De psychopathische trol

Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

De psychopathische trol

Bericht door Hallo Tokyo »

Ik ben hier nieuw, een hartelijke groet aan een ieder!

De afschuwelijke oorlog in Oekraïne en de daaruit voortvloeiende energiecrisis is niet alleen een ramp.
Het heeft twee heilzame effecten.
In de eerste plaats wordt het proces van de EU naar een hechte politieke unie dan wel federale staat in een versnelling gebracht. Onder druk wordt alles vloeibaar en zelden werd zo duidelijk dat we zonder de EU geen veiligheid maar ook geen energieonafhankelijkheid kunnen realiseren.
In de tweede plaats brengt het de klimaattransitie in een enorme versnelling.

Begrijp me goed, de oorlog is afschuwelijk en de energiecrisis is een enorm probleem maar het heeft ook positieve effecten die we zonder de oorlog niet in dit tempo hadden kunnen realiseren.

http://www.wspforum.nl/wsp/viewtopic.ph ... 9&start=20

Wat val je toch altijd weer door de mand Wimmy de Dhymmie met je voorkeur voor romanfiguren als naam voor je talloze aliassen en je herkenbare zinsvorming.
Zeg was jij daar nu niet enkele keren afgetrapt op dat WSP? Zou je niet eens van het mooie weer gaan genieten inplaats van als een psychopaat die je bent fora vol te trollen?

:greeting2:
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 9:46 am
Ik ben hier nieuw, een hartelijke groet aan een ieder!

De afschuwelijke oorlog in Oekraïne en de daaruit voortvloeiende energiecrisis is niet alleen een ramp.
Het heeft twee heilzame effecten.
In de eerste plaats wordt het proces van de EU naar een hechte politieke unie dan wel federale staat in een versnelling gebracht. Onder druk wordt alles vloeibaar en zelden werd zo duidelijk dat we zonder de EU geen veiligheid maar ook geen energieonafhankelijkheid kunnen realiseren.
In de tweede plaats brengt het de klimaattransitie in een enorme versnelling.

Begrijp me goed, de oorlog is afschuwelijk en de energiecrisis is een enorm probleem maar het heeft ook positieve effecten die we zonder de oorlog niet in dit tempo hadden kunnen realiseren.

http://www.wspforum.nl/wsp/viewtopic.ph ... 9&start=20

Wat val je toch altijd weer door de mand Wimmy de Dhymmie met je voorkeur voor romanfiguren als naam voor je talloze aliassen en je herkenbare zinsvorming.
Zeg was jij daar nu niet enkele keren afgetrapt op dat WSP? Zou je niet eens van het mooie weer gaan genieten inplaats van als een psychopaat die je bent fora vol te trollen?

:greeting2:
Jij kunt daar niet posten, Tokyo, en dat is fijn.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: De psychopathische trol

Bericht door Hallo Tokyo »

Als een hersenloze trol zoals jij daar na diverse keren een ban te hebben gehad een nieuwe alias aan kan maken kan ik het zeker. We zullen eens even afwachten hoe lang het duurt eer je daar ook weer door de mand valt. Misschien kan je nog wat amoureuze acties met je homo gabber PG aanknopen.

:*)
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 9:58 am
Als een hersenloze trol zoals jij daar na diverse keren een ban te hebben gehad een nieuwe alias aan kan maken kan ik het zeker. We zullen eens even afwachten hoe lang het duurt eer je daar ook weer door de mand valt. Misschien kan je nog wat amoureuze acties met je homo gabber PG aanknopen.

:*)
Ik ontraad je je daar aan te melden. Het forum is inhoudelijk en beschaafd, geen eigenschappen waar jij aan kunt voldoen.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: De psychopathische trol

Bericht door Hallo Tokyo »

Als je hier maar oprot Wim, daar doe je iedereen een plezier mee, of gewoon dood gaan dat is nog beter.

:*)
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 10:05 am
Als je hier maar oprot Wim, daar doe je iedereen een plezier mee, of gewoon dood gaan dat is nog beter.

:*)
Dit forum lijkt door mijn bijdragen weer een beetje op te leven, zelfs jij, die inhoudelijk niet te melden hebt, komt weer dagelijks langs.

Zonder verschil van inzicht zijn fora ten dode opgeschreven.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: De psychopathische trol

Bericht door Hallo Tokyo »

Hoe heette je daar op WSP destijds nu ook al weer, 'Eekhoorntjes zijn lief' en 'Pater Fernandez' zijn er twee van de talloze aliassen die mij voor de geest komen, vertel eens Wim hoe je andere aliassen waren....je kreeg daar geen teen aan de grond Wim, net zo min als hier, maar dat interesseert psychopaten zoals jij niet , als je maar kan trollen.

:roll:
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 10:22 am
Hoe heette je daar op WSP destijds nu ook al weer, 'Eekhoorntjes zijn lief' en 'Pater Fernandez' zijn er twee van de talloze aliassen die mij voor de geest komen, vertel eens Wim hoe je andere aliassen waren....je kreeg daar geen teen aan de grond Wim, net zo min als hier, maar dat interesseert psychopaten zoals jij niet , als je maar kan trollen.

:roll:
Wil je wel zo vriendelijk zijn je daar niet te vertonen, Tokyo? Het is een beschaafd forum, echt niks voor jou.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

Wat grappig. Word jij daarvoor betaald Boudewijn? Het is inderdaad een dagtaak om zo actief bezig te zijn om de EU te promoten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
zo jul 24, 2022 11:19 am
Wat grappig. Word jij daarvoor betaald Boudewijn? Het is inderdaad een dagtaak om zo actief bezig te zijn om de EU te promoten.
Complotparanoia is een nare aandoening.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 11:45 am
Ariel schreef:
zo jul 24, 2022 11:19 am
Wat grappig. Word jij daarvoor betaald Boudewijn? Het is inderdaad een dagtaak om zo actief bezig te zijn om de EU te promoten.
Complotparanoia is een nare aandoening.

Het is maar een vraag Boudewijn, en geen complottheorie.

Misschien vinden meer mensen het leuk om een centje bij te verdienen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
zo jul 24, 2022 11:47 am


Het is maar een vraag Boudewijn, en geen complottheorie.

Misschien vinden meer mensen het leuk om een centje bij te verdienen.
Het is, voor zover mij bekend, niet mogelijk op die manier een centje bij te verdienen. Die onzin wordt alleen op het internet beweerd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 11:50 am

Het is, voor zover mij bekend, niet mogelijk op die manier een centje bij te verdienen. Die onzin wordt alleen op het internet beweerd.
Geweldig... icon_thumbup.gif ( Uitroep van Bewondering ) Wat goed dat jij onbaatzuchtig je kostbare tijd verdoet om mensen naar het "goede spoor" te leiden.

Dat mensen dat niet waarderen moet je pijn doen. Maar je moet zo denken, Koning Herodes liet Jakobus “met het zwaard” doden en ook andere discipelen vonden op een nare manier de dood.

Jij staat als voorvechter voor de EU en dus kan jij je ook een beetje martelaar noemen, om dat bijna niemand naar je wilt luisteren , niet alleen in je ellende.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
zo jul 24, 2022 2:24 pm
Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 11:50 am

Het is, voor zover mij bekend, niet mogelijk op die manier een centje bij te verdienen. Die onzin wordt alleen op het internet beweerd.
Geweldig... icon_thumbup.gif ( Uitroep van Bewondering ) Wat goed dat jij onbaatzuchtig je kostbare tijd verdoet om mensen naar het "goede spoor" te leiden.

Dat mensen dat niet waarderen moet je pijn doen. Maar je moet zo denken, Koning Herodes liet Jakobus “met het zwaard” doden en ook andere discipelen vonden op een nare manier de dood.

Jij staat als voorvechter voor de EU en dus kan jij je ook een beetje martelaar noemen, om dat bijna niemand naar je wilt luisteren , niet alleen in je ellende.
Ariël begint een beetje te trollen.

Jammer.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 6:15 pm

Ariël begint een beetje te trollen.

Jammer.
Van wie zou ik dat nou geleerd hebben. :unhappy:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door King George »

icon_thumbup.gif
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel heeft de tijd van haar leven. Het FFI-kerkhof komt weer tot leven en ze kan mensen weer pesten en bannen dat het een lieve lust heeft.

Op deze manier treedt de rust van het kerkhof snel weer in.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door King George »

Hallo Tokyo schreef:
zo jul 24, 2022 10:22 am
Hoe heette je daar op WSP destijds nu ook al weer, 'Eekhoorntjes zijn lief' en 'Pater Fernandez' zijn er twee van de talloze aliassen die mij voor de geest komen, vertel eens Wim hoe je andere aliassen waren....je kreeg daar geen teen aan de grond Wim, net zo min als hier, maar dat interesseert psychopaten zoals jij niet , als je maar kan trollen.

:roll:
Weet je nog dat Believer een pb van Graatsma openbaarde in een draadje op UV 2.0 waarin hij vertelde dat hij op WSP trolde als ABrander. Later trolde hij daar als Pater Fernandez. En nog een keer op WSP en op UV als Eekhoorntjeszijnlief. Je geheugen laat je niet in de steek. icon_thumbup.gif


Wie is er hier de leugenachtige psychopaat? Wie is er hier de pathologische trol? Iedereen krijgt z'n spelletjes door dat hij overal waar hij komt ruzie komt zoeken. We zijn hier toch geen asielzoekerscentrum voor trollen en psychiatrische patiënten hier hè?
Laatst gewijzigd door King George op di jul 26, 2022 9:15 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
di jul 26, 2022 8:21 pm
Ariel heeft de tijd van haar leven. Het FFI-kerkhof komt weer tot leven en ze kan mensen weer pesten en bannen dat het een lieve lust heeft.

Op deze manier treedt de rust van het kerkhof snel weer in.
Ik was vanmiddag weg Boudewijn, geen tijd dus om jou in de gaten te houden, en ik vond het rustiger voor jou, om jou ook even een paar vrije uren te geven. Ik hoop dat je ze goed benut hebt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
di jul 26, 2022 8:59 pm


Ik was vanmiddag weg Boudewijn, geen tijd dus om jou in de gaten te houden, en ik vond het rustiger voor jou, om jou ook even een paar vrije uren te geven. Ik hoop dat je ze goed benut hebt.
Je bedoelt dat je niet op je post was om sjun te beschermen?

:roll:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
di jul 26, 2022 9:03 pm
Ariel schreef:
di jul 26, 2022 8:59 pm


Ik was vanmiddag weg Boudewijn, geen tijd dus om jou in de gaten te houden, en ik vond het rustiger voor jou, om jou ook even een paar vrije uren te geven. Ik hoop dat je ze goed benut hebt.
Je bedoelt dat je niet op je post was om sjun te beschermen?
:roll:
Sjun kan uitstekend voor zichzelf opkomen. Maar aan mijn geduld komt eens een einde.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door King George »

Ariel schreef:
di jul 26, 2022 8:59 pm
Boudewijn Atsma schreef:
di jul 26, 2022 8:21 pm
Ariel heeft de tijd van haar leven. Het FFI-kerkhof komt weer tot leven en ze kan mensen weer pesten en bannen dat het een lieve lust heeft.

Op deze manier treedt de rust van het kerkhof snel weer in.
Ik was vanmiddag weg Boudewijn, geen tijd dus om jou in de gaten te houden, en ik vond het rustiger voor jou, om jou ook even een paar vrije uren te geven. Ik hoop dat je ze goed benut hebt.
Ik heb gewacht met het geven van een reactie op de post van Boudewijn Abbas Atsma totdat eerst jij zelf een reactie gaf omdat jij uitstekend je eigen zaak zelf kan verdedigen voordat ik nu een reactie geef. Wat Boudewijn Abbas Atsma hier jouw kant op doet is vilein onder de gordel steken en vals spel spelen. Want hij speelt jou valselijk toe dat jij pesten en bannen bedrijft. En dit soort laster zoals nu richting jouw persoon doet hij overal waar hij komt.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
di jul 26, 2022 9:06 pm
Boudewijn Atsma schreef:
di jul 26, 2022 9:03 pm
Ariel schreef:
di jul 26, 2022 8:59 pm


Ik was vanmiddag weg Boudewijn, geen tijd dus om jou in de gaten te houden, en ik vond het rustiger voor jou, om jou ook even een paar vrije uren te geven. Ik hoop dat je ze goed benut hebt.
Je bedoelt dat je niet op je post was om sjun te beschermen?
:roll:
Sjun kan uitstekend voor zichzelf opkomen. Maar aan mijn geduld komt eens een einde.
Je neemt hem vaak in bescherming, maar ik snap dat wel hoor.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De psychopathische trol

Bericht door King George »

Het heeft geen zin voor jou om hier te gaan klagen dat Sjun hier uitingsvrijheid heeft, dus wanneer hij jou rake klappen geeft moet je niet gaan janken en bedelen om uitingsbeperking. Je kan natuurlijk ook op DDS asiel voor trollen gaan zoeken.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Atsma

Re: De psychopathische trol

Bericht door Boudewijn Atsma »

King George schreef:
di jul 26, 2022 9:33 pm
Het heeft geen zin voor jou om hier te gaan klagen dat Sjun hier uitingsvrijheid heeft, dus wanneer hij jou rake klappen geeft moet je niet gaan janken en bedelen om uitingsbeperking. Je kan natuurlijk ook op DDS asiel voor trollen gaan zoeken.
Ik klaag niet over de uitingsvrijheid van sjun, ik geniet enorm van zijn bijdragen. Ik vind het wel jammer dat als ik hem van repliek dien Ariël meent het bericht te moeten wissen of me te bannen.

Sjun kan het kennelijk niet alleen af.
Plaats reactie