Is voetbal haram?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

DSC 5 in Kerkdriel en Amstelwijck 7 uit Dordrecht voetballen. Dus dat zijn 2x11=22 mannetjes die vechten (om een bal).
Er was een barbecue. En zodoende gingen ruim 50 mannen vechten (om wat weten we nog niet).
De politie kwam massaal aanzetten.
Grote vechtpartij bij DSC Kerkdriel; zeker 3 gewonden en 1 aanhouding
KERKDRIEL – De politie is maandagmiddag met meerdere eenheden ingezet om 2 vechtende voetbalclubs te scheiden bij voetbalvereniging DSC in Kerkdriel. Er waren zo’n 50 personen bij het incident betrokken, 3 mensen raakten gewond. Dat meldt de politie.

De vechtpartij ontstond rond 16.30 uur tijdens een barbecue. Er werd met tafels, stoelen en bierflesjes gegooid. Zeker 3 mensen liepen hierbij hoofdwonden op en zijn ter plaatse behandeld door ambulancepersoneel. De politie meldt dat er mogelijk nog een vierde gewonde zou zijn, die door teamleden zelf zou zijn weggebracht naar het ziekenhuis of naar huis.

De politie kreeg ondersteuning van collega’s uit onder meer Den Bosch en Utrecht. Rond 17.30 uur kregen zij het voor elkaar de partijen van elkaar te scheiden. Alle aanwezigen zijn naar huis gestuurd. Eén man uit Dordrecht wilde echter niet naar huis en beledigde agenten. Hij is aangehouden en meegebracht naar het politiebureau.
http://www.bd.nl/regio/zaltbommel-e-o/m ... -1.6018782
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Soms is het belangrijker wat iemand is dan wie die is.
Afbeelding
Danny Ings van Liverpool
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Voetbal verbroedert, zo wordt gesteld. Ook de EU gelooft daar in. Dus:
The Schuman Trophy has been a fixture on the Commission’s calendar for 20 years, with teams from each department playing each other and raising money for children’s charities.
“It’s a private event, it’s organized by officials of the institution but by staff regulation you have to have a certain behavior in and outside your working life,” he said.
De poging tot multinationale multiculturele verbroedering van het personeel eindigde met bloed, gewonden, ambulances en politie op het veld.
But this year’s event — held on May 21 and sponsored by the likes of Volvo and Belgian financial services firm Easyvest — ended in chaos when a player from the Commission’s interpretation department and one from the administration department came to blows. The former ended up in hospital being treated for concussion.
Wint nu de partij van de dader of die van het slachtoffer de voetbalwedstrijd? Geen van beide.
Organizers seemed to make light of the situation on their website, writing that even though there was no winner, OLAF (the anti-fraud unit) won the “Fair Play 2016” award for being “better behaved during the tournament.”
http://www.politico.eu/article/commissi ... card-olaf/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hebben wij ons weleens afgevraagd waarom God (aangenomen dat hij bestaat) de man EN vrouw heeft geschapen?

Immers, voor God is niets onmogelijk. Nee toch? Dus zouden mannen met elkaar kunnen vrijen, neuken en kinderen kunnen krijgen. Uiteraard uitsluitend kinderen . . .
van het mannelijke geslacht.

Een vrouw was helemaal niet nodig geweest. Zeg nou eens eerlijk Heer God!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen haalden ze 17,419 stemmen totaal.
Iceland’s football team slams Danish party’s racist post
http://www.thelocal.dk/20160707/iceland ... ebook-post
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Na de oorlog - dankzij Amerikaanse soldaten - ontstonden voor het eerst Duitse negers. Trouwens, het een is het gevolg van het ander, dat landen zo nodig koloniën moesten bezetten en bezitten. Bovendien heeft de mens het recht te trouwen met wie hij wil. De politiek ontkent dit niet, maar doet er wel alles aan om de boel te traineren. Zoals in het geval van mijn zoon. Politiek is dus smerig en zit vol met schoften en smerige hypocrieten.

Verder. Zolang scheidsrechters er bewust een koleretroep van maken, kunnen we niet van haram voetbal spreken. Ook gisteren wat het weer raak in de wedstrijd Frankrijk-Duitsland. In het strafschopgebied van de Fransen wordt een Duitse speler aangetikt. Honderd procent strafschop. De speler stort ter aarde (misschien overdreven). De scheidsrechter wuift het voorval weg. Corrupte scheidsrechter. Wanneer hij de overtreding niet heeft geconstateerd had hij dus een gele kaart moeten trekken voor de Swalbe. Dat heeft hij niet gedaan.

Van het shirtje trekken word ik langzamerhand ook misselijk. Dat is haast routine geworden voor voetballers. De straf dient volgens de UEFA-regels een gele kaart te zijn wegens spelbederf. Gebeurt zeker acht van de tien keer niet. Ook het elkaar vasthouden in het strafgebied dient bestraft te worden met een vrije trap voor de verdedigende partij of anders een strafschop voor de aanvallende partij. De gisterenscheidsrechter deed dit niet. Maar wel - terecht - voor een handsbal. Terwijl vasthouden en hands allebei bestraft dienen te worden met een vrije trap.

Mijn conclusie is allang gerechtvaardigd dat de meeste scheidsrechters corrupt zijn. Corrupt in de geest. Misschien bang om door KNVB of UEFA onbekwaam beoordeeld te worden en voor een tijdje geen belangrijke wedstrijden meer mogen fluiten, terwijl de spelregels onaantastbaar behoren te worden toegepast. Andere conclusie: zowel KNVB als UEFA oefenen macht uit in plaats van te controleren of scheidsrechters wel bekwaam de spelregels toepassen. Dat gebeurt dus NIET! Zowel KNVB, UEFA en scheidsrechters zijn corrupt. Maar wie is er vandaag-de-dag niet corrupt? Corruptie is bijna gemeengoed geworden in onze kennisbeschaving. Kijk maar naar de aanhangers van de islam die neerkijken op onze beschaving en die verachten; hoe zij in hun voordeel tegemoet worden gekomen. In alles. Ten nadele van de eigen bevolking.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

In Duitsland is er ophef over een twitt van Beatrix von Storch (AfD).
Na uitschakeling van Duitsland uit dat voetbal gedoe van de laatste tijd:
,,Vielleicht sollte nächstes mal dann wieder die deutsche NATIONALMANNSCHAFT spielen?"
http://www.ad.nl/ek-2016/duitsland-valt ... ~ac4eed5c/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:In Duitsland is er ophef over een twitt van Beatrix von Storch (AfD).
Na uitschakeling van Duitsland uit dat voetbal gedoe van de laatste tijd:
,,Vielleicht sollte nächstes mal dann wieder die deutsche NATIONALMANNSCHAFT spielen?"
http://www.ad.nl/ek-2016/duitsland-valt ... ~ac4eed5c/
Vanavond sprak ik met mijn vriend over al dat voetbalgedoe. Duitsland maakte sowieso al geen sterke indruk op dit toernooi. Hij maakte de volgende opmerking: "Weet jij een topvoetballer te noemen als neger?" Ik dacht na en voordat ik antwoord kon geven voegde hij eraan toe: "Ja, Pele, de Braziliaan. Maar hij was een uitzondering." Technisch zijn negers begaafde voetballers. Als scheidsrechter heb ik een paar keer een elftal van Surinamers mogen fluiten. Leuk om naar te kijken. Zoals gezegd, technisch begaafd met hier en daar juweeltjes van hoogstandjes. Maar ze verloren keer op keer met forse cijfers. Mijn vriend vulde aan: "Je moet als voetballer slim zijn wil je succes hebben."

Over de opmerking van de politica Beatrix von Storch. Wat is daar mis aan? Waarom moet de linkse delegatie Gutmenschen zich daar weer over opwinden? Het is toch godverdomme zo dat er in Europa steeds minder van nationale eenheid sprake is? Nou en wat dannog? Hitler was immers ook voorstander van een groot Europees rijk onder gezag van Duitsers uiteraard. En de Duitsers door de geweldige invloed van het genie Hitler presteerden als de besten van de wereld. Het is gewoon de keiharde waarheid. Het jodenprobleem deed hem de das om. Daardoor zijn alle geweldige inventieve daden van Hitler naar de vergetelheid gedirigeerd. De Nederlandse wetgever heeft met niet uitgesproken dank na de oorlog vele Duitse ingevoerde (sociale) wetten gehandhaafd. Wat mij betreft had Amerika ook op Duitsland een paar atoombommen mogen gooien. Als dank voor al dat door de Duitsers vanuit hun democratie voortgebrachte oorlogsgeweld. En Japan had voor altijd van de aardbodem geveegd moeten worden. Ik zou er geen traan om gelaten hebben. Maar nu niet meer. We hebben immers geen last meer van die spleetogenstreken.

Waar de wereld NU onophoudelijk last van heeft is van het islamterrorisme bedreven door goede moslims met uitstekende kennis van het haat- en terroristenhandboek Koran. En geen haar op het hoofd van de moslim die eraan denkt afstand te nemen van zijn verschrikkelijke weerzinwekkende perverse achterlijke heidense tweedehands oorlogszuchtige schaamhaarlappenachterstandsreligie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:En de Duitsers door de geweldige invloed van het genie Hitler presteerden als de besten van de wereld. Het is gewoon de keiharde waarheid.
Vooral in massamoorden en het voeren van een smerige oorlog.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:En de Duitsers door de geweldige invloed van het genie Hitler presteerden als de besten van de wereld. Het is gewoon de keiharde waarheid.
Vooral in massamoorden en het voeren van een smerige oorlog.
Dat vermeldde ik toch: . . . presteerden als de besten van de wereld. In bijna alle opzichten. Helaas gaat dit keer het EK-kampioenschap voetbal aan hun neus voorbij. Tijd voor bezinning om weer eens een ouderwetse Mannschaft op te stellen.

En ook nu weer zien we hoe Duitsland een smerige 'oorlog' voert met Reichsführer Merkel aan de leiding als onbetrouwbare Europese partner om Europa te laten overstromen met islamitische vergiftigde bagger.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Sporten verbroedert. Maar soms niet.
De onbegeleide asielzoekende kinderen van ophok Børnecenter Tullebølle voetbalden tegen die van de ophok Børnecenter Hundstrup.
Brawl breaks out between Danish asylum centres
Ulrik Pihl, the leader of the Holmegaard Asylum Centre, which administers the Tullebølle centre, told TV2 Fyn that things got out of hand after a referee gave a free kick to one of the clubs. A player heatedly disputed the call and things quickly escalated from there.

Witnesses told TV2 Fyn that upwards of 100 boys were involved in the violent fight.
A couple who lives next to the football pitch said part of the brawl spilled over into their yard and up to 15 boys went at it with both their fists and iron chains. "... It was a pure blood frenzy,”".
En het gezag? Beetje doofpot.
She and her husband called police but by the time officers showed up, calm and order had been restored.

"After a conversation with the police, we agreed it was best if we internally fount out who had an active role in the fight and who tried to stop it. And that's why it took a few days before we chose to report them to the police," Pihl told TV2 Fyn.
http://www.thelocal.dk/20160721/brawl-b ... um-centres
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Is voetbal haram?

Goeie vraag. Kijkt u zelf maar! Veel plezier! Ehhh . . . iets met geen vrije wil, misschien?



Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

Knettergek. Wie nodigt er nou een club uit Saoedi Arabië uit. Alsof hier geen voetbalclubs zijn waar ze tegen kunnen oefenen. Maar ja, de Almere City FC ploeg zal grotendeels uit Mohammedanen bestaan. Dat verklaart het misschien.
Oefenduel Almere City FC - Al Fateh gestaakt

De vriendschappelijke wedstrijd tussen Almere City FC en Al Fateh uit Saoedi Arabië is vrijdagavond bij een 1-1 stand in de 2e helft gestaakt.

Scheidsrechter Allard Lindhout voelde zich bedreigd door de spelers en technische staf van Al Fateh en besloot in de 65e minuut het duel te beëindigen. Voor deze definitieve beslissing lag het duel al even stil na een rode kaart voor één van de spelers van Al Fateh.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Knettergek. Wie nodigt er nou een club uit Saoedi Arabië uit. Alsof hier geen voetbalclubs zijn waar ze tegen kunnen oefenen. Maar ja, de Almere City FC ploeg zal grotendeels uit Mohammedanen bestaan. Dat verklaart het misschien.
Oefenduel Almere City FC - Al Fateh gestaakt

De vriendschappelijke wedstrijd tussen Almere City FC en Al Fateh uit Saoedi Arabië is vrijdagavond bij een 1-1 stand in de 2e helft gestaakt.

Scheidsrechter Allard Lindhout voelde zich bedreigd door de spelers en technische staf van Al Fateh en besloot in de 65e minuut het duel te beëindigen. Voor deze definitieve beslissing lag het duel al even stil na een rode kaart voor één van de spelers van Al Fateh.
Een wedstrijd laten spelen met moslims op vrijdag is vragen om moeilijkheden. Je zou het ook een keer kunnen proberen met een imam als scheidsrechter die als laatste redmiddel Allah nog achter de hand heeft. Voor het geval dat een van de Mohameds de wil van de scheidsrechter niet wil uitvoeren. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

Vorige week maandag vond de openingsceremonie van de Gothia Cup in Zweden plaats, een toernooi voor jeugdvoetballers.
Jeugdteam uit Marokko gediskwalificeerd na lastigvallen meisjes in Zweden

Volgens Moroccoworldnews heeft een Marokkaans team zich zo misdragen dat zij naar huis zijn gestuurd. Ze hebben zich volgens de bron schuldig gemaakt aan seksuele intimidatie van drie zestienjarige meisjes. Het incident deed zich voor toen enkele voetballers foto's wilden maken met de meisjes buiten het Ullevi-stadion in Göteborg. Tijdens dat moment hebben ze geprobeerd de meisjes te zoenen en te betasten.

Omdat het om een paar jongens ging konden de meisjes de aanvallers identificeren. Een moeder van een van de meisjes beschuldigd een volwassen man eveneens voor misbruikpoging door zijn tong richting het meisje te bewegen. Hij zou als teammanager betrokken zijn bij het team. De 35-jarige man is gearresteerd maar ontkende alle aantijgingen.

Het team is in ieder geval gediskwalificeerd. Dennis Andersson, oprichter van de Gothia Cup, beschreef het incident als schokkend en betreurenswaardig. Andersson denkt na over seksueel misbruik voorkomen bij volgende toernooien. 'Ik ben al begonnen met nadenken over de toekomst. Gothia Cup zou een voorloper moeten zijn in het stoppen van dit soort dingen.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Vorige week maandag vond de openingsceremonie van de Gothia Cup in Zweden plaats, een toernooi voor jeugdvoetballers.
Jeugdteam uit Marokko gediskwalificeerd na lastigvallen meisjes in Zweden

Volgens Moroccoworldnews heeft een Marokkaans team zich zo misdragen dat zij naar huis zijn gestuurd. Ze hebben zich volgens de bron schuldig gemaakt aan seksuele intimidatie van drie zestienjarige meisjes. Het incident deed zich voor toen enkele voetballers foto's wilden maken met de meisjes buiten het Ullevi-stadion in Göteborg. Tijdens dat moment hebben ze geprobeerd de meisjes te zoenen en te betasten.

Omdat het om een paar jongens ging konden de meisjes de aanvallers identificeren. Een moeder van een van de meisjes beschuldigd een volwassen man eveneens voor misbruikpoging door zijn tong richting het meisje te bewegen. Hij zou als teammanager betrokken zijn bij het team. De 35-jarige man is gearresteerd maar ontkende alle aantijgingen.

Het team is in ieder geval gediskwalificeerd. Dennis Andersson, oprichter van de Gothia Cup, beschreef het incident als schokkend en betreurenswaardig. Andersson denkt na over seksueel misbruik voorkomen bij volgende toernooien. 'Ik ben al begonnen met nadenken over de toekomst. Gothia Cup zou een voorloper moeten zijn in het stoppen van dit soort dingen.'
Sorry hoor! Of het ontbreekt de verantwoordelijke journalist aan goede inzichtelijke berichtgeving of hij is verstrikt geraakt in zijn eigen afkeer. Ik vind ook dat dit bericht hier niet geplaatst had hoeven worden.

Dit is waar het om te doen is geweest door gezeik van ouders die misschien een hekel hebben aan moslims. Dit is het zielige onbeduidende regeltje waar het journalistieke hoogstandje prad op gaat. Geen verkrachting, geen vingeren onder de rok in de kut. Niks van dat.
Tijdens dat moment hebben ze geprobeerd de meisjes te zoenen en te betasten.
Ik heb terecht ook een hekel aan alles wat met islam en moslims te maken heeft, maar we moeten wel Allahverdomme het walletje bij het schuurtje laten. Anders is de lol er gauw vanaf en zijn we voor dat we het beseffen dolgedraaid in de kermis van het onverantwoord laten penetreren van moslim-asielige parasieten die zich voordoen als vluchtelingen in onze kennisbeschaving. Hier gaat het om een voetbalteam van gezonde knapen met een sterke libido waar ik jaloers op ben. Had ik vroeger ook maar zo'n lef!

Hier wordt nu eens letterlijk van een mug een olifant gemaakt. Hij kwam alras - op mijn verzoek - aanlopen en blies het verhaaltje met zijn corrigerende snuit in een keer uit. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

In Bozen (ligt in Tirool) zijn ook asielzoekers.
In het park voetbalden jongens. Er kwam onmin. Een 20-jarige asielant sloeg een 16-jarige jongen 'krankenhausreif'.
Bozen: Asylant schlägt Jugendlichen
http://www.unsertirol24.com/2016/07/25/ ... endlichen/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Met 10 € inzet, vanavond € 52,- gewonnen op Unibet. Effectieve winst € 42,-. Ik zette in op een gelijkspel van Ajax tegen de Grieken in de wedstrijd om plaatsing in de Championsleague. De uitslag in de Arena was 1-1. Ik 'scoor' met voorspellen dus net zo goed als inzake islam. Lang geleden voorspelde ik al dat islam een belachelijke achterlijke tweedehands weerzinwekkende achterstandsreligie is die de primitieve woestijnoertijd wil laten herleven anno 20e eeuw. In de 21e eeuw heeft islam nog niets ingeboed op zijn onuitstaanbare walgelijke hypocriete parasietenstrategie van de door het minderwaardige gepeupel van de islam verachte kennisbeschaving van het Westen. Bijna alle islamitische landen lijden aan de ziekte van Allah, een kankergezweltumor die gelijkstaat met de bouwval van een te slopen Koran die op instorten staat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Veel mensen zijn verbaasd als ze horen dat er tijdens de oorlog werd gevoetbald.
Alleen de competitie 1944/45 werd niet afgespeeld.
Hoe zal dat nu in Turkije gaan? Brood en spelen zullen nodig zijn.

Dat veel voetbal-bobo's het veld moeten ruimen zal aan het spel op de grasmat weinig veranderen.
Bestuurders Turkse voetbalbond stappen op
Alle leden van het bestuur van de Turkse voetbalbond (TFF) en de aangesloten commissies zijn dit weekeinde opgestapt. Zij ondergaan allemaal een security check naar aanleiding van de neergeslagen militaire coup van twee weken geleden.

De TFF meldt ook dat ze informatie over de werknemers heeft gedeeld met de revelante overheidsorganisaties.
http://www.vi.nl/nieuws/bestuurders-tur ... pen-op.htm
Bedoelen ze nu met dat laatste dat er zwarte lijsten zijn gemaakt voor de overheid?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

De mohammedaanse voetbalclub HMC doet aangifte tegen mishandelde scheidsrechter omdat hij hun profeet beledigd heeft.

Voetbalclub HMC (Haagse Multiculturele Club) uit Den Haag gaat aangifte doen tegen de scheidsrechter die zondag werd mishandeld na afloop van de uitwedstrijd bij Graaf Willem II-VAC. Volgens bestuurslid Mammar El Jabli van HMC heeft de scheidsrechter zich provocerend uitgelaten over de islamitische profeet Mohammed.

El Jabli erkent dat iemand zondag de scheidsrechter na afloop van de wedstrijd heeft mishandeld, maar dat hij niet weet wie dat heeft gedaan. 'Het zou ook zomaar iemand van het publiek kunnen zijn, ik heb het niet gezien', zegt hij maandag tegen Omroep West.

Volgens het bestuurslid heeft inderdaad iemand van zijn team een rode kaart gekregen. Dat zou zijn geweest omdat het woord 'kanker' is gevallen op het veld. De jongen die een kaart kreeg, zegt dat hij niet heeft gescholden. 'De scheidrechter gaf als verklaring voor de rode kaart dat hij de stem van de jongen herkende', is de lezing van El Jabli.

'Profeet zal wel gescholden hebben'

Die jongen is toen van het veld gegaan en is achteraf naar de scheids toegegaan om te zeggen dat hij de kaart accepteert omdat het nou eenmaal onderdeel van de wedstrijd was, maar dat hij echt niet heeft gescholden. 'In een boze opwelling riep de scheidsrechter vervolgens: "Dan zal het wel jullie profeet geweest zijn die naar me schold".'

El Jabli zegt dat toen 'de hel losbrak'. 'In het tumult heeft de arbiter inderdaad een klap of een kopstoot gekregen', erkent het bestuurslid. 'Maar het is zeker niet een van de twee jongens geweest die nu vastzitten, waar degene met de rode kaart er een van was. Die stonden namelijk allebei bij mij en ik heb ze de hele tijd gezien. Wie de scheids wel sloeg, weet ik niet.'

Hand in eigen boezem

Het bestuurslid zegt dat hij de mishandeling echt niet goed praat. 'Als blijkt dat het iemand van onze club is, dan nemen we gepaste maatregelen, want handjes hoor je thuis te houden.' El Jabli baalt ervan dat het nu zo uit de hand is gelopen, maar volgens hem moet de scheidsrechter ook hand in eigen boezem steken. 'Het kan niet dat iemand van de KNVB zich zo laat gaan na afloop van de wedstrijd.'

De club wil zo snel mogelijk een gesprek met de KNVB om te kijken wat de vervolgstappen zijn. 'Het kan echt niet door de beugel, nogmaals ik praat mishandeling niet goed, maar de scheids zat ook echt fout.'

Opspraak

Het is niet de eerste keer dat HMC in opspraak raakt. Negen elftallen van de club zijn in 2013 uit de competitie genomen. Onder meer omdat een van de teams bij een massale vechtpartij betrokken was.

HMC is heus waar en heel echt multicultureel. We jokken niet. :no1: BTW. Er is geen blanke speler te bekennen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Het is niet de eerste keer dat HMC in opspraak raakt. Negen elftallen van de club zijn in 2013 uit de competitie genomen. Onder meer omdat een van de teams bij een massale vechtpartij betrokken was.
HMC: HALAL MOHAMMED CRIMINEEL. Het beledigen van de profeet, de Arabische pedofiele psychopaat, viezerik en sadistische oorlogscrimineel Mohammed is telkenmale op zijn plaats als getuigenis van het agressieve fascistische geweldsgedrag van de profeet. Onze beschaving is gerelateerd aan de vredelievende beginselen van Jezus. Het gedrag van moslims is verbonden met het criminele roversinstinct en moordende gedrag van de profeet. Aanzetten tot haat en het veelvuldig oproepen tot geweld door de profeet maken van de Marokkaanse moslim een onaanvaardbaar mens voor onze samenleving.

Sterk geloofspunt van de moslim: altijd liegen en alles ontkennen.

Smerig onbeschaafd primitief heidens volkje dat moslimrapaille.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Verwijderd. Was kopie bijdrage Ariel.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op di sep 20, 2016 3:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Op woensdag 3 april 2013 was de naam: voetbalclub HMC (Haagse Marokkanen Club). Dat is nu Voetbalclub HMC (Haagse Multiculturele Club).
Kennelijk is dat "Marokkanen" in de naam geen pluspunt meer.
Bestuurslid Mammar El Jabli weet precies tot in de details te vertellen wat er gebeurt is maar niet wie geslagen heeft en of het een kopstoot of een klap was.
Fijn toch dat we gematigde Mohammedanen hebben. Die slaan zoals ze geleerd is en daarna stappen ze naar seculiere rechter. Dat doen extremisten niet: die slaan gewoon dood.

Over die club in 2013:
Haagse voetbalclub HMC mag niet meer spelen
http://www.omroepwest.nl/nieuws/2162706 ... eer-spelen
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

Nog meer voetbal tragedie. Gewonde voorzitter SV Zeist gooit het bijltje erbij neer na vechtpartij
De voorzitter van SV Zeist, Kees Jan van Kleef, is per direct afgetreden als preses van de Zeister zondagderdeklasser. Aanleiding is de vechtpartij na afloop van het thuisduel met plaatsgenoot Saestum, zondagmiddag.

Van Kleef, die de boel trachtte te sussen, kreeg van een onbekend gebleven bezoeker een klap op zijn achterhoofd, viel op de grond en brak daarbij op twee plaatsen zijn pols. In zijn val nam Van Kleef onbedoeld een andere supporter mee, die daarbij een gecompliceerde beenbreuk opliep en vanmiddag is geopereerd.

De ex-voorzitter doet geen aangifte en wil onder geen beding een toelichting geven over de gebeurtenissen. Welingelichte bronnen bevestigen echter aan deze krant dat het om een groep jongeren van Marokkaanse afkomst gaat die na de wedstrijd amok kwam maken. De incidenten vonden hoofdzakelijk plaats aan de zijkant van het paviljoen en ontwikkelden zich naar de achterzijde van het gebouw.

Diezelfde bronnen bevestigen dat spelers, staf noch aanhangers van Saestum zich schuldig hebben gemaakt aan de vechtpartij. Mensen van thuisclub SV Zeist zetten zondag alles op alles om Saestum-spelers te ontzetten.

Geen rapport
Scheidsrechter Michel Baist heeft geen rapport opgemaakt van de ongeregeldheden en ook niets op het wedstrijdformulier gezet. De scheidsrechter heeft in zijn rapport naar de KNVB niks gezegd over het incident na afloop. Bij de politie waren vandaag nog geen aangiften van mishandeling of geweld binnen. De verwachting is dat dit nog wel gaat gebeuren. Er zijn ook nog geen aanhoudingen verricht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Aangezien beide naar ik aanneem met een ambulance zijn vervoerd, zal het ziekenfonds vragen: "waarom " en dan de letselschade advocaat inzetten om kosten op de veroorzakers te verhalen.
Als slachtoffer kan je dan gelijk daaraan mee doen.

Over moeilijkheden die aan de letselschade vooraf gingen:
Saestum won de pot met 2-1 en daardoor liepen bij Zeist de frustraties hoog op, schrijft het AD. Eerst moest de scheidsrechter, die twee spelers van Zeist in de slotfase van de wedstrijd een rode kaart gaf, het veld onder begeleiding verlaten.
De scheidsrechter moest beschermd worden en zet daarover niets in zijn rapport? Zeker om Wilders niet in de kaart te spelen.
Hoewel Maykel Tak, trainer van Saestum, zijn spelers voor de veiligheid al iets langer op het veld had gehouden, liep het bij de kleedkamers toch uit de hand. "Toen we richting de kleedkamers liepen, werd mijn speler Lhasse Hercules aangevallen met een soort flying kick", zegt de coach. "Dat is natuurlijk schandalig. Die vechtpartij is een flinke smet op wat een leuke voetbalmiddag had moeten worden. Ik kan zeggen dat mijn spelers zich keurig hebben gedragen."
En de scheidsrechter maakte ook geen melding van de 'flying kick' want dat was gewoon na afloop en buiten het veld en daar gaat hij niet over.

https://www.powned.tv/artikel/voetbalwe ... echtpartij
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie