Hans van de Mortel en Mercator praten bij

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door mercator »

silkyboxershortXL schreef: Precies ook mijn inschatting.
Misschien ook hulp voor dit regiemodel uit de VS?
Onmiddellijk de zware middelen inzetten en een bloedbad aanrichten is het domste wat je als dictator kan doen. Je kan onmogelijk heel die meute doodschieten, dan komen er altijd maar meer en daar komt bovenop dat de wereld meekijkt en dan krijg je huilerige commentaren vanuit Europa.
Slim ook van Moebarak om de buitenlandse journalisten aan te pakken.
Want wat kan zo een massa doen als ze daar dagen of weken op dat stomme plein opgesloten zitten? Uiteindelijk druipen die wel af, is kwestie van de juiste combinatie van geweld en begrip tonen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Het Srebrenica mysterie

Bericht door mercator »

DE WARE TOEDRACHT VAN HET SREBRENICA DRAMA 15 JULI 1995

Waar zijn die 8.000 moslimmannetjes nou gebleven nadat Mladic Srebenica met een bezoekje vereerde? Ja die zijn wel "beestachtig afgeslacht" door die lelijke Serviërs maar ze hebben maar een paar honderd lijken her en der gevonden.Wie weet hebben ze die uit kerkhoven gehaald, wie zal het zeggen. Maar er moeten er meer zijn, de Servische troepen hebben die héél goed verstopt. Op teevee zien we wel s een paar Bosnische moslims die met een schop in de aarde staan te klooien in de hoop het lijk van oom Achmed of opa Mehmet terug te vinden. Dat is om de herinnering "levendig" te houden ziet u.
Waar zijn die moslims dan toch gebleven?
Wel het zat zo.
Overste Karremans zat daar al een jaar en had verdorie veel last van die moslims die zich alvast gedroegen zoals moslims zich in Nederland gedragen. Een voorproefje zo u wil. Ze stalen alles wat los en vast zat. De Hollandse mariniers konden de weg niet op omdat de moslimjongetjes met plastic slangen de benzine uit de pantserwagens tapten. Dat kwam de Jantjes wel goed uit want ze hadden zo al geen zin om hun nek uit te steken in dat warme vakantieland. Stel je voor dat er iets naars zou gebeuren of zo.
"Pianist" Karremans had geen zin in gedoe, zeker niet nu Mladic eraan stond te komen en sprak iets af met Den Haag. Die moslims mochten allemaal naar gastvrij Nederland! Jawel, de slachtoffers van Srebrenica zitten nu allemaal aan de uitkering in Slotervaart en Gouda ! Nadat de mannetjes daar zaten mochten de vrouwtjes ook komen omdat het "niet veilig voor moslims was" in Bosnië, en ach zo zielig, wat moesten die nu de enige kostwinner van het gezin wreed vermoord was zogezegd.
Oom Achmed, opa Mehmet en vrouwtje Fatima en opoe Aisha verdelen nu dus rustig hun tijd tussen theehuis, woonkamer, moskee en uitkeringsinstelling!
In Nederland jawel! Af en toe laten ze eens wat fotootjes zien van de "slachtoffers" van de etniese zuivering om de sfeer er wat in te houden, zeker nu Wilders gedoogsteun verleent.
Terwijl hun armlastige achtergebleven familieleden maar kuilen staan te graven in Bosnië om hun betreurde stoffige overblijfselen te vinden.

Met die lijken van Srebrenica is het zoals met Osama Bin Laden, daar kunnen ze nog tot st Juttemis naar zoeken want ze zijn er helemaal niet!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Het smerige doseringsbeleid van onze politici

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef: Oom Achmed, opa Mehmet en vrouwtje Fatima en opoe Aisha verdelen nu dus rustig hun tijd tussen theehuis, woonkamer, moskee en uitkeringsinstelling!
In Nederland jawel! Met die lijken van Srebrenica is het zoals met Osama Bin Laden, daar kunnen ze nog tot st Juttemis naar zoeken want ze zijn er helemaal niet!
Weet je, Mercator, dit doet mij denken aan een bekend geworden voorval lang geleden. Een man uit Colombia had politiek asiel in Nederland aangevraagd [ja ja, uit Colombia !] en gekregen. Na een jaar kwam men in Nederland erachter dat de man gezocht werd door interpol als drugscrimineel ! ! ! En al die tijd nog een bonus in de vorm van een uitkering ontvangen. Het zijn klootzakken hier en niet zo'n klein beetje ook. Nederland - dankzij al die linkse Gutmenschen - heeft geen asielbeleid, maar een doseringsbeleid. Het is één grote smerige poppenkast van onanerende linkse geile Gutmensch-rukkers. De meest trieste mensonwaardige gevallen worden terugggestuurd als afgekeurd vee. Het tuig, het slimme brutale agressieve tuig komt door de mazen van de wet binnen door mooie en slimme praatjes. De klootzak die eerlijk en oprecht is wordt gedumpt in het vakje 'NEGATIEVE DOSERING' en rest slechts zelfmoord door ophanging. Er bestaan schreinende reportages over van de VPRO. Maar ook van de KRO. Trouwens ik moet ergens nog een cassette over zo'n uitzending hebben. Argos heet dat radio-programma.

Ik heb geen moeite met aardige Marokkanen en Turken. En ze mogen zich nog moslim noemen ook. Als ze het maar met mij eens zijn dat Mohammed de profeet een klootzak was. Waar ik veel meer moeite mee heb zijn al die walgelijke huichelachtige PvdA-Gutmenschen. Intellectuele klootzakken die van niets weten en alleen maar ons vertellen hoe het wel en niet moet. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan dat akelige zooitje van de PvdA en al die andere linkse klootzakken!

Een vriendje van mijn zoon vroeg mij of ik links of rechts was. Ik antwoordde: "Wat denk je jongen? Ben ik links- of rechtshandig? Moet je in het verkeer rechts of links houden? Nou ja, ik heb hem in het kort uitgelegd dat rechts voor inspanning staat. Zowel fysiek als van de geest. Voor vrijheid van meningsuiting. Liberalisme! En dat links staat voor zeiken. Voor 'pappen en nathouden'. Voor het pleisteren van de mond van de onwelgevalligen.

Links staat voor PARASITEREN op de inspanningen van rechts!

Kots en kots misselijk word ik van die uiterst saaie hoog opschuimende lui.

Ik heb nooit vernietigende kritiek gehad op het communisme. Het is een wel degelijk goed uitgangspunt. Helaas is het onmenselijk! Maar altijd nog duizend maal beter dan de achterlijkheid van islam!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Hans van de Mortel op zoek naar Dhana

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zoals afgesproken was ik vanmiddag op het adres van Dhana. Ze was niet thuis. Ik heb een brief door de brievenbus gedaan met het verzoek iets te laten horen.

Aan de overkant zag ik de buurman over wie jij het hebt gesproken bezig achter zijn huis. Ik sprak hem aan. Een merkwaardige aparte leuke man. Hij had gisteren nog met 'Dhana' gesproken. Ja, ze had het druk met haar horoscoop wist hij mij te vertellen. Wie ik was? Een bekende die niet zo vaak kwam. Op verzoek van een goede vriend, die hier wel vaker kwam, ben ik hier naar toe gegaan omdat ik niet zo ver van Bussum vandaan woon. Hij wist direct over wie ik het had. Die leuke Vlaming. Hij hoefde mij niet te overtuigen dat hij iets had met Vlamingen. Toen ik hem vertelde dat jij een unieke vent bent, had ik zijn interesse gewekt en moest ik direct een boekje over jou open doen. Het werd een interessant gesprek over de teloorgang en nutteloosheid van de linkse overbodigheid in onze maatschappij. Net toen ik over wilde schakelen op het uitschakelen van de islam kwam zijn buurman op de fiets aanrijden en beëindigden wij onze aangename conversatie.

Dhana is een pittige tante met een eigen stampvoetende mening. Zeg dan adieu of iets van dien strekking. Misschien verandert ze nog van koers als haar horoscoop weer eens wel of niet uitkomt. :scratch:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door Ariel »

Dank je wel Hans. Nou weten we dat ze niet ziek is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel en Mercator praten bij

Bericht door mercator »

Ik ben ook opgelucht dat Dhana blijkbaar ok is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Taak van de paus

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mercator 14 maart 2013
De taak van de paus is de moslims bestrijden, niet ermee te gaan ouwehoeren.
De taak van de paus ligt in de voetsporen van Jezus. Die lulde ook met hoeren. Waren er in die tijd mohammedanen geweest (als vissers) dan hadden we misschien nu een voormalig mohammedaan als een van zijn apostelen gehad. Vergeet niet dat Paulus Farizeeër was en de rest van de apostelen ook jood. Jezus waste de voeten van zijn apostelen. Dat is altijd nog wat anders dan de voeten van Aidslijders wassen zoals Franciscus de Eerste deed.

Nog even over de seksschandalen van de kerk. Zaten de priesters alleen maar aan het piemeltje van de kleine of deden ze ook nog andere dingen? Ik heb daar tot nu toe nog niks over gelezen. Zouden priesters het ook onder elkaar hebben gedaan? Ik neem aan met condoom? Ik blijf het toch raar vinden dat van die voeten wassen van Aidslijers.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Taak van de paus

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Dat is altijd nog wat anders dan de voeten van Aidslijders wassen zoals Franciscus de Eerste deed.
Ik moest ook even een oprisping onderdrukken toen ik dat las. Wat is dat nu voor een belachelijk en weerzinwekkend theater zeg. En het heeft dan nog helemaal geen therapeutische functie want er is nog nooit iemand gestorven door zweetvoeten.
Als ik Franciscus I bezig zie...hij leeft zgz. heel sober maar hij puilt uit zijn pauselijke gewaden, die zijn van het XXXL soort.

Het is een Jezuïet. Ik heb 2 jaar gestudeerd bij de Jezuïeten, ik ken ze wel een beetje. Van ascetisme was daar in dat klooster niks te merken, ze tafelden elke middag als in een klasserestaurant. Ik was zo s in hun "studievertrekken" en daar hingen schilderijen van Rubens, van Dijck...er stond ook een enorme 17de eeuwse kast. Ik was daar alleen en ik wilde toch s een kijkje nemen in die kast. Ik verwachtte oude boeken, misgewaden, gewijde Instrumenten, allerlei "devotionalia" zoals dat heet. Maar niks hoor: flessen dure cognac, uitgelezen wijnen, single malt whiskey... icon_thumbup.gif
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Taak van de paus

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Zaten de priesters alleen maar aan het piemeltje van de kleine of deden ze ook nog andere dingen? Ik heb daar tot nu toe nog niks over gelezen. Zouden priesters het ook onder elkaar hebben gedaan? Ik neem aan met condoom?
Ik vraag mij dat ook af. De priester "randde de eerbaarheid aan" heet het dan heel vaag. Maar dat kan vanalles betekenen van een lonkende knipoog tot full-blown anale penetratie van de verlegen misdienaar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het duo Draak en De Spot

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit Topic mag ook best onder de noemer LACHEN IS GEZOND gerangschikt worden.

Vinden jullie ons niet een eersteklas amusant duo? Wordt vervolgd. Want er moet meer gelachen worden in deze allerberoerdste wereld (doe je mee Kevin?). Weet iemand misschien een geschikte naam voor ons? Je hebt de inmiddels gewaardeerde Pat Condell, maar als wij met zijn tweeën zo doorgaan moet het ons lukken Pat ruimschoots te overtreffen. Ik ben een ouwe knar en ga gerust met mijn blote kop op YouTube. Mercator doet een leuk masker op, want hij moet nog langer mee. De juiste keuze van het masker moet nog uitgezocht worden. Alle ideeën zijn vanzelfsprekend van harte welkom.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het duo Draak en De Spot

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Mercator doet een leuk masker op,
Mss kan k dit wel lenen:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het duo Draak en De Spot. Alom spraakmakend!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Mercator doet een leuk masker op,
Mss kan k dit wel lenen:
Afbeelding
Godverdomme! ik moest weer onbedaarlijk lachen met jou! JA! DIT MASKER! Vooraf doen we wel steeds de vermelding erbij hoe jij op dat idee bent gekomen. Dankzij het Wilders proces van de aan de islam gerelateerde zwakzinnigen van de gecorrumpeerde geestesgesteldheid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Houdt het simpel!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mercator 4 maart 2013:
Als ik in de politiek ga dan moet het ineens als dictator zijn. Het parlement wordt afgeschaft.
Perfect idee! Een idee dat zonder meer ten grondslag ligt aan het willen oplossen van veel problemen en uiteindelijk winst gaat opleveren voor een ieder met een gezond stel hersenen. Die zijn er weinig, dus dat moet ongetwijfeld makkelijk gerealiseerd kunnen worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Houdt het simpel!

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:Mercator 4 maart 2013:
Als ik in de politiek ga dan moet het ineens als dictator zijn. Het parlement wordt afgeschaft.
Perfect idee! Een idee dat zonder meer ten grondslag ligt aan het willen oplossen van veel problemen en uiteindelijk winst gaat opleveren voor een ieder met een gezond stel hersenen. Die zijn er weinig, dus dat moet ongetwijfeld makkelijk gerealiseerd kunnen worden.
M.a.w. er wordt weinig winst opgeleverd. icon_wave.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Houdt het simpel!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Perfect idee! Een idee dat zonder meer ten grondslag ligt aan het willen oplossen van veel problemen en uiteindelijk winst gaat opleveren voor een ieder met een gezond stel hersenen. Die zijn er weinig, dus dat moet ongetwijfeld makkelijk gerealiseerd kunnen worden.
Natuurlijk. Een Verlicht Dictator zorgt voor orde, rust, veiligheid en logica in de samenleving. Kijk maar wat er in die Arabische landen nu allemaal gebeurt, en dat waren niet eens verlichte dictators.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Hoe minder hoe beter!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Mercator 4 maart 2013:
Als ik in de politiek ga dan moet het ineens als dictator zijn. Het parlement wordt afgeschaft.
Perfect idee! Een idee dat zonder meer ten grondslag ligt aan het willen oplossen van veel problemen en uiteindelijk winst gaat opleveren voor een ieder met een gezond stel hersenen. Die zijn er weinig, dus dat moet ongetwijfeld makkelijk gerealiseerd kunnen worden.
M.a.w. er wordt weinig winst opgeleverd. icon_wave.gif
De meerderheid bepaalde nog nooit de waarheid! Trouwens, weleens honderd directeuren meegemaakt in de top van een ondeneming? Zoiets gaat beslist niet werken! Dat levert juist verlies op.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hoe minder hoe beter!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: De meerderheid bepaalde nog nooit de waarheid! Trouwens, weleens honderd directeuren meegemaakt in de top van een ondeneming? Zoiets gaat beslist niet werken! Dat levert juist verlies op.
Het idee dat democratie per definitie GOED is, is een mythe die ons van kindsbeen wordt opgelepeld. Ik hoef geen democratie als ze alles laat kapotmaken door Afrikanen en plaatselijke Gutmenschen.
Zoals dat belachelijke idee om overal de democratie te gaan brengen in de wereld, ook bij lui die daar niets mee kunnen aanvangen. Moslims bijv.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Naïef goed idee van vrijheidsminnende Mercator

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mercator 7 november 2012
Waarom kan je godsdienst niet gewoon in een winkel kopen? Dat zou veel ellende en misverstanden uitsluiten.
Haha! Dat is het hem nu juist. Die vuile vieze gore huichelachtige heidense christenen met hun walgelijke ontkennende aberraties hebben hun onafscheidelijke heidense rituele voorkeuren verbonden met de staat. Religie is nog altijd staatsgodsdienst. Ook al proberen die smerige huichelachtige met de duwkracht van die laffe gore linkse Gutmenschen ons doen geloven dat wij vrijheid van meningsuiting hebben en dat staat en kerk gescheiden zijn. zeuren zijn het in de leugen! Dat zij daarin smadelijk mogen verrekkken!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naïef goed idee van vrijheidsminnende Mercator

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef: Haha! Dat is het hem nu juist. Die ..piep... christenen met hun ..piep... ontkennende aberraties hebben hun onafscheidelijke heidense rituele voorkeuren verbonden met de staat. Religie is nog altijd staatsgodsdienst. Ook al proberen die ..piep... met de duwkracht van die ...piep... Gutmenschen ons doen geloven dat wij vrijheid van meningsuiting hebben en dat staat en kerk gescheiden zijn. ...piep...zijn het in de leugen! Dat zij daarin smadelijk mogen verrekkken!
Zucht...Soms Hans, :emm2: zou ik willen dat je nog een goeie gelovige Jehova getuige was...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Naïef goed idee van vrijheidsminnende Mercator

Bericht door xplosive »

In het land der vrije meningsuiting doen we toch niet aan ...piep... ?! We willen hier immers geen anti-vrije-meningsuiting-sharia.

Maar ik ben met je eens, Ariel, dat het voor Hans waarschijnlijk best mogelijk is om duidelijk te maken welk punt hij wil maken zonder al die door hem gebruikte krachttermen.

Protest tegen die krachttermen is echter riskant. Moslims kunnen dit aangrijpen om te zeggen : "Zie je wel, jullie willen ook de meningsuiting inperken.".

Misschien dat we het in een apart topic ooit kunnen hebben over gewenste omgangsvormen inzake de onderling gebezigde taal.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naïef goed idee van vrijheidsminnende Mercator

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:In het land der vrije meningsuiting doen we toch niet aan ...piep... ?! We willen hier immers geen anti-vrije-meningsuiting-sharia.

.
Zeker niet, maar je kan de post van Hans gewoon lezen hoor.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Naïef goed idee van vrijheidsminnende Mercator

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:
xplosive schreef:In het land der vrije meningsuiting doen we toch niet aan ...piep... ?! We willen hier immers geen anti-vrije-meningsuiting-sharia.
Zeker niet, maar je kan de post van Hans gewoon lezen hoor.
Dat weet ik wel, maar je laat wel doorschemeren dat het taalgebruik van Hans je niet zint. Zo zouden moslims dat als argument kunnen gebruiken om "op hun manier" duidelijk te maken welk taalgebruik hen niet zint.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Naïef goed idee van vrijheidsminnende Mercator

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
Zucht...Soms Hans, :emm2: zou ik willen dat je nog een goeie gelovige Jehova getuige was...
Maar dat IS hij ook, alleen nu een anti-gelovige Getuige van Jehovah icon_thumbup.gif ! Mss een idee voor een negatieve Getuigenpublicatie: de tijdschriften Slaapwel! en Spoedkelder.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Naïef goed idee van vrijheidsminnende Mercator

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:
Ariel schreef:
xplosive schreef:In het land der vrije meningsuiting doen we toch niet aan ...piep... ?! We willen hier immers geen anti-vrije-meningsuiting-sharia.
Zeker niet, maar je kan de post van Hans gewoon lezen hoor.
Dat weet ik wel, maar je laat wel doorschemeren dat het taalgebruik van Hans je niet zint. Zo zouden moslims dat als argument kunnen gebruiken om "op hun manier" duidelijk te maken welk taalgebruik hen niet zint.
Mijn taalgebruik zint mij ook niet. Gelukkig kan ik ook normaal discussiëren. Ik heb echter weleens uitgelegd dat mijn enige agressieve wapen is: SCHELDEN! Zien jullie mij in de Tweede Kamer al staan als een soort Pechthold? Daarom voel ik sympathie voor Wilders. Die zegt wat hij vindt en denkt. En dat snijdt nog hout ook bij mij. Wilders kan niet zo tekeer gaan als ik met onwelvoeglijk taalgebruik. Ik wel. Maar probeer dat maar eens elders. Ariel heeft gelijk. Als zij niet had gerageerd zou het kunnen impliceren dat zij ermee instemt. Zolang wij het niet altijd met elkaar eens zijn, kunnen we mogelijk tot een vergelijk komen. Niet door elkaar naar de mond te praten.

Ik vind het christendom prima. Geen last van. Maar tsja . . . mijn denkwijze. Hoe kan ik mij anders godsdienstwaanzinoloog noemen als ik niets over het onderwerp religie heb te melden? Ik stel voorop - nogmaals - dat ik het ook niet weet. Ik geef mijn gestructureerde mening slechts, ook al lardeer ik die vaak met een salsa van scheldkannonades. Woorden kunnen kwetsen zegt men. Onzin! Al het moorden en verwonden met geweld kwetst toch ook niet? Laat staan wat losse flodders met veel lawaai die inhoudelijk niets voorstellen.

Weleens iemand gehoord die zegt alle criminelen te willen doodmaken? Als voorstander van een meer aangenaam milieu? Zo iemand kun je tegenkomen in de overtuigingen van de islam. EN . . . uit de mond van Hans van de Mortel. Betekent dit dan dat ik de islam aanhang? Integendeel. Ik ben een consequent denker en hang de logica aan. Ik ken de koran van buiten. Net zoals velen onder ons. Een ieder die de koran aanhangt zou volgens mij als crimineel aangerekend dienen te worden en overeenkomstig gedood! Hoe dat zo? Gewoon! Het recht op zelfverdediging. En wat zegt een verstandig spreekwoord?

BETER VOORKOMEN DAN GENEZEN.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het gelijk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Weleens iemand gehoord die zegt alle criminelen te willen doodmaken? Als voorstander van een meer aangenaam milieu? Zo iemand kun je tegenkomen in de overtuigingen van de islam.
Het is alleen niet ondenkbaar dat onder criminelen binnen de islam vooral andersdenkenden worden gerekend. Schelden is overigens een brevet van onvermogen. Maar deze zelfkennis belet mij niet lol te hebben in mijn leven. Ik hoef geen gelijk te krijgen. Er zijn er op dit ogenblik maar twee die in alle eeuwigheid - zolang als hij duurt - gelijk hebben: de heren God en Darwin. ;)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie