Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Ariel »

Ook in Eindhoven is een homostel mishandeld

In Eindhoven is dit weekeinde een man van achttien aangehouden, omdat hij ervan wordt verdacht ook een homostel te hebben mishandeld vanwege hun geaardheid. De politie bevestigt dat maandag. In Arnhem werd dit weekeinde eveneens een homostel mishandeld. Een van die slachtoffers raakte daardoor enkele tanden kwijt.

De twee mannen, van 22 en 25 jaar, meldden zich bij agenten in het uitgaanscentrum, met het verhaal dat ze waren mishandeld. Volgens de politiewoordvoerder was er sprake van „rake klappen”.


Een van van de slachtoffers zegt op Facebook: „Dit is zeker niet de eerste keer; ik ben al zo vaak uitgescholden voor homo als ik De Pallaz uit loop dat ik het niet eens meer bijhoud. Maar dat het nu zo fysiek dichtbij is gekomen geeft me heel veel angst.”

De verdachte is inmiddels weer op vrije voeten, maar zal zich later moeten verantwoorden, aldus de zegsman van de politie.
Bas van der Geer
1 april om 6:36 · Eindhoven, Noord-Brabant ·

Hoi allemaal,
Dit is iets wat ik normaal niet openbaar deel op Facebook, maar ik moet nu echt even m'n hart luchten.

Ik en Alfie zaten vanacht op een bankje langs de Pallaz te praten over wat die avond gebeurt was. Iemand kwam naar ons toelopen met de vraag of wij een sigaretje voor hem hadden, waarop we nee zeiden. Hierna ontstond een vreemd gesprek; hij constateerde dat wij homo waren en begon een heel verhaal over dat hij homo's en andere geaardhede accepteerde zoals ze zijn.

Ik geloofde hem oprecht; maar na de vraag of hij onze fiets mocht lenen en ik daarop nee antwoorden werd hij agressief. Hij begon aan ons te trekken en ons te bedreigen. "als je nou die fietst niet geeft trek ik een mes en steek ik die in jullie ribben! Vieze vuile homo's!" Na een worsteling om de fietsen en op het stadhuis aangekomen te zijn sloeg hij mij met z'n vuist recht in mijn gezicht, meerdere malen. Ik schreeuwde om hulp bij bijstaanders die naar aarzeling naar ons toe zijn gekomen.

Maar daar draaide hij het verhaal om; omdat zowel hij als de buitenstaanders van allochtone afkomst waren riep hij: "zij discrimineren mij!" Dit deed mij vooral veel pijn; alles wat hij daarvoor tegen ons had verteld was gewoonweg een leugen en hij had alleen de haat in hem omdat wij homoseksueel zijn. De buitenstaanders vingen hem gelukkig op en kalmeerde hem een beetje waardoor wij weg konden fietsen.

Toen we de Kerkstraat infietsten kwamen we agenten tegemoet en ik was zo aan het trillen dat ik gewoon m'n verhaal kwijt moest. Dit hebben we aan de agenten gedaan waarna zij de man hebben opgepakt en wij aangifte hebben gedaan op het politiebureau.

Ik heb me hier in Eindhoven altijd thuis en veilig gevoeld; maar na deze avond denk ik er wel twee keer over na voordat ik als homo zijnde s'avonds alleen over straat loop. En dit is zeker niet de eerste keer; ik ben al zo vaak uitgescholden voor homo als ik de pallaz uit loop dat ik het niet eens meer bijhoud. Maar dat het nu zo fysiek dichtbij is gekomen geeft me heel veel angst.

Ik hoop dat iedereen die homogeweld heeft meegemaakt hier in ieder geval aangifte van doet. Zo kunnen we het probleem dat daadwerkelijk speelt ook echt in kaart brengen zonder het in de doofpot te stoppen. Kusjes.
Ik moet een beetje lachen om de kusjes, :smile4: maar dit is ook een triest verhaal.

Misschien dat Alex P en de rest van de allemannenhandinhand mannen nu hun actie uit kunnen breiden door hand in hand op een bankje te gaan zitten?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Misschien dat Alex P en de rest van de allemannenhandinhand mannen nu hun actie uit kunnen breiden door hand in hand op een bankje te gaan zitten?
En niet vergeten kusjes te geven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Ariel »

In Amersfoort hielden D66 raadsleden een enorm geslaagde actie.

De D66-fractie uit Amersfoort roept iedereen op om maandagavond om 20 uur op het Stadhuisplein te demonstreren tegen homogeweld. Aanleiding is de mishandeling van twee homoseksuele mannen die zondagochtend in Arnhem hand in hand liepen.

En hier staat iedereen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Ariel »

Nogmaals een berichtje over een andere verknipte D66 idioot. D66-gemeenteraadslid uit Amsterdam Jan-Bert Vroege kan het niet verkroppen dat Marokkanen eigenlijk de daders waren. Volgens hem zijn het voornamelijk de christenen voor wie we moeten oppassen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Mahalingam »

Wie had ooit gedacht dat het uitvinden van de LED-diode zulke gevolgen zou hebben?
Nu kunnen we bruggen kleurrijk verlichten.
En door het enthousiasme van bestuurders gaat er wel eens iets mis.
Vorige week werd bekend dat Almelo de 2000 led-lampjes aan de brug wil aansteken tijdens bijzondere gelegenheden. Dat zal gebeuren tijdens Pasen, Pinksteren en Sinterklaas. Het plan was om de brug bovendien te verlichten tijdens belangrijke dagen voor moslims.
En nu wordt de feestverlichting van de De IJsselbrug in het Gelderse Westervoort kleurrijk aangepast aan de tijdgeest van het moment.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Ariel »

De moslim dweiltjes hebben een advocaat. Gerard Rothof, (zijn wortels liggen in Suriname), en die zegt dat de jongen niet geslagen heeft met een betonschaar, maar met zijn hand. Nu gaat de advocaat het homostel aanklagen.

Afbeelding
Eén van de twee mannen die zondagochtend met een betonschaar zou zijn aangevallen in Arnhem, heeft zelf de eerste klap uitgedeeld. Dat zegt Gerald Roethof, advocaat van een van de verdachten. Roethof deed zijn uitspraak in de VARA-talkshow Pauw.

Volgens Roethof gaat zijn cliënt aangifte doen. ,,Hij heeft zelf ook tanden door zijn lip."

Roethof komt met een compleet nieuwe lezing op de gebeurtenissen. Volgens hem bestond de groep 'daders' niet uit 6, maar uit 4 man. ,,Mijn cliënt, van 16 jaar, en drie vrienden, klasgenootjes." Ze waren volgens hem op de Korenmarkt geweest.

Agressie
,,Op de brug kwam de groep van mijn cliënt het tweetal tegen. De twee kwamen vrij dronken over. Er werd over en weer gekeken. ,Uit de groep van mijn cliënt werd geroepen: wat kijken jullie? Daarop werd agressief gereageerd door het tweetal. Een van de twee mannen hief zijn hand op naar mijn cliënt en zei: ik kan je slaan. Mijn cliënt werd op de grond geduwd. Hij zei: niet doen. Toen heeft de ander als eerste geslagen. Daarop heeft hij te hard teruggeslagen. Het is triest dat de andere man nu zijn tanden moet missen.’’

Betonschaar
Volgens Roethof is er geen betonschaar gebruikt. ,,Mijn cliënt heeft met zijn vuist geslagen. Hij heeft een dikke hand, de tandafdrukken staan er in.’’

Volgens de adovaat had de vechtpartij niets te maken met de seksuele geaardheid van het tweetal. ,,Het kwam gewoon door wat er gebeurde, door het kijken over en weer.’’

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het belangrijkste dat eerst uitgezocht moet worden is of de twee homo's echt dronken waren en waar de betonschaar is gebleven. De advocaat beweert dat ze dronken overkwamen. Lijkt mij onzin, want dat moet hij van zijn cliënt vernomen hebben en die zal zeker gezegd hebben dat ze (ECHT) dronken waren en niet dronken overkwamen. Dat is volwassen praat en past niet bepaald bij een joch van 16.

De betonschaar. Daar hebben we verder niets over vernomen. Behalve dan dat hij niet bestond volgens de advocaat. Of een van de twee homo's moet gezien hebben dat de dader met de betonschaar er mee vandoor is gegaan, of dat hij in het water is gegooid. Niks van dit alles. Dat is toch raar? Zouden ze dan echt dronken zijn geweest die twee? Ze kwamen een agent tegen na de slijtageslag op de brug aan wie ze hun relaas vertelden. Zou die dan niks hebben opgemerkt? Al was het alleen maar de dranklucht.

Ik blijf erbij dat de vier - geen 8 dus - erop uit waren om ruzie te zoeken. Dan vormden de homo's een katalysator van belang. En al zeker wanneer Marokkaanse jochies van moskeevaders erbij betrokken waren. De waarheid hieromtrent moet uitkomst verschaffen, maar doet verder niets af aan het feit dat islam een zwerfvuil religie is met alle gevolgen van dien voor onze samenleving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Geen hand in hand voor Feyenoord!

Bericht door King George »

Toch hoop ik dat de actie hand in hand aan Rotterdam voorbij gaat. Jammer dat het gisteren in de Amsterdam Arena niet op een forse afstraffing door Ajax uitliep, maar dat Ajax slechts op 2-1 bleef steken, waardoor het doelsaldo op zo'n tien doelpunten in het voordeel van Feyenoord bleef. In de praktijk staat koploper Feyenoord dus met 3 1/2 punt voor op de directe concurrent Ajax. Met alle respect voor Rotterdam (waar ik tussen 1994 en 2003 heb gewoond) en de echte Rotterdammers en boven alles hun gezonde arbeidsmentaliteit (opgestroopte mouwen); Als het om voetballen gaat zie ik de Coolsingel graag leeg blijven.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

Alle verdachten in zaak mishandeling homostel Arnhem vrijgelaten

Gepubliceerd: 06 april 2017

Afbeelding
Duizenden mensen protesteren tegen homogeweld in Amsterdam.

Alle verdachten die betrokken zouden zijn bij het mishandelen van een homostel in Arnhem zijn donderdag vrijgelaten. Ze blijven nog wel verdachte in de zaak.

De verdachten zijn vrijgelaten omdat er volgens de rechter-commissaris geen gevaar op herhaling is.

Het Arnhemse homopaar zegt dat ze zondagmorgen na het uitgaan zijn aangevallen door een groep jongens. Een van de mannen kreeg een klap met een betonschaar en raakte daardoor zeker vier tanden kwijt.

Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt de vijf jongens van openlijk geweld en het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. De jongens zaten sinds zondag vast.

Enkele verdachten meldden zich zelf bij de politie nadat er een storm van verontwaardiging opstak over de mishandeling van de homoseksuele mannen.

Een man uit Gennep werd kort na de mishandeling opgepakt, maar hij bleek de andere verdachten niet te kennen. Ook werd duidelijk dat hij niet betrokken was bij de mishandeling.

Mars tegen homogeweld
Naar aanleiding van de mishandeling hebben woensdagavond zo'n tweeduizend mensen meegelopen met een mars tegen geweld tegen homo's in Amsterdam.

De deelnemers liepen hand in hand vanaf de Dam naar het Homomonument bij de Westermarkt. Daar werden bloemen gelegd. Onder de lopers bevonden zich onder meer televisie-icoon en 'homovader' Henny Huisman, Frits Barend en politieboegbeeld Ellie Lust.

Door: NU.nl/ANP

http://www.nu.nl/binnenland/4600350/all ... laten.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Mahalingam »

In de eerste berichten over de mishandeling was sprake van zes (6) daders.
Vervolgens hoorde ik dat een aangehouden verdachte werd vrij gelaten want die had er niets mee te maken.
En wat blijft dan over? Vijf. Altijd maar weer die 5 als Mohammedanen dat soort daden verrichten.
"Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt de vijf jongens van ..."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door King George »

Alle verdachten die betrokken zouden zijn bij het mishandelen van een homostel in Arnhem zijn donderdag vrijgelaten. Ze blijven nog wel verdachte in de zaak.

De verdachten zijn vrijgelaten omdat er volgens de rechter-commissaris geen gevaar op herhaling is.
Zijn we als samenleving toch helemaal gerustgesteld, nietwaar? Want de Rechter Commissaris kan het weten, nietwaar?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
De verdachten zijn vrijgelaten omdat er volgens de rechter-commissaris geen gevaar op herhaling is.
Hoe kan een rechter dit nu bepalen? Zij zijn toch Marokkanen met een moskeevader? Minstens honderd stokslagen of zweepslagen naar keuze zal het gevaar voor herhaling afzwakken. Maar niet zo maar vrijlaten. Waarom zijn Nederlandse rechters toch zo arrogant dom en corrupt gestoord achterlijk onderontwikkeld?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

Mishandeld om hand in hand lopen met vrouw

3 juni 2017

Afbeelding

ROTTERDAM – Een 18-jarige vrouw is afgelopen dinsdag op het Schouwburgplein in Rotterdam mishandeld nadat ze hand in hand liep met haar vriendin.

Een meisje zag het stelletje rond 19.40 uur lopen en maakte opmerkingen. Ze liep op het slachtoffer af, omklemde haar nek en gaf de vrouw meerdere vuistslagen in het gezicht en haar buik, zo meldt de politie zaterdag.

Een ander meisje dat bij de dader hoorde, riep er een jongen bij die de vrouw nog eens een trap tegen haar schouder gaf. Het slachtoffer liep blauwe plekken en kneuzingen op.

De politie is op zoek naar de daders en getuigen van de mishandeling. Het meisje had een getinte huidkleur, zwart haar en was ongeveer 15 jaar. Ze had een legergroen shirt met korte mouwen aan en droeg een lichtkleurige spijkerbroek.

De jongen die de trap gaf, had ook een getinte huidkleur en was ongeveer 1.30 meter lang. Hij was ongeveer 12 jaar, had zwart kort haar en een normaal postuur. Hij was gekleed in blauw met rood trainingsjack, een lichte spijkerbroek en sneakers.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

Londen – ex-moslims op homoparade: “Allah is gay!”

Geplaatst op 15 juli 2017

Afbeelding

In Londen regent het weer eens islamitische klachten. Deze keer met het oog op een groep ex-moslims, die aan een homoparade deelnamen en borden in de hoogte hielden die voor koran-gelovigen heel duidelijk “islamofoob” waren.

“Allah is gay”, “Fuck islamitische homofobie” en “Ex-moslim en er trots op” stond er op de borden te lezen. Voor de Allah-aanbidders een duidelijk geval van “islamhaat”.

Dat zorgde er onmiddellijk voor dat de woordvoerder van de East London Mosque kwam opdraven, een van de grootste moskeeën in de stad. “Onze religie bevordert noch haat noch homofobie”, beweert Salman Farsi.

De East London Mosque wordt er vooral door gay-activisten steeds opnieuw van beschuldigd haat-imams uit te nodigen die tegen homoseksualiteit prediken en harde straffen voor homofielen eisen. De moskee is een centrum van de Bangladesh Jamal-e-Islami UK.

De groep van de ex-moslims CEMB is ondanks overijverige politieagenten tevreden over zijn deelname aan de Gay-Pride Parade: “De politie heeft geprobeerd om de “Allah is gay”-borden van ons af te pakken. Zulke homo-demo´s stikken van borden waarop staat ´God is gay´ of ´Jezus had twee vaders´. Daarover windt niemand zich op, maar wanneer wij zeggen ´Allah is gay´, dan komt onmiddellijk de politie om in te grijpen”, vertelt de woordvoerster Maryam Namazie van de organisatie van ex-moslims CEMB.

De kritiek van de islamitische gemeenschap op hun afvallige gelovigen komt slechts korte tijd nadat het eerste homofiele islamitische paar elkaar officieel het jawoord had gegeven. De beide mannen, Jahed Choudhury (24), en Sean Rogan (19), trouwden op 22 juni en hebben sindsdien te maken met doodsbedreigingen.

“Ik weet dat de islam nooit homoseksuelen zal accepteren. Het staat zwart op wit geschreven. Maar ik heb besloten zo te leven. Ik scheid in mijn hoofd het homo zijn van het moslim zijn. Ik ben gay en ik bid dat dit altijd zo zal blijven”, verklaart de bruidegom op de Britse televisie.

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Marilla Slominski

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/15 ... ah-is-gay/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

Zweden: Moslim-roedel slaat 31-jarige in elkaar en eist djizja

Geplaatst op 20 juli 2017

Afbeelding

Wat het Zweedse dagblad “Expressen” op dit moment bericht, zou voor de “vluchtelingen”-, homo- en islam-enthousiaste Zweden pijnlijk kunnen zijn. In Södertälje, ten zuiden van Stockholm, werd de 31-jarige Gabriel Chabo, die uit Syrië afkomstig is, door een groep “mannen” aangevallen en zwaar verwond, omdat zij hem ervan beschuldigden homoseksueel te zijn. Het pikante hier aan: de aanvallers waren Syrische “vluchtelingen”.

Volgens Chabo zou de groep Syriërs op hem hebben ingeslagen en hem hebben beledigd, omdat ze hem voor een homoseksueel hielden. Ze zouden hem met wapens hebben aangevallen, hem getrapt en uiteindelijk zijn hoofd meerdere keren tegen een autoportier hebben geramd.

De moslims eisen djizja
Meer nog: “Als je in Södertälje blijft, zul je geld aan ons betalen omdat je homoseksueel bent”, zeiden ze tegen hem. Hij hield stug vol niet homoseksueel te zijn en zei tegen de groep hem met rust te laten. Ze wilden me doden”, zei Chabo later. “Afpersing van protectiegeld” is, behalve haat op alle niet-moslims, homoseksuelen en de vrije westerse wereld, gefundeerd in de islam. De zogenaamde djizja is een belasting voor alle niet-moslims die onder islamitische heerschappij staan.

Als oorzaak van de aanval vermoedt Chabo dat hij zich openlijk inzette voor de rechten van homoseksuelen. Dat hij tatoeage van een christelijk kruis op zijn linker onderarm heeft, zou de situatie zeker aangewakkerd kunnen hebben.

Afbeelding

Ook zijn schoonheidssalon zou al meerdere malen het slachtoffer zijn geworden van vandalen. Dat het bij de daders om “beschermingzoekers” uit Syrië zou gaan, zou voor hem duidelijk zijn. Ze zouden Arabisch met Syrisch accent gesproken hebben, maar ook een beetje Zweeds. Een woordvoerder van de lokale politie verklaarde over het incident dat tot nu toe nog geen daders geïdentificeerd konden worden.

Bron: www.pi-news.net

Door: “Chevrolet”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/20 ... st-djizja/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

'Bespuugd worden door jongeren: is dit nou de warmte in de stad?'

Het Parool, 28 juli 2017

Afbeelding

Lezersbrief - Volgens Paroollezer Peter van Aalst ligt de acceptatie van de lhbt-gemeenschap in Amsterdam steeds verder weg. 'Dit beangstigt mij en velen om mij heen.'

De zomeravonden zijn lang in onze mooie zogenaamd tolerante stad. Het testosterongehalte van onze medeburgers van 18 jaar loopt over en daarmee de tolerantie.

Er is mij, en met mij vele anderen, overkomen waar voor wij ooit gevlucht zijn naar Amsterdam. Discriminatie, bedreiging en letterlijk bespuugd worden alsof wij het eerste het beste stuk vuil zijn waar tegenaan getrapt mag worden. Uitgescholden worden voor kankerhomo is nog nooit zo diep binnengekomen als nu.

Daarbij bespuugd worden door een paar intolerante jongeren die elke vrijdag diep door hun knieën gaan in de moskee zet bij mij de nodige vraagtekens. Is dit nou de warmte in de stad? Letterlijke intolerantie? Of is er echt iets grondig mis aan het gaan in Amsterdam?

Ons als Amsterdammers wordt ­gevraagd begrip te hebben voor vele standpunten, maar wanneer er aan je eigen fundamentele waarden ­getornd wordt door een groepering die jou niet accepteert als homo, ­lesbo of anderszins is dit te veel gevraagd.

Mijn begrip, respect, of openstaan voor andere gezindten is inmiddels gedaald tot een absoluut dieptepunt, ondanks een Gay Pride, Roze in Blauw met Ellie Lust als roergangster, alle initiatieven ten spijt.

Ik constateer ook in mijn buurt dat acceptatie van de lhbt-gemeenschap steeds verder van ons af ligt. Dit beangstigt mij en velen om mij heen. De grote vraag is niet of, maar wanneer wij ons geliefde Amsterdam de rug moeten toekeren omdat andere groeperingen ons niet kunnen of willen accepteren voor wie wij zijn in plaats van wat wij zijn.

Peter van Aalst, Amsterdam

https://www.parool.nl/opinie/-bespuugd- ... ~a4508593/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

"Homo's zijn afval", zegt Marokkaanse minister voor Mensenrechten

18-10-17 - Redactie - Bron: Express Business, VRT, Le Site Info

Afbeelding

Mustafa Ramid, de Marokkaanse minister voor Mensenrechten, heeft homo's "afval" genoemd. Hij zei dit toen hem werd gevraagd naar een nieuwe VN-richtlijn. Die wil dat zijn land een wet schrapt die gevangenisstraffen voorziet voor seksuele relaties tussen mensen van hetzelfde geslacht.

Aan de nieuwe VN-richtlijn wil Ramid zichtbaar geen tijd verliezen. In een filmpje op de Marokkaanse nieuwswebsite Le Site Info vraagt een journalist de minister naar de richtlijn. De camera wordt weggeduwd en de minister wandelt weg, maar vertelt nog snel: "Veel belang moet daar niet aan worden gehecht, homo’s zijn afval."

Het is niet voor het eerst dat Ramid zich als holibi-hater uit. De veelbesproken minister staat eveneens bekend voor tirades tegen vrouwenrechten, muziekfestivals en het gebruik van alcohol.

Grondwet
Binnen de regeringscoalitie heeft geen enkele partij het ontslag van de minister gevraagd. Intussen eisen wel ruim honderd mensenrechtenorganisties een onderzoek naar de uitspraken van Ramid. De Marokkaanse Vereniging voor de Mensenrechten heeft bij koning Mohamed VI aangedrongen om de Grondwet na te leven. Die beschermt homoseksuelen tegen discriminatie.

https://www.demorgen.be/buitenland/-hom ... 55/1XrcDn/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Ariel »

Aangifte om schokkend antihomofilmpje

De fractie van Forza Haarlemmermeer doet aangifte naar aanleiding van een schokkende YouTube-video, waarin homo’s grof worden beledigd. Vloggers van het onbekende kanaal BeterBekendTV gingen in Hoofddorp de straat op om te vragen hoe mensen zouden reageren als hun zoon homoseksueel blijkt te zijn. Sommige antwoorden zijn zo schokkend, dat de lokale politieke partij zich genoodzaakt ziet aangifte te doen. „Dit is haatzaaien en oproepen tot geweld tegen homo’s.”

Ik zou hem eruit sturen. Ga weg uit mijn huis, man”, zegt een slecht Nederlands sprekende jongeman die zich ’Rapper Hoofddorp’ noemt. De presentator geeft hem deels gelijk, maar voegt er wel aan toe: „Ik zou hem misschien wel houden, omdat het mijn zoon is.”

’Zou hem ophangen’

Andere geïnterviewden zijn een stuk grover in hun antwoorden. „Ik zou hem doodmaken”, begint een Marokkaans-Nederlandse jongeman in campingsmoking, die zichzelf ’Bolle’ noemt.

Hij vindt het wel een moeilijke vraag, geeft hij daarna aan. „Ik weet het echt niet”, zegt hij twijfelend, om er later toch aan toe te voegen: „Ik zou hem denk ik wel ophangen, ouwe. Ik zou zijn piemel eraf snijden zodat hij geen homo meer kan zijn”, besluit hij lachend. Dit tot grote hilariteit van de andere presentator, die bijna omvalt van het lachen.

’Moeder slaan’

Een jongen op de scooter van een lokale pizzeria reageert agressief: „Ik zou zijn k****rmoeder de k****r inslaan.” Ook zijn zoon zou hij een paar rake klappen geven, zegt hij met gebruik van meer scheldwoorden. Wederom lacht de presentator zich rot.

Aangifte

Paul Meijer van de lokale partij Forza Haarlemmermeer laat aan De Telegraaf weten aangifte te doen, zowel tegen de jongens die aan het woord komen, als tegen de makers van de vlog. „Dit is haatzaaien en oproepen tot geweld tegen homo’s”, vindt de partij, die bovendien eist dat de politie hiertegen optreedt.

Ook zou de lokale politiek de vlog publiekelijk moeten veroordelen en gericht de homohaat onder islamitische jongeren moeten aanpakken, aldus Forza. Daarom gaat de partij vragen stellen aan het college van burgemeester en wethouders.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

Boetes voor moslims die anti-homofolders in Amsterdam verspreidden

4 januari 2019

Afbeelding

Verdachten beriepen zich op ‘islamitische geloofsovertuiging’

Twee mannen uit Den Haag (31) en één uit Rotterdam (41) zijn ieder veroordeeld tot een boete van € 500,- of tien dagen celstraf, omdat zij folders hebben verspreid met teksten die onnodig grievend zijn voor homoseksuelen. De rechtbank in Amsterdam oordeelde vrijdag dat de drie verdachten zich schuldig hebben gemaakt aan groepsbelediging en het aanzetten tot discriminatie vanwege seksuele geaardheid.

In de folder werd een koppeling gelegd tussen homoseksualiteit en kindermisbruik. De folders werden in oktober 2016 verspreid in Amsterdam-West en Nieuw-West. Veel mensen deden aangifte.

De cijfers en beweringen in de flyer kwamen uit een oud en zeer beperkt onderzoek en werden ten onrechte gepresenteerd als feiten, constateerde de rechtbank. De gelegde koppeling tussen homoseksualiteit en een ernstig strafbaar feit was ongefundeerd, verwerpelijk en zeer kwetsend. Daarmee werd een groep mensen bij het publiek in een kwaad daglicht gesteld, in diskrediet gebracht en werd hun waardigheid aangetast, stelde de rechtbank.

De verdachten handelden vanuit hun islamitische geloofsovertuiging en hadden geen spijt van hun beweringen, bleek eerder op de zitting. Volgens hun was de folder niet bedoeld om te kwetsen maar wilden ze opkomen voor hun geloof.

Maar ook religieuze overtuigingen hebben een grens, benadrukte de rechtbank. “Kwetsende en verontrustende uitlatingen zijn toegestaan in het kader van de vrije meningsuiting, maar hier is de grens van het toelaatbare overschreden. Iedereen moet zich veilig voelen en het debat met respect voeren.”

De aanklager had taakstraffen van veertig uur geëist, maar de rechtbank vond boetes passender.

ANP

https://tpo.nl/2019/01/04/boetes-voor-m ... um=twitter
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

Europa te gevaarlijk voor homoseksuelen: Britse activist Milo Yiannopoulos vraagt asiel aan in de VS

Geplaatst op 15 januari 2019

Afbeelding

De bekende homoseksuele en liberaal-conservatieve Britse activist Milo Yiannopoulos (foto), waarover de laatste tijd weinig was te vernemen, heeft het woord weer genomen. Hij verzoekt de VS om asiel. De reden: voor homoseksuelen is Europa op grond van de met de massa-immigratie gepaard gaande islamisering levensgevaarlijk geworden.

In een bijdrage voor “FrontPage Magazine” herinnert Milo aan een column die hij in 2015 schreef en die hem verzekerd zou hebben van zijn “plaats in het pantheon van de rechtse haatfiguren”: “Ik ben een homoseksuele man en de massale islamitische immigratie boezemt me angst in.”

“De kanker heeft meer uitzaaiingen gevormd”
Korte tijd later zou hij Londen hebben verlaten, verontrust over de toestand van zijn geboortestad en in de hoop dat hij met een megafoon in Amerika een schok over de Europese islamisering zou kunnen veroorzaken.

Helaas zonder succes: “De kanker heeft meer uitzaaiingen gevormd. Hoewel ik sindsdien met een Amerikaans staatsburger ben getrouwd en daarom aanspraak heb op een Green Card, dien ik een asielverzoek in de VS in. Het is de enige manier om er zeker van te zijn dat ik nooit hoef terug te keren naar een land met zoveel burgers die me in de gevangenis of dood willen zien.”

De moslims van Groot-Brittannië haten homo´s – bijna zonder uitzondering
Bijzonder erg zouden de toestanden echter in Groot-Brittannië zijn: “Moslims in Groot-Brittannië hebben de meest schijnheilige en barbaarse waarden van een islamitische gemeenschap in het hele Westen en hun reactionaire instellingen blijven niet beperkt tot homoseksuelen.

Slechts 3% van de Britse moslims vindt dat seks buiten het huwelijk moreel acceptabel is. Eén op de twintig moslims in Groot-Brittannië zegt dat hij sympathiseert met zelfmoordterroristen. Eén op de drie vindt dat mannen meerdere vrouwen zouden moeten mogen hebben. 39% is het er mee eens dat “vrouwen hun mannen zouden moeten gehoorzamen”.

Maar hun afkeer van homo´s zou “universeel en absoluut” zijn: “In Groot-Brittannië levende moslims kennen alleen maar ´zero tolerance´ tegenover homoseksualiteit. Geen van de 500 moslims, die voor een peiling van Gallup in 2009 geënquêteerd werden, zei dat ze homoseksualiteit acceptabel zouden vinden.”

“Ik wil alleen nog maar weg hier”
Zijn artikel sluit Milo – zoals we hem kennen – theatraal af: “Ik wil alleen nog maar weg hier. Als homoseksuele conservatief in het openbare leven voel ik me niet meer veilig in Groot-Brittannië.

Mijn regering weigert de noodzakelijke stappen te ondernemen om me te beschermen en heeft zich in veel gevallen actief tegen mijn belangen als lid van de risicogroep verzet. Daarom vraag ik aan de VS om me te helpen!”

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/01/15 ... -in-de-vs/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door King George »

Heeft het linkse deugmensje Claudia de Breij al van zich laten horen/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

Londen: “Groep mannen” pleegt zuuraanslag op homoseksuelen

Geplaatst op 19 januari 2019



Negen leden van een “groep mannen” werden nu tot langjarige gevangenisstraffen veroordeeld. Zij pleegden in mei 2018 een choquerende zuuraanval op meerdere mannen, die op dat moment een homoclub in Londen verlieten.

De ruzie begon toen Onur Ardic, 27, het slachtoffer agressief benaderde. Die werd al snel door een groep omringd en daarna door de 30-jarige Mustafa Kiziltan geslagen. Voorbijgangers probeerden te helpen, maar werden eveneens heel snel door de “groep mannen” aangevallen.

Bijtende vloeistof in gezicht gespoten

Toen een serie slachtoffers probeerde te vluchten, spoot Onel hen een bijtende vloeistof in het gezicht. De daders vluchtten uiteindelijk in drie gereed staande auto´s en riepen homofobe scheldwoorden.

Daarbij raakte een man zwaargewond (gebroken oogkas en invretende verbrandingen in de ogen). De bekend geworden namen van de daders verraden de cultureel-religieuze achtergrond van de daders: Guven Ulas, Serkan Kiziltan, Umit Kaygisiz, Yasam Erdoğan, Turgut Adakan – om slechts enkele te noemen.

De media spreken echter alleen maar van een “groep mannen”.

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/01/19 ... seksuelen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

Gezocht: Homofobe “religie” met vijf letters

Geplaatst op 6 april 2019

Afbeelding
Sinds 3 april dreigt voor homoseksuelen in Brunei de doodstraf door steniging.

In het sultanaat Brunei geldt sinds afgelopen woensdag de doodstraf voor homoseksuelen. Het “Yahoo-Nieuws” viel nu op dat het land niet alleen staat met zijn homohaat. Het korte bericht noemt nog 11 andere landen, waarin voor homoseksuelen de doodstraf dreigt:

Treurig genoeg is Brunei echter niet het enige land, waarin handelingen met de eigen sekse met de dood bestraft kunnen worden. Volgens de International Lesbian, Gay, Bisexual, Trans and Intersex Association (ILGA) dreigt homoseksuelen ook in deze elf landen de doodstraf:

Afghanistan – Iran – Jemen – Qatar – Mauritanië – Nigeria – Pakistan – Saoedi-Arabië – Somalië – Soedan – Verenigde Arabische Emiraten

De schokkende balans van de ILGA houdt niet op met deze opsomming. Volgens de activisten worden in totaal in 70 landen in de wereld relaties tussen gelijke seksen gecriminaliseerd, wat in een deel van deze landen een levenslange gevangenisstraf kan betekenen.


Zulke instellingen en wetten komen niet zomaar uit de lucht vallen, ze ontstaan in en uit een hen omringende cultuur. Deze”cultuur” wordt bij ons beschamend verzwegen wanneer zij door een heel bepaalde “religie” beïnvloed wordt respectievelijk alleen maar uit deze “religie” bestaat. Zij is de bepalende “religie” in de elf opgesomde landen, de verenigende band voor haat tegen homoseksuelen en lesbiennes. Gezocht: terreurreligie met vijf letters die begint met een “i”.

Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/04/06 ... f-letters/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hebben moslims een hekel aan Homo's ??

Bericht door Pilgrim »

Paul Joseph Watson: Islam versus LGBT
Paul Joseph Watson - Gepubliceerd op 3 apr. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie