Moslims bezorgd na mishandeling.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

Veel moslims voelen zich niet meer veilig op straat. Dat stelt Amar Nejjar, manager van de moskee Al-Fourqaan in Eindhoven. Hij trekt aan de bel na de mishandeling van een vrijwilligster van de moskee op de Woenselsestraat woensdagmiddag.

Volgens Nejjar werd de vrijwilligster rond twee uur bij de Plus-supermarkt in elkaar geslagen door twee jonge mannen. "Ze kreeg klappen en haar bedekkende kleding werd van haar lichaam getrokken. Omstanders zagen de gebeurtenis en schoten de vrouw niet te hulp." De vrouw zou een baby bij zich hebben gehad.
Kijk...Ik ben een ongelovige thomas, en ik geloof dus dat het niet gebeurd is. Het personeel van de Plus heeft niets van de mishandeling meegekregen, zegt een woordvoerder van de supermarkt, en er zijn geen getuigen...

Deze dame liegt dat ze barst en binnenkort zal de echte waarheid wel tevoorschijn komen. Als de politie dat dan vermeld. :no1:

Herinneren jullie je nog zo,n zelfde verhaal van een in elkaar geslagen moslima in Zweden ? Nou, dat was dus ook niet gebeurd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re:Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

Vers 4.34 kan ook van toepassing geweest zijn.

Dan krijgt ze inderdaad klappen.

-------------------

Maar raar toch dat zo EEN gevalletje reeds zoveel angst doet ontstaan bij moslims uit de buurt.
Is dat dan niet gewoon maar een onveiligheidsGEVOEL zoals bij witmensen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

Aaaajjjj, die integratie:
"... Amar Nejjar, manager van de moskee Al-Fourqaan in Eindhoven."
De Nederlandse cultuur dringt dus ook in de moskeeten door!
Zelfs dus in de salafisten moskee van Al-Fourqaan.
Twee van hun bid-klanten werden mysterieus opeens in Kashmir dood geschoten door het Indiase leger daar.
Dat is ook de moskee die een herdenkingsdienst hield voor een dood geschoten overvaller in Deurne.
De zaak wordt betaald met olie dollars. Dat is wel te zien:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ali Yas »

Ik zie niet veel van die olie, behalve misschien de verf op de kozijnen. :cool:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Kijk...Ik ben een ongelovige thomas, en ik geloof dus dat het niet gebeurd is.
Dat mag. Met één getuige-'slachtoffer' kan er evengoed sprake zijn van een vals getuigenis. Misschien kan de dame die vrouw nog voor laster of het doen van een valse aangifte vervolgd worden. Dat zal haar leren met haar gestook.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef: Dat mag. Met één getuige-'slachtoffer' kan er evengoed sprake zijn van een vals getuigenis. Misschien kan de dame die vrouw nog voor laster of het doen van een valse aangifte vervolgd worden. Dat zal haar leren met haar gestook.
Net als de Haagse Moslima. die was ook zogenaamd aangevallen. :no1:

weet je nog?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door H.Numan »

Ali Yas schreef:Met één getuige-'slachtoffer' kan er evengoed sprake zijn van een vals getuigenis. Misschien kan de dame die vrouw nog voor laster of het doen van een valse aangifte vervolgd worden. Dat zal haar leren met haar gestook.
Dan is er altijd sprake van een valse getuigenis, omdat 1 getuige geen getuige is.
Verder kan een slachtoffer wel aangifte doen, en later als het tot een rechtszaak komt een getuigenis afleggen, maar waarde van die getuigenis is zeer beperkt. De getuige is immers betrokken bij de zaak en het recht gaat er van uit dat dit zijn of haar getuigenis nogal kleurt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Eliabe »

Afbeelding
Het samenwerkingsverband noemt fysiek en verbaal geweld onaanvaardbaar en roept slachtoffers op om aangifte te doen.
Dan moeten ze effe een paar maanden op hun beurt wachten. Wij gaan eerst voor om aangifte te doen wat betreft het al vele jaren fysiek en verbaal geweld gepleegd door moslims. Daar komt nog bij: mishandeling, verkrachting, overvallen en moord.
Ga maar weer zielig doen. Jullie hebben dit zelf over je afgeroepen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Eliabe »

Moslima in niqaab mishandeld in Eindhoven, 'Veel moslims zijn bang'
Veel moslims voelen zich niet meer veilig op straat. Dat stelt Amar Nejjar, manager van de moskee Al-Fourqaan in Eindhoven. Hij trekt aan de bel na de mishandeling van een vrijwilligster van de moskee op de Woenselsestraat woensdagmiddag.
Volgens Nejjar werd de vrijwilligster rond twee uur bij de Plus-supermarkt in elkaar geslagen door twee jonge mannen. "Ze kreeg klappen en haar bedekkende kleding werd van haar lichaam getrokken. Omstanders zagen de gebeurtenis en schoten de vrouw niet te hulp." De vrouw zou een baby bij zich hebben gehad.

Henri Spaan @brigadierMenRap · 16 uur geleden

1/2 Op Dr.Cuijperslaan werd een gesluierde vrouw ergerlijkmishandeld, nadat haar niqaab werd afgetrokken. Daders twee blanke mannen.

Politie zoekt getuigen
De vrouw heeft aangifte gedaan van de mishandeling. De politie onderzoekt de zaak en is op zoek naar getuigen. Het personeel van de Plus heeft niets van de mishandeling meegekregen, zegt een woordvoerder van de supermarkt.

'Situatie mag niet escaleren'
Het verhaal baart Nejjar veel zorgen. "Iemand die vanwege geloofsprincipes wordt mishandeld op klaarlichte dag, dat is niet toelaatbaar." Hij vreest dat het geweld tegen moslims toe zal nemen, onder meer door de recente uitspraken van PVV-politicus Geert Wilders en allerlei geweldsincidenten.

"Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt", stelt de voorzitter. "De situatie zoals die nu is, mag niet escaleren. Veel moslims zijn bang." De vrouw gaat volgens de moskeemanager aangifte doen.
http://www.omroepbrabant.nl/?news%2F209 ... +bang.aspx
Meer mensen geven aan dat dit een verzonnen verhaal. En ik krijg de indruk dat dit ook zo is.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

Al die aangiftes... en ze zijn nog steeds bezig met de aangiftes van Wilders te verwerken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

Moslima die werd aangevallen in Eindhoven doet haar verhaal.
‘Als ik weer fysiek word aangevallen moet ik ingrijpende keuzes maken’

Een moslima zegt woensdagmiddag te zijn aangevallen in Eindhoven. Vanuit de islamitische gemeenschap klinkt bezorgdheid, terwijl anderen twijfelen aan de waarheid van het verhaal. ThePostOnline zocht contact met de vrouw en vroeg haar naar haar verhaal. Zij wil niet met haar echte naam geciteerd worden en wordt daarom Oem Hafsa genoemd (echte naam is bij redactie bekend).

Oem Hafsa, kun je vertellen wat er woensdagmiddag in Eindhoven is gebeurd?

“Ik ging met mijn acht maanden oude baby boodschappen doen. Ik had mijn auto een stuk van de supermarkt geparkeerd en liep die kant op. Een auto met daarin twee mannen reed langs en ze schreeuwden dingen als ‘Hup Holland’ naar me. Dat gebeurt vaker, ik liep gewoon door. Ik zag ze in de verte parkeren en mijn kant opkomen. Ze riepen: ‘jij daar, stoppen’ en kwamen op me af. Een van hen trok mijn gewaad naar achter en probeerde mijn sluier af te trekken. Dat lukte niet. Vervolgens sloeg hij hard op mijn schouder. De ander, die eigenlijk niets deed behalve toekijken, riep naar zijn maat dat ze moesten wegwezen, want ‘dadelijk komen haar soortgenoten eraan’. Ze renden naar hun auto en vertrokken.”

Er zijn mensen die dit zagen gebeuren. Niemand greep in?

“Het gebeurde op een rustig stukje op weg naar de supermarkt, niet voor de supermarkt zoals ik ergens las. Er waren twee oudere echtparen die het zagen gebeuren. Ik ben naar ze toe gegaan en heb gevraagd of ze mijn getuige wilden zijn. Ze reageerden ongemakkelijk en liepen weg, ze wilden er duidelijk niks mee te maken hebben.”

De situatie moet een behoorlijke impact hebben gehad.

“Ik vond het vooral erg eng vanwege mijn baby. In zulke gevallen verstijf ik, raak ik in shock. Ik had geen idee wat ze van plan waren, er schoot door mij heen dat ze misschien mijn baby wilden meenemen. Het enige waar ik aan kon denken was het vasthouden van mijn kinderwagen. Ik heb geen boodschappen meer gedaan en ben teruggegaan naar mijn auto. Daar kwam eigenlijk pas het besef van wat er gebeurd was.”

Amar Nejjar, de manager van de moskee waar jij vrijwilligerswerk doet, zei donderdag dat het niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt en dat veel moslims bang zijn. Onderschrijf jij zijn angst?

“Er wordt vaak gescholden, maar dit was de eerste keer dat ik echt fysiek ben lastiggevallen. Zolang het bij schelden blijft zou ik het kunnen verdragen. Maar stel dat ik vaker fysiek wordt lastiggevallen dan zou ik mijn leven moeten veranderen. Ik leef een vrij leven, doe wat andere vrouwen ook doen. Maar als het weer gebeurt, dan zou ik toch nadenken wat ik met mijn kinderen wil. Mijn baby herinnert zich gelukkig niks, maar ik heb nog twee kinderen van vijf en acht jaar. Ik wil niet dat zij dit soort dingen meemaken. Misschien moet ik mijn kledingkeuze aanpassen als het weer zou gebeuren. Ik moet dan misschien ingrijpende keuzes maken en dat wil ik natuurlijk niet.”

Hoor je vaker verhalen van moslima’s die fysiek worden lastiggevallen?

“In Eindhoven gelukkig niet. Ik denk ook niet dat deze jongens uit Eindhoven komen, ze hadden een plat Limburgs accent. Maar twee vriendinnen van mij zijn donderdagmiddag weer uitgescholden bij de supermarkt door twee agressieve vrouwen. Zomaar. Dat gebeurt vaak.”

Op internet verschenen al snel berichten van mensen die niet geloven in jouw verhaal, die zeggen dat het een hoax is. Ze vinden het onder andere ongeloofwaardig dat niemand zich als getuige heeft gemeld. Wat doet dat met jou?

“Als mensen mij niet willen geloven, dan niet. Zoals ik al zei gebeurde het niet voor de supermarkt, maar op een rustig stukje terwijl ik onderweg was náár de supermarkt. Ik heb aangifte gedaan en het zou goed zijn als die jongens gepakt worden. En zo niet, dan staat het incident in ieder geval genoteerd.”

De politie bevestigt dat de vrouw aangifte heeft gedaan en kan verder niks inhoudelijks over de zaak zeggen, zolang het onderzoek loopt.

http://nieuws.thepostonline.nl/2014/04/ ... zes-maken/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

“Het gebeurde op een rustig stukje op weg naar de supermarkt, niet voor de supermarkt zoals ik ergens las. Er waren twee oudere echtparen die het zagen gebeuren. Ik ben naar ze toe gegaan en heb gevraagd of ze mijn getuige wilden zijn. Ze reageerden ongemakkelijk en liepen weg, ze wilden er duidelijk niks mee te maken hebben.”
Wat een schande! en dat terwijl àlle marokkanen er altijd als de kippen bij zijn om getuige te zijn indien een witmens door een horde "jongeren" wordt overvallen!

Maar misschien is het toch beter voor deze moeder van drie dat ze haar kleding wat aanpast en normaal over straat loopt. Wie weet.

Vers 33.59 zegt dat ze herkenbaar moet zijn als moslima zodat moslims haar niet lastigvallen, maar tja.... er zijn nog niet-moslims over op dit moment. Misschien toch maar best gewoon opgaan in de menigte?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

Ik had mijn auto een stuk van de supermarkt geparkeerd en liep die kant op.
Ook al zo logisch... :no1: Je gaat met een baby boodschappen doen, en dan zet je je auto een stuk van de supermarkt..Is het niet handiger om vlak bij de supermarkt te parkeren, zodat je dan niet met en een baby, en boodschappen hoeft te sjouwen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door King George »

De niqaab gaat af: http://moslimomroep.nl/?p=1528
Um Hafsa en haar man geloven niet dat de niqaab verplicht is in de islam. ,,Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen. ”
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

MWNW HoaxRadar: het verhaal van de mishandelde niqaabdraagster Um Hafsa RAMMELT. Hard. Aan alle kanten

Door: Ben Zona

Dus. Amar Nejjar, de voorzitter van de Al-Forquaan moskee in Eindhoven leest MWNW. Gisteren zeiden wij in dit topic tegen hem: geen aangifte of danwel getuigenverklaringen = geen mishandeling. En kijkerdekijk, nu is daar ineens een aangifte. Chapeau, Amar. Well played. En er is ineens ook een mishandelde mevrouw. Diezelfde mishandelde mevrouw die eerder niet in beeld wilde en zelfs nog twijfelde of ze aangifte ging doen. Ze noemt zichzelf Um Hafsa, want ze wil niet met haar echte naam bekend worden. Wat logisch is, als je echt mishandeld bent. Of als je uit nek kletst, natuurlijk. Mevrouw doet haar verhaal bij de Moslimomroep: ‘Het ene moment liep de 27-jarige Um Hafsa uit Eindhoven nog, zoals elke dag, samen met haar baby en een tas boodschappen naar haar auto. Het volgende moment voelt ze een harde vuistslag in haar rug. Waarom? Omdat de Brabantse moslima inmiddels al drie jaar een niqaab draagt. ,,Ik was bijna bij mijn auto toen er twee grote mannen op mij afkwamen. Eerst riepen ze alleen: hup Holland hup en wij willen die dingen niet in ons land.” Um Hafsa, zoals het slachtoffer zichzelf noemt, negeerde de opmerkingen. De mannen waren echter niet klaar met de niqaabdraagster en trokken haar niqaab af, gevolgd door een vuistslag. Um Hafsa is een dag later nog van slag. ,,Ik was erg bang, vooral voor mijn baby. En het ergste was, niemand hielp!” Ze geeft toe dat er ook weinig mensen liepen. Een man en een vrouw die voorbij liepen, probeerde ze aan te spreken. ,,Ik riep: Kijk wat er gebeurt, willen jullie voor mij getuigen? Maar toen gingen ze aan de andere kant van de weg lopen.”’

Heeft u het beeld voor ogen? Mevrouw heeft boodschappen gedaan, loopt met haar boodschappen terug naar de auto en dan wordt ze ineens onverhoeds aangevallen door twee mannen die ‘Hup Holland’ roepen. Goed. Dan gaan we nu naar TPO, waar Um Hafsa óók haar verhaal doet:

“Ik ging met mijn acht maanden oude baby boodschappen doen. Ik had mijn auto een stuk van de supermarkt geparkeerd en liep die kant op. Een auto met daarin twee mannen reed langs en ze schreeuwden dingen als ‘Hup Holland’ naar me. Dat gebeurt vaker, ik liep gewoon door. Ik zag ze in de verte parkeren en mijn kant opkomen. Ze riepen: ‘jij daar, stoppen’ en kwamen op me af. Een van hen trok mijn gewaad naar achter en probeerde mijn sluier af te trekken. Dat lukte niet. Vervolgens sloeg hij hard op mijn schouder. De ander, die eigenlijk niets deed behalve toekijken, riep naar zijn maat dat ze moesten wegwezen, want ‘dadelijk komen haar soortgenoten eraan’. Ze renden naar hun auto en vertrokken. Het gebeurde op een rustig stukje op weg naar de supermarkt, niet voor de supermarkt zoals ik ergens las. Er waren twee oudere echtparen die het zagen gebeuren.”

Nou. Is dat wat. In een tijdsbestek van 14 uur, van 10 april 18:25 (het tijdstip dat de moslimomroep zijn topic publiceerde) tot 11 april 9:21 is het verhaal dus veranderd op de volgende punten:
1) van op weg naar de auto met de boodschappen naar op weg naar de supermarkt om nog boodschappen te doen
2) van twee grote mannen op mij afkwamen en ‘Hup Holland’ riepen naar Een auto met daarin twee mannen reed langs en ze schreeuwden dingen als ‘Hup Holland’ naar me
3) van trokken haar niqaab af, gevolgd door een vuistslag naar Een van hen trok mijn gewaad naar achter en probeerde mijn sluier af te trekken. Dat lukte niet. Vervolgens sloeg hij hard op mijn schouder
4) van Ze geeft toe dat er ook weinig mensen liepen. Een man en een vrouw die voorbij liepen, probeerde ze aan te spreken naar Er waren twee oudere echtparen die het zagen gebeuren

Nou, noemt u ons maar een stelletje ongelovige kaffirs, maar dit verhaal klopt dus voor geen meter. Kleine inconsistenties oké, maar dit zijn wel zúlke fundamentele veranderingen dat het wel érg doorzichtig wordt, qua waarheidsgehalte. Natuurlijk bestaat er de kleine kans dat het wél waar is, maar die kans achten we ongeveer even groot als de kans dat ons geld uit Griekenland terugkomt. Sowieso is het verhaal al veranderd sinds de eerste keer dat Amar Nejjar het vertelde, van een zware mishandeling voor het oog van heel veel mensen vlak voor een supermarkt naar een ‘ergerlijke mishandeling’ (dixit wijkagent Spaan), toevallig om de hoek buiten het zicht van iedereen en alle camera’s op twee (of vier) bejaarden na. Ergo: wij geloven er geen flikker van, Um Hafsa. Is ook lastig natuurlijk, om een leugen consistent te houden. Tot het tegendeel bewezen is, is het oordeel van de bordeauxrode MWNW HoaxRadar™ derhalve: Um Hafsa is een LEUGENAAR.

http://mwnw.nl/blog/2014/04/11/mwnw-hoa ... nten-41547
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
Ik had mijn auto een stuk van de supermarkt geparkeerd en liep die kant op.
Ook al zo logisch... :no1: Je gaat met een baby boodschappen doen, en dan zet je je auto een stuk van de supermarkt..Is het niet handiger om vlak bij de supermarkt te parkeren, zodat je dan niet met en een baby, en boodschappen hoeft te sjouwen?
die gedachte kwam ook bij me op Ariel.
Ik denk dat ze puntjes aan het verzamelen is voor Allah.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

circe schreef: die gedachte kwam ook bij me op Ariel.
Ik denk dat ze puntjes aan het verzamelen is voor Allah.
Het zal mij niet verbazen als deze ( kuch) Um Hafsa een bekeerde Hollandse dwaas zoals Vera is Circe. Ja, die moeten zich inderdaad dubbel bewijzen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door mercator »

Als ik hoofddoeken zie heb ik ook altijd de aanvechting om daarop toe te lopen en die van hun kop te trekken. Mss komt het er ooit wel s van.
Ik reken dan op applaus van de -autochtone-omstaanders.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door King George »

De waarheid heeft het dus moeten ontgelden als slachtoffer van de media Jihad tegen Nederland.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

Dr. Watson en Sherlock Holmes hebben als voorbeeld gediend voor deze twee mannen die een poging doen om sharia-conform naspeuringen te doen naar de daders van de aangevallen 'zuster'. Dat is een reclamefilmpje geworden voor hun zaak. (met jihad strijdliederen op de achtergrond) En ze hebben een beloning van 2500 euro in het vooruitzicht gesteld voor de gouden tipgever.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

Niet te geloven. :shock: Dit zijn wel zeer gelovige booslims. Ik zag in het filmpje dat de ene booslim de vrouw in de winkel geen hand wilde geven wegens onrein. Maar....Misschien moeten wij als niet moslims ook wat meer voor onze zusters op komen . Hoevaak gebeurt het niet dat een meisje door een marokkaan uitgescholden of erger wordt?

Ik heb moeten gniffelen om dit filmpje, maar in werkelijkheid is het doodeng wat hier gebeurd. Booslims die laaiend worden als een ongelovige hun zuster beledigd of aanraakt...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Mahalingam »

Wat mij ook opviel is dat ze af en toe 'politie-praat' uitslaan.
Ik denk niet dat ze die kennis van onze mooie taal verworven hebben op 'de politie-werkvloer'. Het is meer 'politie-processen-verbaal'-taal die je van bekenden van de politie mag verwachten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Ariel »

Je kan dit soort gasten Sharia Politie noemen. Hier staan de sharia mannen nog eens op een rij.
https://www.facebook.com/photo.php?v=50 ... =2&theater

Die ene met dat kale hoofd en wilde baard ziet er echt uit als een "Bewustmoslim"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef: Die ene met dat kale hoofd en wilde baard ziet er echt uit als een "Bewustmoslim"
Dat is toch familie van kabouter plop?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Moslims bezorgd na mishandeling.

Bericht door H.Numan »

Nee, ploppen doet hij (nog) niet. Dit is meer kabouter Hak.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie