Gouden Geit en roze kwal Award.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Genomineerd: Cees van der Knaap, de laffe wegkijkburgemeester van Ede.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:Genomineerd: Cees van der Knaap, de laffe wegkijkburgemeester van Ede.
Hoeveel van die gouden geiten en roze kwallen heb je, want zo weet ik er nog wel een paar.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Heb je Sylvana Simons ook op je lijstje staan? Zoek de verschillen!

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef:
Hoeveel van die gouden geiten en roze kwallen heb je, want zo weet ik er nog wel een paar.
We hebben een onuitputbare hoeveelheid roze kwallen. Dus gebruik ze naar hartelust.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Ariel »

PS. Voor de Gouden Geit award moet je fucking veel gepresteerd hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Mahalingam »

Ik zie overeenkomst. De rechter foto is volgens mij een lama. En die staan erom bekend dat ze naar alles en iedereen spuwen. Tenminste, dat leer ik van de avonturen van Kuifje:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Aan Judith Sargentini

Briefje van Jan

11-06-2016, 7:20 Tags: briefje van jan, Judith Sargentini

Afbeelding

Beste Judith,

“Nog even over een tweet over vluchtelingen die ik een jaar geleden stuurde en waar ik veel reacties op krijg…” schreef je gisteravond op Twitter.

‘Nog even…’

Lieve schat, die tweet is van 18 mei 2015. Je hebt er dik een jaar je mond over gehouden. En nu kom je met ‘nog even’?

Voor wie het vergeten was: je schreef toen dat er geen greintje bewijs was voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa kwamen. “Is hysterie”, zei je.

Menigeen wist toen al beter, maar jou kostte het bijna dertien maanden voor je ook tot het helder inzicht kwam dat er zo slecht is gecontroleerd aan de poort (namelijk: niet tot nauwelijks), dat we diverse bloeddorstige soldaten van de religie van de vrede ‘welkom, welkom in ons land’ hebben geheten.

En daar schrijf je dus op 10 juni 2016 een lange Facebook-post over. Waarin je je eigen tweet kwalificeert als “onhandig”. Want “ook ik kan niet garanderen dat er nooit ofte nimmer een terrorist tussen de tienduizenden vluchtelingen zal zitten”.

En daar houdt je ‘boetedoening’ op.

Je vindt het geen oerstomme tweet van jezelf, maar een onhandige.

Nog belangrijker: je zegt geen sorry. Terwijl je al die mensen die de feiten wel onder ogen wilden zien dus gewoon ‘hysterici’ noemde.

Dertien maanden zwijgen om daarna zo je straatje schoon te vegen? Serieus?

Groet,

JanD


TPO
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Ariel »

Frans Timmermans ontvangt de Benelux Award voor zijn ,,niet-aflatende inzet voor de Benelux en de Europese gedachte”.

Nou gefeliciteerd Frans. Namens ons forum wil ik je ook een award aanbieden. Voor jou hier, de Roze Kwal Trofee.

Afbeelding

Veel plezier er mee.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Genomineerd voor de Roze Kwal: De Zweedse politie.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Pauline Bijster is geloof ik niet bijster snugger.
Sterker nog, ik geloof dat aanslagen negeren de enige manier is om ze te stoppen. Dan is de lol er af
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door mercator »

King George schreef:Pauline Bijster is geloof ik niet bijster snugger.
Sterker nog, ik geloof dat aanslagen negeren de enige manier is om ze te stoppen. Dan is de lol er af
Dat hoor je hier ook. Onlangs zag ik nog een terrorisme "expert" op de rode teevee verklaren dat het met dat moslimterrorisme wel vanzelf zou overgaan. Want dat was met de Rote Armee Fraction, de Bande à Bonnot en de Bende van Nijvel ook zo gebeurd.

Het komt erop aan om er geen aandacht aan te schenken en er zeker niks tegen te doen want dan is idd na een tijdje "de lol eraf". Want de daders zijn toch maar gepeste jongetjes die om aandacht vragen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Manon »

Het komt erop aan om er geen aandacht aan te schenken en er zeker niks tegen te doen want dan is idd na een tijdje "de lol eraf". Want de daders zijn toch maar gepeste jongetjes die om aandacht vragen.
zoals je dus een hondenpuppy opvoedt: enkel reageren en héél veel prijzen als ze iets GOEDS doen..... maar een hondenpuppy doet dan ook wel veel moeite om de positieve aandacht van zijn baasje te verkrijgen. Dat scheelt natuurlijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door mercator »

Manon schreef:zoals je dus een hondenpuppy opvoedt: enkel reageren en héél veel prijzen als ze iets GOEDS doen..... maar een hondenpuppy doet dan ook wel veel moeite om de positieve aandacht van zijn baasje te verkrijgen. Dat scheelt natuurlijk.
Goede vergelijking. Wat hier gebeurt is het omgekeerde: een hond die constant bijt en gromt en zijn baasjes naar de keel vliegt wordt geprezen, verwend en met snoepjes beloond voor zijn destructief gedrag. Als het baasje dan dood en bloedend op de grond ligt heeft de hond geen eten meer. Dan heeft hij de keuze :eerst het baasje opeten of onmiddellijk een nieuw baasje zoeken en het proces herhaalt zich.
HOND = MOSLIM
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

We reiken de Roze Kwal ditmaal uit aan Wouter Zwart van het NOS Staatshoernaal. Voor deze onafhsankelijke en objectieve verslaggeving:
[img]https://pbs.twimg.com/profile_images/756388758921080832/bRZpSIyM_bigger.jpg[/img] [b]Wouter Zwart NOS[/b] @WouterZwart schreef:Donald Trump noemt het al een bomexplosie voordat politie conclusies heeft getrokken. Angst is zijn stokpaardje.

Afbeelding

Donald Trump tells crowd a ‘bomb went off in New York’ though officials had not confirmed cause of explosion
Republican presidential nominee Donald Trump told a crowd at a rally that a “bomb” went off in New York City before any confirmation came from official sources about...
yahoo.com

Grappig: Wouter Zwart baseert dus zich op bovenstaande bron. Wat grappig dat daar dan ook het volgende aangetroffen kan worden.
Democratic presidential nominee Hillary Clinton told reporters later on Saturday night that she had been briefed on “the bombings” in New York and New Jersey. Another explosion had occurred earlier in the day at a charity race in Seaside Park, N.J.
Hé, Hillary Clinton had het dus ook over een bom. En daar valt of rept Wouter Zwart met geen woord over... Maar verder is de NOS alleen maar onafhankelijk en objectief hoor...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Onze Gouden Geit winnaar van weleer heeft een trauma. Hij heeft dat opgelopen bij zijn uitreiking toen zijn analfabete ouders in de zaal zaten en hij tot tranen toe geroerd in de greep van zijn minderwaardigheidscomplex kwam vast te zitten.

Lees en huiver!
Acteur en activist Nasrdin Dchar mocht bij DWDD zijn Ieder1-beweging promoten. Columnist Marbe heeft geen goed woord over voor Dchar en zijn oproep tot saamhorigheid. ‘Je reinste zelfbedrog. Penibel, kinderachtig, onmachtig liefdesgefluister.’

Het zelfbedrog van Ieder1

Geef mij maar de Nasrdin Dchar van film en toneel. Een acteur die lichtheid en ernst in zijn spel laat samensmelten, met een charisma dat elke rol glans geeft. Hij won een Gouden Kalf voor zijn hoofdrol in Rabat. De film over drie Marokkaans-Nederlandse jongens die een taxi naar Marokko brengen speelt weliswaar ironisch met feiten en vooroordelen, maar reikt verder dan dat. De film toont hoe volwassen levens en liefdes beginnen, hoe (on)gelijke kansen uitpakken, hoe je je ontworstelt aan remmende verwachtingen.

Later speelde Dchar in Wolf, een misdaadfilm over een kickbokser die in de zware criminaliteit belandt. Bloedstollend en tegelijk een fijnmazig portret van het leven in een achterstandswijk. Dchar was de doodzieke, succesvolle broer van de hoofdpersoon, maar nergens trapte Wolf open deuren in over goed en kwaad. De ernst van misstanden werd kraakhelder door een gelaagd persoonlijk drama waartegen moralisme kansloos was.

Ik dacht dat Nasrdin Dchar voor deze grootse, ambitieuze greep op de werkelijkheid stond. Voor kunst die afrekent met platitudes, die inventief en diepgravend is, die voortdurend bevraagt. Maar ineens is hij een opgewonden activist die holle retoriek verkoopt. ’Ieder1’ heet de beweging die hij samen met geestverwante BN’ers verzon. Een club die wil afrekenen met negativiteit, polarisatie, haat en verdeeldheid. Die positiviteit en saamhorigheid wil vieren. Met liefde.
Deze vlammende hartstocht moet ergens heen en daarom is er aanstaande zondag een Amsterdamse parade vanuit de Bijlmer naar het Museumplein. De burgemeester van Rotterdam zorgt voor gratis bussen voor liefhebbers uit zijn stad. Kennelijk lui die niet in staat zijn eigen vervoer te organiseren. Dus vindt Ahmed Aboutaleb dat op de dag dat iedereen één is, reizigers gediscrimineerd mogen worden: zij die naar Amsterdam willen, maar niet naar de Dchar-mars, moeten wel betalen. Voor hen geen selectieve saamhorigheidsbus.

Zottigheid
Zelf viel Dchar deze week bij De wereld draait door van zijn artistieke voetstuk af. Daar stond hij met strak geregisseerde mimiek en strategische spreekpauzes (de emotie moest bij de kijker stevig inslaan) zichzelf te presenteren als discriminatieslachtoffer. Primetime achtergesteld in de Vara-schijnwerpers. De pathetiek kraakte in zijn keel. Lang klaagde hij niet, want reflectie over discriminatie (en hoe die meer groepen raakt dan Dchar suggereert) of uitleg over die ’negativiteit’ (en de realiteit waaruit die voortkomt en waar een liefdesfuif niks aan verandert) was er niet bij. Toch zag hij kans tot tranen en gesnotter te komen. Een daverend applaus zwol aan.
Eerlijk gezegd: hij had me tuk. Want ik wist niet meer naar wie ik keek. Naar een slimmerik die een gat in de emotiemarkt had ontdekt en zichzelf met veel drama als messias van deugend Nederland verkocht? Naar een aansteller die ’liefde’ preekte, maar verder optrok met Appa, de haat-rapper die in opspraak raakte door zijn openbare antisemitische scheldpartijen? Of naar een verwarde man die echt geloofde in de karikatuur die hij van zichzelf als slachtoffer maakte, met echte tranen als gevolg?

Wie zal het zeggen
Feit blijft dat die Ieder1-beweging je reinste zelfbedrog is. Waarom? Omdat die zo volstrekt zelfgenoegzaam aan de werkelijkheid voorbij gaat. Om de suggestie dat een saamhorigheidswandeling stokoude, diepliggende problemen (die onbenoemd onder de bah-term ’polarisatie’ worden weggemoffeld) kan oplossen. Alsof diversiteit alleen ’kracht’ is, alsof het helpt om mensen in te delen in groepen die dat wel of niet inzien. Nota bene in een land waarin velen zich wel serieus en toegewijd bezig houden met de onfraaie kant van diversiteit, doet een horde roemzuchtige BN’ers alsof alleen hun zondagse ijdelheidsbraderie iets betekent.

Bedrog is dit ook omdat alle ’positiviteit’ teert op luiheid. Zodra je je verdiept in de verdelende misstanden, blijkt alles te tragisch en te ingewikkeld om weg te zetten als ’negatief’ gedoe waartegen een klodder liefde helpt. Als je weet wat er speelt, als je je echt inzet, vergaat dat penibele, kinderachtige, onmachtige liefdesgefluister je. Maar daar wil de Ieder1-er niet aan. Want feiten en doordachte argumenten tegen hun simplisme verstoren de multiculturele romance op het programma. Dus blijft Ieder1, onder het mom van betrokkenheid, ver van alle narigheid. Vergeet de feiten, beleef de emotie. Wie deze kitsch bij de naam noemt, is natuurlijk harteloos.

De klok is teruggezet, we kruipen weer onder de permafrost van politieke correctheid. Veilig terrein voor wie zich risicoloos wil ’engageren’ met slappe teksten waar je geen bonje om krijgt. Je maakt er juist vrienden mee. Ze komen op je af, de talloze zielen die het slechte nieuws ’beu’ zijn en ’iets’ willen doen. Er komen ook notoire ophitsers die van de liefdesgolf gebruik maken om hun haat te witwassen. Straks wordt Ieder1 nog een ticket voor subsidie. Zat bestuurders die hun onmacht willen laten maskeren door populaire ontkenners van de problemen die zij niet meer de baas zijn.

Mijn tip voor aanstaande zondag: kijk naar Rabat en Wolf, de aangrijpende, totale anti-kitsch over de multiculturele samenleving. Films die je hart openen, in tegenstelling tot dat gemakzuchtige diversiteits-ommetje door Amsterdam.

Bron: De Telegraaf
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Onze Gouden Geit winnaar van weleer heeft een trauma. Hij heeft dat opgelopen bij zijn uitreiking toen zijn analfabete ouders in de zaal zaten
Nu doe je me met walg terug denken aan die scene waarop dat acteurtje kraaide ik ben een moslim !!!
en de hele linkse culturele meute bijna klaar kwam van verbondenheid met deze importfiguur.

Ik hoor dat hij nu op kop gaat lopen van weer eens een wandelingetje tegen Wilders en voor tolerantie, diversiteit, multikul, vluchtelingen en niet te vergeten de invoering van de sharia.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Voor vandaag voorgedragen: CDU-parlementariër Kees de Vries
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Nasrdin Nchar, de winnaar van de Gouden Geit, laat weer jankend van zich horen: 'Een stem op Wilders, voelt als een aanval op mij'

Je mist niks als je het artikel niet gelezen hebt. Zullen wij die Nasrdin Nchar gaan "aanvallen" door op Wilders te gaan stemmen? Ik zeg: Doen!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Ariel »

King George schreef:Nasrdin Nchar, de winnaar van de Gouden Geit, laat weer jankend van zich horen: 'Een stem op Wilders, voelt als een aanval op mij'
Hij heeft al een roze kwal award. Maar weet je wat? Hij krijgt nu een gouden kwal award. Die past goed bij zijn fucking Gouden Geit Award.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

We nomineren Willem F. Sonneveld, docent maatschappijleer.

Afbeelding

Voor zover nog niet door hem geblokt, kan je hier zijn twitter account volgen:
https://twitter.com/WSonneveld

Afbeelding

‘Eruit gestuurd bij maatschappijleer, omdat ik kritiek op islam en vluchtelingen had’
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door mercator »

King George schreef:We nomineren Willem F. Sonneveld, docent maatschappijleer.
Maatschappijleer...een nep wetenschap dus, geschikt voor linkse ex-hippies net zoals criminologie geschikt is voor lui die zelf misdadige neigingen hebben.
Zou het mogelijk zijn zo iemand om te scholen tot het verrichten van nuttige handenarbeid, loodgieter of stratenmaker bijv?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

We nomineren ditmaal de Zweedse Maire.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Pilgrim »

Misscien zou een zekere Boudewijn Abma ook wel voor een bepaalde prijs in aanmerking komen... :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Pizzaman »

mercator schreef:
King George schreef:We nomineren Willem F. Sonneveld, docent maatschappijleer.
Maatschappijleer...een nep wetenschap dus, geschikt voor linkse ex-hippies net zoals criminologie geschikt is voor lui die zelf misdadige neigingen hebben.
Zou het mogelijk zijn zo iemand om te scholen tot het verrichten van nuttige handenarbeid, loodgieter of stratenmaker bijv?
Natuurlijk is dat mogelijk, maar het is niet altijd nodig.
Mijn zoontje krijgt deze week de giga-formaat poster van Geert mee naar school.
Op verzoek van de leraar maatschappijleer, die hangt 'm gewoon keihard in de klas op.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Mahalingam »

King George schreef:Nasrdin Nchar, de winnaar van de Gouden Geit, laat weer jankend van zich horen: 'Een stem op Wilders, voelt als een aanval op mij'

Je mist niks als je het artikel niet gelezen hebt. Zullen wij die Nasrdin Nchar gaan "aanvallen" door op Wilders te gaan stemmen? Ik zeg: Doen!
Dat was jan. 2017 en nu dan horen we over hoe hij de Februari-staking herdenking gebruikt als opstapje voor zijn antisemitisch gebabbel.
Nasrdin Dchar‏ @Nasrdin_Dchar
Terwijl wij hier terecht de februaristaking herdenken en roepen ‘opdat we nooit vergeten’, wil Israël Afrikaanse asielzoekers gaan deporteren. #vergeten
https://twitter.com/Nasrdin_Dchar/statu ... 4366579713

Een commentaar:
Erwin (Jan Pieterszoon Coen) @erwinc35
18h18 hours ago

Je bent gewoon zelf een walgelijke antisemiet mislukte kut acteur! Net doen alsof je deugt over de ruggen van de vermoorde Joden maar ondertussen Israël uitmaken voor de nieuwe nazi’s? Vermoorde Joden vergelijken met uitzetten illegalen? Randdebiel!!
En eerder had hij de 4/5 mei herdenking ook gebruikt om van de Moslims de nieuwe Joden te maken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie