Pretplaatjes: Mohammed, Allah, Koran, moslims

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Verrek! Hahaha!

Ik snapte hem eerst niet. Las er overheen omdat mijn aandacht naar het plaatje uitging. Dus ging ik de tekst eens goed lezen.

Hahaha! Moslims hè. Kunnen ze niets aan doen. Vallen onder de categorie 'mislukte mensensoort moslims', exclusief voor deze tijd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

2020. We zijn nu meer dan 60 jaar verder in de vooruitgang.

Afbeelding

En dan krijg je kopvodden te zien die niet mogen zingen van de profeet.

De hoofddoek als beste voorspeller voor moslimfundamentalisme die verklaart waarom moslima’s minder vaak werk hebben.

Niet dat dit nou een verrassing is. Moslims die naar Nederland zijn gekomen krijgen hier alle kansen. Nederland is een van de rijkste en tolerantste landen ter wereld, de kansen en mogelijkheden liggen hier letterlijk voor het oprapen. In plaats van opzichtig een achterlijke heidense religie aan te hangen zou je verwachten dat deze mensen juist de kans aangrijpen om de Islam overboord te zetten en te ontsnappen aan die verstikkende en achterlijke terreur ideologie.

Dat ze dat niet doen kan natuurlijk maar één oorzaak hebben: Ze zijn het echt mee eens met de braaksels van de profeet. Voor hen is dit niet achterlijk of barbaars maar de juiste manier van leven. Daar zou je nog wat van af kunnen doen voor eerste generatie moslims die op latere leeftijd hierheen zijn gekomen maar zeker niet voor tweede of derde generatie moslims. Die kiezen expliciet er voor om zich aan de Islam te onderwerpen, met al zijn onfrisse gezelligheden daarbij.

En daarmee is het cirkeltje rond. Nederlanders willen niet met moslims omgaan. Iedereen is het met mij eens als ik het over moslims heb. Want achterlijkheid is niet het zelfde als vooruitstrevendheid. Discussie met moslims is zinloos, doorlopen en niet meer omkijken. Of jij wel even je vuile kafir muil wil houden en haar geloof wil respecteren. "Vuile racist! Homo! Je moeder is een hoer!" Voordat je het weet parkeer je je auto ’s avonds een straatje verderop.

En burgemeester Aboutaleb van Rotterdam? Die is zogenaamd beschaafd en heeft het beste met onze samenleving voor. Zogenaamd. Want hij is salafist en jihadist, heeft hij uitgelegd voor de camera. De politici in Rotterdam weten nu niet wat ze met die landverrader aan moeten. Ik weet het wel: een van zijn twee paspoorten ongeldig verklaren, het Nederlandse.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Voor alle duidelijkheid: moslims behoren tot de mislukte mensensoort 'moslims'.


De enige religie in de wereld die alcohol verbiedt, zelfs al betreft het een versnapering, is de islam.

En dan daarbij te bedenken dat islam een tweedehands plagiaatreligie is, gestolen van de joden en christenen. Niet zo vreemd, want het stelen, het overvallen en beroven, zat de historische heidense Arabische fopprofeet Mohammed in het bloed. Was Mohammed een heiden? Jazeker! Die Allah van hem was weliswaar zijn enige echte digitale knecht, maar die had alles te maken met de verering en het verplicht zeven keer rondjes lopen om een vierkante doos met daarin een zwarte steen.

De combinatie Allah en de zwarte steen is PURE AFGODERIJ.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mijn Mohammed cartoon

Afbeelding

Ontleend aan een afbeelding in de VPRO-gids.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Geloof het of niet!

Democratie kan ons naar de rand van de middeleeuwen verbannen.

Afbeelding
Toen was geluk nog heel gewoon.

Afbeelding
Nederland bijna naar de knoppen. Parasieten zijn de oorzaak.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

MOSLIMVROUW


Een moslimvrouw is als een mishandelde echtgenote van de Profeet die weigert iets anders dan een zonnig huwelijk te erkennen.
KORAN 4:34 De mannen zijn opzichters over de vrouwen. . . . . Maar zij, van wie gij opstandigheid vreest, vermaant haar en vermijdt haar op de rustplaatsen en slaat haar.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:
Mijn profeet is akbar...
Merkwaardig toch. Want laat ik nou denken dat moslims horen te geloven dat Mohammed een sterfelijke man was?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:
Mijn profeet is akbar...
Merkwaardig toch. Want laat ik nou denken dat moslims horen te geloven dat Mohammed een sterfelijke man was?
Maar god Jezus is toch ook gestorven? Dus sterfelijk.

Dat hij uit de dood wist te herrijzen doet er niet toe. Hij was in staat te sterven en nog erger: te lijden. Want het lijden van Jezus Christus staat hoog in het vaandel van het geloof van alle christenen.

Aangezien de tweedehands- en plagiaatreligie Islam in alles een goedkope slechte kopie is van het jodendom en christendom en bekend staat als het paard achter de wagen van alle eerder geopenbaarde religies, ging profeet Mohammed (VZMH) op een paard richting de hemel, zo leren ons de islamgeleerden. Waarschijnlijk voor een onderonsje met Allah. Hij zal dus in werkelijkheid eerder richting maan zijn gegaan dan naar de zon. Enfin, eenmaal in de 'hemel', het hoerenparadijs van Allah, mocht de Profeet ook een kijkje nemen in het hobbyhok van Allah: het Hellevuur. En wat zag de Profeet daar? Ach, dat vermoedde hij al, gelet op zijn ervaring met honderden vrouwen: de meeste bewoners die hij daar aantrof en naar genoegen kon waarnemen, waren vrouwen. Hoe ik dat weet? Ik weet niks, ik vertel alleen wat geschreven staat in de meest gezaghebbende Haddith van al-Bukhari over de uitspraken van Mohammed (VZMH): Hadith boek 2:28
al-Bukhari schreef:Mohammed zei: "Het Hellevuur werd aan mij getoond en het merendeel van degenen die daarin verblijven zijn vrouwen."
Irena schreef:Voor zo veel ik weet erft de vrouw een aanzienlijk kleinere deel van haar ouders dan haar broer(s ). Dus ja, dan is zij aangewezen op haar man, en zij mag ook niet werken. Rechtvaardig, nietwaar?
Klagen over haar man is een grotere overtreding van een vrouw (volgens Koran) dan een moord. Mede daarom zijn er meer vrouwen in de hel dan mannen, zou ik denken...

Ik zou zeggen dat moslimmannen grote lafaards zijn, als zij al deze 'maatregelen' nodig hebben, t.a.v. vrouwen. Zouden zij bang zijn dat zij zonder hun macht over vrouwen zouden verliezen? Zijn zij in wezen bang voor vrouwen, die grote macho’s? Ik heb niks met feminisme, maar ...
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Dit zou de door mij bedachte cartoon over Mohammed zijn.

"Één rotte appel in de mand, maakt al het gave fruit te schand".

Dit is een bekend Nederlands spreekwoord dat blijkbaar onbekend is in het Arabisch. Is dit uit schaamte, onwetendheid of arrogantie en fascistische aanhankelijkheid aan de Islam? Logisch, want moslims blijven onafgebroken de meest perverse smerige profeet psychopaat en misdadiger tegen de menselijkheid profeet Mohammed een veer in zijn kont steken.

Als één persoon uit een groep zich misdraagt, wordt de hele groep erop aangekeken. Een negatieve beïnvloeding van één persoon kan vele anderen op het slechte pad brengen. De terroristisch religieuze islamgroep IS is niet voor niets nog altijd een blok aan het been van onze beschaving. Maar volgens de hypocriete en in zijn broek van angst voor zijn geloofsgenoten schijtende burgemeester Aboutaleb is er niks mis met het salafisme. Vandaar dat hij zichzelf tot salafist heeft verklaard en net doet alsof hij doof is voor alle haat tirades in moskeeën bedreven door salafistische imams.

Moslims, met in hun gelederen salafist Aboutaleb, zijn ziende blind en horende doof voor de beruchte rotte appel in hun geloofsmandje: profeet Mohammed (VZMH).
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

De zelfbenoemde profeet Mohammed was in de ogen van Allah
mogelijk minderwaardig


Volgens alle geopenbaarde religieuze heidense onzin die moslims aanvaarden, bracht Allah zijn boodschappen over aan de zelfbenoemde profeet Mohammed via zijn agressieve engel Gabriël die alle contacten moest onderhouden met de toekomstige woestijnterrorist en sadistische psychopaat Mohammed.

Allah richtte zich in zijn bestaan persoonlijk tot slechts één profeet die in zijn ogen niet minderwaardig was: Mozes, een jood van formaat.
Op grond van de Koran kan men stellen dat Musa de enige boodschapper is tot wie God direct sprak. Volgens verschillende ayaat kan er geen onderscheid gemaakt worden tussen het belang van een profeet of een boodschapper of boodschappers onderling, hoewel er volgens Soera De Koe 253 sommige boodschappers boven anderen in rang verheven zijn en aan Isa gaf God duidelijke tekenen en werd versterkt met de geest der heiligheid. - BRON: Wikipedia
De Hebreeuwse profeten fungeerden als spreekbuizen van God tot de mensen en andersom. Een tekst waarin dit duidelijk wordt, is Exodus 7:7. Daarin wordt Aäron de profeet van Mozes genoemd: Mozes ontving de boodschappen van God, maar Aäron moest ze uitspreken. Profeten waren degenen die namens God het volk steeds aan het Verbond herinnerden. Ze brachten niet alleen waarschuwingen en voorspellingen over van God naar het volk, maar deden ook voorspraak bij God als vertegenwoordigers van het volk. Profeten kozen niet zelf voor deze functie, maar werden daartoe door God geroepen. De opdracht om profeet te zijn werd vaak als zwaar, doch onafwendbaar opgevat. De functie van profeet bestond soms uit spreken, soms uit het voltrekken van bepaalde metaforische handelingen. Hiermee werd een bepaalde boodschap overgebracht van God naar hun volk, waarvan de inhoud soms troostend, dikwijls echter waarschuwend is ("keer u om van de dwaalwegen en wandel in de weg van uw God!"). Het takenpakket van een profeet wordt omschreven in Dewariem 18. De meeste profeten spraken hun boodschap uit, enkelen waren actief als schrijver (Mozes, Ezechiël), een enkele keer communiceerden profeten via een brief (Elia, Jeremia) en Habbakuk schreef zijn boodschap op een tablet. Jeremia had een schrijver, Baruch, in dienst.
De belangrijkste profeet voor moslims is de Arabische woestijnfiguur Mohammed (VZMH). Hij is de enige profeet die uit zichzelf een oorlog begon tegen zijn eigen woestijn bewoners. Hij was met recht de boodschapper die geweld predikte door zijn niet aflatende overvallen en berovingen van handelskaravanen. Hij was een profeet die zijn kostje verdiende met misdaden. Hij zette aan tot oorlog en schuwde het laten martelen van zijn tegenstanders niet. Nou ja, het teloor gegane succes van IS in navolging van de daden van Mohammed (VZMH) is inmiddels genoegzaam bekend over de hele wereld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

DE KALE KOP VAN DE PROFEET
(anno 620)
"De profeet had zijn kamp opgeslagen op ongewijd grondgebied, maar hij verrichtte de 'salaat' (ritueel heidens gebed) op gewijde grond. Toen het vredesverdrag gesloten was (de Profeet was een op macht beluste oorlogsmisdadiger tegen de menselijkheid), slachtte hij zijn offerdieren en liet zijn hoofdhaar afscheren. Naar verluidt zou hij die dag geschoren zijn door Chiraasj ibn Oemajja. Zodra de mensen dit zagen sprongen zij op en deden zij het hem dadelijk na".
Mohammed was dus niet vies om zich als een hond - herstel - schaap te laten scheren. Bovenstaande tekst, zonder de tekst tussen haakjes, is ontleend uit het boek 'Het leven van Mohammed', volgens moslims de meest gezaghebbende biografie over de Arabische profeet Mohammed (VZMH) opgetekend door Ibn Ishaak.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans v d Mortel sr schreef:Afbeelding

DE KALE ROTKOP VAN DE PROFEET
(anno 620)
"De profeet had zijn kamp opgeslagen op ongewijd grondgebied, maar hij verrichtte de 'salaat' (ritueel heidens gebed) op gewijde grond. Toen het vredesverdrag gesloten was (de Profeet was een op macht beluste oorlogsmisdadiger tegen de menselijkheid), slachtte hij zijn offerdieren en liet zijn hoofdhaar afscheren. Naar verluidt zou hij die dag geschoren zijn door Chiraasj ibn Oemajja. Zodra de mensen dit zagen sprongen zij op en deden zij het hem dadelijk na".
Mohammed was dus niet vies om zich als een hond - herstel - schaap te laten scheren. Bovenstaande tekst, zonder de tekst tussen haakjes, is ontleend uit het boek 'Het leven van Mohammed', volgens moslims de meest gezaghebbende biografie over de Arabische profeet Mohammed (VZMH) opgetekend door Ibn Ishaak.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door sjun »

Zodra de mensen dit zagen sprongen zij op en deden zij het hem dadelijk na.

Afbeelding

Aangezien er nogal wat op de handel en wandel van Mohammed of Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji ibn Kielaab ibn Moerra ibn Ka'b ibn Loe'ay ibn Ghalib ibn Fahr aan te merken is, is dat precies daarmee het probleem van islam in een zin verhaald.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Moslims zijn een volk zonder beschaving

Afbeelding
De Britse historicus Tony Judt, met zijn brede kennis over bijna elk denkbaar onderwerp, zag de trein als teken van beschaving.
Moslims kennen slechts één teken. Het teken dat kant noch wal raakt van welke beschaving dan ook: het teken van de historische barbaar en woestijnrover Mohammed die naar hemzelf verwees als onbeschaafde ongeletterde primitieve wellustige roverhoofdman met kenmerken van een psychopaat, sadist en oorlogsmisdadiger.

Islam als incompetente middeleeuwse baggerreligie bestaat niet om het denken richting te geven maar om het denken in te snoeren. Moslims, met Aboutaleb in de voorste gelederen, zouden excuses moeten maken voor de door hen geliefde sadist Mohammed. Salafisten als Aboutaleb spannen de kroon waar het in hun geloof draait om de Profeet in zijn daden na te volgen.

Als ik moslims vergelijk met mensen die verstand hebben van voetbal dan beweren zij dat het nationale heilige halal-elftal van Saoedi-Arabië, dankzij de wil van Allah, in staat geacht wordt van elk ander land in de wereld te winnen.
Waarom dat niet verwezenlijkt kan worden, heeft te maken met het probleem van moslims dat zij niet tegen hun verlies kunnen. Desondanks blijven zij volhardend volhouden dat zij met hun Arabische halal-team de beste in de wereld zijn. Als iedereen dood is zal het bewijs van de onoverwinnelijkheid een feit zijn. Daar zijn moslims van overtuigd. Het is te hopen, dat wanneer die wedstrijd ooit wordt gespeeld, deze wordt vastgelegd voor het nageslacht. Het is bekend dat moslims hun opgedane wijsheid hebben opgedaan door elkaar naar de mond te praten zonder ook maar een moment zelf na te denken.

Jammer. Maar het is niet anders. Moslims behoren al decennialang tot de mislukte mensensoort moslims. Zij voelen zich blijkbaar erg op hun gemak in de veronderstelling dat het leven op aarde onderhevig moet zijn aan allerlei voorwaarden die bedacht en vastgesteld zijn door een vieze gore smerige Arabische pedofiele psychopaat uit het verleden die furore maakte met het opstoken van andere mensen om zijn tegenstanders te martelen en uit de weg te ruimen.

Mohammed (VZMH) was de facto een in de misdaad gelouterde maffiabaas van zijn eigen verzonnen religie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

15 man is wat overdreven.

Maar van Marokkaans jongerentuig, opgevoed door moskeevaders, is bekend dat zij doorgaans niet-moslims lastigvallen door met vijf man klaar te staan om één iemand te beroven. Het verschrikkelijke achterbakse lafhartige Marokkaanse moslimtuig (haast nooit betreft het Turkse jongeren) dat door moskeevaders is opgevoed, neemt geen enkel risico, geheel overeenkomstig de legendarische historische overleveringen van een van de meest walgelijke historische mensen die ooit geleefd hebben: de geilzieke vrouwenliefhebber en marteldeskundige sadist eersteklas proleet-profeet psychopaat Mohammed (VZMH).

Moslims zijn idolaat van de weerzinwekkende walgelijke
historische sadistische figuur, genoemd Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bomb bomb Iran – Vince Vance



Toen de Amerikaanse ambassade in Teheran in 1979 werd bezet, een bezetting die liefst 14 maanden stand hield, hadden de Verenigde Staten Iran twee dagen de tijd moeten geven om de ambassade te bevrijden van het islamitische uitschot. Dat gebeurde niet. Dus had Amerika aan de sjiietische moslims moeten laten zien hoe je met moslimterroristen in de rol van de Iraanse regeringsleiders, en de meeste studenten, moet omgaan. Heel simpel door hen te straffen voor hun onnozelheid en misdadig optreden in de geest van de profeet tegen Amerika dat gebaseerd was op het vertrouwen in Allah de knecht van de historische profeet Mohammed (Vrede Zij Met Hem).

Afbeelding

Een gewaarschuwde moslim telt voor twee Allahs. De Amerikanen hadden na de twee dagen respijt die de moslimleiders was gegeven, de overheidsgebouwen in Teheran moeten bombarderen wegens ongehoorzaamheid aan de baas van de wereld.

President Carter was een democraat, een onnozele lul die blijkbaar meer angst had voor Allah dan vertrouwen in zijn christelijke god. Maar Trump is een republikeinse kanjer. Hij heeft de strot van Iran nog steeds in een ijzeren greep. Als wraak voor de vernedering van Amerika in 1979 die 14 maanden te lang duurde.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door sjun »

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Voor moslims is was deze persoon geen terrorist maar een dienaar van Allah.

En wie is Allah? Ik leg het even uit want blijkbaar is er geen moslims die het weet. Allah was namelijk de digitale knecht van de historische weerzinwekkende walgelijke pedofiel psychopaat stuk Arabisch ongeluk en eersteklas gore sadist Mohammed. O ja, die Arabische veelneuker beweerde ook dat hij de boodschapper was van zijn eigen knecht.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

(Bewerkte screenshot uit een kort filmpje van onze Belgische artiest Mercator.)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Dit is mijn kleindochter nog geen jaar geleden. Een bijdehandje. Net zo bijdehand als zij die zich met een heidense kopvod tooien en uitdragers zijn van het walgelijke Islamvirus dat al honderden jaren over deze wereld raast. Zij verkeren in de veronderstelling dat zij, gerelateerd aan de islamitische godsdienstwaanzin, uiteindelijk de dienst gaan uitmaken. Is het niet op aarde dan wel in de gedaante van het tijdperk van de doden in samenspraak met Allah, de digitale kneusjesknecht van de Arabische historische pedofiel psychopaat en walgelijke misselijk makende sadist Mohammed. Want moslims willen van geen wijken weten. Ik weet dat, want er wonen er een paar in mijn straat waarvan je mag verwachten dat zij na zovele jaren parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving zich weleens eindelijk geacclimatiseerd weten. Mooi niet. Eigen volk eerst. Marokkanen die zo hoog nodig moslim willen zijn horen bij Marokkanen die ook moslim zijn. En zo hoort het ook. Maar dan wel in de eigen regio: Noord-Afrika. Soort bij soort. Zo voorkomt men vervuiling en onnodige misverstanden.

En dan nu het laatste nieuws over de mislukte mensensoort moslims dat het nooit verder heeft gebracht dan te parasiteren op de ander zonder zelf ook maar ooit een duit van belang in de zak van onze beschaving te hebben gedaan.

Overal waar conflicten bestaan is een van de partijen aan de Islam gerelateerd. Nu krijgen we geen info hoe het aan de Grieks-Turkse grens toegaat. De Turken onder bevel van moslim no. 1 Erdogan gebruiken geweld, traangas, molotov-cocktails. Het Turkse leger helpt vluchtelingen de grens over. Dan ontving ik ook nog, los van het bovenstaande, een Whatsapp-bericht.
Ahojda op zaterdag! (12.50 uur)

Ik kijk nu naar de islamitische tv-uitzending 'Nieuwe Maan'. De moslims zijn van mening dat de overheid hun begrafenissen hier in Nederland moet betalen want het is nu verboden naar Marocco te vliegen om daar hun overleden familielid te begraven. Hun graven mogen nooit geruimd worden. Eisen, eisen en nogmaals eisen. Zoeken en onderzoeken wat en waar wat te halen is. Nooit tevreden., want de rest doet hen altijd tekort. Parasieten. Gr. !
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door sjun »

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie