Goed-Nieuws-Topic

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Goed-Nieuws-Topic

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Door Dorien Vorstman

11 november 2016

Wist je dat er in Nederland 7000 imkers zijn en dat vooral jongere mensen geïnteresseerd zijn in bijen? Vroeger waren veel zestigers imker en voornamelijk mannen, nu zijn het vaak veertigers en vijftigers én steeds meer vrouwen.

Ik las laatst een artikel in de krant en daar werd ik helemaal blij van! De kop zei eigenlijk al genoeg: ”Het aantal imkers stijgt explosief”.
Voor mij is het heel duidelijk waar deze trend vandaan komt. Mensen zijn op zoek naar verbinding met de natuur.

BRON: Aantal imkers stijgt explosief
Het aantal volken honingbijen in Nederland is sinds 1985 bijna gehalveerd

Het aantal volken honingbijen neemt de laatste decennia voortdurend af. Waren er in 1985 nog ongeveer 110.000 bijenvolken in Nederland, was dit aantal in 2005 gedaald tot 80.000. Dat betekent dat in Nederland het gemiddelde aantal bijenvolken per 100 ha, in deze periode verminderde van 3,5 naar 2,5. In Europa bedraagt het gemiddelde aantal bijenvolken 3,5 per 100 ha; het varieert van 0,2 in Ierland tot 9,9 in Griekenland. Volgens de gegevens van het Nederlands Centrum voor Bijenonderzoek waren er in 2009 in Nederland ongeveer 7000 imkers die naar schatting nog maar 63.000 bijenvolken hielden. Het aantal volken honingbijen in Nederland is sinds 1985 dus bijna gehalveerd. De verwachting is dat het aantal bijenvolken in de komende jaren nog verder zal dalen. Door de teloorgang van zowel het aantal wilde bijen als honingbijen zijn er steeds minder bestuivende insecten beschikbaar.
HvdM: de honing-opbrengst per seizoen bedraagt 15 tot 25 kg per kast.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Goed-Nieuws-Topic

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Ik moet op mijn woorden passen. Want ik heb een paar vrienden die beslist intelligenter zijn dan ik, en tevens fervent gelovige zijn in de evolutietheorie.

Met de ene vriend kan ik daar lekker rustig kalm over delibereren en de bij ander stuit ik op fanatiek verzet. Of ik niet goed wijs ben. Maar ik ga wat verklappen. Die laatste goede vriend waar ik overigens veel aan te danken heb, heeft een knap lastige ervaring in zijn jeugd met zijn vader gehad. Die was nogal zwaar op de christelijke geloofsleer, maar kon toch niet gevrijwaard worden van huichelarij. En dat is iets waar mijn vriend heel slecht tegen kan, net zoals ik. Vandaar dat ik die Ahmed Aboutaleb een ontzettend gluiperige onuitstaanbare parasiet vind op onze kenniseconomie en beschaving.

Wat een gluiperige Marokkaan is die man, dat je gelukkig niet bij alle moslims tegenkomt. Maar die zijn dan ook de onnozelheid zelve. Aboutaleb draagt het salafisme een warm hart toe. Hij is met trots en enorm superioriteitsgevoel over niet-moslims de eerste salafistische burgemeester van Nederland. En hij komt er goed mee weg. Een blamage voor onze zieke dwaze domme, op gelijkwaardige voet huichelende regering die doet alsof het probleem Aboutaleb niet bestaat. En ondertussen is men furieus jacht aan het maken in Nederland op salafisten, met in de voorste gelederen de superdwaas, beroemd om zijn bemoeienis met de staat van dienst ten aanzien van respect voor het corona-virus dat hij letterlijk aan zijn laars lapte, maar net zoals Aboutaleb er zonder kleerscheuren vanaf komt.

'De echte gekken herken je niet', luidt een bekend gezegde.

Grapperhaus herkennen we allemaal. Komt de laatste tijd moeilijk uit zijn woorden. Tsja, dat zijn nu de bijwerkingen van het corona-virus. Maar wat te denken van die parasiet op onze samenleving, Ahmed Aboutaleb? Die is pas echt gek. Want geen mens die dat in hem herkent. Nou ja, behalve ik dan. Ik let namelijk wèl goed op.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Goed-Nieuws-Topic

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding


DE ISLAMITISCHE VARKENSSTAL SAOEDI-ARABIË GAAT OP DE SCHOP.

Nooit gedacht. Maar als het aan de nieuwe president van Amerika ligt, neemt de leidende beschaving van de wereld dat smerige fascistische dictatoriale moslimland niet langer met een korreltje zout. Moslims willen maar niet accepteren dat Allah de waardeloze nietszeggende digitale knecht was van de historische Arabische analfabeet, pedofiel, psychopaat, uitblinkende sadist en smerige oorlogsmisdadiger Mohammed. Het is niet voor niets dat criminelen zich laven aan de naam Mohammed.
President Biden van de VS heeft zojuist in een interview aangekondigd dat de relatie tussen de twee landen op het punt staat te veranderen. Biden refereerde daarbij aan zijn telefoongesprek gisteren met de Saudische koning Salman.

"Ik maakte duidelijk dat de regels gaan veranderen", zei hij in het interview met Univision. Biden stelt dat hij vandaag en maandag "significante veranderingen" bekend zal maken. "We gaan ze aansprakelijk stellen voor mensenrechtenschendingen."

Ondanks de conclusies in het rapport van de Amerikaanse inlichtingendiensten is MBS, zoals de kroonprins ook bekendstaat, vooralsnog geen sancties opgelegd door de VS. In tegenstelling tot tientallen andere bij de zaak betrokken Saudiërs.

Het rapport stelt dat MBS toestemming moet hebben gegeven voor de operatie waarbij de journalist werd vermoord. Dat wordt onder meer gebaseerd op de betrokkenheid van een topadviseur en andere naasten van MBS bij de moord. Daarbij heeft de kroonprins absolute controle over de veiligheidsdiensten en heeft hij vaker dissidenten het zwijgen op laten leggen, staat in het rapport.
BRON: Saoedische koningscrimineel Mohammed
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Goed-Nieuws-Topic. Geldt niet voor moslims

Bericht door hans van de mortel »

Moslims moeten het stellen met 'goed' nieuws vanuit de islam. Als u daarbij uitsluitend denkt aan IS (voorheen ISIS) dan werken uw hersencellen nog altijd op een laag pitje. Islam kent namelijk 30 islamitische terroristenenorganisaties die voor het goede nieuws zorgen naar moslims toe. En ach . . . eigenlijk staan al die islamitische mohammedaanse moslims symbool voor een super groot monster als luis in de pels van onze kenniseconomie en beschaving. Volgens mij zijn zij zich daar wel van bewust. Het is ook zichtbaar. Alleen al in Europa parasiteren 4 miljoen Marokkanen - zij zijn zo goed als allemaal aanhanger van de historische sadistische gruwelprofeet Mohammed - op onze kenniseconomie en beschaving.

Goed nieuws heerst al een tijd vanuit het Oosten.

Afbeelding

Ik denk hierbij niet aan de Arabische landen, maar aan Israël en dus niet aan de achterlijkheid waaraan de islam zich krampachtig vasthoudt en de daaraan verbonden kleefgrage miserabele moslimmensen.

Oppermachtig is de staat Israël waar het gaat om superioriteit in alle facetten van het leven waar het aankomt op het leveren van topprestaties. De omliggende Arabische moslimlanden moeten het hebben van de waardeloze historische praatjes, heidense rituelen, leugens, list en bedrog van de zichzelf benoemde analfabeet Mohammed. Hij is nog altijd de meest beruchte pedofiel in de religieuze wereld van het bijgeloof. Alles wat met religieus geloof te maken heeft is immers bijgeloof. Maar ook daarin onderscheiden we kwaliteit. En laat nou de islam al eeuwenlang zijn positie moeten verdedigen vanuit de beerput in Mekka. Ahmed Aboutaleb ziet het helemaal zitten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Goed-Nieuws-Topic. Geldt niet voor moslims

Bericht door hans van de mortel »

Moslims moeten het stellen met 'goed' nieuws vanuit de islam. Als u daarbij uitsluitend denkt aan IS (voorheen ISIS) dan werken uw hersencellen nog altijd op een laag pitje. Islam kent namelijk 30 islamitische terroristenenorganisaties die voor het goede nieuws zorgen naar moslims toe. En ach . . . eigenlijk staan al die islamitische mohammedaanse moslims symbool voor een super groot monster als luis in de pels van onze kenniseconomie en beschaving. Volgens mij zijn zij zich daar wel van bewust. Het is ook zichtbaar. Alleen al in Europa parasiteren 4 miljoen Marokkanen - zij zijn zo goed als allemaal aanhanger van de historische sadistische gruwelprofeet Mohammed - op onze kenniseconomie en beschaving.

Goed nieuws heerst al een tijd vanuit het Oosten.

Afbeelding

Ik denk hierbij niet aan de Arabische landen, maar aan Israël en dus niet aan de achterlijkheid waaraan de islam zich krampachtig vasthoudt en de daaraan verbonden kleefgrage miserabele moslimmensen.

Oppermachtig is de staat Israël waar het gaat om superioriteit in alle facetten van het leven waar het aankomt op het leveren van topprestaties. De omliggende Arabische moslimlanden moeten het hebben van de waardeloze historische praatjes, heidense rituelen, leugens, list en bedrog van de zichzelf benoemde analfabeet Mohammed. Hij is nog altijd de meest beruchte pedofiel in de religieuze wereld van het bijgeloof. Alles wat met religieus geloof te maken heeft is immers bijgeloof. Maar ook daarin onderscheiden we kwaliteit. En laat nou de islam al eeuwenlang zijn positie moeten verdedigen vanuit de beerput in Mekka. Ahmed Aboutaleb ziet het helemaal zitten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie