De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Afbeelding

Ik had even vluchtig gekeken of er al niet zo'n draadje was, want ieder zichzelf respecterend forum heeft er zowat één: Een muziekdraadje. Wie weet heb ik wat over het hoofd gezien. Zolang ik dit niet tegengesproken hoor worden, nodig ik een ieder van u uit hier muziekfilmpjes te plaatsen. En laten we er een mooie juke box van gaan maken!
Laatst gewijzigd door King George op wo mei 21, 2014 2:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

I'm proud to be an American - American Soldier Tribute



In the time that we need them the most they are there
Speciaal voor de dag van vandaag omhoog geschopt; Meezingen!


If tomorrow all the things were gone I'd worked for all my life,
And I had to start again with just my children and my wife,
I'd thank my lucky stars to be living here today,
'Cause the flag still stands for freedom
And they can't take that away.

I'm proud to be an American where at least I know I'm free,
And I won't forget the men who died who gave that right to me,
And I gladly stand up next to you and defend her still today,
'Cause there ain't no doubt I love this land God Bless the U.S.A.

From the lakes of Minnesota to the hills of Tennessee,
Across the plains of Texas from sea to shining sea.
From Detroit down to Houston and New York to L.A.,
There's pride in every American heart
And it's time we stand and say:

I'm proud to be an American where at least I know I'm free,
And I won't forget the men who died who gave that right to me,
And I gladly stand up next to you and defend her still today,
'Cause there ain't no doubt I love this land God Bless the U.S.A.

(Lee Greenwood)
Laatst gewijzigd door King George op vr nov 25, 2011 12:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »



R.E.M stopt ermee. Na 31 jaar vinden de leden Michael Stipe, Mike Mills en Peter Buck het genoeg. Al eerder stopte drummer Billy Berry ermee. Dit jaar kwam hun laatste album Collapse Into Now uit.


In 1980 werd de band opgericht door vier jeugdvrienden Michael Stipe ( zanger ), Mike Mills ( bass ), Bill Berry ( drummer ) en Peter Buck ( gitarist ) in de plaats Athens in de Amerikaanse staat Georgia. De band ontwikkelde zich in de jaren 80 van een credible college band tot een supermacht. Vanaf het album Green (1988) behaalde R.E.M. wereldwijd commercieel succes. Maar de Amerikanen deden nooit een knieval voor de commercie. In 2007 werd R.E.M. opgenomen in de Rock and Roll Hall of Fame. De albums Out Of TIme met daarop de megahit ‘Losing My Religion’ en het meesterwerk Automatic For The People dat ondermeer ‘Everybody Hurts’ bevatte, wordeng gezien als de twee eikpunten in de carriere van de band. De leden van R.E.M geven niet aan waarom ze ermee stoppen. Maar ze laten de wereld wel weten zeer dankbaar te zijn voor het enorme succes dat hen ten deel viel. De band verkocht in hun ruim 30 jarig bestaan meer dan 70 miljoen albums.


Muziek.nl
Laatst gewijzigd door King George op do sep 22, 2011 10:41 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Deze topic hoort eigenlijk in het cafe thuis vind ik. In het cafe wordt regelmatig en zeer diepgaand door liefhebbers en kenners over muziek gesproken compleet met bijpassende You Tube-filmpjes met schitterende gevarieerde muziek. Je kan er hele discussies vinden over composities en partituren over Bach, Mozart, enz. :rolleyes:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Misschien kan de moderatie deze dan verplaatsen naar Het Café. Vind ik prima.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Heerlijk bombastisch:

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Ariel »

Een gouwe ouwe...Mag die er ook bij. Ondanks dat ik nooit alleen gelaten ben, heb ik wat traantjes weggepikt bij het horen van deze plaat.... :crying:

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Ariel »

Of deze.....Heerlijk..... :crying:

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Schepsel »

Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Schepsel »



Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Plaats hier je muziekfilmpjes en je normale afbeeldingen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik vind het prettig als mensen op dit forum wel een klein beetje verstand hebben van de computer. Zo'n krankzinnig groot plaatje van een jukebox schiet zijn doel voorbij. Controleer het formaat! Kleine secure moeite en wel zo aangenaam voor het welwillende oog van de liefhebber. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. The Impressions. Whow!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit is ZOOOO geweldig en nauwelijks te evenaren. Speciaal van mij voor Monique.

The Impressions - Woman's got soul
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op vr okt 07, 2011 8:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Niet geschikt voor moslimwezens

Bericht door Hans v d Mortel sr »

O o o wat maakt muziek toch een belangrijk deel uit van het leven. Zo gauw wij met zijn allen tot dit bewustzijn zijn gekomen, kunnen wij begrijpen dat moslimwezens totaal ongeschikt zijn voor ONZE kennisbeschaving. Zij zijn de luis in de pels van onze levensvreugde. Oprotten is dus het parool. Dit klinkt wat wrang, maar denken wij dat een verzoek met zachte drang richting Mekka zal helpen? Zij zijn hier toch in de overtuiging dat zij voor alles respect verdienen en dat in de eerste plaats Allah boven alles staat? Vandaar ook dat lol maken, waarbij ook muziek hoort, in hun belevingswereld niet thuishoort. Je weet maar nooit wat de wil van Allah is. Dus beter maar om respect te eisen van al die ongelovige idioten die wij zijn.

The Ventures met Apache
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op vr okt 07, 2011 8:24 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. James Carr. Geen moslimwezen!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Blues. Rhytm & Blues. Daar houdt Monique van. Ik ben meer voor de snelle nummers. Daarom dat ik ook zo'n haast wil maken met voor al die moslimwezens een enkele reis richting Mekka mee te geven. De meeste (fantastische) nummers van James Carr zijn de balads. Maar ook die helpen niet om moslimwezens tot inkeer te brengen in hun achterlijke geloof. Het zijn moslimwezens die ons respect eisen en niet andersom. Immers, wij hebben geleerd in honderden jaren kennisbeschaving, dat respect verdiend moet worden. Vandaar de gerechtvaardigde conclusie dat moslimwezens ongeschikt zijn voor ONZE kennisbeschaving. O wat heerlijk, dat bijna alle beschaafde negers GEEN moslim zijn. Ach, eigenlijk is dat niet meer dan haast als vanzelfsprekend!

Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op vr okt 07, 2011 8:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. Verboden voor idioten (moslimwezens)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

(Bo Diddley 1964)

Opzwepend, hysterisch en verder onschuldig. Is dat zo? JAA! Maar wat nu als in plaats van Bo Diddley, Allah ten gehore wordt gebracht? En al helemaal wanneer zoiets in deze geest in de moskee na het vrijdagmiddaggebed ten gehore wordt gebracht? Alleen al de kreet Allah akbar is voldoende om duizenden moslimwezens hun zinnen te doen verliezen en te geloven in de overwinning die onvermijdelijk tot hun terechte ondergang zal leiden. En dat is nu precies wat ons binnenkort te wachten staat. Dus maakt u zich geen zorgen. Het moslimwezen is intens dom en van ONZE kennisbeschaving onwennig vanuit achterlijke traditionele islamitische huize uit. Ze zijn met velen en denken daarmee respect te kunnen eisen en af te dwingen. Helaas moet ONZE kennisbeschaving dit soort achterlijke lieden, die menen in Allah hun heil te hebben gevonden, teleurstellen. Zij zullen niet verder reiken dan een armetierig omderkomen in hun traditionele bezopen achterlijke zandbak des geloofs van de meest weerzinwekkende perverse sadist en theatrale profeetman uit de Arabische zandbak van het nul denken: Mohammed, de meest besmette naam in de wereld van eerstgeborenen.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op vr okt 07, 2011 8:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. En? Ben je een moslim?

Bericht door Hans v d Mortel sr »



Arthur Conley met een geweldig swingend nummer.

Nou ja, ik heb nog altijd het gevoel dat ik de pan uit wil swingen. Sta daar nu eens even bij stil. Of je daar nu van houdt of niet. Deze neger is fantastisch. We zien en horen muziek. En zo hoort het ook. Dus geen gelul over ik ben een christen. Ik stam af van ouders die als slaven uit Afrika zijn opgejaagd en uitgebuit en onderdrukt, daarbij in een typisch Afrikaans koeterwaals zijn primitieve grootouders toesprekende in een Afrikaans dialect. Helmaal niet. Zij ouders, zijn grootouders spreken perfect Engels en voelen zich bevrijd als volwaardige Amerikaanse staatsburgers. Wat met negers in Amerika is gebeurd, is ten hemel schrijnend. De schuldigen zijn in de eerste plaats de vieze smerige huichelachtige kerkvaders met een misselijkmakend geloof in de heilzame werking van het lulllikken van de Here Jezus. Gore huichelachtige lafhartige smeerlappen waren het die geloofsverkondigers van het Nieuwe Testament. Maar horen wij die vrolijke negers klagen die toch bijna allemaal christenen zijn? Negers zijn zo dom nog niet zoals Arabieren. Geloof in Jezus, is geloof in het goede. Waar die vieze perverse Arabische schurk Mohammed zich met het beroven van handelskaravanen bezig hield, onderwees Jezus zijn volgelingen op een relaxte manier in de wijsbegeerte. Gezonde van geest negers zijn christenen. Ik denk dat dit door de democratie tot stand is gebracht. Ik heb een groot respect en bewondering voor Amerikaanse negers. Een schril contrast met mijn afkeer van de achterlijkheid van zoals moslimwezens (Arabieren) zich tegenover ONZE kennisbeschaving opstellen. Waar zit die knop? O ja, rechts boven: DELETE.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op vr okt 07, 2011 8:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Plaats hier je muziekfilmpjes en je normale afbeeldingen

Bericht door King George »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik vind het prettig als mensen op dit forum wel een klein beetje verstand hebben van de computer. Zo'n krankzinnig groot plaatje van een jukebox schiet zijn doel voorbij. Controleer het formaat! Kleine secure moeite en wel zo aangenaam voor het welwillende oog van de liefhebber. :wink2:
Verbeterd!


Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op vr jul 04, 2014 8:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Onvervalste Italo Beat en een nostalgische videoclip:

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Jukebox

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef: Afbeelding

Zo beter?
Wat is ie toch mooi hè? Nu is hij geen monster meer. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door silkyboxershortXL »

Alles op een rijtje, nrs.1 t/m 2000 de TOP 2000 met video.
http://www.vindhetsnel.com/top2000video/
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Jukebox. De Top 2000

Bericht door Hans v d Mortel sr »

silkyboxershortXL schreef:Alles op een rijtje, nrs.1 t/m 2000 de TOP 2000 met video.
http://www.vindhetsnel.com/top2000video/
Heel goed maatje! Erg handig.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. En? Ben je een moslim?

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:Wat met negers in Amerika is gebeurd, is ten hemel schrijnend. De schuldigen zijn in de eerste plaats de vieze smerige huichelachtige kerkvaders met een misselijkmakend geloof in de heilzame werking van het lulllikken van de Here Jezus.
Het ware vooral de Quakers (Christenen dus) die zich verzetten tegen de slavernij van de zwarten.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie