Grapje van de week

Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: DNA de handicap

Bericht door xplosive »

'Hans van de Mortel' schreef:Wat krijg je wanneer je een Surinamer kruist met een Marokkaan?
Dan krijg je iemand die te lui is om te stelen. [icon_lol.gif]
Racistisch!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Grapje van de week

Bericht door mercator »

k Zou de mop wat explicieter maken:

Dan krijg je een moslim die te lui is om te stelen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Artrose

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Oorzaken van Artrose

Een enigszins aangeschoten, sterk naar alcohol geurende Marokkaan zat in de trein tegenover een priester. Zijn overhemd zat vol vlekken, zijn wangen onder de rode lippenstift en een halflege fles Bacardi stak deels uit de zak van zijn gekreukte vest.

Na een vijftal minuten richtte hij zich tot de priester en vroeg: "Ehhh, eerwaarde, u weten misschien oorzaak van Artrose?"

De eerwaarde fronste de wenkbrauwen en keek de Marokkaan aandachtig aan:"Ja, mijn zoon, dat komt door erg losbandig te leven, te veel alcohol drinken, niet naar de moskee gaan, slapen met prostituees, geen bad nemen, kortom te leven in zonde."

"O, ja, ik begrijp", mompelde de te diep in het glaasje gekeken Marokkaan, terwijl hij zich wat liet wegzakken in zijn alcoholische verdoving.

De priester, nadenkend over wat hij had gezegd en een beetje nieuwsgierig geworden: "Neem me niet kwalijk meneer, maar mag ik u vragen, hoe lang heeft u al last van artrose?"

"Ikke eerwaarde? Ik geen artrose heb, maar ik gehoord op televisie dat paus heeft ...”
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een dier liegt niet!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eliabe schreef:Afbeelding
Grapje ingegeven door Allah? Echt niet. Allah is helemaal niet grappig. Dit is de wil van Allah, zoals het gesteld is met alle ellende en godsdienstwaanzin van mohammedanen. Zolang in Mohammed gelovige Marokkanen en andere islamitische sukkels het verdommen om de naam van God te erkennen - Jêhowáh - zal hun ellende, dus kommer en kwel, met de dag toenemen. De enige kans om aan de wil van Allah te ontsnappen is als parasiet en Allah-verachter voor de rest van je leven in de westerse kenniseconomie en beschaving door te brengen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

Politie waarschuwt voor verdachte pakketten Jumbo winkels.
Afbeelding
Vindt u hetzelfde bompakket elders goedkoper? dan is deze gratis!
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gratis grapje van de week

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eliabe schreef:Politie waarschuwt voor verdachte pakketten Jumbo winkels.
Vindt u hetzelfde bompakket elders goedkoper? dan is deze gratis!
Heel erg leuk en erg origineel. Ga ik morgen op Facebook zetten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

Terrorist blaast zich thuis op
Een terrorist van de Somalische beweging al-Shabaab heeft zichzelf per ongeluk thuis in de hoofdstad Mogadishu opgeblazen. De bomgordel van de zeventienjarige jongen ging te vroeg af. Dat meldden de Somalische autoriteiten zaterdag.
Vier mensen zijn opgepakt. Het gaat om de echtgenote en een zus van de terrorist, de eigenaar van het huis en een motorrijder die de jongen naar het doelwit had moeten brengen.
De islamitische terreurgroep al-Shabaab pleegt regelmatig aanslagen in Somalië en in buurland Kenia.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2435 ... _op__.html
:explode:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Foutje. Schuldigen gearresteerd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eliabe schreef:
Terrorist blaast zich thuis op
Een terrorist van de Somalische beweging al-Shabaab heeft zichzelf per ongeluk thuis in de hoofdstad Mogadishu opgeblazen. De bomgordel van de zeventienjarige jongen ging te vroeg af. Dat meldden de Somalische autoriteiten zaterdag.
Vier mensen zijn opgepakt. Het gaat om de echtgenote en een zus van de terrorist, de eigenaar van het huis en een motorrijder die de jongen naar het doelwit had moeten brengen.
De islamitische terreurgroep al-Shabaab pleegt regelmatig aanslagen in Somalië en in buurland Kenia.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2435 ... _op__.html
Toen ik dit zo las dacht ik eerst dat het om een grap van Elilabe ging. Vier mensen zijn opgepakt OMDAT de bom te vroeg afging. Dat was namelijk hun schuld en daarvoor zullen ze gestraft worden. Typisch de Telegraaf.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Grapje van de week

Bericht door mercator »

Tja t probleem met die bomgordels is dat je er maar 1 keer mee kan oefenen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Lasteraar »

"Terrorist blaast zich thuis op
Een terrorist van de Somalische beweging al-Shabaab heeft zichzelf per ongeluk thuis in de hoofdstad Mogadishu opgeblazen. De bomgordel van de zeventienjarige jongen ging te vroeg af. Dat meldden de Somalische autoriteiten zaterdag"

Is dit een teken van Allah?
Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Waarom denken moslims niet na?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslims belasteren? Nee toch?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Lasteraar schreef:Waarom denken moslims niet na?
Geen retorische vragen stellen Lasteraar! Wie in islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen. Je moet wat vaker bij ons langskomen . . . Best gezellig. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

Een Marokkaan is met een chimpansee aan het wandelen, hij wil een bakkerij binnengaan maar daar mag het aapje niet mee binnen.
Hij vraagt aan een jongedame die toevallig voorbij komt om zijn aapje even vast te houden en zij zegt "OK".
Ze is voor de winkel even met het aapje aan het spelen als er een oudere dame voorbijkomt en die vraagt:
"Van wie heb je die?"
Zegt de jongedame: "Van een Marokkaan!"
De oudere vrouw weer:
"En was dat dan niet te zien op de echografie??
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Marokkaan met menselijk trekje

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Leuk! Vroeger de Belgen, nu zijn Marokkanen de lul. En heel terecht wanneer je je constant als niet-slimme aap gedraagt. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

Is kijken hoe snel moslims zich bekeren.
Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Serieus bezig zijn

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wij hier op FFI hebben elke dag gemeenschap (persoonlijke verbondenheid) met elkaar. En dat hoeft heus niet onderstreept te worden. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24953
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door King George »

W.H.J. Reiss schreef:Op een dag stond er bij het asielzoekerscentrum een Noord-Afrikaanse gelukszoeker, Mohamed genaamd.
Plotseling verscheen er een fee die zei: “Ik ben door de PVDA en D66 naar jou toegestuurd om drie wensen voor jou te vervullen omdat je net in ons land bent aangekomen met je vrouw en je acht kinderen”.
.
De man kijkt verbaasd op en zegt: “Waar iekke vandaan komen hebben wij altijd slechte tanden en dus iekke wil goeie gebit”.
De fee keek naar de rotte tanden van deze gelukszoeker en knipte met haar vingers… Pats! De man had plotsklaps een prachtig stralend gebit.
.
“Ik heb nog twee wensen in de aanbieding” zei de fee. “Waar kan ik je verder nog mee verblijden?”
De Noord-Afrikaan kreeg ineens wat meer lef en zei: “Iekke wil grote villa midden in Utrecht met minstens 8 slaapkamers en dat de rest van mijn familie hier ook naartoe kan komen.”
De fee knipte weer en.. Poef! Opeens zat de gelukszoeker in een grote, mooie en dure villa in Utrecht, omringd door zijn familie voor de open haard.
.
“Nou” zei de fee, “Ik heb nog één wens voor je”.
“Goed… Iekke wil nu een échte Nederlander worden” zei de gelukszoeker.
De fee knipte vervolgens nogmaals met haar vingers en… Poef! Daar stond Mohamed opeens in zijn Wibra jasje, geen cent op zak en ook de dure villa in Utrecht was foetsie.
Ook had hij weer een mooie mond vol rotte tanden omdat hij de ziektekostenverzekering niet kon opbrengen. In zijn binnenzak vond hij tevens een blauwe envelop met een forse aanslag van de fiscus.
.
“Oh , waar zijn mijn mooie gebit? Waar zijn mooie huis? En wat doet belastingbrief in mijn zak?”
“Ook lieve familie is weg!” Mohamed was plots doodongelukkig..
De fee grijnsde heel gemeen en zei: “Kijk Mohamed, nou ben je dus een échte Nederlander!”
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Lasteraar »

In de klas doet Mohammed goed zijn best met rekenen. Hij is zelfs de beste van de klas.
De juffrouw zegt trots: nou Mo, voor mij ben je nu een Nederlander!

Toen de vader dit hoorde sloeg hij met zijn vuist op het gezicht van Mohammed.
De volgende dag komt Mohammed met een blauw oog.
Wat is er met jou gebeurd? vroeg de bezorgde juf?
Tsja, zegt Mohammed, het is bijna niet te geloven. Ben je 3 uur een Nederlander heb je meteen last van Marokkanen!
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

Schoonmoeders.

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Eliabe »

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24953
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Zwartmeer »

Dit is niet het grapje van de week maar die van het jaar!

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie