse beschaving te behoren tot de mislukte mensensoort moslims. Zij zijn de domme dragers van het virus Islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Zoek de verschillen!

Stedelijk Museum 9 november 2019. Kunst en alles wat mooi is, gaat aan de neus van Islam voorbij. Ondanks dat Islam met zijn grote kromme Arabische neus die volgens 1,8 miljard volgelingen van de historische Arabische roverhoofdman en oorlogsterrorist profeet Mohammed aan de profeet toebehoort, missen alle moslims het bezit van de psychische rijkdom van een zesde zintuig dat hen het voordeel van de twijfel geeft over hun godsdiensthysterisch waanzinnige afgodenreligie Islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

De kracht van de geest bepaalt wat goed en slecht is

In deze afbeelding verplettert de voet, gestuurd door de geest, dat wat slechts een historische verzameling is van Arabische haatteksten en opgeschreven oorlogszuchtige handelingen, bedacht door pedofiel psychopaat sadist Mohammed die aan veelwijverij deed en maar op één ding destijds uit was: macht. Macht, gedreven door fascistisch Arabische machtswellust, onderbouwd met het zwaard dat op zoek was naar nekken van ongelovigen die het niet eens waren met oorlogsmisdadiger Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Als er één god echt bestaat dan is het de god
van de joden en de christenen


De waarheid liegt er niet om. David schreef in zijn lofzang tot Jehovah, Pslam 46:1 – “God is voor ons een toevlucht en sterkte, een hulp die gemakkelijk te vinden is in benauwdheden. Daarom zullen wij niet vrezen, al ondergaat de aarde een verandering.”

Het is duidelijk dat moslims afgodendienaars zijn omdat zij de verkeerde god aanbidden en voor straf moeten plaatsnemen in het dagelijkse verdomhoekje voor moslims: de verenigde Arabisch sprekende landen. Voor moslims bestaat er geen toevlucht tot de god met de naam Jehovah die wel zevenduizend (7.000) keer in de Bijbel wordt genoemd en niet één keer in de Koran. Misschien dat er geen plaats was in de Koran. Dat zou zo maar kunnen, want dat boekje is slechts 20% van de inhoud van de Bijbel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door sjun »

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

De domheid van de moslim bestaat eruit de waarheid te spreken die een ander verzonnen heeft. Dat klinkt niet zo vreemd wanneer wij bedenken dat de historische Arabische profeet analfabeet was. Dat Mohammed daarnaast ook nog eens pervers, pedofiel, psychopaat, sadist, racist, en oorlogsmisdadiger was, is mooi meegenomen voor 1,8 miljard moslims wereldwijd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

KORAN 4:34 - . . . Maar zij, van wie gij opstandigheid vreest, vermaant haar en vermijdt haar op de rustplaatsen en slaat haar.
Islamitische huwelijksplechtigheid :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Amerikaanse en Nederlandse negers in de wereld die de laatste jaren niet uit Afrika zijn gearriveerd staan aan de kant van onze beschaving. Deze muziek is ontstaan dankzij de westerse beschaving die dit mogelijk heeft gemaakt.


Dit zult u een moslim NOOIT zien doen. NOOIT!

Titel: Slim Harpo Baby, Scratch My Back

Ik heb deze post aangelengd om hiermee aan te tonen hoe waardeloos, achtergesteld en vooral intens achterlijk primitief moslims zijn. De negerslaven in Amerika hebben zich weten aan te passen aan de mogelijkheden die de moderne tijd hen biedt. Moslims verdommen dit. Zij hebben gekozen om met ongeveer 1,8 miljard moslims achterlijk te blijven en te (blijven) parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Khalid Sheikh Mohammed is een Pakistaans terrorist die lid is van al Qaida. Hij is in maart 2003 gearresteerd in Rawalpindi. Hij is uitgeleverd aan de Verenigde Staten, en gedetineerd in Guantánamo Bay.
Betrokkenheid bij door de profeet goedgekeurde terroristische aanslagen
Mohammed wordt gezien als operationeel leider en bedenker van de terroristische aanslagen van 11 september 2001 in New York. Hij zou in 1998 of 1999 toestemming van Osama bin Laden gekregen hebben voor zijn plan om met lijnvliegtuigen gebouwen in te vliegen.

Hij wordt ook gezien als het brein en de financier van een eerdere aanslag op het WTC in New York in februari 1993, met 5 doden. Een neef van hem, Ramzi Yousef, zit daarvoor een levenslange gevangenisstraf uit in de VS.

Mohammed wordt ook verantwoordelijk gehouden voor de bomaanslagen op Bali op 12 oktober 2002, waar 202 voornamelijk Australische toeristen omkwamen [1]

In 1994 reisde hij naar de Filipijnen om samen met zijn neef Ramzi Yousef het Bojinka complot uit te voeren. Dat had als doel 12 passagiersvliegtuigen tegelijkertijd op te blazen. Omdat er brand uitbrak in het appartement waar de bommen gemaakt werden, ontdekte de lokale politie de bommen en werd het complot verijdeld. Er ging wel een testbom af tijdens Philippine Airlines-vlucht 434, waarbij een Japanse passagier omkwam. Het vliegtuig maakte ternauwernood een succesvolle noodlanding op een eiland in de Grote Oceaan.

In 2009 heeft Frankrijk geprobeerd Mohammed in absentia te berechten wegens betrokkenheid bij de aanslag op de Ghriba synagoge in Tunesië met 19 dodelijke slachtoffers. Later is besloten dit uit te stellen.
Erger dan het griepvirus is het islamvirus waarmee alle moslims besmet zijn. Dat heerst het hele jaar door.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Het gevaar van het wereldwijde Islam-virus
Een mazelenuitbraak heeft op Samoa, een eiland in de Stille Oceaan, al meer dan 50 levens geëist. De regering wil daarom alle 200.000 inwoners onder de zestig jaar inenten tegen de ziekte. Het Westen heeft lange tijd geen last gehad van epidemieën, maar de mens is nooit vrij geweest van ziekteverwekkende parasieten (moslims), bacteriën en virussen (waaronder Islam).
(De met blauw aangegeven teksten zijn door mij aangebracht)
De uitbraak van het Islam virus heeft ondertussen al meer dan 146.000 doden veroorzaakt. Onnodige doden welteverstaan. Dit had voorkomen kunnen worden door de dragers van het virus de duimschroeven middels de afgodenkist in Mekka plat te gooien met slechts één welgemikte kruisraket. Misschien dat dan eindelijk alle moslims begrijpen dat Allah niets anders was dan de waardeloze digitale beulsknecht van Mohammed. Helaas! Je laten inenten tegen het verschrikkelijke onmenselijke virus Islam helpt niet, net zo min als redeneren met moslims.

De historische weerzinwekkende walgelijke Arabische profeet Mohammed heeft er persoonlijk voor gezorgd dat moslims resistent zijn tegen de normen en waarden van de rest van de wereld.


Krant maakt dodelijk lijstje

18 jaar islamitisch terrorisme: 31.221 aanslagen, 146.811 doden'


De Duitse krant Welt am Sonntag publiceerde in april 2019 een spread van jewelste. Een soort cartoon van Mohammed maar dan zonder de cartoon. Gewoon, een keiharde opsomming met alle islamitische aanslagen op volgorde sinds 9/11: 31.221 islamitische aanslagen - achttien jaar terreur - 146.000 doden.

Ik heb nog even gezocht onder het kopje 'aanslagen door de christelijke Jehovah's Getuigen', maar kon niks vinden. Ook bij navraag in honderden moskeeën wereldwijd bleven de imams, ayatolla’s, moefties, kaliefen en mollah’s, mij het antwoord schuldig.

HEINEKEN IS EEN A-MERK EN MOHAMMED EEN B-MERK.
(Het B-merk wordt uitsluitend geconsumeerd door de geestelijke armoezaaiers die zich moslim noemen)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Wie was profeet Mohammed?

Wie de Koran leest komt tot de volgende conclusie: Mohammed was de Arabische Hitler.

Het grote verschil met de latere Hitler? Hitler droeg een snor, Mohammed een baard.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door King George »

Hans v d Mortel sr schreef:
Spoiler! :
Afbeelding

Wie was profeet Mohammed?
Wie de Koran leest komt tot de volgende conclusie: Mohammed was de Arabische Hitler.
Spoiler! :
Het grote verschil met de latere Hitler? Hitler droeg een snor, Mohammed een baard.
Winston Spencer Churchill: Mein Kampf als de nieuwe Koran

Hier had men dan de nieuwe Koran vol blind geloof in de oorlog: gezwollen van taal, breedsprakig en vormloos - maar onheilspellend

Context:
Het citaat komt uit deel 1 van Churchills serie over de Tweede Wereldoorlog: “The Gathering Storm”.
In het Engels luidt het: “Here was the new Koran of faith and war: turgid, verbose, shapeless, but pregnant with its message.”

Commentaar:
Er is nogal schande gesproken over het feit dat Geert Wilders de Koran vergeleken heeft met Hitlers Mein Kampf. Dat Churchill omgekeerd bij het verschijnen van dat laatste boek het vergeleek met de Koran geeft te denken.
De Canadese Craig Read schrijft over de uitspraak van Churchill zeer to the point: “He [Churchill dus] viewed Islam and Arab imperialism as any rational statesman would – in the light of reality, geo-politics and international power.”
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

De facto zijn alle moslims parasieten op onze beschaving

Moslim parasieten zijn mensen die leven op de kwaliteiten van niet-moslims en ondertussen die kwaliteiten verachten. Ze kunnen zich alleen in leven houden ten koste van ongelovigen. Het virus heeft te allen tijde een gastheer nodig. Vandaar dat in Europa miljoenen moslims krioelen die drager zijn van het Islam virus.

De kans op een besmetting van ongelovigen is klein, maar brengt wel risico’s met zich mee. Vooral voor vrouwen en mensen die tolerant zijn kan het gevaarlijk zijn.

Besmetting kan voorkomen worden door geen moslims binnen te laten in onze beschaving en de handen elke dag in onschuld te wassen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

In alles maar dan ook in alles staan moslims met hun heidense primitieve achterlijke baggerreligie Islam haaks op onze beschaving. Onze westerse beschaving, waarmee zelfs de Chinezen in de pas lopen, met al zijn uitvindingen, normen en waarden en vele nieuwe ideeën waarvan de parasietenreligie Islam gretig en inhalig gebruik van maakt, is een doorn in het gitzwarte oog van 1,8 miljard moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

De video

Zeg ken jij de moslimmens?

Deze video werd een of twee jaren geleden verwijderd op YouTube door de eigen YouTube Godsdienstpolitie in dienst van de Islam. Het fascistische oordeel van de Godsdienstpolitie? Haat zaaien. En dat terwijl juist ik keer op keer op keer aantoon dat het de moslims zijn, die door hun soepele aanhankelijke welwillende houding tegenover de Arabische haatzaaier Mohammed en de haat explosies in de Koran, de werkelijke haatzaaiers en psychopaten zijn in deze wereld.

Terwijl er toch niks mis is met het filmpje van vredelievend mens Hans van de Mortel, tevens godsdienstwaanzinnoloog, omdat Allah op de hak wordt genomen en zijn domme heidense aanbidders: moslims. Mocht Allah bestaan dan is het duidelijk dat hij bij het aanschouwen van mijn video sprakeloos is geworden. De YouTube Godsdienstpolitie weet dit. En daarom speelt men het spelletje mee met de smerige politiek die net zo smerig is als de moslimdenkwereld. De YouTube Godsdienstpolitie neemt het daarom op voor iets dat als onmachtig bekend staat en van nul en gener waarde is voor het doel van het leven: Allah.

Dus wat is werkelijk het probleem? Het werkelijke probleem is in de allereerste plaats dat wij - de gehele wereld - last hebben van de Islam als achterlijke primitieve weerzinwekkende walgelijke op onze beschaving dwarsliggende baggerreligie die ontstaan is uit het oorlogszuchtige sadistische verleden van de historische Perverse Pedofiel Profeet Psychopaat (p tot de vierde macht) sadist Mohammed.

Wanneer moslims (bijna 1,8 miljard in getal) zo overtuigd zijn van de waarde en kracht van de digitale knecht van de historische Arabische analfabeet en praatjesmaker Mohammed, waarom stellen moslims dan GEEN VERTROUWEN IN HUN ALLAH(tje)? DE FACTO, in de historische ongerijmde dwaasheden van de smerige sadist Mohammed? Omdat moslims menen dat zij meer bereiken door de plaats van Allah in te in te nemen terwijl zij weten dat Allah eerder aan de kant van Israël - de joden - staat dan aan de kant van de primitief heidense Arabieren?

Hun explosieve Arabische godsdienstwaanzin is zo immens ontaard dat zij vanwege hun grote getale de angst hebben aangewakkerd van de wereldleiders die sturing geven aan onze beschaving waartoe ook onze normen en waarden gerekend worden.

Om zoveel mogelijk onrust te voorkomen en slapende geesteszieke honden (moslims) wakker te maken, stelt de laffe, voor de Islam bange overheid en sociale media, alles in het werk om waarheidsverkondigers die een boekje opendoen over het virus Islam en zijn besmette dragers de moslims de mond te snoeren.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op do dec 12, 2019 12:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef: Om zoveel mogelijk onrust te voorkomen en slapende geesteszieke honden (moslims) wakker te maken, stelt de laffe, voor de Islam bange overheid en sociale media, alles in het werk om waarheidsverkondigers die een boekje opendoen over het virus Islam en zijn besmette dragers de moslims de mond te snoeren.
Ja, en het wordt nog enger en strenger Hans .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: Om zoveel mogelijk onrust te voorkomen en slapende geesteszieke honden (moslims) wakker te maken, stelt de laffe, voor de Islam bange overheid en sociale media, alles in het werk om waarheidsverkondigers die een boekje opendoen over het virus Islam en zijn besmette dragers de moslims de mond te snoeren.
Ja, en het wordt nog enger en strenger Hans .
We kunnen er niks aan veranderen. Het is nu eenmaal de Tijdgeest die leiding geeft. Ik kan wel mijn mond houden maar dat verdom ik. Trouwens . . . IK BEN NIET BEGONNEN. Hahaha! Dat zegt een klein kind ook als hij door een rot joch geslagen wordt en dan zelf harder terug mept. Ik heb overigens niks aan de inhoud van mijn tekst veranderd. - en sadist Mohammed - ik heb het woordje en weggehaald.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Opvangcentrum 'De Arabische Profeet' voor virusdragers van de Islam

Afbeelding

Een asielzoeker heeft hulp nodig. Van mensen die bereid zijn tolerant te zijn voor mensen die de tolerantie, de kenniseconomie, normen en waarden van onze beschaving weten te waarderen. Maar parasiteren op onze beschaving is niet hetzelfde als waarderen. En zeker niet door mensen die vanaf hun geboorte zijn opgevoed met intolerantie en afkeer van onze beschaving die van oorsprong christelijk is en waarin joden en atheïsten heel goed passen maar moslims nu juist weer niet. Nou ja, misschien toch wel als we 'waarderen' tussen komma's plaatsen. Want het is bekend van aanhangers van de heidense sadistische baggerreligie Islam (lees eens de Koran!) dat zij mogen liegen wanneer hun perverse satansreligie in opspraak komt.

Moslims parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving omdat het de wil van Allah - de facto - Mohammed is waarbij zij de volgende misleidende korantekst hanteren: KORAN 76:31 - "Hij doet wie Hij wil binnengaan in Zijn barmhartigheid, maar de onrechtdoeners, voor hen heeft Hij een pijnlijke bestraffing bereid."

Hihi! Uit de dagelijkse praktijk met onder andere Amerika, China en Israël, maar ook Nederland en vele niet-moslimlanden die aan de top van wetenschappelijke prestaties staan - kom daar maar eens om bij zo'n achterlijk dictatoriaal geregeerd moslimland - blijkt dat Allah het niet zo gemunt heeft op moslims. Gelet op hun achterlijke erbarmelijke achterwaartse geestelijk toestand met een tweedehands plagiaatreligie genoemd Islam.

Er heerst alom de klimaathysterie en men denkt en probeert hier tegenop te treden. Dat gaat NOOIT lukken om de simpele reden dat de natuur zich niet laat dwingen. En al helemaal niet door de mens. Mijn advies: laat het over aan moslims die beschikken over Allah, de digitale knecht van de Arabische profeet Mohammed. Zo komen we nog eens van de regen in de drup.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Troostprijs voor moslim Badr Hari.

Allah is met de rechtvaardige.

Afbeelding

Het was niet het gevecht tussen twee Nederlanders: Rico Verhoeven en Badr Hari, maar tussen Nederland en Marokko. Badr Hari is een geboren en getogen Amsterdammer met de Nederlandse nationaliteit, maar ook een grote crimineel die al in een vroeg stadium het gezelschap zocht van misdadige Marokkanen in de drugswereld die óók een Marokkaans paspoort op zak hadden. Zo werd een vriend van hem met 80 kogels doorzeeft. Een van de vele afrekeningen onder de Mocro maffia. Een andere bekende van hem werd een paar jaar geleden in Diemen bij Amsterdam omgelegd. En ga zo maar door. Dat Badr Hari over een imposant strafblad beschikt is blijkbaar menigeen ontgaan.

We mogen als Nederlanders blij zijn dat hij voor Marokko is uitgekomen en niet voor zijn geboorteland waar hij alles aan te danken heeft. Tsja . . . hij is ook nog eens een paar jaar geleden officieel moslim geworden. In een of ander moslimland in Azië. Nu hangt hij de koning uit in Marokko en wordt uiteraard op handen gedragen. Daarvoor heeft hij zijn leven lang geparasiteerd op de westerse kenniseconomie en beschaving.

Ik ben Allah dankbaar dat hij naar mij geluisterd heeft. Want ik was - in tegenstelling tot de vele Nederlandse landverraders - vóór Rico Verhoeven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Het lukt moslims maar niet om te integreren in onze cultuur.

Waarom niet? Omdat 1 plaatje net zoveel zegt als het uitlezen van de Koran zonder plaatjes.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Ook al vervloeken moslims joden en christenen namens hun profeet, zij blijven
ook op 25 december parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Pilgrim »

Soedan...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie