Prachtig antwoord

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Prachtig antwoord

Bericht door BaniIsrael »

Prachtig antwoord van Feiz Mohammed:

http://www.youtube.com/watch?v=LkhXx8fTFuA

Moge Allah hem behoeden van het kwaad, ameen.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Hij doet wat God zegt.
Ik hoor geen stemmen in mjn hoofd.
Ik heb het grootste antrouwen voor mensen die dat wel doen, en op die stemmen hun daden baseren. Meestal zijn deze stemmen de rechtvaardiging voor het niet nemen van de eigen verantwoordeljkheid.

Ik heb je filmpje niet uitgekeken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Prachtig antwoord

Bericht door Ariel »

BaniIsrael schreef:Prachtig antwoord van Feiz Mohammed:

http://www.youtube.com/watch?v=LkhXx8fTFuA

Moge Allah hem behoeden van het kwaad, ameen.
A MUST SEE!!.. ??????
Nou ik heb gekeken. Een niets zeggend filmpje van een moslim die zes woorden gezegd heeft.
Antwoord op wat???????
Weinig inhoud. Zo leeg als een vat.
Net zo leeg als het hoofd van een moslim. Verder dan een paar koran teksten komt een moslim niet. Een eigen mening is een moslim namelijk vreemd.
Zo bevestigd dit mijn mening dat heel veel moslims dooie levende zijn. Papagaaien die napraten wat hun voorgekauwd word door “So called” geleerden die ieder een eigen mening hebben over koran en hadith, en dan ook nog eens allemaal verschillende meningen.
Ik raad iedereen aan deze schande te bekijken met eigen ogen.
Dit is wat Moslims de wereld te vertellen hebben.
Namelijk niks….

Heb jij ook zo’n foei lelijke baard?

Ps.. Ik ben blij dat we op dit forum een moslima hebben die wel iets zinnigs te zeggen heeft.
Namelijk onze eigen Chaimea.
Je zou een voorbeeld aan haar moeten nemen, en je moeten schamen, dat een vrouw meer in haar mars heeft dan jij.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

BFA schreef:Hij doet wat God zegt.
Ik hoor geen stemmen in mjn hoofd.
Ik heb het grootste antrouwen voor mensen die dat wel doen, en op die stemmen hun daden baseren. Meestal zijn deze stemmen de rechtvaardiging voor het niet nemen van de eigen verantwoordeljkheid.

Ik heb je filmpje niet uitgekeken.
Je kan gerust kijken BFA.
Deze man zegt namelijk niks. Hij speelt en hij sport, en hij heeft een baard, en dat is het.
Ik zou me dood schamen om zo'n filmpje te laten zien.
Maar ja... :?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Het kwaad van jullie zal hem niet schaden, een Baard is FARD, oftewel een baard is verplicht!!!

En Chaimae als voorbeeld? Subhanallah, We behoren de Profeet Mohammed (vzmh) als voorbeeld te nemen, geen andere persoon. Ik snap jou taktiek heus wel, aardig en lof sprekend over Chamie praten, en hopend dat ze dankzij jou "kindnes" Islam gaat afzweren, jullie smerige taktieken zijn Oud.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

BaniIsrael schreef:Het kwaad van jullie zal hem niet schaden, een Baard is FARD, oftewel een baard is verplicht!!!

En Chaimae als voorbeeld? Subhanallah, We behoren de Profeet Mohammed (vzmh) als voorbeeld te nemen, geen andere persoon.
Vandaar dat het niet goed met je gaat.
Je neemt te veel een voorbeeld aan Mohammed.
Je zou inderdaad beter een voorbeeld aan Chaimae kunnen nemen.
Je zou er meer man door worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Je kan gerust kijken BFA.
Ik kan interessanter dingen bekijken in deze tijd.
een voorbeeld aan Chaimae kunnen nemen.
Chaimae zaait enkel verwarring.
Helpt in niets mee met de strijd tegen gewelddadige Islam. Maakt het in tegendeel moeilijker om iets aan deze te doen.

Door haar uitspraken heeft zij nochtans meer te vrezen dan wij, ongelovigen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De Islam is niet gewelddadig.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Sommige moslims zijn geweldadig?
Enig idee hoe dat komt?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik weet het niet, Ariel.
Ik weet alleen dat men zich niet gelijk moet beroepen op de Islam. Laat dat voor de verandering eens links liggen, en kijk gewoon naar de individu.

Begrijp niet waarom je Islam en moslims in een adem noemt. Het zijn namelijk twee dingen die los van mekaar staan.

Niemand is zondeloos, alleen de Islam is zondeloos. De mensen die zijn verre van perfect, maar proberen wel te streven naar perfectie aan de hand van ons gids; de Islam. Het feit dat er moslims zijn die dingen doen die moraal gezien niet kunnen heeft niks te maken met de Islam, die keurt het net zo goed af.

Met vriendelijke groet.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

BaniIsrael schreef:"een baard is verplicht!!!"
En maar blijven beweren dat er geen dwang is in de islam...

Jouw grote voorbeeld zal ook wel een baard tot op zijn knieën gehad hebben..., kon hij zijn stijve mooi achter verbergen als hij zich opgeilde aan zijn 6 jarige bruid...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Ik weet het niet, Ariel.
Ik weet alleen dat men zich niet gelijk moet beroepen op de Islam. Laat dat voor de verandering eens links liggen, en kijk gewoon naar de individu.

Begrijp niet waarom je Islam en moslims in een adem noemt. Het zijn namelijk twee dingen die los van mekaar staan.

Niemand is zondeloos, alleen de Islam is zondeloos. De mensen die zijn verre van perfect, maar proberen wel te streven naar perfectie aan de hand van ons gids; de Islam. Het feit dat er moslims zijn die dingen doen die moraal gezien niet kunnen heeft niks te maken met de Islam, die keurt het net zo goed af.

Met vriendelijke groet.
Je bent er wel lustig op los aan het liegen Chaimae, jij weet donders goed dat de islam zijn onderdanen aanzet tot zaken waar de mensheid niet bepaald vrolijk van wordt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Als jij de koran zondeloos noemt, dan moet je extremisten ook zondeloos noemen Chaimae.
Ik snap je frustratie, maar het blijft een feit dat heel veel extremistische moslims hun waarheid uit de koran halen.
Jouw gids de koran verteld ze namelijk wat ze moeten doen om van deze wereld een “betere” wereld te maken.
Je kan moslims en de islam niet scheiden Chaimae.
Zonder moslims geen islam, zonder islam geen moslims.
De koran keurt geweld tussen moslims af, maar moedigt geweld naar ongelovige toe.
En een iedere moslim houdt de islam in stand, en hoe erg dit nu klinkt, houdt dus ook het geweld in stand.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Tsjah.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Gewoon blijven ontkennen Chaimae... (daar bereik je vast wel een plaatsje is allah's paradijs mee...) (denk je...)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De Islam is niet gewelddadig.
Niets is zo gewelddadig als Islam.
Hoeveel voorbeelden heb je al niet gezien op dit forum.
Allemaal onder uitroep van: Allah heeft de grootste.

Islam is wat Moslims doen.
En Moslims doen zinloze moorden en gewelduitoefening. In naam van hun God.

Laat dat voor de verandering eens links liggen,
Variatie op het zijn geen Moslims?
Ik snap je frustratie, maar het blijft een feit dat heel veel extremistische moslims hun waarheid uit de koran halen.
Welke frustratie. Dat alle fundamentalistische Moslims hun geweld op verzen uit de Koran en de Hadiths baseren?
Frustratie dat de voorschriften van misleiding, uit de Koran, die Chaimae toepast niet lukken op dit Forum?
De koran keurt geweld tussen moslims af, maar moedigt geweld naar ongelovige toe.
Maar stelt dat enkel een letterlijke en volledige interpretatie mogelijk is.
Dat diegenen die sit niet toepast en zich Moslim noemt geen Moslim is.

En een iedere moslim houdt de islam in stand, en hoe erg dit nu klinkt, houdt dus ook het geweld in stand.
Chaimae is Moslim, doet hier aan mee door misleiding en het stichten van verwarring door bepaalde delen van de koran te ontkennen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

BFA schreef:
Ik snap je frustratie, maar het blijft een feit dat heel veel extremistische moslims hun waarheid uit de koran halen.
Welke frustratie. Dat alle fundamentalistische Moslims hun geweld op verzen uit de Koran en de Hadiths baseren?
Frustratie dat de voorschriften van misleiding, uit de Koran, die Chaimae toepast niet lukken op dit Forum?
.
Nee, ik denk meer frustratie dat ze zich diep in haar hart schaamt voor extremistische moslims en voor bepaalde verzen uit de koran.
Ze zou graag willen dat Islam werkelijk vrede betekend, en werkelijk vrede uitdraagt, maar diep in haar hart weet ze dat dit niet zo is.
Het moet moeilijk voor haar zijn. Ze is tenslotte geboren als Moslima en zomaar je religie loslaten of er kritiek op leveren valt niet mee.

Ik schaam me ook dood als Nederlanders er een zooitje van maken in buitenland, of als mijn kinderen het slechte pad op gaan. Ik zou daar kritiek op hebben, en ze er op aanspreken, maar als iemand anders mij verteld dat ik rot kinderen heb, dan bescherm ik ze toch.
Chaimae heeft een soort van moeder gevoel voor Islam en Moslims.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

O Allah, Maak meer angst in de harten van de ongelovigen.
O Allah, laat de ongelovigen beven van angst.
O Allah, Vernietig het Ongeloof, Het afgodenarij, Het Veelgodenaanbidderij, en laat de Haq overblijven.
O ALLAHU AZAWADJEL, O ALLAH GEEF ONS DE OVERWINNING OP DE KAFIROEN. O ALLAH, LAAT ONZE VOLKEREN ONZE TOESTANT EN ONZE STATUS VERANDEREN :crying:

O ALLLLLLAHHHH, Vergoot onze IMAAN en onze TAQWA, O ALLAH LEID ons op SIRAAT AL MUS TAQEEN, O ALLAH Vernietig de DEMOCRATIE, O ALLAH Moge U mij deze Dagen laten meemaken.

Lof en Glorie zijt aan U mijn RAbb, Mijn Heer des werelden, U O Allah, de Ene God, U O Allah Subhanoewate3ala Moge u mij genadig zijn, en Moge u behoeden van het Kwaad van de Kafiroen.

AMEEN.

En aan een ieder die op dit forum actief is, Zeg aub AMEEN.

EN speciaal voor Chaimee, zeg Ameen op de Dua.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

O allah, geef onze Bani eens een schop onder zijn ballah.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

BaniIsrael schreef:O Allah, Maak meer angst in de harten van de ongelovigen.
O Allah, laat de ongelovigen beven van angst.
O Allah, Vernietig het Ongeloof, Het afgodenarij, Het Veelgodenaanbidderij, en laat de Haq overblijven.
O ALLAHU AZAWADJEL, O ALLAH GEEF ONS DE OVERWINNING OP DE KAFIROEN. O ALLAH, LAAT ONZE VOLKEREN ONZE TOESTANT EN ONZE STATUS VERANDEREN :crying:

O ALLLLLLAHHHH, Vergoot onze IMAAN en onze TAQWA, O ALLAH LEID ons op SIRAAT AL MUS TAQEEN, O ALLAH Vernietig de DEMOCRATIE, O ALLAH Moge U mij deze Dagen laten meemaken.

Lof en Glorie zijt aan U mijn RAbb, Mijn Heer des werelden, U O Allah, de Ene God, U O Allah Subhanoewate3ala Moge u mij genadig zijn, en Moge u behoeden van het Kwaad van de Kafiroen.

AMEEN.

En aan een ieder die op dit forum actief is, Zeg aub AMEEN.

EN speciaal voor Chaimee, zeg Ameen op de Dua.
Wat een reclame voor FFI Bani!!!!!
Dank je wel uit de grond van mijn hart.
Jij bent onze beste U.I.

Met vr. (en dankbare) groeten,

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Geen Ameen op jouw smeekgebed.

Aangezien ik het er deels niet mee eens ben!

Moge Allah ons allen leiden en allen de Hemel doen binnentreden.

En moge Allah de Palestijnen bijstaan in de strijd tegen de Joden.

Ameen.

Met vriendelijke groet.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae ... er zijn tolerante godsdiensten ... maar islam is niet een ervan. Waarom zeg je niet even dat je Christen wordt thuis, en kijk je even hoe tolerant de reactie is ?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Geen Ameen op jouw smeekgebed.

Aangezien ik het er deels niet mee eens ben!

Moge Allah ons allen leiden en allen de Hemel doen binnentreden.

En moge Allah de Palestijnen bijstaan in de strijd tegen de Joden.

Ameen.

Met vriendelijke groet.
Je kan net zo goed een smeekgebed naar Allah doen of ajax dit weekend van Feyenoord zal winnen Chaimae.
Allah kan niets met je smeekbedes. Het is verspilde tijd.
Allah heeft nog nooit een smeekbede verhoord, en God zal niet ingrijpen wie er zal winnen
Ajax of Feyenoord, de Palestijnen of de Joden.

Alles wat we doen , doen we zelf. Als we stil op een bank gaan zitten dan gebeurd er niks.
Een mens schept zijn eigen leven. Net zoals de Palestijnen hun leven scheppen , en de Palestijnen zullen moeten leven met de rotzooi die ze zelf van hun leven gemaakt hebben.

Amen.

Met vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Zou men hier een smeekgebed willen verrichten?

Ik heb om half vier mijn eerste tentamen: Taalbeheersing.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Ariel schreef:De koran keurt geweld tussen moslims af, maar moedigt geweld naar ongelovige toe.
En een iedere moslim houdt de islam in stand, en hoe erg dit nu klinkt, houdt dus ook het geweld in stand.
Precies.

Moslims die thuis bij de tv het geweld afkeuren, zijn als de familieleden van maffiosi die zeggen: ja maar voor ons is hij gewoon een kostverdiener. En daarom gaat het ons niet aan.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Plaats reactie