Humorhoek

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Even lachen. [icon_lol.gif]

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dat noem ik nou pas echt geïntegreerd zijn. icon_thumbup.gif

Heerlijk toch die zelfkennis? Daar komt een Marokkaan pas echt mee vooruit. Ik kon er overigens niet om lachen. Het was wel leuk.

Het is de bijzonder irritante Nederlandse akoestische taalverwoesting die net iets te lang aanhoudt en die helaas veel ongeciviliseerde - doorgaans domme - Marokkanen nog dagelijks hanteren. Ook knuffel Marokkaan Ali B. heeft daar last van. Niet zo erg, maar toch.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

Twee clipjes over de stikstofcrisis, beide om je te bescheuren zo grappig.

https://www.dumpert.nl/item/7791111_ca0fcfd5

https://www.dumpert.nl/item/7791997_7e121a9c
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mozes zit op een bank in het park met zijn christelijke vriend Jezus. Vraagt Mozes aan hem: “Heb je nog wat leuks gedaan met je vakantie?” “Ja,” zegt Jezus, “ik was in Duitsland en heb toen Auschwitz bezocht.” Mozes reageert verbaasd: “Maar Auschwitz ligt niet in Duitsland.” Waarop Jezus antwoordt: “Er zijn zes miljoen joden vermoord en jij gaat daar moeilijk over doen?”
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Sociaal Incapabele Michiel: een dagje kind zijn met Greta



De zestienjarige klimaatactiviste Greta Thunberg is door Time Magazine uitgeroepen tot Persoon van het Jaar. Om die titel te krijgen, heeft ze een groot deel van haar jeugd moeten opgeven. Gelukkig is er iemand op onze redactie die haar voor één dag opnieuw kind liet voelen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Humorhoek

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Even lachen. [icon_lol.gif]
Ik heb 'm maar even gedownload. Voordat dit ook niet meer mag...
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Naar een integrale aanpak van de huiskat
Uit het verslag van de hoorzitting van de Commissie Huiskattenproblematiek (CHKP), 15 december 2025.
Voorzitter: „Welkom bij deze vergadering. Aan de orde is de evaluatie van vijf jaar HK-beleid. Ik verwelkom de minister van Dieraangelegenheden, alsmede de staatssecretaris van Huiselijk Welzijn. Allereerst het woord aan de opsteller van het rapport, Mevrouw Janneke Spinner. Kunt u ons kort uw bevindingen schetsen?”

Spinner: „Het kabinet dat in 2020 aantrad had de vooruitziende blik om HKP tot prioritair beleidsterrein te verklaren. De HKP wordt breed gevoeld en raakt aan alles, in positieve en negatieve zin, zoals klimaat, voedselveiligheid en ouderenzorg. Onze conclusie is dat er meer win-winsituaties zijn dan tot nu toe gerealiseerd. Kort gezegd, de huiskat is de sleutel voor de toekomst. Ik geef u enkele voorbeelden. Huiskatten versterken de klimaatproblematiek: denk aan verwarmde huizen, kattenvoer waarvoor de bossen worden gekapt en dat over de wereld wordt verscheept. De huiskat is een onzichtbare bron van CO2.

„Maar! Ze houden de mens ook warm. Een kat op schoot betekent 1,6 graad lager op de thermostaat, zo hebben wij gemeten. Daarnaast draagt de HK bij aan de kwaliteit van leven, met name van ouderen: het kopjes geven alsmede de gelegenheid tot aaien leidt tot aanmaak van oxytocine en verlaging van medicijnengebruik voor pijnbestrijding en stress. Tot slot: de HK bedreigt sommige vogelsoorten, maar helpt ook het herstel van biodiversiteit door predatie op ongedierte en het verminderen van bestrijdingsmiddelen.”

Voorzitter: „Pre... wat?”

Spinner: „Zeg maar: het opeten. Katten zijn een vorm van biologische bestrijding. Hetgeen ook voedselverliezen reduceert door ongedierte.”

Voorzitter: „Ik geef nu de maatschappelijke organisaties elk maximaal een minuut voor een reactie. Het woord is eerst aan meneer Grashof van De Groene Kat.”

Grashof: „Wij zijn al jaren bezig met het vergroenen van de huiskat. We streven voor 2030 naar 30 procent van de katten op lokaal dieet, dat wil zeggen restjes van slagerijen en visboeren. Wat kunnen wij nog meer doen?”

Voorzitter: „Meneer Staartjes, van Kattenrechten.”

Staartjes (stotterend): „Opnieuw wordt het dier onder druk gezet en de mens als uitgangspunt genomen. Ik wil de minister van Dieraangelegenheden oproepen om recht te doen aan de kat. Steeds vaker is sprake van een noodsituatie van HK die onvoldoende liefde ontvangen... ”

Voorzitter: „Ik interrumpeer u. Het is niet aan de minister om u hier te antwoorden. En gezien de tijd, vraag ik mevrouw Spinner direct haar belangrijkste aanbevelingen te doen.”

Spinner: „Wij zien een duidelijke rol voor de HK in de circulaire economie: voer uit resten van de voedselverwerkende industrie, hergebruik van kattenbakresten voor chemische grondstoffen. Voorts denken wij aan educatie richting afnemende agressie jegens gewenste soorten zoals tuinvogels. Er zijn hoopgevende experimenten met een virtual reality-bril voor katten waardoor ze denken dat ze op jacht zijn terwijl ze in hun mandje zitten. Voorts registratie op nationaal, provinciaal en gemeentelijk niveau. Ontwikkelen van camera’s, sensoren en certificering van iedere HK om wangedrag in kaart te brengen. Maar het meest zien wij in het stimuleren van robotkatten, die verfijnder spinnen en kopjes geven, wat het placebo-effect van de biologische kat overtreft.”

Voorzitter: „Dank u. U pleit voor een integrale aanpak van de HKP, met kleine stapjes. De polderkat die aan al onze behoeften voldoet. Fijn. Dat sluit geheel aan bij waar wij Nederlanders goed in zijn.”
Louise O. Fresco is schrijfster en voorzitter van de Raad van Bestuur van Wageningen U&R;
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/12/16/na ... t-a3983929
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

Voorrang...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Creatieve vondst die op waarheid berust. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islamitische humor bestaat niet. Klopt. Want de Profeet was een vieze gore sadistische perverse klootzak die geen tijd voor humor had omdat hij nooit een goed mens is geweest. Arabische geschiedschrijvers hebben in al hun onnozelheid van Mohammed (VZMH) een schizofrene held gemaakt en dit nog opgetekend ook. Dus . . . alle wijsheid omtrent profeet Mohammed (VZMH) heb ik niet van mijzelf maar uit de biografie over Mohammed (VZMH) geschreven door de meest gerespecteerde moslim Ibn Ishaak.

Vandaar de joodse humor die uitstekend past bij onze tolerante beschaving.

Rabbijn Moos is in gesprek met God:
"Heer, u bent niet meer nodig. De wetenschap is nu zo ver dat wij, de wetenschappers, zelf een mens van de aarde kunnen maken." "Laat dan maar eens zien," reageert God. Waarop Moos een emmer pakt en daarin aarde begint te scheppen. "Wacht eens even Moos," reageert God, "pak dan je eigen aarde, en niet die van mij!"
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Hij blijft leuk... [icon_lol.gif]

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Tijd voor Corona-humor.

Een verliefd stelletje loopt verstrengeld over straat.
Loopt er een man langs ( op 1,5 meter afstand) en die roept ze toe "anderhalve meter!!".
Zegt het meisje: "Een half uurtje geleden hadden wij min vijftien centimeter afstand. "

Wat mij eraan laat denken: zullen er nu over 9 maanden meer of minder babies geboren worden?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12507
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Humorhoek

Bericht door sjun »

Ze komen meer hoestend ter wereld.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie