Grapje van de week

Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Trump en Poetin

Bericht door mercator »

Trump en Poetin geven tezamen een persconferentie. Reporter A vraagt wat de plannen zijn.
Wel zegt Poetin, we gaan de Derde Wereldoorlog beginnen.
Verschrikt vraagt reporter B hoe hadden jullie dat gezien, met kernwapens ?!
Ach nee zegt Trump, atoombommen da's ouwe troep zooo nineties...nee we bouwen een enorm concentratiekamp en daar gaan we 6 miljoen moslims en 1 Getuige van Jehovah vermoorden.
Reporter C : hoezo, waarom die ene Getuige ?
Poetin klopt Trump op de schouder en zegt zie je wel Donald, ik had je toch gezegd dat niemand naar die moslims zou vragen !
[icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De wens is de vader van de gedachte.

Ik vroeg mij op YouTube af wat Allah met voetballen heeft uit te staan. Blijkbaar heel veel, want de helft van de beste voetballers ter wereld zijn Arabieren volgens onderstaande info van een Arabier. Of is dat schrift geen Arabisch? Lees ook de verdere commentaren bij het filmpje! Altijd leerzaam.
KnowledgeIsThePiety UAE فَاعْلَمْ أَنَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ‎
hans van de mortel he said "Ya Allah" wish is mean "Oh My God" and for ur information half of the best player ever in the world are Arabic origin.
Apart
Een nog nooit eerder vertoonde strafschop (niet recentelijk). Ik beweer altijd dat de beste strafschoppen over de grond genomen moeten worden. Logisch, want een keeper heeft nooit tijd genoeg om te bukken bij een schot op doel met de bal over de grond.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wij waren gisteren aan het prachtige strand van Wijk aan Zee.

Overal vrolijke mensen om je heen die op het strand lagen of over het strand liepen, goed verpakt in kleren, van top tot teen, die bescherming moesten bieden tegen de extreme weersomstandigheden van die dag, die al dagen van tevoren voorspeld waren.

Laat ik nu twee uitzonderingen zien door twee jonge vrouwen die naast elkaar in bikini in de buurt van de zee over het strand liepen.

De grap van de dag is deze:

Het was precies andersom. Die twee liepen er daadwerkelijk, maar volledig ingepakt. Eentje weliswaar zonder hoofddoek en de ander met. Maar ook al droegen beiden geen stoflap om het hoofd, dan nog was het duidelijk dat het om aanhangers van de achterlijkheidsreligie islam ging.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Wijk aan Zee, 27 mei 2017. Verdwaalde parasieten bij 30 graden celcius.

Hier is mijn screenshot van wat ik gefilmd heb. Alles moest razend snel, want ik stond op afstand en wilde hen niet achterna lopen. Inzoomen enzovoorts, ging niet echt lekker. Wist ook niet of ik hen wel goed in beeld had. Maar het is gelukt.

Ze lopen trouwens met zijn drieën. Nummer 3 is geen trut, anders zou zij niet met blote armen lopen en het risico lopen dat de historische pedofiel, analfabeet en Arabische oorlogsviezerik Mohammed zich in zijn graf omdraait. Wat mij betreft mag Mohammed best zijn wellustige werkzaamheden met de 72 maagden eventjes onderbreken om zijn blik op het strand van Wijk aan Zee te richten.
Of zou het een halfwas moslima zijn van wie de uit de Koran ontsproten vriendinnen haar een warm hart toedragen omdat die zo aardig zijn? Met ongelovigen moet het anders slecht aflopen. Hoezo vriendinnen?

Opvallend kenmerk aan het domme voor niet-gelovige mensen onsympathiek islamvolk?

Kopvodden lopen vier seizoenen lang in dezelfde mohammedaanse lompenoutfit.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op zo mei 28, 2017 12:30 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Ariel »

Gingen de dames ook zwemmen Hans? :unsure: Als ze maar geen water binnen gekregen hebben. Het is tenslotte wel ramadan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Gingen de dames ook zwemmen Hans? :unsure: Als ze maar geen water binnen gekregen hebben. Het is tenslotte wel ramadan.
Je ziet maar weinig mensen langs de zee lopen. Ik vermoed inderdaad dat het trio op weg was naar de Ramadan. Zwemmen? Ze liepen niet eens in het water!

Jammer dat ik niet dichtbij was om (zogenaamd) mijn familie te filmen. Wij weten dat vooral Marokkaanse hoofddoeken al snel met hun agressieve gedrag voor de dag komen: "Wilt u ons niet filmen!" O, wat had ik zo graag dit willen meemaken. Dan komt er een enorme stortvloed aan teksten bij mij uit de mond rollen waar zelfs Allah, de knecht van Mohammed, zich voor zou schamen. Niet vanwege het ordinaire scheldkarakter - ik scheld namelijk nooit, dat laat ik aan Marokkanen over - maar vanwege het radicaal omver werpen van al die geestelijke zonsverduisteringen die de profeet heeft laten plaatsvinden in de Koran.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Grapje van de week

Bericht door Pilgrim »

Code rood voor het ei (satire!)

Geplaatst op 4 augustus 2017

Afbeelding

De toekomst van Europa en ons allen is in groot gevaar. Vergeet onthoofdingen, terroristische aanvallen, aanslagen, verkrachtingen en de moslimimmigratie. Dank zij onze mainstream media kennen we nu het échte gevaar. Eindelijk liggen de harde feiten nu op tafel. De grootste bedreiging voor ons voortbestaan op dit moment het ei. Grote krantenkoppen, extra reportages, achtergrondinformaties, actualiteitenprogramma’s en ieder uur het nieuws. De feiten liegen er dan ook niet om.

Het belangrijkste nieuws is natuurlijk dat als iemand een kleine honderd eieren achter elkaar eet er acuut gevaar bestaat op uitval van nier- en andere functies vanwege een chemische stof die in het ei zit. Maar dat is het niet alleen. Op verzoek van de autoriteiten kunnen alle feiten niet in één keer vrij gegeven worden, omdat de schok te groot zou zijn.

In Londen is een flatgebouw verwoest vanwege een “ontploffende koelkast”. Naar verluidt was hier sprake van het eerste bomgordel-ei dat via een nietsvermoedende bio-kip was binnengesmokkeld.

In Antwerpen waren op het station naar nu blijkt “op eieren lijkende spijkerbommen” onschadelijk gemaakt.

Een dictator sprak zelfs de profetische woorden dat hij Europa ging veroveren via de vruchtbaarheid. Dat lijkt nu het ei te zijn.

Via door Soros gesubsidieerde laboratoria zijn stoffen aan het ei toegevoegd die juist de vruchtbaarheid van de blanke man bestrijden. Die is in korte tijd met de helft afgenomen.

Dank Dank Dank. Duizendmaal dank aan de NOS en onze kranten en de andere media voor dit zo belangrijke nieuws. Hoe hebben we jullie ooit kunnen verdenken van fake-nieuws.

Dank zij jullie noeste arbeid lijkt de Nederlander nu nóg meer op het zachtgekookte ei dat nodig is om de door jullie gewenste toekomst van Europa veilig te stellen.

Door: “Weethetwel”

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/04 ... ei-satire/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Grapje van de week

Bericht door Pilgrim »

Vrijdagmiddagadvies moskeeën: eet alleen halal-ei...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Leuk! En zeer actueel! :*)

Dat in mayonaise en honderd-en-een andere producten zoals tandpasta, varkensvet verwerkt zit, ach, daar heeft de vieze smerige perverse achterlijke fascistische Arabische zwerfvuilreligie islam geen boodschap aan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Coïteren

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een Marokkaanse man die seks wil hebben met een Marokkaanse vrouw, trekt haar onderbroek naar beneden en constateert tot zijn schrik dat haar kut bedekt is met een bosje haren. "Allah akbar! Hoe kan dit Khadijah? Wat laat je me schrikken." Haar antwoord is ontnuchterend: "Je weet toch Mohammed dat ik getrouwd ben met een christen?"
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door xplosive »

 
Afbeelding
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie