Het allahtone-jongeren-in-zwembad probleem

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Het allahtone-jongeren-in-zwembad probleem

Bericht door Mahalingam »

Geregeld duiken berichten op over openbare ordeproblemen in zwembaden waarbij steevast het woord: 'Marokkaanse jongens' valt (of juist niet; dat vermelden van land van afkomst van de familie is zo discriminerend).
Zo lezen wij bij:
http://www.brabantsdagblad.nl/voorpagin ... 484341.ece
Vingerscan in Tilburgse zwembaden
Samen met cameratoezicht, gescheiden omkleden en extra trainingen voor het personeel is de vingerscan een maatregel van het Tilbrugse sportbedrijf om overlast terug te dringen. [...]
Dankzij de vingerscan kunnen bezoekers met een verblijfsontzegging voortaan effectiever geweerd worden. Met deze maatregel wil Sportbedrijf Tilburg de veiligheid voor haar bezoekers en medewerkers zo optimaal mogelijk houden.
Veel effect hoopt men ook te hebben van een heel simpele maatregel die niets kost en die in België bedacht is: verplichte zwembroek.
Afbeelding
Kan iemand iets zeggen of de mentaliteit van de doelgroep dit zwembroekgebod werkzaam zal laten zijn?
Ik komt op al het bovenstaande vanwege een interview door Rachael Kohn van Hirsi Ali ter gelegenheid van het schrijversfestival in Sidney.
In dat interview doet ze de volgende uitspraak:
Ze krijgt de lachers op haar hand als ze vertelt hoe ze na enkele maanden Nederland een zwembad binnenging slechts gehuld in badpak en tot haar verbazing bemerkte dat de aanwezige mannen haar niet als een stel idioten besprongen.
Een andere uitspraak van haar is meer iets voor een ander draadje:
Ayaan gaat in op het racisme tussen moslims onderling. 'Slavernij is nooit afgeschaft in de moslimwereld. In Saoedie-Arabië werden wij als minder beschouwd. Zwarte moslims worden beschouwd als slaven en het resultaat daarvan zien we in Darfur.'
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Kan iemand iets zeggen of de mentaliteit van de doelgroep dit zwembroekgebod werkzaam zal laten zijn?
Vermits één van de gemeenteraadsleden zo stom was zich te laten ontvallen dat het zwemshortverbod hopelijk de marokkaanse ettertjes zou weerhouden, sprong het ons gekende inquisitiecentrum ijlings ter hulp!

Hoofd van dat inquisitiecentrum Jozef de Witte vond het uiteraard een onderzoek waard om te zien of het verbod op het dragen van bermudashorten geen overtreding van de racisme wet zou inhouden.

IK BEN DUS ERNSTIG HOOR : http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...embroeken_CGKR


En wat blijkt vandaag? Er komt helemààl geen verbod op bermuda shorts... wat hadden jullie nu gedacht? Beerselse gemeenteraadsleden zijn helemààl geen racisten!

Uit DS:
Citaat:
Beersel ontkent racisme bij aanpak zwembadproblemen

BEERSEL - Burgemeester Hugo Casaer (CD&V) van Beersel ontkent dat het verbod op het dragen van lange zwemshorts in het zwembad van het provinciaal domein van Huizingen ingegeven is door racisme.

Naar aanleiding van uitspraken van Beerselse politici stelt het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding een onderzoek in naar de motieven achter dit verbod.

'Het gaat hier niet om een reglement van de gemeente Beersel, maar van de provincie. Dat moesten wij omzetten in een politiereglement om te kunnen toepassen in het provinciaal domein vanaf 1 juli. Er zijn een heleboel maatregelen voorzien om een herhaling te voorkomen van een aantal moeilijkheden in het verleden. Wie niet betaalt, kan buitengezet worden en wie weerbarstig is, kan het hele seizoen de toegang ontzegd worden,' aldus Casaer.

Het verbod op zwemshorts kwam er wegens hygiënische redenen. 'Verboden zijn de lange shorts tot een stuk onder de knie. Met een short tot boven de knie mag nog gezwommen worden. Het is een maatregel die al in tal van openbare zwembaden van kracht is. Voorts kregen we ook klachten van busreizigers die het niet zagen zitten naast iemand op de bus te zitten met natte kleren. Dat men Beersel niet beschuldigt van racisme. Wij waren de eerste om een asielcentrum en een doorgangsterrein voor zigeuners in te richten', aldus Casaer.

Rond het openluchtzwembad van het provinciedomein van Huizingen deden zich de afgelopen jaren tal van incidenten voor. Hierbij waren vaak allochtone jongeren uit het Brusselse betrokken. Zo werd er vandalisme gepleegd op weg van de busstop in Lot naar het zwembad. Om die reden laten het provincie- en gemeentebestuur - met de steun van het Brussels Gewest - de MIBV-buslijn van mei tot augustus doorrijden tot in Huizingen. Ook zal de inkom voor niet-Brabanders verhoogd worden van 2 tot 7 euro
Iedereen wéét natuurlijk dat een short tot boven de knie helemààl geen hygienische problemen geeft: het is gewoon die 10cm OP de knie waardoor er een hygiene probleem ontstaat......

PS. mag ik aannemen dat ik nu mag gaan zwemmen met een short tot onder mijn knie, zolang ik die maar netjes oprol alvorens aangekleed in het water te springen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Volgens mij kan er geen sprake zijn van discriminatie als iedereen gediscrimineerd wordt. Allemaal verplicht een echte zwembroek aan.
Bestaat er een mensenras dat geen zwembroek kan dragen? Iedereen heeft toch billen? De enige discriminatie die ik kan bedenken is dat vrouwen meer aan moeten hebben dan een zwembroek.
En hygiëne? Dan moet iedereen zich eerst wassen voordat die het zwembad in gaat. Deden de Romeinen ook al.
Nu zullen we voorlopig niet te weten komen of zwembroeken helpen de orde te handhaven.
Die houding van de politieke hotemetoten (in het stof kruipen want anders worden 'ze' kwaad) wordt ook wel dhimmitude genoemd in het Engels.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Meisjes betast in zwembad

Bericht door birdie »

MEISJES BETAST IN HET MIRANDABAD

AMSTERDAM - In het De Mirandabad in de Rivierenbuurt is vrijdagavond een groepsaanranding geweest. Vier meisjes, van twaalf tot vijftien jaar, zijn onzedelijk betast in het bubbelbad en hebben daarvan aangifte gedaan.

De jongens die de meisjes hebben belaagd, behoorden tot een groep van 'enkele tientallen jongens', ook van twaalf tot vijftien jaar. Volgens politiewoordvoerder Rob van der Veen stonden die in de buurt van het bubbelbad toen de aanranding gebeurde. Meteen nadat de meisjes waren betast, rond 19.45 uur, zijn de slachtoffers naar de toezichthouders van het zwembad gestapt.

Een badmeester heeft daarop twee twaalfjarige jongens in de kraag gegrepen en overgedragen aan de politie. Van der Veen: ''Deze jongens zijn zaterdag na verhoor vrijgelaten en worden niet langer als verdachten gezien.''

Hoe groot de groep precies is, en wie daarbinnen voor de daden verantwoordelijk is, hoopt de politie op te maken uit de videobeelden die door het zwembad aan de politie zijn overgedragen. De zedenpolitie onderzoekt de zaak.

In het De Mirandabad hangen overal camera's, ook boven het bubbelbad. Die zijn daar opgehangen nadat vijf jongens daar in 2003 twee meisjes van dertien hadden aangerand. De beelden die het drenkelingendetectiesysteem maakt in het wedstrijdbad, kunnen bij ongewenste intimiteiten ook worden bekeken.

Het De Mirandabad verwijst door naar stadsdeel Zuid. Daar zegt een woordvoerder dat de twee opgepakte twaalfjarige jongens in elk geval een zwembadverbod krijgen, dat geldt voor alle Amsterdamse zwembaden.

Deze maatregel is in 2002 ingevoerd in alle dertien Amsterdamse zwembaden. Ook proberen de zwembaden vanaf dat moment de schade - bijvoorbeeld als gevolg van het kraken van kluisjes of misbruiken van het brandalarm - te verhalen op de dader. Dat initiatief kwam er op aandringen van het Sloterparkbad, dat in 2001 een maand dicht moest,toen jongeren personeel en bezoekers intimideerden en vernielingen aanrichtten. (MALIKA SEVIL)

http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAA ... #reactions
Onderstaand in de reacties, een naïeveling die het heeft over 'meisjes plagen, kusjes vragen'! Heel normaal dus. Gebeurde vroeger ook!
Een andere reageerder verdenkt een 'bepaalde bevolkingsgroep'...
Die krijgt het op zijn dak, waarom er altijd aan een 'andere bevolkingsgroep' ligt. Die de schuld weer krijgt. :shock:
De lezers van het Parool moeten nog heel veel leren. ZUCHT!!!
† 14 september 2012.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door Dhana »

Wat een onzin omdat nu in de krant te zetten. Dat gebuert al sinds zeker 20 jaar in alle zwemgelegenheden in heel Nederland. En dan met name door een bepaalde bevolkingsgroep. In Gouda hoef je als meid maar zomers gekleed voor het stoplicht staan en je wordt op klaarlichte dag van achter af aan je borsten betast.

Ga je naar de Reeuwijkse plassen als gezin voor een leuke dag aan het water, wordt je als moeder door hordes van top tot teen aangeklede baardapen op de meest ranzige manier bekeken.

Als moslims hun kinderen "vroom" willen opvoeden, moeten ze ook de jochies net zoals hun dochters verbieden om te gaan zwemmen.

Ik word steeds misselijker dan al die moslims die als wespen zomerse dagen komen verpesten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door Socrates »

:yuk:
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door H.Numan »

Waarom :yuk: ?
Jij bent een warm voorstander en groot promotor (in ieder geval hier) van deze mensen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door Socrates »

H.Numan schreef:Waarom :yuk: ?
Jij bent een warm voorstander en groot promotor (in ieder geval hier) van deze mensen.
Beste Numan, ik ben zeker geen voorstander en promoter van '''deze mensen''.
Het gaat mij veels en veels te ver om het gelijk over een hele bevolkingsgroep te gaan hebben, de meerderheid van de 12jarige Marokkaanse jongens doet dit nog altijd niet. En er zijn ook jongens van andere bevolkingsgroepen die dit doen. Dat jij graag een bevolkingsgroep eruit haalt en daarmee gaat puzzelen en jezelf vermaken is aan jou.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door Dhana »

Socrates schreef:
H.Numan schreef:Waarom :yuk: ?
Jij bent een warm voorstander en groot promotor (in ieder geval hier) van deze mensen.
Beste Numan, ik ben zeker geen voorstander en promoter van '''deze mensen''.
Het gaat mij veels en veels te ver om het gelijk over een hele bevolkingsgroep te gaan hebben, de meerderheid van de 12jarige Marokkaanse jongens doet dit nog altijd niet. En er zijn ook jongens van andere bevolkingsgroepen die dit doen. Dat jij graag een bevolkingsgroep eruit haalt en daarmee gaat puzzelen en jezelf vermaken is aan jou.

Ik neem aan dat jij een man bent en dus nog nooit aangerand bent door meisjes. Ik ken meiden zat van van de tienerleeftijd en ik kan je verzekeren dat die in het zwembad alleen last hebben van geile Marokkaantjes en niet van Hollandse jongens.

Dat heeft alles te maken met rescpect voor vrouwen. Een waarde die Marokaantjes alleen meekrijgen voor vrome maagdelijke moslima's.

Een vriendin van mij was vrijwilliger en gaf een cursus aan moslima's om de Nederlandse cultuur te leren begrijpen. Alles was dik in orde totdat het thema buitenspelen met Nederlandse kinderen aan de orde kwam. De moslima mamma's vertelden dat hun dochters buiten mochten spelen totdagt ze begonnen te menstrueren. Daarna worden ze binnen gehouden. Mijn vriendin maakte daarbij de opmerking dat die regel niet voor Nederlandse meisjes geldt. Waarop de één dame van de groep antwoordde: "Maar je weet zelf toch ook wel dat alle Nederlandse vrouwen hoeren zijn?" Hetgeen door de rest beaamd werd!!!!!!!

Jij hebt kennelijk een idee hoe de islamitsche samenleving in elkaar steekt.

Waarmee ik niet wil zeggen dat onder Nederlanderse jongens niet voor zou komen, maar dat is eerder uitzondering dan regel.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door Socrates »

Ik neem aan dat jij een man bent en dus nog nooit aangerand bent door meisjes. Ik ken meiden zat van van de tienerleeftijd en ik kan je verzekeren dat die in het zwembad alleen last hebben van geile Marokkaantjes en niet van Hollandse jongens.
Dit is onzin en bovendien een persoonlijke ervaring en een non-argument. Alle mannen hebben hormonen niet enkel de Marokkanen, het gaat er alleen om of je jezelf kan beheersen. Ik ken vele Marokkaanse jongens die in geen duizend jaar een meisje verkeerd zullen aankijken.
De moslima mamma's vertelden dat hun dochters buiten mochten spelen totdagt ze begonnen te menstrueren. Daarna worden ze binnen gehouden. Mijn vriendin maakte daarbij de opmerking dat die regel niet voor Nederlandse meisjes geldt. Waarop de één dame van de groep antwoordde: "Maar je weet zelf toch ook wel dat alle Nederlandse vrouwen hoeren zijn?" Hetgeen door de rest beaamd werd!!!!!!!
Ja nou en? Dat zijn domme/kortzichtige mensen die niets van de wereld af weten en hoogstwaarschijnlijk zelfs analfabeet zijn.
We weten allemaal dat het niet zo is.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door Dutch »

We weten allemaal dat het niet zo is.
Neen Socrates, neen, de moslims weten dat niet, ze zijn zelfs voor de overgrote meerderheid ervan overtuigd dat het wél zo is....
Hoe zou dat toch zo komen???? Misschien omdat de islam daarvan aan de grondslag ligt????
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door Dhana »

Socrates, geloof Dutch. Het gros van de moslims vindt dat iedere westerse vrouw een hoer is. Waarom denk jij dat moslimmeiden niet naar het zwembad mogen en de jongens wel? Vraag dat maar eens aan al die moslims die je blijkbaar kent. Of hun dochters of zussen handdoek en zwemgoed mogen pakken en met vriendinnen een dagje mogen gaan zwemmen en vraag ze vervolgens waarom niet.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door H.Numan »

Socrates schreef:Het gaat mij veels en veels te ver om het gelijk over een hele bevolkingsgroep te gaan hebben, de meerderheid van de 12jarige Marokkaanse jongens doet dit nog altijd niet.
Oh, het is pas overlast als de meerderheid het doet?
En er zijn ook jongens van andere bevolkingsgroepen die dit doen

Zonder enige twijfel. Maar hun minderheid (niet alle jongens van andere groepen doen dit, tenslotte) is aanzienlijk geringer dan die van onze mohammedaanse ingezetenen.

Je vergoelijkt verwerpelijk gedrag. Hetgeen links al 40 jaar doet. "Het valt allemaal wel mee", "andere groepen doen het ook". Begin je nu te begrijpen waarom links zo hard achteruit holt?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Tukker
Berichten: 155
Lid geworden op: vr apr 30, 2010 8:54 pm
Locatie: Twente

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door Tukker »

Socrates schreef:
H.Numan schreef:Waarom :yuk: ?
Jij bent een warm voorstander en groot promotor (in ieder geval hier) van deze mensen.
Beste Numan, ik ben zeker geen voorstander en promoter van '''deze mensen''.
Het gaat mij veels en veels te ver om het gelijk over een hele bevolkingsgroep te gaan hebben, de meerderheid van de 12jarige Marokkaanse jongens doet dit nog altijd niet. En er zijn ook jongens van andere bevolkingsgroepen die dit doen. Dat jij graag een bevolkingsgroep eruit haalt en daarmee gaat puzzelen en jezelf vermaken is aan jou.
Het is inderdaad fout om te spreken over alle Marokkanen, maar wel zijn de Marokkaanse jongens oververtegenwoordigd bij dit soort praktijken. Jouw rechtvaardiging, dat maar een klein deel dit doet, is niet voldoende relevant. Net als die mensen die zeggen dat maar 6 procent van de Nederlandse moslims geweld tegen afvalligen wil gebruiken. Zo stond het in de kranten, wat natuuurlijk was te verwachten bij de gevestigde media. Zes procent klinkt redelijk ( hetgeen de kranten het volk wou laten geloven) maar dat is toch wel zo een 50.000 mensen ( en het zullen er vast en zeker veel meer zijn) die geweld willen gebruiken. Je wordt als kritische 'moslim' al met de dood bedreigd en krijgt hele hetzes tegen je, laat staan een afvallige die ervoor uitkomt.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Meisjes betast in zwembad

Bericht door mercator »

Tukker schreef:Je wordt als kritische 'moslim' al met de dood bedreigd en krijgt hele hetzes tegen je, laat staan een afvallige die ervoor uitkomt.
Hier gaan we weer...wat is volgens jouw een "kritische" moslim, is dat hetzelfde als een "geïntegreerde" moslim ?

Hoe kan je nou nog jezelf zonder schaamte in de spiegel bekijken als je je bekent tot een ideologie die bereid is kritische denkers binnen die ideologie de kop af te hakken ?
Met integratie moeten we maar zo snel mogelijk ophouden dus, het zet de moslims tegen elkaar op!

Even on topic: ja, in 99% van de gevallen zijn sexuele intimidaties in zwembaden, pretparken, sportcentra etc. het werk van Gelovigen. Is hier in België ook zo. Nu met het goede weer begint dat, de ingepakte wijfjes sjokken eerbiedig achter de halfnaakte heertjes aan, terwijl die in de borsten knijpen van de niet-moslims hoertjes bereiden de moslimdames een smakelijke halal BBQ voor de eigen helden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Jongeren terroriseren zwembad Reuver

Bericht door Eliabe »

Een groepje overwegend allochtone jongeren heeft zaterdag in het Reuverse zwembad De Bercken een badmeester geslagen en bespuugd en diverse meisjes lastig gevallen.
De politie besloot het zwembad vanwege de dreigende situatie eerder te sluiten, meldt 1Limburg. De problemen begonnen vroeg in de middag en leidden er al toe dat de glijbaan en de duikplanken werden afgesloten. Het groepje terroriseerde daarna minderjarige meisjes waarna een groepje vaders het heft in eigen hand nam en een dreigende situatie ontstond.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2423 ... ver__.html
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jongeren terroriseren zwembad Reuver

Bericht door Ariel »

Gunst. :thinking: is het weer zo ver ? Er gaat geen jaar voorbij zonder dat het zwemplezier van Meisjes verpest wordt, door mohammedaanse knulletjes. En dat met ramadan. Dan moet je als mohammedaan niet gaan zwemmen. Je zal maar een druppel water binnen krijgen.
Dubbel foei dus.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jongeren terroriseren zwembad Reuver

Bericht door Ariel »

Wat sappige roddels uit de Linburgse krant.
In Reuver is zaterdag op last van de politie buitenzwembad De Bercken vroegtijdig gesloten vanwege de dreigende situatie die was ontstaan.

Zo zou een groepje allochtone jongeren onder andere een badmeester hebben geslagen en bespuugd, en jongere meisjes hebben lastig gevallen.

Dat zegt een badmeester van De Bercken die zijn naam liever niet prijs geeft uit angst voor represailles. Volgens de badmeester begon het gejengel vroeg in de middag. "Het groepje zorgde er eerst voor dat de glijbaan moest worden gesloten. Later moesten we uit veiligheid ook de springplanken afsluiten."

Het groepje bleef vervolgens badgasten terroriseren. Daarbij zouden enkele minderjarige meisjes zijn mishandeld. Er onstond een dreigende situatie toen vaders van de meisjes besloten het heft in eigen hand te nemen. Daarop is de politie ingeschakeld. In overleg met het bestuur van De Bercken is besloten om het zwembad vroegtijdig te sluiten.

Later op de parkeerplaats zouden volgens omstanders drie personen zijn aangehouden wegens het verstoren van de openbare orde.

Volgens voorzitter Hein Strijbos was het nog een flinke operatie om het zwembad leeg te krijgen. "We hadden een drukke dag met 2200 gasten. Die moesten er allemaal tegelijk uit. Dat vergde nogal wat inspanning. Het is jammer dat er op deze manier een einde moet komen aan zo'n leuke dag."

Strijbos bevestigt dat het gaat om allochtone jongeren die vermoedelijk uit de regio Venlo-Blerick komen met de trein. "Maar er zitten ook een paar autochtonen bij. Er zijn vandaag een aantal allochtonen naar ons toegekomen die zich schaamden voor de ontstane situatie. Ons zwembad is voor iedereen die gewoon een leuke dag wil hebben."

Het was nog even de vraag of het zwembad zondag open zou gaan. In overleg met de politie heeft het bestuur besloten om gewoon de poorten te openenen. Strijbos: "Wij laten ons echt niet klein krijgen."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Jongeren terroriseren zwembad Reuver

Bericht door King George »

Willen we meer of willen we minder?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Het was me maar weer gezellig met al die Marokkanen

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Jongeren terroriseren zwembad Reuver

Bericht door Mahalingam »

Ook in Berlijn worden zwembaden ontruimd vanwege toestanden met jeugdigen die zich niet weten te gedragen.
Een massale vechtpartij tussen zestig jongens en jonge mannen heeft in de Duitse hoofdstad Berlijn geleid tot de ontruiming van een zwembad. De politie haalde gisteren circa 6.000 badgasten uit het water, maar slaagde er niet in de daders te pakken.

De vechtpartij ontstond door een ruzie tussen twee jongens, waarmee steeds meer badgasten zich gingen bemoeien tot uiteindelijk tientallen mensen met elkaar op de vuist gingen. Toen de politie ter plaatse kwam, verspreidden de daders zich in het zwembad en lieten ze zich niet identificeren.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... vuist.html
Het zwembad heeft controle bij binnenkomst op wapens en zo.
Er waren zodoende geen bloedende personen te arresteren.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Ondertussen bij de Zuiderburen

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Vrouwen lastig gevallen in zwembad

Bericht door King George »

Vrouwenbaddag in Hannover ontaardt in totale vuilnishoop en bedreigingen
Duitsland – De wekelijkse vrouwendag in een zwembad in Hannover heeft tot grote problemen geleid. Medewerkers van “Vahrenwalder Bades” hebben zich vanwege de aanhoudende schendingen van hygiënevoorschriften tot het stadsbestuur gewend, die nu “passende maatregelen” overweegt, meldt Hannoversche Allgemeine Zeitung.

De problemen zijn onlangs tijdens een gesloten vergadering van de Sportcommissie besproken en lieten de politici van de commissie “geschrokken” achter, schrijft de krant. Op de voornamelijk door moslims bezochte zwembaddag voor vrouwen elke vrijdag van 17.00 uur tot 21.00 uur zijn er flagrante schendingen van de hygiëne en bedreigingen.

Picknicks aan de rand van het zwembad, vuilnis in toiletten

Sommige vrouwelijke bezoekers betreden herhaaldelijk het zwembad en de saunaruimte in dagelijkse kleren. Andere vrouwen verven hun haar in het kleuterbad. In het peuterbad hebben sommige gasten babyluiers weggegooid. De toiletten worden als vuilnisbakken gebruikt en sommige vrouwengroepen organiseren een picknick aan de rand van het zwembad.

Maar dat is niet alles: Wanneer werknemers de vrouwen de regels aanduiden, worden ze bedreigd, zegt een ambtenaar van de Sportcommissie. De islamitische vrouwen hebben bijvoorbeeld gedreigd hun echtgenoten of broers naar het zwembad te brengen. Uitgesproken verbodsbepalingen worden eenvoudigweg genegeerd.

Volgens het rapport is de badadministratie nu van plan een veiligheidsdienst in te huren om bij de ingang te controleren. Bovendien moet, indien nodig, een mannelijke badmeester aanwezig zijn op de vrouwenbaddag. De avond voor vrouwen moet echter niet verdwijnen. “Dat is geen optie”, zei een woordvoerster van de stad.

Fenixx
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Mahalingam »

Vrouwenzwemdag. Dat geeft problemen als er Muzelvrouwtjes komen.
Net zoals parken problemen hebben met BBQ's als er Muzelmannen komen.
“Ze gaan met hun jeans in het water en bedreigen medewerkers”: zwemdag voor vrouwen loopt uit de hand

Elke vrijdag vanaf 17 uur zijn enkel vrouwen toegelaten in een stedelijk zwembad in de Duitse stad Hannover. Dat loopt echter niet van een leien dakje, zo blijkt uit de onthullingen van een lokale krant. Moslima’s nemen het niet zo nauw met de hygiëneregels en dat bezorgt lokale politici kopzorgen.

Vrouwen duiken in hun gewone kledij het zwembad in, picknicken langs het water, verven hun haar in het zwembad en laten veel afval achter. Medewerkers van het ‘Vahrenwalder Bades’ die op het huisreglement wijzen, worden bedreigd.

“Ja, het gaat vooral om moslima’s”, verklaarde Ulrike Serbent, woordvoerster van de stad Hannover, aan de gerenommeerde Duitse krant Die Welt.

“Eigenlijk was het niet de bedoeling dat dit in de openbaarheid zou komen”, zei ze. De problemen werden vertrouwelijk behandeld. Toch wist de lokale krant Hannoverschen Allgemeinen Zeitung de hand te leggen op het probleemdossier.

“Men wilde in geen geval bepaalde groepen gaan viseren en daarom hebben we de feiten niet openbaar gemaakt”, legde Serbent uit. “We wilden vermijden dat er een xenofobe teneur zou ontstaan. De vrouwen zijn afkomstig uit een andere cultuur en zien dat zwemuurtje eerder als een samenkomst met andere vrouwen. Wij denken na over gepaste maatregelen”, zei ze. “In het zwembad komen ook honderden vrouwen die wel gewoon komen zwemmen zoals het hoort.”

Volgens de Hannoverschen Allgemeinen Zeitung wil de stad een bewakingsdienst in de buurt van de kassa’s posteren. De vrouwendag moet in elk geval blijven plaatsvinden, meent de stad. Volgens de lokale krant zijn er al sinds 2005 problemen met vrouwen die in gewone kledij willen baden.
bron
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De islamisering van Duitsland

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:
De vrouwen zijn afkomstig uit een andere cultuur en zien dat zwemuurtje eerder als een samenkomst met andere vrouwen. Wij denken na over gepaste maatregelen”, zei ze. “In het zwembad komen ook honderden vrouwen die wel gewoon komen zwemmen zoals het hoort.”
Die "gepaste maatregelen" zijn in onze cultuur: eisen dat de regels worden nageleefd en anders verwijdering.

Dat stuk onbenul van een Ulrike heeft niet door dat die andere "honderden vrouwen" nu worden weggepest, en dat dat precies de bedoeling is. De kaffers mogen zorgen voor de voorzieningen, de mohammedanen maken er gebruik van. In de mohammedaanse mindset is dat hoe het hoort.

Uiteraard hebben gewone Duitsers (en gewone Nederlanders) steeds minder zin hiervoor te betalen, en ondanks dat worden ze gedwongen steeds méér te betalen. Westerse overheden worden in wezen steeds veeleisender en steeds minder bereid naar de (betalende) burgers te luisteren. De manier waarop in Nederland met referenda wordt omgegaan laat dat goed zien, de manier waarop Duitsland met social media omgaat bewijst hetzelfde. Wat is voor de leiders de stip op de horizon? Communisme of fascisme, of iets ertussenin?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie