Islam en multicul indoctrinatie

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en multicul indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en multicul indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Ik ben xenofobisch! (score: 25 punten)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en multicul indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

“Houd je ogen open!”

Afbeelding

Folder Veilig Waalwijk. Ook in die gemeente wordt de hoofddoek door de strot geduwd.

(Via Twitter; Gerard de Boer)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en multicul indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Goede Vrijdag en ongelijkheid van rechten in het onderwijs

Geplaatst op 27 maart 2021

Afbeelding

Voordat ik bij mijn punt van aandacht kom, zal ik eerst een korte inleiding geven: Als docent in het voortgezet onderwijs in een grote stad in Nederland maak je soms de vreemdste dingen mee. Neem nu Goede Vrijdag. Goede Vrijdag klinkt heel erg vrolijk, maar is dat in feite allerminst. Voor diegenen die het niet weten; waar het kerstfeest staat voor de geboorte van Jezus Christus, staat Goede Vrijdag voor de kruisiging en dus de dood van Jezus Christus. Nou, eenieder begrijpt dat dit geen reden tot grote feestvreugde doch eerder tot diepe overpeinzing is. Om die reden zijn zowel de kerst als Goede Vrijdag van ongekend groot belang voor het christendom.

Nu zullen sommigen onder u zeggen: “Ja, wat kan mij dat schelen, ik ben niet gelovig” of “Ik ben geen christen”. Maar dat is niet helemaal correct. De westerse samenleving is gefundeerd op de Grieks-Romeinse, Germaanse en joods-christelijke traditie. Als ons handelen – of men nu wel of niet christelijk is – is gebaseerd op deze traditie. Dit geldt eveneens voor de architectuur, waarin – indien men goed kijkt – verwijzingen naar de renaissance, de barok, de gotiek te vinden zijn.

Om voorgaande reden – terwijl ook ik niet een echt praktiserende christen ben – zie ik mijzelf wel als erfgenaam van mijn eigen cultuur en mijzelf dus ook verantwoordelijk voor het doorgeven van de tradities van mijn cultuur. Voor het voortbestaan van mijn cultuur. Nu is het zo dat men in het voortgezet onderwijs op Goede Vrijdag, een van de belangrijkste dagen van het christendom, geen vrij krijgt. Al jaren vraag ik er om en al jaren wordt dit afgewezen (want het staat niet in het CAO). Echter, en nu komt het, de islamitische docenten krijgen voor het Suikerfeest WEL massaal vrij. Dus waar ik als autochtoon voor een feestdag van mijn eigen cultuur binnen de begrenzing van die eigen cultuur geen vrij krijg, krijgen allochtonen in een vreemde cultuur voor feestdagen die niet tot die cultuur behoren WEL vrij (en dit wordt natuurlijk opgebracht door de belastingbetaler). Hoe gek wil je het hebben.

Men kan zich voorstellen dat de rapen gaar zouden zijn indien een moslim in een islamitisch land voor zijn eigen feestdagen geen vrij zou krijgen doch een jood of christen voor zijn feestdagen wel.

Als je hier iets over zegt, dan heb je natuurlijk binnen de kortst mogelijke tijd een probleem binnen het extreemlinkse onderwijs.

Door: “Buurman Bijkaart”

https://ejbron.wordpress.com/2021/03/27 ... onderwijs/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie