Praktische foto's

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Ariel »

Body language!
Niet echt een houding dat uitnodigt voor een gezellig kletspraatje.
Alhoewel... icon_clap.gif Nou zie ik het pas. Leuke bibs heeft de dame. Sexy.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Praktische foto's

Bericht door Schepsel »

Afbeelding
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Ariel »

Leuke foto. Waarschijnlijk vanuit Amerika. Daar kn je dat soort dingen ( nog) zeggen. Hier in het westen was er al een linkse en allochtone opstand gestart bij het zien van dit lichtbord. .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Mahalingam »

USA: de Hitler fluitketel:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Praktische foto's

Bericht door Schepsel »

Afbeelding
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Praktische foto's

Bericht door Schepsel »

Afbeelding
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Praktische foto's

Bericht door Schepsel! »

Afbeelding

Boekenlegger die ik zomaar vond, ik vond 'm wel mooi/tekenend voor de PvdA. Op de achterkant staat dat ie van 1948 is.
(^v^)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Eliabe »

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door silkyboxershortXL »

AfbeeldingPakistani students of a madrassa, or Islamic school, learn how to read verses of the Quran, during their daily classes in a Mosque in Islamabad, Pakistan.
http://lightbox.time.com/2014/03/14/pic ... arch-14/#1
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Praktische foto's

Bericht door Manon »

silkyboxershortXL schreef:AfbeeldingPakistani students of a madrassa, or Islamic school, learn how to read verses of the Quran, during their daily classes in a Mosque in Islamabad, Pakistan.
http://lightbox.time.com/2014/03/14/pic ... arch-14/#1
serieus... nu dacht ik even dat die kinderen slazwierders op hun hoofd hadden staan.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Mahalingam »

Ik dacht even "je maakt een grapje" maar inderdaad serieus: dat zijn de binnenkorven van slazwierders!

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door silkyboxershortXL »

De les van vandaag; Of is het te veel in 1 keer?
soera vers 31: ... En al hetgeen leeft, hebben wij uit water gemaakt.

soera vers 13: Voorwaar, Wij scheppen de mens uit een uittreksel van klei;
soera vers 14: Dan plaatsen wij hem als een kleine levenskiem in een veilige plaats.
soera vers 15: Vervolgens vormen wij de levenskiem tot een klonter bloed; daarna vormen wij het geronnen bloed tot een (vormeloze) klomp; dan vormen wij beenderen uit deze klomp; daarna bekleden wij deze beenderen met vlees; vervolgens ontwikkelen wij het tot een nieuwe schepping.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Ariel »

Frühaufsteher ? Vroege vogels? Wat willen ze daar mee zeggen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Mahalingam »

Ausgangspunkt war eine Umfrage des Meinungsforschungsinstituts Forsa, nach der die Sachsen-Anhalter Morgens durchschnittlich um 6.39 Uhr und damit angeblich neun Minuten früher als alle anderen Deutschen aufstehen.

En daar timmeren ze mee aan de weg.
"Werbespruch nervt gewaltig"
Ärger im Land der Frühaufsteher
Ist es nun eine geniale Idee oder einfach nur peinlich?
http://www.n-tv.de/panorama/Aerger-im-L ... 93230.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door silkyboxershortXL »

Afbeelding
Apr. 5, 2014. Afghan women queue outside a school to vote in presidential elections in the northwestern city of Herat. Afghan voters went to the polls to choose a successor to President Hamid Karzai, braving Taliban threats in a landmark election held as US-led forces wind down their long intervention in the country.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door silkyboxershortXL »

Afbeelding
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Praktische foto's

Bericht door Schepsel! »

Ik zat wat tijd te verspillen op http://z0r.de (f5 erop los!) en wat vond ik daar? http://z0r.de/5505

o_O Is dat Paul de Leeuw die creepy zit te doen?
(^v^)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Eliabe »

Schepsel! schreef:Ik zat wat tijd te verspillen op http://z0r.de (f5 erop los!) en wat vond ik daar? http://z0r.de/5505

o_O Is dat Paul de Leeuw die creepy zit te doen?
zo te zien is het inderdaad P de P.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Ariel »

Schepsel! schreef:Ik zat wat tijd te verspillen op http://z0r.de (f5 erop los!) en wat vond ik daar? http://z0r.de/5505

o_O Is dat Paul de Leeuw die creepy zit te doen?
Dat is een heel oud filmpje uit de tijd dat ik Paul nog leuk vond. Maar het was niet creepy of zo. Dat jongetje is een kind van een goede vriend van hem. Hij was aan het geinen met dat kind. Niks seksueels of zo.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Praktische foto's

Bericht door Schepsel! »

Dan neem ik dat terug :smile4:
(^v^)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Mahalingam »

Newmarket Health Centre in Ontario, Canada:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Praktische foto's

Bericht door sjun »

Een foto die Paul de Leeuw blijft aankleven en die bijzonder duidelijk is over het soort van hersenspoeling dat niet al te nozele Varakijkers ondergaan. Zoals ook deze foto erg duidelijk is over hoe concertgangertjes worden beïnvloed door artiesten met een opmerkelijk linkse politieke agenda.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Paul, leeuw met varkenskop

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Schepsel! schreef:Ik zat wat tijd te verspillen op http://z0r.de (f5 erop los!) en wat vond ik daar? http://z0r.de/5505

o_O Is dat Paul de Leeuw die creepy zit te doen?
Dat is een heel oud filmpje uit de tijd dat ik Paul nog leuk vond.
Ik vond hem vroeger ook amusant. Moest kostelijk om hem lachen. Jammer dat hij zo veranderd is. Soms nog wel eens aardig, maar ik moet hem niet meer met zijn vieze varkenskop en kriel oogjes. De wereld rotzooit maar wat aan, gelet op zijn ouderschap: twee homo's die twee kindertjes opvoeden die straks in de maatschappij zelfstandig hun weg mogen zoeken. Nou ja, op de financiële ondersteuning van hun kwijlende liefhebbende 'vader' en homo varkenskop Paul kunnen ze altijd rekenen. Wat maakt het uit? Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Het is de Tijdgeest die heerst namens God of Darwin.

Toch nog een opmerking hierover. Al een paar jaar komt er een stroom van geestelijk ontwrichte volwassen mensen hun beklag halen en compensatie in geld opeisen voor hen aangedane 'verschrikkelijke' seksuele handelingen in hun jeugd, begaan door een eerwaarde, meestal een rooms-katholieke priester. En de schade wordt uitbetaald. Waarna de zaak is afgedaan en het geestelijke leed weer in de doofpot van Pandora teruggestopt kan worden.

Dus mochten de kindertjes van Paul en zijn kompaan hem later willen aanklagen in geval dat Paul liefdevolle afstand van ze heeft genomen, dan is er altijd nog de gang naar de rechter. Vanwege het geestelijk leed dat hen is aangedaan in hun jeugd. Wie weet komen deze twee over twintig jaar wel met een aap uit de mouw. Dat zou zo maar kunnen. Alhoewel ik dit niet zo gauw zie gebeuren. Een pedofiel is meestal geen homo. Blijft over, het geestelijk aangedane leed, door het bewust ontnemen door Paul de Leeuw van de kans op een vader EN een moeder in de opvoeding van de twee pubers.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Praktische foto's

Bericht door mercator »

sjun schreef:Een foto die Paul de Leeuw blijft aankleven en die bijzonder duidelijk is over het soort van hersenspoeling dat niet al te nozele Varakijkers ondergaan. Zoals ook deze foto erg duidelijk is over hoe concertgangertjes worden beïnvloed door artiesten met een opmerkelijk linkse politieke agenda.
Onze jeugd is dom, oerdom. Ze denken dat hun idolen "progressief" zijn maar het omgekeerde is waar. De artiestjes en potsenmakers schurken tegen de heersende machthebbers aan, waarvan zij in ruil de mogelijkheden en de subsidies krijgen om hun portemonnee nog verder te vullen. Typetjes als Madonna, Bob Geldof, Springsteen etc etc zijn allemaal toch ooo zo links maar in werkelijkheid zijn het gewoon op geld, macht en seks beluste strebers. En het jonge publiek trapt er zo in. Het is genoeg dat Madonna een anti-Bush liedje kweelt en ze zijn weer helemaal mee.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie