Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Over de te vertrouwen medemens

Bericht door hans van de mortel »

Ik geloof in God, zegt de een. Ik ook zegt de ander.
En welk geloof heb jij dan, vraagt de een?
Ik ben christen, antwoordt de ander.
O, dus jij gelooft niet in God, maar hangt liever Jezus aan?
Nee. Ik geloof én in God én in Jezus.
Dus jij dient zodoende twee meesters? Net zoals die Bijwoner op het FFI?
Klopt! Ik ken Bijwoner en die heeft furore gemaakt als Jezus-fan. En jij? Hang jij niemand aan?
Ik ben jood, ik hang niemand aan en geloof uitsluitend in de God van Abraham.
O, dan ben jij net als mohammedanen, die geloven ook in de God van Abraham.
Geloof jij dan niet in de God van Abraham?
Natuurlijk wel!
Maar waarom noemt Bijwoner zich dan Jezus-fan?
Omdat Jezus zo lief en aardig was. Hij heeft zich laten ophangen aan het kruis om op die manier vroegtijdig van het leven afscheid te kunnen nemen.
Maar dan is hij toch een dwaas?
Zeker niet. Hij is de grote held voor Bijwoner en menigeen ander. Hij heeft zijn leven vroegtijdig beëindigd om zijn vader God een plezier te doen, waardoor iedereen die in hem gelooft de mogelijkheid heeft gekregen om na de dood het eeuwige leven te lijden. Ehhhh, ik bedoel genieten.
Wat een achterlijke gedachte! Wat een diepe stompzinnigheid. Iedereen gaat dood. En soms al vlak na de geboorte. Wat dat betreft kan ik bij Jezus niet bepaald van een nieuw record in het vroegtijdig overlijden spreken. Hij was notabene een jaar of 34, als de statistieken kloppen. En wat te denken van de man die het kind net voor een aanstormende trein wegduwt, daarmee het kind redt, maar zelf door die trein verpletterd wordt.
Ja, dat is ook heel mooi. Heel zelfopofferend, net als Jezus dus. Maar die man is op slag dood, terwijl Jezus nog heeft moeten lijden. Hij is ook nog uitgescholden en zoiets doet ontzettend veel pijn voor iemand met een min of meer goddelijke status die in staat was, door in zijn handen te klappen, een heel legioen toegesnelde met zwaarden uitgeruste engelen te laten uitvliegen om hem Jezus de helpende hand te bieden. Je vraagt je daarbij onwillekeurig af wat de zin van God daarbij nog is. Zou een vingerwijzing van God niet afdoende uitkomst kunnen brengen in een angstige situatie voor zijn zoonlief?
Ja, zo lust ik er nog een paar. Want hoe zit het nu met die boef Mohammed waar alle mohammedanen zo hoog van de toren blazen, die inplaats van Jezus-fan te worden kiezen voor de meest achterlijke heidense religie die de mensheid ooit heeft voortgebracht?
Mohammed is hun profeet, een loopjongen van God. Eigenlijk net zoals Jezus.
Ehhh . . . dat staat wel in de koran over die Mohammed, maar alles wat daar in staat heeft die profeet zelf verzonnen. Wie bewijst mij dat hij een boodschapper van God is?
Tsja . . . liefhebbers van Mohammed beweren dat niet God zelf hem een boodschap heeft gestuurd, maar dat dit via een omweg, een engel is gebeurd. God had het, denk ik, te druk of was ziek, of leed aan faalangst. Misschien vond hij Mohammed maar een minderwaardig stuk onbenul. Dat kan natuurlijk ook. Niemand die dat weet.
En had die engel dan een briefje bij hem van God waar al die boodschappen op stonden?
Neeee! Dat is het hem nu juist. Dat had ook geen zin. Want die Mohammed die later uitgroeide tot een van de meest terroristische woestijn arabieren en furore maakte als plunderaar, bedrieger en moordenaar, kon namelijk niet lezen en schrijven.
Maar waarom heeft God dan niet een ander mens uitgezocht die wel lezen en schrijven kon om zijn boodschappen te doen?
Zeg, denk je dat ik dat allemaal weet. Vraag dat liever zelf aan God.
OK. Dat wil ik best. Kun jij me dan vertellen hoe die God heet?
Jazeker, die God heet JWHW, uit te spreken als Jéhowah.
Maar . . . al die moslims in de wereld zeggen dat de god van Abraham Allah heet. Wie heeft er nu gelijk?
Wat denk je? Ten eerste is Allah geen naam, het is een woestijndialect in de betekenis van ’de god’.
Weten al die moslims dan niet hoe hun God heet?
Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat moslims de grootste dommeriken, sukkels en meest eigenaardige rare primitieve wezens zijn die vol trots en overtuiging vasthouden aan een pre-middeleeuws heidens traject van afgoderij dat door die boef en arabische analfabeet Mohammed lang geleden in werking is gezet. Waarlijk, er bestaan geen dommere achterlijke sukkels dan mohammedanen - de naam zegt het al - mohammedanen zijn onnadenkende wezens die alles als blinde kamelen voor waar aanhouden wat in de koran staat.
Begrijp je nu waarom ik altijd roep dat islam NOOIT thuishoort in ONZE kennisbeschaving, Mercator?
Maar natuurlijk Hans, dacht je soms dat er wat aan mijn verstand mankeert?
Nee natuurlijk niet, Mercator. Ik weet dat jij geen moslim bent. Daarom vertrouw ik jou ook en ben je voor mij een geaccepteerd medemens in ONZE beschaving.
Hoe lang duurt het, denk je, voordat alle mohammedanen uit Europa verdwenen zijn?
Daar praten we de volgende keer verder over.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Over de te vertrouwen medemens

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Begrijp je nu waarom ik altijd roep dat islam NOOIT thuishoort in ONZE kennisbeschaving, Mercator?
Ik begrijp dat heel goed, en wat ik ook begrijp is dat velen je teksten niet goed lezen. je zegt heel duidelijk ONZE kennisbeschaving, is dus niks haatzaaiend of discriminerends aan, laat de moslims hun achterlijke ritueeltjes en waanideetjes aub naar hartelust uitoefenen in HUN beschaving.
Dat impliceert ook dat ik het nut van "dialoog" of een "luisterend oor" naar Mohammedanen totaal niet inzie. Zo gauw iemand zegt ik ben een moeslim is wat mij betreft de conversatie al afgelopen.
Want bij moeslim denk ik niet in de eerste plaats aan Islam(dat is min of meer literaire flauwekul, maar dat zijn al die geopenbaarde geschriften, profetieën en evangelies) maar aan analfabetisme, criminaliteit, lanterfanterij, milieuverwoesting, ontsiering van het straatbeeld, vuilnis, gebrekkige hygiëne, samenscholingen, luid geroep en irritant gezang. Allemaal heel concrete zaken dus.

Nee natuurlijk niet, Mercator. Ik weet dat jij geen moslim bent. Daarom vertrouw ik jou ook en ben je voor mij een geaccepteerd medemens in ONZE beschaving.
Mijn ogen worden vochtig Hans (van het uien schillen -nee geen knoflook :D ). Ik wind er geen doekjes om, ik vind dat Mohammedanen uit Europa dienen te verdwijnen, liefst in één keer en massaal. Als mij dan voor de voeten wordt geworpen hier maar Mercator! Hoe intolerant! Dan ben jij geen haar beter dan de Mohammedanen zelf!, dan antwoord ik: kan zijn, maar dat interesseert mij niet, het is mijn land en mijn beschaving en ik moet die achterlijke en hinderlijke troep hier niet.
Hoe lang duurt het, denk je, voordat alle mohammedanen uit Europa verdwenen zijn?
Daar kan ik geen antwoord op geven Hans. Maar ik heb slecht nieuws voor je: ik geloof dat ze nooit meer gaan verdwijnen maar dat er in tegendeel altijd meer gaan komen. Een beginnend kankergezwel kan je nog behandelen maar als het in het hele lichaam is uitgezaaid kan je alleen nog maar wat pijnstillers toe dienen om het lijden wat te verlichten. 25 jaar geleden hadden we moeten ingrijpen, nu is het te laat. Want laat ons de mogelijke opties even bekijken:
1. alles gaat zijn oude gangetje(het Job Cohen model zeg maar) en het aantal moslims neemt alsmaar toe, door kweekprogramma en invoer. Ik hoorde dat er 50 miljoen noord-Afrikanen staan te trappelen om de volgende 10 jaar naar Europa te komen. In dat geval is de beschaving in Europa binnen 15 jaar afgelopen.
2. Een tegenbeweging in Europa komt democratisch aan de macht-zoals Wilders-probeert de scherpe kantjes wat eraf te vijlen, links en rechts eens een Islamietje terug te sturen, hier en daar de grens wat beter bewaken, wat minder snel verblijfsvergunning geven etc. In dat geval gaat het 30 jaar duren voor de beschaving verwoest is.

Dat zijn de 2 realistische opties.
En dan nu de onrealistische:
3. De Islamieten komen -door lange dialoog met en blootstelling aan de Westerse kennismaatschappij tot het besef dat ze de kip met de gouden eieren aan het slachten zijn, gooien en masse hun Koranboekje op het vuilnisvat , steken de handen uit de mouwen en bouwen mee aan die kennismaatschappij. Dat is waar de hoop van FFI op gericht is: integratie door de-islamisatie.
4. De democratie wordt opzij gezet-dat systeem zélf wordt een gevaar door het alsmaar groeiende leger Islamieten-en een paar lui die de bui zien hangen vestigen nationalistische en authoritaire besturen die de moslims keihard aanpakken, tot en met deportatie en zuiveringen toe.

Uiteraard kies ik voor de laatste optie. Maar door mijn neus wat naar de maatschappelijke wind te zetten denk ik quasi 100 % zeker dat het nr. 2 gaat worden. Jij en ik zitten dus pakweg 30 jaar op de eerste rij in het theater om onze eigen beschaving gradueel te zien doodmartelen, zoals een crimineel eertijds als kermisattractie gevierendeeld werd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Scarlatti »

Tsja, op t gevaar af voor n 3-eenheid te worden aangezien, moet ik zeggen dat beide heren een scherpe realistische kijk hebben op t islamiseer gevaar....

ik hoop dat de zgn onrealistische optie nummer 4 het zal worden...

optie nummer 3 schat ik helemaal geen realistische kans whatsoever voor in, aangezien er dan sprake zou moeten kunnen zijn van enig intellect waardoor enig Voortschrijdend Inzicht vanaf nu met VI aan te duiden, een mogelijkheid zou kunnen worden. Dàt nu is een gegeven waarvan we de afgelopen decennia duidelijk hebben kunnen zien dat dat niet mogelijk is. Ik heb dat zelfs verscheidene malen in talloze bladen en opinie magazines aangegeven dat 'de mohammedaan' bezig is zijn kip met de gouden eieren te slachten.... ik was zelfs zo duidelijk al hun voordelen te benoemen zoals de uitkeringen die zij sowieso krijgen zonder enige voorwaarde om daar een tegenprestatie voor te leveren zoals een baan bijvoorbeeld?. De scooters, toch duidelijk een luxe artikel, is dan WEG.... de bontkraagjes?? weg en ip daarvan een fijne djellabahjurk.... de opgeschoren haartjes??, WEG! ip daarvan viezige pluizige alle kanten opgroeiende vlassige bossen haar op hoofd wangen en kin.... naar een disco??? VOORBIJ!! is haram! bah! MUZIEK!!! stel je toch voor!!! Niet halal!!! en hun 'normale broeders en zusters, zoals die halalzussen om maar 'iets' te noemen... die mogen de bek niet meer open doen, niet meer op tv... dat viezige ventje bij dat viezige duo p&w... mag zich geen podium meer verschaffen op tv... is niet halal...
al die dansers, rappers, zangers, tsja... komen maar niet in opstand... maar toch is dan 'straks' bij die opties die door Mercator zo duidelijk geschetst worden, dat allemaal vorbei.... zouden ze dat dan niet doorhebben?? willen ze dat allemaal opgeven voor dat gekrijs vdie hersenweke gillers v imams??dat het niet eens een kwestie is van WILLEN opgeven, maar van Befehl ist Befehl! hun incidentele steelpartijtjes, roofovervalletjes, oeff wat zullen we veel hinkelaars gaan zien.... is altijd nog wel bij de Gamma hopelijk dan zo'n steekkarretje te vinden waar ze op kunnen gaan zitten en zich voortbegeven naar... ja waar naar toe??? de niet-islamieten zijn dan wel vermoord en zo, dus wie verstrekt hen dan van geld??..... dom dom dom... maar ja, dat krijg je er nu van he... als je naar hersenloos gezwam in de ruimte luistert en ook nog eens denkt dat dat t enige is wat van waarde enof waarheid is.... zielig hè...

ja domheid, armoe en radeloosheid zorgen voor een uitgeput volgzaam volk dat gemakkelijk te 'regeren' valt.... wie zaait zal oogsten....beetje rotte zooi ben ik bang...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door naar boven »

Ik mis:
- Optie nul, het kostenneutrale model.
Dit is echter geen realistische optie, want bijna niemand lijkt te beseffen dat a) het probleem met de islam een economisch probleem is, en dat b) kostenneutraal ook inderdaad kostenneutraal betekent.
Overigens gaf Wilders met zijn kopvoddentaks aan, dat hij het wel begreep.

- Optie vijf is feitelijk het omgekeerde van optie vier en daarmee huiveringwekkend realistisch:
De democratie wordt opzij gezet-dat systeem zélf wordt een gevaar door het alsmaar groeiende leger islam-critici - en de overheden die de bui zien hangen vestigen nationalistische en autoritaire besturen die de islam-critici keihard aanpakken, tot en met deportatie en zuiveringen toe.
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door mercator »

Overigens gaf Wilders met zijn kopvoddentaks aan, dat hij het wel begreep.
Ik heb de kopvoddentaks altijd een prima idee gevonden. Honden geven overlast, dus is er hondentaks. De hond kan je herkennen aan zijn 4 poten en specifieke geblaf, dus hondentaks. De Islamiet geeft overlast, de Islamiet kan je herkennen aan de kopvod op het wijfje, dus kopvoddentaks.
- Optie vijf is feitelijk het omgekeerde van optie vier en daarmee huiveringwekkend realistisch:
De democratie wordt opzij gezet-dat systeem zélf wordt een gevaar door het alsmaar groeiende leger islam-critici - en de overheden die de bui zien hangen vestigen nationalistische en autoritaire besturen die de islam-critici keihard aanpakken, tot en met deportatie en zuiveringen toe.
Dat is idd ook mogelijk, maar dat is dus wat er vanzelf binnen 15 of 30 jaar zal gebeuren. Een beweging als de PvdA bijv. heeft helemaal geen staatsgreep nodig. Gewoon de moslims laten toenemen in aantal tot ze de meerderheid behalen en dan schaft de democratie zichzelf af.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wij praten bij. DE oplossing

Bericht door hans van de mortel »

Ik porteer voor optie 2.
Alleen wordt deze door Mercator te negatief weergegeven. Een nieuwe of aangepaste wet is zo gemaakt. Nederland stikt nog in de meest achterlijke wetten die als verloren geraakt bijna nooit meer worden toegepast. Af en toe lees je er weer eens over en erger je er rot aan. Van Hirsch-Ballin - o hoe naïef van mij - mocht je verwachten dat hij de bezem er door zou halen. Maar mooi niet.

Dus, optie 2 vanuit een meer positieve (naïeve?) hoek beschouwd en onderverdeeld in A, B en C.
A. een wet maken die een tweede paspoort verbiedt. Ik heb al eens eerder gezegd dat onze hersenen werken volgens het keuze-systeem. Net zoals dit het geval is bij de dieren. De mens heeft namelijk geen vrije wil. Dat is een illusie, een droombeeld. Wie eenmaal een keuze heeft gemaakt zal zijn eigen keuze niet gauw meer veranderen.

Alle islamieten, en dat is echt niet toevallig, hebben een tweede paspoort. Het Nederlandse. Want een Marokkaan of Turk kan hier en daar wel roepen dat hij zich hier thuis voelt en zich ook nog eens als Nederlander voelt, de vraag is of je dat allemaal klakkeloos moet geloven. Want geloven is onzin, begrijpen logisch. En het is begrijpelijk dat een Marokkaan en Turk, mede door hun eerste paspoort, Marokkaan en Turk blijven. Vandaar dat van integreren totaal niets terecht is gekomen.

Nogmaals, laat aan hem de keuze: kies voor je nieuwe vaderland [...] of doe dat niet en behoud je originele status. Geef iedereen (ook de Zweedse, Engelse, etc.) vier weken de tijd om in het stadhuis en in de ambassade je definitieve keuze kenbaar te maken. De media met de TV voorop kunnen hier overigens een boeiend spektakel van maken door allerlei interviews af te nemen onder de bevolking. Eerst voorafgaande aan de wet die nog aangenomen moet worden en nadat de wet is aangenomen registreren waar Marokkaan en Turk nu voor gekozen heeft en WAAROM? Hierna laten wij een gemêleerd gezelschap van de beste psychologen en vooral psychiaters wereldwijd ons inzage geven in de zielenroerselen van de islamiet. Een Nederlandse islamiet en dus geen Marokkaanse of Turkse import-islamieten meer. Ik denk dat hierin de dikke winst zit voor allemaal.

Optie 2 B
Alles op het gebied van wetten aangaande uitingen over godsdienst, God of wat dies meer zij afschaffen. Dus ook geen keppels, kruizen of dat weerzinwekkend gebruik van kopvodden als goddelijke uiting van rustverstoring en zaaien van tweespalt in ONZE kennisbeschaving. God heeft geen hulp nodig. Laat staan juridische bijstand van de mens. Vindt u aardbeien ijs vies? Dan mag u dat zeggen. Vindt u God een proleet en hufter? Dan zou u daarin best weleens gelijk kunnen hebben. Maar dan moet u er wel in geloven. Want aarbeien ijs bestaat en God ook. Of niet natuurlijk. Nou ja, het gaat hier natuurlijk om de vrijheid van meningsuiting. En het is juist die satanische islam die geen vrijheid van meningsuiting kent en juist daarom zoveel geweld toepast.

Conclusie: een aangepaste optie 2, vertaald in A en B geeft de burger hoop en moed. Laten we positief blijven. Islam heeft hoe dan ook geen lang leven meer. Want slimmigheid wint het altijd van intelligentie en domheid. Ook de eens zo succesvolle nazi’s lieten een spoor van verbijsterende verwoesting achter zich. Ook het eens zo machtige communisme zakte als een kaartenhuis ineen. Logisch! Voor wie zijn hersenen gebruikte. Dat communisme kon nooit lang stand houden. Daar is de mens niet voor geschikt. Islamieten zijn weer een verhaal apart. Maar ook voor de domsten onder het schapenvolk van islam bestaat een oplossing. En die oplossing is simpel: dwing die domme mens tot het maken van een keuze, een vrijwillige keuze. Je zou zeggen dat stemmen voor Allah of de werkelijkheid van je portemonnee niet zo moeilijk is. Waarmee maar weer eens zal worden aangetoond dat het geloof in God niets anders is dan een beschadiging of stuk onvermogen van de hersenen.
Vooral islam is het laatste bolwerk van achterlijkheid dat in ONZE kennisbeschaving overwonnen moet worden inzake afgoderij, slechte gewoonten en vunzige rituele piraterij.

Dit zal moeten gebeuren op een waardige manier. Door middel van de hersenen, die zogenaamde vrije wil, de eigen keuze:

NEDERLANDER of GEEN NEDERLANDER. To be or not to be!

Optie 2 C.
Er komt vervolgens niet één allochtoon Europa meer in. Ieder mens die zich onder het gezag van een staat bevindt, al of niet bevriend, zal zijn eigen boontjes moeten leren doppen. Tenslotte hebben onze voorouders de 80-jarige oorlog (1568-1648, weet ik nog uit mijn hoofd) met Spanje overleeft. Zo ook het statie-model van voormalig Oost-Duitsland en het schrikbewind van Pol Pot en ga zo maar verder.

Ik geef toe dat optie 2C het lastigste is. Maar . . . ook de muur viel op een moment dat niemand dit verwachtte.

O ja. Optie 2D als toetje. Het koningshuis wordt de duimschroeven aangedraaid. Gelet op 2B zal Willempie zijn mond moeten houden over God bij de troonrede en in al zijn verdere publiekelijke uitingen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door mercator »

Akkoord Hans, maar jouw oplossingen komen toch dicht in de richting van mijn optie 4 .Want je hebt daar ook harde autoritaire maatregelen voor nodig om die te implementeren:
- gedaan met dubbele paspoorten. Prima, zo dwing je de mosliminvoer om een keuze te maken, en dan nog een harde keuze want koning Mohammed en kalief Erdogan maken het heel moeilijk om de Marokkaanse of Turkse nationaliteit op te geven. En Turk die zijn Turks paspoort verwerpt wordt dan een vreemde in zijn thuisland. Maar kan zulke wet op democratische wijze gestemd worden? Dat wordt met de tijd steeds moeilijker als de Turken en Marokkanen blijven toestromen.
En dan nog blijf je met Nederlandse Islamieten zitten voor wie een paspoort gewoon een vodje papier is dat hen toegang verschaft tot de Nederlandse vetpotten.
-grenzen potdicht toegooien. Ook prima, maar hoe ga je dat op een efficiënte en liefst wat humane manier doen ? Het kàn alleen maar zoals in Israel en de grens Mexico/ Arizona, met een kanjer van een betonnen muur, prikkeldraad, met scherp schietende patrouilles. Terwijl er nu maar een Roma op tv moet komen zeggen "mien kindje hep kou" en de solidariteitsacties komen op gang ?!

Jouw maatregelen vereisen een harde hand, vele malen harder dan Wilders de komende 5 jaar zal kunnen hanteren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Manon »

En Turk die zijn Turks paspoort verwerpt wordt dan een vreemde in zijn thuisland. Maar kan zulke wet op democratische wijze gestemd worden? Dat wordt met de tijd steeds moeilijker als de Turken en Marokkanen blijven toestromen.
Dit wordt dus echt een reuzengroot probleem als heelder Europese steden overwegend uit Turken en Marokkanen bestaan. Of ze nu nog een ander vodje erbij hebben als inkomst- en doorreisticket maakt daarbij niks uit.

Turken kunnen hun nationaliteit weldegelijke veranderen, Marokkanen niet.
Maar geen van beiden zijn verplicht om hun kinderen als resp. turk of marokkaan te laten registreren. Als men van die dubbele paspoorten af wil, kan men dt enkel doen bij de nieuwgeborenen : één keuze. Of Marokkaan, of Nederlander. En dan is het probleem in één generatie opgelost.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Scarlatti »

Misschien dat ik iets niet begrijp maar waaròm krijgen die lui Nederlandse paspoorten überhaupt? En zeker NU nog steeds nu we toch worden verondersteld te weten wat hun achterliggende motieven zijn? Hoe meer Europese paspoorten worden verstrekt aan islamitische asieligzoekers hoe groter de kans dat ze BLIJVEN en dàt is nu juist iets wat tegengegaan moet worden toch?
Dus geen meer er in en alle aantoonbare kwaadwillende mohammedanen eruit (mèt hun pamperaars graag alstublieft) daarna hun aantal terugbrengen tot willen werkende mohammedanen en die eventueel dolgraag voor hun ex-moslim schap uit willen komen, laten blijven. Al die ellendige jeugdmohammedanen mèt hun families terug naar eigen landen v herkomst en nooit meer terug mogen komen en nééé ook niet ff voor vakantie in NL.. over en uit en dan nooooit meer het aantal op laten lopen tot dat 'de mohammedaan' weer het idee kan krijgen van 'over 10 jaar zijn WIJ hier de baas over jullie'.... iets wat ik toentertijd niet begreep maar NU des te meer...
Ik zou ook nog iets willen zeggen eigenlijk over de 'grootte vd islamitische gezinnen'.... lijkt mij ook zeer af te raden om dit maar door te laten gaan... net zo als overigens bij 'autochtone grote gezinnen' daar het bijna altijd leidt tot misbruik... buiten dat zijn er talloze aanwijsbare voorbeelden dat ZONDER het uitkeringenstelsel deze families lees ouders, niet in staat zouden zijn zelf hun gebroed te bekostigen....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door mercator »

Scarlatti schreef:Misschien dat ik iets niet begrijp maar waaròm krijgen die lui Nederlandse paspoorten überhaupt? En zeker NU nog steeds nu we toch worden verondersteld te weten wat hun achterliggende motieven zijn? .
Dat is omdat onze échte machthebbers alle onderscheid tussen culturen en ethniciteiten willen uitvlakken. Als een neger uit Zimbabwe zomaar Belg of Hollander kan worden worden al die begrippen zinloos. We moeten "wereldburgers" worden. Dat klinkt mooi vanuit weldenkende hoek maar er wordt mee bedoeld dat we allemaal dienen terug gebracht tot "consumptie-eenheden", moslim, hindoe, chinees, Henk en Ingrid....het zijn allemaal broertjes en ze drinken wereldwijd dezelfde Cola en eten dezelfde fastfood. De massa moet "amorf" worden, iemand die geen identiteit meer heeft zal ook op niks meer reageren. Dat zie je toch in de moslimlanden zelf? Daar mag koning Mohammed er met de ijzeren hand over heen gaan, geen moslimpje steekt zijn nek uit. Het is HIER waar ze zich als moslim afzetten tegen onze cultuur dat ze amok lopen te maken !
Mij lijkt het gewoon normaal en eerlijk dat ieder het paspoort krijgt én behoudt van het grondgebied waar ie geboren is, en dat alle landen in overleg met hun burgers beslissen hoe ze met vreemdelingen omgaan.

Grote machtsstructuren als de EU willen van heel het Europese grondgebied een mengelmoes maken, wekken de migratiestromen op om de weerstand van natiestaten uit te hollen. Als wij Europeanen nog een greintje zelfbehouds instinct hebben zeggen we de EU eenzijdig op, vernietigen we alle Europese regelgeving en sturen we al die draken a la Lubbers, Van Agt, Verhofstadt, Van Rompuy etc. naar huis waar hen een volksrechtbank wacht wegens landverraad.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Manon »

We moeten "wereldburgers" worden
Ik vraag me af welke "earthling" dat begrip nu weer heeft uitgevonden. Ik hoor het vooral dikwijls gebruiken door Nederlanders in feite.

"Hallo! ik ben Henk! en ik ben WERELDBURGER"... nou ja, "Marsburger" zal ie wel niet zijn zeker hé?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Ariel »

mercator schreef: . Als wij Europeanen nog een greintje zelfbehouds instinct hebben zeggen we de EU eenzijdig op, vernietigen we alle Europese regelgeving en sturen we al die draken a la Lubbers, Van Agt, Verhofstadt, Van Rompuy etc. naar huis waar hen een volksrechtbank wacht wegens landverraad.
:rock: Hear, hear ......
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door mercator »

circe schreef:
"Hallo! ik ben Henk! en ik ben WERELDBURGER"...
Ik zie het als een reclamespotje voor Mc Donalds: pikzwarte moslima met hoofddoek zegt in de camera met een Afro-Amerikaans accent hello! Ik ben Fatima, ik ben een wereldburger en ik eet een hamburger! Jij toch ook ?!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Monique »

mercator schreef:hello! Ik ben Fatima, ik ben een wereldburger en ik eet een hamburger! Jij toch ook ?!
Nu komt het woord "halalburger" in me op.

Ik ben er echter nog niet uit of dat nu als vervanging is van dat "wereldburger" of "hamburger"... [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door mercator »

Even zonder gekheid: dat Mc Donalds gedoe is het beste symbool voor de gleichschaltung van iedereen tot loutere consumptie-eenheid, de ultieme droom van de globalisten. Overal ter wereld dezelfde hamburgertent, dezelfde kleurtjes, sloten coca-cola. Is het jullie trouwens ook al opgevallen hoe erg die fast-food toestanden in trek zijn bij onze invoermoslims?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Scarlatti »

ja hoe heten die halal ketens voor moslims ook alweer? iets met een k dacht ik?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door naar boven »

Scarlatti schreef:ja hoe heten die halal ketens voor moslims ook alweer? iets met een k dacht ik?
Kopvodden?

Die dragen ze vrijwillig omdat het moet van hun dwangneurose. Dus dat zijn een soort ketens, ja..
RTFM
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Manon »

Scarlatti schreef:ja hoe heten die halal ketens voor moslims ook alweer? iets met een k dacht ik?
Quick?

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 100831_059" onclick="window.open(this.href);return false;

er is zelfs een Facebookgroep: "Wij willen ook Halal Quick in Belgie"
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Scarlatti »

ach ik kom er nog wel op, het is net iets als mc donald en nee Circe geen Quick, maar iets van K-market of zo en daar serveren ze halalvoer speciaal voor de maroks....

en idd naar boven kopvodden zijn ketens en laat ze die maar lekker opdoen en ophouden in EIGEN land, dus terug naar homeland en ja kan me niet schelen hoeveel generaties er al hier gewoon wordt... kennelijk niet lang genoeg om te denken dat je je zo misdragen 'mag'/recht op hebt... :yuk:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Hans van de Mortel en Mercator en de islamkots

Bericht door hans van de mortel »

De wellust van de dwaas, die volgeling van de arabische sadist Mohammed en hater van andersdenkenden is, ligt gelegen in het niet aflatende zelfbedrog van het halal-kermis festijn. Want in bijna alle producten van ONZE kennisbeschaving zit wel op de een of andere manier varkensvet verwerkt.

Met recht mogen wij daarom islam-aanhangers een zooitje ongeregelde domoren noemen die zich het liefst zelf voor gek zetten. Nou ja, wie bedrijft er tegenwoordig nog ritueel heidenisme? Dat is toch een exclusieve bezigheidstherapie voor zwakzinnigen onder het islamitische vaandel van de islam.

Islam hoort in Mekka thuis. Daar worden jaarlijks islamitische broeders gratis doodgetrapt. Het summum van wat halal teweeg kan brengen onder idioten die nooit in ONZE kennisbeschaving kunnen en willen acclimatiseren. Want voor islam-dwazen geldt maar een geloof: LANG LEVE MOHAMMED!

En inderdaad. Ook ONZE kennisbeschaving gelooft in de arabische analfabeet en pedofiele roverhoofdman Mohammed. Als roverhoofdman dus, en als meest walgelijke sadist aller tijden.

Het zal nooit wat worden met de islam en ONZE kennisbeschaving, want voor alle moslims in de wereld geldt dat Mohammed de Jezus is, de meest vredelievende mens in islam.

Laat mohammedanen de islam in de zijk nemen en niet ONZE kennisbeschaving.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Het post Arabisch

Bericht door hans van de mortel »

Wat is rijkdom van de eigen taal? Zeg nou zelf, wat heb ik eraan wanneer die rijkdom niet te begrijpen valt? Die Engelse kak? Daar is toch al lang mee afgerekend. Nieuwe woorden in de taal, dat is pas spannend. Straattaal, slang. Weet je wat er met idiot box bedoeld wordt? Dat is Amerikaanse slang voor TV. Maar laten we het nu eens voor de verandering hebben over de post Arabische taal die nog steeds - hoe is het mogelijk - op zijn Arabisch functioneert en als gevolg hiervan voor geen dinar te vertrouwen is.

Over rijkdom van de taal gesproken. De meeste mensen die Arabisch kunnen lezen snappen er geen bal van, begrijpen niet wat er staat. Is dat dan niet ten hemel schreiend? Wij als atheïsten begrijpen de intense achterlijkheid van die taal als geen ander, die als onpasselijke geur rondom de koran hangt. Ik ken dat boek, tenminste vanuit de Nederlandse vertaling, en het is een walgelijk boek. Eerder geschikt voor hoog gekwalificeerde psychiaters dan voor de eerste de beste Mohammed-aanbidder die de koran in het Arabisch leest en concludeert dat het hier alleen maar gaat om vredelievende en menswaardige aanbevelingen van de analfabeet Mohammed. Wat dat betreft is het post Arabisch geen rijke, maar achterlijke taal. Vandaar ook mijn terechte conclusie dat islam een achterlijke religie is. :drool:

Wat achterlijk is hoort thuis in Mekka en niet in ONZE kennisbeschaving!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het post Arabisch

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Maar laten we het nu eens voor de verandering hebben over de post Arabische taal die nog steeds - hoe is het mogelijk - op zijn Arabisch functioneert en als gevolg hiervan voor geen dinar te vertrouwen is.
Ik heb hier de handleiding van mijn nieuwe Canon printer/scanner. En ja hoor, ook een Arabische handleiding. Wel moeten alle technische termen-waar het om gaat-in het Engels worden weergegeven of Achmed-de-kantoorl*l komt er met zijn Mohammedaans verstand niet uit :D .
Voor ons is de onnauwkeurigheid en vaagheid van het Arabisch een groot geluk, die past naadloos in het totaalplaatje van achterlijkheid en semi-analfabetisme, het monster Islam-koran-Arabisch-moslim.

Lapidair uitgedrukt:
De moslim kan niet logisch denken en zijn Arabisch helpt hem daar wonderwel bij
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Het post Arabisch. Lang leve de achterlijkheid!

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:Lapidair uitgedrukt:
De moslim kan niet logisch denken en zijn Arabisch helpt hem daar wonderwel bij
Dat hij niet logisch kan denken is synoniem met zijn niet slim zijn. Voor een Arabier - laten we het even over Egypte hebben - telt alléén en uitsluitend zijn trots. Ik ben misschien ook wel wat trots. Maar wat koop ik daarvoor vraag ik mij eerst af. Een goed belegde boterham? Om het ver te kunnen schoppen moet je je trots laten varen. Laten dobberen op de oneindige woelige baren van God. Want met je slimheid in de hand kom je door het hele land. En wat doen ze daar in Egypte? Nou, je houdt het niet voor mogelijk. Ik heb het even niet over al dat tumult over de persoon van Mubarak, met wie ik zelf overigens niet zo'n probleem mee heb. Die stiekemerd van een Obama des te meer. Ondanks het feit dat ook Mubarak een trotse man is, schat ik hem in ieder geval een stuk hoger in dan de massa, die gelijkwaardig is aan het gepeupel dat zich voor elk karretje laat spannen als het maar om domheid gaat. Over domheid gesproken. Als Mubarak strak is verdwenen zeggen al deze intelligente mensen, waaronder vele universitair opgeleiden (geen sarcasme), op de plaatjes hieronder in koor dat het de wil van Allah was. Geduld met Allah. Eens kijken wat die lulknecht van Mohammed daarna gaat bewerkstelligen. Hopelijk oorlog met Israël zodat de islamitische gelederen weer bovenmatig dik uitgedund zullen worden. :roll2:

Afbeelding

Ehh . . . nog één opmerking. Let eens op de soldaten. Die blijven staan op hun tank en schijnen dus in het geheel geen interesse te hebben in de wil van Allah! :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het post Arabisch. Lang leve de achterlijkheid!

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:[ Ik heb het even niet over al dat tumult over de persoon van Mubarak, met wie ik zelf overigens niet zo'n probleem mee heb.:
Tot nu toe doet Mubarak het niet slecht. Hij laat die massa eerst wat razen, dan laat ie ze een paar dagen rondhangen op dat plein, dan stuurt ie er wat kamelen op af, dan laat ie er een paar doodschieten...niet te veel, net genoeg zodat de boodschap goed overkomt.
Moebarak is naar ik vernomen heb ex-gevechtspiloot en generaal, die zal zich niet zomaar laten wegjagen zoals die sukkel van Tunesië, of eerdere angsthazen Ceauscescu en Honecker.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door silkyboxershortXL »

mercator schreef:Tot nu toe doet Mubarak het niet slecht. Hij laat die massa eerst wat razen, dan laat ie ze een paar dagen rondhangen op dat plein, dan stuurt ie er wat kamelen op af, dan laat ie er een paar doodschieten...niet te veel, net genoeg zodat de boodschap goed overkomt.
Moebarak is naar ik vernomen heb ex-gevechtspiloot en generaal, die zal zich niet zomaar laten wegjagen zoals die sukkel van Tunesië, of eerdere angsthazen Ceauscescu en Honecker.
Precies ook mijn inschatting.
Misschien ook hulp voor dit regiemodel uit de VS?
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Plaats reactie