Gouden Geit en roze kwal Award.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Hierbij genomineerd voor de Roze Kwal Award: Victor Reinier

Afbeelding
https://twitter.com/VictorReinier/statu ... 6028180481
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Hierbij genomineerd voor de Roze Kwal Award: Thijs Römer

Afbeelding
https://twitter.com/thijsromer/status/4 ... 4111406081

En is een oproep tot moord niet strafbaar?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door mercator »

King George schreef:Hierbij genomineerd voor de Roze Kwal Award: Victor Reinier
Ach dat is die van flikken Maastricht. Op de Vlaamse teevee zien we nu al die afleveringen terug . Om een of andere reden denk ik dan altijd flikkers Maastricht . Ik denk dat dat komt door de burgemeester daar.
Die afleveringen-hoewel al zeker 10 jaar oud-zijn van een tenenkrommende politieke correctheid. Het patroon is altijd hetzelfde: de verdenking van het misdrijf rust op een allochtoon type maar uiteindelijk heeft de blanke Hollander het altijd gedaan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:[ Het patroon is altijd hetzelfde: de verdenking van het misdrijf rust op een allochtoon type maar uiteindelijk heeft de blanke Hollander het altijd gedaan.
Zo voorspelbaar. Dat zelfde patroon zie je tegenwoordig ook in detective series in Engeland , Zweden en Noorwegen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Zo voorspelbaar. Dat zelfde patroon zie je tegenwoordig ook in detective series in Engeland , Zweden en Noorwegen.
Niet alleen is de allochtoon onschuldig. Hij en zijn omgeving blijken ook telkens moreel superieur aan de racistische en tot crimineel gedrag neigende Hollander.
Reinier en Angela Schijf moeten dat steeds opnieuw deemoedig erkennen [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

We kennen nu ook al het verschijnsel Coronalul Award. Hiervoor genomineerd: Aldith Hunkar, Charles Groenhuijsen, Sjoerd Sjoerdsma.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

De Roze Kwal Award gaat naar AD-hoofdredacteur Hans Nijenhuis, de linkse agitpropper.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Wilfred Genee heeft zijn momentje van deugen gehad. En dat luidde het einde van Voetbal Inside in.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »


Spuit Elf Leo Lucassen heeft weer eens wat te raaskallen. Open link naar tweet voor wat voor onzin hij uit te kramen heeft.
Daar is tie weer!
Bagatelliseer Leo!!!

Leo zegt, er is geen Marokkanen probleem neheeee, volgens
@Leolucassen
is er een probleem met de term Marokkanen probleem!
Kijk luister en huiver
https://twitter.com/MarlonD_93/status/1 ... 2616460291
Laatst gewijzigd door King George op wo aug 26, 2020 11:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

Krijgt u ook al neigingen tot kokhalzen of tot braken bij het zien van deze kop? Dan bent u niet de enige. De Roze Kwal komt ditmaaal Sander Schimmelpenninck toe.

Is het sneue narcistje met een groot ego Sander Schimmelpenninck vroeger ook bitcoin boefje geweest?

https://www.quotenet.nl/nieuws/a208573/quote-baasje-sander-schimmelpenninck-ontvangt-eerste-boek-hoe-word-ik-bitcoin-miljonair-video-208573/

Het kan verkeren. Sander maakt nu reclame voor beleggen waarbij hij de beleggingsmaatschappij prijst voor dat deze met een grote boog om de bitcoin boefjes wordt heen loopt. Scroll in het filmpje door naar minuut 0:15, voor zover behoefte aan zijn irritante gezicht te moeten zien en zijn irritante stem te moeten horen uiteraard.

https://vimeo.com/664256919?embedded=true&source=video_title&owner=73835556
Laatst gewijzigd door King George op zo jan 14, 2024 4:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Gouden Geit en roze kwal Award (voor homo's)

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

En hoe zit het met 'ons' onovertroffen succesnummer Mark Rutte?

Als er eentje een roze kwal is dan is hij het wel die daarom de Rose Kwal Award ten deel zou moeten vallen. Vallen, opstaan, liegen en bedriegen en met 'sorry' de plaat poetsen is aan Rutte welbesteed en dat doet hij stelselmatig onafgebroken volhoudend af met een glimlach. Ik vertel niets nieuws als ik zeg dat hij het zelf niet in de gaten heeft.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door King George »

King George schreef:
ma jan 17, 2022 3:01 pm
Krijgt u ook al neigingen tot kokhalzen of tot braken bij het zien van deze kop? Dan bent u niet de enige. De Roze Kwal komt ditmaaal Sander Schimmelpenninck toe.

Is het sneue narcistje met een groot ego Sander Schimmelpenninck vroeger ook bitcoin boefje geweest?

https://www.quotenet.nl/nieuws/a208573/quote-baasje-sander-schimmelpenninck-ontvangt-eerste-boek-hoe-word-ik-bitcoin-miljonair-video-208573/

Het kan verkeren. Sander maakt nu reclame voor beleggen waarbij hij de beleggingsmaatschappij prijst voor dat deze met een grote boog om de bitcoin boefjes wordt heen loopt. Scroll in het filmpje door naar minuut 0:15, voor zover behoefte aan zijn irritante gezicht te moeten zien en zijn irritante stem te moeten horen uiteraard.

https://vimeo.com/664256919?embedded=true&source=video_title&owner=73835556
LOL! Censuurgek Sander Schimmelpenninck wordt zelf gecensureerd op Threads van Instagram

POLITIEK

JAN 13, 15:30

Afbeelding

De meest geschifte haatsmurf van Nederland wordt gecensureerd op Threads, de nieuwe X-kopie van Instagram. Maar Sander Schimmelpenninck vindt dat helemaal niet erg. Waarom niet? Omdat hij denkt dat "fascisten" dan nóg harder aangepakt worden. Dan is wat onnodige censuur prima, wat hem betreft.

Je hebt twee soorten mensen in het leven. De eerste soort is voor de meningsvrijheid. Dat soort mensen zien liever stuitende meningen voorbij komen als dit betekent dat er geen censuur gepleegd wordt, dan dat er hard gecensureerd wordt zodat steeds minder meningen 'mogen.'
De tweede soort? Dat zijn censuurplegers pur sang. Deze enge figuren willen meer, meer, meer censuur. Het liefste natuurlijk alleen van mensen die andere meningen wagen te hebben dan zij. Maar in het ergste geval gaan ze ook prima akkoord met censuur van zichzelf, zolang dit maar betekent dat hun 'vijanden' al helemaal niets mogen zeggen.

Raad eens welke soort Sander Schimmelpenninck is?

Juist. Kijk maar wat deze gestoorde man gisteren op Threads zette, de X-kopie van Instagram (als je mij daar wil volgen: dat kan hier):

Afbeelding

"Interessant," aldus meneer de Haatsmurf, "ik krijg nu twee keer een melding dat Threads een post van me heeft verwijderd. Eentje waarin ik de weledelgestrenge heer Kosso punt nl beledig ('pratende biefstuk') en een ander waarin ik een keurig artikel uit de Groene deel, met als begeleidende tekst dat het een aardige verklaring voor de 'tokkieficatie' van NL geeft."
Een normaal mens is gepikeerd als dit soort onschuldige tweets verwijderd worden, maar niet Sander. Waarom niet? Nou, vervolgens legt hij uit:
"Lijkt me zeer overdreven, maar als men ook zo voortvarend is tov fascisten, vind ik het best."

Dit is werkelijk hoe de nazis en de sovjets op grote schaal censuur konden plegen. Zelfs 'trotse partijleden' werden soms gecensureerd, en dat accepteerden ze dan omdat ze dachten: 'Nou ja, als ze het bij mij doen, doen ze het al helemaal bij die walgelijke liberalen, conservatieven, traditionalisten en andersoortige vrijheidsbepleiters. Prima dus!'
Enger dan Schimmelpenninck worden ze niet gemaakt. Deze man is zó dictatoriaal dat hij zelfs blij is met censuur tegen hém - als het maar betekent dat mensen die rechts zijn nóg strenger gecensureerd worden.
https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/lol-censuurgek-sander-schimmelpenninck-wordt-zelf-gecensureerd-op-threads-van-instagram
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gouden Geit en roze kwal Award.

Bericht door Mahalingam »

Inhakend op bovenstaande:
Het kwam geregeld voor dat tijdens de Revolutie (en daarna in Rusland van Stalin) revolutionairen een showproces kregen waarbij ze de meest absurde beschuldigingen bekenden. Niet omdat ze zo gemarteld werden maar omdat ze echte revolutionairen waren die accoord gingen met het gebeuren omdat hun veroordeling en dood de revolutie verder hielp. Opoffering voor een groter belang.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie