De psychopathische trol

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door King George »

Boudewijn Atsma schreef:
di jul 26, 2022 9:40 pm
King George schreef:
di jul 26, 2022 9:33 pm
Het heeft geen zin voor jou om hier te gaan klagen dat Sjun hier uitingsvrijheid heeft, dus wanneer hij jou rake klappen geeft moet je niet gaan janken en bedelen om uitingsbeperking. Je kan natuurlijk ook op DDS asiel voor trollen gaan zoeken.
Ik klaag niet over de uitingsvrijheid van sjun, ik geniet enorm van zijn bijdragen. Ik vind het wel jammer dat als ik hem van repliek dien Ariël meent het bericht te moeten wissen of me te bannen.

Sjun kan het kennelijk niet alleen af.
Heb je klachten over Ariel? Je moet natuurlijk wel on topic blijven en niet gaan trollen, dombo. Nou is trollen jouw natuurlijke reactie als je een pak slaag krijgt omdat je met feiten om de oren wordt geslagen, maar bij het trollen laat je nogal wat virtueel schijt achter en schijt wordt door de plee gespoeld om er nooit meer naar om te kijken. Heb je daar klachten over? Je maakt jezelf belachelijk.

Waarom ga je niet op DDS asiel voor trollen zoeken?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
di jul 26, 2022 9:23 pm
Ariel schreef:
di jul 26, 2022 9:06 pm
Boudewijn Atsma schreef:
di jul 26, 2022 9:03 pm


Je bedoelt dat je niet op je post was om sjun te beschermen?
:roll:
Sjun kan uitstekend voor zichzelf opkomen. Maar aan mijn geduld komt eens een einde.
Je neemt hem vaak in bescherming, maar ik snap dat wel hoor.
Misschien neem ik jou op een knullige manier ook in bescherming door nietszeggende spam posten te verwijderen, zodat jij je niet hoeft te schamen als jij je posten ooit nog eens doorleest.
Maar misschien is het beter om ze te laten staan zodat iedereen kan zien wat voor hork jij werkelijk bent.
Denk daar maar eens over na.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
di jul 26, 2022 10:39 pm


Misschien neem ik jou op een knullige manier ook in bescherming door nietszeggende spam posten te verwijderen, zodat jij je niet hoeft te schamen als jij je posten ooit nog eens doorleest.
Maar misschien is het beter om ze te laten staan zodat iedereen kan zien wat voor hork jij werkelijk bent.
Denk daar maar eens over na.
Het is beter ze te laten staan.

Het valt overigens op dat je geen problemen lijkt te zien in de doodzieke moordoproepen van Tokyo. Misschien is het goed dat je de criteria voor je ban- en wisbeleid nog eens verduidelijkt.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door King George »

Heb je weer klachten? Je maakt jezelf belachelijk. Wat zou je er van denken op zoek te gaan naar asiel voor trollen op DDS? Je aantal aliassen is daar oneindig. Dus wat let je? Want je gaat hier als krijsend kind je zin niet krijgen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

King George schreef:
di jul 26, 2022 10:55 pm
Heb je weer klachten? Je maakt jezelf belachelijk. Wat zou je er van denken op zoek te gaan naar asiel voor trollen op DDS? Je aantal aliassen is daar oneindig. Dus wat let je? Want je gaat hier als krijsend kind je zin niet krijgen.

Nu kan hij wel weer King G. Jij krijgt geen aandacht meer.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
di jul 26, 2022 10:46 pm


Het valt overigens op dat je geen problemen lijkt te zien in de doodzieke moordoproepen van Tokyo. Misschien is het goed dat je de criteria voor je ban- en wisbeleid nog eens verduidelijkt.
Dat weet jij niet, dus is het verstandiger om je niet te bemoeien met Tokyo. Het blijkt dat jij mensen tot het uiterst drijft. Dat is een heel slechte eigenschap. Zeker voor iemand die mensen begeleid.
Mensen die dat doen zijn in het algemeen psychopaten. Dus het gescheld van Tokyo is minder gevaarlijk dan jouw gedrag.
Jij blijkt een gevaarlijk individu Boudewijn. Ik hoop dat je dat eens gaat beseffen.
Maar ik vrees dat jij niet zal veranderen. Psychopaten zien zelden hun eigen fouten in. Dat komt omdat ze geen compassie hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

King George schreef:
di jul 26, 2022 10:14 pm

Heb je klachten over Ariel? Je moet natuurlijk wel on topic blijven en niet gaan trollen, dombo. Nou is trollen jouw natuurlijke reactie als je een pak slaag krijgt omdat je met feiten om de oren wordt geslagen, maar bij het trollen laat je nogal wat virtueel schijt achter en schijt wordt door de plee gespoeld om er nooit meer naar om te kijken. Heb je daar klachten over? Je maakt jezelf belachelijk.
Dank je lieverd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
di jul 26, 2022 11:40 pm


Dat weet jij niet, dus is het verstandiger om je niet te bemoeien met Tokyo. Het blijkt dat jij mensen tot het uiterst drijft. Dat is een heel slechte eigenschap. Zeker voor iemand die mensen begeleid.
Mensen die dat doen zijn in het algemeen psychopaten. Dus het gescheld van Tokyo is minder gevaarlijk dan jouw gedrag.
Jij blijkt een gevaarlijk individu Boudewijn. Ik hoop dat je dat eens gaat beseffen.
Maar ik vrees dat jij niet zal veranderen. Psychopaten zien zelden hun eigen fouten in. Dat komt omdat ze geen compassie hebben.
Ariël mag erop vertrouwen dat ik haar nooit voor gevaarlijke psychopaat zal uitkafferen. Tot dat niveau verlaag ik me nooit.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
di jul 26, 2022 11:45 pm

Ariël mag erop vertrouwen dat ik haar nooit voor gevaarlijke psychopaat zal uitkafferen. Tot dat niveau verlaag ik me nooit.
Dat is goed van je Boudewijn.

Ik ga zo naar bed, en ik raad jou aan om ook je bed op te zoeken, en na te denken wat ik je vertelde. Het is geen leuke boodschap waar ik je van beschuldig, dat besef ik, maar iemand die gedraagt zoals jij verdient het om de waarheid te horen.

Ik ga je weer een paar uur on hold zetten, want ik wil rust. En ik ga nadenken wat mijn volgende stap zal zijn.

Welterusten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
di jul 26, 2022 11:59 pm
Boudewijn Atsma schreef:
di jul 26, 2022 11:45 pm

Ariël mag erop vertrouwen dat ik haar nooit voor gevaarlijke psychopaat zal uitkafferen. Tot dat niveau verlaag ik me nooit.
Dat is goed van je Boudewijn.

Ik ga zo naar bed, en ik raad jou aan om ook je bed op te zoeken, en na te denken wat ik je vertelde. Het is geen leuke boodschap waar ik je van beschuldig, dat besef ik, maar iemand die gedraagt zoals jij verdient het om de waarheid te horen.

Ik ga je weer een paar uur on hold zetten, want ik wil rust. En ik ga nadenken wat mijn volgende stap zal zijn.

Welterusten.

😎
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: De psychopathische trol

Bericht door Hallo Tokyo »

King George schreef:
di jul 26, 2022 9:33 pm
Het heeft geen zin voor jou om hier te gaan klagen dat Sjun hier uitingsvrijheid heeft, dus wanneer hij jou rake klappen geeft moet je niet gaan janken en bedelen om uitingsbeperking. Je kan natuurlijk ook op DDS asiel voor trollen gaan zoeken.
En nu maar hopen dat de moderatie van WSP (Ki-Am) hier ook meeleest en Julien (Wim) EZL/ABrander weer een schop onder zijn hol krijgt.....

:roll: :*)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De psychopathische trol

Bericht door sjun »

Zou Wim alweer een beetje melig aan het worden zijn?
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door King George »

Hallo Tokyo schreef:
wo jul 27, 2022 10:33 am
King George schreef:
di jul 26, 2022 9:33 pm
Het heeft geen zin voor jou om hier te gaan klagen dat Sjun hier uitingsvrijheid heeft, dus wanneer hij jou rake klappen geeft moet je niet gaan janken en bedelen om uitingsbeperking. Je kan natuurlijk ook op DDS asiel voor trollen gaan zoeken.
En nu maar hopen dat de moderatie van WSP (Ki-Am) hier ook meeleest en Julien (Wim) EZL/ABrander weer een schop onder zijn hol krijgt.....

:roll: :*)
Gisteren 95, vandaag alweer 126 mantra's. Dus weer 31 erbij op één dag. Herkenbaar? Dan heeft hij hopelijk misschien ergens anders asiel gevonden. Het is net een asielzoeker. Hij kan daar overigens geen kwaad meer aanrichten, want dat forum is toch al kapot gemodereerd. Want de linkse moderatie houdt niet zo van diversiteit aan meningen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De psychopathische trol

Bericht door sjun »

Geeft zomaar een kijkje in de keuken van Wim en zijn collega's op verschillende fora.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

Ik krijg de indruk dat Wim het WSP forum minder leuk vind, want hij krijgt daar minder tegenstand. Er valt weinig op te ruien voor hem.

Zou hij een nieuw plekje gevonden hebben?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: De psychopathische trol

Bericht door Hallo Tokyo »

Zij hebben gewoon door met een trol te maken te hebben, op enkele extreem linkse debielen na, maar Baedeker o.a weet allang met wie hij te maken heeft. alleen durven zij daar er niets over te zeggen want voordat je het weet heb je een ban te pakken, vraag Ali Yas maar.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door King George »

Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 9:58 am
Als een hersenloze trol zoals jij daar na diverse keren een ban te hebben gehad een nieuwe alias aan kan maken kan ik het zeker. We zullen eens even afwachten hoe lang het duurt eer je daar ook weer door de mand valt. Misschien kan je nog wat amoureuze acties met je homo gabber PG aanknopen.

:*)
En ja hoor, Einstein en PG hebben deze trol al hun likjes gegeven. Ze gaan hun gang maar. Zij liever dan ik. Maar ik zie ook dat hij weer ruzie zoekt met anderen die over de dingen en de zaken anders denken. Het zal ook niet. Er zijn er overigens nog wel meer van PD en UV over, maar niet veel meer. Vandaag draait hij aardig wat mantra's af. Het zijn er nu in totaal 172.
Laatst gewijzigd door King George op za aug 06, 2022 10:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door King George »

225 mantra's op WSP inmiddels. Herkenbaar?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie