Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door hans van de mortel »

bijwoner schreef:Scarlatti,
Je vergeet eenvoudigheidshalve, dat maar 5% van de Islamitische populatie dermate gehersenspoeld is dat hij/zij tot daden van terreur overgaat.
Vergissen is menselijk. De islamitische populatie is voor honderd procent gehersenspoeld. En natuurlijk niet met 5, 6, 7 of 8 procent. Onzin! Gedrag bij mensen wordt namelijk voor honderd procent gestuurd door ons brein

Gecodeerd en gestuurd gedrag
Ons brein dienen we te beschouwen als een fabriek vol met hersencellen die uit miljoenen zenuwen bestaat. Ons gedrag wordt gestuurd door de hersenen. Of wij dat nu wel of niet leuk vinden, de mens heeft dientengevolge geen vrije wil. Het is zo simpel als maar zijn kan, ondanks dat we de werking van onze hersenen niet kunnen begrijpen, behalve ik dan zei de gek. De belangrijkste taak van de hersenen is om u de juiste beslissing te laten nemen. En daar wringt hem nu de schoen. Want wat is en wie bepaalt wat een juiste beslissing is?

Het begint al bij onze vriend ’Bijwoner’ die - dat verzeker ik u - vasthoudt aan zijn rudimentaire hersenen die hem ingeven dat de mens een vrije wil heeft en daar zal hij niet van willen afwijken.

Bij gezond verstand is de spoeling dun
100 % van de islamitische populatie is gehersenspoeld. Denk maar na. Denk terug aan toen u een klein kind was. Uw opvoeding en omgang met anderen is meestal bepalend voor uw latere attitude. Daar kan nog verandering ten goede in komen door uw intelligente vaardigheden en het gebruik van het gezonde verstand. Als u opgevoed wordt met de liefde voor Jezus, zal later u niemand dat verwijten. Ook ik doe dat niet. Immers, Jezus was een oprecht vredelievend persoon, weliswaar oliedom ondanks dat hij timmerman was, maar hij heeft hoe dan ook geen mens kwaad gedaan. Laat staan dat hij iemand beroofd of om zeep heeft geholpen. Allemaal vaardigheden die toegeschreven worden aan de profeet Mohammed, annex roverhoofdman. Wetenswaardigheden waar mohammedanen zich goed in kunnen herkennen. Want o wee o wee als u meent de profeet te kunnen portretteren met uw geheel eigen verstand. Wees dan op uw hoede als er de volgende dag aan de deur wordt gebeld.

Niet voor 5, 6, 7 of 8 procent is de mens gehersenspoeld, maar volledig voor de volle honderd procent. Dat de hersenen van de man hem prikkelen tot seks en het bereiken van een ejaculatie is universeel en hangt niet af van cultuur of religie. Andere hersenfuncties bepalen of hij gaat studeren, lompenscharrelaar wordt of zich extreem gaat verdiepen in de koran. In het laatste geval kunnen we bijna altijd verzekerd zijn van haat tegen het westen en de mogelijkheid tot terrorisme.

Kletsmajoor Hans
Ik heb veel woorden nodig. Ik ben een kletsmajoor. Daar ben ik mij van bewust. Ook schrijf ik graag op dit forum. Maar waarom is het zo moeilijk gelovige mensen duidelijk te maken dat ze hun verstand moeten laten werken bij het maken van de juiste keuzes en zich niet moeten laten leiden door vooroordelen en gehersenspoelde onnadenkende en ongecontroleerde machinaties?

Vertrouw in God en vergis je
Dat vergissen menselijk is, daarvan zijn ook de profeten in de bijbel niet gevrijwaard. En wat valt er te zeggen van Jezus? Die had het grootste vertrouwen in God en toch vergiste hij zich. God had even andere zaken aan zijn hoofd dan tegemoet te komen aan de hersenspinsels van de Che Guevara onder de joden. Dat Jezus de zoon van God zou zijn, dat heeft hij - volgens het bijbelverslag - nooit beweerd. Maar hoe dan ook, hij was - niet voor vijf procent, maar voor het volle pond gehersenspoeld. Hij was zo gezegd ’Penny wise and Pound foolish’.

Zet nooit te hoog in!
Zijn hersenspoeling leidde niet tot daden van terreur, maar tot de grootste fout van zijn leven. In feite was Jezus zelf bezig ook anderen te hersenspoelen. Die taak nam later de rooms-katholieke kerk voortvarend en met veel machtsvertoon over van Jezus. De geïndoctrineerde Jezus ging er gemakshalve van uit - vanwege zijn hersenspoeling - dat hij God aan zijn zijde zou aantreffen. Maar hij zag niks, hoe hij er ook naar verlangde en naar uitkeek, ondanks zijn bloed, zweet en tranen. God bleef stoïcijns doof en onzichtbaar, zoals we van hem gewend zijn. Terecht dat een Romeinse soldaat Jezus aanmoedigde zichzelf te verlossen uit zijn lijden. Die begreep dat Jezus zijn gehersenspoelde verwachtingen op een goede afloop, met de verkeerde god, te hoog had ingeschat.

Vertrouw liever op je eigen verstand!
Na deskundig folterwerk - onder het waarnemend onzichtbare oog van God - kon Jezus, zielig en verlaten door Moos en alleman, ten aanschouwen van een dijen kletsende menigte, sterven aan het kruis.
Nou, ik reken en vertrouw liever op mijn eigen verstand dan dat ik God in mijn zaakjes nog eens zou betrekken. Door mijn geïndoctrineerde hersenen heb ik met zo’n 8000 euro in anderhalf jaar tijd de kas van de Jehovah’s Getuigen gespekt. In de volle overtuiging in een goed blaadje bij God te komen, de god van Abraham. Over Abraham later meer.

Vrij zijn geeft hersenspoelvrije kracht
Ik vind het best aangenaam wanneer ik complimenten krijg. Ik heb namelijk zonder hulp, geheel op eigen kracht, zonder medicatie van welke psychiater dan ook, vrij van indoctrinatie en haarspoeling, herstel, hersenspoeling, mij weten los te maken van deze gehersenspoelde sekte die meer dan zeven miljoen volgelingen wereldwijd heeft. Een knappe prestatie mijnerzijds? Moi . . . gewoon kritisch zijn en met gebruik van het eigen verstand de bijbel bestuderen. Daarbij hoort natuurlijk ook een goede vertaling.

Leer Hebreeuws, of ga naar de jood
Daar ga je dan, op zoek naar de juiste vertaling. En wie zoekt zal vinden. Niet dat ik Hebreeuws kan lezen, nou ja, een beetje - Allah achbar betekent Allah muis. Ik had het geluk via het Joods Centrum in Amsterdam in contact te komen met een bijzonder man die de thora opnieuw had vertaald. Bingo! En wat blijkt? Vooral in het begin van de bijbel is het mis gegaan met de vertaling uit het Hebreeuws.

God had last van een verkeerde hersenspoeling
Maar hoe dan ook, het weerzinwekkende mensonterende verhaal over Abraham, bleef ook in het Hebreeuws, recht overeind staan. En dan ga je verder met zelfstandig nadenken. Daar was ik overigens al halverwege 2006 mee begonnen. Beter laat dan nooit, nietwaar? Conclusie: met een aan de meest verschrikkelijke ziekte (K) appelerende god, die van de mens verlangt zijn eigen zoon te offeren, wil ik niets te maken hebben. ”Gaat en vermenigvuldigt u!” En dan maar gelijk je eerstgeboren zoon op een verschrikkelijke manier moeten afslachten? Omdat een stem uit de hemel dat bevolen had? Of waren het stemmen in zijn hoofd? Trouwens, het zal zeker ’Bijwonder’ niet zijn ontgaan dat God iets heeft tegen eerstgeborenen. In de bijbel gebeurt het schrikbarend veel dat God uiting geeft van zijn haat tegenover de eerstgeborene. Zou dat iets te maken kunnen hebben met de een af andere verkeerd ingestelde hersenspoeling? Bijvoorbeeld dat Gods hippocampus Adam weer in herinnering bracht en een andere zenuwcel in Gods brein daardoor haat opriep?

Twee teveel
Wil je een nutteloos gesprek aangaan met een mohammedaan, dan moet je hem benaderen met de vraag: ”Mag ik u vragen, gelooft u ook in de god van Abraham?” Je hebt gegarandeerd een gesprekspartner aan de haak geslagen. Dus niet in het wilde weg: ”Gelooft u in God?”, want iedere mohammedaan weet dat christenen het gemunt hebben op liefst drie goden. En dat zijn er twee teveel. Zo iemand deugt niet. Daar wil hij niets mee te maken hebben. U bent dan al in het voortraject verdacht.

Psychopaat, dankzij het brein
Hoe meer onze hersenen hun geheimzinnigheid prijsgeven, des te beter zullen we inzien dat bij allahtone islamitische mohammedanen vreemd gedrag, veranderde emoties, gekke gedachten en extreme gevoelens variaties zijn op de normale functie van het brein - soms het gevolg van toename van hersenactiviteit, soms het resultaat van het ontbreken ervan. In alle gevallen echter zal het erkennen en begrijpen van de rol van de hersenen in ons gedrag de ander, zowel in gezondheid als in ziekte, als in intelligentie, gewoner maken. Wat dat betreft was Mohammed B. een heel gewone psychopaat. Een spuitje voor Mohammed B. kan onze maatschappij niet voor herhaling van een dergelijke weerzinwekkende hersengespoelde daad behoeden, dat begrijp ik. Maar waarom zo onnodig torenhoge kosten maken voor iemand die niets liever wil dan doodgaan?

Brief aan het mes op vermoorde Allah, de god van Abraham
Jammer dat die god niet in de buurt van het Oosterpark in Amsterdam-oost woont. Ik zou hem zoals Mohammed B. heeft gedaan: neerschieten, en een groot mes met een briefje eraan in zijn hart steken. Lekker diep erin poeren, uiteraard, en vooral langzaam met een vieze grijns op mijn gezicht. Want het is niet verboden te genieten in je leven. En op het briefje aan God lezen we dan:
Ik haat je niet, god van Abraham, Mozes, Bijwoner en Mohammed B, want ik heb je nooit leren kennen. Maar ik wilde een Verlosser zijn voor de mensheid. Om voorgoed een einde te maken aan alle godsdienstwaanzin in de wereld. whistling:

Met opgeluchte en bevrijdende groet,

Hanse Panse Kevertje, heartbeat:

scepticus, determinist, atheïst, humorist, zelfstandig denker, kletsmajoor en godsdienstwaanzinoloog
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op ma aug 02, 2010 6:49 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: . Door mijn geïndoctrineerde hersenen heb ik met zo’n 8000 euro in anderhalf jaar tijd de kas van de Jehovah’s Getuigen gespekt. In de volle overtuiging in een goed blaadje bij God te komen, de god van Abraham.
:D Wat een slechte investering Hans ! In de officiële Getuigen fraseologie heet het dat alle broeders en zusters moeten geven naar vermogen, althans zo wil het het collectieve opperbrein in Brooklyn. Stel dat er nieuwe instructies in de Wachttoren komen te staan vanaf nu veranderen we de zaak, vanaf nu geven alle broeders en zusters gewoon ALLES af wat ze bezitten( moest je bij Moon en de Baghwan ook), wat zou er dan gebeuren?

Grappig is dat niemand van de Getuigen ooit een jaarbalans uit Brooklyn heeft gezien, niemand weet wat er met al dat geld gebeurt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
hans van de mortel schreef: . Door mijn geïndoctrineerde hersenen heb ik met zo’n 8000 euro in anderhalf jaar tijd de kas van de Jehovah’s Getuigen gespekt. In de volle overtuiging in een goed blaadje bij God te komen, de god van Abraham.
:D Wat een slechte investering Hans ! In de officiële Getuigen fraseologie heet het dat alle broeders en zusters moeten geven naar vermogen, althans zo wil het het collectieve opperbrein in Brooklyn. Stel dat er nieuwe instructies in de Wachttoren komen te staan vanaf nu veranderen we de zaak, vanaf nu geven alle broeders en zusters gewoon ALLES af wat ze bezitten( moest je bij Moon en de Baghwan ook), wat zou er dan gebeuren?
Als wij het goed kunnen inschatten, dan zou dat ook inderdaad zo gebeuren. Wat maakt het uit of je arm bent? Ze hebben gelijk wanneer ze beweren dat het allerbelangrijkste is een dak boven je hoofd, voedsel en kleding. Ik ben niet rijk, heb een zwarte Suzuki Swift - herstel - een mooie blauwe metalic uit 2000, met stuurbekrachtiging en vier wielen.

Die auto zou ik onmiddellijk inruilen voor een oma-fiets wanneer Brooklyn dat zo zou verordenen. Immers, na een kort leven van de mens treedt na de dood de gegarandeerde garantie in werking van de verplichte opstanding. Alle doden komen weer levend tevoorschijn. Knap staaltje van al het theatrale dat bij God hoort. (Eigenlijk de mens, want de mens heeft God geschapen.) Het is de manipulatie van het brein door constante inhameringstechnieken via de Wachttoren.

Een bepaald gedeelte in mijn brein zorgt ervoor dat ik slecht teksten kan onthouden. Zoiets komt normaal voor bij dementie. Dat is echter mijn geluk geweest in mijn leven, een op een vroegtijdige dementie lijkende amnesie. Anders was ik wel Rechten gaan studeren. Dankzij deze handicap wist ik uiteindelijk te ontsnappen aan een mogelijke hersenspoeling bij de Getuigen. Klinkt je dat bekend in de oren? Hoezo dat? Welnu, al die Getuigen zijn verworden tot Brooklyn-papegaaien. Wat er bij hen onberedeneerd is ingekomen, komt er ook wekelijks op de Wachttoren studies weer onberedeneerd uit. Dankzij hun ijzersterke geheugen. Ik ben uitgetreden. De meeste getuigen die weggaan zijn uitgesloten en hebben dat te danken aan een ongeoorloofde seksuele relatie. :nono1:

De broeders en zusters vonden mij heel erg aardig en behulpzaam. Maar de leiding was minder tevreden. Die zagen mij al vroeg als een ’lastpost’. Waar hebben we dat meer gehoord? Vandaar dat ik in die twaalf jaar geen enkele bevordering had gekregen. En toch was ik de enige in de hele Gemeente die vier bijbelstudies leidde en meer dan honderd sociale contacten onderhield met mensen waarbij ik aan de deur over God kwam lopen leuren. Door mijn toedoen in die periode van twaalf jaren zijn er ook twee personen gedoopt (een jongen in Cuba en een Mexicaanse schone (dankzij mijn Spaans) in Nederland. Zij behoren nu tot de gelederen van de Getuigen van Jehovah.
Je moet nog wel bedenken dat het voor de normaal in de dienst opererende Getuige minstens negentig (!) jaar duurt om 1 persoon in de Waarheid te krijgen. Ik heb dit uitgerekend aan de hand van hun eigen statistieken. Begrijp wel, dat mijn onderzochte uitkomst - uiteraard de zaak - nergens vermeld stond. Aan een ontmoedigingsbeleid doet de Wachttoren niet.

Ik zou nog steeds langs de deuren kunnen venten met God. Maar dan nu met God in de uitverkoop. ”Snel beslissen meneer, mevrouw, want op = op.

Maar goed, het heeft een paar centen gekost en dan heb je er ook wat voor. Je bent plotsklaps vrij, verlost van alle godsdienstwaanzin die past bij domme mensen. Daar verwonder ik mij nu nog steeds over en ben mij daarom gaan verdiepen in de psychiatrie en de filosofie. Van religie was ik al verzadigd met overvloedige kennis. Ik weet en begrijp meer van de bijbel dan welke Bijwoner dan ook. Ook met de psychiatrie ben ik zo goed als klaar, net zoals met de filosofie. Het is eigenlijk heel simpel: als je beseft dat alleen het brein verantwoordelijk is voor het gedrag van de mens, begrijp je waarom het dood maken van de mens nog altijd een kwestie van leven en dood is geworden.
Grappig is dat niemand van de Getuigen ooit een jaarbalans uit Brooklyn heeft gezien, niemand weet wat er met al dat geld gebeurt.
Dat is bepaald niet grappig. Het betekent - en dat weet ik van mijzelf - dat ik niet bepaald tot de slimste van de klas behoor. Ik kan er nog zo kwaad over worden als ik bedenk dat in die periode geen enkele zenuwcel in mijn brein mij hierover een signaal doorgaf. Ik was VEEL te onderdanig geworden. Zoiets gebeurt dus NOOIT weer. Ik heb best enige consideratie met al die best lieve Getuigen. Maar dat stel oude lijken in Brooklyn mogen wat mij betreft direct publiekelijk opgehangen worden. Niet dat straffen en opruimen van het besmettingsgevaar zal helpen, maar in het kader van de milieu-wetgeving staat opgeruimd nog altijd netjes. whistling:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:[ Maar dat stel oude lijken in Brooklyn mogen wat mij betreft direct publiekelijk opgehangen worden. Niet dat straffen en opruimen van het besmettingsgevaar zal helpen, maar in het kader van de milieu-wetgeving staat opgeruimd nog altijd netjes. whistling:
Oude lijken ,nounou....maar niemand weet wat daar juist in Brooklyn gebeurt, ook kan niemand blijkbaar een gezicht plakken op de Dirigenten van de Beweging. Mss is daar wel helemaal niemand en staat daar in een beveiligde kelder zo een oude aftandse computer met veel lampjes en lichtjes die met een blikkerige stem de volgende Wachttoren dicteert aan een gewillige BRoeder :D .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
hans van de mortel schreef:[ Maar dat stel oude lijken in Brooklyn mogen wat mij betreft direct publiekelijk opgehangen worden. Niet dat straffen en opruimen van het besmettingsgevaar zal helpen, maar in het kader van de milieu-wetgeving staat opgeruimd nog altijd netjes. whistling:
Oude lijken ,nounou....maar niemand weet wat daar juist in Brooklyn gebeurt, ook kan niemand blijkbaar een gezicht plakken op de Dirigenten van de Beweging. Mss is daar wel helemaal niemand en staat daar in een beveiligde kelder zo een oude aftandse computer met veel lampjes en lichtjes die met een blikkerige stem de volgende Wachttoren dicteert aan een gewillige BRoeder :D .
Kan wel zijn. Daar hoef ik mij niet langer druk over te maken. Als je rook ruikt en er ergens brand is uitgebroken, maak je dat je weg komt. Ik tenminste wel. Wat kan mij nou schelen of die brand opzettelijk is aangestoken of toevallig door kortsluiting tot stand is gekomen?
WEG WEZEN! whistling:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Dat is bepaald niet grappig. Het betekent - en dat weet ik van mijzelf - dat ik niet bepaald tot de slimste van de klas behoor. Ik kan er nog zo kwaad over worden als ik bedenk dat in die periode geen enkele zenuwcel in mijn brein mij hierover een signaal doorgaf.
Ja Hans, ik vrees dat je die 8000 € definitief kwijt bent, en het ergste is nog dat ze wss nooit bij de Capo di Capi(opperbaas van de Maffia) Jehovah himself zijn aangekomen maar ergens in Brooklyn zijn blijven kleven :D .
Maar bekijk het zo, je intentie was goed want je wilde op echt politiek correcte manier aan ONTWIKKELINGSHULP te doen, want zeg nou zelf, zonder de milde giften in geld en affectie van de Gelovigen zijn Jehovah, God en Allah toch echt beklagenswaardige azielzoekers of tsunami-slachtoffers.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
hans van de mortel schreef: Dat is bepaald niet grappig. Het betekent - en dat weet ik van mijzelf - dat ik niet bepaald tot de slimste van de klas behoor. Ik kan er nog zo kwaad over worden als ik bedenk dat in die periode geen enkele zenuwcel in mijn brein mij hierover een signaal doorgaf.
Ja Hans, ik vrees dat je die 8000 € definitief kwijt bent, en het ergste is nog dat ze wss nooit bij de Capo di Capi(opperbaas van de Maffia) Jehovah himself zijn aangekomen maar ergens in Brooklyn zijn blijven kleven :D .
Maar bekijk het zo, je intentie was goed want je wilde op echt politiek correcte manier aan ONTWIKKELINGSHULP te doen, want zeg nou zelf, zonder de milde giften in geld en affectie van de Gelovigen zijn Jehovah, God en Allah toch echt beklagenswaardige azielzoekers of tsunami-slachtoffers.
Ik kan er - dankzij jou - om lachen en de humor ervan inzien. Dat is de beste remedie om mij te laten bewgrijpen wat voor grote lul ik was en de schuld aan niemand anders dan mijzelf te geven. Je zult mij niet als achterlijke mohammedaan horen verkondigen dat het de wil van Allah was. Ik was een lul. En zelfkennis bepaalt het verschil tussen onverbeterlijke domheid en het juiste inzicht. whistling:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:[ Dat is de beste remedie om mij te laten bewgrijpen wat voor grote lul ik was en de schuld aan niemand anders dan mijzelf te geven.
Idd, het was helemaal je eigen schuld, Jehovah had er niks mee te maken en die aardige Getuige-kundige broeders die die centjes aanpakten ook niet, het was 100 % je eigen schuld! Als je dat weet kan je daar achteraf mee lachen-zij het zuur want 8000 € is voor de Grote Jehovah niks, maar voor jouw-en mij- een som geld waar je toch wel eea mee kan doen.

Mercator maakt het ook mee hoor, zij het niet in religieuze zin want daar heb ik gelukkig nooit last van gehad.
2 weken geleden spreekt een zeer nette man mij aan bij het station van Heerlen-ik ging daar net even met de hond wandelen-met een super zielig en tegelijk aannemelijk verhaal zijn auto was gestolen, hij had aangifte bij de politie gedaan, zijn papieren en bankkaart lagen in die auto kortom de arme man (?) had 20 € nodig om de trein naar Herzogenrath te nemen, huilie huilie tot en met, ik geef die 20 € EN mijn giro nummer zodat hij de som DIE AVOND nog zou kunnen overschrijven met de kompjoeter etc.etc. Ik sta heel die transactie daar op straat te doen terwijl ik WEET dat ik naar alle wss met een ordinaire oplichter te doen heb, en TOCH doe ik dat, uit een soort "genetisch" ingebakken goed(gelovig)heid denk ik.
Uiteraard heb ik die 20 € nooit ontvangen, ging de goede man recht naar de coffeeshop achter de hoek om voor 20 € wiet te gaan kopen :D !

Zo is het jouw ook vergaan met die grootmoedige schenking aan Jehovah, de junk is er gewoon wiet mee gaan kopen :D !

De vergelijking gaat maar gedeeltelijk op natuurlijk, ik denk niet dat ik 8000 € aan die junk zou gegeven hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
hans van de mortel schreef:[ Dat is de beste remedie om mij te laten bewgrijpen wat voor grote lul ik was en de schuld aan niemand anders dan mijzelf te geven.
Idd, het was helemaal je eigen schuld, Jehovah had er niks mee te maken en die aardige Getuige-kundige broeders die die centjes aanpakten ook niet, het was 100 % je eigen schuld! Als je dat weet kan je daar achteraf mee lachen-zij het zuur want 8000 € is voor de Grote Jehovah niks, maar voor jouw-en mij- een som geld waar je toch wel eea mee kan doen.

Ik heb het nog even nagekeken. In 2000/2001 heb ik vijf overmakingen gedaan, en een keer contant een bedrag ad 300 in de bijdragebus in de hal van de Koninkrijkszaal gedeponeerd. Totaal 14.300 euro. We noemen zoiets complete verstandsverbijstering. De mens is kwetsbaar als hij niet over het juiste stel hersenen beschikt.

Bekijk het positief. Zowel ondergetekende mongool als de ’wijze mannen’ uit Brooklyn beoogden een vredelievend doel. Wie het verschil niet kent tussen de Koninkrijkszaal van de Jehovah’s Getuigen en de moskee van de islam moet maar eens een bezoek gaan brengen. In de Koninkrijkszalen wordt over de hele wereld hetzelfde lied in de eigen taal gezongen en dezelfde vredelievende positieve propaganda bedreven. De meeste moskeeën daarentegen zijn een toevluchtsoord van middeleeuwse taferelen waar aan de hand van de waan van de dag ophitsende retoriek wordt bedreven en een stortvloed van haat en analfabetisch vuil wordt uitgestort over de westerse beschaving. Een JG heeft geen wapen omdat hij dat niet nodig heeft. Mohammedanen grossieren erin. Zij gebruiken het geld om hun haat tegen anders denkenden om te zetten in explosieven.

Of de islam nu religieus of politiek geëngageerd is - wie het verschil niet proeft tussen de agressie, haat en nog eens haat vanuit de islam en de uitsluitend unanieme positieve propaganda en vredelievende aanmoedigingen vanuit de Koninkrijkszalen over de gehele wereld, is of een huichelaar, of angstige of laffe hond.

Want iedereen in de wereld weet hoe verschrikkelijk, walgelijk en weerzinwekkend de rottende inhoud van islam is.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door silkyboxershortXL »

hans van de mortel schreef: Want iedereen in de wereld weet hoe verschrikkelijk, walgelijk en weerzinwekkend de rottende inhoud van islam is.
Het probleem is dat niet iedereen dat weet, en ik vind vrijheid bedreigend essentieel daarbij
Zo? Want iedereen in de wereld moet weten hoe vrijheid bedreigend, verschrikkelijk, walgelijk en weerzinwekkend de inhoud van de rottende islam is.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Ik heb het nog even nagekeken. In 2000/2001 heb ik vijf overmakingen gedaan, en een keer contant een bedrag ad 300 in de bijdragebus in de hal van de Koninkrijkszaal gedeponeerd. Totaal 14.300 euro.
Nog erger dan die 8000 € dus :( ....maar je weet nooit, Jehovah's wegen zijn ondoorgrondelijk(dat noemen de JG het Voortschrijdend Inzicht ), mss krijg je dat geld ooit wel met interest terug.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel praat Bijwoner bij

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Ik ben uitgetreden. De meeste getuigen die weggaan zijn uitgesloten en hebben dat te danken aan een ongeoorloofde seksuele relatie. :nono1:
Het hoeft niet eens je EIGEN sexuele levenswandel te zijn die je op diep gefrons van Ouderlingen komt te staan. Ik heb uit eerste hand weet van een kwestie waarbij de inwonende minderjarige dochter van de Zuster een vaste en ook sexuele relatie had met de "schoonzoon", en ook deze tweedehandse ontucht was niet tolereerbaar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Van de Mortel wacht op antwoord

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
hans van de mortel schreef: Ik ben uitgetreden. De meeste getuigen die weggaan zijn uitgesloten en hebben dat te danken aan een ongeoorloofde seksuele relatie. :nono1:
Het hoeft niet eens je EIGEN sexuele levenswandel te zijn die je op diep gefrons van Ouderlingen komt te staan. Ik heb uit eerste hand weet van een kwestie waarbij de inwonende minderjarige dochter van de Zuster een vaste en ook sexuele relatie had met de "schoonzoon", en ook deze tweedehandse ontucht was niet tolereerbaar.
Wie zijn verstand gebruikt en eerlijk durft te zijn tegenover anderen, zal in de kwestie God en het in hem ronddobberende geloof het volgende goed in overweging moeten nemen.

1 - God schiep de mens. VRAAG: waarom?
2 - God gaf de mens de mogelijkheid zich voort te planten. VRAAG: waarom?
Dat was niet voldoende. God gaf de mens en vooral de man wellust aan zijn voortplantingsgereedschap. Hij kon er mee spelen en in verrukking geraken zonder hierbij als dank aan God te denken voor bewezen diensten. Raar maar waar. Hetzelfde effect ontdekte de man bij het verwezenlijken van zijn nageslacht. Dus bleef hij ’spelen’ met zijn piemel bij gebrek aan een vrouw. Ook zonder het super lekkere gevoel bij de man tijdens het bewegen van zijn ’toverstok’ zou de man kindertjes kunnen maken. Immers, als hij Gods gebod om jezelf te vermenigvuldigen niet in de wind wilde slaan was dat gevoel totaal overbodig, zeg maar nutteloos. En zonder dat gevoel dat eindigt in extase zou de wereld ook doordraaien. Zou de wereld net zo corrupt en misdadig zijn als met seks en de voortwoekerende schaamhaarlappen-promotie vanuit de islam.
3 - VRAAG: waarom heeft God dit onnodige extase-gevoel bedacht? :drool:

De lachwekkende onzin over Allah en zijn bijwagen ’islam’ wordt ons wel het krachtigst duidelijk gemaakt via het troosteloze en miserabele optreden in de klassiek middeleeuwse poppenkast met ongeschoolde randfiguranten die zich mohammedaan noemen, of in het ergste geval bij een gala-optreden, moslim.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door mercator »

Ja en de moslimse Mohammedaan moet en zal vasthouden aan zijn stokpaardje( nu ja kameeltje) of hij wordt een AFVALLIGE en dan staat hem/haar een weinig benijdenswaardig lot te wachten. Niet alleen wordt de afvalligaard de kop ingeslagen door zijn minder afvallige broeders maar hij heeft geen rekening gehouden met iets dat nog veel erger is: de gruwelijke , vuurspuwende Satan met de weerzinwekkende adem komt op de proppen, sleept het rottende karkas van de Afvallige Moslimist naar de hel-of een of andere werkplaats in die buurt-en maakt daar zowaar een fluit van zijn gedroogde gebeente, waarop de Satan dan een vrolijk wijsje pijpt(soo de ouden songhen soo pypen de jonghen), en bij elke noot kronkelt de ziel van de ongelukkige Afvallige in de meest onbeschrijfelijke pijnen. En dat voor eeuwig wel te verstaan.

Ik denk niet dat Ehsan Jami en Afhsin Elian beseffen dat ze hun leven na de dood als Satanistisch muziekinstrument zullen moeten doorbrengen, anders hadden ze wel 2 keer nagedacht alvorens zich te bekennen als ex-moslim whistling: ...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:Ja en de moslimse Mohammedaan moet en zal vasthouden aan zijn stokpaardje( nu ja kameeltje) of hij wordt een AFVALLIGE en dan staat hem/haar een weinig benijdenswaardig lot te wachten. Niet alleen wordt de afvalligaard de kop ingeslagen door zijn minder afvallige broeders maar hij heeft geen rekening gehouden met iets dat nog veel erger is: de gruwelijke , vuurspuwende Satan met de weerzinwekkende adem komt op de proppen, sleept het rottende karkas van de Afvallige Moslimist naar de hel-of een of andere werkplaats in die buurt-en maakt daar zowaar een fluit van zijn gedroogde gebeente, waarop de Satan dan een vrolijk wijsje pijpt(soo de ouden songhen soo pypen de jonghen), en bij elke noot kronkelt de ziel van de ongelukkige Afvallige in de meest onbeschrijfelijke pijnen. En dat voor eeuwig wel te verstaan.

Ik denk niet dat Ehsan Jami en Afhsin Elian beseffen dat ze hun leven na de dood als Satanistisch muziekinstrument zullen moeten doorbrengen, anders hadden ze wel 2 keer nagedacht alvorens zich te bekennen als ex-moslim whistling: ...
Allah achbar (= Hebreeuws dat staat voor Allah muis)
Ik wilde het toevallig hierover met je hebben. Over de garage waar ik altijd met mijn trouwe Suzuki Swift kom en waar ik al eens eerder over heb geschreven in verband met Hassan die daar als Marokkaanse monteur werkt. Een prima monteur overigens. Hij leek mij altijd een ’aangepast’ Amsterdams type. Ach, ik ga altijd uit van de goede mens. Op zich geen slecht uitgangspunt, zo blijf onbevangen een naïeve vrolijke flierefluiter die met iedereen goed kan opschieten. Behalve wanneer de persoon volhardt en grossiert in domheden en uitgesproken waanzin.

Hassan had mij eerder in een vertrouwelijk gesprek vertelt dat Mohammed de meest zachtmoedige vredelievende man was op aarde. Hij werd zelfs niet boos toen zijn buurman steeds vuil voor zijn tent dropte. En wie was die buurman? . . . (heb je al een mening gevormd? Nu ja, je kent dit verhaal van mij) . . . die buurman was een jood! Ik vermeld hier precies wat Hassan mij vertelde. Nu ben ik niet op mijn mondje gevallen, maar ik was perplex. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Zo volslagen onkundig en volkomen van de werkelijkheid ’verschoond’ staan alledaagse Marokkanen in onze samenleving de integratie te bruuskeren. Zal het ooit nog goed komen? Ik vrees van niet. Hun Mekka-misvormde DNA speelt ze parten. En niet te vergeten hun beschadigde hersenen.

Maar ik dwaal af. Zijn baas begint nu langzamerhand genoeg te krijgen van de islamitische strapatsen van zijn wonderbaarlijke Marokkaanse monteur. Dat hij nu weer zonder overleg even voor zeven weken met zijn hele hebben en houden naar de heimat is, moih, dat moet kunnen voor een eenvoudige ’hardwerkende’ automonteur.

Laatst had Hassan klachten over een klant. Ja, u leest het goed. HIJ HAD KLACHTEN over een klant. En waarom dan wel? vroeg zijn baas. Hassan wond zich op over de klant omdat deze steeds aan het fluiten was. Leuk. Vrolijke man, zouden wij redeneren. Geef mij maar meer van dat soort klanten. Maar jullie weten toch dat mohammedanen niet in staat zijn te redeneren, laat staan zelfstandig te denken.

En erger, er is iets raars met hun hersenen aan de hand. Die zijn besmet, vervuild en beschadigd door het wereldwijd rond woekerende islam-virus. Ik zei toen tegen zijn baas, dat de reactie van Hassan mogelijk met zijn rigide geloof te maken kon hebben. Ik zou het nakijken. En nu kom jij plots op de proppen met de ontrafeling van dit psychosomatische Hassan-dilemma. Hoewel jouw explicatie hout snijdt, zijn de meeste belangstellenden op dit forum serieuze lieden die graag een bronvermelding vermeld willen zien. Ik vermoed zelf en met mij waarschijn lijk vele anderen dat het hier wel weer om een van die infantiele IQ10-haddiths zal gaan. Toch graag bronvermelding. :nono1:

Je raakt nooit uitgeleerd op dit ’wetenschappelijke’ forum. En ik in al mijn positieve naïeviteit maar denken dat Hassan, de Marokkaanse monteur, nou net die uitzondering onder de mohammedanen is die de regel bevestigt. En dan kom jij mijn gemoedsrust verknallen.

Ik denk dat een Marokkaan best wel meevalt, zolang hij niets voor heeft met het voor de geestelijke gezondheid van de mens schadelijke mohammedanisme. :roll2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door mercator »

Dat van die schrille pijn-fluit heb ik wel s gehoord op de TV, ik heb het even opgezocht en het idd teruggevonden in een artikel van H. Jansen over takfir, de parktijk van het ontmaskeren van moslims als "valse moslims", kaafirs dus. Ik acht die brave prof Jansens niet fantasievol genoeg om zo iets uit te verzinnen, dus moet het idd wel ergens in die hadith staan. Anderen hier op het forum die meer beslagen zijn in de folkloristische islam zullen dit ongetwijfeld sneller vinden, ik heb eerlijk gezegd weinig zin om honderden hadiths te gaan navlooien om dat weetje te vinden. Komt bij dat ik geband ben op de onvolprezen moslimvraagbaak http://www.ontdekislam.nl" onclick="window.open(this.href);return false; .

Maar zeg s Hans, is het niet eenvoudiger om dat aan de betreffende motorkundige Hassan gewoon s te vragen, wat heb jij nu tegen fluiten zeg ? Of nog beter, kan jij zelf fluiten ? Dan kom je voor een een onderhoud je Suzuki Swift aanbieden en fluit er een end op los, dan begint hij er wel zelf over.
Mogelijk dat ik er helemaal naast zit en Hassan heeft gewoon iets aan zijn trommelvliezen dat hij niet tegen hoge tonen kan, wie weet. Mss is het gewoon wel een slechte moslim die zijn bronnen niet kent .
Maar dat ga JIJ dus s uitzoeken bij je volgende motorproblemen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door mercator »

Mogelijke opties ivm Hassan's antipathie tegen fluiten:
1. Hij is schuldbewust als slechte moslim en wordt door fluiten herinnerd aan de kwellingen in het hiernamaals
2. Hij denkt dat de fluiter een takfierist is die hem komt ontmaskeren
3. Dat fluiten is een code waarmee takfieristen elkaar herkennen, en denkt dat de fluitende klant verkeerdelijk denkt dat Hassan ook takfierist is.
4. Hassan heeft een gehoorafwijking.

Er is dus maar 1 mogelijkheid om dat te weten te komen, nl. Hassan s goed ondervragen over dat gefluit ...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Scarlatti »

Heerlijk heerlijk, ik zit met een glimlach op mijn gezicht te lezen, thx boyzzzz en whistling: ze hè!! Ik wist niet dat die makkers daar niet tegen konden,
ik had toevallig net weer iets gevonden bij het opruimen, een of andere zwart met zilveren fluit in Cees' spullen, die zal ik eens mee gaan 'dragen' en wanneer 'het zo uitkomt' eens kijken of ik er een 'fluitje/melodietje/schrille toon' uitgeperst krijg.... :evil: :roll2:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Ariel »

Dat fluiten heeft iets met de stem van de Shaytaan te maken. Het is een stem die de mensen afleidt van de waarheid.
Het geluid van muziek en vrolijkheid is dodelijk voor een goede moslim. Het geluid van de trommel en ook de fluit zal tot overspel en afvalligheid leiden. Sommige moslims geloven dat als je fluit , je de duivel oproept. Ook vingersknakken roept de duivel op volgens sommige moslims.

Lees maar eens wat er met je gebeurd als je naar muziek luistert. :shock:
Mohammed heeft eens gezegd : mensen van mijn Oemmah zullen wijn (gamr) drinken en het anders noemen dan bij de eigenlijke naam. Vrolijk zal voor hen worden gemaakt door het bespelen van muziekinstrumenten en het zingen door zangeressen. Allah zal de aarde onder hen vaneen splijten en hen veranderen in apen en zwijnen”. (Ibn maadjah, Albayhaqi en ibn asaakir: bekrachtigd door Ibn Al-Qayyim)

Degene die zich neerzet om te luisteren naar een zangeres zal op De Laatste Dag kokend lood in zijn oren gegoten krijgen. » (Overgeleverd door Abou Ishâq)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Scarlatti »

ms dat we deze 'wetenschap' eens onder de aandacht van onze dames en heren 'vertier c.q. rtl en consorten' moeten gaan brengen...
paul de leeuw als lààtste inlichten natuurlijk...
die mag het van mij aan den lijve ondervinden.... :evil:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef: Er is dus maar 1 mogelijkheid om dat te weten te komen, nl. Hassan eenss goed ondervragen over dat gefluit ...
whistling: Ik vermoed dat hij pas over twee of drie weken terug is. whistling: Zijn kinderen moeten tenslotte naar school en dan zal ik het hem op de man of vragen. whistling: Ik ga wel eens vaker een enkele keer langs bij de garage. whistling: Zoals gezegd is de eigenaar, die diverse panden in Amsterdam bezit (ze noemen hem de witte jood, volgens zijn eigen zeggen) een vriend van mij. whistling: Echter onder voorbehoud, want het kan best zijn dat die Hassan die boos wordt op klanten die fluiten, whistling: niet langer gewenst is als lastpost. whistling: Het is voor de eerste keer in mijn leven dat ik hoor dat iemand BOOS wordt op een persoon die fluit. whistling: En over vals fluiten is met geen woord gerept. whistling: Ik kom zo snel mogelijk op deze onwaarschijnlijk traditionele mohammedaanse hersenstoornis terug. :wink2:

whistling: whistling: whistling: whistling: whistling: :knorrie: whistling: whistling: whistling:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Mohammedaanse kracht

Bericht door hans van de mortel »

Hoi Mercator!

Ik vroeg mij af, waarin ligt toch de kracht van de mohammedaan? Is het soms in het volharden van zijn domheid? Zo dat het kunnen zijn?

En wat vind je van de Koran? Mohammedanen, minstens anderhalf in de wereld - en Satan behoede ons voor hun ongeremde dagelijkse groeistuipen - beschouwen de Koran als een heilig boek. Heb jij de Koran gelezen? Ik wel in ieder geval. Van voor naar achter en vooral van achteren naar voren.
Wat mij opvalt is dat dit boekje voornamelijk bestaat uit schreeuwlelijke teksten. Wat zou daar de bedoeling van kunnen zijn? Is dat boekje soms aan dovemansoren gericht? [c045.gif]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Humor. Zolang het nog kan.

Bericht door hans van de mortel »

Kijk en geniet, mijn beste!

Humor! Wat is een samenleving zonder humor? Dat is een samenleving die uitsluitend uit islamitisch volk bestaat met een diarree-achtig verlangen naar Mekka.

Wat viel jou op nadat je dit filmpje gezien had? Nou? Ik zal het vast verklappen: de vrouwelijke bestuurders. Let daar dus goed op! En weet je waarom er niet één een schaamhaarlap om haar hoofd had? Ik ben benieuwd naar je antwoord. Leg maar uit met je eigen woorden.

Afbeelding
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mohammedaanse kracht

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:Hoi Mercator!

Ik vroeg mij af, waarin ligt toch de kracht van de mohammedaan? Is het soms in het volharden van zijn domheid? Zo dat het kunnen zijn?

En wat vind je van de Koran? ]

De Mohammedaan zijn kracht put hij uit onze zwakheid Hans . Al 1400 jaar heeft de Mohameddaan helemaal NIETS gepresteerd, altijd is hij als een kleine schreeuwlelijkerd afhankelijk geweest van Ongelovige organisatie en technologie. Als wij zouden willen hebben we alle moslims waar dan ook ter wereld in no time op de knieën. De kracht van de Moslim is het spiegelbeeld van onze slapheid, meer heeft ie niet te bieden.
De moslim is een slecht opgevoed kind dat nooit gestraft wordt voor zijn ongepast gedrag.

Mercator en de Heilige Koran

Daar zijn we snel over uitgepraat.
Als ik één woordje kan associëren met het Heilige Boek van de Mohameddanen, kan ik alleen maar ANTICLIMAX verzinnen. Het is heel banaal, onsamenhangend en onleesbaar . Na een paar bladzijden had ik het al bekeken en heb het in de kroeg aan iemand weg gegeven. Zelfs niet de moeite om te verbieden zoals Wilders wel s heeft geopperd in een minder geïnspireerd moment.
Ik heb alleszins veel meer plezier aan Mein Kampf beleefd :) .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

De kracht van islamitisch leugengoed

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef: De Mohammedaan zijn kracht put hij uit onze zwakheid Hans . Al 1400 jaar heeft de Mohameddaan helemaal NIETS gepresteerd, altijd is hij als een kleine schreeuwlelijkerd afhankelijk geweest van Ongelovige organisatie en technologie.
JA! Zo zie ik het ook, het zijn immers de historische feiten die zelf het bewijs leveren. En trouwens, waarom 1400 jaar achterom kijken? Het heden staat dichter bij de toekomst dan het verleden. En dan merk je inderdaad geen enkele verandering bij het gedachtegoed van mohammedanen. Zal ONZE kennisbeschaving de islam nogmaals een termijn van 1400 jaar toekennen? Ik denk het niet. Wij hebben de wijsheid niet in pacht, we gebruiken slechts ons gezonde verstand. Let maar op, dit gaat helemaal mis met de aanhangers van deze meest verderfelijke religie aller tijden - ook al zeggen de in moslims veranderde mohammedanen dat hun religie baadt in vredelievendheid, geheel overeenkomstig hun geliefde profeet Mohammed.

Je kunt al het volk in ONZE kennisbeschaving niet blijven tarten met de een en al leugens van islam die stelselmatig gedoceerd, ons door de strot worden gedrukt. Het wachten is nu op een nieuwe bomaanslag ergens in Europa. Of niet? Dat kan ook, want de eerdere aanslagen hebben natuurlijk wel voor het nodige impact gezorgd waardoor de angst er voor de islam er goed inzit. Maak ze niet boos, maak het ze naar de zin, pas je aan de islam aan! Alsof dat de oplossing is van het islam-vraagstuk.

Achter de facade

De islam heeft een grote facelift ondergaan. De hedendaagse islam die door moslimactivisten in het westen is geïntroduceerd is totaal verschillend van de islam die wij kennen in het Midden-oosten. Wat we nu waarnemen is een nieuwe uitgave, een gereviseerde, gematigde, ontwikkelde en verkorte versie van de echte islam.
Ik moet je wel bekennen dat de internationale islamitische beweging in de laatste jaren gegroeid is in intelligentie en vervalsing. Voorheen hadden ze geen macht, dus besloten zij om slim te worden.
Omdat zij niet langer het zwaard konden gebruiken om de wereld te veroveren, zoals zij eens gewoon waren te doen, besloten zij voortaan subtiele methodes te gebruiken, daarbij vooral profiterend van de democratie in het Westen, Tel uit je winst! Hieronder enige van de methodes die moslimactivisten hebben gadopteerd:

1. - Verandering van identiteit
Moslimactivisten in het westen vermijden gerafineerd het refereren aan leerstellingen die de Westerse burger zouden kunnen beledigen, zoals het islamitische strafrecht.
Zij benadrukken dat zij geloven in Mozes en Jezus. Ze onthouden zich ervan joden en christenen ’ongelovigen’ te noemen; ze noemen ze ook geen ’zionisten’ of ’kruisvaarders’. Met uitzondering van een hier en daar ’loslopende’ haat imam.
Het laatste wat ze willen is mensen shockeren. Zij schakelen, vooral in de VS, steeds meer over op iemand met een christelijke naam als moslim-gastheer in hun tv-programma’s. Zij gebruiken de naam ’Zondagsschool’ in plaats van ’Vrijdagsklas’. En last but not least beëindigen zij hun speeches met de chrsitelijke uitdrukking ’God zegent u!’

In Amerika scheppen zij op over het feit dat zij Amerikanen zijn en gebruken de Amerikaanse vlag als achtergrond bij hun programma’s. Dit is dezelfde vlag die mohammedanen verbranden bij hun dagelijkse rituelen in islamitische landen en daarbij Amerika de ’grote Satan’ noemen. Dat zijn dan allemaal mohammedanen die niet twijfelen aan de inhoud van het heilige boek de koran en de bijbel veroordelen als het boek waarin geknoeid is. Voor alle zuiverheid moeten we dus bij de islam zijn. Ook Obama laat zich niet onbetuigd tegenover al dit ’zoete-lieve-Gerritje gedoe. En als klap op de vuurpijl het prachtige verzoeningsgebaar om naast die verschrikkelijke herinnering van dood en verderf een mega moskee neer te zetten. Het symbool van waaruit het idee is geboren om Amerika eens even de les te leren, zodat ook hier de angst er goed is ingehamerd.

2. - Nieuwe islamitische woordenschat
In plaats van geïsoleerd te leven van de maatschappij gebruiken zij nu een totaal nieuwe terminologie. Woorden zoals liefde, genade . . . maken nu deel uit van hun woordenschat. Wie de koran kent weet dat het woord ’liefde’ moeilijk te vinden is. Het komt er geloof ik precies 1 keer in voor. Thologische christelijke termen zoals Redding, Vergeving en Reiniging maken nu deel uit van hun leer. Er is hard gewerkt bij nieuwe vertalingen van de koran om sommige wrange leerstellingen van de islam te verbergen.
Een voorbeeld is de nieuwe Franse vertaling van de koran die een vreselijke woede heeft veroorzaakt onder moslim fundamentalisten. De vertalers probeerden joden een plezier te doen door enige verzen van de koran die joden veroordelen, te veranderen. Een voorbeeld is een vers dat altijd zo luidde:
Het volk van Israël zal, nadat zij twee keer verderf op aarde gezaaid hebben met het doel om andere mensen te domineren, zichzelf op te werken tot een positie van buitengewoon grote macht, voordat zij door Allah gestraft worden.
De nieuwe vertaling zegt precies het tegenovergestelde:
Het volk van Israël zal twee keer worden vernietigd als een onschuldig slachtoffer, en Allah zal ze belonen door ze tot grote hoogten op te heffen.
En de mohammedaan in Frankrijk? Hij staat er bij en kijkt er naar, alsof Allah de grootste debiel aller goden is, en tevens een onvervalste en betrouwbare leugenaar. Want, zo maar knoeien met Allah’s teksten gaat alleen de aanhanger van Mohammed goed af. Een ieder in ONZE kennisbeschaving zou dit niet pikken. Wat dat betreft heb ik nog wel waardering voor dat ploegje moslim fundamentalisten.

3. - Verandering van strategie
De nieuwe strategie van in westerse landen parasiterende mohammedanen bestaat eruit te proberen geaccepteerd te worden, opgenomen worden in de samenleving en betrokken bij alle religieuze, sociale en politieke activiteiten. Kijk maar nu naar de Ramadan; iedereen is welkom, een waar volksfeest dat islam belachelijker maakt dan ooit tevoren. Wie zal een mohammedaan die zich moslim noemt nog langer serieus nemen? In Amerika voeren islam-aanhangers campagnes door brieven te schrijven naar leden van het Congres om de wetgeving te beïnvloeden. Leuk toch, zo’n democratie waar je met op de koran geënt terroristisch ondemocratisch gedachtegoed makkelijk terecht kunt. Mohammedanen in de VS stellen zich verkiesbaar voor publieke functies in de verwachting om een machtspositie te bereiken. Zij maken gebruik van hun stemrecht om consessies te verkrijgen die gunstig voor hen zijn. Zij proberen vertegenwoordigd te zijn in opvoedkundige programma’s zodat die zich aanpassen aan hun arrogante rigide geloof.
mercator schreef:Mercator en de Heilige Koran
Daar zijn we snel over uitgepraat.
Als ik één woordje kan associëren met het Heilige Boek van de Mohameddanen, kan ik alleen maar ANTICLIMAX verzinnen. Het is heel banaal, onsamenhangend en onleesbaar . Na een paar bladzijden had ik het al bekeken en heb het in de kroeg aan iemand weg gegeven. Zelfs niet de moeite om te verbieden zoals Wilders wel s heeft geopperd in een minder geïnspireerd moment.
Ik heb alleszins veel meer plezier aan Mein Kampf beleefd :) .
Kan iemand mij uitleggen wat er fout is in ’Mein Kampf’?
Hitler is joden gaan haten door de gedachte van één man: Karl Marx. En die was een jood. Vandaar!

Uit ’Mein Kampf’ (deel 1, hoofdstuk 2. Oude vertaling):
Indien de jood met zijn marxisme de overwinning behaalt op de volkeren dezer wereld, dan zal een krans, gevlochten uit de lijken der geheele menschheid, zijn kroon zijn; dan zal deze aarde wederom, evenals voor miljoenen jaren, van ieder menschelijk leven ontdaan, zwijgend haar weg door den aether gaan.
Want de natuur (wordt volgens mij God mee bedoeld), die eeuwig is, wreekt onverbiddelijk iedere inbreuk op haar geboden. Daarom is het mijn overtuiging, dat ik werk in den geest van en almachtigen Schepper: want, door mij te verweren tegen den jood strijd ik voor het werk des Heeren.
Hitler had eigenlijk wel gelijk. Ook Jehovah weerde zich tegen de jood. Keer, op keer, op keer. Lees maar even het Oude Testament er op na.
De allergrootste boosdoener is het geloof in God. Want geloof, in welke god dan ook, rechtvaardigt de meest weerzinwekkende handelingen van de mens. Van het verbranden en stenigen van vrouwen tot het van de toren afgooien van homoseksuelen. :ohmy:

We spreken elkaar!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie