Topic citaten

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Menselijke tragedie: verkeerde keuze.

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Het ware drama speelt zich af in de diepliggende psyche van de niet-vrije-wil: de mens komt zelden terug op zijn eerder genomen beslissing.

Een sterk voorbeeld is Xplosive. Fervent vastgeroest overtuigd evolutionist en veganist. Met het laatste is niks mis mee. icon_thumbup.gif
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Topic citaten

Bericht door xplosive »

 
 
 
 
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Moslims kijken niet voorwaarts maar achterom.

Bericht door hans van de mortel »

Klein detail in het verschil met de Jehovah's Getuigen: wie de groep verlaat wordt niet vermoord. Heel erg slim bedacht. Anders zou de Organisatie geen lang leven meer beschoren zijn. Ze zal verboden worden.

Raar toch dat de grootse en meest walgelijke primitief smerige tweedehands op haat gebaseerde plagiaatreligie Islam niet verboden wordt in onze beschaving. Mohammedanen (vies woord voor moslims) gaan het moorden vanuit geloofsovertuiging niet uit de weg. Naar het voorbeeld van de historische Arabische pedofiele psychopaat, sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed, wordt iedere moslim opgeroepen tot het zich superieur weten op de westerse kenniseconomie en beschaving. Niet iedere moslim doet hier aan mee, maar toch . . . de Koran en alle Hadiths worden er niet minder smerig door.

Een leuke knul (24) uit Marokkaanse ouders die ik al lange tijd ken en als vriend beschouw, noemt zich moslim en doet wat hem goed dunkt: een alcoholische consumptie (Bacardi-Cola) nuttigen met de rest van zijn Nederlandse leeftijdgenoten in de kantine van de voetbalclub. Hij heeft zich aangepast. Niet vanwege alcoholgebruik, maar door zich onder zijn leeftijdgenoten te bewegen. (onbelangrijk detail: hij is intelligenter dan ik) Hij legde haarfijn uit waarom hij zich toch moslim noemt. Zijn overleden vader was een toffe kerel. Zijn moeder draagt een strak om het hoofd zittende hoofddoek. Jammer! Het gesprek ging trouwens over van alles en nog wat, gelardeerd met wijze woorden. Het was echter (nog) niet het moment om aan te tonen dat het niet verstandig is je moslim te noemen. Want wie zich moslim noemt associeert zich met de historische Arabische Mohammed. Ik kan er niks anders van maken. En die analfabete mafketel was in tegenstelling tot Jezus een pedofiel, sadist en oorlogsmisdadiger. Een gesprek hierover volgt een andere keer wel. Gezelligheid met iemand die zich moslim noemt moet je niet verstoren met een genadeklap voor Islam. Ik gaf hem nog het advies zijn namen te veranderen (voornaam en achternaam) vanwege alle vooroordelen (min of meer terecht) die Marokkanen ondervinden bij sollicitaties. Maar dat wilde hij bewust niet. Volgens zijn ervaring wekte het bij de andere partij steeds verbazing als hij verbaal in perfect uitgesproken Nederlands aan het woord was. :roll: Tsja . . . vooroordelen. Hoe komt een mens eraan en hoe komt hij er vanaf? Dat zal nooit lukken. Mensen zijn volgers.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Citaten zijn bedoeld om na te denken. Niet geschikt voor moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Een vraagje - zo maar, aan mohammedanen (vies woord voor moslims).

"Waarom drinken veel moslims sterk alcoholische versnaperingen?"


Het antwoord is ontnuchterend: "Omdat wij stiekem, dom en vooral hypocriet zijn. Voor de buitenwereld blijven wij ons moslim noemen." Dit is ontluisterend.

Is het niet zo dat moslims behoren tot de unieke mislukte mensensoort die nog niet is uitgestorven? Woestijnzand-intelligentie vergaat blijkbaar nooit.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Mahalingam »

In looking for people to hire, you look for three qualities: integrity, intelligence, and energy. And if they don't have the first, the other two will kill you.

Warren Buffet
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De natuur laat zich niet dwingen. Ondanks de inzet van klootzak van nature Rutte

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Met of zonder vogels. Nou ja, bepaalde soorten verdwijnen. Niet door toedoen van de mens, maar door de natuur haarzelf. Ik denk aan bepaalde monsterachtige types. Het doet de vraag rijzen 'Waarom waren zij er?' En waarom warmt de aarde op? Door toedoen van de mens? Nee natuurlijk niet.

Afbeelding
Of zij ooit maatjes waren? De quetzalcoatlus op rechts telt in ieder geval niet meer mee.
Net zo min als Allah.


Het zijn een paar etterbakken, eersteklas klootzakkies in de EU die onrust zaaien en voor miljoenen mensen bepalen dat een paar plantjes met een afwijkend DNA, beschermd moeten worden tegen broeikasgassen waar ze niet tegen kunnen en de rest wel. En de meeste wetenschappers zijn glad geschoren meehuilers in het enge plantjesbos, zo dom, nee dommer dan het achterstuk van een varken. We moeten netjes omgaan met de natuur. Natuurlijk. Laten we daarom beginnen met minder mensen in Nederland en mohammedanen niet met open armen over onze denkbeeldige grenzen trekken, maar te verstaan te geven dat ze beter kunnen oprotten als ze blijven volharden op onze kenniseconomie en beschaving te parasiteren en minderwaardig en overtuigend neer te kijken op onze niet-moslimse beschaving.
Quetzalcoatlus
Stelt u zich eens een giraffe voor. Gelukt? Stelt u zich nu eens een vogel voor met de grootte van een giraffe. Gefeliciteerd, u weet nu hoe groot de quetzalcoatlus was! Deze pterosauriër uit het late Krijt had een vleugelspanwijdte van tien meter en was daarmee het grootste vliegende dier uit de wereldgeschiedenis. Stel, de quetzalcoatlus was iets groter, dan was hij niet in staat om te vliegen. Het reptiel gebruikte op het land zijn vier poten om rond te lopen. De quetzalcoatlus verdween 65 miljoen jaar geleden samen met andere dinosauriërs. Waarschijnlijk werd hij geveld door de meteorietinslag in het hedendaagse Mexico.
De meest waarschijnlijke belachelijke verklaring komt van de gekromde teennageldenkers: Dankzij de evolutie(theorie) is onder andere de quetzalcoatlus veranderd in een meer vreedzaam type vogel van een beduidend kleiner formaat. Door de krankzinnige onverantwoordelijke bevolkingsaanwas, is er logisch geredeneerd geen plaats meer voor dieren met buitenproportionele formaten. Logisch toch? Nadenken! Hersenen gebruiken! Hoeft niet, want u gaat toch vanzelf dood. Een eeuwige hersendood. Uw hersenen geven tot aan uw dood twee opties: doorgaan met waar u mee bezig bent of niets doen. Als u kiest voor het laatste bent u gauw dood. Zelfs mohammedanen (vies woord voor moslims) kiezen voor het eerste: op wereldwijde schaal parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.

Het schijnt dat zelfmoord niet is toegestaan - helaas - binnen het virus Islam. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Citaten zijn wijsheden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Anticonceptie, lesbisch, homoseksualiteit, LHBT, of nog geen keuze gemaakt. Er heerst overbevolking. Doe er wat aan!

Te beginnen met het onmiddellijk stoppen van de Kindertoeslag. Echt te gek voor woorden. Geef een laag btw-tarief op erectiepillen, maar stop de Kindertoeslag. We willen tenslotte geen achterlijke beschaving creëren met mensen die voor hun huwelijk niet mogen neuken (moslims) en daarna met goedkeuring van Allah de schade dubbel en dwars in het huwelijk inhalen zonder rekening te houden met de autochtone bevolking in een overvol propvol met asielzoekers verontreinigd Nederland.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Zielig voor Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Topic citaten

Bericht door King George »

Heel wijs gesproken. En het is bewezen dat Moslims lelijker dommer zijn. Want de Islam houdt mensen dom en de Islam is er voor domme mensen die graag dom gehouden willen worden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Citaten zijn wijsheden

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
zo jun 18, 2023 11:50 am
Te beginnen met het onmiddellijk stoppen van de Kindertoeslag. Echt te gek voor woorden. Geef een laag btw-tarief op erectiepillen, maar stop de Kindertoeslag. We willen tenslotte geen achterlijke beschaving creëren met mensen die voor hun huwelijk niet mogen neuken (moslims) en daarna met goedkeuring van Allah de schade dubbel en dwars in het huwelijk inhalen zonder rekening te houden met de autochtone bevolking in een overvol propvol met asielzoekers verontreinigd Nederland.
Voortplanten is gebruik maken van de natuur, alsmede de natuur volgen.
Een bepaalde mate van voortplanting is zelfs wenselijk, vanwege het op peil houden van de bevolking.
ook is het goed om de "piramide" een beetje werkbaar te houden, oftewel te zorgen dat er genoeg (werkende...) jeugd is t.o.v. de ouwetjes.

Je zou denken, ieder tweetal (m/v whatever) zou dan ook weer een tweetal opleveren, oftewel een soort 'uitstootvergunning'.
Daar moet je je dan ook op richten, dus de eerste zeg maar 200 euro in de maand, de tweede nog 100 euro erbij in de maand.
Als je dan een derde uitbroedt dan de 100 euro weer terug, bij de vierde de 200 ook weer inleveren. En bij de vijfde BIJBETALEN.
Immers heb je dan definitief wel je quotum overschreden.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Citaten zijn wijsheden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
wo jul 12, 2023 5:04 pm
Hans v d Mortel sr schreef:
zo jun 18, 2023 11:50 am
Te beginnen met het onmiddellijk stoppen van de Kindertoeslag. Echt te gek voor woorden.
Je zou denken, ieder tweetal (m/v whatever) zou dan ook weer een tweetal opleveren, oftewel een soort 'uitstootvergunning'.
Daar moet je je dan ook op richten, dus de eerste zeg maar 200 euro in de maand, de tweede nog 100 euro erbij in de maand.
Als je dan een derde uitbroedt dan de 100 euro weer terug, bij de vierde de 200 ook weer inleveren. En bij de vijfde BIJBETALEN.
Immers heb je dan definitief wel je quotum overschreden.
Goed idee. Probleemoplossingsgericht. Vastleggen in de wet. Nu mogen mohammedanen (vies woord voor moslims) geen abortus laten plegen, dus dat wordt condomeren. Of anders betalen. En ja, dan kan er jaarlijks minder geld naar Marokko vloeien.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Citaten zijn wijsheden

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
wo jul 12, 2023 10:55 pm
Goed idee. Probleemoplossingsgericht. Vastleggen in de wet. Nu mogen mohammedanen (vies woord voor moslims) geen abortus laten plegen, dus dat wordt condomeren. Of anders betalen. En ja, dan kan er jaarlijks minder geld naar Marokko vloeien.
Geitenneuken kan natuurlijk ook. Als je het bij de verkoop niet vertelt, is het beest voor de koper wederom halal. :sheik:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Arabische wijsheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Topic citaten

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Citaat dat God en zijn huisgenoot raakt

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie