De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

 
 
 
 
50 jaar terug in de tijd :
 
 
 
Sharif Dean ‎- Do You Love Me? (1972)
 
 
 
 

 
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Méér dan 1 miljard hits: Gente de Zona

Bericht door hans van de mortel »


Gente de Zona (Cuba) - La Gozadera



1.400.403.736 hits.


Dat wil niet zeggen dat deze muziek met kop en schouders uitstijgt boven de kwaliteit van klassieke muziek zoals door mensen met kennis van zaken dien omtrent wordt aangemerkt omdat deze muziekvideo zo ongelooflijk veel hits heeft gescoord. In dat troebele licht dienen wij ook de achterlijke smerige haatreligie islam te beschouwen; bijna 1,8 miljard in getal maar van nul en gener waarde voor wat onze wetenschap, blijdschap en vooruitgang betreft.

Neem nu de Olympische Winterspelen: geen moslim te bekennen die in de prijzen valt. Ook in de muziek staat de aanhang van het islamvirus op grote afstand van onze beschaving. Het mag niet van de Arabische analfabete Profeet. En dat willen de aanhangers van de historische Arabische schoft, pedofiel, sadist, psychopaat en aanstichter van tien aanvalsoorlogen Mohammed, graag in ere houden.
Gente de Zona (ook wel Gente D'Zona) is een Cubaanse reggaetongroep opgericht door Alexander Delgado in 2000. De groep combineert reggaetonritmes met meer traditionele vormen van Cubaanse muziek.
De groep begon in 2000 met verschillende rappers die elkaar ontmoetten in Alamar, een stadsdeel van Havana, dat wel bekendstaat als de geboorteplaats van de Cubaanse hiphop. De naam van de groep, Gente D'Zona, verwijst naar deze plaats.
In 2014 werkte Gente D'Zona samen met Enrique Iglesias en Descemer Bueno aan de remake van het lied "Bailando", wat de groep in de hele wereld bekend gaf. Vooral in de Verenigde Staten lukte het de groep om door te breken in een marktsector die van oudsher moeilijk toegankelijk was voor Cubaanse artiesten wonende in Cuba. In juni 2014 kwam het lied op nummer 1 te staan van de Top Latin Songs en het wordt tot op heden nog steevast in elke discotheek in Spanje en Latijns-Amerika gedraaid.
Elke dag in Cuba op de tv het muziekkanaal CLAVE met steeds afwisselende muziek en artiesten, documentaires, interviews, e.a. Duizendmaal beter dan op de Nederlandse tv. Alhoewel Cuba een kutland is dat verpest werd door de meest walgelijke arrogante zelfverzekerde Cubaanse patser ooit: Fidel Castro, is de Cubaanse militaire regering in staat het publiek te geven waar het van houdt: amusement van een hoogstaande culturele kwaliteit. Steeds aanwezig voor honderd procent. Maar . . . voor de rest is er niks te krijgen in Cuba. Lange rijen voor de meest noodzakelijke behoeften. De meest bekende woorden die ik uit mijn hoofd ken van Cubanen zijn: "No hay." (Het is er niet/er is niks) en: "Muy caro." (Erg duur).

Dat de Cubaanse dictatoriale machthebbers, die het fascisme van wijlen Fidel Castro als nooit tevoren dienen, bijna net zo'n post fascistisch regeringsbeleid voeren als in Nederland, berust niet op louter toeval maar is opgelegd van bovenaf: De onontkoombare Tijdgeest die - voor wie niet in God noch in de evolutietheorie gelooft zoals ik - van de zogenaamde vrije wil gehakt heeft gemaakt.

Gelet op hoe een griepvirus door Rutte cum suis en zijn stel virologen clowns is aangegrepen, kan ook hier gerust de conclusie getrokken worden dat we met een militaire machtsconstructie te maken hebben die zijn weerga in de geschiedenis niet kent. Het vieze smerige van de zaak is dat meneer Mark Rutte lid van de VVD is (een liberale partij) en dat hij nog steeds beweert dat we in een democratisch land leven. Ach, gelet op zijn een en al leugenachtige reputatie, zal alleen de gelovige dwaas oren hebben naar zijn een en al slap gezwets in het luchtledige van de politiek.

Bestaat toeval?
NEE! Toeval is wat mensen toevalt. In Cuba kroop men destijds massaal in de kont van volksverrader nummer 1: Fidel Castro en daar is men in blijven steken. Want Castro heeft al die 60 jaren zijn billen stevig dichtgeknepen; er was geen ontsnappen meer aan. In Nederland komt het zo wat op hetzelfde neer: men koos massaal voor landverrader en aartsbedrieger-leugenaar Mark Rutte en zijn corrupte mede politieke bendeleden. Het gevolg? Steeds meer opvallend aanwezige kopvodden in de regering. Nog maar een korte tijd te gaan en heel Nederland zal eraan moeten geloven dat het smerige islamvirus de absolute wereldklasse is van alle religies op aarde.

Afbeelding

De afgang van onze beschaving zal zegevieren tezamen met het volledig terug treden in de achterlijkheid van het mohammedaanse denkpatroon.

Stel dus de toekomst voor onze kinderen veilig: stem niet op de linkse partijen die méér islamitische parasieten binnen onze grenzen willen verwelkomen en vergeet landverrader en ziekelijk leugenbeest Rutte en zijn aanhang.

Stem op die partijen die geen angst voor waarheidsvinding hebben:
PVV of Forum voor Democratie!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

De tango muziek en dans. Altijd leuk om moslims mee te persten

Bericht door hans van de mortel »

Johny Verweij - Zigeuner tango
https://youtu.be/DE8ERwuN2vw

Godverdommes mooi. Vooral het dansen op de achtergrond. Daar draait het immers in het leven om: geluk en genieten van het leven. Er is al teveel islamvirus in ons leven in omloop. Weg met die vuile smerige hypocriete islamitische rotzooi die ons in onze beschaving meent de les te leren. Parasieten zijn zij die onze manier van leven, normen en waarden verwerpen. Je ziet het aan hun manie van kleden. Vaak gekleed in vodden en lompen, jurken tot aan de grond. En niet te vergeten de altijd opvallend hoofddoek als teken van weerzin tegen onze beschaving. 'Kopvod' is de juiste benaming voor deze smerige propaganda voor het historische stuk Arabische vuil Mohammed die in alles uitblonk. Ik zet het even op een rijtje in willekeurige volgorde:

Mohammed was een veelneuker van jonge maagdelijke meiden die hij uitkoos op een van zijn plundertochten in zijn vele aanvalsoorlogen. Mohammed was dus een pedofiel, maar ook - dat mogen we NOOIT vergeten - een vieze gore walgelijke onmenselijke SADIST. Dat hij een psychopaat was, willen al die jonge Marokkaanse moslim meiden met een strak om het hoofd zittend hoofddoekje maar niet weten. Stel je voor, dan valt je zelfbeeld pardoes in de stront die zichtbaar wordt als men de islam beter leert kennen. En die begint, bij wie anders dan het vieze historische Arabische mannetje nep-profeet Mohammed.

Nooit genoeg hierover. Alles is te vinden en te lezen in de vuile islamitische was die voor de gehele wereld zichtbaar is. Gewoon even het handboek voor islamitisch geweld en haatdragende teksten ter hand nemen: KORAN. Maar veel leuker is de geschiedenis over deze vieze Arabische fascistische dictatoriale schoft en veelpleger van misdaden Mohammed lezen via alle overleveringen die netjes zijn opgetekend door de meest getalenteerde en gewaardeerde schrijver over nep-profeet Mohammed, genoemd Ibn Ishaak.

Alles over misdadiger-pedofiel-sadist-oorlogscrimineel Mohammed is te vinden in de biografie 'Het leven van Mohammed'. Uitgeverij Bulaaq. www.bulaaq.nl

Stem dus op 16 maart niet op een partij uit de huidige regeringscoalitie die er voor zorg draagt dat Nederland, dat al overbevolkt is met islamitische parasieten op onze kenniseconomie en beschaving, ten onder gaat aan mensen die neerkijken op onze beschaving, hobby"s, normen en waarden, kleding, gedrag, muziek, dansen. Kortom, een achterlijke cultuur en oorlogsreligie die zich handig manifesteert als wolf in schaapskleren. Wie wacht tot het kalf verdronken is en op 16 maart verkeerd gaat stemmen, zorgt ervoor dat onze jeugd binnen de kortste keren van de koude kermis thuiskomt. We leven in een zogenaamde democratie. Maar zodra moslims de meerderheid vormen . . . ah! Dus zo dom bent u niet dat u niet tot 100% kunt tellen.

Onderstaand bericht stond in dagblad Trouw op 22 februari 2006
Marokkaanse burgemeesters ingezet bij verkiezingen

(Novum) - Vijftien Marokkaanse burgemeesters komen in maart in diverse Nederlandse steden op bezoek in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen. Het doel van het bezoek is Nederlandse Marokkanen bewust te maken van de verkiezingen en hen hierbij te betrekken. Diverse organisaties werken hiervoor samen met de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG).
Die Marokkaanse burgemeesters hadden geen Nederlands paspoort. Zij kwamen speciaal over op verzoek van de fascsistische islamitische koningsregering in Marokko. We hebben nu al minstens twee islamitisch Marokkaanse burgemeesters in Nederland, waarvan er een zich heeft geprofileerd als salafist. De Tweede Kamer telt tenminste een moslimpartij: DENK. Geruggensteund door GroenLinks.
25 januari 2021 - Drie moslimpartijen zitten er in de Haagse gemeenteraad. De oudste is de eind 2005 opgerichte Islam Democraten en die fractie is feitelijk de kraamkamer van de Partij van de Eenheid en NIDA.
BRON: Haagse moslim kan kiezen uit drie islamitische partijen

Slaap zacht, volk van Nederland met geen dubbel paspoort! En bedenk dat we een Ministerie van Oorlog hebben, ook al blijven de huichelachtige politieke machthebbers onder leiding van beroepsleugenaar en bedrieger Rutte roepen dat het een Ministerie van Defensie is.


Welterusten meneer de president!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

 
 
   
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

De Jukebox. Veboden door sadistische nepprofeet Mohammed

Bericht door hans van de mortel »

Gewoon . . .

Om vooral mohammedanen met hun besneden lul op de werkelijkheid van onze cultuur, normen, waarden en beschaving te drukken. Namelijk dat er geen plaats is voor de dragers van het islamvirus waarmee deze mislukte mensensoort, die veroordeeld is om te parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving, is besmet.

Gente De Zona - Tú Me Quemas (Je zet me in vuur en vlam)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Ongeschikt voor de mislukte mensensoort die hoort bij het islamvirus.

Bericht door hans van de mortel »

Love Love Love - Jamaica Johny & his Milagro Boys


Love love love in the morning. Love love love in the evening. Love love love in the night. Allways good for your appetite.

HvdM: "Ten times a day keeps the doctor away."
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

De Jukebox. Voor Mohammed-aanbidders pas na hun dood. Misschien.

Bericht door hans van de mortel »

Hans van de Mortel weet net zo goed als Wilders, wijlen Pim Fortuyn, Thierry Baudet en vele anderen die de waarheid over de islam niet onder stoelen of banken willen steken, dat de waarheid die nog altijd roestvast verbonden is met de geschiedenis van het Arabische historische wanproduct der schepping nepprofeet Mohammed, ons leert leert dat mohammedanen (vies woord voor moslims) parasieten zijn op onze samenleving, op de westerse beschaving, en in alles contra zijn in wat afgestemd is om het onderste uit de kan van het levensgeluk te halen.

Onbekend Salsa-nummer met een optreden van Hans van de Mortel in 2017.


Want zowel muziek als een dansje maken en vrouwen de eer geven die hen toekomt, werd door de historische vieze gore Arabische pedofiel Mohammed, de neukgrage vrouwenhater - volgens hem zijn de meeste bewoners in het Hellevuur van Allah vrouwen - als ongewenst beschouwd. De racistische discriminerende gore nepprofeet Mohammed met de status van beroepssadist, maakte van zijn leven één groot roversfeest met maar één doel voor ogen: zoveel mogelijk macht uitoefenen.

Dankzij die brutale fascistische machtsuitoefening en het engageren van vele aanvalsoorlogen kwam Mohammed, de relikwie van alle mohammedanen (vies woord voor moslims), als eerste in aanmerking om de meest aantrekkelijke maagdelijke meisjes vanaf zes jaar uit te zoeken die zijn bende oorlogszuchtige rovers had buitgemaakt op zijn tegenstanders: vredelievende Arabieren, joden en christenen die niet naar zijn pijpen wilden dansen.

Bijna alle Marokkanen beoefenen de Ramadan. Moet ik nog verder uitweiden over de achterlijkheid die mohammedaanse mensen bezig houdt? Ze houden zich koest, de politie in Amsterdam gaat op hun uitnodiging in om samen de Iftar, de gezamenlijke Ramadan-maaltijd te nuttigen. Zijn we soms het sprookje van Roodkapje en de Boze Wolf vergeten en te vergelijken met de islamitische wolf in schaapskleren?

Het beste aanwijzende voorbeeld treft u aan in Rotterdam. De nare penetrante moslimlucht komt u vanzelf tegemoet. Niet verbazingwekkend. De baas van de politie in Rotterdam is de salafistische Marokkaanse kontlikker van de smerige historische pedofiele sadistische oorlogsmisdadiger Mohammed: Ahmed Aboutaleb.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

In memoriam: Hennie Vrienten

Bericht door hans van de mortel »

In de herinnering: Hennie Vrienten. Hij was 73 en is niet meer.


Wat goed van mij. Toen ik voor het eerst de muziek van Bach hoorde, was ik direct weg van deze componist. Laat Hennie dat nu ook zijn geweest. En die had er verstand van. En dan te weten dat ik totaal geen muziek kan spelen. Ik kan willen wat ik wil, maar het is mij nooit gelukt. Misschien maar eens aan een mohammedaan (vies woord voor moslim) vragen hoe dat nu precies zit met de vrije wil. Zonder de kennis van de muziek van Bach was Hennie nooit zover gekomen. Dat mohammedanen niet van muziek mogen houden, hebben zij te danken aan hun historische walgelijke sadistische pedofiele nepprofeet Mohammed die het maken van muziek afwees.

Deze song is door mij opgedragen aan Biden. Of moet het Putin zijn? Waar een wil is is een weg, zegt men. Wegen zat en ook mensen. Veel te veel. Dus wat dit betreft zou de bom best mogen vallen. Voordat mensen als ratten in de val van de politiek verworden zijn tot onkruid dat niet verdelgd mag worden. Onthoud! U mag geen einde maken aan uw eigen leven. Ook al wilt u dat nog zo graag. Heeft te maken met de vieze smerige hypocriete politiek die meent over ieders vrije wil te beschikken.

Hennie Vrienten: een genie qua muziek en tekst. Een lieve man. Ik wil dat hij niet in God gelooft. Maar als God dat nu juist wel wilt, moet ik mij dan zorgen maken?

Als God wil dat er vrede op aarde heerst, wat is dan het probleem voor God? Volgens mij maakt Satan de dienst uit en is God zijn speelbal. Duidelijk en logisch! God heeft geen vrije wil.

Wie meent over een vrije wil te beschikken heeft een wel erg hoge dunk van zichzelf.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Is dit alles - Vreemde Kostgangers Live Carré 2016


Songs in the Key of Life: Henny Vrienten - Carnaval
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

 
 
   
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

 
 
   
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Muziek is aan dovemansoren gericht bij mohammedanen (vies woord voor moslims)

Bericht door hans van de mortel »

Michal David - Ruská Máša
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Johnny Marr - Dynamo
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Perfect Plan - Time For A Miracle (2020) Album
Afbeelding
Frontiers Music SRL – FR CD 1041

1.Time For A Miracle 2.Better Walk Alone 3.Heart To Stone 4.Fighting To Win 5.Everytime We Cry 6.What About Love 7.Nobody’s Fool 8.Living On The Run 9.Just One Wish 10.Don’t Blame It On Love Again 11.Give A Little Lovin’ 12.Don’t Leave Me Here Alone

review
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Aandacht voor 'inboorling' Jay Hawkins

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Screamin' Jay Hawkins ‘Frenzy’. Tokyo 1990


De originele studio versie is echt helemaal te gek met zijn brullende mond. Ik vermoed dat hij wat drugs teveel op had in Tokyo en er geen zin meer in had. Want van het oerwoud-brullen is niet veel meer over.

Ik deel de liefde met Mercator voor het swingende fenomeen Johann Sebastian Bach. Ik weet bijna zeker dat hij mijn ‘passie’ voor deze extravagante melodie van Hawkins niet deelt. Jammer, want ook mohammedanen (vies woord voor moslims) vinden dit niks - :roll:

Waar het mij eigenlijk om gaat is het belang aan te tonen van de bas in de muziek. Een vaak onopvallend onbegrepen fenomeen dat eigenlijk onmisbaar is in elke soort van muziek. Concentreer je op het basgeluid (van de basgitaar) en deel – indien mee eens - mijn mening. Gewoonlijk blijft het basgeluid op de achtergrond. Het bepaalt in deze nu echter wel de beat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nationaal Cubaans revolutielied

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Para nosotros siempre es 26 - Carlos Puebla


Vandaag is het een belangrijke dag in Cuba. Dan wordt 26 gevierd. De dag dat Fidel Castro op 26 juli in het zuiden van Cuba in de op een na grootste stad van Cuba: Santiago de Cuba, de legerkazerne Moncada bestormt met een handjevol studenten.

Het is een raadsel dat Fidel dit overleefd heeft. Sommige worden neergeknald door een toevallig passerende patrouille. Fidel echter wist met een paar kornuiten te vluchten maar werd alsnog gegrepen en, tot weer mijn verbazing - na een rechtspraak - niet veroordeeld tot de kogel, maar bivakkeren achter de tralies voor 15 jaren achtereen. Fidel was getrouwd met de nicht van dictator Batista; en dan geldt de uitzondering die de regel ontkracht. Na twee jaren werd hij weer vrij gelaten tot mijn niet ophoudende verbazing, in plaats van die vrijlating te begrijpen in het kader van menselijke onlogica. Ik noem dat de Tijdgeest. Een heel volk is vervolgens verplicht al 63 jaren tegen die rotsmoel met vieze pluisbaard aan te kijken via overal in het land geplaatste billboards. Ook nu nog dagelijks op de tv te zien. Want de verloren gegane revolutie die tot armoede heeft geleid in Cuba en een discriminatie politiek waar een echte communist zich rot voor zou schamen, wordt met verve elke dag herhaald met korte fragmenten uit het revolutionair historisch archief. Er zijn winkels waar meer te koop is, zoals luxe artikelen, waar alleen met euro's betaald kan worden en niet met de nationale munt 'peso' die elke dag verder in waarde daalt: de bank betaalt 27 pesos voor een Euro. Op straat toucheer ik 110 tot 120 pesos op dit moment. Zo wordt een vakantie in Cuba pas echt aantrekkelijk en goedkoop.

Overigens een fraai lied met mooie nostalgische weemoedige goed aanvoelende muziek over een dictator die zichzelf verhief tot: het volk onder de dictatoriale duim houdende god van Cuba. icon_thumbdown.gif
Op 16 februari 1959 wordt Fidel Castro premier van Cuba. De nieuwe regering begint met het voeren van processen tegen Batista-aanhangers en contrarevolutionairen, die vervolgens geëxecuteerd worden. Daarnaast onteigent Fidel alle Amerikaanse bedrijven en verdeelt hij grote stukken land onder de boeren. Washington reageert met een verbod op de invoer van Cubaanse suiker.
Wie was er nu rechtvaardiger? Fulgencio Batista of Fiedel Castro? Beiden waren dictators uit verschillend hout gesneden die mensen lieten vermoorden en onderdrukkers waren van hun eigen volk en zich bezig hielden met criminelen (handel in drugs).
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Mahalingam »

Richard Wagner heeft een groot muziekstuk geschreven: "Der Ring des Nibelungen"
Der Ring des Nibelungen (The Ring of the Nibelung), WWV 86, is a cycle of four German-language epic music dramas composed by Richard Wagner. The works are based loosely on characters from Germanic heroic legend, namely Norse legendary sagas and the Nibelungenlied. The composer termed the cycle a "Bühnenfestspiel" (stage festival play), structured in three days preceded by a Vorabend ("preliminary evening"). It is often referred to as the Ring cycle, Wagner's Ring, or simply The Ring.

Wagner wrote the libretto and music over the course of about twenty-six years, from 1848 to 1874. The four parts that constitute the Ring cycle are, in sequence:

Das Rheingold (The Rhinegold)
Die Walküre (The Valkyrie)
Siegfried
Götterdämmerung (Twilight of the Gods)
https://en.wikipedia.org/wiki/Der_Ring_des_Nibelungen
Hier een bekend stukje:


En deze muziek moet nu na meer dan 150 jaar aangepast worden aan deze tijd. En dat wordt dan een woke gedoe en daar zitten de toeschouwers niet op te wachten. Moeten ze soms zich ergens van bewust worden?
Duits publiek lust nieuwe ‘Ring’ van Wagner niet

Morrelen aan ­Richard Wagners Der Ring des Nibelungen doe je in Duitsland niet on­gestraft. Dat zal de jonge regisseur Valentin Schwarz geweten hebben. Zijn ‘trashy’ enscenering met pistolen en boksbeugels kon op weinig begrip rekenen op de Bayreuther Festspiele. Toen het doek vrijdagavond viel, na het vierde en slotdeel Götterdämmerung, klonk eerst nog een kort beleefd applaus voor de zangers en het orkest, om over te gaan in razend boegeroep zodra de regisseur het podium ­betrad.

Het fluitconcert duurde negentien ­minuten volgens de verslag­gever van Der Spiegel, die zichzelf een ramptoerist noemde. ‘Een middelvinger naar het publiek’, kopte de Frankfurter Allgemeine Zeitung. ‘Bijna 2.000 mensen zijn ontzet omdat hun investering van zestien uur ernst, empathie en ­inspanning is weggehoond door de regie.’

Schwarz (33) veranderde Wagners plot, bedacht er nieuwe personages bij en verving traditionele attributen door pistolen en boksbeugels. En van de goden maakte hij aan lagerwal geraakte mensen van vlees en bloed, met ‘een garderobe als die van de ­gemiddelde vastgoedmakelaar, godbetert’.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220810_97536229
https://www.faz.net/aktuell/feuilleton/ ... 26676.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Ricardo 'Ik ben mijn beste vriend'
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Muzikaal onthaal op tutti frutti basis

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Aangenaam muzikaal intermezzo over een groot probleem dat niet opgemerkt wordt door een groot deel van de zich schaapachtig gedragende Nederlandse bevolking, uitgerust met oogkleppen. :ohmy2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Jukebox. Muzikaal onthaal op tutti frutti basis

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:
do okt 20, 2022 12:24 pm
Aangenaam muzikaal intermezzo over een groot probleem dat niet opgemerkt wordt door een groot deel van de zich schaapachtig gedragende Nederlandse bevolking, uitgerust met oogkleppen. :ohmy2:
Ik begrijp niet waarom mensen die het niet eens zijn met de regering, of met covid, steeds als schapen benoemd moeten worden. Ik vind dat zo denigrerend.

Maar ja.. Zo denk ik er over.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Mahalingam »

Krontjong (Indonesisch: keroncong) is een muzieksoort die ontstaan is bij Jakarta (Batavia) op het eiland Java onder door de Portugese cultuur beïnvloede nieuwkomers in de tijd van de Verenigde Oost-Indische Compagnie. Rond 1900 werd krontjongmuziek en zang populair in het hele maleise taalgebied.


https://nl.wikipedia.org/wiki/Krontjong
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie