Bizar.

Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Bizar.

Bericht door sjun »

hans van de mortel schreef:
za jul 31, 2021 12:53 pm
Afbeelding
Ariel schreef:
vr jul 30, 2021 12:02 pm
Een afgehakte neus en oren, inktzwarte ogen, implantaten op zijn voorhoofd, littekens op zijn wangen en een rood getatoeëerd gezicht: hij is fascinerend en angstaanjagend tegelijk, en sinds drie maanden inwoner van Oss.
Ik vind het wel apart. Ach ja, zo val je tenminste echt op wat waarschijnlijk ook de bedoeling is. Iedereen is besmeurd met tattoos - niks nieuws aan. Niks mis mee. Begint langzamerhand wel saai te worden. Met een onscherpe focus op afstand denk je dan dat de persoon in kwestie vuil is en zich heeft vergeten te wassen.

Ik vraag mij overigens af bij die meneer met de afgehakte neus en oren - ik verwacht ook dat hij besneden is, ook al is dit niet direct zichtbaar - hoe hij zich nog scheren kan met al die gleuven in zijn gezicht.

Ach ja, hele volksstammen in Afrika gingen onze beschaving voor. Het is een goed teken om hiermee de slavernij in een goed daglicht te zetten en ons aan te passen aan de tijden van weleer. Tenslotte hebben vele wetenschappers ons reeds weten te overtuigen dat wij van apen afstammen. Darwin had het over vinken. Maar dat was niet genoeg. De mens moest en zou zich vernederen naar omlaag tot de aapmens, de neger, waar hij volgens de vele wetenschappers van afstamt.

En mensen zijn er blijkbaar nog trots op ook: IK STAM AF VAN DE AAP. U OOK?

Ik geloof uiteraard de zaak niet in de evolutiewaanzin, noch in de superbaas die mensen van zichzelf hebben gemaakt: God. Ik vertrouw op mijn eigen intelligentie en niet op die van dwazen, zolang dit nog is toegestaan. Want de gedachtepolitie ligt bijkans op de loer. [icon_lol.gif]
Iemand moet die levenslange afhankelijkheid van het staatsinfuus hierboven natuurlijk financieren... of zouden we hier de Thuiswerkkoning in beeld hebben?
:thinking:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bizar. Meer of minder moslims?

Bericht door hans van de mortel »

Drie jaar geleden telde Nederland nog 12 miljoen varkens. Nu gedaald tot 11,2 miljoen.

Waar zijn al die moslims gebleven?
Volgens mij komen er juist steeds meer bij.


Afbeelding
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Ik rij al 30 jaar met een Spartamet. Aan alle goede dingen komt een eind. Niet omdat het ding kapot is maar omdat het levensgevaarlijk gaat worden door regels ter bevordering van mijn veiligheid.
Riemers (68) fiets heeft een motortje, dus moet hij de weg op: ‘Auto's duwen me gewoon de weg af’

De Spartamet van Riemer Bouwmeester (68) lijkt op het eerste gezicht op een doodnormale fiets. Máár: het ding heeft een ingebouwd motortje en valt officieel onder de categorie snorfiets. Dat betekent dat Bouwmeester sinds donderdag de rijbaan op moet in Utrecht - met helm: zelfs als hij zijn motor uitzet en de Spartamet als fiets gebruikt. Gevaarlijk en bovenal eng, vindt hij.


De Utrechtse Bouwmeester en zijn vrouw rijden al 25 jaar op hun Spartamet, snorfietsen van het merk Sparta die eruit zien als fiets, maar een klein motortje hebben waardoor de 25 kilometer per uur kan worden aangetikt.

,,Als je veel boodschappen achterop hebt gaat ‘ie zelfs nog langzamer”, vertelt Bouwmeester vanuit zijn tuin, terwijl hij zijn oude snorfiets tentoonstelt. ,,Ik zet de motor ook wel eens uit, dan kun je er gewoon op rijden zoals je op een normale fiets zou doen. En zo ziet ‘ie er ook uit: als een gewone fiets.”

Niet meer welkom

Maar op het fietspad is Bouwmeester inmiddels niet meer welkom. Sinds vorige week donderdag zijn snorfietsers in Utrecht op veel plekken verplicht om op de rijbaan te rijden, net als in steden als Amsterdam. Ook moet er een helm gedragen worden. Op de Amsterdamsestraatweg, Vleutenseweg, Graadt van Roggenweg, de Croeselaan en een aantal andere belangrijke wegen binnen het centrum moeten de snorfietsers de rijbaan op.

En dat vindt de Utrechter behoorlijk eng. Vrijdag ging hij voor het eerst op pad. ,,Je zit compleet tussen de auto’s, en ik werd op een paar centimeter afstand zelfs ingehaald door een vrachtwagen. In de buurt van Hoog Catharijne kwam er een grote, luxe auto langs die me echt de weg afduwde. Logisch, want die denkt waarschijnlijk ook: waarom rijdt híj hier... ? En door de Daalsetunnel op zo’n Spartamet is helemaal niet leuk, kan ik je vertellen. Ik voel me een soort fietser, maar rij langs auto’s die de weg overscheuren”, zegt hij.

Bouwmeester werd zelfs van de weg gehaald door een verkeersregelaar, die hem aanzag voor een gewone fietser. ,,Dat is het gekke: zelfs als ik mijn motortje uitzet en gewoon ga fietsen, moet ik met helm op de rijbaan omdat ik een blauw kenteken heb. Dat is gevaarlijk, als fietser moet je niet tussen de auto’s gaan zitten. Het is hartstikke link.”


Geen autorijbewijs


Bouwmeester en zijn vrouw tekenden, voordat de snorfietsregel een feit werd, een flink aantal keer bezwaar aan bij de gemeente. Dat mocht niet baten. Het duo maakt wel gebruik van de 'snorfietscoaches’ van de gemeente, die snorfietsers wegwijs moeten maken in de nieuwe situatie. Vanochtend gingen Bouwmeester en zijn vrouw met een groepje de weg op om te oefenen.

,,Wij waren de jonkies in het gezelschap”, grinnikt hij. ,,Er zat ook een dame tussen van 82 die al jaren op een bromfietsje rijdt maar nu ineens de weg op moet. Ze heeft niet eens een autorijbewijs - wij ook niet trouwens. Doodeng, vond ze. Voor oudere mensen is dit echt spannend.”

Of hij iets geleerd heeft van de ‘snorfietscoach’? Dat dan weer wel: ,,Zo dacht ik bijvoorbeeld dat ik aan de zijkant van de baan moest rijden, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn. Je moet echt je ruimte nemen op de rijbaan, zeker op twee derde gaan rijden.”

Beboeten

Volgens een woordvoerder van de gemeente zijn de meeste weggebruikers goed op de hoogte van de nieuwe regeling. Wel zien zij nog snorfietsers zonder helm, die ‘duidelijk moeten wennen aan de nieuwe situatie’. Op dit moment helpen snorfietscoaches veel mensen nog op weg. Zij zullen vanaf donderdag worden vervangen door boa’s, die dan daadwerkelijk beginnen met waarschuwen en uiteindelijk ook met beboeten.
Met video: https://www.ad.nl/binnenland/riemers-68 ... ~a60dab5d/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
wo okt 06, 2021 1:40 pm
Ik rij al 30 jaar met een Spartamet. Aan alle goede dingen komt een eind. Niet omdat het ding kapot is maar omdat het levensgevaarlijk gaat worden door regels ter bevordering van mijn veiligheid.
Gewoon lekker op het fietspad blijven rijden Mahalingam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bizarre mensen

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Misschien dat dierenliefhebbers ons kunnen verzekeren dat Xi Jinping geen vleermuis aan het verorberen is.
Blijft over de vraag: waar is de dipsaus?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

:roll:
Bezoeker kan oren niet geloven bij Holle Bolle Gijs: ’Lekker, fijn, seks’

- „Oh wat lekker. Hè, fijn. Seks, seks. Ik heb zo’n honger.” Die woorden ving een bezoeker van de Efteling bij een recent bezoek op uit de mond van de bekende attractie Holle Bolle Gijs. De man spitste zijn oren, luisterde nog eens, en verhip!

De bezoeker, een fervent Eftelingganger, twitterde over het opmerkelijke vocabulaire waarna Omroep Brabant er als de kippen bij was om een woordvoerder van het attractiepark om uitleg te vragen.

Die bevestigt dat er ’seks’ uit de mond van Gijs lijkt te komen. „Het is alleen niet wat hij bedoelt”, aldus woordvoerder Steven van Gils. „Hij probeert ’dankjewel’ in het Engels te zeggen, maar dat komt er niet helemaal lekker uit.”

Volgens Van Gils ’hoor je ook een beetje wat je wil horen’, maar het park geeft toe dat het ’een beetje apart’ klinkt. „We gaan nog even met hem werken aan een taalcursus.”
Ik hoor hem zeggen "Oh wat lekker..."Hè fijn, thanks!"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Heeft HBG dan een permanente geeuwhonger naar orale seks? :roll:
Laatst gewijzigd door King George op za nov 06, 2021 12:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

In 2010, Chinese archaeologists unearthed a 2,400-year-old bone soup in a sealed bronze cooking vessel near Xi'an in Northwest China. Because of oxidization, the soup turned green, but it was still in liquid form, and the bones were still floating on top

Afbeelding
https://twitter.com/ArtifactsHub/status ... 8364835845
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Gewoon een laagje verf over de bakstenen heen.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

King George schreef:
zo nov 14, 2021 10:52 am
Gewoon een laagje verf over de bakstenen heen.
Wat knap gedaan. Muurschildering in drie D
Waar is dit ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Ergens in Zweden.

En als je links op de balkons kijkt zie je daar die afzichtelijke schotels. Die hebben ze in Zweden ook volop. Helaas.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Ik vraag me af hoe lang dit soort "mindfullness" blijft werken. :thinking: Bestaan er ook sjavrouwen?
Oud-wethouder GL die agent in gezicht spuugde: ’Nu rust gevonden na sjamanistische ervaring’

Afbeelding

Jorrit Nuijens, de oud-GL-wethouder in Diemen die in 2019 voor de lens van een draaiende camera bij de Stopera naar eigen zeggen overspannen werd opgepakt en een agent in diens gezicht spuugde, heeft na een ’heftige periode’ een ’sjamanistische ervaring’ doorgemaakt en rust gevonden in de natuur.

Hij is niet heel happig om terug te blikken op de afgelopen twee jaar. Maar omdat er op sociale media foto’s circuleren waarop Nuijens als sjamaan poseert, wil de ex-wethouder desgevraagd toch uitleggen waar hij nu in het leven staat.

„Ik heb jarenlang in een vak gezeten waarin ik in een keurslijf moet passen. Het is gebleken dat dit mij wat strak zat. In die periode ben ik me mannelijker gaan gedragen en ging in serieuzere pakken lopen. Dan drijf je weg van wie je echt bent”, legt de GL’er uit. In de nasleep van zijn arrestatie voor drugsbezit durfde hij maandenlang niet naar buiten en zwoer drugsgebruik af.

Rust vond Nuijens na een ’sjamanistische awakening’. „Ik ben in staat om door de natuur te lopen, in dat moment te zijn. In plaats van bezig zijn met to do-lijstjes, een moeilijke jeugd of andere zooi. Ik heb de mindfullness, om in het nu te zijn. Ik ritualiseer dingen in mijn dag en neem heel bewuste rustmomenten.”

’Torch’
Nuijens voelt zich thuis bij de de Radical Faeries: een internationale lhbti-gemeenschap die hiërarchieloze bijeenkomsten organiseert. De samenkomsten zijn omgeven met spiritualiteit en vindt haar oorsprong in een mengelmoes van natuurreligies. Tijdens een ’gathering’ in North Cumbria, Engeland, poseert Nuijens - die in deze gemeenschap ’Torch’ als bijnaam heeft, een ’parodiërende erkenning van zijn ’heetgebakerde karakter’ - afgelopen oktober als sjamaan: met een linnen tulband en een houten staf in zijn hand.

Amsterdammers zullen Nuijens niet als sjamaan door de straten zien struinen. De foto was volgens de oud-wethouder genomen tijdens een ’bonte avond’, bij het kampvuur met ’volle maan’ waar gedichten werden voorgedragen en gedrumd.

Piercings
In het alledaagse leven blijft de sjamaan-outfit in de kast hangen. Al heeft Nuijens ook het merendeel van zijn ’Stopera-pakken’ afgezworen. „Ik heb nu weer piercings en een pentagram om mijn nek hangen. Dat gaat over mijn relatie met Moeder Aarde. Er zijn mensen die dat raar of zweverig vinden, maar I don’t give a f*ck. Ik ben niet veranderd. Toen ik in de politiek werkzaam was, heb ik mijzelf in een klein doosje gestopt. Dat verwijt ik mijzelf wel eens: dat ik dat toen niet gezien heb. “

Een sjamaan doet denken aan de spirituele QAnon-complotdenker en Trumpfan Jake Angeli die begin dit jaar verkleed als sjamaan het Capitool bestormde. Nuijens is zeker geen complotdenker geworden, vertelt de gevaccineerde Amsterdammer die wel ziet dat politieke uitersten samenkomen in dit soort spirituele interessegebieden.

Wetenschap is voor de oud-politicus nog altijd leidend, al staat hij ook open voor spirituele zaken. „Het gebeurt me net iets te vaak dat ik aan iemand denk die ik vijf jaar niet heb gesproken en die sms’t dan tien minuten later. Maar wat niet wetenschappelijk bewezen is, daar zal ik altijd aan twijfelen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bizar. Boekje open over GroenLinks idioten

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
wo nov 17, 2021 11:49 am
Ik vraag me af hoe lang dit soort "mindfullness" blijft werken. :thinking: Bestaan er ook sjavrouwen?
Oud-wethouder Jorrit Nuijens van Groen Links die agent in gezicht spuugde: ’Nu rust gevonden na sjamanistische ervaring’
Wetenschap is voor de oud-politicus nog altijd leidend, al staat hij ook open voor spirituele zaken. „Het gebeurt me net iets te vaak dat ik aan iemand denk die ik vijf jaar niet heb gesproken en die sms’t dan tien minuten later. Maar wat niet wetenschappelijk bewezen is, daar zal ik altijd aan twijfelen.”
Foutje! Bedankt! Na zijn spirituele aandrang gelezen te hebben, stuitte ik op een waarschijnlijk jammerlijke foute zinsopbouw waarmee het einde van dit lulverhaal wordt afgesloten - ja van wie anders dan van een GroenLinks fanaticus. Ik herstel de fout en heb de zinsopbouw in de juiste geplaatst.

FOUT: Wetenschap is voor de oud-politicus nog altijd leidend, al staat hij ook open voor spirituele zaken.

GOED: Spirituele zaken zijn voor de oud-politicus nog altijd leidend, al staat hij ook open voor wetenschap. [icon_lol.gif]

Die gozer spoort niet helemaal. Dat roept de vraag op: wie spoort er eigenlijk wel bij GroenLinks?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Zojuist liep ik in het donker door de mist. Af en toe kwam ik iemand op straat tegen. Ik heb geteld:18 stuks.
En ik heb ook geteld hoeveel er met een mobieltje in de hand liepen. 14 stuks.
En ik zag ook iemand lopen die handsfree aan het praten was via zijn oordopjes.
(Zonder iets in het oor heb je te maken met een raar iemand die tegen zichzelf loopt te praten.)
Het opvallende was dat die oordopjes blauw licht gaven.
Als die draadloos online is, gaan dan de lampjes branden?
Of staat dan de afstandsbesturing aan?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
do dec 16, 2021 10:22 pm
Zojuist liep ik in het donker door de mist. Af en toe kwam ik iemand op straat tegen. Ik heb geteld:18 stuks.
En ik heb ook geteld hoeveel er met een mobieltje in de hand liepen. 14 stuks.
En ik zag ook iemand lopen die handsfree aan het praten was via zijn oordopjes.
(Zonder iets in het oor heb je te maken met een raar iemand die tegen zichzelf loopt te praten.)
Het opvallende was dat die oordopjes blauw licht gaven.
Als die draadloos online is, gaan dan de lampjes branden?
Of staat dan de afstandsbesturing aan?

Wonderlijk. Ik zie dat soort gesprekken met oordopjes ook gevoerd worden door jongelui op de fiets. Ik vraag me dan af of die dopjes de telefoon zijn, of moeten ze een telefoon bij zich hebben .

De techniek staat voor niets tegenwoordig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Islamitische apen?
Wraakzuchtige apen vermoorden 250 honden in dorp India

In een klein Indiaas dorp heeft een stel wraakzuchtige apen het voorzien op honden. Zo’n 250 honden hebben het al moeten bekopen met hun leven. De oorzaak: een aantal viervoeters zou een apenjong hebben gedood.

De honden zouden van straat worden geplukt en omhoog getild: de daken op of bomen in. Helaas niet voor een theekransje of een goed gesprek, maar om de viervoeters naar beneden te laten vallen, zo schrijven lokale media.

Volgens News18 heeft nog geen enkele hond een aanval overleefd.

Dorpelingen hebben aan regionale media laten weten dat het sinds een maand hommeles is tussen de dieren.

Weinig verbetering in de zaak
Het dorp Lavool - zo’n 360 kilometer ten oosten van Mumbai - telt zo’n 5000 inwoners. Een aantal van hen heeft al de hulp van lokale overheden ingeschakeld, maar tot op heden zonder resultaat: de apen laten zich niet vangen.

Volgens News18 zijn de dorpelingen inmiddels zelf ook hun leven niet zeker meer: sommige mannen zijn gewond geraakt nadat zij van daken vielen in hun ijverige reddingspogingen. Ook kinderen zouden worden aangevallen op hun route naar school.

In het dorp is (bijna) geen hond meer te bekennen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Ik switch van 3 naar 4 balken, en weer terug.
Inderdaad bizar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Wishful thinking, or slip of the tongue.
Eindhoven aan zee? Verspreking in NOS Journaal zorgt voor hilariteit op Twitter

Hilariteit alom maandagavond onder kijkers van het NOS Journaal van 20.00 uur. In een nieuwsitem over de storm Corrie - die maandag over het land raasde - had presentator Rob Trip het namelijk niet over de kust bij IJmuiden, maar over de kust bij Eindhoven.

De onbenullige verspreking zorgde binnen mum van tijd voor een lachgolf op Twitter. ,,Die zeespiegelstijging ging met Corrie dermate snel dat de kustlijn bij Eindhoven ligt schijnbaar”, zegt iemand. Een ander grinnikt: ,,Huh Eindhoven aan Zee? Nooit geweest.”

Een Twitter-gebruiker uit Eindhoven kan wel lachen om de blooper. ,,Eindelijk is Eindhoven ook weer eens in het nieuws.” Tot slot doet ook schrijver en cabaretier Wim Daniëls een duit in het zakje. ,,Het NOS-journaal repte over een schip dat ‘voor de kust van Eindhoven’ in de problemen was geraakt. Vlak bij de badplaats Aarle-Rixtel zeker, waar je dan staand op de duinen achter mijn geboortehuis goed zicht had op het schip. En anders wel vanuit de vuurtoren van Helmond.”

Nieuwsanchor Trip doelde eigenlijk natuurlijk op IJmuiden. Het schip Julietta D raakte daar in grote moeilijkheden door de harde windstoten. De opvarenden van de boot zijn inmiddels overigens gered. Het schip zelf wordt weggesleept. Waarheen is nog niet bekendgemaakt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Bizar.

Bericht door sjun »

Sommigen is niets te dol om het geloof in de opwarming van de aarde te promoten... :wink2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Bizar. Boekje open over GroenLinks idioten

Bericht door sjun »

hans van de mortel schreef:
wo nov 17, 2021 6:25 pm
Ariel schreef:
wo nov 17, 2021 11:49 am
Ik vraag me af hoe lang dit soort "mindfullness" blijft werken. :thinking: Bestaan er ook sjavrouwen?
Zeker die moeten hun mond houden en aan het werk om de samenleving draaiende te houden, de kinderen op te voeden en bezig te houden en het eten op tafel te krijgen. Ergens moeten de rekeningen van al de mindfullness gedropt worden. Duidelijk wordt wel waar het bij Nuijens om draait
I don’t give a f*ck
Precies wat ik ook doe met dit verhaaltje rondom Nuijens om toch maar weer eens de vaccinatie te promoten en en passant de eigen politieke werkelijkheid aan argeloze lezers op te dringen omdat dit het volgen van de wetenschap zou zijn volgens de artikelschrijver. Iets anders kan ik me niet bedenken bij de zinsnede
Een sjamaan doet denken aan de spirituele QAnon-complotdenker en Trumpfan Jake Angeli die begin dit jaar verkleed als sjamaan het Capitool bestormde. Nuijens is zeker geen complotdenker geworden, vertelt de gevaccineerde Amsterdammer
Indoctrinatie in de Nederlandse media van Belgische Mediahuizen? Het ligt er duimendik bovenop. Onder andere daarom weet ik nog wel een bezuinigingspost als het financieel krapper wordt door de stijgende aanslagen op het vrij besteedbare inkomen.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Was het gezellig met carnaval in Venlo?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

King George schreef:
wo mar 02, 2022 1:58 pm
Was het gezellig met carnaval in Venlo?
Gelukkig hebben we een verbod op plastic rietjes.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Er was ooit een begraafplaats met heerlijke vegetatie om op te eten. Maar er lag een wildrooster, dus de schapen konden er niet bij komen. Toen waren er een paar schapen zo slim om zich op hun zijkant over het wildrooster met metalen stangen die konden draaien naar de overkant te laten “rollen” en daarna weer op te staan. En meer schapen volgden, want als er één schaap over het wildrooster is... En ze vraten heel de begraafplaats kaal dat het een lieve lust was.

https://www.moorsmagazine.com/onzinbak/ ... xUXAZckWIE

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie