Love songs – Alle muziek in islam is ongewenst volgens Moh.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Love songs – Alle muziek in islam is ongewenst volgens Moh.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

The Beatles - All you need is Love



De koran is geen boek, maar een verzameling gereutelde fata morgana's die door moslims als pijnversterkende placebo voor onnadenkendheid wordt ervaren.

All you need is love. NEE, zeggen moslims. wat wij nodig hebben is een eersteklas woestijn gerelateerd haat boekje dat door een woestijn psychopaat onder verdachte omstandigheden tot stand is gekomen. En daar pas het woordje liefde in het geheel niet tussen. Want de historische Mohammed was een grote viespeuk en huichelaar. Neuken en ejaculeren stond bij hem hoog in het vaandel. Hij neukte waar hij trek in had. Oh! Was het per ongeluk een vrouw van een ander die hij niet mocht begeren? Geen probleem. Mohammed zelf zorgde direct voor een adequate sura die hem de vrijbrief van Allah gaf om alsnog zijn zaad te kunnen lozen in de vagina van zijn begeerte, Kortom, Mohammed was een seksueel over het paard getilde Arabier die er alles voor over had om tot zijn eigen gerief te geraken. :sheik:
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo dec 27, 2017 9:06 am, 5 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het woord liefde komt niet voor in het duivelsboek koran

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Jamaica Johny and his Milagro Boys - Love love love



78-toeren plaat.

De koran is geen boek, maar een verzameling gereutelde fata morgana's die door moslims als pijnversterkende placebo wordt ervaren vanwege het gemis aan het woord liefde in de koran.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo dec 27, 2017 9:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Love songs – Moslims mogen hier alleen maar over dromen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sonny & Cher - Little man



Prachtig liedje! Gewoon even fantaseren. Kan iemand zich deze Cher voorstellen met een hoofddoekje om? Zingt zij dan een liedje als poetsvrouw? Heeft zij vieze slordige haren die zij nooit verzorgt? Schaamt zij zich voor haar kale kop?

Allemaal vragen die niet gesteld hoeven te worden. Want zij draagt geen hoofddoek. Net zo min als al die andere leuke, knappe, interessante, mooie aantrekkelijk zingende blije meisjes, jonge vrouwen tot en met vrouwen op hoge leeftijd die de wereld bevolken en vrolijk maken en niet hersengestoord aangetast zijn door godsdienstwaanzin waarmee moslims besmet zijn. Een normale zelfbewuste vrouw draagt geen schaamhaarlap om haar hoofd vanwege de meest gore vieze woestijn pedofiel, roverhoofdman en voor het menselijke verstand niet te begrijpen sadistische praatjes van de historische Mohammed. Moslim meisjes zijn zielige inferieure stompzinnige trutten die lijden aan verschroeide genen die het positieve in de mens misvormd hebben.

Oprotten met die geesteszieke islam-infantielen.Ik begrijp al meer dan veertig jaar niet wat deze achterlijkheid te zoeken heeft in ONZE kennisbeschaving (sorry, mag van een moderator deze vette tekst niet meer groot en in het rood plaatsen vanwege stress en oplopende irritatie hierover).
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo dec 27, 2017 9:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Love songs – niet geschikt voor Mohammed-lovers

Bericht door Eliabe »

Wel geschikt.
WAARSCHUWING SCHOKKEND!!!!!
Mocht je kwaad worden. Ik heb je gewaarschuwd.
Openen geheel op eigen risico.
Spoiler! :
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Love songs – niet geschikt voor Mohammed-lovers

Bericht door naar boven »

RTFM
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Love songs – Mohammedanen als achterlijk neergezet

Bericht door Hans v d Mortel sr »

naar boven schreef:Hans Teeuwen
Jezus! Dit kan niet genoeg herhaald worden. Snel aan vrienden en wie dan ook opsturen. Deze Hans Teeuwen verricht wonderbare werken. Daar kunnen al die klote politici met hun vieze achterbakse smerige huichelachtige erom heen draaiende praatjes om de werkelijkheid niet aan tippen. Deze cabaretier doet in zijn eentje wat honderd politici in honderd jaar nog niet voor elkaar kunnen krijgen. Nou ja, Wilders uitgezonderd, maar die die wordt dan ook geschoffeerd en met nazi's vergeleken, terwijl dat smerige huichelachtige stelletje politici met geen kwaad woord over Teeuwen durft te spreken. Omdat ze bang zijn dan voor kinderachtige klootzakken uitgemaakt te worden. Iets dat ze sowieso al zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Love songs – niet geschikt voor op de akker

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Liefde? Hoezo? De moslim bewerkt de akker wanneer hij dat wil. De (st)akker die bewerkt moet worden heeft niets in te brengen. (sura 2:223) Trouwens, zo'n te bewerken akker is meestal een familie kwestie waar over onderhandeld wordt. Het slavendrijven is namelijk een oud traditioneel islamitisch gebruik. Vandaar dat dit soort muziek verboden is binnen de islam. Zelfs leuk doen is tegenwoordig nog steeds verboden bij moslims. Moslim kindertjes mogen daarom ook niet meedoen met carnaval. Stel je voor, al dat westerse gedoe. En dan al die alcohol . . . Ach . . . waren we maar bij moeder thuis gebleven. Zijn moslims dan huichelaars? Welnee! Godsdienstwaanzinnige parasieten!

Sam & Bill - For your Love


Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo dec 27, 2017 8:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vraag aan een mohammedaan wat liefde is!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

VRAAG EENS AAN EEN MOHAMMEDAAN WAT LIEFDE IS!



Zeker een jaar lang op de Cubaanse hitparade en waarschijnlijk ook in alle andere landen van de wereld. Vooral in de zwaar weer verkerende islamitische vagina landen. Hoe zo dat? Nou luister maar even. Er wordt duidelijk een indringende retorische vraag gesteld in de videoclip. Een vraag waar iedereen in de westerse kennisbeschaving wel het antwoord op weet. Maar die islamitische droogstoppels en geiten neukers snappen er niks van. Logisch toch! Want als je aan liefde denkt dan krimp je als mohammedaan ineen vanwege geestelijke desoriëntatie in de hersenen. En toch weet Allah wat liefde is. Dat staat duidelijk in de koran. Keer op keer. De islam leert namelijk dat andersdenkenden door Allah's door liefde gedreven toewijding regelrecht in de grote vuuroven terecht komen. Deze videoclip duurt maar even. Maar het ware liefdesgevoel manifesteert zich pas echt bij de zich aan de EEUWIG brandende vuuroven warmende Allah met daarin de gehate kennisbeschavingsmens die voor eeuwig en altijd gemarteld wordt en die nooit mag sterven.

ISLAM IS NAMELIJK EEN PSYCHOPATISCH WEERZINWEKKENDE ACHTERLIJKE HEIDENSE ANTI-KENNISBESCHAVINGS PROPAGANDA RELIGIE. De vele poetsdoeken om het hoofd dragende islamitische vrouwen zijn daar het ultieme wetenschappelijke bewijs van.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Love songs – Alle muziek in islam is ongewenst volgens Moh.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Elvis Presley - Love me Tender



Op de keeper beschouwd is het toch haast niet te begrijpen en vooral niet te pruimen dat islam al zolang in onze kennisbeschaving geaccepteerd wordt als de normaalste zaak van de wereld. Een beschaafd land als Nederland, dat zich voorstaat op zijn tolerantie, doet zijn overdreven uiterste best om een culturele intolerante achterlijkheid met het weerzinwekkende keurmerk ISLAM naar de zin te maken. Het kan haast niet anders dan dat wij bezig zijn onze hoogstaande kennisbeschaving af te schaffen.

Wie dit :sheik: niet accepteert is een racist en discrimineert. Het is maar dat u dat weet.

Ik weet het en Mercator ook. Wij tweeën zijn de leukste en hebben daar geen probleem mee. [icon_lol.gif]
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo dec 27, 2017 8:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ongeëvenaard

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit is toch wel toppie! Zo mooi! Ik presenteer: Stiil waters run deep van niemand minder dan de onovertroffen Brook Benton.

Sluit voor de gein nu eens je ogen en zie in gedachten slippers, een vieze baard, een lange jurk en daarin een moslim die met zijn armen ten hemel gespreid dit prachtige lied zingt voor Allah. Uiterste concentratie vereist. Ik weet dat het moeilijk is.

Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo dec 27, 2017 8:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ik vind hem goed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit is – jawel – de Bill Haley van ‘Rock Around The Clock’

Jealous Heart

Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo dec 27, 2017 8:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Love songs – Alle muziek in islam is ongewenst volgens Moh.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Nina Simone – The look of Love



Liefde dient van twee kanten te komen, heb ik altijd geleerd en begrepen. Vandaar dat we met recht kunnen stellen dat moslims tot de mislukte mensensoort moslims gerekend moeten worden. Niet alleen dat hun moslimvrouwen er alles aan doen om er maar zo onaantrekkelijk mogelijk uit te zien, maar vooral vanwege het feit dat zij zich hebben gecorrumpeerd aan de man door zich als een akker te laten gebruiken conform de religieus fascistische beleidsbepalingen van de historische Arabische pedofiele sadist Mohammed. Wanneer een vrouwelijke moslimdoek geen zin heeft in haar islamitische boer die haar wil omploegen, heeft de doorgaans Marokkaanse moslimboer het recht zijn onwillige vrouw te slaan.
Deze klassiek heidense religieus fascistische moslimgedachte is ontstaan door de conclusie van de vieze vuile sadistische Arabische profeet Mohammed dat de meeste personen in de hel vrouwen zijn.
maghrebiatje op Marokko Community 19-12-2003

Waarom zullen er meer vrouwen dan mannen in de hel zijn?

Antwoord: Sheikh Moehammad Salieh Al Moenajjied antwoordde hierop met het volgende:

Het is overgeleverd van de profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) dat vrouwen het overgrote deel van de hel zullen bewonen.
Het is overgeleverd van 'Imraan ibn Hoesayn dat de profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) zei: "ik keek in het Paradijs en zag dat de meerderheid van de bewoners armen waren. En ik keek in de hel en zag dat de meerderheid van de bewoners vrouwen waren." (Overgeleverd door Al Boekhaarie, 3241; Moesliem, 2737)

De metgezellen (moge Allah tevreden met hen zijn) vroegen de profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) wat de reden is, voor dit verschijnsel, en hij antwoordde als volgt: Het is overgeleverd dat 'Abd Allaah ibn 'Abbaas zei, dat de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd: 'aan mij werd de Hel getoond en ik heb nog nooit iets angstaanjagender gezien dan dat. Tevens zag ik dat de meerderheid van de Hel vrouwen waren. Zij vroegen, "waarom, O boodschapper van Allah?" Hij zei: "Het komt door hun ondankbaarheid (koefr)." De metgezellen vroegen: "zijn zij ondankbaar tegenover Allah?" De boodschapper antwoordde hierop: "zij zijn ondankbaar tegen hun metgezellen (echtgenoten) en ondankbaar voor goede behandeling. Als je haar een leven lang vriendelijk behandelt en ze ziet 1 (onwenselijke) gedraging in jou, zal ze zeggen, 'ik heb nog nooit iets goeds van jou gekregen." (Overgeleverd door Al Boekhaarie, 1052)

Marokko Community
Minder Marokkanen? Heel veel minder graag! Van het samenleven met een mislukte mensensoort wordt geen normaal mens vrolijk van.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Love songs – Alle muziek in islam is ongewenst volgens Moh.

Bericht door Hans v d Mortel sr »



Lloyd Price - Just Because

De gigantische discrepantie tussen de achterlijkheid van ALLE moslims en de rest van de wereld komt het beste tot uiting als we de muziek vergelijken.

Ik benoem moslims niet voor niets als de unieke mensensoort die zich mag rekenen tot de enige echte ware mislukte mensensoort van dit ogenblik. Halsstarrig in het weigeren zich te assimileren met de rest van de wereld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Love songs – Alle muziek in islam is ongewenst volgens Moh.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Jerry Vale - My love, forgive me.



Honderdduizenden liedjes zijn er gemaakt waarin het over de liefde gaat tussen man en vrouw. Een gewone zaak naar westerse hedendaagse begrippen. Prachtige melodieën en teksten. Niet altijd even spannend - maar de muziek maakt veel goed. Moslims hebben nooit meegedaan aan onze beschaving. Zij voelen zich daar te verheven voor. Vandaar hun verschrikkelijke achterstand in alles en nog wat op onze beschaving. Zij vallen daarom ook op als PARASIETEN omdat zij hier zijn.

Waardeloze mensen zijn moslims, die vanwege hun debiele tweedehands plagiaat religie zich moeten richten op de weerzinwekkende volslagen achterlijke Arabische cultuur van de verplicht in ere te houden historische vieze smerige walgelijke rovertradities van de pedofiel psychopaat sadist profeet Mohammed, die nog altijd tot onderdrukking, slavenhandel, achterstellingspolitiek en moord en verderf aanzetten omdat hun ziekelijke geloofsovertuiging dat van hen vereist om zich te onthouden van gelijkwaardigheid tussen man en vrouw waarbij muziek - en al helemaal liefdesmuziek - ten strengste uit den boze is. De Profeet liet mensen martelen en verbood muziek. Mohammed was een serieuze schoft van het ergste soort. Blijkbaar past dit alles goed bij Marokkanen die van huis uit beweren dat zij moslim zijn, waarmee zij de wereld tevens duidelijk maken dat zij tot de unieke mislukte mensensoort moslims behoren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Love songs – Alle muziek in islam is ongewenst volgens Moh.

Bericht door hans van de mortel »


Fever - Rita Moreno

Volgens profeet Mohammed had hij aan een vrouw niet genoeg. Zijn geiligheid dwong hem vrouwen van alle leeftijden te neuken. Het tekent de psychopaat en vieze vuile gore hypocriet dat hij een ontzettende walging van vrouwen had door te verkondigen dat de meeste bewoners van het Hellevuur die hij had gezien en die eeuwig in het vuur gefolterd worden, vrouwen zijn.

Juist daarom is voor mij die islamitische profeet met de goedkope Arabische rotnaam Mohammed een plurk, een schoft, een viezerik, een sadist, pedofiel, psychopaat en hypocriet - een door en door verrot slecht mens.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Love songs – Alle muziek in islam is ongewenst volgens Moh.

Bericht door hans van de mortel »

George Abdo - Lila My Love


Deze muziekkeuze is naar een idee van Xplosive.


Niks mis met de Arabische muziek. Zo lang het moslimse kwaad maar uit de buurt blijft. Want moslims doen meer kwaad dan goed.

ISLAM IS HET WEERZINWEKKENDE VIRUS.
MOSLIMS ZIJN DE DRAGERS ERVAN.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Love songs – Alle muziek in islam is ongewenst volgens Moh.

Bericht door hans van de mortel »

Dean Martin - That's Amore


Aanrader! Leuk om ook naar te kijken.

En nog altijd zijn moslims niet in staat om ook maar enigszins een ietsie pietsie in de buurt van onze beschaving te geraken, die passend in de video wordt weergegeven en ontstaan is vanuit het jodendom en christendom. Ik neem het moslims niet eens meer kwalijk. Ik kijk ook niet op hen neer. Waarom zou ik? Moslims behoren nu eenmaal al decennialang tot de mislukte mensensoort moslims. Daar kunnen zij niets aan doen. Zij zitten nu eenmaal verankerd in het weerzinwekkende virus dat Islam heet en aangestuurd wordt door een ontstellend gebrek aan hersencellen.

Islam is het ongeneeslijke virus dat hoort bij islamitische godsdienstwaanzinnigen en ontspoorde moslimmensen die de werkelijkheid - de leuke niet-moslimse dingen die vreugde verschaffen in het leven - met de dood van de Arabische Profeet voorgoed hebben afgezworen.

Islam is het virus en moslims zijn de dragers.

Vandaar dat moslims uitblinken als de hedendaagse parasieten op onze kenniseconomie en beschaving

Dit is geen racisme, fascisme of haat zaaien. Dit is de werkelijkheid benoemen. Daar zouden onze Europese politici eindelijk eens een aanvang mee moeten nemen in plaats van al huichelend de verkeerde linkse kant opkijken.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie