Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Hilversummer krijgt boete voor beledigen kassière met hoofddoek

De politierechter in Almere heeft vrijdag een 50-jarige Hilversummer veroordeeld tot een geldboete van 700 euro, waarvan 350 euro voorwaardelijk, voor groepsbelediging van moslims. De man beledigde vorig jaar juni in het openbaar een kassière van een supermarkt in Hilversum.

De nietsvermoedende kassière is op 1 juni vorig jaar aan het werk toen zij opeens de Hilversummer hoort zeggen: 'Doe je hoofddoek af, ik reken niet af bij een terrorist'. De totaal verbouwereerde vrouw meldt het incident bij haar leidinggevende.

Een paar dagen later komt de verdachte opnieuw de supermarkt binnen. Dezelfde vrouw is aan het werk. Als de verdachte wil afrekenen, schreeuwt hij of er niet een andere kassa open kan, omdat hij niet wil afrekenen 'bij die terrorist, die vuile kanker moslim'. De beveiligers van de supermarkt houden de man aan en de kassière doet aangifte van groepsbelediging.

Volgens de politierechter een terechte aangifte, omdat de Hilversummer in het openbaar met zijn beledigende woorden een verband legt tussen moslims en terroristen. "Met deze openbare uiting beledig je niet alleen de persoon in kwestie maar tegelijk een hele groep", aldus het vonnis van de politierechter. Uitingen van deze aard zijn soms toegestaan als het een artistieke uiting betreft of als de uiting bedoeld is voor het publieke debat. Daar was hier in beide gevallen geen sprake van.

De kans is groot dat de Hilversummer tegen de uitspraak in hoger beroep gaat. De man was zelf niet aanwezig op de zitting, maar liet middels een slecht leesbare fax weten het niet eens te zijn met de gang van zaken. Hij deed een wrakingsverzoek dat de politierechter afwees, omdat het verzoek niet volgens de zin van de wet is gedaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door King George »

Wie van ons is er bereid een andere kassa uit te kiezen, zelfs al is de wachtrij langer, als er achter de kassa zo'n kopvod of een tent zit?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

King George schreef:Wie van ons is er bereid een andere kassa uit te kiezen, zelfs al is de wachtrij langer, als er achter de kassa zo'n kopvod of een tent zit?
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
King George schreef:Wie van ons is er bereid een andere kassa uit te kiezen, zelfs al is de wachtrij langer, als er achter de kassa zo'n kopvod of een tent zit?
Afbeelding
Ik koop regelmatig bij DEEN. Die staat erom bekend een voorkeur aan de dag te leggen voor schaamhaarlappenvolk achter de kassa. Maar wat te doen als het de enig bemande kassa is? Dan sla ik voortaan een beurt over. Ik leg dan mijn A4-tje in het mandje met gekochte artikelen dat ik ergens neerzet en laat staan.

Op het A4-tje staat: "Beste DEEN, Ik zie dat u de kassa gebruikt om propaganda te maken voor de Islam. Daar pas ik voor. Ik kom hier voor mijn boodschappen en anders niet."

Bedankt Ariel! Je hebt mij op dit idee gebracht. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef: de dag te leggen voor schaamhaarlappenvolk achter de kassa. Maar wat te doen als het de enig bemande kassa is? Dan sla ik voortaan een beurt over. Ik leg dan mijn A4-tje in het mandje met gekochte artikelen dat ik ergens neerzet en laat staan.

Op het A4-tje staat: "Beste DEEN, Ik zie dat u de kassa gebruikt om propaganda te maken voor de Islam. Daar pas ik voor. Ik kom hier voor mijn boodschappen en anders niet."
[icon_lol.gif]
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Auto rijdt in op mensen moslimcentrum Londen

Drie mensen zijn gewond geraakt toen een automobilist bij een islamitisch centrum in het noordwesten van Londen met zijn auto voetgangers aanreed. De chauffeur en drie andere inzittenden zouden anti-islamitische kreten hebben geslaakt, nadat ze eerder ruzie met een aantal omstanders hadden gehad.

De vier in de auto hebben volgens ooggetuigen die de London Evening Standard citeerde, op een parkeerplaats alcohol en drugs gebruikt. Toen omstanders hen in de nacht van dinsdag op woensdag verzochten te vertrekken, ontstond ruzie. Daarbij waren ook bezoekers van het al-Majlis al-Hussaini Islamitisch Centrum betrokken.

De auto reed plotseling weg en raakte omstanders van wie er drie gewond raakten en er twee in een ziekenhuis zijn behandeld. De politie poogt de auto en de inzittenden te achterhalen. Er wordt buurtonderzoek gedaan en er zijn meer patrouilles gestuurd naar de wijk Cricklewood die ongeveer 9 kilometer van het centrum van de Britse hoofdstad verwijderd ligt. De politie gaat vooralsnog niet uit van een terroristisch incident.
Shocking moment speeding hit-and-run driver swerves at worshipers outside London mosque in 'anti-Muslim' attack that left three injured
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Mahalingam »

https://www.telegraph.co.uk/news/2018/0 ... ves-crowd/

Als ik het goed begrijp zaten drie mannen en een vrouw samen in een auto. En zeker in het gebied waar de sharia geldt (hun parkeerterrein) is dat een anti-sociale daad.
Dat werd ruzie met de bewakers (die over de zedelijkheid waken). En er werd gescholden.
Er kwam een meute op af die al gauw ontstak in religieuze woede.
Er werden deuken in de auto geslagen. Men reed met spoed weg waarop enkele de weg versperden met botbreuken als gevolg.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Er werden deuken in de auto geslagen. Men reed met spoed weg waarop enkele de weg versperden met botbreuken als gevolg.
Ahhh :shock: dat werpt een heel ander licht op de zaak. De mensen in de auto waren bang en moesten zich verdedigen.
Scotland Yard said that just after midnight, security at the Muslim community centre "were informed of occupants in a car behaving anti-socially, drinking and allegedly using drugs".

It added: "The occupants of the car - three males and a woman all aged in their mid-20s - were asked to leave the private car park.

"The car then drove near the centre and the occupants were involved in a confrontation with a large group of people visiting the centre
Logisch toch dat de personen die in de auto zaten terug scholden. Ik zou in zo'n situatie ook zeggen "Flikker op moslim"
"They were heard shouting anti Islamic taunts at the crowd before they started their attack. Fortunately, a number of volunteers bravely stood between the speeding vehicle and patrons heading home.
Zijn die "dappere" moslims degene die gewond geraakt zijn?
"These acts of bravery potentially saved the lives of dozens of innocent people from being taken."
Nou, dat is wel heel dramatisch gesteld. Ik geloof niet dat het leven van andere mohammedanen in gevaar gebracht is. Maar ja, moslims spelen nu eenmaal graag slachtoffer.

Zijn er trouwens door deugmensen al bloemen gebracht naar die moskeet als steunbetuiging?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Maar ja, moslims spelen nu eenmaal graag slachtoffer.
Dat is koren op de molen van de marxisten die daar maar al te graag voor in de bres springen (en bij verkiezingen de bijbehorende winst opstrijken).
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

:shock: Vreselijk...The horror, the horror. Ik hoop dat de politie op zoek is naar de daders. Hoeveel dooie zijn er gevallen?

Afbeelding

Fury as 'bacon' is scrawled on walls of Newcastle mosque in 'disgusting' attack

A Newcastle mosque has been daubed with graffiti in an act of “disgusting” vandalism.

The word ‘bacon’ was spray-painted in large letters on the side of The Heaton Mosque and Islamic Centre, located on the corner of Rothbury Terrace and Heaton Road.

The vandalism was discovered by shocked residents on Friday morning.

One shocked Heaton resident said: “It’s disgraceful, I’m shocked this has happened

Councillor John-Paul Stephenson, who represents the Heaton ward, said: “This is an outrageous attack on our community. Heaton is well loved for its diversity.

“This attack goes against everything we stand for. Councillors will be meeting with the mosque to discuss this and offer the support we can.

“Attacks like this will not be tolerated in our community.”
HAHAHAHAHAHAHAHAHA... [icon_lol.gif] Wat een ophef over één lullig woordje. Als er nou bacon and eggs had gestaan dan had ik het kunnen begrijpen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Mahalingam »

Everybody shocked ?

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Poederbrief afgeleverd bij moskee in Arnhem

Bij de Marokkaans Islamitische Vereniging in Arnhem is een poederbrief bezorgd. In het gebouw van de vereniging zit onder meer een moskee. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) onderzoekt wat erin zit, schrijft Omroep Gelderland.

Voor zover bekend is niemand gewond geraakt. De politie zegt dat het er dus op lijkt dat er geen schadelijke stof in de brief zat. De brief werd gisteren geopend, maar vandaag rukten de hulpdiensten pas uit.

"We kwamen er via via achter dat er een poederbrief was bezorgd", zegt een politiewoordvoerder. "We hebben de geadresseerde laten weten dat we dat een volgende keer graag direct horen. We kregen niet de indruk dat de geadresseerde erg geschrokken was van de poederbrief."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Onbekenden hangen kwetsend spandoek aan Haagse moskee

Op de gevel van de As-Soennah-moskee in Den Haag is zondagmorgen een spandoek geplaatst met daarop beledigende teksten aan het adres van de profeet Mohammed.

Naast het spandoek waren een Arabisch uitziende en deels ontblote pop en in het kruis een pop van een baby geplaatst, meldt het ANP.

Een woordvoerder van de Stichting as-Soennah meldde dat er tientallen gelovigen in de moskee aanwezig voor het ochtendgebed toen de poppen en het spandoek werden geplaatst. Het incident was kort voordat kinderen koranonderwijs zouden volgen.

De politie meldt dat ze met met de Stichting a-Soenah contact heeft gehad over het incident en dat ze zaak onderzoekt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

LOL. We hebben beeld.

Een woordvoerder van de Stichting as-Soennah meldde dat er tientallen gelovigen in de moskee aanwezig voor het ochtendgebed toen de poppen en het spandoek werden geplaatst. Het incident was kort voordat kinderen koranonderwijs zouden volgen.

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Awwwwwwwwww.... :cry:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door Mahalingam »

En hoe brengt de Telegraaf die foto? Zodanig dat lezers en Mohammedanen niet (erg) gekwetst zullen worden.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door xplosive »

 
Hieronder nog een bericht, met in het rood commentaar van mijzelf erbij :
Tegen de gevel van de as-Soennah-moskee in Den Haag is zondagochtend een spandoek geplaatst met daarop beledigende teksten aan het adres van de profeet Mohammed (oh, oh, mag niet!). Naast het spandoek was een etalagepop geplaatst, die kleding droeg met Arabische kenmerken, half ontbloot was en voorzien van baard, met in het kruis een babypop.

Een woordvoerder van de Stichting as-Soennah meldde dat er tientallen gelovigen in de moskee aanwezig waren voor het ochtendgebed toen de poppen en het spandoek werden geplaatst. Het incident vond plaats kort voordat kinderen koranonderwijs zouden volgen.

"Op bewakingsbeelden is te zien dat de poppen en het spandoek omstreeks kwart over vijf zijn geplaatst", zegt Abdelhamid Taheri, bestuursvoorzitter van de Stichting as-Soennah. "Dit is geen aanval op alleen onze moskee, maar een aanslag op de hele moslimwereld (hoezo wij-zij-denken ?)", vindt hij.

Taheri wijst met een beschuldigende vinger naar rechts-extremisten (dat woord doet het altijd goed bij vrijwillige dhimmi's). Op het spandoek is volgens hem onder meer "De Koran is vergif" (en iets anders is het niet) te lezen.

Verdachte nog niet in beeld
"Het is nog niet duidelijk wie het spandoek en de poppen daar heeft geplaatst", zegt een woordvoerder van de politie Den Haag desgevraagd tegen NU.nl. "We hebben contact met de Stichting as-Soennah over het incident en we onderzoeken de zaak."

Taheri zegt nog niet te weten of hij aangifte gaat doen. "De politie in de wijk doet haar best, maar ik heb weinig vertrouwen in het Openbaar Ministerie. Aangiften bij eerdere aanvallen (is het gebouw beschadigd? zijn er mensen gewond geraakt?) op onze moskee hebben nooit iets opgeleverd."

Volgens hem wordt door de verantwoordelijke autoriteiten te weinig opgetreden tegen moslimhaat (het woord haat gebruiken werkt ook altijd goed).

Burgemeester uit haar 'afschuw'
Burgemeester Pauline Krikke van Den Haag heeft "met afschuw" kennisgenomen van het incident zaterdagnacht bij de moskee, zo schrijft ze zondagmiddag in een persverklaring.

"In Den Haag hebben we het recht met elkaar van mening te verschillen (behalve als je vindt dat een als profeet beschouwde Mohammed een sadistische kinderverkrachter was, want dan is de wereld te klein, vooral bij de hypocriete burgemeester Pauline Krikke) maar wel binnen de kaders van de wet (zijn die kaders overschreden dan? dit is toch gewoon vrijheid van meningsuiting?), en met respect voor elkaars denkbeelden (respect voor haat tegen niet-moslims, waar de Koran vol mee staat hoeven we nooit of te nimmer te hebben, burgemeester Pauline Krikke ziet dat blijkbaar anders)", aldus Krikke.

Ze schrijft dat ze hoopt dat het politieonderzoek naar de daders leidt (de daders dienen gehuldigd en bejubeld te worden met als beloning een miljoen euro van de staat).
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

xplosive schreef: 

Een woordvoerder van de Stichting as-Soennah meldde dat er tientallen gelovigen in de moskee aanwezig waren voor het ochtendgebed toen de poppen en het spandoek werden geplaatst. Het incident vond plaats kort voordat kinderen koranonderwijs zouden volgen.

"Op bewakingsbeelden is te zien dat de poppen en het spandoek omstreeks kwart over vijf zijn geplaatst",
Kwart over 5 zaten moslims dus al te bidden. Kinderen kwamen dus daarna...

Krijgen kinderen van moslims al om 6 uur in de ochtend koranonderwijs?

Daar geloof ik niets van. En volgens hun eigen agenda is er pas om 9 uur geloofsleer.

Dus tijd genoeg om de poppen op te ruimen zodat kinderen er niet mee werden geconfronteerd..

Alle kranten lopen leeg op deze in hun ogen "schandalige " actie. Alsof er een moskee vol met gelovige uitgemoord is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Arnoud van Doorn is ook heel verdrietig. Hij schrijft:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Nog wat fijne reacties.

Afbeelding

Afbeelding

Er zullen weer heel wat auto's in de brand gestoken worden vermoed ik.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Arnoud trekt zijn keutel in. Waarschijnlijk is hij bang voor aangiftes.

Jullie begrijpen me verkeerd is zijn excuus.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door Ariel »

Farid Azarkan van Denk gaat Kamervragen stellen over het incident bij de Haagse as-Soennah-moskee. Daar werd zondagmorgen een spandoek opgehangen waarop de profeet Mohammed in grove bewoordingen wordt uitgemaakt voor pedofiel en ook de tekst ’De Koran is vergif’ is aangebracht. Naast het spandoek was een etalagepop neergezet in Arabische kleding, met voor het kruis een babypop.

De anti-islamiseringsbeweging Pegida heeft toegegeven dat ze achter de actie zit. Woordvoerder Edwin Wagensveld zei tegen Omroep West dat de actie was bedoeld als aanklacht tegen het demonstratiebeleid van de Haagse burgemeester Krikke. Van haar mag Pegida niet demonstreren bij een moskee.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door King George »

De kranten huilen met schreeuwende koppen, Krikke is in tranen. Nou nou. Volgens mij hebben we hier alleen op dit forum al een uitgebreid archief aan haat en geweld vanuit de as-Soennah Moskee. En daarover zijn de kranten, Krikke en zo dan weer ijzig stil. En die Krikke is al net zo incompetent als haar voorganger Van Aartsen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bedreigingen/ beledigingen aan het adres van moslims

Bericht door Pilgrim »

BRIEFJE VAN JAN – Aan Arnoud van Doorn

Door: jndkgrf, 9:01, 04 maart 2019

Dat laffe twat-gedrag, dat altijd maar weglopen voor je eigen woorden en daden, ik wálg ervan

Afbeelding

Meneer Van Doorn,

“Als de overheid nu niet keihard ingrijpt tegen moslimhaat dan nemen een miljoen moslims in Nederland zelf maatregelen”, twitterde u gisteren. “En als de geest uit de fles is gaat hij er niet meer in.”

Ik neem aan dat u een klein stijfje kreeg toen u de woorden optikte.

Wat kwam het u goed uit hè, dat twee mannen en een vrouw gisterochtend twee poppen en een spandoek ophingen bij de As Soennah Moskee in de Haagse Schilderswijk?

Kon u weer een bommetje droppen.

En daarna heel hard wegrennen.

Want hoe konden die domme sukkels die die tweet lazen toch denken dat u met “dan nemen een miljoen moslims zelf maatregelen” iets onvriendelijks bedoelde? Alsof er een vredelievender volk dan de moslims is!

Dus na een paar uur mini-ophef gooide u er achteraan: “Ik roep nergens op tot eigenrichting of geweld. Integendeel.”

Misschien vind ik dat nog wel het meest verachtelijke aan u.

Eerst het ontvankelijke deel van de moslimgemeenschap een beetje ophitsen en daarna de vermoorde onschuld spelen.

Het is een beetje een patroon bij u.

U werd veroordeeld voor het lekken van geheime stukken. Ten onrechte.

U werd veroordeeld voor verboden wapenbezit. Ten onrechte.

U werd veroordeeld wegens drugshandel. Ten onrechte.

Allemaal “politiek proces”.

Dat laffe twat-gedrag, dat altijd maar weglopen voor je eigen woorden en daden, ik wálg ervan.

En: “Heeft iemand het adres van die Edwin Wagensveld (van Pegida, JD.) voor me?” En dan even later: “Wat nou? Ik wil hem alleen maar een kaartje sturen.”

Wees eens één keer in je leven een vént, man!

Dat gezegd hebbende: Mohammed wás een pedofiel, in de As Soennah-moskee wórden vrouwenbesnijdenis en kindhuwelijken niet bepaald ondubbelzinnig veroordeeld en toch vond ik de actie met die poppen en dat spandoek weinig chic.

En nogal contra-productief.

Want als ik lees dat uw Amsterdamse collega-provocateur Fatima Elatik (PvdA) spreekt over een “laffe racistische aanslag op godsdienstvrijheid” dan ligt er niet één slachtofferkaart op tafel, maar meteen een heel pak.

Je kunt veel vinden van twee poppen en een spandoek, maar een “aanslag” is toch echt iets anders.

Groet,

JanD

https://tpo.nl/2019/03/04/briefje-van-j ... van-doorn/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie