De Gutmensch

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Gutmensch

Bericht door Ali Yas »

Dat is het punt: als er een hek staat, is het de bedoeling dat je daar niet overheen gaat. Wie dat dan toch doet, is per definitie te kwader trouw. In Australië weten ze daar wel raad mee: ofwel je vraagt legaal asiel aan, of je bent kansloos. Taferelen met volgepropte bootjes zijn daar dan ook verleden tijd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Gutmensch

Bericht door mercator »

Wie klimt er over een hek of maakt het kapot ? Inbrekers en lui met anderszins kwade bedoelingen. K zou wel s willen weten wat al die "medemenselijke" linksmensen ervan zouden vinden als een paar 100 negers bij hen de deur instampen en binnen komen gestormd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

NUTTIGE IDIOTEN...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: De Gutmensch

Bericht door Schepsel! »

Nah, het is geloofwaardiger als er zou staan ''I'm a liberal and he has shitty opinions but they don't represent islam or all muslims''. Ze erkennen dat individuen gevaarlijk/kwaadwillend/vrouwen-homo-noemmaarop-hatend kunnen zijn, maar voegen daar meteen dwangmatig aan toe dat er met islam at large niks of weinig mis is, en dat het racistisch is om op te merken dat er onder de moslimgemeenschap wijdverbreide problemen zijn.
(^v^)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Nieuws uit Gutmensch-stad

Geplaatst op 29 november 2015

De SGP in Apeldoorn wil dat vluchtelingen in de noodopvang de mogelijkheid krijgen tegen een kleine vergoeding vrijwilligerswerk te doen. En ik maar denken dat ze daar na hun welkomstliedjes de totale verzorging voor die arme ‘vluchtelingen’ op zich hadden genomen. Het zal toch niet waar zijn dat het bij één maaltijd gebleven is?

Dat die ‘vluchtelingen’ zomaar het sportveld gebruikten wanneer het hen uitkwam, zat Apeldoorn niet lekker. Maar ze hoeven dat daar in Apeldoorn toch niet zo hoog op te nemen. Kom op zeg! Je kunt van die arme getraumatiseerde ‘vluchtelingen’ toch niet verlangen dat ze met jullie rekening houden. Gun die jongens jullie sportveld! Bovendien, jullie kunnen lekker de hele dag werken. Maar die vluchtelingen, die hebben het pas zwaar man, die vervelen zich te pletter. Lopen maar wat langs de straat. Zien al die mooie etalages. Kunnen niks kopen, want ze hebben geen geld. Stom dat ze nog geen weekgeld hebben! Even geduld oefenen kun je natuurlijk niet vragen. Er valt al zoveel tegen. Allemaal extra traumatisch. Wat doe je dan als ‘vluchteling’? Je moet toch wat. En trouwens, zo’n ‘vluchteling’ heeft toch zeker ook recht al die dingen? Snap dat dan!

Volgens meneer Van den Berge van de SGP moeten wij dan ook niet gek opkijken dat er gestolen wordt. Normaal toch? Doet iedereen in dit land die gebrek aan geld heeft, gewoon meenemen die handel. Geen kwaad woord van die tentbewoners. We begrijpen het. We zien het door de vingers. Net zoals we zwartrijden door de vingers zien en nog wat andere dingetjes… Gelukkig komt de SGP met een mooi plannetje: het college van Apeldoorn moet de mogelijkheid onderzoeken dat die gasten op kleine schaal vrijwilligerswerk kunnen doen. Nu denk ik altijd dat vrijwilligerswerk vrijwillig wordt gedaan: even een boodschap voor de buurman, hond uitlaten, een keer ramen zemen, kleine reparatie. Maar nee, daar ben je per slot van rekening geen ‘vluchteling’ voor. Money! Money!

Ik vraag me ook af wat Van den Berge onder kleine vergoeding verstaat. Wedden dat daar heibel van komt? Te weinig. Discriminatie, uitbuiting, slavernij zelfs! Voor je het weet staan de meldpunten in Apeldoorn roodgloeiend. En wie gaat betalen? Van den Berge heeft aan alles gedacht. De organisatie waar de vluchteling aan de slag gaat, moet dokken. Dat kan (daar komt ie...) ook de gemeente zijn. Dus die vriendelijke lui in Apeldoorn mogen nu via een omweg ook nog eens het zakgeld van de vluchtelingen betalen.

Hij gaat lekker in Apeldoorn. Of toch niet zo? De SGP roept het college er ook nog toe op ‘bij scholen en verenigingen, maar ook bij asielzoekers en vluchtelingen extra aandacht te vragen voor respect, waarden en normen’. De fractie vindt dit van belang nu er ‘door de toestroom extra druk op draagvlak en draagkracht in de samenleving ontstaat’. Lees ik hier tussen de regels door dat het toch niet allemaal rozengeur en maneschijn is daar in Gutmensch-stad?

Door: Wim van Schaik

https://ejbron.wordpress.com/2015/11/29 ... nsch-stad/
De SGP lijkt aardig veranderd te zijn... :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

“Islamisme”

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

“Vluchtelingen” krijgen eigen App

S. Van den Bulk | 8 dec 2015

Bent u een “vluchteling”, heeft u een smartphone en weet u niet meer wat u moet doen? De Refugee Buddy App van het Rode Kruis kan u helpen.

Want de hulporganisatie komt vandaag met een applicatie voor de smartphone waarmee “vluchtelingen” worden voorzien in hun informatiebehoefte. Volgens het Rode Kruis leert de applicatie de “vluchteling” onder andere in welke stad hij of zij is, waar de apotheek zich bevindt en hoe laat de trein gaat.

Volgens het Rode Kruis heeft ongeveer 90 procent van de vluchtelingen een smartphone. Voor hen is de telefoon een 'steun en toeverlaat', ook om contact te houden met de familie thuis.

De app is beschikbaar in het Engels, Arabisch, Frans en Tigrinia (voor de Eritreërs). De vluchteling met een iPhone heeft pech: de applicatie is voor nu enkel beschikbaar in de Google Play Store.

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2015/1 ... en_ap.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Ach, zie nu eens. Wat schattig. :heart: Asielzoekers mogen een nachtje bij BN'ers logeren .
Asielzoekers mogen nachtje bij BN'ers logeren

door Servaas van der Laan

Tijdens de 'Nacht van de Vervanging' van het Amsterdamse Steunpunt Vluchtelingen mogen asielzoekers een nachtje bij een bekende Nederlander slapen. Zangeres en presentatrice Angela Groothuizen heeft zich voor de actie opgegeven.

'Hartverscheurend,' noemt Groothuizen de migrantenstroom vanuit Syrië, Irak en Afghanistan. 'Het is dit jaar zó groot geworden en het is zo lang voorpaginanieuws. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om huis en haard achter te laten. Het kost me niet veel moeite om mezelf ook zo te zien. Dat je in Frankrijk aan het wandelen bent en je aan mensen vraagt of ze je willen opvangen.'

Groothuizen is één van de BN'ers die dit jaar meedoen aan de 'Nacht van de Vervanging' van het Amsterdamse Steunpunt Vluchtelingen. Deze stichting zet zich in voor uitgeprocedeerde asielzoekers in Nederland.

De illegalen moeten Nederland verlaten, maar Groothuizen vindt dat er in Nederland genoeg plek is voor nieuwe asielzoekers. 'Mensen roepen "het is vol", maar ik rij elke dag door Nederland en zie dat er echt nog heel veel ruimte is. Nederland kent een geschiedenis van open grenzen. En op een gegeven moment keren mensen wel terug naar Syrië, als de jongens van IS de mond is gesnoerd en terug in hun hok zitten.'

Het opvangen van asielzoekers in tenten vindt de presentatrice geen goed idee. 'Kijk of je iets kunt doen met de tijd dat al die mensen zitten te wachten. Vang ict'ers op bij bedrijven die extra handen nodig hebben, zet muzikanten bij muzikanten. Er wordt ontzettend met de vluchtelingen gesleept. Er staan veel kantoren leeg in Amsterdam, vang ze daar op. Creatieve mensen moeten met oplossingen komen. Dé oplossing heb ik niet, anders was ik wel de politiek in gegaan.'

Woensdag ontmoeten de BN'ers enkele asielzoekers in het Amsterdamse Verzetsmuseum. Aan het einde van de avond neemt iedere BN'er een asielzoeker mee naar huis. Groothuizen krijgt waarschijnlijk iemand uit Eritrea te logeren. 'Ik ben nu druk aan het stofzuigen, het moet er wel een beetje gezellig uitzien. De gast kan in de kamer van mijn oudste dochter slapen, die nu buiten de deur is voor filmopnames.'

Het opvangen van een asielzoeker voor één nacht blijkt aanzienlijk makkelijker te zijn dan het aanbieden van een langduriger verblijf. Onder meer door BN'ers aangewakkerde initiatieven om 'een vluchteling in huis te nemen' sterven vooralsnog in schoonheid.

Ook actrice Hanna Verboom, die in het VARA-programma De Wereld Draait Door (DWDD) aankondigde haar zolderkamer om te bouwen tot gastverblijf voor een vreemdeling geeft nu toe dat haar nobele plan in werkelijkheid moeilijk uit te voeren is.

In een door GeenStijl opgepikt interview in Opzij zegt de actrice: 'Een praktisch probleem is dat ik zo'n oude Amsterdamse zolder heb en het blijkt duurder dan ik dacht om daar leidingen aan te leggen.'

Verboom snapt dat haar actie niet bij iedereen even goed valt: 'Verder kreeg ik veel kritiek op Twitter na het optreden bij DWDD. Ik vond dat heftig, maar het heeft me ook aan het denken gezet. Ik was misschien niet geïnformeerd genoeg om alle haken en ogen te kennen, bijvoorbeeld dat vluchtelingen betere rechten krijgen als ze via het Centraal Orgaan opvang asielzoekers opvang krijgen. Ik zat bij DWDD meer vanuit een gevoel van onmacht: ik wil iets doen, wat kan ik doen? Ik begrijp het wel als mensen mij naïef vonden.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

De actrice Hanna Verboom: 'Een praktisch probleem is dat ik zo'n oude Amsterdamse zolder heb en het blijkt duurder dan ik dacht om daar leidingen aan te leggen.'

Ah, de portemonnee moet worden getrokken. Maar zo zit dat bij sociaal voelende mensen: gaarne de portemonnee van iemand anders. Dus:
Hanna Verboom zet Baderie voor het blok
Hanna Verboom hoopt dat Baderie zijn portemonnee trekt en haar helpt om een badkamer te realiseren op haar zolder. Dat laat de actrice blijken op Twitter. Verboom zat donderdagavond in De Wereld Draait Door, waar ze vertelde dat ze haar zolder gereedmaakt om een vluchteling op te vangen. Er moet alleen nog een badkamer komen, waarop een twitteraar opperde of Baderie haar daar niet bij kan helpen. Dat lijkt Verboom wel wat. “Ja, Baderie?“, aldus de actrice, die Baderie voor het blok zet.

De actrice krijgt kritiek op deze tweet, omdat een ‘nee’ van Baderie, dat een commercieel bedrijf is en geen goed doel, zou kunnen leiden tot mensen die het bedrijf dan neerzetten als anti-vluchteling. “Emo-chantage!“, noemt Pieter het.

En ook Dirk-Jan vindt het ongepast. “Ik snap dit niet. Baderie hoeft toch niets te doen. Huur een klusbedrijf, koop een douche. Betaal het zelf.”
http://www.mediacourant.nl/2015/09/hann ... -het-blok/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Geen medelijden met teleurgestelde Gutmensch

Geplaatst op 14 december 2015

Afbeelding

De Duitsers en hun trawanten hadden in de Tweede Wereldoorlog de gewoonte om slachtoffers van hun gruweldaden hun eigen graf te laten graven. Iets wat we overigens weer zien bij de islamnazi’s van IS. De schokkende beelden kennen we: mensen die met de machinepistolen in de rug en de dood voor ogen aan het graven zijn. Wellicht hopend op een wonder, een plotselinge wending. Want wie wil er nu dood? Wie graaft er zonder dwang z’n eigen graf?

Je eigen graf graven, staat spreekwoordelijk gelijk aan het bewerken van je eigen ondergang. Dat doe je toch niet? Dat druist toch tegen recht en rede in? Toch is dat precies wat veel mensen in Nederland nu juist wel doen: hun eigen graf graven. Met dank aan decennialang cultuurrelativisme, erin gestampt vanaf de peuterspeelzaal en dag in dag uit gepredikt door de media. Volgens dat geloof moeten we ons schamen voor eigen vrijheid en welvaart. Gevolg: doorgeslagen nederigheid bij de benadering van andere culturen. Constant het boetekleed aantrekken, terwijl misstanden elders in de wereld worden vergoelijkt of genegeerd. En al helemaal niet van andere culturen eisen dat deze zich aanpassen aan de onze. Die multiculti gekte is zover door gewoekerd dat er nu sprake is van een nationale deformatie die we het best [url=http://politiek.tpo.nl/2013/09/08/oikof ... et-eigene/]Oikofobie kunnen noemen, een ziekelijke afkeer voor het eigene. De symptomen van deze fobie zijn: eigen cultuur, eigen gebruiken, nationale identiteit en geschiedenis afvallen en verzwakken.

En precies zo graaft men zijn eigen graf. Elke keer dat op onze eigen waarden wordt ingeleverd, gaat de spa een stukje dieper. Geheel vrijwillig en met blind fanatisme. Daarom heb ik geen medelijden met die man in Oostenrijk, trots op zijn jarenlange inzet voor ‘vluchtelingen’, die zijn vertrouwde kapperszaak werd uitgejaagd vanwege een moslima zonder hoofdbedekking. Eigen graf gegraven.

Daarom zeg ik “net goed” tegen die journaliste, zo blij met haar multicul buurtje, wanneer haar kind niet langer met een moslimvriendje mag spelen. Eigen graf gegraven.

Daarom heb ik niets met die Zweedse, die in de trein verkracht werd door een u-weet-wel, maar weigerde aangifte te doen. Eigen graf gegraven. Trouwens, met al die Zweden die jarenlang anderen de maat namen, heb ik evenmin compassie, nu, net als hun land, ook hun welvaart verdwijnt. Eigen graf gegraven.

En met al die vreemdelingen-knuffelaars onder ons zal ik ook geen medelijden hebben als ze straks teleurgesteld zijn. Eigen graf gegraven toen ze zelf de kerstboom weghaalden, toen ze te blote kunst verwijderden, toen ze zo gezellig halalhapjes verorberden, toen ze een bidvertrek op een pretpark oké vonden, toen ze die ramadan zo mooi vonden en het Suikerfeest prachtig, toen ze zwegen toen de grote bek van cabaretiers om grappen te maken over eigen land en landgenoten te klein bleek om een grapje over de profeet te maken. Toen ze nog doorgingen met het graven van hun eigen graf toen de muezzin al over de daken schalde, de haatpredikers door de straten paradeerden, IS openlijk bewonderd werd en toen er al slachtoffers vielen.

Om niet te hoeven zien wie er achter hen staan, dragen deze types zware oogkleppen. Daarom zullen ze nog braaf doorgraven als alcohol verboden wordt (wie weet) of als je geen hond meer mag uitlaten in bepaalde gebieden (zou zomaar kunnen), als de sharia geaccepteerd wordt en polygamie en pedofilie gewoon zijn geworden. Ze zullen zelfs nog bezig zijn met het delven van hun eigen graf op het moment dat ze als nuttige idioten de eersten zijn die er aan gaan.

Delvers van jullie eigen graven, weet dat ik uw dhimmi-gedrag veracht en weet dat ik mijn verachting niet onder stoelen of banken zal steken. Weet ook dat ik het als een teken van hoop zie als mensen jullie dhimmi-gedrag aan de kaak stellen en jullie bombarderen met reacties op jullie idiote (wan)daden.

En ik blijf hopen dat jullie protegés Nederland niet zullen beërven. Dat wijlen Prof. Drs. G.B.J. van Frikschoten het goed gezien heeft. “Zij hebben de autochtone burgers van Europa de oorlog verklaard. Nou, ze kunnen ‘m krijgen. Want ze maakten één vergissing. Ze hebben niets van de geschiedenis geleerd en ons nog niet allemaal vermoord of laten vermoorden. De Europese volken zullen hun geboorterecht en grond opeisen. Ongeacht de prijs”.

Het zal erom spannen!

Door: Wim van Schaik

https://ejbron.wordpress.com/2015/12/14 ... gutmensch/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Een Canadees kinderkoor bezingt de onderwerping aan de islam bij aankomst van Syrische “vluchtelingen”

Geplaatst op 14 december 2015



Tijdens een zeer symbolische mediastunt om heimelijk de islam te bevorderen, werden Canadese kinderen gemanipuleerd om een welkomstconcert te geven voor het eerste contingent Syrische “vluchtelingen” dat in het Canadese Ontario aankwam. Een vernederend islamitisch lied, dat de onderwerping aan de islam bejubelt.

Een kinderkoor zong in het Arabisch afgelopen vrijdag 11 december een vernederend islamitisch lied, dat de officiële onderwerping van het Arabisch Schiereiland aan de islam in juli 622 bejubelt.

De keuze van dit lied is niet bepaald onschuldig. Het lijkt erop dat degenen die deze keuze hebben ingefluisterd (moslims van de Moslimbroederschap in Canada ) dit zonder twijfel “per ongeluk” hebben gedaan, waardoor zij de organisatoren opzettelijk op een dwaalspoor hebben willen brengen. De organisatoren, die het beste voorhebben met de Syrische “vluchtelingen” die vanaf nu Canada beginnen binnen te stromen.

Het feit dat “Tala `al-badru`alaynâa” (de volle maan is opgekomen….) in het Arabisch door autochtone Canadese kinderen wordt gezongen, laat zien dat dit initiatief minutieus is uitgestippeld en gebruikmaakt van de onbekendheid van de westerse organisatoren met de symbolische waarde van dit lied, dat de vroege opkomst van de islam huldigt. In de tekst, die de video op YouTube begeleidt, wordt gedaan alsof Mohammed “de vluchteling” zo verwelkomd werd bij zijn aankomst in 622 in Medina…

Bron: www.dreuz.info

Auteur: Ftouh Souhail

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2015/12/14 ... htelingen/
De naïviteit van de Gutmenschen grenst werkelijk aan het absurde... :shock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Er is een video gemaakt door Gutmenschen. Zo steken ze veren in eigen reet.
Dit gebeurt volledig politiek correct natuurlijk.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Ik was van plan om het filmpje niet te bekijken. :redface2: heb ik nu toch gedaan, en ik ben niet onder de indruk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

De goedgelovige Gutmensch en de zielige vluchteling

Bericht door King George »

Vrijwilligster bij asielzoekers: mijn helperssyndroom werd misbruikt

Ingediend door copywriter op 31 december, 2015 - 13:03. Gedrag

Duitsland, december 2015

Ik was een van de mensen die in september vluchtelingen verwelkomde bij het station in München. Ik zou vrijwilligster worden bij een opvangcentrum om kleding te sorteren en te helpen bij het uitdelen van eten. Alle vrijwilligers werd gevraagd om de vluchtelingen bij het station te verwelkomen.

Afbeelding

Kleding uitdelen: geen Boss of Nike

Ik wou families met kinderen helpen, maar dat was niet zo eenvoudig, want er waren bijna uitsluitend jonge mannen. De weinige vrouwen - vier- waren met hun kinderen ondergebracht in een afgeschermde ruimte, waar alleen hun echtgenoten mochten komen. Ik zorgde er voor dat de ca. 200 mannen warme kleding kregen, dat lukte ook goed, hoewel we sommigen duidelijk moesten maken dat ze geen merken als Boss, Adidas of Nike zouden krijgen.

We gaven hem 500 euro

Een jonge Syriër, laten we hem Ali noemen, vroeg me om briefpapier om zijn familie te kunnen schrijven.. Hij zat vaak rustig in een hoek en deed niet mee aan de gebruikelijke vechtpartijen van de anderen.
Op een dag vertelde hij onder tranen dat hij van zijn zus had gehoord dat zijn vader was gedood en dat zijn moeder en drie zusters naar Turkije waren gevlucht. Ik nodigde hem bij ons thuis uit en ook mijn man sloot hem direct in zijn hart. Mijn 15-jarige dochter was wat sceptisch, wat Ali er niet van weerhield om hoffelijk tegen haar te zijn.

We besloten hem 500 euro te geven die hij aan zijn familie zou kunnen sturen. Dat zou het veiligste via Western Union kunnen gebeuren, zo zei Ali. Toen wij hem het geld gaven, huilde hij van geluk. In ons bijzijn belde hij zijn zuster om het te vertellen. Ze spraken Arabisch, en wij konden het niet verstaan.
We merkten wel dat hij onze dochter lastigviel, maar gelukkig was zij hevig verliefd op haar vriendje en had geen belangstelling voor Ali.

Ali beschouwde ons als zijn familie

Een week later vertelde Ali ons dat zijn moeder een hartinfarct had gehad. De ziektekosten voor haar werden in Turkije niet betaald, dus hij vroeg ons opnieuw om 500 euro. Mijn man gaf hem at en opnieuw huilde hij van vreugde.

Zo ging het verder. Ali beschouwde ons inmiddels als zijn familie en kreeg van ons alles wat hij nodig had. Ik deed zijn was, hij douchte zich bij ons en sliep regelmatig op onze logeerkamer.

Onze vluchteling kwam helemaal niet uit Syrië

Onlangs ruimde ik zijn kamer op en vond daar zijn sporttas met kleren. Ik haalde dat uit zijn tas om te wassen. Toen zag ik in een zijvak zijn asielaanvraag en paspoort. Hij bleek een andere naam te hebben en kwam uit Eritrea. Wij confronteerden hem hier mee: hij had geen vader die gedood was of een moeder en zusters in Turkije.

Maar Ali had geen berouw. Hij lachte en zei dat dit zijn kans was geweest. Hij had niets gestolen, we hadden hem alles vrijwillig gegeven. Zij enige pech was dat onze dochter niet op zijn avances was ingegaan. Als zij hem wel had willen hebben, zou alles hem hebben toebehoord.


Nieuw Religieus Peil
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De goedgelovige Gutmensch en de zielige vluchteling

Bericht door mercator »

King George schreef:Maar Ali had geen berouw. Hij lachte en zei dat dit zijn kans was geweest. Hij had niets gestolen, we hadden hem alles vrijwillig gegeven]
Dat klopt en ik kan geen ons begrip hebben voor die dwaze Duitse Gutmenschen. Laten we gewoon hopen dat ze nu eens en voorgoed hun les geleerd hebben. En ook dat ze hun eigen dochter niet meer gaan uitleveren aan de geile klauwen van moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De goedgelovige Gutmensch en de zielige vluchteling

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
King George schreef:Maar Ali had geen berouw. Hij lachte en zei dat dit zijn kans was geweest. Hij had niets gestolen, we hadden hem alles vrijwillig gegeven]
Dat klopt en ik kan geen ons begrip hebben voor die dwaze Duitse Gutmenschen. Laten we gewoon hopen dat ze nu eens en voorgoed hun les geleerd hebben. En ook dat ze hun eigen dochter niet meer gaan uitleveren aan de geile klauwen van moslims.
Wat ik niet begrijp is dat deze onnozelaars niet zagen dat de moslim uit Afrika kwam. Jongens uit Eritrea zien er echt anders uit dan een jongen uit Syrie.

Zoek de verschillen.

Afbeelding
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De goedgelovige Gutmensch en de zielige vluchteling

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Afbeelding
Zo te zien zijn het echt barre tijden in Eritrea.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Ach toch. Deze grandioze actie gaat wellicht de wereld redden.
Afbeelding
Zwemvesten vluchtelingen vormen vredesteken op Lesbos

Op het Griekse eiland Lesbos hebben vrijwilligers een enorm vredesteken gemaakt van reddingsvesten, die op het strand zijn achtergelaten door vluchtelingen. Met het kunstwerk willen ze de vele migranten die de oversteek hebben gewaagd een hart onder de riem steken.

In 2015 staken bijna 500.000 mensen de Egeïsche Zee over, in de hoop op een beter leven in Europa. De reddingsvesten staan symbool voor de vluchtelingen die aan land kwamen, maar ook voor hen die op zee overleden.

Ai Wei Wei
Veel van die zwemvesten die de migranten droegen, lagen opgestapeld in de buurt van het plaatsje Molyvos. De vrijwilligers gebruikten zo'n 3000 oranje vesten voor het vredesteken, dat werd ontworpen door de Chinese kunstenaar en activist Ai Wei Wei.

Hij hoopt dat de Europese lidstaten ook de komende tijd hulp blijven bieden aan vluchtelingen. "Het wordt steeds zwaarder voor hen", zei Wei Wei op een persconferentie. "Het is kouder en het waait hard. De mensen op Lesbos moeten zich van hun sterkste kant laten zien en alle vluchtelingen proberen te helpen."
bron NOS.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Die Chinese dissident kunstenmaker Ai Weiwei zal wel een trend setten met zijn "holiday visit ".
Het is Lesbos waar de bekende Gutmensch zich vertoont om te helpen en veel reclame voor zichzelf te maken.
Hij wordt dan ook op de voet gevolgd door Oscar-winning US actress Susan Sarandon. Die prompt een goede pers krijgt bij de Huffington Post:
  • Such a powerful story from @SusanSarandon, who is in Greece welcoming refugees. Add "huffpost" on Snapchat to watch
Je ziet haar in een filmpje met een zo-juist-nog-heel-zielig babytje.
https://twitter.com/HuffingtonPost/stat ... 52/video/1
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Je ziet haar in een filmpje met een zo-juist-nog-heel-zielig babytje.
https://twitter.com/HuffingtonPost/stat ... 52/video/1
Het is voor mij nog te vroeg Mahalingam . Zoveel goedheid kan mijn verstand op dit deel van de dag niet verwerken. Vandaar dat ik maar niet kijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Het valt mee hoor. Het filmpje duurt maar 9 seconden. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

En dat zo-juist-nog-heel-zielig babytje is in de video inmiddels een gewoon babytje geworden, ongetwijfeld dankzij de aanwezigheid van de diva die haar blij beet houdt.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Vluchtelingenhelper: Zo verdient Tony Blair´s voormalige minister van Buitenlandse Zaken jaarlijks € 550.000,-

Geplaatst op 2 januari 2016

Afbeelding
David Miliband

David Miliband, de voormalige Britse minister van Buitenlandse Zaken onder Tony Blair, verdient als chef van een hulporganisatie voor vluchtelingen in New York jaarlijks € 550.000,- Dat berichtte de “Daily Mail” op 31 december.

David Miliband werd in het jaar 2013 president van een grote hulporganisatie voor vluchtelingen. Het “International Rescue Committee” (IRC) is werkzaam in meer dan 30 landen en wil graag helpen “te reageren op de ergste humanitaire crises in de wereld”. Volgens de organisatie, die officieel een onderneming zonder winstoogmerk is, gaat 5% van alle inkomsten naar management en algemene kosten, 93% gaat direct naar de armen.

Het IRC werd opgericht in 1933 op basis van een idee van Albert Einstein – het zou mensen moeten helpen om aan het naziregime te ontsnappen. Tegenwoordig is de miljardair George Soros een van de belangrijkste ondersteuners.

Zoals de “Daily Mail” berichtte, is de voormalige Britse minister van Buitenlandse Zaken van Tony Blair, David Miliband, “een oude kameraad” van Soros en verdient hij nu jaarlijks £ 425.000,- (omgerekend € 550.000,-) als chef van de in New York gevestigde liefdadigheidsorganisatie.

Het Britse boulevardblad kon het niet nalaten om erop te wijzen dat Miliband £ 40.000,- meer dan zijn voorganger en bijna driemaal zoveel als de Britse premier (£ 142.500,-) verdient.

“Daily Mail” schreef: “Ali G-Star Sacha Baron Cohen en zijn vrouw, de actrice Isla Fisher, schonken het IRC deze week $ 500.000,- en wilden daarmee de wanhopige “vluchtelingen” uit Syrië helpen. Wat het gulle stel echter niet kon weten: hun schenking volstaat niet eens om het salaris van David Miliband, de voorzitter van de Amerikaanse hulporganisatie, te betalen.”

Bron: www.epochtimes.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/01/02 ... e-550-000/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Eerst even wat uitleg over een stukje folkore.
The Village of Angels is an event which runs on the isle of Wight throughout December.

Homemade 'angels' – created using recycled materials - are erected around the village, including in public spaces, outside homes and in front of restaurants and shops.
As many as 100 'angels' are put up for the event, and residents and holidaymakers are able to take part in an 'Angel Walk' to tour all of them.
En tussen al die Christelijk geïnspireerde engeltjes komt dit te staan:
Afbeelding
Miss Penelope Walford (artist), of Bembridge, Isle of Wight, said: 'I decided to make her after the Paris terror attacks and the decision for us to bomb ISIS.
'I felt there was a lot of Islamophobia about and people generally know little about Muslims other than those kind of stories.
'I wanted to create her to show that not all Muslims are bad, some are angels too.
'I did not expect this level of controversy.'
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... paign=1490
A controversial Muslim 'angel' installed as part of a community event had to be pulled down after it was vandalised following threats the burqa-clad statue was not in keeping with Christmas.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie