Paard verbrijzelt gezicht man

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Paard verbrijzelt gezicht man

Bericht door Ariel »

Oeps... :shock:
Paard verbrijzelt gezicht man

Almeria - Een man die probeerde seks te hebben met een merrie, is door het dier zo hard geschopt dat bijna alle botten in zijn gezicht zijn verbrijzeld.

De man, die illegaal in Spanje woont, is overgebracht naar het ziekenhuis. Naast de botbreuken heeft hij ook een hersenbloeding overgehouden aan de trap.

Volgens de eigenaar van de boerderij heeft de illegaal al vaker zijn terrein met dieren in El Ejido bezocht.

De man wordt binnenkort door de politie uitgezet naar zijn geboorteland.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1001 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Paard verbrijzelt gezicht man

Bericht door BFA »

Als er geen eisprong is zijn merries niet zo erg gesteld op mannelijke hormonen. Is Mohammed vergeten dit in de Koran te zetten?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Paard verbrijzelt gezicht man

Bericht door Monique »

Naast de botbreuken heeft hij ook een hersenbloeding overgehouden aan de trap.
Waar zit die bloeding nu precies? Ik neem aan onder de gordel.... :evil:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Paard verbrijzelt gezicht man

Bericht door Ariel »

Een beetje hardvochtig van die Spanjaarden om een man die net een hersenbloeding gehad heeft , het land uit te zetten.
Er zal vast wel een Spaan goedmens zijn die hier een stokje voor steekt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Paard verbrijzelt gezicht man

Bericht door silkyboxershortXL »

Iedereen tevreden nu, Man afgevoerd, merrie ok, boer blij,] :turban:
Afbeelding
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Paard verbrijzelt gezicht man

Bericht door Scarlatti »

NET goed!! Ik wilde dat die smeerlap DOOD was, een 'illegaal'.... ik bèn benieuwd wàt t land v oorsprong was!
Ik wilde reageren maar er is geen mogelijkheid voor zag ik...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Paard verbrijzelt gezicht man

Bericht door BFA »

Ariel schreef:Een beetje hardvochtig van die Spanjaarden om een man die net een hersenbloeding gehad heeft , het land uit te zetten.
Neen, in het land van oorsprong gaan ze niet merken dat die man iets meer GaGa terugkomt dan hij vertrokken is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Paard verbrijzelt gezicht al te wellustige man

Bericht door hans van de mortel »

Je kan wel merken dat in islam opgevoede mannen geen verstand hebben. Ze krijgen jeuk, last van een erectie en dan whoeps boven op een merrie klimmen, of een geit of wat dan ook, als er maar beweging in zit. In plaats dat deze islam-aanhanger nu die seinpaal van hem afhakt, dan heeft hij daar voor de rest van zijn miserabele leven geen last meer van en voorkomt zodoende verder onnodig lichamelijk letsel zoals botbreuken en het op kosten jagen van de gezondheidszorg.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Paard verbrijzelt gezicht man

Bericht door Dhana »

Inderdaad die man moet nodig terug naar zijn halalthuisland. Al die onweerstaanbare verleidingen hier in de vorm van geiten, paarden, ezels en wat dies meer zij. Dat staat zo maar volkomen schaamteloos en dat nog wel zonder marham los in de wei.

Mijn zoon heeft op een onderzeeër gewerkt. Die keek eens in de buurt van Noord-Afrika door de periscoop. Daar boden een paar vissers in een bootje elkaars achterste aan en werd er uiteraard gretig gebruik van gemaak. Enfin, laat verder maar. Te vies voor woorden allemaal.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Paard verbrijzelt tekortkoming van islam

Bericht door hans van de mortel »

Dhana schreef:Mijn zoon heeft op een onderzeeër gewerkt. Die keek eens in de buurt van Noord-Afrika door de periscoop. Daar boden een paar vissers in een bootje elkaars achterste aan en werd er uiteraard gretig gebruik van gemaakt. Enfin, laat verder maar. Te vies voor woorden allemaal.
Ach, vies? Wat wil je nu verwachten van op de achterlijkheid van de analfabete gesitueerde psychopaat en sadist onmens Mohammed gesitueerde werkelijkheid van islam? Seks is een gave van God. Weten die geiten neukers veel! Seks gaat onlosmakelijk samen met de creatieve fantasie van de mens. Ach, in alles, maar dan ook in alles bewijst de islam keer op keer wat voor walgelijke primitieve domme mensen zij zijn. Zo dom. Zo walgelijk funest dom waarvan niet één god zich maar een voorstelling van kan maken.

Ik ben de grootste atheïst van de wereld. Dankzij mijn super ervaring met het fundamentalisme van de religieuze waanzin voltreffers, veroorzaakt door menselijke religie met zijn zoetvozige smaak van onbewezen overtuiging van het eigen dunk gelijk.

Het ego van de mens is overal te koop

Wat betekent dit nu? Nou? Denk nu eens even goed na! Het betekent dat dat achterlijke idee van alles wat om die weerzinwekkende baardaap van een Darwin cirkelt gebaseerd is op de compactheid van luchtkastelen.

Die hele evolutietheorie is de perfecte vertaling van het post achterlijke geloofstijdperk in een ondefinieerbare grootmacht.

De klassieke Grieken als grootdenkers waren nog zo beschaafd en geleerd om een reserve in te bouwen voor een aan hen onbekende God. De over het paard getilde arrogante wetenschappelijke ego-terriërs van de 21e eeuw beslissen over die logische unieke onbekende god met uitsluiting door de wetenschappelijke zekerheid van het bestaan van het zijn aan de willekeur van het toeval toe te schrijven. Word ik daar even misselijk van? Jawel! Kotsmisselijk. ik mag dan misschien een lul zijn, niemand kan mij arrogantie verwijten. Ik ben sinds mijn vaarwel bij de onbenullige club van Jehovah's Gegtuigen voor verbetering vatbaar. Maar niet voor eeuwig. En dat impliceert de grote denkfout van die evolutie-aanhangers. Altijd is voor eeuwig. Na de dood van de mens komt de nieuwe mens. En hoe je het ook wendt of keert, een dode kan geen invloed uitoefenen op de levende. Met andere woorden, de evolutie lulkoek is wat de gek er voor geeft. Mogelijk geen rooie cent na jouw dood! Nadenken! Hersens gebruiken! De mens is niet alleen ten dode opgeschreven, hij is ook onmachtig de geschiedenis te bepalen.

Dat betekent dat islam ten dode is opgeschreven op basis van natuurlijke processen die de wereld al kenmerken sinds de schepping door God. Hoezo dat? Omdat het goede, het betere, de vooruitgang, altijd al gezegevierd heeft. Een waardeloos ettergezwel zoals islam en dat nu eenmaal voorkomt in de natuur ( de woestijn religie) zal altijd overwonnen MOETEN worden! En dat is al miljoenen jaren lang gebeurd. Ik herhaal: het goede overwint het slechte. Na regen komt zonneschijn. Dat snapt ieder mens, behalve de achterlijke met domheid grootgebrachte mohammedaan.

ISLAM IS HET AFVAL VAN ONZE NALATIGE BESCHAVING

Hoe eerder islam wordt uitgeroeid als het onkruid onder weldenkendheid, des te beter. Zo blijft de schade voor ONZE mooie cultuur beschaafde kennisbeschaving beperkt.

Vergeef mij. Ik moet kotsen. Kotsen en nog eens kotsen. Maar maak je geen zorgen om mij. Hoe is het mogelijk dat al deze voort etterende viezigheid met islam al zolang heeft kunnen plaatsvinden? Stompzinnig tekortschietende tolerantie? Een volslagen black-out van ONZE kennisbeschaving?

Niemand. Maar dan ook geen mens zal kunnen ontkennen dat alle rust in ONZE kennisbeschaving pas zal wederkeren wanneer het uiterst weerzinwekkende afgrijselijke virus dat islam heet zal zijn uitgeroeid.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie