Humorhoek

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Humorhoek

Bericht door King George »

Laatst gewijzigd door King George op zo jun 30, 2019 1:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »



Suicide Bomber Kills His Own Mourners

Gepubliceerd op 25 jul. 2014

We are told this video depicts a funeral procession for a terrorist whose suicide bomb vest accidently blows up during the procession.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

Eerste schooldag in Amsterdam-West

Geplaatst op 23 augustus 2017

Afbeelding

Een docent leest de namen van de leerlingen op:

“Mustafa El EKH Zeri”
“Aanwezig”
“Achmed El Cabul”
“Aanwezig”
“Kadir Sel Ohlmi”
“Aanwezig”
“Mohammed End Ahrha”
“Aanwezig”
“Mi Cha El Mey Er”
... Stilte in de klas ...
“Mi Cha El Mey Er”
... Stilte in de klas ...
“Voor de laatste keer: Mi Cha El Mey Er”
Achter in de klas staat een jongen op en zegt:
“Ik denk dat u mij bedoelt, maar mijn naam wordt als MICHAEL MEIJER
uitgesproken ...”


Geplaatst door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/23 ... rdam-west/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Gaat VARA's Joop.nl toch even lekker op z'n plaat Afbeelding Afbeelding
Afbeelding



Afbeelding


Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Goed zo officer. icon_thumbup.gif Hell hath no fury like a woman scorned. Zelfs wanneer het over haar natte schone vloer gaat.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

Wie wint de prijs voor de slechtste slogan van 2017?
Deze?
"Alles om uw poes mee te verwennen. Ook als u een kater heeft" kattenspeciaalzaak 4 Cats
Of toch maar deze?
'Voor iedere gleuf een doos' . Moniss verpakkingsmaterialen
Misschien deze?
'Van kop tot kont, worst in de mond'. De Millse molen De Korenbloem
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Humorhoek

Bericht door King George »



Nu Alexander Pechtold uit de kast gekomen is als Canadese onderhuurder, lijkt ook de weg vrij voor andere kamerleden om openheid van zaken te geven. Zo kregen wij vanmiddag van PVV-Kamerlid Martin Bosma een inkijkje in zijn volgens eigen zeggen Russische Datsja…
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

Een gesprek bij de Dienst Werk en Inkomen

Geplaatst op 11 januari 2018

Afbeelding

– Goedemorgen, ik ben op zoek naar werk. Heeft u vacatures openstaan?
– Dat ligt eraan. Wat is uw beroep?
– Ik heb hiervoor als administratief medewerker gewerkt.
– Dat treft slecht. Administraties zijn vrijwel allemaal geautomatiseerd. Eigenlijk hebben we alleen vacatures in de slachtofferindustrie. Voelt u daar wat voor?
– In principe neem ik alles aan, als ik maar aan het werk kan.
– Uitstekend. Laten we uw antecedenten eens nagaan. Wat is uw gender?
– U bedoelt mijn geslacht? Ik ben een man.


– En voelt u zich ook man? Heeft u misschien ook neigingen die minder mannelijk zijn of gevoelens van anders zijn?
– Nee, ik ben een heteroseksuele man en daar ben ik tevreden mee.
– Hm… dan wordt het wat moeilijker. Ik moet u er wel op wijzen dat u mijn vragen naar waarheid dient te beantwoorden. Heeft u echt nooit de neiging om vrouwenkleren aan te trekken of iets dergelijks?
– Nee, nooit.
– Nou ja, dan is er nog geen menselijk wezen overboord. De slachtofferindustrie is momenteel de snelst groeiende bedrijfstak, dus het zou een wonder zijn als ik u niet ergens zou weten te plaatsen. Even kijken… Bent u Nederlander? Spreekt u de taal een beetje?
– Ik ben Nederlander ja, en Nederlands is mijn moedertaal. Dat kunt u toch horen?
– Ik weet niet of uw toon me wel bevalt en u maakt het uzelf wel een beetje moeilijk. U bent dus geen vluchteling of nieuwe Nederlander met een Turkse, Marokkaanse of vergelijkbare achtergrond?
– Ik ben geboren in Amsterdam en mijn voorouders komen uit Drenthe en Friesland.
– Hè, dat is nou jammer. De vluchtelingen- en medelanderschappen vallen op dit moment in de hoogste loonschalen. Bent u misschien moslim?
– Nee, ik ben atheïst.
– Oké, nou, iets beter dan christelijk, maar u sluit hiermee toch wel weer een hoop carrièremogelijkheden uit. Ik denk dat we het dan in de lagere regionen moeten zoeken. U heeft echt geen kleurtje of zo?
– Nee, ik ben blank.
– U bedoelt wit?
– .....
– Ik wil opmerken dat voor iemand die werk zoekt u wel erg stroef meewerkt. U maakt het me niet makkelijk. Ik zou u kunnen aanraden om slachtoffer te worden via de reclassering, maar ook daar geef ik u weinig kans.
– Reclassering? Hoezo dat?
– Wel, dat werkt zo. U zou een sigarenboer of een oud dametje kunnen beroven en tegen de grond schoppen, zodat ze haar heup breekt. U krijgt dan een straf van de rechter, waardoor u automatisch slachtoffer wordt en via de reclassering een baan aangeboden zult krijgen en als u uw woning bent kwijtgeraakt een woning. Maar aangezien u een witte heteroseksuele man bent zonder wortels in het buitenland of affiniteit voor een zekere religie zult u in dit traject onderop de stapel komen. Ik kan het u niet aanraden, want de toeloop is enorm en de concurrentie moordend. U bent ook geen minderjarige, dus in die hoek kunnen we het ook niet zoeken. Eigenlijk blijft er voor u met uw capaciteiten maar één traject over, maar ik moet u waarschuwen dat dit een moeilijk traject is met een zware vooropleiding.
– Welk traject is dat?
– Het psychiatrische slachtoffertraject. Hiervoor dient u de betalingen van uw woninghuur te stoppen, waarna u uit huis wordt gezet en dakloos wordt. Maar met dakloosheid alleen komt u er niet, want er zijn nog een paar aanvullende eisen, anders moet u een jaar of tien rondzwerven zonder resultaat. U dient daarom door uw ellendige omstandigheden het gezelschap van psychopaten, verslaafden, alcoholisten en straatratten en het getreiter van de politie te ondergaan ofwel zelf alcoholicus of verslaafde te worden en via de Jellinek-kliniek een medische verklaring van slachtofferschap te krijgen. Maar u kunt ook meteen echt psychotisch worden, waarna u voor uw leven lang onder de pannen bent. Maar dat kan pas als u een gevaar voor uzelf of de samenleving bent geworden.
– U begrijpt zeker wel dat ik daar niets voor voel?
– Tja, dan denk ik dat een baan in de slachtofferschap-industrie niet voor u weggelegd is. Ik denk dat er voor u niets anders opzit dan of langdurig werkloze te worden of de criminaliteit in te gaan. Maar ook bij die laatste bedrijfstak moet u opboksen tegen de vele Medelandse criminele organisaties en daarnaast onze politici, en die dulden veelal geen concurrentie. Bovendien is Langdurig Werkloze nu niet bepaald de best betaalde baan in de slachtofferindustrie. U kent het gezegde: “Teveel om van te sterven en te weinig om van te leven”. Bovendien kent het Langdurig Werkloosheidschap absoluut geen carrièremogelijkheden voor een witte heteroseksuele man die zich aan de wet houdt. Het spijt me.
– Wat moet ik dan doen om aan werk te komen?
– Wel, u zou kunnen emigreren naar een land waar er nog emplooi is voor mensen zoals u, maar dat is een persoonlijke keuze. Mocht u dat niet willen, dan moet ik u erop wijzen dat u wel vier keer per week dient te solliciteren, anders wordt u gekort op uw uitkering. Zorgt u er ook voor dat u niet iets bijverdient door te klussen, want voor hetzelfde bedrag dat u verdient, zult u een boete krijgen plus een strafkorting. Ik beschouw hiermee ons gesprek voor beëindigd, met de toevoeging dat er een rapport gaat naar uw uitkeringsinstantie dat u slecht meewerkt met uw re-integratie in de arbeidsmarkt en zeer afwijzend staat tegen omscholing. U denkt te kunnen vertrouwen op uw witte privilege, maar die tijden zijn voorbij. Een prettige dag verder.

Door: “D.G. Neree”

www.patreon.com/posts/16330574

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/11 ... n-inkomen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

Duitsland: Nieuwe “grote coalitie” besluit kuisheidsgordel voor iedereen (satire)

Geplaatst op 5 februari 2018

Afbeelding

Nadat er in de afgelopen twee en een half jaar steeds meer overvallen hebben plaatsgevonden, hebben de onderhandelaars van de CDU, de CSU en de SPD vandaag besloten dat vanaf 01-04-2018 alle meisjes en vrouwen tussen 9 en 90 een afsluitbare kuisheidsgordel moeten dragen zodra ze het huis verlaten. De nieuwe Duitse regering verwacht van deze maatregel een opleving van de economie. Maar ook Saoedi-Arabië en Turkije, waarmee al desbetreffende deals werden gesloten, zouden ervan kunnen profiteren.

Kuisheidsgordel voor iedereen komt en is van de belasting aftrekbaar

Zoals de chef-onderhandelaars van de nieuwe “grote coalitie” (GroKo) vandaag lieten mededelen, dienen meisjes en vrouwen tussen 9 en 90 jaar op grond van het vele aantal overvallen sinds de zomer van 2015 – zelfs 82-jarigen zijn niet meer veilig en moeten er rekening mee houden thuis overvallen en vijfmaal verkracht te worden – het huis alleen nog maar met een afsluitbare kuisheidsgordel te verlaten. Om het verwijt tegen te gaan dat de Duitse regering de veiligheid van de eigen bevolking niet zou interesseren, haar zelfs in de steek zou laten, zelfs haar vrouwelijke deel bijna volledig uit zou leveren, zoals de schaamteloze #120decibel-campagne zou insinueren, wil het kabinet dat de aanschaf van de belasting afgetrokken kan worden.

Politieke waarnemers en economische deskundigen denken weliswaar dat bij deze subsidie minder een zorgen-voor-de-eigen-bevolking op de voorgrond zou staan dan veelmeer een economisch motief, maar dat betwisten Merkel, Seehofer en Schulz heftig. Door de tussen de CDU, CSU en SPD unaniem tot stand gekomen maatregel zou men veelmeer de eenheid en handelingsbekwaamheid van de nieuwe regering op indrukwekkende wijze demonstreren. Het verwijt dat de eigen bevolking de CDU/CSU en SPD, afgezien van de periode kort voor de verkiezingen, helemaal niets zou interesseren, en dat men veelmeer eigen belangen zou volgen, zou daarmee duidelijk zijn weerlegd. Bovendien, zo gaf de demissionaire minister van Economische Zaken, Brigitte Zypries (SPD) toe, zou men erop hopen voor een extra economische opleving te kunnen zorgen, waardoor de Brexit-verliezen volledig gecompenseerd zouden worden.

Turkije en Saoedi-Arabië ook in het bootje
Omdat de productie in Duitsland in het begin de behoefte nog niet volledig zou kunnen dekken, dienen kuisheidsgordels eerst uit Turkije en uit Saoedi-Arabië, waar ze al langere tijd een hit zijn, geïmporteerd te worden. Desbetreffende handelsovereenkomsten werden al afgesloten. Daarvoor werden aan beide landen omvangrijke beloftes gedaan om in het vervolg (nog) meer invloed te kunnen uitoefenen op Duitse binnenlandse aangelegenheden. In het bijzonder zou aan Saoedi-Arabië zijn beloofd om nog eens tienduizend moskeeën in Duitsland te mogen bouwen, die volledig onder Saoedi-Arabische controle staan en die door Duitsers, ook de veiligheidsautoriteiten (!), niet mogen worden betreden.

In de nieuwe door de Saoedi´s gefinancierde moskeeën zou het in ieder geval streng verboden zijn om Duits te spreken, omdat volgens de nieuwste islamwetenschappelijke inzichten Allah nooit een cursus Duits of een integratiecursus gehad zou hebben, wat hij overigens, op dit punt waren de religiegeleerden van alle islamitische rechtsscholen het bij wijze van uitzondering allemaal eens, ook niet nodig zou hebben. Deze taal zou sowieso niet meer lang bestaan, was uit Saoedi-Arabië en andere landen van de islamitische cultuurkring te horen.

Aan Turkije daarentegen zou beloofd zijn dat men in het openbaar weliswaar zou doen alsof men de herinvoering van marteling en de doodstraf scherp zou veroordelen, maar dat het hier bij zou blijven en dat Turkije geen enkel nadeel te vrezen zou hebben. De EU-toetredingsonderhandelingen zou men weliswaar voor de schijn even afbreken, echter slechts enkele maanden, totdat bij de volgende crisis, die zeker weldra zou kunnen komen, iedereen weer afgeleid zou zijn respectievelijk de beelden en berichten van de laatste een tot twee jaar al vergeten zou zijn.

Kledingindustrie rekent op enorme opleving
De aanschafkosten van de kuisheidsgordel zullen, aldus het officiële standpunt van het ministerie van Financiën, tot 50%, verdeeld over een periode van 5 jaar, van de belasting aftrekbaar zijn. Aan mensen die weinig verdienen, huisvrouwen en werkelozen dient – dat heeft de SPD doorgedrukt – tegen een eigen bijdrage van € 10,- een ziekenfondsmodel, dat echter wel iets kan knellen, ter beschikking gesteld te worden.

De kledingindustrie was heel blij met deze maatregel, want die hoopt eveneens op een dringend noodzakelijke economische opleving en is al bezig om voor het komend zomerseizoen speciale bikini´s te ontwerpen, die zonder enige moeite over de kuisheidsgordel gedragen kunnen worden en uitgesproken sexy zouden zijn. Over enkele dagen zullen ze in de winkels verkrijgbaar zijn. Zodoende kunnen de Duitsers de lente en de zomer volledig ontspannen tegemoet zien en kan de zorgeloosheid weer naar Duitsland terugkeren.

Bron: https://juergenfritz.com

Auteur: Jürgen Fritz

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/05 ... en-satire/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

Marokko...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

IK BEN LEKKER STOUT

Geplaatst op 16 maart 2018
Afbeelding

(Door: “Annie Macht Nicht Mit”)

(Een omgewerkt versje van Annie M.G. Schmidt)

Ik wil niet meer, ik wil niet meer!
Ik wil geen thee meer drinken!
Ik wil niet slijmen elke keer:
Pardon mevrouw, pardon meneer...
Ik wil niet dieper zinken!
Ik houd m’n handen in m`n zij
en ik denk lekker: Wij en zij!

Ik wil geen islamitisch woud
om stil in te verdwalen.
Ik wil uitroepen: Dit is fout!
Ik wil niet aardig zijn, maar stout
en op Mohammed smalen
en zeggen: Wat een lariekoek!
En ik wil spugen op zijn boek!

En sluiers trekken van ’t gezicht
en dan m’n tong uit steken
naar zo’n zelfingenomen wicht
dat haar verwaandheid zo wellicht
denkt weg te kunnen steken.
En ik wil alles wat niet kan,
al komt er grote heibel van!

En ik wil op ’t Perzisch tapijt
met hele vuile schoenen
en ik wil aldoor gillen luid:
Aanpassen jullie of eruit!
En dan m’n hondje zoenen.
En dat is wat m’n hart begeert
en in het stemhok stem ik Geert!


Door: “Annie Macht Nicht Mit”

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/16 ... ker-stout/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

1 april!...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

De islamitische “verrijking” van Nederland en Europa...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Humorhoek

Bericht door Pilgrim »

Zwarte humor...

Geplaatst op 27 april 2018

Afbeelding

Een transportvliegtuig met Belgische special forces aan boord is onderweg naar Irak. De sergeant zegt tegen zijn mannen: ”Voor een paar oren van een ISIS-strijder geef ik € 200,- en voor een kop met een baard € 500,-! “

Het bericht wordt onder luid applaus en gejuich door de stoere mannen ontvangen! Het vliegtuig landt en de militairen lopen een voor een naar buiten.

Na een uurtje komen ze al weer terug met tassen vol oren en afgehakte hoofden met baard… De geëmotioneerde sergeant zegt: “Zijn jullie helemaal gek geworden?! Dit is alleen maar een tussenlanding op vliegveld Charles De Gaulle!!!”

Door: “kampersrene”

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/27/zwarte-humor-2/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Eliabe »

God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Zwarte humor...

Geplaatst op 27 april 2018

Afbeelding
Deze zwarte humor zie als een cartoon die tot nadenken stemt omdat hij appelleert aan de keiharde realiteit van een duisternis waarvan het nog maar de vraag is of deze de volgende dag weer licht toelaat.

Ik heb alles geprobeerd zonder humor. Namelijk tot God bidden, mij nederig met mijn blote reet omhoog tot Allah richten, kaarsjes branden, boete doen door een dag over te slaan met waarheden over moslims verkondigen. Niets heeft geholpen. Ik zie het somber in. Een paar uur geleden keek ik in de keuken naar de klok en zag tot mijn ontsteltenis dat het vijf voor twaalf was. Nu beschik ik over een levendige fantasie. Dus een ieder zal begrijpen waar ik toen aan dacht. Maar ik ben een optimist en blijf bij mijn conclusie dat moslims behoren tot de enige echte enge exclusieve mislukte mensensoort anno 21e eeuw en al vele eeuwen daarvoor.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Afbeelding
afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Humorhoek

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Afbeelding
Na punt 3 klopte het niet meer. Te weinig speels, blijkbaar. :x
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef: Na punt 3 klopte het niet meer. Te weinig speels, blijkbaar. :x
Bij mij klopte het wel. [icon_lol.gif] Ik deed namelijk alle dingen zoals tong uitsteken, en door mijn neus ademen.

Ik trapte er in.. Blijkbaar ben ik niet erg slim. :redface2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Mahalingam »

@Ariel: idem voor mij.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Humorhoek

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:@Ariel: idem voor mij.
Gelukkig... :smile7:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie