De Gutmensch

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Na de communistische ‘nuttige idioten’ hebben we nu de islamitische ‘nuttige idioten’

Posted on December 14, 2019

Afbeelding

Een ‘nuttige idioot’. Zo werd Jean-Paul Sartre genoemd omdat hij de communistische praktijk in de voormalige Sovjet-Unie verdedigde en vergoelijkte. En ik heb lang gedacht dat die behoorden tot een verleden tijd. Maar, ze lopen nog steeds rond... Volgens de Britse auteur Karen Armstrong, “de islam is in wezen vredelievend, moslimterroristen weten niet goed wat hun eigen religie inhoudt en in de sharia gaat het eigenlijk om gelijkheid voor allen”... “De daders van terroristische aanslagen in Parijs liegen als ze zeggen dat ze doden in de naam Allah”, sprak premier van België Charles Michel het parlement toe. “Meestal is het zo dat, hoe radicaler iemand is, hoe minder hij van religie afweet,” zei Rik Torfs, rector van de Belgische universiteit... Beste premier, rector, Karen Armstrong en andere ‘nuttige idioten’: de jihad-terroristische aanslagen hadden wel degelijk te maken met de islam, en jihadisten liegen niét als ze doden in naam van Allah. Extremistische en haatdragende opvattingen zijn evenzeer deel van de ISLAM als, de ‘vreedzame’ (hatende delen) varianten. “IS het ware gezicht van de ISLAM”, zei ooit arabist Hans Jansen. En een probleem valt pas op te lossen, als je het probleem erkent...

Onze cultuur wordt aangevallen, niet alleen door de ideologie van terroristen, maar ook door ‘onszelf’. Politiek-correcte mensen vinden de islam nog altijd ongevaarlijk en een godsdienst van vrede (de westerse vrede). Maurits Berger (een crypto-islamist) ooit beweerde dat de sharia voor 95% niet strijdig is met de Nederlandse regel- en wetgeving. De westerse gevestigde orde al dertig jaar lang onze cultuur afkraken en willen niet zien, dat de ISLAM botst met onze cultuur, dat terroristen juist in overeenstemming met haar ‘religieuze’ achtergrond handelt. Na iedere aanslag duiken ze overal weer op, de nuttige idioten. Pro-islam Petertje de Vries was er als de kippen bij om de slachting van Manchester goed te praten. Hij (lid van de PVDA club) bagatelliseerde het drama in Manchester (waar kinderen omgekomen zijn) door te roepen dat de kans op een auto-ongeluk veel groter is...

“Het islamitisch fascisme is geslaagd in wat alle andere vormen van fascisme niet lukte: respectabiliteit krijgen in de ogen van de eigen vijanden bij extreemlinks, intellectuelen, antiracisten, politici en zelfs feministen”. Deze groepen noemt de Frans-Marokkaanse journalist El Rhazoui: ‘de collaborateurs’. Elk van die groepen blijkt bereid te zijn om de islam te behagen, en daarbij zichzelf, de eigen identiteit alsook hun belangrijkste strijdpunten te verloochenen. De auteur bestempelt hen als ‘nuttige idioten’. Door de nuttige idioten, West-Europa veranderd in West-Eurabia. Wie islam importeert, word een islamitische land...

In de ogen van academica Machteld Zee, ‘nuttige idioten’ zijn die, de islamisering geen strobreed in de weg leggen. “Dat islamisering nu ook een probleem in het Westen is geworden, is evident”, schrijft Zee en somt de zichtbare tekenen op: de moord op Theo van Gogh, de aanslag op Charlie Hebdo, shariapatrouilles in westerse steden, en dus shariaraden. Frans Timmermans(lid van de PVDA club) stelt dat ‘de islam al tweeduizend jaar bij Europa hoort’. Als ik dit soort leugens en geschiedvervalsing hoort, vraag ik mij wel eens af wat de mannen die hun leven gaven in het verleden om Europa te beschermen tegen de islam zouden denken over dit soort mafkees. De verantwoordelijkheid van de nep linkse politiek correcte idioten is gelijk aan die van de weldenkende Duitsers, die het niet eens waren met Hitler, maar hem bezig lieten omdat het toch wel niet zo’n vaart zou lopen. Nu is het geen nazisme, maar islam en dat gaat nog heel onplezierig worden voor ons ongelovigen!...

Men heeft in het Westen voortdurend de mond vol van diversiteit, wederzijds respect en dialoog zodra de islam ter sprake komt. In de islamitische wereld echter is het omgekeerde het geval. Daar bestaat geen werkelijke dialoog, noch is er sprake van wederzijds respect. In de islamitische wereld wacht christenen, joden, hindoes en alle andere niet-islamitische gelovigen: discriminatie, vervolging en bestraffing (en dat allemaal al eeuwen lang, het houdt niet op). In de islamitische wereld kerken slopen en tegelijkertijd in het Westen moskeeën bouwen en eisen stellen. De Staatsveiligheid rapporteert dat er in dit land meer dan honderd salafistische moskeeën, religieuze centra en onderwijsinstellingen actief zijn. Een verontrustend cijfer, dat bovendien nog lijkt te stijgen. De islam is bezig nu met een (verborgen) strijd tegen de westerse maatschappij, die al eeuwen gaande is...

https://zlj13051967.wordpress.com/2019/ ... e-idioten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Naïviteit...

Afbeelding

De hardnekkigste ziekte op onze planeet is noch kanker, noch AIDS en ook niet Ebola, maar DOMHEID.

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; “Sven Groter_3”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door King George »

Op het overlijden van Aart Staartjes hebben ook sommige Gutmenschen hun zegje gedaan. Teiltje graag.




Voor wie zich afvraagt of mensen ziek kunnen zijn en hoe ziek hier reacties van iemand die snel z'n eigen accountje met een slotje heeft afgegrendeld om niet voor iedereen zichtbaar te zijn en de confrontatie met erop aangesproken worden te vermijden. Dit is ziek.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Een ziek mens? Zo'n iemand werkt in het onderwijs en werkt met kinderen. Iets niet helemaal goed gegaan bij de screening, denk ik dan. Kan deze rotte appel worden verwijderd?

Afbeelding Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door King George »

Gelukkig, ze heeft haar beklag gedaan.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door King George »

Afbeelding Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

“Joden die op het FvD stemmen zijn niet goed snik”

Geplaatst op 26 februari 2020

Afbeelding

Het geboortejaar van schrijfster Natasha Gerson geeft antwoord op de vraag waarom zij een afkeer had tegen wijlen Pim Fortuyn en nu tegen de PVV en het Forum voor Democratie. Haar generatiegenoten zijn typerend voor mensen die vanaf hun kinderjaren werden gehersenspoeld door linkse ideologie. Net als in de DDR begon het al vanaf de eerste dag op de kleuterschool en via kinderprogramma’s op tv. De producten van deze linkse opvoeding willen de huidige realiteit in Europa en Nederland niet inzien en zeker niet accepteren; al zijn ze nog zo goed ontwikkeld en hoog opgeleid. Zij trivialiseren realiteit die voorkomt in programma’s als “Opsporing Verzocht”, waarin brute aanvallen op willekeurige mensen dagelijks voorkomen. Zij slaan de steeds grimmiger wordende angstcultuur waarin Nederlanders moeten leren “Wie is hier de baas!” in de wind... En dat is niet de autochtone bevolking.

Haar stelling: “Joden die op het FvD stemmen zijn niet goed snik” laat zien hoe fout haar redenering is. Als zij een bende Jodenhaters pur sang zoekt, dan vindt zij die bij haar linkse vriendjes – en niet bij de PVV en het Forum voor Democratie. Linkse Gutmenschen zijn “wolven in schaapskleren”. Zij gebruiken hun anti-Joodse sentimenten als argumentatie tegen Israël. Hun einddoel is precies hetzelfde als van hun protegés: de Palestijnen. Israël moet van de wereldkaart worden geveegd en haar bewoners verdelgd. Deze ambities hebben de PVV en het FvD niet. Hier zijn enkele “parels” van haar argumenten:

“Wat moeten jullie dan met de FvD? Vraag het een FvD’er en hun buzzwoorden (‘het kartel’, ‘omvolking’) en hysterische jij-bakken (GroenLinks = Volkert van der G.! D66 = doodsspuiters!) vliegen je om de oren. Dus willen jullie ook stemmen op een partij die beweert dat de bevolkingssamenstelling van Europa én Nederland op slinkse wijze verdund wordt? Waarbij de blanke/boreale/Germaanse cultuur moedwillig ingekleurd wordt door een complot van een wortelloze kosmopolitische elite die het niet uitmaakt als democratieën om zeep geholpen worden omdat het henzelf niet raakt”.

https://jonet.nl

Door: R.T.

https://ejbron.wordpress.com/2020/02/26 ... goed-snik/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Is het recht om goede dingen doen alleen voorbehouden aan politiek correcte mensen?
Stad Antwerpen schrapt steun aan vzw Poezewoef na omstreden uitspraken op sociale media
De stad Antwerpen heeft beslist om vzw Poezewoef, een dierenvoedselbank uit Wilrijk, geen toelage meer toe te kennen. Aanleiding zijn commentaren over allochtonen die de initiatiefnemers op sociale media hadden geplaatst. “Hun communicatie verloopt niet altijd op een respectvolle en professionele manier. Hiermee kunnen we ons niet langer identificeren.”
[...]
De voorbije jaren kreeg vzw Poezewoef 8.000 euro toelage van de stad Antwerpen. Eind januari besliste het college van de stad om de organisatie voor het komende jaar 5.000 euro toe te kennen. Maar daar komt men nu op terug. Dat blijkt uit een mail die Cory en Frank twee dagen geleden van de Antwerpse stadsdiensten ontvingen.
https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpe ... ~a81146b5/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Een poging om deugmensen hun verstand te verlichten

Geplaatst op 5 maart 2020

Afbeelding

Deugmensen, geitenwollensokkendragers en politiek ‘correcte’ oogklepdragende goedmenschen: Als je ellende in de wereld wilt stoppen en verslaan, moet je eerst weten wat de bron van die ellende is. Enkel gevolgen van ellende blijven aanpakken, is wat men noemt ‘dweilen met de kraan volop open’. Iedereen die verstand heeft en dit ook zo nu en dan eens gebruikt, zal begrijpen dat dweilen zinloos is als de kraan niet subiet wordt dichtgedraaid.

Politiek gezien geldt precies hetzelfde. Als een dictator niet wordt gestopt, en erger dan dat zelfs door ondoordacht en dom beleid wordt aangemoedigd door te gaan met terroriseren, zal er geen eind komen aan die terreur, maar zal dit nog verder toenemen. Precies als zwichten voor een chanteur nooit zal leiden tot het einde van de chantage, maar enkel tot een toename van de chantage, zo leidt zwichten voor een dictator of voor een politieke chanteur ook enkel tot toename van terreur, chantage en chantagevormen.

Als oorlogen, die veroorzaakt zijn door een radicale islamiet voor zijn baas in Mekka met de opzet om via stromen islamitische vluchtelingen wereldwijd toegang tot andere landen en werelddelen te verkrijgen, niet worden gestopt, heeft kip zonder kop gedrag van deugmensen en hun duidelijk psychisch weinig inzicht hebbende ‘helpers’ absoluut een omgekeerd effect ten aanzien van hetgeen zij wensen te bewerkstelligen.

Hun zonder verstand noch enige strategie verblind door emotie helpen leidt tot precies dat wat de ‘poppenspeler’ wenst. Zonder veel moeite ziet deze strateeg zijn islamsoldaten wereldwijd overal landen binnentrekken. Hoe meer de deugmensen verontwaardigd zijn en blindelings hulp gaan bieden om de vluchtelingenstroom te stoppen, des ter groter wordt de vluchtelingenstroom. In 2015 meer dan één miljoen vluchtelingen worden straks tientallen miljoenen en meer tot alom totale ontwrichting van landen optreedt en zo het verdere werk voor Mekka doet.

In een soort Jip en Janneke taal hoop ik deugmensen, geitenwollensokkendragers en politiek ‘correcte’ oogklepdragende goedmenschen een andere kant te laten zien van wat hen door hun media wordt voorgelogen om hen te laten begrijpen dat alles wat zij doen om vluchtelingen te helpen juist enkel een tegen gerichte reactie van nog meer ellende en vluchtelingen veroorzaakt.

Hun verblind helpen veroorzaakt juist nog meer vluchtelingen en nog meer ellende, omdat dit alles al zo is georkestreerd door kwaadaardige geesten die totale overheersing zoeken en die, om dit te bereiken, bereid zijn om vele honderden miljoenen mensen de stront in te trappen en deze mensen zonder enig schuldgevoel voor hun machtswellust en religieuze idiotie op te offeren.

Kijk naar de bron van de brand en blus daar de brand; zonder de locatie aan te pakken blijft de brand keer op keer de kop opsteken, net zolang tot de brandweer dodelijk vermoeid de strijd opgeeft, waarna de wereld in een inferno verandert. Linkse gekken, de Antifa-fascisten, juichen dit alles in hun waanzin toe, omdat die dwazen denken dat zij dan de macht kunnen grijpen. Fout, kijk naar Iran en weet dan wat jullie wacht.

Door: “bezeoudeman”

https://ejbron.wordpress.com/2020/03/05 ... erlichten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Column Jan Roos: Claudia de Breij is een lichtgewicht met alleen deuggrapjes, de islam verzwijgt ze liever

Door Jan Roos, 6 maart 2020

Afbeelding

In zijn column van deze week legt Jan Roos uit waarom hij zo’n hekel heeft aan cabaretiers, of zoals hij ze noemt: betaalde grappenmakers. Allemaal, en Claudia de Breij voorop, maken ze grappen over gemakkelijke groepen, zoals ‘blanke mannen’ en christenen. Maar niets over de islam: “Daar durven ze dan weer niet een grapje over te maken. Dat onderwerp is namelijk levensgevaarlijk. En dus verzwijgen ze het liever. En noemen de gevolgen daarvan ongelofelijk.”

In Nederland is er een slag volk dat continu op schilden wordt gehesen. In elke talkshow zit er wel eentje aan tafel die dan is uitgenodigd voor de vrolijke noot. Om ook even te lachen tussen de zware onderwerpen. Om te “ontregelen”. Zo noemen ze dat in tv-wereld.

Het zijn cabaretiers. Komieken. Betaalde grappenmakers. En ze hebben een ding gemeen: over het algemeen zijn ze verre van grappig. Ik durf te beweren dat 90% van de Nederlandse cabaretiers geen humor hebben. Ik heb in zalen gezeten waar ik vijftig euro voor een kaartje had betaald om niet één keer te glimlachen. Het zijn open deuren, dezelfde meningen, laffe mopjes en totaal oninteressant. Het zijn uitgekauwde politiek-correcte praatjes die je in elk programma ziet. Alleen dan in een zogenaamd humoristische context geplaatst. Maar de basis is precies wat de mainstream media ook iedere dag zegt: Trump is slecht, Wilders en Baudet zijn nazi’s, het klimaat heel erg, de boze blanke (‘witte’ in hun taal) man de schuldige aan alles en bovenal is het christendom heel erg dom.

Dat komt samen in een persoon: Claudia de Breij. Een lichtgewicht talent met alleen maar deuggrapjes. Kijk mij eens heel erg goed zijn en kijk die anderen heel erg slecht zijn. Niet één keer een mopje waarin mensen op het andere been worden gezet. Niet één keer een mening waar het publiek van schrikt. Niet één keer verbazing wekken. Steeds maar weer. Iedere keer hetzelfde linkse geleuter. En stelselmatig de gevoelige onderwerpen omzeilen. Schoppen tegen blanke mannen, want die kunnen wel tegen een stootje. Het christendom afzeiken, maar de islam toch maar even niet. Terwijl Claudia heel erg vrouw is en lesbienne. Twee zaken waar ze nou niet echt verschrikkelijk dol op zijn bij de religie van de naastenliefde, vrede en mededogen. Enfin. Claudia de Breij gooide een tweet de wereld in over de Turk Gökmen Tanis. “Als je het rechtbankverslag van de als altijd uitmuntende Saskia Belleman leest over de tramschutter word je echt onpasselijk. Ongelofelijk deze freak, hoe hij zijn slachtoffers uitlacht. Echt ongelofelijk. Wat een tuig.”

In dit stukje tekst wordt zo verschrikkelijk veel gezegd. En zo verschrikkelijk veel niet. Ten eerste zegt ze twee keer “ongelofelijk”. Wie het nieuws volgt weet dat sinds 11 september 2011 zo’n beetje 150.000 mensen zijn omgekomen door islamitische aanslagen. Dat zo’n aanslagpleger weinig respect toont voor zijn slachtoffers lijkt me dan ook niet ongelofelijk. Het is allesbehalve ongelofelijk.

Dan noemt ze Gökmen een freak. Alsof deze man niet gehandeld heeft vanuit zijn religie, vanuit de islam. Nee, het is een freak. Een verwarde man. Een mafkees. Terwijl, als je enig kennis hebt van zijn geloof, je weet dat geweld tegen niet-moslims hun religieuze taak is. Het wordt je opgedragen om ze te vermoorden. Dat staat letterlijk in de Koran. Hij is geen freak, hij is gewoon een goede moslim. En dat is nou net de crux met onze cabaretiers. Daar durven ze dan weer niet een grapje over te maken. Dat onderwerp is namelijk levensgevaarlijk. En dus verzwijgen ze het liever. En noemen de gevolgen daarvan ongelofelijk.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020 ... ze-liever/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Verslag van een bubbelaar

Geplaatst op 12 maart 2020

Afbeelding

Een bubbelaar na veertig jaar een dagje terug in zijn geboortestad

Al mijmerend loop ik door straten waar ik decennia niet meer ben geweest. Om eens te zien wat er is veranderd, om de sfeer van vroeger eens te proeven, mijn tijd hier als kind, als puber en later jong volwassene voor ik mijn studie afsloot, mijn eerste baan kreeg en de stad voor mijn noodzakelijke rust achter mij liet.


Natuurlijk, denk ik, zal de elite zaken in ons voordeel beslechten. Griekenland en opstandige Grieken die stellen door Turkije als vuilnisstortplaats te worden gebruikt, wat een waanidee is, zullen aan het kortste eind trekken als het aan het Obama/Merkel omvolkingsinstituut EU ligt. Omvolking? Wat een onzin toch. Ach, van zo’n woord zou zelfs ik bijna ook complotdenker kunnen worden.

Gelukkig komt mevrouw Ollongren snel weer op haar plek terug om dit soort mafketels via de knoet aan te pakken en ook al dat Poetin/nep-nieuws voor eens en voor altijd te stoppen. Gelukkig dat zij zo’n kanjer is, precies wat dit land nodig heeft, een democraat die weet wat goed is voor dat domme volk.

Gelukkig maar, denk ik, en wandel verder door de straten van de stad waar ik als kind ben opgegroeid. Aan fijne jaren vijftig en zestig heb ik best heel wat goede herinneringen. Jaren zeventig werden wat minder om als jaren tachtig en negentig een beetje de verkeerde kant op te gaan. Maar gelukkig had ik snel een topbaan als programmamaker en vestigde mij in het rustieke groen rondom de Randstad.

Nu, na decennia afwezigheid, loop ik weer eens door de stad, door straten en over markten die ik goed ken, maar die erg anders zijn. Het publiek maakt mij duidelijk dat ik mij blijkbaar niet langer in het mij bekende Nederland bevind, gesluierde meisjes en vrouwen, mannen in lange gewaden tot aan de grond, een mengelmoes aan talen waar ik geen snars van begrijp, behalve het inmiddels zelfs door mij, zonder talenknobbel, verstaanbare ‘Allah Akbar’.

Ik kijk glimlachend terug naar deze mensen om me heen en zie dat dit met smerige blikken wordt beantwoord, blikken in de zin van ‘wat moet jij hier, jij hoort hier niet!’ Raar, dit is toch het land van mijn ouders, het land van hun ouders en weet ik veel hoe ver terug mijn overgrootouders, dit is toch het land waar ik geboren ben? Hoezo hoor ik hier niet, wat veel boze agressieve ogen mij vertellen.

Tja, kom ik mijn bubbel eens uit en zie ik een wereld die ik niet ken. Tot nu toe, rondgereden in mijn dienstauto, was een en ander mij niet opgevallen. Wat is er gebeurd? Ik moet dit op de komende buurt barbecue in Blaricum eens te berde brengen. Zou ik de enige zijn die dit is opgevallen? Hoe heeft dit zo plotseling kunnen gebeuren?

Leidde soms de komst van gastarbeiders tot deze volkomen veranderde bevolking? Het viel mij wel al de laatste tijd op dat reclames op televisie en soapseries meer multicultureel leken en in kranten las ik soms verhalen over racisten die spraken over terreur tegen en het discrimineren van blanken, over dat blank een tweederangs volk zouden zijn, wat natuurlijk absurd is, wij zijn toch met meer! Dat heeft de premier eens heel duidelijk zo gesteld, dus!

Racisten stellen soms dat het straatbeeld in steden veranderd is. Nou ja, dat klopt een beetje, denk ik, maar de rest? Dat bij toewijzing van woningen zwart en getint voorrang krijgen? Dat asielzoekers, die geen asielzoekers zijn, massaal mogen blijven en in sommige gemeenten vertroeteld worden? Dat het niet lang meer duurt voor ‘goede’ banen in politiek, journalistiek, wetenschap en bedrijfsleven volledig ‘multicultureel’ zijn, op één soort na, blank? Belachelijk, dat zal en kan nooit gebeuren!

Joris Minkukel, programmamaker bij ‘Het Nieuws Ontkend’

Door: “bozeoudeman”

https://ejbron.wordpress.com/2020/03/12 ... bubbelaar/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

In de crisis ontpopt de Duitse goedmensch zich tot asociale klootzak...

Geplaatst op 23 maart 2020

Afbeelding

Hoe solidair de Duitse goedmensch met betrekking tot vluchtelingen is en elke migrant – ook moordenaars, verkrachters en terroristen – opneemt en verblijdt met de weldaden van de Duitse welvaartsstaat, bij gelijktijdige zachte disciplinaire straffen (als het echt niet anders kan) door een knuffeljustitie, des te minder solidair ontpopt hij zich tegenover de medeburger als het om zijn eigen voordeeltjes gaat en ageert hij als een asociale klootzak.

Dat gelooft u niet? Ga dan maar eens naar de supermarkt van uw keuze en probeert u daar desinfecterende handzeep, conserven of alleen maar toiletpapier te kopen. Wat al duidelijk werd tijdens de tsunami-catastrofe in Japan, als gevolg waarvan de reactor in elkaar zakte en er straling vrijkwam, toen de Duitse burgers de Japanners zelfs dringend benodigde jodiumtabletten voor de neus weg kochten, zette zich voort bij SARS en de varkenspest en openbaart dat Duitsland gewoon geen solidaire gemeenschap is, maar een horde primitieve egoïsten. En dat, onafhankelijk van leeftijd, geslacht, politieke overtuiging of financiële status... de Duitser op zich is gewoon een klootzak...

Bron: https://heckticker.blogspot.com

Door: Thomas Heck

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/03/23 ... -klootzak/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

‘Neuropsycholoog’ uit Helmond kan toekomst voorspellen via ANP, voorspelt socialistische regenboog-heilstaat

26 maart 2020

Afbeelding

Iedereen weet: voor de enige échte toekomstvoorspellingen moet je bij het spiritueel ”’nieuws”’-medium ANP zijn

Dit artikel is integraal overgenomen van het ANP. Het ANP zegt een ‘objectief nieuws- en persbureau’ te zijn. Waarom het ANP dan dit soort particuliere meningen van een of andere psycholoog publiceert weet helemaal niemand. Met ‘nieuws’ heeft het in elk geval geen ene zak te maken, laat staan met ‘objectiviteit’.


Als het virus is overgewaaid en de wereld tot bedaren komt, zal de mensheid anders zijn. Beter. Dat zegt Erik Matser, klinisch neuropsycholoog uit Helmond. “Het is een hele grote klap die we nu allemaal te verwerken krijgen. Daardoor gaat het individualisme, het zich van de groep afkeren, van vooral veel jonge mensen veranderen. Het worden wij-denkers.”

“Er gaan straks minder mensen afbranden”, zegt de wetenschapper. Ruim een jaar geleden noemde Matser het toenemende aantal burn-outs het grootste risico in de huidige samenleving. Hij verwierf eerder onder meer grote bekendheid door aan de basis te staan van veranderde regelgeving bij internationale sportfederaties om hersenletsel te voorkomen én is persoonlijk begeleider is van veel internationale beroemdheden. “We gaan terug naar onze roots. In deze tijden leren we dat we iets voor een ander moeten doen en dat geeft een positief gevoel en energie. Dat is een natuurlijk proces dat in de hersenen zit. We gaan straks weer meer op elkaar letten.”

Maar we moeten ‘het gevecht’ eerst winnen. Matser: “Cruciaal is dat de bevolking wordt uitgelegd waarom we het gaan winnen. Niet hoe we gaan winnen. Het ‘waarom’ wordt verwerkt via het gevoelssysteem (het limbisch systeem) van de hersenen. En mensen maken keuzes op basis van gevoel. Rutte heeft heel goed uitgelegd waarom we het gaan redden en wat we daarvoor moeten doen. Waarom we niet naar buiten mogen. Als hij alleen maar ‘sec’ maatregelen had aangekondigd waren we met honderdduizenden tegelijk de straat op gerend. Dat is niet gebeurd, want wat hij zei dat klopte.”

We staan nog maar aan het begin van een heel moeilijke wedstrijd, zegt Matser. Hij refereert aan de tijd dat hij bij de grote Engelse voetbalclub Chelsea werkte. “Ik heb John Terry, toenmalig aanvoerder, vlak voor grote wedstrijden van dichtbij meegemaakt. Hij legde de strategie uit aan zijn medespelers en straalde daardoor controle uit. Hij vertelde naast hoe ze tactisch gingen spelen vooral waarom ze deze tactiek hanteerden. Waarom ze gingen winnen. Dat geeft een bepaald gevoel van zekerheid waardoor mede de wedstrijd op psychologische gronden werd gewonnen.”

Gedragsveranderingen zijn voor mensen heel moeilijk, aldus Matser. “Dat is eigen aan de soort. En nu worden we ineens geconfronteerd met extreme veranderingen. Alles wat altijd normaal was kan nu niet meer. Deze onzekerheid veroorzaakt angst en is een aangeboren stressproces bij mensen. Ik begrijp dat heel veel mensen het daardoor heel moeilijk hebben. Het is belangrijk dat men zich vasthoudt aan de gekozen strategie van onze leiders en waarom we dat doen. Dat geeft rust en zekerheid.”

Wat de politiek heel goed doet volgens Matser is alles te benoemen waardoor er een sterk geloof in de aanpak is ontstaan. “In de huidige situatie doen we dat in Nederland geweldig. Rutte zegt te begrijpen dat dit heel vervelend is, virologen lichten ons op een indrukwekkende manier voor. We geloven onze leiders en wetenschappers. Ik werk veel in het buitenland maar ik vind het echt fantastisch dat ik nu in Nederland zit. Want ik krijg het gevoel dat we het hier, op onze manier, samen gaan redden.”

Neem de mensen vooral ook mee in successen, hoe klein ook. Matser: “Ik hoorde net Jaap van Dissel zeggen dat het een klein beetje de goede kant op lijkt te gaan met de bestrijding van het virus. Zijn woorden gaan meteen in het collectieve gevoel van de mensen zitten. Het gevoel van: ‘We hebben het moeilijk, maar we gaan de goede kant op, het gaat lukken. Het gaat even duren, maar we geloven erin. De veranderingen, hoe zwaar ook, leiden tot iets’. Laat daarom mensen met visie de hele crisis telkens uitleggen waarom het werkt, daardoor winnen wij.”

Anp

https://tpo.nl/2020/03/26/neuropsycholo ... heilstaat/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Vandaag is het lintjesregendag.
Dit jaar zijn ter gelegenheid van Koningsdag in totaal 3056 Koninklijke onderscheidingen verleend binnen het Koninkrijk der Nederlanden. 7 van deze onderscheidingen zijn uitgereikt aan mensen die woonachtig zijn in het buitenland.
https://lintjes.nl/onderscheidingen/lintjesregen
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Albert slaapt een nachtje in een tentje om aandacht te vragen voor vluchtelingen

Als kind in een toverketel deug gevallen

Afbeelding

Albert slaapt in een tent om aandacht te vragen voor de vluchtelingenproblematiek op Lesbos. Geen tent met gaten ofzo, maar gewoon, een gloednieuwe Quechua, want waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. Albert heeft zijn koffiemaker mee, en een oventje op zonnepanelen, zodat hij midden in de nacht worstenbroodjes kan bakken. Sjonge jonge wat is Albert toch een totale kampioen, wát een weldoener. De reis naar zijn tent toe was er een van enorme ontberingen: hij stapte de drempel over naar buiten en daar zette hij zijn tentje op, het was een afgrijselijke tocht. Er verdronk helemaal niemand, want de tent staat gewoon op het terrein van zijn eigen bedrijf. Als hij moet schijten loopt hij gewoon naar binnen. En misschien wordt het wel koud, maar Albert heeft een lekkere warme slaapzak van 100 piek gekocht bij de Bever.

Afbeelding

Albert heeft lekkere warme kleding aangetrokken, uit compassie met de vluchtelingen, wiens ballen eraf vriezen als ze 's nachts op een boot worden gegooid door een mensenhandelaar. De vluchtelingen laten huis en haard achter, zo niet Albert, die heeft zelfs zijn hondje meegenomen. Die keffer vreet alleen duur voer, Frolic enzo, anders laat hij windjes en daar is Albert niet zo van. Het is echt geweldig dat Albert anderen attendeert op het feit dat hij een nachtje buiten in zijn tentje slaapt. Het is ook prachtig dat Albert de media erbij haalt. Albert jongen, je krijgt applaus, ook van iedereen hier op GSHQ, het is echt machtig wat je allemaal doet voor de mensheid.

Afbeelding

"Door tijdens Koningsnacht in je tuin te kamperen, kun jij vluchtelingen helpen aan een schone, droge en warme tent", zo belooft de actie. Geld storten op een of ander rekeningnummer is dan ook niet nodig. Gewoon een nachtje in een lekker knus en warm tentje tukken en dan zijn alle vluchtelingen gered. Albert slaapt trouwens niet alleen in zijn tentje voor de vluchtelingen, maar ook voor de koning. Die heeft het immers ook zwaar. Albert is echt gruwelijk dapper. "Ik heb altijd wel iets gehad met mensen die het minder hebben", zegt Albert. Ooit beklom hij de Kilimanjaro, dat was pas koud. Laat je weten welke verschrikkingen je allemaal bent tegengekomen in de Nacht van het Albertruïsme? Daarna lekker met de Mercedes naar huis, opwarmen, bij de kachel, met een glaasje whisky uit een fles van tachtig piek. Klasse, Albert, neem in godsnaam zo veel mogelijk schouderklopjes in ontvangst.
https://www.geenstijl.nl/5153160/albert ... htelingen/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

“Sheeple”...

Afbeelding

Het gaat FANTASTISCH!! De overheid heeft het beste met me voor!

Sheeple – mensen die alles wat hun politieke leiders zeggen klakkeloos accepteren als waar; of mensen die zonder enig kritisch onderzoek een populaire mening overnemen als die van henzelf. Mensen die niet zelf nadenken.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Column Jan Roos: De deugende Gutmenschen sluiten buiten, demoniseren en zijn enorm conservatief

Door Jan Roos, 1 mei 2020

Afbeelding

In zijn column van deze week rekent Jan af met alle ‘moraliserend en dogmatisch door het leven stappende deuggleuven en moraalridders’ die Nederland momenteel telt. Hij noemt ze Gutmenschen, met een voorspelbaar, exclusief en enorm conservatief wereldbeeld.

Vroeger noemden wij thuis iemand een ‘goed mens’ als we hem of haar een sociaal hart vonden hebben. Iemand die niks kwaads in zin heeft en empatisch in het leven staat. De term ‘goed mens’ wordt bij ons nauwelijks meer gebruikt, omdat de populair geworden Duitse vertaling, de ‘Gutmensch”, een ironische en sarcastisch intonatie heeft. We noemen dus zo’n iemand gewoon nu aardig. Die Gutmensch is ontstaan als grap van Duitse feuilletonschrijvers van de zogenaamde generatie-1989, die personen die een niet aflatende wens hebben om goed te zijn en zich hierin graag bevestigd zien, in de maling te nemen. Erkenning is erg belangrijk voor de Gutmensch, die moraliserend en dogmatisch door het leven stapt en anderen de maat neemt die niet over zo’n fantastisch karakter en wereldbeeld beschikt als zij.

Als je zo verschrikkelijk deugt hoef je vrijwel niet meer zelf na te denken. Er is gewoon een pakket van meningen die bij een “goedmens” hoort. Je bent anti-Zwarte Piet, pro-multicultureel, anti-christendom, pro-islam, anti-man, pro-LGHBTI+, anti-blank, pro-“people of color”, anti-Amerika, pro-EU, anti-Trump, pro-Trudeau, anti-rechts, pro-links, anti-Nederlandse cultuur en tradities, pro-exotische cultuur en tradities, anti-nationalisme, pro-globalisme, anti-platteland, pro-steden, anti-auto, pro-openbaar vervoer, anti-bioindustrie, pro-biowinkel, anti-industrie, pro-klimaat/natuur/milieu, pro-biomassa, anti-kernenergie, pro-mainstream media, anti-“populisten”, pro-NPO, anti-commerciëlen, pro-Volkskrant, anti-Telegraaf, pro-open mind, anti-burgerlijkheid, pro-inclusiviteit, anti-andersdenkenden en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Het is allemaal ernstig uniform, want afwijkende meningen zijn niet gewenst. Je hoort er pas bij als je aan alle, ik herhaal, alle bovenstaande denkbeelden voldoet. Deugen is namelijk niet zomaar iets. Waar deze mensen doen alsof ze voorstander zijn van vrijheid van meningsuiting zijn ze dat eigenlijk alleen voor hun soort mensen. Persvrijheid is heilig, zolang die pers maar schrijft wat past in hun wereldbeeld. Iedereen mag zijn wat hij/zij/het wil zijn, behalve als je iets wil zijn waar zij tegen zijn. Dan moet het verboden worden of in ieder geval bestreden. Hun vrijheid is heilig, die van een ander niet. En dat wordt gerechtvaardigd met het idee dat zij weten wat goed is. Zij deugen immers. En iedereen die dat niet doet wordt buitengesloten en gedemoniseerd.

Gutmenschen delen de wereld in twee groepen: goede en slechte mensen. Als je dat in het Duits wil vertalen kan je dat Übermenschen en Untermenschen noemen. Want dat is namelijk het grote probleem van de deuggleuven en moraalridders. Ze zijn zo streng in de leer dat ze alles uitsluiten wat ze zelf niet zijn. Hun vrije denken is extreem afgebakend, hun inclusieve wereld uiterst exclusief en hun progressiviteit enorm conservatief. Eigenlijk bestrijden deze mensen alles wat ze zelf zijn en hebben dat niet eens door.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020 ... servatief/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Vragen, die de “goedmensch” ignoreert

Geplaatst op 4 mei 2020

Afbeelding

Vragen van een moeder aan haar “goedmenschen”-dochter

Omdat ik het zat ben om me steeds maar weer van buitenlander-vijandigheid te moeten laten betichten, zou je aan jezelf de volgende vragen moeten stellen en proberen er antwoord op te geven:
  • Waarom staat Duitsland ongecontroleerde immigratie toe, terwijl op het vliegveld altijd iedereen nog wordt afgewezen die geen paspoort kan laten zien?
  • Waarom nemen landen zoals Hongarije, Polen Tsjechië, Slowakije, maar ook de VS evenals de rijke islamitische landen zoals Saoedi-Arabië, Koeweit en Bahrein geen moslims op?
  • Op dit moment zijn er in de wereld 60 miljoen mensen op de vlucht. Hoeveel van hen kan Duitsland opnemen? Wanneer is volgens jou de pijngrens bereikt? Is diegene die dan stop zegt, een racist?
  • Hoe moet de sociale vrede bewaard blijven wanneer hier in het land ongeveer 6 miljoen Duitse burgers al geen werk vinden, velen willen werken, maar alle nieuwkomers aan een baan geholpen moeten worden?
  • Hoe moet onze samenleving, waarin man en vrouw gelijkberechtigd zijn, functioneren wanneer veel van de islamitische mannen pertinent weigeren om leraressen, vrouwelijke artsen en politieagentes te respecteren en hun aanwijzingen op te volgen?
  • Waarom moeten Duitsers de sanitaire voorzieningen van de nieuwkomers in de kampen schoonmaken, hoewel daar verveling heerst, in het bijzonder onder de 90% jonge krachtige mannen? Waarom drukt men mannen geen emmer, schrobber, dweilen en schoonmaakmiddel in handen als eerste stap naar integratie?
  • Wie betaalt de dure gesprekken van de nieuwkomers naar het buitenland buiten het EU-gebied? Hoe functioneert die betaling überhaupt, wanneer velen van hen helemaal niet geregistreerd staan, geen rekening in Duitsland bezitten? Hoe komen ze aan die nieuwe iPhone-modellen?
  • Hoe verklaar je het dat bijvoorbeeld in Berlijn 90% van alle gevangenen van islamitische komaf zijn?
  • Waarom worden vluchtelingen in kazernes ondergebracht en moeten Duitse soldaten in tenten leven? Hoe dekt deze vernedering van de soldaten zich met hun taak Duitsland te verdedigen?
  • Heb je informatie gezocht over de inhoud van de koran?
  • Weet je dat de door de moslims hooggeëerde Mohammed een massamoordenaar en pedofiel was? Weet je dat in de koran openlijk wordt opgeroepen tot het doden van alle ongelovigen? Hoe is zo´n middeleeuwse ideologie verenigbaar met onze waarden?
  • Hoe moeten miljoenen moslims in Duitsland vreedzaam met ons samenleven wanneer zij openlijk onze regels afwijzen?
  • Wat zou jij als politicus doen wanneer in Duitsland de eerste koppen van Duitsers gerold zijn respectievelijk hier ook zulke terreur als in Parijs plaatsvindt?
  • Hoe wil jij de veiligheid van de burgers garanderen? Hoe wil jij de woedende meute en massale zelf-justitie stoppen?
  • Hoe verhoudt zich het “Welcome Refugees” van de goedmenschen tot hun passiviteit Duitse wapenexporten naar de oorlogsgebieden respectievelijk de duizenden vanuit Ramstein bestuurde Amerikaanse drones te stoppen?
  • Waarom wordt er in de media geen enkele kritische vraag (zoals deze aan jou hier) gesteld, maar wordt alles alleen maar roze geschilderd?
  • Waarom worden nieuwkomers in vergelijking met Duitsers overal voorgetrokken?
  • Waarom worden Duitse daklozen slechter behandeld dan vluchtelingen?
  • Waarom wordt de huur van langjarige huurders, die geen huurschulden hebben, opgezegd, opdat hun plaats ingenomen kan worden door vluchtelingen?
Bron: www.globalecho.org

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/05/04 ... ignoreert/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

En daarom moet Nederland kapot!

Geplaatst op 23 mei 2020

Afbeelding

Zoals ik al heel wat keren heb geschreven hoe dubieus en corrupt veel ‘goedmenschen’ als Johnnie de Mol en Peter R. de Vries vermoedelijk zijn, komt er nu weer een ander verdienmodel van corrupte Nederlandse ‘goedmenschen’ in beeld. De mogelijkheden om er eens lekker aan te verdienen, lijken legio. Mogelijkheden die soms legaal zijn, dus daar kan niemand een kwaad woord over zeggen. Dat miljonairs daar ook van kunnen profiteren is gewoon wettelijk zo geregeld, dus...

De genoemde ‘goedmenschen’ en hun bewuste of onbewuste aanhang van mede-profiteurs worden slapend beter van nog meer en meer en meer ‘vluchtelingen’ en nu ook ‘immigranten’, simpel omdat huizen nu eenmaal schaarser en schaarser en schaarser worden met nog meer honderdduizenden nieuwe ‘Nederlanders’ erbij, waardoor vooral de eerstgenoemde types grof profiteren door fijne prijsstijgingen van hun villa’s, grachtengordelpanden, landhuizen en andere leuke optrekjes. En veel gewone mensen doen mee voor de kruimels die zij krijgen.

Een andere manier van lekker geld binnen hengelen, is het opstarten van een heuse echte NGO waarvoor bij diverse overheidsloketten en ook of vooral bij de op destructie van Europa gerichte EU forse subsidiebedragen klaarliggen om uit te keren aan die ‘goedmenschen’ die mee willen helpen de economie van ons land en die van Europa zo spoedig mogelijk volledig onderuit te halen voor het scheppen van die absolute chaos, want chaos is goed, uit chaos ontstaat orde, de EU/VN orde.

Dat NGO’s als ‘We Gaan Ze Halen’ en ‘Movement on the Ground’ als paddenstoelen uit de grond schieten, is dus begrijpelijk, net als vele dubieuze bedrijfjes die zich richten op arbeidskrachten uit landen met laagbetaalde werknemers voor werk waarvoor zogenaamd onder Nederlandse werklozen niemand te vinden is, die hier dan dit werk voor ‘een appel en een ei’ uitvoeren, waardoor het voor eigenaren van dit soort bedrijfjes economisch zeer lucratief is om meer en meer en meer ‘vluchtelingen’ en ‘immigranten’ in Nederland welkom te heten.

Ook de beter gesitueerde ‘goedmenschen’ hebben zo hun profijt, wat wel is gebleken met de corona-crisis toen illegale werksters, hoveniers, kinderverzorgsters en noem alle diensten maar op die zwart betaald werden door ook veel nette journalisten, massaal de laan werden uitgestuurd en waaruit ook bleek waarom dit soort nette journalisten zich nooit keerden tegen het onbeperkt binnenvallen van nog meer kansloze asielzoekers die zich later konden aansluiten bij de Wij Blijven Hier groep. Deze nette groep ‘goedmenschen’ profiteert lekker aan de veelheid van al die goedkope arbeidskrachten als soort nieuwe slaven.

Als slot een nieuw verdienmodel dat natuurlijk ‘rechtsradicalen’, zoals ik er opeens vast een in de ogen van nette Jan Terlouws en aanhang ben, allang wisten: de vele cursussen die door ook weer veel dubieuze stichtingen en scholen worden aangeboden aan de niet meer stoppende stroom ‘vluchtelingen’ en ‘immigranten’ die, met medeweten van al die Nederlanders die Nederland voor hun steeds dikker wordende geldbuidel graag helpen te verwoesten, zich onbeperkt in Nederland komen vestigen. Ofwel de vele frauderende taalscholen waar, zoals vanochtend, nota bene De Volkskrant via onderzoek laat weten voor wellicht vele miljoenen wordt gefraudeerd.

Zoals een dominee in Duitsland stelt, en ik doe dit ook al heel wat jaren: politieke partijen zijn criminele organisaties en criminelen zijn er nu eenmaal op uit om te plunderen om het voor zichzelf zo goed mogelijk te hebben. Dus wie denkt dat er ooit via verkiezingen andere tijden aanbreken met een veelheid aan deze nieuwe King Johns en hun vele tienduizenden rabauwen die hen afschermen, heb ik slecht nieuws: het wordt nog erger, want hoe krijg je, of anders gesteld wie krijgt dit criminele netwerk eruit gewerkt?

Heel berekenend heeft ‘grootheid’ Wim Kok in navolging van ‘grootheid’ Ruud Lubbers het slapend rijk worden ook voor de gewone mens bereikbaar gemaakt en de corona-waanzin doet straks de rest. Het ultieme anderhalve meter afstand verdeel en heers spel is net begonnen. Massa’s bange mensen laten zich alles aanleunen als gewillige schapen en dat wordt dan weer een nieuwe Kassa Ring voor de vele corrupte boeven! Een grote roversbende van ambtenaren en politici trekt met dank aan de EU dwars door Europa en niemand legt hen ook maar iets in de weg! Ook Nederland moet kapot voor de niet te stillen geldhonger van types als bijvoorbeeld Franske Timmermans.

Door: “bozeoudeman”

https://ejbron.wordpress.com/2020/05/23 ... and-kapot/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Het mondkapje kan voorzien in de diepe menselijke behoefte om te moraliseren
[...]
Moralisme is een heel andere zaak, betoogde Van den Brink. ‘Daarbij veroordeel ik personen of groepen die ik slechts vagelijk ken, stel ik mijn eigen waarden voorop en gebruik ik anderen vooral om te bewijzen dat ik zelf een beter mens ben.

Het mondkapje kan, net als het speldje met de Amerikaanse vlag, gaan dienen als waarmerk van deugdzaamheid. Juist vanwege zijn zichtbaarheid krijgt het al snel iets demonstratiefs. ‘Deugdpronken’, noemen de Vlamingen dat. Doorgaans gaat deugdzaamheid gepaard met discretie. Dat is, in de bijbelse betekenis van ‘goed doen’ zelfs de bedoeling: dat je er niet mee te koop loopt. Het mondkapje is onontkoombaar, en er kan een vermaning van uitgaan op de niet-dragers. Onbedoeld of juist heel erg bedoeld – zeker als de drager met de niet-bedekte zintuigen zijn misnoegen over de weigeraars tot uitdrukking brengt.
[...]
Tijdens deze coronacrisis oordelen mensen nog gretiger over elkaar dan voorheen. Waar voordringen in de supermarkt vroeger vooral hinderlijk was en van slechte manieren getuigde, is het nu ook nog eens een vergrijp tegen de anderhalvemeternorm – en in potentie dus gevaarlijk voor anderen. Het negatieve oordeel over de supermarktbezoeker die ons voor de voeten loopt, krijgt nu een morele dimensie. Mensen die, anders dan wijzelf, lak hebben aan het welbevinden van passanten zijn slechte mensen.
[...]
Nu Nederlanders worden geacht ‘samen’ het coronavirus te bestrijden, nemen ze elkaar onbeschroomd de maat. Al zullen mensen met een indrukwekkend postuur ook nu wel worden ontzien, want de angst voor een mes tussen de ribben is altijd nog groter dan de angst voor corona. En in elk oordeel over anderen ligt de bevestiging van de eigen voortreffelijkheid besloten: het voelt heerlijk en verplicht tot niets. Want de vraag of daarmee de verspreiding van het virus effectief wordt tegengegaan, is allang niet meer aan de orde.
https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b2b9567e/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Gutmensch

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:
Het mondkapje kan voorzien in de diepe menselijke behoefte om te moraliseren
Het mondkapje-of beter het niet gebruiken ervan-is het moderne equivalent van de Jodenster. Wie het niet draagt is onmiddellijk te herkennen als iemand die het gezag niet zomaar accepteert en dus gevaarlijk is. Typisch dat het net in Duitsland, Spanje en Italië alom verplicht is. Zou het iets met het fascistische verleden daar te maken hebben?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Ter illustratie van bovenstaande:
Hier een voorbeeld van mondkapjesdragers die in een supermarkt tesamen iemand zonder kapje de zaak uit schreeuwen en schelden.
Mondkapdragers jagen vrouw de supermarkt uit
Video11:09
Bezoekers in een New Yorkse supermarkt worden woest als ze een vrouw zonder mondkapje zien lopen.
https://www.telegraaf.nl/video/10709524 ... rmarkt-uit
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

In dit artikel waarschuwt een zwarte man een Jood voor de Gutmensch. Gutmenschen zijn nepmensen!
‘Allemaal nep’ – Een nieuwe column van Simon Soesan

Door Simon Soesan - 2 juni 2020

Afbeelding

Jaren geleden mocht ik Delta Air Lines in Israël leiden. Het was een gecompliceerde taak, nadat Delta de winstgevende routes van Pan American Airlines had opgekocht, omdat PanAm failliet was gegaan. Mijn taak was niet alleen het leiden, maar het introduceren, opzetten en creëren van deze luchtvaartmaatschappij in Israël.

Ik kreeg aardig wat hulp: uit het hoofdkwartier in Atlanta, Georgia, werden “coaches” gestuurd voor elk departement, zodat we allemaal snel konden leren hoe dingen de “Delta-way” gedaan moesten worden.

Ik kan me herinneren dat ik in mijn kantoor wat documenten aan het lezen was, toen er een enorme grote zwarte hand in mijn gezicht werd geduwd. “Hi, I am White.”, zei een zware basstem. Ik keek op naar een reus van een man, een zwarte man. “You must be kidding”, was mijn reactie en de man grijnsde.

Het was het begin van een lange vriendschap. Gary White kwam uit Atlanta om mij te helpen met wat specifieke problemen, maar we werden al snel meer dan collega’s. Weken later was ik in Atlanta voor vergaderingen en Gary nodigde me uit voor een etentje. Het was al laat toen we daarmee klaar waren, maar Gary wilde me nog naar een echte jazz-club nemen, waar ik mijn eerste Manhattan Ice Tea dronk. Het was al na middernacht toen we de club verlieten. Gary en ik spraken veel over Amerika en Israël: hij wilde meer over Israël weten – ik wilde meer over het leven in Amerika weten.

“Voordat je me terug rijdt naar het hotel – laat me iets zien wat een grote betekenis heeft voor je”, vroeg ik hem. Gary was opgegroeid in Atlanta en had vele verhalen. Hij keek me even aan, gebaarde me mee te lopen en na een paar minuten stonden we voor het graf van Martin Luther King. Wit, met heel veel water er omheen, herinner ik me. Gary keek me aan. “Je hebt geen idee wat het is om zwart te zijn in Amerika. Om ’s ochtends op te staan, in de spiegel te kijken en begrijpen dat dit nooit weg gaat: je bent zwart, je bent genaaid voor het leven.”

Zo zaten we, twee mannen met een ongemakkelijke achtergrond. We hebben die nacht tot aan het ochtendgloren gepraat. Slaap was onbelangrijk.

Ik moest hieraan denken, nadat de zoveelste zwarte man door wetshandhavers in Amerika was vermoord. Ik probeerde Gary, naar jaren, weer te vinden, maar kreeg slecht nieuws.

Als Jood draag ik niet alleen duizenden jaren van geschiedenis mee, ik draag ook de gevolgen van antisemitisme mee: ik weet wat het is om gediscrimineerd te worden, ook heb ik fysiek geweld tegen mij, om mijn Jodendom, meegemaakt. Gary’s verhalen klonken echter erger, ongelooflijker en schokkender.

Maar erger dan de discriminatie, erger dan het geweld, is in mijn ogen het feit dat zoveel mensen en organisaties even “meeliften” met deze vreselijke taferelen. We zien in de media mensen die in vrede willen protesteren, en dan opeens zijn er relschoppers die de boel willen vernietigen, zaken in de fik steken, mensen in elkaar slaan. “Antifa!”, schreeuwen ze, alsof ze tegen het Fascisme demonstreren. Terwijl er geen Fascisme is. Niet in Amerika, niet in Nederland.

Weet u wie echt Antifa waren? De duizenden soldaten die in Normandië landden. En vochten. En hun leven gaven om het Fascisme de nek om te draaien. Waardoor ik leef. Waardoor u – en velen met u – vandaag geen Duits spreken. Dat was de echte Antifa.

We kijken deze dagen naar surrealistische beelden van soldaten in de Amerikaanse steden. Alsof we in een film leven. Alsof de Corona dreiging niet gek genoeg was. Jaren van nu zullen historici vertellen hoe de Corona Crisis geleid werd: goed, slecht etc. Want de beste blik op het leven heb je als je even terug kijkt.

Maar wereldleiders hebben een beslissing genomen. Goed of slecht, we zullen ons er allemaal aan moeten houden: afstand houden, mondkapje doen, even voorzichtig zijn en nadenken.

Allemaal?

Nee, niet als je een links-anarchistische burgemeester bent van Amsterdam. Niet als je, in de stad die ooit de bijnaam Mokum, omdat het “HaMakom”, DE plek voor Joden, kreeg, waar je lekker eigenwijs een leugenachtige demonstratie voor een vrij Palestina op de Dam toe laat, maar geen demonstratie voor Israël laat gebeuren. Geen vlag van Israël laat wapperen, want dat is intimiderend. Waar je lekker het IAMsterdam weg laat halen, want dat vind je niet multiculti.

Waar je de koning van Nederland, ouden van dagen, ouders, grootouders, winkeleigenaren en medisch personeel te kakken kan zetten als burgemeester, omdat je via Zwarte Piet de wereld wilt laten zien hoe links je bent en daarom 5000 man bovenop elkaar stapelt op de Dam, want “demonstreren is zo belangrijk.”

Gary White waarschuwde me ooit: “Pas op voor goeddoeners, die mee willen lopen met je. De meesten lopen mee en zoeken een camera, zodat ze gezien kunnen worden en ’s avonds aan tafel kunnen zeggen dat zij niet discrimineren, want ze liepen mee met je. Dit soort mensen zijn ongevoelig voor jouw geschiedenis, ongevoelig voor jouw problemen. Ze zoeken winst: politiek, sociaal of zakelijk, meer niet en zullen je laten vallen zodra een ander onderwerp populair wordt. Dit zijn nep-mensen, pas op!

Gary werd in 2015 doodgeschoten. Dader onbekend. Hij kwam uit een supermarkt en er was een bendeoorlog of zoiets. Zijn zoon vertelde me dat Gary zich over hem had geworpen toen het schieten begon. Meer hoef je niet te weten om te begrijpen wie Gary was. Wat Gary was.

Mij wordt gevraagd waarom ik de burgemeester van Amsterdam Miesjponum noem. Heeft niets met haar gezicht te maken. Meer met haar geest.

Terwijl de wereld in afgrijzen en verbazing kijkt wat er gebeurt in Amerika, keek ik met woede naar de beelden van de Dam en het tevreden lachje van Miesjponum, die meeliep en zelfs een sticker op zichzelf plakte om te laten zien dat ze meeliep. Terwijl grootouders naar hun kleinkinderen smachten, stervende partners en ouders geen afscheid van elkaar mochten nemen, winkeliers hun levenswerk zagen verdwijnen en medisch personeel zich letterlijk bijna dood werkte, wist Miesjponum het allemaal beter.

Prima dat ze IAMsterdam weg haalde – ze is geen Amsterdam.
Ze is nep. Net zoals het wapen van zoonlief. Pure nep.

En zolang zij burgemeester is, eis ik de naam Mokum terug, want onder haar “leiderschap” is Amsterdam niet DE plek voor Joden, in feite is het een plek voor nep-mensen.

https://www.joods.nl/2020/06/allemaal-n ... on-soesan/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie